Jeff Peckman, een man in het Amerikaanse Denver heeft naar eigen zeggen hét bewijs van buitenaardse wezens in handen. De man beschikt over een video waarop een zogenaamde Grey (anderen noemen ze J-Rods) een kamer inspecteert en met zijn ogen knippert.

De man pleit voor een 18-koppige commissie die zich klaarmaakt voor landingen en bezoekjes van de buitenaardse wezens, daarvoor heeft hij 4.000 handtekeningen nodig. Zelfs als dat niet lukt hoopt hij op meer voorlichting wat betreft aliens. Peckman was al langer actief in het bestrijden van elektromagnetische vervuiling.

alien

Tijdens de korte presentatie die Jeff Peckman hield was niet iedereen even ernstig. Zeven studenten hadden hun hoofd voorzien van aluhoedjes, zoals te zien in de graancirkelfilm Signs.

Update 30-5-2008: Op het internet circuleert meteen een nieuwe hoax, het filmpje met een vermeende echte alien. De video en foto onder dit blog is niet de voetage van Jeff Peckman. Los daarvan, probleem is dat je tegenwoordig het onderscheid tussen echt en vals niet meer kunt zien. Was een filmpje als dit 20 jaar geleden verschenen was iedereen om. Heden ten dage ligt het moeilijker en is het aan u te zeggen wat echt en onecht is. Hier klikken voor de hoax-video.

peekeboo

Op de website waar de video vandaan komt staat duidelijk te lezen "Check back soon to see how this was really done. Hint: it's not aliens". Houd er dus rekening mee dat dit een hoax is en de echte Jeff Peckmanvideo nog niet integraal online staat. Een screenshot uit de Peckmanvideo treft u wel alvast hier aan.

Uw mening. Aliens bestaan?
Stemmers: 567 (68%)
Stemmers: 193 (23%)
Stemmers: 68 (8%)
celtic: Ben benieuwd
Condemnation without investigation is the highest form of ignorance
Op 29-05-2008 0:59:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Edmund: Zal wel weer tegenvallen. Waarom niet meteen met het bewuste filmpje naar buiten komen?
I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel
Op 29-05-2008 0:59:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
celtic: uit de kast komen is denk erg moeilijk
Condemnation without investigation is the highest form of ignorance
Op 29-05-2008 13:13:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
cootje:
Ringding:

Beetje verdacht dat ie niet meteen dat filmpje tig keer op youtube zet.

Straks is het ineens weer 'verdwenen', van hem afgenomen door 'men in black' of zo.

Als skeptische ik een dergelijke video bemachtigde zou ik tig kopieen maken en op verschillen plekken verstoppen. Dan het hele spulletje zsm anoniem online gooien.


Mee eens, zo zou ik het ook doen, al sta ik open voor deze materie ik zie wel steeds vaker bepaalde onderwerpen uitgemolken worden waardoor ik bij iets wat moeilijk doen over het publiceren gelijk moet denken aan het idee van iedereen lekker maken...

Maar goed eerst is even zien maar...
...
Op 29-05-2008 15:36:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Edmund:
Achillobator giganticus:

Waarom hebben 'aliens' toch zo dikwijls een menselijke vorm ?

Waarom zien rotsen er op iedere planeet hetzelfde uit?

Waarom heeft een roos een stengel zoals een orchidee?

Omdat het allemaal uit dezelfde ontwerpdoos komt?
I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel
Op 29-05-2008 17:25:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
KC: Volgens bronnen van Project Camelot hebben alle zelfbewuste intelligente wezens een "humanoid" vorm aan. Een kosmische template zeg maar.

Het kan wel zijn dat de opmaak van dergelijke wezens wel totaal anders kan zijn. Dus in plaats van koolstof in ons geval, silicium in een ander geval. Het zou ook kunnen zijn dat planten intelligent worden en vervolgens dus ook een humanoid vorm aannemen. Zie je het al voor je! Een lopende prei-achtige!

Maar anyways... Intelligent == humanoid.

Ik zou jullie ook aan willen zetten om het volgende af te luisteren.
(deel 1/

Daarbij zijn de volgende afbeeldingen te zien na een aantal minuten:

Klik verder voor de uitvergroting. Bekijk ze nou is goed en bedenk daarbij dat het geen "aliens" zijn, maar mensen uit de toekomst. Zeg 40.000 jaar. Dat zijn de J-Rods. De Greys, noem het maar op.

Als ik alle betrouwbare getuigen mag geloven is dit the real thing. De artikelfoto heeft veel gelijkenissen.

Dit allemaal volgens de verschillende BETROUWBARE getuigen. We hebben het dan over mensen die een nucleaire bomkoffer, met ontstekingscodes, bij zich mochten dragen. Daar waren ze 'sane' genoeg voor. En als ze 'rare' verhalen gaan vertellen zijn ze gek. Right.

