Nieuws aangebracht door de Grenswetenschap.nl-bezoekers
Meer recent aangebracht nieuws:
- 24-05-2013 | You Are A Multi-Dimensional Being
- 24-05-2013 | Ontdekt: enzym in kankercel dat tumorgroei...
- 24-05-2013 | Google+ herkent objecten
- 24-05-2013 | Voor alle taalpuristen: fouten spotten zit...
- 24-05-2013 | The Great Firewall in China
- 24-05-2013 | Quantum computing weer een stapje dichterbij ?
- 24-05-2013 | Uw aankoopgedrag nu te koop
- 23-05-2013 | Zonnecellen, zo (groot) uit de printer
- 23-05-2013 | Duizenden rotstekeningen ontdekt in Mexico
- 23-05-2013 | We worden almaar dommer, al meer dan honderd jaar
- 23-05-2013 | Deze maand nog 'rassen'rellen in Engeland?
- 23-05-2013 | Identiteit terug
- 23-05-2013 | Afghaanse archeologische sites bedreigd door...
- 23-05-2013 | NASA moedigt bedrijf aan 3D-geprint voedsel te...
- 22-05-2013 | Bemesting in Afrika fataal voor bodemvruchtbaarheid
17-08-2012 - Het Humanity 2045 Project streeft ernaar om in 2045 de menselijke geest in een computer in een robotlichaam te kunnen uploaden. Hiermee zou de mens onsterfelijk worden.
Volgens NWO-critici is het project een complot om de elite te veranderen in een ras van onsterfelijke goden en de rest van de mensheid uit te roeien of te veranderen in slaven.
In de onderstaande video, om te beginnen, de optimistische visie van het Humanity 2045 Project zelf.
Consumentisme doodlopend spoor
De mensen achter Humanity 2045, de Russische oprichter Dimitri Itskov en medestanders zoals de Dalai Lama, stellen in hun manifest dat de mensheid op een dood spoor zit. Gevangen in consumentisme, is de focus gericht op het laten groeien van de economie en het aanpassen van onze omgeving.
Onzin, stellen Itskov en de zijnen. Consumentisme vervult namelijk niet de diepste wensen van de mens: gezondheid, zingeving.
De vele problemen waar we nu mee zitten zijn alleen op te lossen als de we mens zelf verbeteren.
Volgens NWO-critici is het project een complot om de elite te veranderen in een ras van onsterfelijke goden en de rest van de mensheid uit te roeien of te veranderen in slaven.
In de onderstaande video, om te beginnen, de optimistische visie van het Humanity 2045 Project zelf.
Consumentisme doodlopend spoor
De mensen achter Humanity 2045, de Russische oprichter Dimitri Itskov en medestanders zoals de Dalai Lama, stellen in hun manifest dat de mensheid op een dood spoor zit. Gevangen in consumentisme, is de focus gericht op het laten groeien van de economie en het aanpassen van onze omgeving.
Onzin, stellen Itskov en de zijnen. Consumentisme vervult namelijk niet de diepste wensen van de mens: gezondheid, zingeving.
De vele problemen waar we nu mee zitten zijn alleen op te lossen als de we mens zelf verbeteren.
psixty4:
Oow, was het maar alvast 2045.
visionair:
De laatste stap, Avatar D, zal de mens god-achtige eigenschappen geven. Een mens kan zich dan in een willekeurig lichaam naar wens uploaden en downloaden. . . ✂ . . Ook in en uit virtuele werelden stappen zal een fluitje van een cent zijn. Dit stadium zal rond 2045 aanbreken.
Oow, was het maar alvast 2045.

