Amy Winehouse, de vaak bejubelde zangeres die haar naam eer blijft aandoen, heeft last van spoken. Gisteren ontvluchtte ze haar huis omwille van deze reden. Hiermee volgt ze andere bekenden als Oasis-zanger Liam 'you cunt' Gallagher en actrice Gwyneth Paltrow op die er zelfs een kabbala-ritueel tegenaan gooiden. Winehouse durfde een kamer in haar huis niet te betreden omdat er ooit een kind zou zijn overleden.

Eén van de huisspoken heeft de naam Henry. Deze entiteit maakt het Amy Winehouse knap lastig, meent de zangeres. Uit bevreesdheid nam ze haar intrek in een hotel zodat haar emotionele en mentale staat niet verder aangetast wordt door de demonen.

Amy Winehouse
Amy Winehouse( Amy Winehouse in betere tijden )

Het is niet de eerste keer dat Amy Winehouse geesten of spoken aanvoelt. Volgens haar zijn de entiteiten verantwoordelijk voor veel krassen op haar armen. De moeder van de zangeres gelooft er niet veel van en wijdt de vele snijwonden op armen en benen aan zelfverminking. Anderen zien er dan weer restanten van overdadig heroïnegebruik in.

Amy Winehouse

"Haar vorige huis zat volgens Amy vol slechte vibes en demonen die haar ten gronde richten", aldus een vriend des huizes. Dat was tevens de reden waarom Amy Winehouse verhuisde. Helaas voor de drugsverslindende zangeres blijven de kwelgeesten haar achtervolgen. Hoe dan ook, Amy Winehouse heeft last van demonen, wat deze ook mogen zijn.

Update 24-5-2005: Krijgt Amy Winehouse dan toch een kabbala-behandeling om de demonen uit haar lijf te krijgen? De Britse zangeres wordt binnen afzienbare tijd in Israël behandeld aan haar drugsverslaving. Dat heeft de Jewish Chronicle in Londen laten weten. Behandelaar is professor Andre Waismann van het Barzilai Medisch Centrum. Patiënten zijn in de eerste fase van de behandeling die zich op neurologische verschijnselen concentreert, tijdens ontwenningsverschijnselen verdoofd. Na drie dagen volgt een soort van psychologische begeleiding.

Edmund: Demonen of niet, de dame weet hoe goeie muziek te maken.

Persoonlijk denk ik aan borderline.
Op 22-05-2008 19:49:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden: Zonde hoor, ze maakt best leuke muziek
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 22-05-2008 20:51:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Olav: @ Ringding,

Zoek op afbeeldingen naar onze Amy en er is niks fake. Van prachtige meid tot tandeloos wrak is niet slim, maar heel erg triest.

Niet iedereen kan de weelde aan, en een talent of een leuk voorkomen maakt nog niet gelukkig. Amy Winehouse haalt Elvis in als slachtoffer van het eigen succes.

Ik wens haar met alle liefde een lang en gelukkig leven en nog veel muzikale hoogtepunten, maar ik vrees dat het niet zo best gaat.

En on-topic: De Ronnies zongen in 1967: "weet je wat ik zie als ik gedronken heb? allemaal beestjes. allemaal beestjes om me heen".
Op 05-11-2008 23:01:45 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pietje Puk: Ik ken meerder personen die ook 'snijden'. Een daarvan wist niet waarom. Is toen onder behandeling geweest en blijkt dat ze op zeer jonge leeftijd in haar mond is geneukt door een 'oppasser' waarbij ze bijna is gestikt. Zij was toen een jaar of 3 a 4.

Lidtekens op haar armen.. en toen was het opeens er uit.. 'het waarom'.

Nu zit daar een hele mooie tatoeage overheen en snijd ze niet meer.

Het is bekend dat kinderen die slachtoffer zijn van misbruik, psychisch anders zijn dan mensen die met een skateboard op het pleintje zijn opgevoed.

Het hele elitair stelsel zit zo in elkaar. De ketenen van kindermisbruik zullen de komende jaren onthult worden.De tool die gebruikt wordt, kinderen te manipuleren via misbruik, sexueel, ritueel, met als doel deze kinderen op volwassen leeftijd te kunnen besturen door hun kettingen, hun lidtekens uit het verleden, zullen onthuld worden.

Je kunt het het beste zo voorstellen, kinderen die misbruikt zijn, zullen gaan misbruiken en zullen altijd 'buiten de gemeenschap' staan. Dit is elitair gezien een wens, opdat deze mensen nooit hun mond voorbij zullen praten en tot de meest verschrikkelijke dingen in staat zijn.

Of Amy bij of door deze elite is grootgebracht weet ik niet. Wel weet ik dat de showbizz er vol mee zit, met verkrachte zielen, net zoals de politiek, bankwezen, het recht (justitie en advocatuur) etc.

Wat ik mij realiseer, iedere keer weer, of het nou over Charles Manson gaat, Charlie Sheen, Amy Whinehouse, Curt Cobain, is dat ik ze niet ken en dat alles wat geschreven over ze wordt... simpel tekst is, net zoals mijn schrijven. Wat ik altijd eng vind, is dat artiesten dood meer waard worden, dan dat ze levend zijn.
Op 05-09-2011 0:03:45 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Pietje Puk:
Het is bekend dat kinderen die slachtoffer zijn van misbruik, psychisch anders zijn dan mensen die met een skateboard op het pleintje zijn opgevoed.

