wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
naar home van Grenswetenschap
naar home van Grenswetenschap
naar home van Grenswetenschap
  naar home van Grenswetenschap

   
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
 
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
wetenschap  grenswetenschap onverklaarbaar bizar nieuws, ufo mysterie
 

 
 

Het geheim van de Ark des Verbonds en de Steen der Wijzen

Klik hier om meer van dit soort blogs te bekijken 05-07-2007 | 00:00: De heilige graal is geen fysiek iets, neen, het is niets meer dan inzicht en bewustzijn. Dat beweert Laurence Gardner, ex-vrijmetselaar, in de lezing die we nu brengen. Op basis van diverse punten en aanwijzingen in de geschiedenis vertelt Gardner over een ander groot geheim uit de oudheid: exotische materie met helende werking, een soort wit goud met magische eigenschappen dat nog een onvoorstelbare invloed op de mensheid zal hebben. Klinkt goed...

Een voorstelling van de arkIn antieke verhalen over de wijze koning Salomo komt deze goud-achtige stof ter sprake in de context van de Ark des Verbonds. De mythes verhalen over een zwevende Ark en volgens Gardner is de anti-gravitatie-eigenschap van deze eeuwenoude substantie daar verantwoordelijk voor. Hij bespreekt de onderzoeken die zeggen dat, door het poeder voldoende te verhitten, het gewicht lichter en lichter wordt totdat het gaat leviteren! Het gaat nog een stapje verder: de substantie werd in een pan opgewarmd en ook het gewicht van de pan nam af!

Men vond tonnen van dit poeder in een Egyptische tempel uit de vierde dynastie, waardoor Gardner speculeert dat de massieve stenen van de piramides door dit anti-gravitatiepoeder op hun plaats zijn gezet. We weten overigens niet over welke tempel hij het heeft en waar die tonnen toverpoeder gebleven zijn.

Nicholas FlamelHet blijft niet bij mythes uit de verre oudheid. U heeft vast al van de Steen der Wijzen gehoord, tegenwoordig nog het meest bekend vanuit de Harry Potter-films. De vermeende ontdekker/maker van deze steen zou Nicholas Flamel zijn geweest. In de volkse overlevering circuleert de mening dat deze steen metalen kon transformeren in goud. Zoals wel vaker het geval heeft het volk en diens mening het bij het verkeerde eind. Flamel schreef in 1416 op dat de steen zelf gemaakt was van goud, een fijne poederachtige substantie die zelf goddelijk wordt genoemd.
Rond het midden van de 17e eeuw ging Eirenaeus Philalethes, wiens echte naam Thomas Vaughan was, verder met onderzoek naar de Steen der Wijzen. Ook hij tekende op dat het poeder de steen wordt genoemd. Hij noemde het goud, maar noteerde de nuance dat het geen gewoon goud was. Het had een vaste aard en was vuurbestendig, in tegenstelling tot goud dat relatief snel smelt. Naar het schijnt zou een vrijmetselarijloge uit Oxford zich lang, tot op de dag van heden, bezighouden met dit leviteerpoeder dat sinds de oudheid bekend staat om het getart van de zwaartekracht...

Hoe valt deze levitatie wetenschappelijk te verklaren?
Gardner brengt zelf het antwoord. De wetenschappers bleven de substantie onderzoeken en keken voorbij de goudstructuur. Volgens hem bleken zelfs de atomen niet solide te zijn maar eerder gasvormig. Hoe meer ze gekoeld werden, hoe zwaarder de stof en omgekeerd. Aan deze elementaire eigenschap koppelt hij de levitatie. Niet eens gek als de onderzoeksresultaten uitwijzen dat externe elektriciteit, magnetisme noch zwaartekracht invloed uitoefenen op de samenhang van de structuur, dan staat de deur naar hogere mogelijkheden wijd open. Omdat het goudpoeder geen echt goud is en tegen de normale wetten van materie in lijkt te druisen noemt men het tegenwoordig exotische materie.

Supergeleider
De magische eigenschappen houden niet op. De onderzoekers brachten een elektrische lading op het spul om de elektrische geleiding te meten. In eerste instantie dacht men dat het helemaal niet geleidend was, maar verder onderzoek wees uit dat ze met een supergeleider te maken hadden. Als elektriciteit door een koperdraad reist dan warmt de draad op, dat is verlies. Bij deze vreemde materie treedt er geen verlies op, vandaar ook de naam supergeleider.

Reizen naar andere dimensies
Tijdens het verhitten kwam men een andere eigenschap vanhet spul tegen. Het heeft een bepaald kantelpunt waardoor 44% van de substantie letterlijk verdwijnt. Men heeft geen flauw idee hoe dit kan, al brengt onderzoek uit de jaren 60 uitkomst. Toen deed Hal Puthoff onderzoek naar naar nulpunt- en vacuümenergie. Dit alles in het kader van een zwaartekrachttheorie waar hij samen met Andrei Sakharov aan werkte. Puthoff deed hoofdzakelijk de wiskunde ervan en bewees op die manier de mogelijkheid dat materie in andere dimensies dan de onze kon resoneren. Hij maakte volledige consistentie modellen waar toch een vreemde onverklaarbare eis aan vast zat. Om tussen dimensies te kunnen resoneren moest een massa 4/9 van zijn gewicht verliezen.

Gardner vertelt dat dit experimenteel kan worden onderbouwd. Men deed de substantie resoneren waardoor de 44% van de massa afnam. Toen men stopte met het rommelen aan de materietrilling kwam de stof weer terug in identiek dezelfde staat. Het was dus niet onzichtbaar geworden maar bevond zich, zo letterlijk als maar kan, in een andere dimensie.
Een van de meest recente wiskundige modellen die fysici gebruiken noemt de M-theorie. Die vertelt dat zwaartekracht een lekkende kracht is, afkomstig uit een andere dimensie. Is er een direct verband? Volgens Gardner alleszins wel.