NewDayNL: 2045 project - spirituele ontwikkeling door high- en hypertech mogelijkheden; gegarandeerd dat dat kan. Het is alleen de vraag of we dan niet "dé" (eventuele) spirituele of thans nog niet ontdekte diepere werkelijkheid missen.
Humanity 2045 creeert een nieuw digitaal-reeel universum waarin wij ons verder ontwikkelen. Eventueel huidige hogere realiteiten komen we dan nooit meer tegen.
Ik zeg nee, doe maar niet. Hoewel ik de site van Humanity 2045 nog eens goed moet doornemen, betwijfel ik ook nog eens of spirituele leiders als de Dalai Lama zich hierin kan vinden.
Linktips m.n. aan Germen (van Visionair.nl), plaats bij dit wederom uitstekende bronartikel van jullie een 'verwante artikelen'-lijstje. Bijv:
* http://www.visionair.nl/ideeen/mensheid/kan-de-menselijke-geest-overgezet-worden-in-een-computer/
(* Door GW'ers hier besproken: http://www.grenswetenschap.nl/nieuws.asp?i=8669 )
* http://www.visionair.nl/wetenschap/zonnestelsel/de-vijf-trappen-van-kardashev/
(* eerder door GW'ers hier: http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=3625 )
* http://www.visionair.nl/?s=transhumanisme
* http://tinyurl.com/transhumanisme-op-GW
RR
Humanity 2045 creeert een nieuw digitaal-reeel universum waarin wij ons verder ontwikkelen. Eventueel huidige hogere realiteiten komen we dan nooit meer tegen.
Ik zeg nee, doe maar niet. Hoewel ik de site van Humanity 2045 nog eens goed moet doornemen, betwijfel ik ook nog eens of spirituele leiders als de Dalai Lama zich hierin kan vinden.
Linktips m.n. aan Germen (van Visionair.nl), plaats bij dit wederom uitstekende bronartikel van jullie een 'verwante artikelen'-lijstje. Bijv:
* http://www.visionair.nl/ideeen/mensheid/kan-de-menselijke-geest-overgezet-worden-in-een-computer/
(* Door GW'ers hier besproken: http://www.grenswetenschap.nl/nieuws.asp?i=8669 )
* http://www.visionair.nl/wetenschap/zonnestelsel/de-vijf-trappen-van-kardashev/
(* eerder door GW'ers hier: http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=3625 )
* http://www.visionair.nl/?s=transhumanisme
* http://tinyurl.com/transhumanisme-op-GW
RR


ThoTh: bah, wat een minachting voor natuurlijke evolutie...
Hoe verkoop je dat?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dialectic#Hegelian_dialectic
Hoe verkoop je dat?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dialectic#Hegelian_dialectic

Dicit:
Omdat alles waar is?
ThoTh:
bah, wat een minachting voor natuurlijke evolutie...
Hoe verkoop je dat?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dialectic#Hegelian_dialectic
Hoe verkoop je dat?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dialectic#Hegelian_dialectic
Omdat alles waar is?

Samblo: Klinkt als recept voor slavernij. Al die 'goddelijke' eigenschappen zijn immers niet meer dan een trukendoos, maar de mensen die hier in gaan trappen zullen wel totaal afhankelijk worden gemaakt van een technologie waar ze zelf niet of nauwelijks invloed op uit kunnen oefenen. Toegegeven, dat is hedentendage ook zo en tot bepaalde hoogte is dat altijd zo geweest (het gebruik maken van vuursteen is ook technologie), maar dit gaat nog een stap verder, hiermee zal ook de persoonlijke spiritualiteit de mens ontnomen worden. Kan me niet voorstellen dat iemand serieus dit wereldbeeld zal omarmen, maar vrees dat hele volksstammen zo verward zijn geraakt door de nieuwe spiritualiteit waarbij het niet meer gaat om zaken als eerbied, erbarmen of bescheidenheid en de connectie met iets dat groter is dan jijzelf, maar om visioenen van persoonlijke grootheid en macht, dat er weldegelijk een markt voor dit soort ongein zal bestaan.