Maar goed. Wat zijn er toch een gekken op de aarde die allemaal van dit soort onzin praten. </sarcasme>
(bericht gewijzigd op 29-5-2008 22:11:17)
Ik ben omdat 'ik' is. 'Ik' heeft nooit niks en is voor altijd.
Op 29-05-2008 18:06:48 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
KC: Ja precies! Mooie link!! Ik krijg er kippevel van. Weetje waarom? Er is nog ding. Ze verstoppen de waarheid in het openbaar (hide it in the open). Films enzo. De serie Stargate SG1 zou wel eens heel dicht bij de waarheid kunnen zitten.

Maar waarom? Diskrediet. Als mensen simpelweg hun waarheid gaan vertellen en het correleert met Hollywood ofzo, dan... nouja.. dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd. Punt. Hollywood == Fictie in die koppies. En daar is de kous mee af...
Ik ben omdat 'ik' is. 'Ik' heeft nooit niks en is voor altijd.
Op 29-05-2008 18:39:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
KC: Bekijk deze prachtige disinfo foto :
nep> <echt
bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/raar/2008/05/bewijs_voor_aliens.html

De rechter is in mijn ogen echt. Ook omdat het radio interview uit mijn bovenstaande post de brandwonden beschrijft.

Een mooi voorbeeld van hoe je replica's maken van echte foto's ze zo in diskrediet te brengen.
(bericht gewijzigd op 29-5-2008 18:50:16)
Ik ben omdat 'ik' is. 'Ik' heeft nooit niks en is voor altijd.
Op 29-05-2008 18:45:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cheshire Cat:
Princje:

@ Achillobator giganticus

Why is a soap bubble round? Because it is the most energy efficient configuration. Similarly, on your planet I look like you; on K-Pax I look like a K-Paxian.

Quote uit de film K-Pax

Een zeer intressante en wijze film, ik moet hem eens op DVD kopen!

(bericht gewijzigd op 29-5-2008 19:29:53)
"We're all mad here."
Op 29-05-2008 19:29:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
KC: Ik wil je niet overtuigen. Ik als je wil weten waarom ik het als betrouwbaar acht moet je zelf maar gaan lezen/kijken.

PS. Had ik al vermeld dat ik ook vermoed dat de video een hoax is. Waarom? Omdat alle grote media outlets het van de hoogste daken schreeuwen...
(bericht gewijzigd op 30-5-2008 10:00:51)
Ik ben omdat 'ik' is. 'Ik' heeft nooit niks en is voor altijd.
Op 30-05-2008 9:56:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cheshire Cat:
Deva:

Reuzen libelles kunnen ook aliens zijn !

Vreemde Reuzenlibelles

In Helmond zag een jongeman gisteravond rond half twaalf, zoals hij het beschrijft: "Drie onaardse wezens met vleugels die razendsnel in een bocht door de straat en langs mijn huis, op en neer vlogen. Ik schrok, want ik dacht dat ik heel grote vleermuizen zag, maar dat waren het duidelijk niet." Hij kon de wezens goed waarnemen en zag, omdat zij over een straatlantaarn scheerden, de grootte ervan. De spanwijdte moest minstens 50 centimeter bedragen. Hij vervolgt zijn verhaal met: "Ik dacht eerst dat het RODS waren. Ze gingen razendsnel. Maar het waren eerder een soort extreem grote libelles, zo leek het. Ik hoorde een licht gebrom van de vleugels. Hun vleugels glommen op het licht van de straatlantaarns, een beetje als parelmoer en zilver."

Hij kreeg een gevoel alsof er een soort contact was en dat ze daar speciaal voor hem kwamen. "Ik maak me de laatste tijd erg veel zorgen over de ontwikkelingen op aarde. Gisteravond was ik heel zwaarmoedig, maar na deze 'ontmoeting' ben ik heel vredig gaan slapen. Alsof ze een stuk van die emotie hebben afgenomen." schreef hij ons.

Alles bij elkaar duurde deze ontmoeting zo'n twintig seconden, waarna hij ze zag verdwijnen DOOR het dak van het huis aan de overkant! Ze gingen dus dwars door materie heen, wat erop duidt dat deze wezens zich in een compleet andere trillingsfrequentie bevinden dan onze aardse dichtheid.

http://www.niburu.nl/showarticle.php?articleID=18015

Aliens van een andere planeet, aliens uit een andere demensie, tijdreisegers (en dat misschien geheel onbewust), er leefde namelijk ooit reuzenlibellen op aarde.

Maar deze mogelijkheden had U DEVA reeds benoemd in andere blogs.

En voor sommige zal het wel een nonsens verhaal blijven.

"We're all mad here."
Op 30-05-2008 10:46:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lampie:
Achillobator giganticus:

Ik denk eerder dat het hier gaat om de centrale rol die de mens zich toebedeelt in het gehele universum. Hij heeft zulke hoge eigendunk dat hij de fake aliens die hij bedenkt naar zijn eigen beeld in elkaar steekt.


Net zoals de mens God naar zijn beeld heeft geschapen.
Op 30-05-2008 0:27:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cheshire Cat:
Achillobator giganticus:

Lampie:

Achillobator giganticus:

Ik denk eerder dat het hier gaat om de centrale rol die de mens zich toebedeelt in het gehele universum. Hij heeft zulke hoge eigendunk dat hij de fake aliens die hij bedenkt naar zijn eigen beeld in elkaar steekt.


Net zoals de mens God naar zijn beeld heeft geschapen.


Yes !


Hoe zit het dan met Allah, wat die is onbeschrijvelijk?
"We're all mad here."
Op 30-05-2008 13:05:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Edmund:
Cheshire Cat:

Hoe zit het dan met Allah, wat die is onbeschrijvelijk?

God ook, volgens de bijbel. God en Allah zijn andere namen voor hetzelfde, een of andere scheppingsconfiguratie.
I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel
Op 30-05-2008 14:01:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cheshire Cat:
Edmund:

Cheshire Cat:

Hoe zit het dan met Allah, wat die is onbeschrijvelijk?

God ook, volgens de bijbel. God en Allah zijn andere namen voor hetzelfde, een of andere scheppingsconfiguratie.

Ooh, Lampie heeft God naar zich geschapen, dan klopt het licht zien dus toch.

Dank U zwart addergebroed.
"We're all mad here."
Op 30-05-2008 14:04:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe:
Royyy:

Mensen, waarom word er zo positief gepromoot tussen contact met de grey aliens,

Zijn jullie al geinformeerd over het werk van karla turner?
En waarom ze mischien is vermoord?!?
Damn Lizards damn aliens, Ze regeren gewoon de hele aarde

Probeer a.u.b specifiek te zijn over welke ras het gaat, als het namelijk over de Nordics gaat zit het het nog wel goed.


Ah, iemand die opgelet heeft

http://en.wikipedia.org/wiki/Karla_Turner

http://www.karlaturner.org/

http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/KarlaTurner1.html

http://video.google.com/videoplay?docid=5186681017576290459

Carpe diem homo universalis

(bericht gewijzigd op 30-5-2008 16:44:04)
Carpe diem homo universalis
Op 30-05-2008 16:24:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe:
Gladiator:

Lanoe:

Royyy:

Mensen, waarom word er zo positief gepromoot tussen contact met de grey aliens,

Zijn jullie al geinformeerd over het werk van karla turner?
En waarom ze mischien is vermoord?!?
Damn Lizards damn aliens, Ze regeren gewoon de hele aarde

Probeer a.u.b specifiek te zijn over welke ras het gaat, als het namelijk over de Nordics gaat zit het het nog wel goed.


Ah, iemand die opgelet heeft

http://en.wikipedia.org/wiki/Karla_Turner

http://www.karlaturner.org/

http://video.google.com/videoplay?docid=5186681017576290459

Carpe diem homo universalis


Wikipedia:'Dr. Karla Turner died of cancer on January 9, 1996.'
Huh..? Complottheorie..?



6. Vrouwelijke ontvoeringsslachtoffers lijden vaak aan serieuze gynaecologische problemen na hun buitenaardse ontmoetingen en soms lijden deze problemen tot cysten, tumoren, borst- en baarmoederkanker en baarmoederverwijdering.

7. Buitenaardsen nemen lichaamsvocht uit onze nek, ruggengraat, aderen, gewrichten zoals knieën en polsen en andere plaatsen. Zij injecteren tevens onbekende vloeistoffen in verschillende delen van ons lichaam.

8. Een verrassend aantal ontvoerden lijdt aan serieuze ziekten die zij voor hun ontmoeting niet hadden. Deze hebben geleid tot operaties, uitputting en zelfs de dood door oorzaken die de doktoren niet kunnen identificeren.

Lees de niewe link maar ff die ik er nu bijgevoegd heb, dan begrijp je wat men bedoeld.
Hoeveel denk je dat wij daartegen kunnen doen?
Zoals ik wel vaker zeg: Wij zijn enkel pionnen in een oorlog tussen atomaire en sub atomaire energieen.

Dit zijn dingen die je niet ff uitvogeld.
Je zult goed en gedegen onderzoek moeten doen en ja, soms kan je dat ook nog met je leven bekopen.
ZEER gevaarlijk spelletje dat je dan speelt
Misschien dan maar goed dat de meeste er niet zoveel van weten.
De grijze zijn niet mijn vrienden, maar zijn ook nog maar pionnen (soort van ....
(bericht gewijzigd op 30-5-2008 17:03:15)
Carpe diem homo universalis
Op 30-05-2008 16:59:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe: moderne biorobotjes).
Net zoals de mensen die voor dezelfde entiteiten werken (zoals bv de Tudors (Ja, dat is de echte naam van het engelse koningshuis) de Rothschild, Rockefellers en de Bush familie).

Carpe diem homo universalis
Carpe diem homo universalis
Op 30-05-2008 17:02:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Edmund: wordt wat onoverzichtelijk met dat verkeerd kwooten.
I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel
Op 30-05-2008 17:49:37 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cheshire Cat: Als ik zo'n grey tegenkom dan krom ik mijn rug, maak mijn staart dik en blaas en spuug wel naar hem.

(bericht gewijzigd op 30-5-2008 18:07:00)
"We're all mad here."
Op 30-05-2008 18:06:42 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Edmund:
Gladiator:
En waarom komen alle links van internet waar zo ontzettend veel hoaxes rondzwerven..?

Er zijn honderden, misschien wel duizenden boeken over ook, als je dat geloofwaardiger vindt. Het ene boek bevat onzin of speculeren, het andere bevat verslagen en getuigen. 't Is lang niet alleen internet.
I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel
Op 30-05-2008 19:01:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Edmund:
Gladiator:

Maar wat zie je buiten boeken en internet voor tekenen dat we geinfiltreerd zijn door aliens? Onduidelijke fotos, films die achteraf fake blijken te zijn, Robbert vd Broeke, Teuben die een sekte begint dus zijn beweegredenen zijn ook duidelijk, photoshop, commercieel denken dus daarom maar weer een boek schrijven, overnemen van links op internet, gekkies, borderliners, gedragsstoornissen, depressies, egoisten, egocentristen...allemaal mensen die schreeuwen om aandacht en enkel en alleen maar iets buiten zichzelf zoeken wat ze in zichzelf niet aandurven...liever de angst buiten jezelf projecteren dan het werkelijk aangaan, toch? Waarom houden we ons niet bezig met dat wat we zien gebeuren op deze planeet ipv ons veilig verstoppen achter ons pc'tje..? Zoveel te doen dat niets te maken heeft met (eventuele aliens)...en hey, misschien zijn ze er wel, maar als ze werkelijk kwaad id zin hebben dan hadden ze ons mensen waarschijnlijk al lang uitgeroeid...focus op de aardse zaken die je ziet en als je er 1 tegenkomt vraag m om te helpen om deze planeet een stuk leefbaarder te maken...wedden dat ie nog zal willen helpen ook...net een moslim, echt waar!
Kom op mensen, wees creatief en kom achter je veilige computer vandaan...ga leven en maak er wat van! Fijn weekend.

Duidelijk niet alles over het onderwerp gelezen, anders zou je het niet tot vaagheden herleiden. Sommige zaken zijn héél concreet maar moet je wel willen geloven. Bewijs stelt niets voor als er niet in geloofd wordt. Denk bijvoorbeeld aan het disclosure project met de hoge piefen die veel tot alles op het spel zetten.

Ik herken je sceptische instelling van vroeger, ik had het ook. Totdat ik het met eigen ogen zag, iets dat onmogelijk menselijk kon zijn maar ook geen frats der natuur was. Alle vragen vielen van me af en nu kies ik ervoor om sommige dingen te geloven en andere aan te nemen als mogelijkheid of af te doen als onzin. Zoals je zelf ongeveer zegt: veel kaf tussen het koren.
I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel
Op 30-05-2008 21:07:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cheshire Cat: Gewoon een open geest houden, en neem dingen gewoon ter kennis aan.
En laat er verder een boedhistische gelatenheid er op na houden.
Zo doe ik het.
En soms ook weer niet!
"We're all mad here."
Op 30-05-2008 21:36:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Edmund: Aha filmpje is er! 'k Vond het wat teleurstellend, maar misschien ben ik te verwend en verwachtte ik teveel. Ben wel benieuwd hoeveel mensen geloven dat het een echte alien op video is.
I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel
Op 30-05-2008 22:53:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel
Op 30-05-2008 23:20:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus: Bewegende beelden met, inderdaad, "a blinking eye":


Ik sluit niets uit, maar heb pas voor een spotprijsje een partij vraagtekens op de kop getikt.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 31-05-2008 5:47:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe: Zou allemaal mooi zijn, maar die grijze knipperen dus niet met hun ogen (dat gaat niet omdat er een zwarte lens voorzit alwaar wij onze technologie van de nachtkijker op gebasseerd hebben )

Carpe diem homo universalis
Carpe diem homo universalis
Op 31-05-2008 11:34:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe:
Mehdi:

Zij die van boven kwamen - kuch -, nieuwe relegie is nodig om de mens onder de duim te houden, helaas, zo langzamerhand word het Te doorzichtig...
Ben benieuwd wanneer first conatct zich zal openbaren en wij als lamme schapen weer orders gaan opvolgens.....