Hij legt uit dat NASA actief met deze theorieën werkt om zo de ruimtetijd te beïnvloeden. Die ruimtetijd zou 44% van iets anders zijn en gemanipuleerd kunnen worden zoals dat met iedere soort gewone materie kan. Aangezien men niet sneller dan het licht kan reizen moest men dus een alternatief verzinnen. Buigen van de ruimtetijd is daar een oplossing voor. Gardner meent dat er reeds praktische toepassingen zijn.
Spock gebrek aan berichtgeving zou ook dat reeds in ver gevorderd stadium verkeren, net zoals men druk bezig is warp-motoren te ontwikkelen op basis Ook teleportatie, zoals in Star-Trek, is een praktische toepassing. Ondanks hetvan dit principe. Dat zijn motoren waarmee de ruimtetijd gebogen wordt en men dus extreem snel gelijk welke afstand kan overbruggen. Van Schiphol naar New-York in luttele seconden of nog minder. Dé oplossing voor het fileprobleem en de vele vliegtuigen die nu nog boven ons hoofd uitgebrand gif spuwen. 

Kankers en ziektes genezen
Onderzoek schijnt ook te hebben aangetoond dat de substantie helende eigenschappen heeft. Waar het brein werkt volgens een overwicht van één der helften, zorgt inname van dit poeder ervoor dat er naar een balans wordt gezocht. Laurence Gardner presenteert in deze lezing enkele grafieken met daarop resultaten van dit onderzoek. Naarmate de tijd verstreek zag men bij de proefpersonen dat linker- en rechterhersenhelft meer harmonieus presteerden.

Een andere basiseigenschap van de substantie is DNA-heling. Het is dus geen stof anti-kanker of anti-wat-dat-ook, maar eerder pro structuur. Net zoals de film The Secret terecht verkondigt gelooft Gardner dat een anti-instelling eerder het probleem versterkt.
geheugen Volgens hem staat inname van deze stof garant voor een herstructurering van het DNA. Dit verklaart hij door hetvan DNA. Iedere lichaamscel, of dieper: iedere DNA-streng of -atoom, weet hoe het eruit moet zien. Er is dus sprake van een soort geheugen. Kanker is wildgroei van cellen en dus een verstoring. Het toverpoeder zou het basisgeheugen in het lichaam met een factor 10.000 (!) verbeteren en zodoende o.a. kanker helen. Een sterke uitspraak en we zijn dan ook benieuwd naar vervolgonderzoek of praktische toepassingen. Ook hormonale problemen zouden met dit middel gebaat zijn. 

U leest het, er valt veel over te vertellen. Eigenlijk moet u gewoon de lezing bekijken, maar om offline halen voor te zijn leek bovenstaande samenvatting wel handig. Daarnaast hebben we hier en daar wat informatie uit de boeken van Garner verwerkt. Wij zullen na de komkommertijd een flesje van dit wonderpoeder bestellen en komen er dan op terug. Iemand die dit reeds heeft besteld en de bevindingen wil delen? Die horen we graag...

 


67 Reacties   © Tim de Enchanter
     
Een vriend of kennis van dit blog op de hoogte brengen Niet-werkende hyperlink aan de redactie laten weten De hyperlinks in dit grenswetenschap-blog apart tonen Toevoegen aan uw persoonlijke blog-bibliotheek. Sluit opties
 
Bookmark: Zaplog, , GeenRedactie, Tip, Grubb, msn reporter, Toevoegen aan Ekudos, Toevoegen aan Bligg.be, Toevoegen aan blognetwerk, Toevoegen aan Tagmos

 
   

Reaxies:

denisdemenis: Volgens mij heeft de schrijver nog een feit vergeten: aambeien verdwijnen werkelijk "als sneeuw voor de zon". Eirenaeus Philalethes (Thomas Vaughan) zocht ook in eerste instantie naar een geneesmiddel tegen aambeien! Pas toen hij van deze kwaal genezen was, had hij eindelijk de rust om verder te gaan met het onderzoeken van de eigenschappen van deze stof. <laatste edit: 5-7-2007 9:40:16>
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 5-7-2007 9:39:13

reacties op grenswetenschap.nl

Yogg: Ben net vanme cokeverslaving af krijge we nu dit weer!!!??

Kost dat?
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 5-7-2007 12:16:54

reacties op grenswetenschap.nl

Karel: Ik stel me beschikbaar om in naam van GW deze uit te testen.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 5-7-2007 12:34:18

reacties op grenswetenschap.nl

Karel: Leuke illustratie:

"The white powder gold of the Annunaki and the origin of alchemy."

<laatste edit: 5-7-2007 12:47:25>
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 5-7-2007 12:46:33

reacties op grenswetenschap.nl

Jan Hagen: Doe mij is een ton van dat spul dan.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 5-7-2007 12:54:55

reacties op grenswetenschap.nl

Joseph: In esotherisch kringen wordt het veelal gebruikt. Maar of er echte resultaten te ondervinden zijn....?
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 5-7-2007 12:59:22

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Clark KendtClark Kendt:
Joseph zei:

In esotherisch kringen wordt het veelal gebruikt. Maar of er echte resultaten te ondervinden zijn....?


Welke esotherische kringen?

:S
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 5-7-2007 13:00:42

reacties op grenswetenschap.nl

Rubberen Robbie:
Joseph zei:

In esotherisch kringen wordt het veelal gebruikt. Maar of er echte resultaten te ondervinden zijn....?


In hypothetische kringen ook.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 5-7-2007 14:43:22

reacties op grenswetenschap.nl

Karel: Nu nog in redaxionele kringen ....
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 5-7-2007 14:55:08

reacties op grenswetenschap.nl

Eva: Nah, dat valt nog reuze mee.. :-D

"The cost of the 1/2 ounce bottle is $49.95 plus $7.50 shipping and handling. The 1 ounce bottle is $89.99 a bottle plus $10.00 for shipping and handling for the continental U.S.only. International orders should e-mail us for custom shipping charges. We will take checks , money orders and credit cards."

http://whitepowdergold.com/



Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 5-7-2007 15:00:33

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van LanoeLanoe:
Joseph zei:

In esotherisch kringen wordt het veelal gebruikt. Maar of er echte resultaten te ondervinden zijn....?


In mijn Esoterische kring lacht men er gewoon om, net als ieder ander gezond mens

Er is niets buiten jou zelf.
Wat deze "poeder" kan, kan je zelf ook.
Waarom zoekt de mens het toch zo vaak buiten zichzelf?
Er is er maar 1 die jou realiteit maakt en dat ben jij zelf.