NewDayNL:
Voorbeeldje - in de wereld volgens Humanity 2045 zouden we zoiets als 'heilige rekenkunde', de Gulden Snede, tegenkomen?
Ik denk van niet, we omzeilen het. We zullen er misschien wel op stuiten, maar in de door ons gecreëerde werkelijkheid. De natuurlijke vorm en alles wat mogelijk daar weer achter ligt is niet meer voor ons om te ontdekken.
RR
van hierboven:
Humanity 2045 creeert een nieuw digitaal-reeel universum waarin wij ons verder ontwikkelen. Eventueel huidige hogere realiteiten komen we dan nooit meer tegen.
Voorbeeldje - in de wereld volgens Humanity 2045 zouden we zoiets als 'heilige rekenkunde', de Gulden Snede, tegenkomen?
Ik denk van niet, we omzeilen het. We zullen er misschien wel op stuiten, maar in de door ons gecreëerde werkelijkheid. De natuurlijke vorm en alles wat mogelijk daar weer achter ligt is niet meer voor ons om te ontdekken.
RR

NewDayNL: Tijd, alles en niets
Vóór den beginne was Niets. Niets dat van zichzelf bewust is. Opeens was er Iets, iets dat in zich 'alles' droeg. Alles dat we nu (al) kennen.
Tijd en Evolutie; samen op weg om dit alles van zichzelf bewust te laten zijn. Maar... gaandeweg bleek dat alles groter, meer, voller, intenser, verschrikkelijker, ... is dan bewuste onderdelen, o.a. wij, op elk moment dachten. Als dit tot vandaag geldt, waarom zou het in de toekomst anders zijn? Als dit in de toekomst, welke toekomst dan ook, ook zo zou zijn, waar is het einde? Is er een einde aan alles?
Volgens mij niet. Alles is net zoveel alles als niets niets is. Het zijn maar woorden, maar omdat we kunnen weten dat 'het niets' bestaat, is 'het alles' verpletterend groot. Moedeloos groot soms.
Viersprong
Al een tijdje staan we voor een kruispunt. Met: de weg van het verleden, de snelweg van deze zelfgefabriceerde toekomst, het voetpad van voortgaan op dezelfde stap-voor-stap ontdekking en (zelf)realisatie, of de sla-maar-stappen-over-weg. Want tja, alles is toch altijd groter.
Als de eerste afslag rechts - de gemakkelijkste weg - al een snelweg is, hoe zou die laatste afslag er dan uit zien? Dat weten we niet. Pas als we erop zitten kunnen we daar iets van zeggen. Maar dan nog is het altijd groter, meer, etc dan je kan bedenken.
Wellicht bovendien - hoe bewuster wij ons worden van dit alles, des te sneller het (vanuit ons bezien) in tijd groeit. Zo kan 'het alles' ons bevattingsvermogen vóór blijven.
Van Zen t/m zelfvoorziening
Maar ook: wie zich dit realiseert, realiseert zich ook dat het geen zin heeft om alles te weten. Hij/zij kan zich richten op het eigen alles; slechts een punt in het geheel. Een punt, maar wel met dezelfde eigenschappen als het alles. Zoals een atoom. Wij, alles dat leeft, waar dan ook, zijn als atomen in het lichaam van dit universum.
RR
Vóór den beginne was Niets. Niets dat van zichzelf bewust is. Opeens was er Iets, iets dat in zich 'alles' droeg. Alles dat we nu (al) kennen.
Tijd en Evolutie; samen op weg om dit alles van zichzelf bewust te laten zijn. Maar... gaandeweg bleek dat alles groter, meer, voller, intenser, verschrikkelijker, ... is dan bewuste onderdelen, o.a. wij, op elk moment dachten. Als dit tot vandaag geldt, waarom zou het in de toekomst anders zijn? Als dit in de toekomst, welke toekomst dan ook, ook zo zou zijn, waar is het einde? Is er een einde aan alles?
Volgens mij niet. Alles is net zoveel alles als niets niets is. Het zijn maar woorden, maar omdat we kunnen weten dat 'het niets' bestaat, is 'het alles' verpletterend groot. Moedeloos groot soms.
Viersprong
Al een tijdje staan we voor een kruispunt. Met: de weg van het verleden, de snelweg van deze zelfgefabriceerde toekomst, het voetpad van voortgaan op dezelfde stap-voor-stap ontdekking en (zelf)realisatie, of de sla-maar-stappen-over-weg. Want tja, alles is toch altijd groter.
Als de eerste afslag rechts - de gemakkelijkste weg - al een snelweg is, hoe zou die laatste afslag er dan uit zien? Dat weten we niet. Pas als we erop zitten kunnen we daar iets van zeggen. Maar dan nog is het altijd groter, meer, etc dan je kan bedenken.
Wellicht bovendien - hoe bewuster wij ons worden van dit alles, des te sneller het (vanuit ons bezien) in tijd groeit. Zo kan 'het alles' ons bevattingsvermogen vóór blijven.
Van Zen t/m zelfvoorziening
Maar ook: wie zich dit realiseert, realiseert zich ook dat het geen zin heeft om alles te weten. Hij/zij kan zich richten op het eigen alles; slechts een punt in het geheel. Een punt, maar wel met dezelfde eigenschappen als het alles. Zoals een atoom. Wij, alles dat leeft, waar dan ook, zijn als atomen in het lichaam van dit universum.
RR