Klopt, het is een onbewuste roep naar (liefdevolle) verzorging en het voelen van iets pijnlijks waarmee je innerlijke boosheid kan kanaliseren.
United as one. Divided by zero.
Op 05-09-2011 0:08:09 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pietje Puk:
3.14po:

Pietje Puk:
Het is bekend dat kinderen die slachtoffer zijn van misbruik, psychisch anders zijn dan mensen die met een skateboard op het pleintje zijn opgevoed.

Klopt, het is een onbewuste roep naar (liefdevolle) verzorging en het voelen van iets pijnlijks waarmee je innerlijke boosheid kan kanaliseren.


Mooie zin! Ga ik een nacht over slapen want ik moest het minimaal drie keer lezen.

Vriend van mij vertelde dat snijden niets anders is, dan de pijn zelf toedienen en zo nog een beetje het gevoel te hebben, controle te hebben over je gevoel. Dat doe je dus alleen als je pijn in je hebt en niet weet waarom het er zit. Een stapje verder is het pijn toedienen bij anderen. Het geeft een gevoel van macht, controle, maar alleen bij die zielen die zijn geschaad, op zeer jonge leeftijd.

Tipje van de sluier, waarom zijn koor 'knapen' altijd de pineut? Waarom zijn veel kinderen die slachtoffer zijn, mannelijk?

Het is al duizenden jaren bekend. Ook de misbruik van de katholieke kerk zal naar boven komen, tezamen met haar doel.. controle over mensen.. door op jonge leeftijd te beginnen.

Vrouwen gaan anders om met misbruik dan mannen. Het gewenste effect is beter bij mannen, dan bij vrouwen.

Op 05-09-2011 0:27:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider:
Pietje Puk:

Tipje van de sluier, waarom zijn koor 'knapen' altijd de pineut? Waarom zijn veel kinderen die slachtoffer zijn, mannelijk?

Wat een onzin.
Schattingen zijn dat 1 op de 4 slachtoffers mannelijk zijn.
Er zijn dus veel meer vrouwelijke slachtoffers dan mannelijke.
My dentist told me I need a crown. I was like I KNOW, RIGHT?
Op 05-09-2011 0:42:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pietje Puk:
CCRider:

Pietje Puk:

Tipje van de sluier, waarom zijn koor 'knapen' altijd de pineut? Waarom zijn veel kinderen die slachtoffer zijn, mannelijk?

Wat een onzin.
Schattingen zijn dat 1 op de 4 slachtoffers mannelijk zijn.
Er zijn dus veel meer vrouwelijke slachtoffers dan mannelijke.


Zou kunnen, daarin ben ik niet voldoende geïnformeerd. Ik heb laatst andere cijfers vernomen, dat er dus meer jongens misbruikt worden dan meisjes, maar dat was ook 'maar een bron'.

Wat de daadwerkelijke cijfers zijn zowel globaal, als bij de kerk, ik weet dat ik dat niet weet en heb het vermoeden dat jij dat evenmin weet, gezien het gebruik van het woord: "schattingen". Dus zullen we wat 'onzin' is maar in het midden laten?

Ik heb wel een gevoel er over en dat is dat de waarheid nog veel erger is dan hier of waar dan ook geschreven wordt.

Mijn punt is, het gaat mij niet zo zeer om hoeveel mannen het zijn, of hoeveel vrouwen... maar meer om het verschil tussen mannen en vrouwen.

Dat er zat vaders zijn die niet van hun dochter af kunnen blijven.. tja.. hoeveel? Ik denk veel.. en dat we nog niet eens het topje zien.
Maar dat denk ik dus ook wat betreft het specifiek misbruiken van jongens. Ik ken er een aantal namelijk en hun verhaal is heel erg vervelend...

Op 05-09-2011 1:14:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider:
Pietje Puk:

Dus zullen we wat 'onzin' is maar in het midden laten?



Nee.
Ik heb even zitten googlen en 1 op de 5 schijnt zelfs beter te kloppen.
My dentist told me I need a crown. I was like I KNOW, RIGHT?
Op 05-09-2011 6:59:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Pietje Puk:

Vriend van mij vertelde dat snijden niets anders is, dan de pijn zelf toedienen en zo nog een beetje het gevoel te hebben, controle te hebben over je gevoel. Dat doe je dus alleen als je pijn in je hebt en niet weet waarom het er zit. Een stapje verder is het pijn toedienen bij anderen. Het geeft een gevoel van macht, controle, maar alleen bij die zielen die zijn geschaad, op zeer jonge leeftijd.

Klopt, ja. 't Is een moeilijk onderwerp om te generaliseren, maar de kern is doorgaans gebrek aan liefde en gevoel.
United as one. Divided by zero.
Op 05-09-2011 10:04:38 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pietje Puk:
CCRider:

Pietje Puk:

Dus zullen we wat 'onzin' is maar in het midden laten?



Nee.
Ik heb even zitten googlen en 1 op de 5 schijnt zelfs beter te kloppen.



Ik vind het best!
Op 05-09-2011 14:58:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden