 |
Vergroot gratis je penis (update) |
 |
04-08-2006 | 00:00: In Amerika, dat zo langzamerhand het mekka genoemd mag worden van de plastische chirurgie, gaan de mannen massaal naar de kliniek om zich een lange (en dikke) penis aan te laten meten, geheel in het verlengde van de vrouwen daar, die hun schaamlippen laten verkleinen en hun borsten laten vergroten. 
Volgens de shock-doc 'een perfecte penis,' die onlangs op tv voorbij kwam (the perfect penis is via torrentspy.com te downloaden is - 350 MB), maken veel mannen maken zich behoorlijk zorgen om hun 'te kleine' piemel. Het past ook niet echt bij de tijd van nu waarin je alles aan je lijf kunt laten veranderen wat je maar wilt. Waarom dan nog met een kleine penis rondlopen? Niet nodig. Er is wat aan te doen.
Nu gaat het niet alleen om mannen met micropiemels, maar ook exemplaren met een normale maat (tussen de 12 en 17 cm in stijve toestand) wagen de stap tot een penisverlengende operatie. Wie dit overweegt moet wel weten dat hier geen kleine ingreep betreft. En de resultaten? Mwoah. Een lange penis die echt wérkt, blijkt een ander verhaal. In de docu vertelt een man die zich aan zijn geslacht heeft laten helpen, dat zijn vrouw er daarna niets meer van moest hebben. Te groot. En zij was nog wel een nymfomane. Tja, daar sta je dan... Dat is nog niet alles, want eenmaal per twee maanden moet hij opnieuw vetweefsel laten inspuiten om de penis zijn forse maat te laten behouden. Anders is het maar een slappe hap. Dit verhaal liep niet zo goed af. De man bleek te zijn opgelicht door een dokter zonder de juiste papieren. Nu zit hij opgescheept met een te grote, zeer pijnlijke piemel en niets kan hem nog helpen. Voor hem reden genoeg om zelfmoord te overwegen. Een ander vertelt in de documentaire dat hij nooit genoeg aandacht kan krijgen voor zijn fluit die hij heeft laten oppompen tot dusdanige proporties dat het Vlaamse gezegde 'een broek vol goesting' helemaal op hem van toepassing is. Hij kan dan weliswaar geen geslachtsgemeenschap meer hebben, maar alleen van het kijken naar zijn eigen groteske genotsstaaf beleeft hij zelf zoveel plezier dat dit volgens hem opweegt tegen de geneugten van een potje heftige seks. Bijkomend nadeel: hij moet er speciale onderbroeken voor aanschaffen. Het klokkenspel tussen zijn benen is inmiddels zo gigantisch dat hij eigenlijk ook niet meer goed uit de voeten kan.  Bottomline van dit verhaal, want dit staat natuurlijk niet op zichzelf: eigenlijk zou een man met een goed werkend apparaat niet aan zijn gereedschap moeten laten sleutelen. Wie toch smacht naar een maatje groter gaat liever langs bij penismedia.com, of bij Make it Bigger, want daar, en ook hier, wordt stap voor stap uitgelegd hoe je aan Jelqing (ook wel milking) kunt doen, de gratis methode waarmee je op een natuurlijke manier je jongeheer kunt vergroten. Al na een maand zou het resultaat zichtbaar zijn. Handig! Hoe lang je dan moet sjorren is niet bekend, maar wie niet waagt die niet wint. (De plaatjes tonen het resultaat voor en na Jelqing.)
Update 24-08-2006: De Nederlandse peniswatchers kunnen deze avond hun hart ophalen: op RTL5 wordt de shock-doc The Perfect Penis herhaald. Van 22u30 tot 23u30 kun je erbij zijn...
|
 |
| 38 Reacties |
|
© Pats |
| |
|
|
|
| |
 |
| |
|
Reaxies:
| roman: op www.jelqing.nl Staat ook een hooop uitleg over dit onderwerp! |
|
|
|
op www.jelqing.nl Staat ook een hooop uitleg over dit onderwerp!

| mika2002: De boer op en aan de melkmachine!!!! |
|
|
|
De boer op en aan de melkmachine!!!!

| janine: lekkere dikke *** die wil ik ook wel in mijn glade *** bebbn |
|
n.v.d.r.: Daarvoor moet je je adres aan de redaxie mailen. |
|
|
lekkere dikke *** die wil ik ook wel in mijn glade *** bebbn

Henk: Ja kan nu bij monsanto's goeie grothhurmonen (ofzo) krijgen.
'k weet niet of dat ook voor inwendig gebruik 'ok, is... |
|
|
|
Ja kan nu bij monsanto's goeie grothhurmonen (ofzo) krijgen.
'k weet niet of dat ook voor inwendig gebruik 'ok, is...

| quest: Redaxie: zei:
Daarvoor moet je je adres aan de redaxie mailen.
wie, janine of wij? <laatste edit: 29-3-2008 0:27:02> |
|
|
|
[quote=Redaxie: ]
Daarvoor moet je je adres aan de redaxie mailen.
[/quote]
wie, janine of wij?

Broh-Koh Lee:
janine zei:
lekkere dikke *** die wil ik ook wel in mijn glade *** bebbn
Afspreken? |
| Fruit dan? |
|
|
[quote=janine]
lekkere dikke *** die wil ik ook wel in mijn glade *** bebbn
[/quote]
Afspreken?

jimmy: lekker sex zit niet in de grote maar in de dikte van je lul je schaamlip zit toch niet achterin
alles zit aan de voorkant lange lul is onzin
succes dames met de keus |
|
|
|
lekker sex zit niet in de grote maar in de dikte van je lul
je schaamlip zit toch niet achterin
alles zit aan de voorkant
lange lul is onzin
succes dames met de keus

Chris de Boden: De grote doet er nieteens zoveel toe, het is belangrijker wat je ermee doet. Wereldwijd gemiddelde is 15 cm wat je als normaal kunt beschouwen.
Nu denk ik dat een zwaar geschapen penis ook wel wat praktische ongemakken met zich mee brengt. |
|
|
|
De grote doet er nieteens zoveel toe, het is belangrijker wat je ermee doet. Wereldwijd gemiddelde is 15 cm wat je als normaal kunt beschouwen.
Nu denk ik dat een zwaar geschapen penis ook wel wat praktische ongemakken met zich mee brengt.

Ja Horus: Het nuttige met het aangename verenigen. Baat het niet, dan schaadt het niet. Wat god niet wil, is u niet gegeven. Buurman's kluis staat immer bol en buurman's koe geeft emmers vol.
Ik moet nu stoppen van mevrouw Horus... <laatste edit: 8-4-2008 2:37:46> |
| Multa novit vulpes, sed felis unum magnum |
|
|
Het nuttige met het aangename verenigen.
Baat het niet, dan schaadt het niet.
Wat god niet wil, is u niet gegeven.
Buurman's kluis staat immer bol en buurman's koe geeft emmers vol.
Ik moet nu stoppen van mevrouw Horus...

tim: De methode jelqing is zover ik weet de enige die werkt! Zijn veel mensen die al succes hebben geboekt, ik weet niet precies hoe het in elkaar zit maar het werkt!???
kijk maar eens op jelqing.nl staan alle vergroting methodes |
|
|
|
De methode jelqing is zover ik weet de enige die werkt! Zijn veel mensen die al succes hebben geboekt, ik weet niet precies hoe het in elkaar zit maar het werkt!???
kijk maar eens op jelqing.nl staan alle vergroting methodes

Tetzmol: De makkelijkste manier om je lul te verlengen is gewoon je benen korter laten maken. 
Tetzmol. |
|
|
|
De makkelijkste manier om je lul te verlengen is gewoon je benen korter laten maken.:D
Tetzmol.

Gerard: Wat ook heel goed werkt is afvallen: elke centimeter buikvet maakt de penis schijnbaar korter, niet feitelijk maar het ziet er wel zo uit. Penisverlenging door het doorsnijden van een ligament is trouwens ook niet echt handig, echt langer wordt piemelotje er niet van, wel staat hij minder recht omhoog, da's ook niet alles. Verder zin er ook nog andere leuke dingen in het leven dan sex had ik zo gedacht, maar sta ik daar inmiddels alleen in? Oh ja, ik heb geen problemen met mijn wormvormig aanhangsel, lang en stijf zat op zijn tijd. Ik leen hem niet uit;-) |
|
|
|
Wat ook heel goed werkt is afvallen: elke centimeter buikvet maakt de penis schijnbaar korter, niet feitelijk maar het ziet er wel zo uit.
Penisverlenging door het doorsnijden van een ligament is trouwens ook niet echt handig, echt langer wordt piemelotje er niet van, wel staat hij minder recht omhoog, da's ook niet alles. Verder zin er ook nog andere leuke dingen in het leven dan sex had ik zo gedacht, maar sta ik daar inmiddels alleen in? Oh ja, ik heb geen problemen met mijn wormvormig aanhangsel, lang en stijf zat op zijn tijd. Ik leen hem niet uit;-)

Edmund: Gerard zei:
Wat ook heel goed werkt is afvallen: elke centimeter buikvet maakt de penis schijnbaar korter, niet feitelijk maar het ziet er wel zo uit. Penisverlenging door het doorsnijden van een ligament is trouwens ook niet echt handig, echt langer wordt piemelotje er niet van, wel staat hij minder recht omhoog, da's ook niet alles. Verder zin er ook nog andere leuke dingen in het leven dan sex had ik zo gedacht, maar sta ik daar inmiddels alleen in? Oh ja, ik heb geen problemen met mijn wormvormig aanhangsel, lang en stijf zat op zijn tijd. Ik leen hem niet uit;-)
De lengte schijnt van minder belang te zijn dan de omtrek. |
|
|
|
[quote=Gerard]
Wat ook heel goed werkt is afvallen: elke centimeter buikvet maakt de penis schijnbaar korter, niet feitelijk maar het ziet er wel zo uit.
Penisverlenging door het doorsnijden van een ligament is trouwens ook niet echt handig, echt langer wordt piemelotje er niet van, wel staat hij minder recht omhoog, da's ook niet alles. Verder zin er ook nog andere leuke dingen in het leven dan sex had ik zo gedacht, maar sta ik daar inmiddels alleen in? Oh ja, ik heb geen problemen met mijn wormvormig aanhangsel, lang en stijf zat op zijn tijd. Ik leen hem niet uit;-)
[/quote]
De lengte schijnt van minder belang te zijn dan de omtrek.

| Ringding: Gerard zei:
Verder zin er ook nog andere leuke dingen in het leven dan sex had ik zo gedacht,
Ook hier sta ik erg sceptisch tegenover! Geen argument dat iemand aan kan voeren zal mij hiervan kunnen overtuigen.
|
|
|
|
[quote=Gerard]
Verder zin er ook nog andere leuke dingen in het leven dan sex had ik zo gedacht,
[/quote]
Ook hier sta ik erg sceptisch tegenover! Geen argument dat iemand aan kan voeren zal mij hiervan kunnen overtuigen.
;)

Edmund: Ringding zei:Gerard zei:
Verder zin er ook nog andere leuke dingen in het leven dan sex had ik zo gedacht,
Ook hier sta ik erg sceptisch tegenover! Geen argument dat iemand aan kan voeren zal mij hiervan kunnen overtuigen.  Hoe spiritueler, en dus minder aards, hoe minder men toegeeft aan de sexverslaving en het moeten kanaliseren via seks.
Naar het schijnt... |
|
|
|
[quote=Ringding]
[quote=Gerard]
Verder zin er ook nog andere leuke dingen in het leven dan sex had ik zo gedacht,
[/quote]
Ook hier sta ik erg sceptisch tegenover! Geen argument dat iemand aan kan voeren zal mij hiervan kunnen overtuigen.
;)
[/quote]
Hoe spiritueler, en dus minder aards, hoe minder men toegeeft aan de sexverslaving en het moeten kanaliseren via seks.
Naar het schijnt...

Bramsan: mopje:
een Belg ontmoet een afrikaan in de sauna en kijkt naar het enorme lid van de Afrikaan en vraagt deze; hoe komt het eigenlijk toch dat jullie Afrikanen zo grote penis hebben?
Nou ik kan jou het geheimpje wel verklappen zei die Afrikaan... "wij binden een touwtje om de eikel en hangen er voor een tijd een gewichtje aan" smiespelt deze... en geeft de Belg een knipoog...
De Belg bedankt de Afrikaan hartelijk en vertrekt opgewonden en vol verwachting naar huis om deze nieuwe vinding uit te proberen...
---enkele weken verstrijken---
De Afrikaan loopt over straat en ziet inneens de belg tegemoet komen... en roept tegen de belg , "en, lukt het een beetje?"
"Jawel jawel", antwoord de Belg, " hij wordt al bruin"

<laatste edit: 9-5-2008 11:23:50> |
|
|
|
mopje:
een Belg ontmoet een afrikaan in de sauna en kijkt naar het enorme lid van de Afrikaan en vraagt deze;
hoe komt het eigenlijk toch dat jullie Afrikanen zo grote penis hebben?
Nou ik kan jou het geheimpje wel verklappen zei die Afrikaan...
"wij binden een touwtje om de eikel en hangen er voor een tijd een gewichtje aan" smiespelt deze... en geeft de Belg een knipoog...
De Belg bedankt de Afrikaan hartelijk en vertrekt opgewonden en vol verwachting naar huis om deze nieuwe vinding uit te proberen...
---enkele weken verstrijken---
De Afrikaan loopt over straat en ziet inneens de belg tegemoet komen... en roept tegen de belg , "en, lukt het een beetje?"
"Jawel jawel", antwoord de Belg, " hij wordt al bruin"
;)

Gerard: Edmund zei:Ringding zei:Gerard zei:
Verder zin er ook nog andere leuke dingen in het leven dan sex had ik zo gedacht,
Ook hier sta ik erg sceptisch tegenover! Geen argument dat iemand aan kan voeren zal mij hiervan kunnen overtuigen.  Hoe spiritueler, en dus minder aards, hoe minder men toegeeft aan de sexverslaving en het moeten kanaliseren via seks. Naar het schijnt... nee hoor, hoe meer je ontdekt welke flauwe kul we er met z'n allen door de cultuur op nahouden, hoe leuker het leven wordt, inclusief sex. Alleen draait niet alles om sex, Freud was gek. |
|
|
|
[quote=Edmund]
[quote=Ringding]
[quote=Gerard]
Verder zin er ook nog andere leuke dingen in het leven dan sex had ik zo gedacht,
[/quote]
Ook hier sta ik erg sceptisch tegenover! Geen argument dat iemand aan kan voeren zal mij hiervan kunnen overtuigen.
;)
[/quote]
Hoe spiritueler, en dus minder aards, hoe minder men toegeeft aan de sexverslaving en het moeten kanaliseren via seks.
Naar het schijnt...
[/quote]
nee hoor, hoe meer je ontdekt welke flauwe kul we er met z'n allen door de cultuur op nahouden, hoe leuker het leven wordt, inclusief sex. Alleen draait niet alles om sex, Freud was gek.