Carpe diem homo universalis
Carpe diem homo universalis
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 6-7-2007 8:45:10

reacties op grenswetenschap.nl

Ron Brandstichter:
Lanoe zei:

Joseph zei:

In esotherisch kringen wordt het veelal gebruikt. Maar of er echte resultaten te ondervinden zijn....?


In mijn Esoterische kring lacht men er gewoon om, net als ieder ander gezond mens

Er is niets buiten jou zelf.
Wat deze "poeder" kan, kan je zelf ook.
Waarom zoekt de mens het toch zo vaak buiten zichzelf?
Er is er maar 1 die jou realiteit maakt en dat ben jij zelf.


Carpe diem homo universalis

dus volgens jou bestaat er geen enkele stof die een positieve/negatieve invloed kan hebben op lichaam of geest?
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 6-7-2007 11:01:40

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van LanoeLanoe: @ Ron

Lichaam ja, geest nee.


Carpe diem homo universalis
Carpe diem homo universalis
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 6-7-2007 15:42:10

reacties op grenswetenschap.nl

Ron Brandstichter:
Lanoe zei:

@ Ron

Lichaam ja, geest nee.


Carpe diem homo universalis

toch kan ik mij situaties herinneren waarbij mijn geest ook nogal beneveld was
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 6-7-2007 17:15:46

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van VladimirVladimir:
Ron Brandstichter zei:

toch kan ik mij situaties herinneren waarbij mijn geest ook nogal beneveld was

Omdat het lichaam geintoxiceerd was.

Moeilijke grens tussen lichaam en geest.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 6-7-2007 17:17:15

reacties op grenswetenschap.nl

Ron Brandstichter:
Vladimir zei:

Ron Brandstichter zei:

toch kan ik mij situaties herinneren waarbij mijn geest ook nogal beneveld was

Omdat het lichaam geintoxiceerd was.

Moeilijke grens tussen lichaam en geest.

die grens is zeker moeilijk, maar het hangt heel erg van het middel af, en ik heb redenen om aan te nemen dat er niet alleen maar lichamelijke barrieres gebroken (kunnen) worden
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 6-7-2007 17:23:31

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van LanoeLanoe:
Ron Brandstichter zei:

Lanoe zei:

@ Ron

Lichaam ja, geest nee.


Carpe diem homo universalis

toch kan ik mij situaties herinneren waarbij mijn geest ook nogal beneveld was


Omdat je je identificeerde met je lichaam en niet je geest en je benevelde toestand maakte het daar juist niet makkelijker op, want dat is een stof en die bereikt de geest niet en zal er juist tussenin gaan staan

Carpe diem homo universalis <laatste edit: 6-7-2007 17:31:50>
Carpe diem homo universalis
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 6-7-2007 17:30:33

reacties op grenswetenschap.nl

Ron Brandstichter:
Lanoe zei:

Ron Brandstichter zei:

Lanoe zei:

@ Ron

Lichaam ja, geest nee.


Carpe diem homo universalis

toch kan ik mij situaties herinneren waarbij mijn geest ook nogal beneveld was


Omdat je je identificeerde met je lichaam en niet je geest en je benevelde toestand maakte het daar juist niet makkelijker op, want dat is een stof en die bereikt de geest niet en zal er juist tussenin gaan staan

Carpe diem homo universalis

je hebt geen idee hoe ik mij indentificeer (geintje) maar even serieus, er zijn middelen die kunnen helpen om uit te treden, er zijn diverse verhalen van contact met de goden door hallucinerende middelen, vooral bij natuurvolken zoals indianen.
middelen als peyotl en salvia zijn voor mij toch echt twijfelgevalletjes, maar ik zal niet ontkennen dat het overgrote deel geestvernauwers zijn, en misschien een enkele geestverruimer.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 6-7-2007 19:08:08

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van LanoeLanoe:
Ron Brandstichter zei:

Lanoe zei:

Ron Brandstichter zei:

Lanoe zei:

@ Ron

Lichaam ja, geest nee.


Carpe diem homo universalis

toch kan ik mij situaties herinneren waarbij mijn geest ook nogal beneveld was


Omdat je je identificeerde met je lichaam en niet je geest en je benevelde toestand maakte het daar juist niet makkelijker op, want dat is een stof en die bereikt de geest niet en zal er juist tussenin gaan staan

Carpe diem homo universalis

je hebt geen idee hoe ik mij indentificeer (geintje) maar even serieus, er zijn middelen die kunnen helpen om uit te treden, er zijn diverse verhalen van contact met de goden door hallucinerende middelen, vooral bij natuurvolken zoals indianen.
middelen als peyotl en salvia zijn voor mij toch echt twijfelgevalletjes, maar ik zal niet ontkennen dat het overgrote deel geestvernauwers zijn, en misschien een enkele geestverruimer.


Dat is astraal en heel soms mentaal (net als in dromenland het heeft geen invloed op de geest.
In de geest heeft je lichaam geen invloed meer op de geest.


Carpe diem homo universalis
Carpe diem homo universalis
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 6-7-2007 22:28:07

reacties op grenswetenschap.nl

pitt: k vraag me dan toch af hoe het zit met bepaalde eigenschappen van die ORMEs (Orbitally Rearranged Monatomic Elements). even de vraag of het ziektes geneest aan de kant en eerst maar eens kijken wat het verder allemaal doet. als het in direct contact met zonlicht komt verdwijnt het met een lichtflits, verdwijnt!!! dat is raar, waar is het heen, andere dementie?? waarschijnlijk wel (zeggen de geleerden). lees maar eens meer over die ORMEs op andere sites. het is iets waar al een jaar of 10 over geschreven word... en de shit klopt mensen, wat het ook doet met je lijf, het heeft al mensen van een stadium 4 kanker af geholpen!! oh en wat het geest verhaal betreft, het heeft misschien geen invloed op je geest maar wel direct op de manier waarop we onze hersenen gebruiken, heeft met de linker en rechter helf te maken, dat heeft weer invloed op hoe we denken en dat kan bij de mensheid alleen maar goed zijn op dit punt in de geschiedenis... bleh...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 10-8-2007 14:22:36

reacties op grenswetenschap.nl

pitt: erm, ik bedoel :"dat is raar, waar is het heen, andere dementie??" dimentie natuurlijk... hihi
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 10-8-2007 14:24:05

reacties op grenswetenschap.nl

Word: Dimensie is ook goed. <laatste edit: 10-8-2007 14:41:48>
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 10-8-2007 14:41:47

reacties op grenswetenschap.nl

GoA:
Lanoe zei:

Ron Brandstichter zei:

Lanoe zei:

Ron Brandstichter zei:

Lanoe zei:

@ Ron

Lichaam ja, geest nee.