Wat een vertrouwen in de mensheid.
Zo blijf je zwakzinnig.
Niet mauwen, bruggen bouwen!
Weet dan iig van jezelf wat je doet en voorbeeld doet volgen

Carpe diem homo universalis
Carpe diem homo universalis
Op 31-05-2008 13:01:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Edmund:
Mehdi:

Nou vertel Lanoe, hoe zie jij het, bruggen bouwen via internet?
Of iets praktisch.. Velen lopen te kwaken over bruggen bouwen, maar ben nog never nooit iemand tegen gekomen die met een helder fris idee op de proppen komt, zwakzinng?, ....

Wat dacht je van deze site? Vind ik al een gebouwde brug. En zo zijn er velen die elk op hun manier bezig zijn via internet. Je moet ze alleen (willen) zien en vinden.
I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel
Op 31-05-2008 13:23:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Edmund:
Mehdi:

Waar is de daadkracht,.....?

Een site is niets, een stichting is niets, niets is blijkbaar iets. Het lijkt erop dat je wilt Rome in 1 dag bouwen. Dat is geen daadkracht maar overmoed.

Zoals ik daarnet zei: wie wil zien zal zien. Wie ergens tegenaan wil pissen vindt altijd wel een paaltje of een reden om achterover te leunen omdat 'niets er toch toe doet'. Hoeveel bruggen er ook gebouwd worden, men moet er wel over willen wandelen.
I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel
Op 31-05-2008 13:48:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Edmund: In de praktijk zal het altijd zo blijven dat de wakkeren een minderheid zijn. Tenminste dat is mijn overtuiging. Ik geloof niet in een collectief wakker worden.
I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel
Op 31-05-2008 14:07:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe:
Ron B.:

Edmund:

In de praktijk zal het altijd zo blijven dat de wakkeren een minderheid zijn. Tenminste dat is mijn overtuiging. Ik geloof niet in een collectief wakker worden.

om wakker te kunnen worden moet iemand nog slapen, als iedereen al wakker is hoef je dat niet meer te worden, als iedereen tegelijkertijd wakker word of al is dan zijn er geen voorlopers en geen achterblijvers, en gaat het wakker maken zowieso niet op, want iedereen is dan al wakker

voor bewustwording zijn slapende burgers dus onmisbaar
is iedereen wakker dan gaat de bewustwording weer een stapje verder, en worden anderen weer opnieuw wakker om weer anderen wakker te maken enz, het is meer een soort golfbeweging of resonantie, zoals uzelf wilt...


Dat is mooi geschreven

Carpe diem homo universalis
Carpe diem homo universalis
Op 01-06-2008 10:17:46 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Edmund:
Achillobator giganticus :

'Missing links' bestaan niet, gaten in het fossielbestand wél.

Wat is het verschil?
I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel
Op 02-06-2008 15:11:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ward Aal:
Edmund:

Achillobator giganticus :

'Missing links' bestaan niet, gaten in het fossielbestand wél.

Wat is het verschil?

De missing link is wat het gat zou moeten opvullen?

Ward
Op 02-06-2008 15:15:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe:
Achillobator giganticus :

Aan Ron. B,
'Missing links' bestaan niet, gaten in het fossielbestand wél.

Fossilisatie is een zeldzaam proces. Slechts een kleine fractie van de organismen die ooit op deze planeet geleefd hebben, hadden een kans om te fossiliseren. Daarbij komt nog het feit dat vele fossielen na hun vorming vernietigd werden door erosie, wat niet meer dan normaal is, daar onze aardkorst altijd in beweging is.


Bespaar de moeite van het antwoorden.
Meneer GhisRonachillobator heeft links en boeken ten over gehad over dit en vele andere onderwerpen, maar daarvoor is meneer niet hier.
Chaos, verdelen en heersen, dat is het doel van deze mens(en).

Carpe diem homo universalis
Carpe diem homo universalis
Op 02-06-2008 17:53:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Eva:
Lanoe:
Meneer GhisRonachillobator heeft links en boeken ten over gehad over dit en vele andere onderwerpen, maar daarvoor is meneer niet hier.
Chaos, verdelen en heersen, dat is het doel van deze mens(en).

Carpe diem homo universalis

O, ik dacht omdat hij zijn kennis met ons wil delen, maar dan heb ik me zeker weer vergist ofzo...

(bericht gewijzigd op 3-6-2008 23:16:17)
Op 03-06-2008 23:02:09 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
paps:
Bramsan:

WTF? wat moet ik me bij zo'n les in hemelsnaam voorstellen??

Nasa sponsors course on how to talk to aliens

http://www.telegraph.co.uk/news/newstopics/howaboutthat/1989062/Nasa-sponsors-course-on-how-to-talk-to-aliens.html





Er zijn duizenden talen en manieren om te communiceren.

Vogels fluiten naar elkaar, vissen laten kleuren zien, anderen scheiden weer geurtjes af, om nog maar te zwijgen van alle mogelijkheden die stembanden bieden.... denk maar aan walvissen, stokstaartjes en mensen, allemaal keelklanken, allemaal verschillend.

Toch mogen we er min of meer vanuit gaan dat intelligentere wezens een oog hebben voor logica en wiskundige opeenvolging.

Het is in die zin niet zo dom om te komen tot een soort van "Universele" begroeting of zo. Het is in ieder geval beter dan beginnen met schieten... :0

Koester uw onwetendheid, de rest kunt u opzoeken.
Op 05-06-2008 22:06:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sonlives:
KC:

Ja precies! Mooie link!! Ik krijg er kippevel van. Weetje waarom? Er is nog ding. Ze verstoppen de waarheid in het openbaar (hide it in the open). Films enzo. De serie Stargate SG1 zou wel eens heel dicht bij de waarheid kunnen zitten.

Maar waarom? Diskrediet. Als mensen simpelweg hun waarheid gaan vertellen en het correleert met Hollywood ofzo, dan... nouja.. dan ben je gewoon niet goed bij je hoofd. Punt. Hollywood == Fictie in die koppies. En daar is de kous mee af...

Heb ooit eens ergens gehoord dat...
Dat mocht je het ooit in het echt ervaren, en je gaat hier vraag naar doen. Dan ben je makkelijker ridiculeus te maken (belachelijk).
Dan zeggen ze; Oh, dus je hebt een ufo gezien? gisteravond was die ufo film nog op tv... je zal je fantasie wel gebruikt hebben....
Of je wordt voor filmgek uitgemaakt of extreme fan.
Dan ben je makkelijker weg te wimpelen..

Just a idea..

Op 02-09-2008 20:21:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Feniks: Er is geen enkel bewijs voor 'aliens' zoals het 'exemplaar' op de foto. Eigenlijk al eens op gelet ? Als er weer eens een artikel verschijnt over 'aliens' zijn er negen kansen op tien dat het weer zo'n 'exemplaar' is zoals op de foto. Valt wel wat op op den duur hé ; fake, altijd fake en de mensen blijven dat maar slikken.

Op 02-09-2008 23:31:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sjon Rembeau:
Feniks:

Er is geen enkel bewijs voor 'aliens' zoals het 'exemplaar' op de foto. Eigenlijk al eens op gelet ? Als er weer eens een artikel verschijnt over 'aliens' zijn er negen kansen op tien dat het weer zo'n 'exemplaar' is zoals op de foto. Valt wel wat op op den duur hé ; fake, altijd fake en de mensen blijven dat maar slikken.

Wat een load of bevooroordeelde crap. Er zijn fake video's en er zijn video's waar nog steeds niet van duidelijk is of ze echt zijn of niet. En natuurlijk valt van iedere video wel te zeggen dat ie fake kan zijn, maar daarom is hij het nog niet.

Heb je het Disclosure Project gezien, Feniks?
I'm coming to get you
Op 02-09-2008 23:55:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe: "Maar wat willen ze dan en waar zijn ze dan...?"

Onze zielen.

"Zijn ze ook in kaaskoppenland en zo ja hoe zien ze eruit dan?"

Ja en ze zien eruit zoals jij wil.
Dat intereseerd hen niet, als jij jezus wil zien dan zie je die, vaak vermengen ze hun daden met woorden van hoop en dat ze ons komen helpen.
Dit gebeurt allemaal niet op het fysieke level, maar je moet helemaal terug naar je bewustzijn.
Daarom worden mensen ook ontvoerd zonder dat iemand het ziet, het gebeurt enkel bij jou, in jou bewustzijn.

"Willen ze oorlog of liefde?"
Zij kennen geen emotie dus ook geen liefde.
Ze proberen terug te krijgen wat ze in een ver verleden verloren zijn en wij zijn enkel het middel om daar te komen.

"Willen ze de wereld overnemen of willen ze helpen de wereld tot een betere plek te maken?"
Totale dominatie en daar zijn ze al meer dan 50.000 jaar me bezig.