Bramsan: eeuuh....
http://www.reuniting.info/science/sex_in_the_brain <laatste edit: 9-5-2008 11:52:52> |
|
|
|
eeuuh....
http://www.reuniting.info/science/sex_in_the_brain

Ringding: Gerard zei:Edmund zei:Ringding zei:Gerard zei:
Verder zin er ook nog andere leuke dingen in het leven dan sex had ik zo gedacht,
Ook hier sta ik erg sceptisch tegenover! Geen argument dat iemand aan kan voeren zal mij hiervan kunnen overtuigen.  Hoe spiritueler, en dus minder aards, hoe minder men toegeeft aan de sexverslaving en het moeten kanaliseren via seks. Naar het schijnt... nee hoor, hoe meer je ontdekt welke flauwe kul we er met z'n allen door de cultuur op nahouden, hoe leuker het leven wordt, inclusief sex. Alleen draait niet alles om sex, Freud was gek.
Natuurlijk draait alles om sex en dat is ook helemaal niet erg. Het is erg gezond, super leuk, en bovendien gratis. De lichaamsbeweging alleen al. Het is de enige verslaving zonder nadelen.
En natuurlijk vinden alternatieve boomknuffelende hippie-potten dat er meer is dan sex. Ze kijken er verkeerd tegenaan. Hun sex is gewoonweg minder dan andere dingen. Ze hebben er geen idee van hoe het kan zijn. Hun hangtieten, korte rooie haren, tuinbroeken en sandalen stralen immers antisex uit.
Of hoort dit ook weer bij rechtlijnig denken? |
|
|
|
[quote=Gerard]
[quote=Edmund]
[quote=Ringding]
[quote=Gerard]
Verder zin er ook nog andere leuke dingen in het leven dan sex had ik zo gedacht,
[/quote]
Ook hier sta ik erg sceptisch tegenover! Geen argument dat iemand aan kan voeren zal mij hiervan kunnen overtuigen.
;)
[/quote]
Hoe spiritueler, en dus minder aards, hoe minder men toegeeft aan de sexverslaving en het moeten kanaliseren via seks.
Naar het schijnt...
[/quote]
nee hoor, hoe meer je ontdekt welke flauwe kul we er met z'n allen door de cultuur op nahouden, hoe leuker het leven wordt, inclusief sex. Alleen draait niet alles om sex, Freud was gek.
[/quote]
Natuurlijk draait alles om sex en dat is ook helemaal niet erg. Het is erg gezond, super leuk, en bovendien gratis. De lichaamsbeweging alleen al. Het is de enige verslaving zonder nadelen.
En natuurlijk vinden alternatieve boomknuffelende hippie-potten dat er meer is dan sex. Ze kijken er verkeerd tegenaan. Hun sex is gewoonweg minder dan andere dingen. Ze hebben er geen idee van hoe het kan zijn. Hun hangtieten, korte rooie haren, tuinbroeken en sandalen stralen immers antisex uit.
Of hoort dit ook weer bij rechtlijnig denken?

Edmund: Ringding zei:
Natuurlijk draait alles om sex en dat is ook helemaal niet erg. Het is erg gezond, super leuk, en bovendien gratis. De lichaamsbeweging alleen al. Het is de enige verslaving zonder nadelen.
En natuurlijk vinden alternatieve boomknuffelende hippie-potten dat er meer is dan sex. Ze kijken er verkeerd tegenaan. Hun sex is gewoonweg minder dan andere dingen. Ze hebben er geen idee van hoe het kan zijn. Hun hangtieten, korte rooie haren, tuinbroeken en sandalen stralen immers antisex uit.
Of hoort dit ook weer bij rechtlijnig denken?
Nogal rechtlijnig, ja. Ik zou seks ook niet rekenen tot de verslavingen zonder nadelen. De gangbare seksuele frustratie tussen menig man en vrouw en aanwezigheid aan de oppervlakte spreekt wat dat betreft boekdelen. |
|
|
|
[quote=Ringding]
Natuurlijk draait alles om sex en dat is ook helemaal niet erg. Het is erg gezond, super leuk, en bovendien gratis. De lichaamsbeweging alleen al. Het is de enige verslaving zonder nadelen.
En natuurlijk vinden alternatieve boomknuffelende hippie-potten dat er meer is dan sex. Ze kijken er verkeerd tegenaan. Hun sex is gewoonweg minder dan andere dingen. Ze hebben er geen idee van hoe het kan zijn. Hun hangtieten, korte rooie haren, tuinbroeken en sandalen stralen immers antisex uit.
Of hoort dit ook weer bij rechtlijnig denken?
[/quote]
Nogal rechtlijnig, ja. Ik zou seks ook niet rekenen tot de verslavingen zonder nadelen. De gangbare seksuele frustratie tussen menig man en vrouw en aanwezigheid aan de oppervlakte spreekt wat dat betreft boekdelen.