Carpe diem homo universalis

toch kan ik mij situaties herinneren waarbij mijn geest ook nogal beneveld was


Omdat je je identificeerde met je lichaam en niet je geest en je benevelde toestand maakte het daar juist niet makkelijker op, want dat is een stof en die bereikt de geest niet en zal er juist tussenin gaan staan

Carpe diem homo universalis

je hebt geen idee hoe ik mij indentificeer (geintje) maar even serieus, er zijn middelen die kunnen helpen om uit te treden, er zijn diverse verhalen van contact met de goden door hallucinerende middelen, vooral bij natuurvolken zoals indianen.
middelen als peyotl en salvia zijn voor mij toch echt twijfelgevalletjes, maar ik zal niet ontkennen dat het overgrote deel geestvernauwers zijn, en misschien een enkele geestverruimer.


Dat is astraal en heel soms mentaal (net als in dromenland het heeft geen invloed op de geest.
In de geest heeft je lichaam geen invloed meer op de geest.


Carpe diem homo universalis

Ik ben het ermee eens dat het geen invloed heeft op de geest zelf. het voelt bij echter alsof mijn lichaam ergens in mijn hersenen juist een soort blokkade voor de geest opheffen waardoor je zintuigen de realiteit anders ervaren, en dan zie ik de hersenen als niets anders dan een besturingsorgaan welke door de geest word aangestuurd. de geest ervaart dus een andere interpretatie van de realiteit.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 12-8-2007 14:56:19

reacties op grenswetenschap.nl

dodeca: Als u de joodse groet http://images.g...tion&spell=1 door heb dan mag u door de ark van het contract.

Het is de groet van vulcanus (vulcan) en ja die heb de zelfde oortjes als Joda uit starwars want ze benne gewoon de zelfde!

Hier de groet van vulcan (joodse groet aan saturnus):



En als je de groet snapt mag je VOORBIJ de achtergrond (red degree en spocks pakkie,blue degree).Yep u mag voorbij al die heikneuters van een metselaren(blue pill en red pill) die er ook helemaal geen reet meer van snappen.

<laatste edit: 12-8-2007 21:57:07>
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 12-8-2007 21:55:32

reacties op grenswetenschap.nl

F.Floor (61): In dit verhaal is Hebreewen en Egyptische wetenschap door elkaar gehaald. Beter bronnenmateriaal is het boek: "Energiebronnen in de Oudheid" en heden de winkel van het blad Frontier in Amsterdam Centrum.
Ikzelf promoveerde in 1963 tot doctor in de godgeleerdheid op mijn volledig eigen proefschrift getiteld: "Prehistorische Elektrotechniek en de Brainwashingbox van Mozes" waarin ik uitleg hoe je met een vonk-kortegolfzender oorlogje kunt voeren. Daartoe werd met verbrand koeienvet een donderwolk afgetapt zodat een reuze-Leidsefles onder stroom kon worden gezet. Later, tijdens transport van die kist raakte een soldaat de kist aan en sloeg dood waarna koning David met huppelen schijnt te zijn gestopt.
In bovenstaand verhaal staan de fenixen, phoenixen bovenop het deksel en dat klopt niet met de Hebreewse tekst: ze stonden gewoon op de grond en is een kwestie van 1 lidwoord.
Poeder zegt u? Nee hoor het was een ZALF! Als je wierook en mirre verbrand krijg je vawege het kwik erin ongeveer dezelfde samenstelling als de binnenzijde van een TL-buis... en vandaar dat hogepriester Aaron in zenderkledij rondliep met een laskap voor.
Of dat proefschrift nog ergens te vinden is weet ik niet want dat is al zeker 40 jaar geleden en was druk met verboden biofeedkastjes in de weer en werden vaak in beslag genomen omdat de overheid zulke experimenten veel te gevaarlijk vond.
Ik schaamde me verschrikkelijk dat ik in godgeleerdheid was afgestudeerd en ik was notabene electronicus! Tegenwoordig mag dat trouwens niet meer, je moet nu eerst drs. hebben maar toen was er nog een 16 jarig meisje en ik heb ook een 19-jarig meisje gekend dat al tot doctor in de psychologie was afgestudeerd.
Maar een klein stukje van mijn proefschrift heb ik nog wel verwerkt in een voor techneuten bedoelde FAQ betreffende beveiliging tegen inductieschade en inslagkans van electronica. Kijk maar op de scholiertjeswebsite www.promootio.nl/floor en zoek hier naar bliksem.txt
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 25-9-2007 22:22:19

reacties op grenswetenschap.nl

madelonverschoor: Betreft manna oftewel ormus, deze link is heel erg nuttig voor mensen die nieuwschierig zijn naar dit middel er wordt ook gewaarschuwd voor de nadelen

http://educate-...ice15aug05.shtml
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 1-12-2007 15:23:08

reacties op grenswetenschap.nl

Sjamaan: ik heb ooit Goudpoeder gebruikt in combinatie met jointjes (Geestverruimend)....ik nam iets meer dan aangegeven en resultaat na TE VEEL gebruik...ik was ongeduldig (te snelle dosering)..."Psychose aanval"....opname 'gesloten' psychische afdeling ruim een half jaar om weer rust in mijn koppie te krijgen...en dan die nazorg..pfff
conclusie arts en Psychiater:Schitzofrenie met Psychose verschijnselen....nou nou...wat een geweldige diagnose...ahum
ik heb er na ruim een jaar nog steeds een 'gevoelige' nasleep van....zowel positief als negatief,het is maar hoe je er tegen aankijkt,het versterkt je zintuigen 10 voudig...ook je emotie's (Angst,verdriet,enz) en onderschat dit niet....alles heeft voor en nadelen....ook dit....ik moet zelf zeggen...je moet 'psychisch' heel erg sterk in je schoenen staan om dit te nemen...wakker word je er iedergeval wel van....omdat als je het inneemt het niet ineens kan afremmen of laten stoppen op commando....