"Van welke planeet komen ze?"
Sirius, maar daar zijn ze verbannen en leven nu dus al 50.000 jaar in quarantine hier op aarde, de meeste ruimteschepen die wij zien zijn van hun of via hen van geheime overheidsinstellingen die met hen samenwerken.

"En waarom komen alle links van internet waar zo ontzettend veel hoaxes rondzwerven..?"

Omdat het een (des)info oorlog betreft en wij langzaam aan hen moeten wennen, om uiteindelijk als de reddende engelen op te treden als er een zgn invasie komt van zgn reptielen.
Dit is ook bekend bij het discloser project en noemt men de alien card (tevens ook de laatste kaart die men speelt en die komt na het zgn terrorisme).

Zelfs in de bijbel werd naar hen verwezen in de vorm van de duivel en hun zwarte ogen en als je erin kijkt en je je angst laat zien....kon zo uit een ontvoering komen.
Maar ook de hopi indianen kennen hen als de mierenmensen die onder de grond leven enz enz


(bericht gewijzigd op 5-9-2008 10:06:01)
Carpe diem homo universalis
Op 05-09-2008 9:55:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe: Belangrijkste dat ik geleerd heb is dat wij mensen ingesteld zijn op de fysieke wereld en ons daar ook mee identificeren, waardoor de meeste in hun illusie trappen.
Als je weet dat het op een veel hoger level afspeelt, nml bewustzijn, dan weet je dat er in feite niets gebeurt enkel in jou bewustzijn.
En weet dan dat JIJ de baas bent in JOUW bewustzijn.
Ook zul je dan ontdekken dat je niet alleen staat......that's when the fun starts

Natuurlijk hoef je hier niets van te geloven, tis wel een erg sterk verhaal

Carpe diem homo universalis
(bericht gewijzigd op 5-9-2008 10:03:13)
Carpe diem homo universalis
Op 05-09-2008 9:59:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Feniks:
Sjon Rembeau:

Feniks:

Er is geen enkel bewijs voor 'aliens' zoals het 'exemplaar' op de foto. Eigenlijk al eens op gelet ? Als er weer eens een artikel verschijnt over 'aliens' zijn er negen kansen op tien dat het weer zo'n 'exemplaar' is zoals op de foto. Valt wel wat op op den duur hé ; fake, altijd fake en de mensen blijven dat maar slikken.

Wat een load of bevooroordeelde crap. Er zijn fake video's en er zijn video's waar nog steeds niet van duidelijk is of ze echt zijn of niet. En natuurlijk valt van iedere video wel te zeggen dat ie fake kan zijn, maar daarom is hij het nog niet.

Heb je het Disclosure Project gezien, Feniks?


Ik heb bv. over Steven Greer gelezen, een fervent UFO-believer, die fantastische dingen zegt, maar nooit iets kan bewijzen.
Wat ik altijd als een bewijs gezien heb dat UFO's, in de vorm van 'ruimtetuigen bestuurd door 'aliens'', niét bestaan, is het feit dat jachtvliegtuigen al tientallen UFO's zouden neergeschoten hebben. Hoe kan een primitief aards vliegtuig een hoogtechnologische, alien UFO, waarvan men toch zo graag zegt dat zij onvoorstelbaar snel en zelfs onder hoeken kunnen acceleren, uit de lucht halen ?

Nee hoor, UFO's zijn fake
Op 05-09-2008 19:08:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Feniks:
Lanoe:

"Maar wat willen ze dan en waar zijn ze dan...?"

Onze zielen.

"Zijn ze ook in kaaskoppenland en zo ja hoe zien ze eruit dan?"

Ja en ze zien eruit zoals jij wil.
Dat intereseerd hen niet, als jij jezus wil zien dan zie je die, vaak vermengen ze hun daden met woorden van hoop en dat ze ons komen helpen.
Dit gebeurt allemaal niet op het fysieke level, maar je moet helemaal terug naar je bewustzijn.
Daarom worden mensen ook ontvoerd zonder dat iemand het ziet, het gebeurt enkel bij jou, in jou bewustzijn.

"Willen ze oorlog of liefde?"
Zij kennen geen emotie dus ook geen liefde.
Ze proberen terug te krijgen wat ze in een ver verleden verloren zijn en wij zijn enkel het middel om daar te komen.

"Willen ze de wereld overnemen of willen ze helpen de wereld tot een betere plek te maken?"
Totale dominatie en daar zijn ze al meer dan 50.000 jaar me bezig.

"Van welke planeet komen ze?"
Sirius, maar daar zijn ze verbannen en leven nu dus al 50.000 jaar in quarantine hier op aarde, de meeste ruimteschepen die wij zien zijn van hun of via hen van geheime overheidsinstellingen die met hen samenwerken.