| Gast. : Ringding zei:
Natuurlijk draait alles om sex en dat is ook helemaal niet erg. Het is erg gezond, super leuk, en bovendien gratis. De lichaamsbeweging alleen al. Het is de enige verslaving zonder nadelen.
En natuurlijk vinden alternatieve boomknuffelende hippie-potten dat er meer is dan sex. Ze kijken er verkeerd tegenaan. Hun sex is gewoonweg minder dan andere dingen. Ze hebben er geen idee van hoe het kan zijn. Hun hangtieten, korte rooie haren, tuinbroeken en sandalen stralen immers antisex uit.
Of hoort dit ook weer bij rechtlijnig denken?
Ik vind je reactie wel wat extreem hoor... Niet alles draait om seks, net zo min als alles om boom knuffelen of iets dergelijks draait. Het kan allebei een heel mooie ervaring zijn. Het hebben van seks, er behoefte aan hebben en het doen is alleen meer gebruikelijk en gewoon.
Elke verslaving heeft nadelen, ook seks. Je zou toch doodongelukkig worden als dat een dwangmatig iets is.
Aan de andere kant hoeven we er ook niet hysterisch over te doen. Seks is een natuurlijke behoefte, die de ene keer sterker kan zijn dan de andere keer. Die behoefte ontkennen, het niet (meer) hebben of het totaal ondergeschikt maken aan andere zaken lijkt me ook niet goed.
Ik heb en ben het allebei: een bewust mens (vrouw) met een gezonde behoefte aan seks. Dat voelt heel lekker hoor...
|
|
|
|
[quote=Ringding]
Natuurlijk draait alles om sex en dat is ook helemaal niet erg. Het is erg gezond, super leuk, en bovendien gratis. De lichaamsbeweging alleen al. Het is de enige verslaving zonder nadelen.
En natuurlijk vinden alternatieve boomknuffelende hippie-potten dat er meer is dan sex. Ze kijken er verkeerd tegenaan. Hun sex is gewoonweg minder dan andere dingen. Ze hebben er geen idee van hoe het kan zijn. Hun hangtieten, korte rooie haren, tuinbroeken en sandalen stralen immers antisex uit.
Of hoort dit ook weer bij rechtlijnig denken?
[/quote]
Ik vind je reactie wel wat extreem hoor...
Niet alles draait om seks, net zo min als alles om boom knuffelen of iets dergelijks draait. Het kan allebei een heel mooie ervaring zijn. Het hebben van seks, er behoefte aan hebben en het doen is alleen meer gebruikelijk en gewoon.
Elke verslaving heeft nadelen, ook seks. Je zou toch doodongelukkig worden als dat een dwangmatig iets is.
Aan de andere kant hoeven we er ook niet hysterisch over te doen. Seks is een natuurlijke behoefte, die de ene keer sterker kan zijn dan de andere keer. Die behoefte ontkennen, het niet (meer) hebben of het totaal ondergeschikt maken aan andere zaken lijkt me ook niet goed.
Ik heb en ben het allebei: een bewust mens (vrouw) met een gezonde behoefte aan seks. Dat voelt heel lekker hoor...

Geke van Vliet en Marcel oosterveld: wij heb een **** en wil graag eens een *** gesprekje met 1 van jullie! dus mail mij zo snel mogelijk naar gekevv@hotmail.com en anders Marcel_oost@hotmail.com. Ohja en check ook nog even ****l daar zijn wij ook op te zien!
Mvg, Geke van vliet en Marcel oosterveld. |
|
n.v.d.r.: Sterkte met de spam. |
|
|
wij heb een **** en wil graag eens een *** gesprekje met 1 van jullie! dus mail mij zo snel mogelijk naar gekevv@hotmail.com en anders Marcel_oost@hotmail.com. Ohja en check ook nog even ****l daar zijn wij ook op te zien!
Mvg, Geke van vliet en Marcel oosterveld.

Deva: Ringding zei: Natuurlijk draait alles om sex en dat is ook helemaal niet erg. Het is erg gezond, super leuk, en bovendien gratis. De lichaamsbeweging alleen al. Het is de enige verslaving zonder nadelen.
En natuurlijk vinden alternatieve boomknuffelende hippie-potten dat er meer is dan sex. Ze kijken er verkeerd tegenaan. Hun sex is gewoonweg minder dan andere dingen. Ze hebben er geen idee van hoe het kan zijn. Hun hangtieten, korte rooie haren, tuinbroeken en sandalen stralen immers antisex uit. Of hoort dit ook weer bij rechtlijnig denken?
Deva zei: Wat jij hier vertelt hoort bij iemand die een laag niveau in zijn denken in zich heeft ,en houdt van zijn lagere chakra's , een nog verdierlijkt mens dus .
Sceptici zoals jij die houden van vreten , seks, en materieel genot , dat zijn eigenlijk de drie klagere chakra's .
Het buitensluiten van het spirituele, nl de hartchakra, vanuit de zonnevlechtschakra ,door deze energie naar boven te brengen, da tgebeurt nl door de spirituele ontwikkeling van de mens .
Zo krijg je een hartorgasme, wat de hogere ontwikkelden (de Pleiadanen) ook hebben, spiritueel ingestelde mensen oa de boomknuffelaars , en de langharige hippies, waar jij op afgeeft .
Hou het maar bij die verdierlijkte gewoontes van jou die uitsluitend de lagere seks , de vraatzucht en het materialisme aanhangen, ...de lagere skeptische soort ,die jij zo ophemelt.
Veels geld en lager geluk gewenst !
|
|
|
|
Ringding zei:
Natuurlijk draait alles om sex en dat is ook helemaal niet erg. Het is erg gezond, super leuk, en bovendien gratis. De lichaamsbeweging alleen al. Het is de enige verslaving zonder nadelen.
En natuurlijk vinden alternatieve boomknuffelende hippie-potten dat er meer is dan sex. Ze kijken er verkeerd tegenaan. Hun sex is gewoonweg minder dan andere dingen. Ze hebben er geen idee van hoe het kan zijn. Hun hangtieten, korte rooie haren, tuinbroeken en sandalen stralen immers antisex uit.
Of hoort dit ook weer bij rechtlijnig denken?
Deva zei:
Wat jij hier vertelt hoort bij iemand die een laag niveau in zijn denken in zich heeft ,en houdt van zijn lagere chakra's , een nog verdierlijkt mens dus .
Sceptici zoals jij die houden van vreten , seks, en materieel genot , dat zijn eigenlijk de drie klagere chakra's .
Het buitensluiten van het spirituele, nl de hartchakra, vanuit de zonnevlechtschakra ,door deze energie naar boven te brengen, da tgebeurt nl door de spirituele ontwikkeling van de mens .
Zo krijg je een hartorgasme, wat de hogere ontwikkelden (de Pleiadanen) ook hebben, spiritueel ingestelde mensen oa de boomknuffelaars , en de langharige hippies, waar jij op afgeeft .
Hou het maar bij die verdierlijkte gewoontes van jou die uitsluitend de lagere seks , de vraatzucht en het materialisme aanhangen, ...de lagere skeptische soort ,die jij zo ophemelt.
Veels geld en lager geluk gewenst !

| Geke van vliet : - knip - |
|
n.v.d.r.: Dat was voorlopig je laatste actie. |
|
|
- knip -

vosje: jakkes!! |
| This World Tho The Next... |
|
|
jakkes!!

Picobyte: Lol, als het werkt probeer het dan niet te repareren. Zegt mijn engelse collega als we weer de brokken van iemands brilliante maar O zo ondoordachte plan om bv een server sneller te maken mogen opruimen. |
|
|
|
Lol, als het werkt probeer het dan niet te repareren.
Zegt mijn engelse collega als we weer de brokken van iemands brilliante maar O zo ondoordachte plan om bv een server sneller te maken mogen opruimen.

Luk: Picobyte zei:
Lol, als het werkt probeer het dan niet te repareren. Zegt mijn engelse collega als we weer de brokken van iemands brilliante maar O zo ondoordachte plan om bv een server sneller te maken mogen opruimen.
Totaal niet terzake:
servers zijn toch nooit snel genoeg. Afblijven dus. |
| Waar blijven de 4 ruiters van de apocalyps? |
|
|
[quote=Picobyte]
Lol, als het werkt probeer het dan niet te repareren.
Zegt mijn engelse collega als we weer de brokken van iemands brilliante maar O zo ondoordachte plan om bv een server sneller te maken mogen opruimen.
[/quote]
Totaal niet terzake:
servers zijn toch nooit snel genoeg. Afblijven dus.

| Chris de Boden: Gerard zei:
Wat ook heel goed werkt is afvallen: elke centimeter buikvet maakt de penis schijnbaar korter, niet feitelijk maar het ziet er wel zo uit. Penisverlenging door het doorsnijden van een ligament is trouwens ook niet echt handig, echt langer wordt piemelotje er niet van, wel staat hij minder recht omhoog, da's ook niet alles. Verder zin er ook nog andere leuke dingen in het leven dan sex had ik zo gedacht, maar sta ik daar inmiddels alleen in? Oh ja, ik heb geen problemen met mijn wormvormig aanhangsel, lang en stijf zat op zijn tijd. Ik leen hem niet uit;-)
Daar heb je helemaal gelijk in en kan het zelfs beamen. Ik was vroeger behoorlijk dik en heb lang rond de 105 kilo gewogen bij een lengte van 1m83, ik ben in een vrij korte tijd zeer spectaculair afgevallen en weeg nu nog maar 72kg en heb nu geen grammetje vet meer aan mijn lijf.
Had ik vroeger niet bijzonder veel en wees mijn penis in gestekte toestand maar een beetje onder een hoek naar voren/boven, beetje schuin zegmaar. Nu met mij huidige gewicht is de lengte in slappe toestand optisch al behoorlijk toegenomen, laat ik het zo zeggen; nu hangt er temminste iets  In stijve toestand is de lengte zelfs spectaculair toegenomen en wijst tie loodrecht omhoog en plakt zelfs tegen mijn buik.
Vroeger zat er boven mijn piemel een behoorlijke vetlaag, nu voel ik direct bot en is het vet compleet weg, vreemd is het medisch gezien dus niet en door die vetlaag werd de penis vooruit geduwd en naar binnen getrokken wat tot een kleiner geslachtsdeel leidde.
Ben mede om die reden dan ook trots dat ik al die kilo's kwijt ben en wil dat graag zo houden.
Toch begrijp ik een ding weer niet en dat is waarom die mannen in pornofilms bijna allemaal een naar-voren-wijzer hebben, maar ook geen dikke buik. |
|
|
|
[quote=Gerard]
Wat ook heel goed werkt is afvallen: elke centimeter buikvet maakt de penis schijnbaar korter, niet feitelijk maar het ziet er wel zo uit.
Penisverlenging door het doorsnijden van een ligament is trouwens ook niet echt handig, echt langer wordt piemelotje er niet van, wel staat hij minder recht omhoog, da's ook niet alles. Verder zin er ook nog andere leuke dingen in het leven dan sex had ik zo gedacht, maar sta ik daar inmiddels alleen in? Oh ja, ik heb geen problemen met mijn wormvormig aanhangsel, lang en stijf zat op zijn tijd. Ik leen hem niet uit;-)
[/quote]
Daar heb je helemaal gelijk in en kan het zelfs beamen.
Ik was vroeger behoorlijk dik en heb lang rond de 105 kilo gewogen bij een lengte van 1m83, ik ben in een vrij korte tijd zeer spectaculair afgevallen en weeg nu nog maar 72kg en heb nu geen grammetje vet meer aan mijn lijf.
Had ik vroeger niet bijzonder veel en wees mijn penis in gestekte toestand maar een beetje onder een hoek naar voren/boven, beetje schuin zegmaar.
Nu met mij huidige gewicht is de lengte in slappe toestand optisch al behoorlijk toegenomen, laat ik het zo zeggen; nu hangt er temminste iets :P
In stijve toestand is de lengte zelfs spectaculair toegenomen en wijst tie loodrecht omhoog en plakt zelfs tegen mijn buik.
Vroeger zat er boven mijn piemel een behoorlijke vetlaag, nu voel ik direct bot en is het vet compleet weg, vreemd is het medisch gezien dus niet en door die vetlaag werd de penis vooruit geduwd en naar binnen getrokken wat tot een kleiner geslachtsdeel leidde.
Ben mede om die reden dan ook trots dat ik al die kilo's kwijt ben en wil dat graag zo houden.
Toch begrijp ik een ding weer niet en dat is waarom die mannen in pornofilms bijna allemaal een naar-voren-wijzer hebben, maar ook geen dikke buik.

C.: Jeetje Chris, dat is wel in detail he...Maar ja, op zich wel mooi voor jou dat je blij bent met je lijf. Of in ieder geval: dat onderdeel dan 
Schuin naar voren of recht omhoog bij een man...ik zou bijna willen dat ik goed of beter had opgelet...haha. Lengte, breedte of hoogte: Dat zijn nu echt details die ik niet kan navertellen.....Als de man, de situatie en de omstandigheden maar goed (aan)voelen, zou ik zeggen. De rest boeit me echt niet. |
|
|
|
Jeetje Chris, dat is wel in detail he...Maar ja, op zich wel mooi voor jou dat je blij bent met je lijf. Of in ieder geval: dat onderdeel dan :)
Schuin naar voren of recht omhoog bij een man...ik zou bijna willen dat ik goed of beter had opgelet...haha. Lengte, breedte of hoogte: Dat zijn nu echt details die ik niet kan navertellen.....Als de man, de situatie en de omstandigheden maar goed (aan)voelen, zou ik zeggen. De rest boeit me echt niet.

Ron B.: Chris de Boden zei:
Toch begrijp ik een ding weer niet en dat is waarom die mannen in pornofilms bijna allemaal een naar-voren-wijzer hebben, maar ook geen dikke buik.
omdat die meestal een vergroting hebben gehad, en dat is een bijwerking van die operatie...
en nee, ik ben geen ervaringsexpert in deze |
| Im not A person, Im an IP-number... |
|
|
[quote=Chris de Boden]
Toch begrijp ik een ding weer niet en dat is waarom die mannen in pornofilms bijna allemaal een naar-voren-wijzer hebben, maar ook geen dikke buik.
[/quote]
omdat die meestal een vergroting hebben gehad, en dat is een bijwerking van die operatie...
en nee, ik ben geen ervaringsexpert in deze ;)

Chris de Boden: C. zei:Jeetje Chris, dat is wel in detail he...Maar ja, op zich wel mooi voor jou dat je blij bent met je lijf. Of in ieder geval: dat onderdeel dan  Schuin naar voren of recht omhoog bij een man...ik zou bijna willen dat ik goed of beter had opgelet...haha. Lengte, breedte of hoogte: Dat zijn nu echt details die ik niet kan navertellen.....Als de man, de situatie en de omstandigheden maar goed (aan)voelen, zou ik zeggen. De rest boeit me echt niet.
Details, valt wel mee(Ik ben niet zo erg dat ik 2 foto's ga plaatsen "voor" en "na" afvallen), dan heb je die vunzige praat op het werk nog niet gehoord  Wetenschappelijk bedoeld en dat het een feit is dat afvallen daadwerkelijk werkt. Dat afvallen is onder invloed van veel stress en gebeurtenissen vanzelf gegaan en die zie de positive veranderingen aan mijn penis dan ook meer als een pleister op de zere wond.
@Ron B: Is viagra al niet genoeg??? <laatste edit: 8-2-2009 19:34:50> |
|
|
|
[quote=C.]
Jeetje Chris, dat is wel in detail he...Maar ja, op zich wel mooi voor jou dat je blij bent met je lijf. Of in ieder geval: dat onderdeel dan :)
Schuin naar voren of recht omhoog bij een man...ik zou bijna willen dat ik goed of beter had opgelet...haha. Lengte, breedte of hoogte: Dat zijn nu echt details die ik niet kan navertellen.....Als de man, de situatie en de omstandigheden maar goed (aan)voelen, zou ik zeggen. De rest boeit me echt niet.
[/quote]
Details, valt wel mee(Ik ben niet zo erg dat ik 2 foto's ga plaatsen "voor" en "na" afvallen), dan heb je die vunzige praat op het werk nog niet gehoord :P
Wetenschappelijk bedoeld en dat het een feit is dat afvallen daadwerkelijk werkt.
Dat afvallen is onder invloed van veel stress en gebeurtenissen vanzelf gegaan en die zie de positive veranderingen aan mijn penis dan ook meer als een pleister op de zere wond.
@Ron B:
Is viagra al niet genoeg???

lindaatje: uuuuuuh. what ever the size, het is en blijft een lelijk ding, net zoals de vrouwelijke tegenhanger. <laatste edit: 8-2-2009 20:07:05> |
|
|
|
uuuuuuh. what ever the size, het is en blijft een lelijk ding, net zoals de vrouwelijke tegenhanger.