Veteo:
Mooi gesproken RR.
NewDayNL:
Tijd, alles en niets
Vóór den beginne was Niets. Niets dat van zichzelf bewust is. Opeens was er Iets, iets dat in zich 'alles' droeg. Alles dat we nu (al) kennen.
Tijd en Evolutie; samen op weg om dit alles van zichzelf bewust te laten zijn. Maar... gaandeweg bleek dat alles groter, meer, voller, intenser, verschrikkelijker, ... is dan bewuste onderdelen, o.a. wij, op elk moment dachten. Als dit tot vandaag geldt, waarom zou het in de toekomst anders zijn? Als dit in de toekomst, welke toekomst dan ook, ook zo zou zijn, waar is het einde? Is er een einde aan alles?
Volgens mij niet. Alles is net zoveel alles als niets niets is. Het zijn maar woorden, maar omdat we kunnen weten dat 'het niets' bestaat, is 'het alles' verpletterend groot. Moedeloos groot soms.
Viersprong
Al een tijdje staan we voor een kruispunt. Met: de weg van het verleden, de snelweg van deze zelfgefabriceerde toekomst, het voetpad van voortgaan op dezelfde stap-voor-stap ontdekking en (zelf)realisatie, of de sla-maar-stappen-over-weg. Want tja, alles is toch altijd groter.
Als de eerste afslag rechts - de gemakkelijkste weg - al een snelweg is, hoe zou die laatste afslag er dan uit zien? Dat weten we niet. Pas als we erop zitten kunnen we daar iets van zeggen. Maar dan nog is het altijd groter, meer, etc dan je kan bedenken.
Wellicht bovendien - hoe bewuster wij ons worden van dit alles, des te sneller het (vanuit ons bezien) in tijd groeit. Zo kan 'het alles' ons bevattingsvermogen vóór blijven.
Van Zen t/m zelfvoorziening
Maar ook: wie zich dit realiseert, realiseert zich ook dat het geen zin heeft om alles te weten. Hij/zij kan zich richten op het eigen alles; slechts een punt in het geheel. Een punt, maar wel met dezelfde eigenschappen als het alles. Zoals een atoom. Wij, alles dat leeft, waar dan ook, zijn als atomen in het lichaam van dit universum.
RR
Vóór den beginne was Niets. Niets dat van zichzelf bewust is. Opeens was er Iets, iets dat in zich 'alles' droeg. Alles dat we nu (al) kennen.
Tijd en Evolutie; samen op weg om dit alles van zichzelf bewust te laten zijn. Maar... gaandeweg bleek dat alles groter, meer, voller, intenser, verschrikkelijker, ... is dan bewuste onderdelen, o.a. wij, op elk moment dachten. Als dit tot vandaag geldt, waarom zou het in de toekomst anders zijn? Als dit in de toekomst, welke toekomst dan ook, ook zo zou zijn, waar is het einde? Is er een einde aan alles?
Volgens mij niet. Alles is net zoveel alles als niets niets is. Het zijn maar woorden, maar omdat we kunnen weten dat 'het niets' bestaat, is 'het alles' verpletterend groot. Moedeloos groot soms.
Viersprong
Al een tijdje staan we voor een kruispunt. Met: de weg van het verleden, de snelweg van deze zelfgefabriceerde toekomst, het voetpad van voortgaan op dezelfde stap-voor-stap ontdekking en (zelf)realisatie, of de sla-maar-stappen-over-weg. Want tja, alles is toch altijd groter.
Als de eerste afslag rechts - de gemakkelijkste weg - al een snelweg is, hoe zou die laatste afslag er dan uit zien? Dat weten we niet. Pas als we erop zitten kunnen we daar iets van zeggen. Maar dan nog is het altijd groter, meer, etc dan je kan bedenken.
Wellicht bovendien - hoe bewuster wij ons worden van dit alles, des te sneller het (vanuit ons bezien) in tijd groeit. Zo kan 'het alles' ons bevattingsvermogen vóór blijven.
Van Zen t/m zelfvoorziening
Maar ook: wie zich dit realiseert, realiseert zich ook dat het geen zin heeft om alles te weten. Hij/zij kan zich richten op het eigen alles; slechts een punt in het geheel. Een punt, maar wel met dezelfde eigenschappen als het alles. Zoals een atoom. Wij, alles dat leeft, waar dan ook, zijn als atomen in het lichaam van dit universum.
RR
Mooi gesproken RR.