Sjamaan
<laatste edit: 10-12-2007 15:54:47>
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 10-12-2007 15:49:04

reacties op grenswetenschap.nl

gast:
sjaak zei:

Tsja, het probleem met dit soort websites is dat men, omdat het nú zo goed met ons gaat, is vergeten hoeveel vreselijke ziektes er vroeger waren. Ziektes die dankzij vaccinaties tot het verleden behoren in ons welvarende land.

De PvdA had nog niet zo lang geleden het idee geopperd om ons leger af te schaffen, want "we leven immers toch in vrede".
Ook weer een mooi voorbeeld van de vergeetachtigheid van de mens en van de onnozele gedachte dat wat nu niet is ook nooit meer zal zijn.

Dus, wakker blijven en je hoofd gebruiken.

Groet,
Sjaak


Sjaak lieverd heb je je wel eens in het fenomeen vaccinaties verdiept?
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 10-12-2007 18:20:49

reacties op grenswetenschap.nl

dodeca: Sjaak ge heb volkomen gelijk, 100% maar een ding,

het klopt niet!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 11-12-2007 20:08:12

reacties op grenswetenschap.nl

quest: heeft wat van het blauwe druiven verhaal van William Henry

william zei:

We know that the phrase "Blue Apples" or Pommes Bleues comes from one of the coded parchments allegedly discovered by Sauniere, but according to Henry what is being referred to are a cluster of special grapes that symbolize a secret alchemical process of transmuted elements by which one’s blood is transformed into that of ancient Neters (god-beings).
http://www.dannycarey.org/stargate/stargate1.html
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 12-12-2007 13:48:08

reacties op grenswetenschap.nl

Ringding:
artikel zei:

5-7-2007

Wij zullen na de komkommertijd een flesje van dit wonderpoeder bestellen en komen er dan op terug.


Komkommertijd duurt wel extreem lang...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 20-3-2008 13:35:15

reacties op grenswetenschap.nl

Carlo: Is dit poeder binnenkort in de Grenswetenschap Shop te krijgen?
n.v.d.r.: Misschien. Gisteren hebben we een flesje besteld en tevens contact opgenomen met de verkopers.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 19-6-2008 13:56:54

reacties op grenswetenschap.nl

Ringding: Vet... Ben benieuwd...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 19-6-2008 14:22:44

reacties op grenswetenschap.nl

De echte SJAAK: Gast :

De sjaak hierboven is een nepperd!
Beetje triest dat mensen zich voor doen als een andere.
De enige echte Sjaak is ik...

Tries...
Redactie: kan hier wat aan gedaan worden ?

Thanks
n.v.d.r.: Er zijn nu eenmaal meerdere mensen die hun kinderen Sjaak noemen. Als je een account aanmaakt en eventueel een avatar neemt dan ziet iedereen het onderscheid tussen Sjaak A en Sjaak B.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 19-6-2008 14:47:24

reacties op grenswetenschap.nl

de echte sjaak: Gedaan en thanks!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 19-6-2008 14:54:23

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van EdmundEdmund: Nu nog een avatar want wie weet noemen diverse ouders hun kinderen wel 'de echte sjaak'.
I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 19-6-2008 15:00:23

reacties op grenswetenschap.nl

W: Ik ben retebenieuwd. Zit telkens te dubben: wel of niet bestellen? Ben dan ook erg benieuwd hoe jullie proefkonijn dit "doorstaat"!
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 19-6-2008 22:35:23

reacties op grenswetenschap.nl

riek: over welk boek van gardner hebben jullie het eigenlijk?
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 22-6-2008 21:38:34

reacties op grenswetenschap.nl

Jan Stoop: Interessant
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 23-6-2008 1:03:38

reacties op grenswetenschap.nl

W.:
riek zei:

over welk boek van gardner hebben jullie het eigenlijk?


Volgens mij: De schaduw van Salomo. Zeker de moeite van het lezen waard.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 23-6-2008 21:00:30

reacties op grenswetenschap.nl

Ringding: Ben benieuwd of hier al iets over te melden is...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 14-7-2008 11:13:38

reacties op grenswetenschap.nl

W:
W. zei:

riek zei:

over welk boek van gardner hebben jullie het eigenlijk?


Volgens mij: De schaduw van Salomo. Zeker de moeite van het lezen waard.


Herstel: Het mysterie van de Ark des Verbonds. Ook aanrader.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 20-8-2008 21:50:36

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van LukLuk: 5-7-2008 staat er in dit artikel:
"Wij zullen na de komkommertijd een flesje van dit wonderpoeder bestellen en komen er dan op terug."

Is daar nog iets van gekomen?

Of hebben jullie net die 44% die verdwenen is gekregen?
Of te warm bewaard?

:-) <laatste edit: 20-8-2008 23:22:39>
Waar blijven de 4 ruiters van de apocalyps?
n.v.d.r.: Het spul is binnen. We doen er niets mee zolang we geen direct contact krijgen met de makers.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 20-8-2008 23:20:54

reacties op grenswetenschap.nl

Feniks: Volgens het Oude Testament (boek Exodus, hoofdstuk 25:10) gaf God in 1200 voor Christus, tijdens de Exodus uit Egypte, opdracht aan de Joden om de Ark des Verbonds te maken.

Volgens het boek Exodus was de Ark des Verbonds een draagbare, acacia-houten kist, waarin de twee stenen tafelen, met daarop de Tien geboden, bewaard werden.

Daar het bestaan van God, zoals hij wordt voorgesteld in het Oude Testament, niet bewezen is, is het dus uiterst twijfelachtig of de Ark des Verbonds daadwerkelijk ooit gemaakt werd.

Dus, al eeuwen zoekt men naar iets dat niet bestaat.

Volgens mij is de Ark des Verbonds gewoon een cultureel, rooms-katholiek kernsymbool, zoals God zélf nog een ander kernsymbool is van dezelfde cultuur.

God is niet nauw definieerbaar en is voor ieder individu anders. <laatste edit: 21-8-2008 20:45:09>
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 21-8-2008 20:40:35

reacties op grenswetenschap.nl

Ron B.:
Feniks zei:

Volgens het Oude Testament (boek Exodus, hoofdstuk 25:10) gaf God in 1200 voor Christus, tijdens de Exodus uit Egypte, opdracht aan de Joden om de Ark des Verbonds te maken.

Volgens het boek Exodus was de Ark des Verbonds een draagbare, acacia-houten kist, waarin de twee stenen tafelen, met daarop de Tien geboden, bewaard werden.

Daar het bestaan van God, zoals hij wordt voorgesteld in het Oude Testament, niet bewezen is, is het dus uiterst twijfelachtig of de Ark des Verbonds daadwerkelijk ooit gemaakt werd.

Dus, al eeuwen zoekt men naar iets dat niet bestaat.

Volgens mij is de Ark des Verbonds gewoon een cultureel, rooms-katholiek kernsymbool, zoals God zélf nog een ander kernsymbool is van dezelfde cultuur.

God is niet nauw definieerbaar en is voor ieder individu anders.

heb je het artikel wel gelezen, ik heb het idee van niet
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 21-8-2008 21:31:21

reacties op grenswetenschap.nl

Clavius:
Redaxie zei:

Het spul is binnen. We doen er niets mee zolang we geen direct contact krijgen met de makers.


En de spoorbomen waren dicht? En de fietsband plat?

Serieus, kan reden hiervoor bedenken behalve dat het een smoes is.
n.v.d.r.: Vooringenomenheid siert niet.

Ze sturen blijkbaar bestellingen op, we hebben 1 flesje ontvangen, maar verder reageren ze op geen enkele mail. We blijven proberen.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 22-8-2008 12:00:03

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van LukLuk:
redaxie zei:

Redaxie: Het spul is binnen. We doen er niets mee zolang we geen direct contact krijgen met de makers.


Dat lijkt me erg slim !

Maar verwachten dat "ze" (wie zijn "ze" eigenlijk) gaan antwoorden lijkt me een beetje naïef eigenlijk.
Ik denk dat "ze" liever niet rechtuit zeggen dat hun poeder gekleurd keukenzout (met wat coke of rattengif of weet ik veel wat) is.

Kunnen jullie geen oproep doen aan de lezers of er chemici tussenzitten die het poeder kunnen ontleden? Of iemand van de douane die een drugs-scan-machine tot zijn beschikking heeft?

Ook al siert vooringenomenheid niet, ik heb er in deze toch ook last van hoor. <laatste edit: 22-8-2008 16:14:01>
Waar blijven de 4 ruiters van de apocalyps?
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 22-8-2008 16:12:33

reacties op grenswetenschap.nl

Rinding:
Redaxie zei:

Clavius zei:

Redaxie zei:

Het spul is binnen. We doen er niets mee zolang we geen direct contact krijgen met de makers.


En de spoorbomen waren dicht? En de fietsband plat?

Serieus, kan reden hiervoor bedenken behalve dat het een smoes is.


Vooringenomenheid siert niet.

Ze sturen blijkbaar bestellingen op, we hebben 1 flesje ontvangen, maar verder reageren ze op geen enkele mail. We blijven proberen.


Wat Clavius hier aantipt is een goed punt.

Waarom doen jullie er voor die tijd niets mee? Testjes waarbij het spul niet geconsumeerd hoeft te worden zijn sowieso veilig, danwel veilig te maken.

Verders kan ook ik geen enkele reden verzinnen om het nog niet te testen... Tenzij het een hoax is...

("Oh nee! Hij zei het H-woord! Iedereen rondjes rennen, armen flapperen en gillen!!!")
n.v.d.r.: Zoveel tijd hebben we niet over. Als we dus iets onderzoeken willen we dat met goeie info doen en niet impulsief, gewoon om maar iets erover te schrijven.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 25-8-2008 14:31:50

reacties op grenswetenschap.nl

Ringding:
redaxie zei:

Zoveel tijd hebben we niet over. Als we dus iets onderzoeken willen we dat met goeie info doen en niet impulsief, gewoon om maar iets erover te schrijven.



Ja, dààr zit natuurlijk wat in, inderdaad.

Maar jullie begrijpen vast ook dat dit een enorm boeiend onderwerp is. En dat wij HEEL ongeduldig zijn. En erg benieuwd naar eventuele bevindingen. Het voelt een beetje aan als: "Tja, we hebben een lijk van een alien in onze vriezer liggen, maar geen tijd om er iets mee te doen. We zijn natuurlijk veels te druk met verslagen van de olympische spelen. Da's veel belangrijker."
n.v.d.r.: Geduld is een schone deugd. Wat in de vriezer ligt verzuurt niet. ;)
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 25-8-2008 15:51:33

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van LukLuk:
redaxie zei:

Redaxie: Geduld is een schone deugd. Wat in de vriezer ligt verzuurt niet.


Dat lijk van die Bigfoot kunnen jullie er alvast terug uithalen. Dat blijkt een hoax te zijn he :-)

(Oh no, not the H-word AGAIN !)
Waar blijven de 4 ruiters van de apocalyps?
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 25-8-2008 16:16:44

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van EdmundEdmund:
Luk zei:

(Oh no, not the H-word AGAIN !)

Heb je een neurose rondom het woord hoax ofzo?
I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 25-8-2008 18:52:16

reacties op grenswetenschap.nl

Strijder: Tegenwoordig zijn er ook in Nederland mensen die Mstate Monoatomic Elements, Ormus aan de man proberen te brengen. In het commerciële Nederland echter lijkt het enkel te gaan om een homeopatische verdunning.

http://www.sham...php?productid=18

http://home.planet.nl/~sarne023/06z.html

http://www.ecohealing.nl/prijzen.htm

http://www.1shoppingcart.com/app/?af=839005

Die laatste is zptech, geen Nederlanders, wel een waarbij je kan betalen met paypal en welke doorgaans binnen 14 dagen ook echt leveren.

Daarnaast heb je ook de Etherium Gold Ormus soorten, op internet is daar van alles al over te vinden, deze laatste zijn onderworpen aan verschillende tests, die uitwijzen dat wat wordt geclaimt ook wordt waargemaakt. Zelf heb ik erg veel baat bij de Etherium Gold.