Chris de Boden: Ik vind mijn piemel niet lelijk en zijn vrouwelijke tegenhanger schitterend om te zien, hetgeen wat gelijk naar meer neigt |
|
|
|
Ik vind mijn piemel niet lelijk en zijn vrouwelijke tegenhanger schitterend om te zien, hetgeen wat gelijk naar meer neigt :P

lindaatje: Waarom bedekken we die handel dan altoos ? Leve de modeontwerper die ruimte vrijmaakt voor piemel en kut,
't Blijft een lelijk ding en zo is het |
|
|
|
Waarom bedekken we die handel dan altoos ?
Leve de modeontwerper die ruimte vrijmaakt voor piemel en kut,
't Blijft een lelijk ding en zo is het

| HP: lindaatje zei:
Waarom bedekken we die handel dan altoos ? Leve de modeontwerper die ruimte vrijmaakt voor piemel en kut,
't Blijft een lelijk ding en zo is het
Tja waarom bedekken, het staat in ieder geval weinig elegant als wij als mannen met het "zaakje" vrij beginnen rond te rennen 
Maar of het werkelijk een mooi ding is, tja... De vrouwelijke tegenhanger vind ik in ieder geval wel mooi, als een mooie bloem of vrucht. |
|
|
|
[quote=lindaatje]
Waarom bedekken we die handel dan altoos ?
Leve de modeontwerper die ruimte vrijmaakt voor piemel en kut,
't Blijft een lelijk ding en zo is het
[/quote]
Tja waarom bedekken, het staat in ieder geval weinig elegant als wij als mannen met het "zaakje" vrij beginnen rond te rennen :D
Maar of het werkelijk een mooi ding is, tja...
De vrouwelijke tegenhanger vind ik in ieder geval wel mooi, als een mooie bloem of vrucht.

lindaatje: Het begrip nooi, i slechts een menselijke ,subjectieve illusieHP zei:lindaatje zei:
Waarom bedekken we die handel dan altoos ? Leve de modeontwerper die ruimte vrijmaakt voor piemel en kut,
't Blijft een lelijk ding en zo is het
Tja waarom bedekken, het staat in ieder geval weinig elegant als wij als mannen met het "zaakje" vrij beginnen rond te rennen  Maar of het werkelijk een mooi ding is, tja... De vrouwelijke tegenhanger vind ik in ieder geval wel mooi, als een mooie bloem of vrucht. |
|
|
|
Het begrip nooi, i slechts een menselijke ,subjectieve illusie[quote=HP]
[quote=lindaatje]
Waarom bedekken we die handel dan altoos ?
Leve de modeontwerper die ruimte vrijmaakt voor piemel en kut,
't Blijft een lelijk ding en zo is het
[/quote]
Tja waarom bedekken, het staat in ieder geval weinig elegant als wij als mannen met het "zaakje" vrij beginnen rond te rennen :D
Maar of het werkelijk een mooi ding is, tja...
De vrouwelijke tegenhanger vind ik in ieder geval wel mooi, als een mooie bloem of vrucht.
[/quote]

Chris de Boden: HP zei:lindaatje zei:
Waarom bedekken we die handel dan altoos ? Leve de modeontwerper die ruimte vrijmaakt voor piemel en kut,
't Blijft een lelijk ding en zo is het
Tja waarom bedekken, het staat in ieder geval weinig elegant als wij als mannen met het "zaakje" vrij beginnen rond te rennen  Maar of het werkelijk een mooi ding is, tja... De vrouwelijke tegenhanger vind ik in ieder geval wel mooi, als een mooie bloem of vrucht.
Net een orchidee, maar dan van vlees en bloed |
|
|
|
[quote=HP]
[quote=lindaatje]
Waarom bedekken we die handel dan altoos ?
Leve de modeontwerper die ruimte vrijmaakt voor piemel en kut,
't Blijft een lelijk ding en zo is het
[/quote]
Tja waarom bedekken, het staat in ieder geval weinig elegant als wij als mannen met het "zaakje" vrij beginnen rond te rennen :D
Maar of het werkelijk een mooi ding is, tja...
De vrouwelijke tegenhanger vind ik in ieder geval wel mooi, als een mooie bloem of vrucht.
[/quote]
Net een orchidee, maar dan van vlees en bloed :P

| HP: lindaatje zei:
Het begrip nooi, i slechts een menselijke ,subjectieve illusie
Het is in ieder geval menselijk ja, en smaken verschillen nu 1 maal,...maar een illusie? Denk je ook zo over dingen die jij wel mooi vind?
|
|
|
|
[quote=lindaatje]
Het begrip nooi, i slechts een menselijke ,subjectieve illusie
[/quote]
Het is in ieder geval menselijk ja, en smaken verschillen nu 1 maal,...maar een illusie?
Denk je ook zo over dingen die jij wel mooi vind?