pleiadian:
De wetenschap is zelfverzekerd en denkt (net als ruim 100 jaar geleden) dat op een paar details na, in essentie alles wel bekend is.
We hebben geen idee wat we allemaal nog niet weten...
artikel:
Het Humanity 2045 Project streeft ernaar om in 2045 de menselijke geest in een computer in een robotlichaam te kunnen uploaden. Hiermee zou de mens onsterfelijk worden.
De wetenschap is zelfverzekerd en denkt (net als ruim 100 jaar geleden) dat op een paar details na, in essentie alles wel bekend is.
We hebben geen idee wat we allemaal nog niet weten...

Socrates: "De mensheid verbeteren" .....
Ben oprecht blij dat ik deze idioterie met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet meer mee ga maken.
Maar heel eerlijk gezegd denk ik dat niemand dit mee gaat maken, tegen die tijd is alles weer anders. Door conflicten, verwoestende oorlogen, vergiftigd monsanto voer, hongersnood, religieuze dwaasheid, enz.
Nee, dit gaat het niet worden denk ik zo.
Ben oprecht blij dat ik deze idioterie met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid niet meer mee ga maken.
Maar heel eerlijk gezegd denk ik dat niemand dit mee gaat maken, tegen die tijd is alles weer anders. Door conflicten, verwoestende oorlogen, vergiftigd monsanto voer, hongersnood, religieuze dwaasheid, enz.
Nee, dit gaat het niet worden denk ik zo.


Socrates:
Welk deel van mijn verhaal heb ik ongelijk in?
ThoTh:
Ik vrees dat je ongelijk hebt Socrates en dat het feit dat deze organisatie zich zo vooruitstrevend hierover uit, geen teken is van hun verlangen het technisch mogelijk te maken, maar de wens om het maatschappelijk geaccepteerd te krijgen.
Welk deel van mijn verhaal heb ik ongelijk in?


Tetzmol: 'Ziel' is ongrijpbaar, 'ziel' overzetten in een machine? Dat zal nooit gebeuren. Het zijn gewoon de hoogmoedige visioenen van dwazen zonder zelfkennis. 
Ik maak me er in elk geval niet druk om. wie wil er nou eeuwig leven als een machine, immer vervolgd door de angst voor een toch immer mogelijke dood?
Om de dood te overwinnen hoef je enkel maar te sterven.

Ik maak me er in elk geval niet druk om. wie wil er nou eeuwig leven als een machine, immer vervolgd door de angst voor een toch immer mogelijke dood?
Om de dood te overwinnen hoef je enkel maar te sterven.