Probeer het zelf ook eens zou ik willen aanraden. Zelfstandig proberen is eigenlijk de enige manier om iets met zekerheid te weten te komen, tot die tijd is het van horen zeggen..

Groet,
Strijder
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 15-11-2008 12:31:22

reacties op grenswetenschap.nl

Firefox: De 'steen der wijzen' en de 'ark des verbonds' hebben nooit bestaan. Er is niet het minste archeologisch bewijs.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 16-11-2008 11:47:13

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van Ron B.Ron B.:
Firefox zei:

De 'steen der wijzen' en de 'ark des verbonds' hebben nooit bestaan. Er is niet het minste archeologisch bewijs.

huil jij ook nog steeds mee met de wolven in het bos?
totaal nutteloze mededeling, jij kan evenzogoed niet bewijzen dat het niet bestaan heeft, resultaat = eindeloze discussie...
Im not A person, Im an IP-number...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 16-11-2008 19:11:48

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van LukLuk:
Firefox zei:

De 'steen der wijzen' en de 'ark des verbonds' hebben nooit bestaan. Er is niet het minste archeologisch bewijs.



Wél boeken. Heilige boeken .
Waar blijven de 4 ruiters van de apocalyps?
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 16-11-2008 22:39:38

reacties op grenswetenschap.nl

Firefox:
Ron B. zei:

Firefox zei:

De 'steen der wijzen' en de 'ark des verbonds' hebben nooit bestaan. Er is niet het minste archeologisch bewijs.

huil jij ook nog steeds mee met de wolven in het bos?
totaal nutteloze mededeling, jij kan evenzogoed niet bewijzen dat het niet bestaan heeft, resultaat = eindeloze discussie...


Ik maak geen fantastische claims, zoals het ondersteunen van het bestaan van 'de steen der wijzen' en 'de ark des verbonds', dus ik hoef niets te bewijzen. Beweert men dat iets bestaan heeft, zeker iets spectaculairs, dan dient men dat onomstotelijk te bewijzen. Eisen van non-believers te bewijzen dat iets niét bestaat, is de zaken omdraaien. De bewijslast ligt bij de claimers.

Bewijzen dat iets niet bestaat is onbelangrijk en irrelevant.

Bewijzen dat dingen zoals de 'steen der wijzen' en de 'ark des verbonds' bestaan hebben, is wel be
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 16-11-2008 23:10:58

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van 3.14po3.14po:
Firefox zei:

Ik maak geen fantastische claims, zoals het ondersteunen van het bestaan van 'de steen der wijzen' en 'de ark des verbonds', dus ik hoef niets te bewijzen. Beweert men dat iets bestaan heeft, zeker iets spectaculairs, dan dient men dat onomstotelijk te bewijzen. Eisen van non-believers te bewijzen dat iets niét bestaat, is de zaken omdraaien. De bewijslast ligt bij de claimers.

Bewijzen dat iets niet bestaat is onbelangrijk en irrelevant.

Bewijzen dat dingen zoals de 'steen der wijzen' en de 'ark des verbonds' bestaan hebben, is wel be

"Als ik het niet kan zien, dan bestaat het niet," begint afgezaagd te worden.
United as one. Divided by zero.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-11-2008 3:13:29

reacties op grenswetenschap.nl

Clavius: Eerlijk is eerlijk. Er is een mogelijk bewijs aanwezig. Als je het artikel & alle reacties leest, dan zul je zien dat de redaxie de hand heeft kunnen leggen op "monoatomisch goud". Echter, deze onderzoeken het niet, of willen hun bevindingen hier niet kwijt.
I might just be saying that to get you mad...
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-11-2008 9:55:47

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van randellrandell:
Strijder zei:

Tegenwoordig zijn er ook in Nederland mensen die Mstate Monoatomic Elements, Ormus aan de man proberen te brengen. In het commerciële Nederland echter lijkt het enkel te gaan om een homeopatische verdunning.

http://www.sham...php?productid=18

http://home.planet.nl/~sarne023/06z.html

http://www.ecohealing.nl/prijzen.htm

http://www.1shoppingcart.com/app/?af=839005

Die laatste is zptech, geen Nederlanders, wel een waarbij je kan betalen met paypal en welke doorgaans binnen 14 dagen ook echt leveren.

Daarnaast heb je ook de Etherium Gold Ormus soorten, op internet is daar van alles al over te vinden, deze laatste zijn onderworpen aan verschillende tests, die uitwijzen dat wat wordt geclaimt ook wordt waargemaakt. Zelf heb ik erg veel baat bij de Etherium Gold.

Probeer het zelf ook eens zou ik willen aanraden. Zelfstandig proberen is eigenlijk de enige manier om iets met zekerheid te weten te komen, tot die tijd is het van horen zeggen..

Groet,
Strijder


Het is wel aardig dat je naar mijn artikel verwijst,
( http://home.planet.nl/~sarne023/06z.html ) maar wil er over zeggen dat er geen commerciële bedoelingen achter zitten, althans zeker niet in de betekenis die tegenwoordig aan de term commercie wordt gehecht; namelijk het nastreven van grof winstbejag door zoveel mogelijk mensen te bereiken.
Zelfs gewoon veel mensen proberen te bereiken (dus zonder dat financiële streven) heeft niet mijn bewuste aandacht maar hoop ik desalniettemin wel.

Verder heeft de tijd het artikel alweer enigzins ingehaald. Het graancirkelpoeder kan voor wat het stoffelijke aspekt als magnesium carbonaat doorgaan, maar van heel veel wezenlijker belang is de energetische verbinding die het heeft met een lastig te specificeren kracht die ik daarom meestal gewoon maar graancirkelenergie noem. De effekten lijken op die van monatomic gold.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 17-11-2008 12:58:39

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van StrijderStrijder: Hoi Randell, ik dacht dat EcoHealing de Ormus van jouw verkocht op homeopatische basis toch maar dat is niet zo als ik goed begrijp?
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 6-1-2009 19:46:11

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van StrijderStrijder: BTW ik denk niet dat de tijd het artikel heeft ingehaald want het ORMUS gehalte is niet zonder speciale apparatuur te meten. Vandaar dat men meestal niet verder komt dan bv magnesium carbonaat of silicium.