Aquamarijn:
Mooi, helemaal mee eens!
Tetzmol:
'Ziel' is ongrijpbaar, 'ziel' overzetten in een machine? Dat zal nooit gebeuren. Het zijn gewoon de hoogmoedige visioenen van dwazen zonder zelfkennis. 
Ik maak me er in elk geval niet druk om. wie wil er nou eeuwig leven als een machine, immer vervolgd door de angst voor een toch immer mogelijke dood?
Om de dood te overwinnen hoef je enkel maar te sterven.

Ik maak me er in elk geval niet druk om. wie wil er nou eeuwig leven als een machine, immer vervolgd door de angst voor een toch immer mogelijke dood?
Om de dood te overwinnen hoef je enkel maar te sterven.

Mooi, helemaal mee eens!

Buff:
Zou een ziel deze ervaring misschien zelf willen/kunnen kiezen? Men zegt wel eens dat de ziel keuzes maakt en misschien maakt het menselijk - of ander - vernuft het ooit mogelijk dit hoogstandje - dat zal het zijn - te flikken...
Ik geniet wel van je wijze bijdrages, Tetzmol, maar ik denk dat niemand het antwoord weet. De toekomst van science fiction, die deze werkelijkheid mogelijk zou 'kunnen' maken, kan misschien in de toekomst ontwikkelt worden... Wie weet?
En uiteindelijk zijn machines ook eindig, toch? (Je haalde immers, zelf de dood al aan in je comment)
Ik denk dan ook: dat je er alleen maar de ervaringstijd van een ziel mee rekt; een ziel die eeuwig gebonden is aan zijn ervaringen en deze ervaringen zijn nogal divers in deze fysieke werkelijkheid, geloof ik.
Tetzmol:
'Ziel' is ongrijpbaar, 'ziel' overzetten in een machine? Dat zal nooit gebeuren. Het zijn gewoon de hoogmoedige visioenen van dwazen zonder zelfkennis. 
Ik maak me er in elk geval niet druk om. wie wil er nou eeuwig leven als een machine, immer vervolgd door de angst voor een toch immer mogelijke dood?
Om de dood te overwinnen hoef je enkel maar te sterven.

Ik maak me er in elk geval niet druk om. wie wil er nou eeuwig leven als een machine, immer vervolgd door de angst voor een toch immer mogelijke dood?
Om de dood te overwinnen hoef je enkel maar te sterven.

Zou een ziel deze ervaring misschien zelf willen/kunnen kiezen? Men zegt wel eens dat de ziel keuzes maakt en misschien maakt het menselijk - of ander - vernuft het ooit mogelijk dit hoogstandje - dat zal het zijn - te flikken...
Ik geniet wel van je wijze bijdrages, Tetzmol, maar ik denk dat niemand het antwoord weet. De toekomst van science fiction, die deze werkelijkheid mogelijk zou 'kunnen' maken, kan misschien in de toekomst ontwikkelt worden... Wie weet?
En uiteindelijk zijn machines ook eindig, toch? (Je haalde immers, zelf de dood al aan in je comment)
Ik denk dan ook: dat je er alleen maar de ervaringstijd van een ziel mee rekt; een ziel die eeuwig gebonden is aan zijn ervaringen en deze ervaringen zijn nogal divers in deze fysieke werkelijkheid, geloof ik.


ThoTh: daar komt bij...het menselijk lichaam is ook maar een apparaat, gemaakt door een mindere god (discutabel, maar ok, mijn kijk
), dus het is niet gezegd dat iets gemaakt door een lager wezen geen ziel kan dragen...
(bericht gewijzigd op 22/8/2012 1:12)
), dus het is niet gezegd dat iets gemaakt door een lager wezen geen ziel kan dragen... (bericht gewijzigd op 22/8/2012 1:12)

eoi:
newsflash, je zit al in een machine, en daar kun je ook uit ontsnappen.
Tetzmol:
'Ziel' is ongrijpbaar, 'ziel' overzetten in een machine? Dat zal nooit gebeuren. Het zijn gewoon de hoogmoedige visioenen van dwazen zonder zelfkennis. 
Ik maak me er in elk geval niet druk om. wie wil er nou eeuwig leven als een machine, immer vervolgd door de angst voor een toch immer mogelijke dood?
Om de dood te overwinnen hoef je enkel maar te sterven.

Ik maak me er in elk geval niet druk om. wie wil er nou eeuwig leven als een machine, immer vervolgd door de angst voor een toch immer mogelijke dood?
Om de dood te overwinnen hoef je enkel maar te sterven.

newsflash, je zit al in een machine, en daar kun je ook uit ontsnappen.

Socrates:
newsflash, je zit al in een machine, en daar kun je ook uit ontsnappen.
Zeker door in je eentje in het bos gaan zitten te droeftoeteren?
eoi:
Tetzmol:
'Ziel' is ongrijpbaar, 'ziel' overzetten in een machine? Dat zal nooit gebeuren. Het zijn gewoon de hoogmoedige visioenen van dwazen zonder zelfkennis. 
Ik maak me er in elk geval niet druk om. wie wil er nou eeuwig leven als een machine, immer vervolgd door de angst voor een toch immer mogelijke dood?
Om de dood te overwinnen hoef je enkel maar te sterven.

Ik maak me er in elk geval niet druk om. wie wil er nou eeuwig leven als een machine, immer vervolgd door de angst voor een toch immer mogelijke dood?
Om de dood te overwinnen hoef je enkel maar te sterven.

newsflash, je zit al in een machine, en daar kun je ook uit ontsnappen.
Zeker door in je eentje in het bos gaan zitten te droeftoeteren?

Marsepars:
newsflash, je zit al in een machine, en daar kun je ook uit ontsnappen.
Je kan ook je machine tot volle tevredenheid misbruiken.
Net als ik...

eoi:
Tetzmol:
'Ziel' is ongrijpbaar, 'ziel' overzetten in een machine? Dat zal nooit gebeuren. Het zijn gewoon de hoogmoedige visioenen van dwazen zonder zelfkennis. 
Ik maak me er in elk geval niet druk om. wie wil er nou eeuwig leven als een machine, immer vervolgd door de angst voor een toch immer mogelijke dood?
Om de dood te overwinnen hoef je enkel maar te sterven.

Ik maak me er in elk geval niet druk om. wie wil er nou eeuwig leven als een machine, immer vervolgd door de angst voor een toch immer mogelijke dood?
Om de dood te overwinnen hoef je enkel maar te sterven.

newsflash, je zit al in een machine, en daar kun je ook uit ontsnappen.
Je kan ook je machine tot volle tevredenheid misbruiken.
Net als ik...


Socrates:
newsflash, je zit al in een machine, en daar kun je ook uit ontsnappen.
Je kan ook je machine tot volle tevredenheid misbruiken.
Net als ik...


Marsepars:
eoi:
Tetzmol:
'Ziel' is ongrijpbaar, 'ziel' overzetten in een machine? Dat zal nooit gebeuren. Het zijn gewoon de hoogmoedige visioenen van dwazen zonder zelfkennis. 
Ik maak me er in elk geval niet druk om. wie wil er nou eeuwig leven als een machine, immer vervolgd door de angst voor een toch immer mogelijke dood?
Om de dood te overwinnen hoef je enkel maar te sterven.

Ik maak me er in elk geval niet druk om. wie wil er nou eeuwig leven als een machine, immer vervolgd door de angst voor een toch immer mogelijke dood?
Om de dood te overwinnen hoef je enkel maar te sterven.

newsflash, je zit al in een machine, en daar kun je ook uit ontsnappen.
Je kan ook je machine tot volle tevredenheid misbruiken.
Net als ik...

© 2013 Grenswetenschap.nl - Alle rechten voorbehouden - Reageervoorwaarden
-
-
-
-
-
-
Vroeger op Grenswetenschap.nl:Vorige Maand:Vorig Jaar:
