Met een vergrootglas zien we immers ook niet de microscopische deeltjes die we wel met een microscoop waar kunnen nemen.

Zo ook met het graancirkelpoeder en de ORMUS.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 6-1-2009 19:50:06

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van randellrandell:
Strijder zei:

Hoi Randell, ik dacht dat EcoHealing de Ormus van jouw verkocht op homeopatische basis toch maar dat is niet zo als ik goed begrijp?


Ecohealing beschikt over dezelfde graancirkelpoeder als ik om de simpele reden dat we gelijktijdig daar waren. Ik heb niet alle poeder meegenomen, Peter van EcoHealing evenmin. Er is ook nog een dame uit Amsterdam die een dag na ons gekomen is en het poeder in bezit heeft. Ze had me verteld er eveneens homeopathische verdunningen van te laten maken, maar misschien is dat wel weer in samenwerking met Peter gegaan. Weet ik verder niet. Misschien zijn er nog wel meer trotse mensen in het bezit ervan.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 7-1-2009 0:22:46

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van randellrandell:
Strijder zei:

BTW ik denk niet dat de tijd het artikel heeft ingehaald want het ORMUS gehalte is niet zonder speciale apparatuur te meten. Vandaar dat men meestal niet verder komt dan bv magnesium carbonaat of silicium.

Met een vergrootglas zien we immers ook niet de microscopische deeltjes die we wel met een microscoop waar kunnen nemen.

Zo ook met het graancirkelpoeder en de ORMUS.


Waarmee je zegt dat de ORMUS nog net wel een materiele substantie betreft alleen minder zichtbaar of aantoonbaar dan de magnesium carbonaat of de silicium? Interessant.

Waar woon je eigenlijk? Vraag dit omdat ik uit je belangstelling proef dat je er misschien wel voor voelt om met onze groep kennis te maken en met het poeder te werken? We komen op wekelijkse basis bijeen in Bergen Noord Holland.
E-mail me maar indien zo, of als je meer wilt weten. Mocht ik niet direct reageren dan komt het omdat ik mijn pc aan het herinstalleren ben.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 7-1-2009 0:50:28

reacties op grenswetenschap.nl

st.gast: ''De heilige graal is geen fysiek iets, neen, het is niets meer dan inzicht en bewustzijn. Dat beweert Laurence Gardner, ex-vrijmetselaar, in de lezing die we nu brengen.''

een boute uitspraak,in het licht van ''the body knows'' waardeloze troep dus,''inzicht en bewustzijn'',brrrr.

Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 7-1-2009 19:38:55

reacties op grenswetenschap.nl

st.gast: en dan zou je b.v. fysieke signalen moeten ontlopen om die ''inzichten & bewustzijn'' te verkrijgen,da's dan mooi richting geven en dus ''wijzen'',hierbij kan inderdaad de dual core de richting aangeven.noem die maar de schaduw van de steen der wijzen.

begrijp ik toch ineens die speciale positie van die metsel rite.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 7-1-2009 19:47:48

reacties op grenswetenschap.nl

grenswetenschappen-avatar van StrijderStrijder: Hoi Randell, Volgens mij hebben we in het verleden al een contact gehad. Je hebt me toen het aanbod eveneens gedaan. Ik ben trouwens woonachtig in Noord Brabant, afhankelijk van de manier waarop deze sessies gedaan worden heb ik daar wel interesse in ja.

@ st Gast, het is juist sir L Gardner die met veel lof spreekt over Ormus ofwel het mfkzt. Zie zijn boek over het geheim van de ark des verbonds, het gaat bijna over niets anders dan de 'magische krachten'van het Ormus.

Harte groet,

Strijder
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 7-1-2009 21:26:21

reacties op grenswetenschap.nl

st.gast: hey strijder ,het ormus rep ik hier ook niet over,als je er plezier in hebt zonder schuld is het toch oke ?leuk spul.

de uitspraak van de exvrijmets. was wat mij opviel ,wellicht bepaalt die graal zelf wel wat /of /wie/hoe/waar/etc. het is ,dat is de essentie ervan anders zou het de macht van pakweg een plastic le cafe bekertje bezitten.of van een trekpopje ,juist de onafhankelijkheid van dat ''inzicht'' en ''bewustzijn'' en de meningen van (x)vrijmetsen,,is nu juist wat de kwaliteit van ''HET'' BEPAALT.

groetjes terug.
Grenswetenschap-commentaar Quoten »   Grenswetenschap-commentaar Ongepast? »Gepost op: 7-1-2009 22:12:30

 

Nu reageren:

 
Laatste nieuws:   Populair nieuws:
Zelf (uw) nieuws toevoegen » Nieuwsarchief »

GW-Video:
GW Ging Moestafa GW Ging Jezus Redt GW Ging Positieve Nood GW Ging Filip Coppens GW Ging Emile Ratelband
Bij Maaike Baretta van Greenpeace Kachel 2.0 GW Ging Neale Donald Walsch GW bij Sam Osmanagich, ontdekker van de Bosnische piramides Gili: Iedereen Paranormaal!
GW Goes Spiritual, deel 2 Krochten van de ziel, deel 26: de pedofiel GW Goes Spiritual De Chemtrail burgemeester Op het Niburu-event
GW Ging dr. Anne Stijkel Uri Geller Bij Michel keck Contacteer ons  

Dagsponsor: Hier kan uw website of bedrijf staan
Dagsponsor Hier kan uw website of bedrijf staan
Word ook dagsponsor! Voor € 15 door duizenden gezien!


Recente Reacties: Bekijk grenswetenschap-reacties via RSS of XML
 
Zoeken: Go Nu zoeken op grenswetenschap.nlNu zoeken op grenswetenschap.nl
 
Grenswetenschappelijke stickies
Meer »
 
Grenswetenschap 2012-Maya-special
Grenswetenschap Koen-Insectenkampioen-pagina
 
Steun GW, geef de redacteuren een biertje »
 
Vorige maand op GW:
 
Vorig jaar op GW:
 

 
Populairste Links:

Nieuwste Links:
 
 
   
Iets nieuws te melden? E-mail ons dan meteen!
   
  Website-inhoud © 2005 - 2010 grenswetenschap.nl