"En waarom komen alle links van internet waar zo ontzettend veel hoaxes rondzwerven..?"

Omdat het een (des)info oorlog betreft en wij langzaam aan hen moeten wennen, om uiteindelijk als de reddende engelen op te treden als er een zgn invasie komt van zgn reptielen.
Dit is ook bekend bij het discloser project en noemt men de alien card (tevens ook de laatste kaart die men speelt en die komt na het zgn terrorisme).

Zelfs in de bijbel werd naar hen verwezen in de vorm van de duivel en hun zwarte ogen en als je erin kijkt en je je angst laat zien....kon zo uit een ontvoering komen.
Maar ook de hopi indianen kennen hen als de mierenmensen die onder de grond leven enz enz



Wàt een prietpraat !!!
Op 05-09-2008 19:11:37 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard:
Feniks:

Lanoe:

"Maar wat willen ze dan en waar zijn ze dan...?"

Onze zielen.

"Zijn ze ook in kaaskoppenland en zo ja hoe zien ze eruit dan?"

Ja en ze zien eruit zoals jij wil.
Dat intereseerd hen niet, als jij jezus wil zien dan zie je die, vaak vermengen ze hun daden met woorden van hoop en dat ze ons komen helpen.
Dit gebeurt allemaal niet op het fysieke level, maar je moet helemaal terug naar je bewustzijn.
Daarom worden mensen ook ontvoerd zonder dat iemand het ziet, het gebeurt enkel bij jou, in jou bewustzijn.

"Willen ze oorlog of liefde?"
Zij kennen geen emotie dus ook geen liefde.
Ze proberen terug te krijgen wat ze in een ver verleden verloren zijn en wij zijn enkel het middel om daar te komen.

"Willen ze de wereld overnemen of willen ze helpen de wereld tot een betere plek te maken?"
Totale dominatie en daar zijn ze al meer dan 50.000 jaar me bezig.

"Van welke planeet komen ze?"
Sirius, maar daar zijn ze verbannen en leven nu dus al 50.000 jaar in quarantine hier op aarde, de meeste ruimteschepen die wij zien zijn van hun of via hen van geheime overheidsinstellingen die met hen samenwerken.

"En waarom komen alle links van internet waar zo ontzettend veel hoaxes rondzwerven..?"

Omdat het een (des)info oorlog betreft en wij langzaam aan hen moeten wennen, om uiteindelijk als de reddende engelen op te treden als er een zgn invasie komt van zgn reptielen.
Dit is ook bekend bij het discloser project en noemt men de alien card (tevens ook de laatste kaart die men speelt en die komt na het zgn terrorisme).

Zelfs in de bijbel werd naar hen verwezen in de vorm van de duivel en hun zwarte ogen en als je erin kijkt en je je angst laat zien....kon zo uit een ontvoering komen.
Maar ook de hopi indianen kennen hen als de mierenmensen die onder de grond leven enz enz



Wàt een prietpraat !!!

Zulk commentaar voegt niets toe. Probeer eens wat intelligents te melden.
'Don't forget rule number 6'
Op 05-09-2008 20:45:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sjon Rembeau:
Feniks:

Wàt een prietpraat !!!

Nee, jij trekt volle zalen met je intelligente overkomen.
I'm coming to get you
Op 05-09-2008 22:16:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Feniks:
Gerard:

Feniks:

Lanoe:

"Maar wat willen ze dan en waar zijn ze dan...?"

Onze zielen.

"Zijn ze ook in kaaskoppenland en zo ja hoe zien ze eruit dan?"

Ja en ze zien eruit zoals jij wil.
Dat intereseerd hen niet, als jij jezus wil zien dan zie je die, vaak vermengen ze hun daden met woorden van hoop en dat ze ons komen helpen.
Dit gebeurt allemaal niet op het fysieke level, maar je moet helemaal terug naar je bewustzijn.
Daarom worden mensen ook ontvoerd zonder dat iemand het ziet, het gebeurt enkel bij jou, in jou bewustzijn.

"Willen ze oorlog of liefde?"
Zij kennen geen emotie dus ook geen liefde.
Ze proberen terug te krijgen wat ze in een ver verleden verloren zijn en wij zijn enkel het middel om daar te komen.

"Willen ze de wereld overnemen of willen ze helpen de wereld tot een betere plek te maken?"
Totale dominatie en daar zijn ze al meer dan 50.000 jaar me bezig.

"Van welke planeet komen ze?"
Sirius, maar daar zijn ze verbannen en leven nu dus al 50.000 jaar in quarantine hier op aarde, de meeste ruimteschepen die wij zien zijn van hun of via hen van geheime overheidsinstellingen die met hen samenwerken.

"En waarom komen alle links van internet waar zo ontzettend veel hoaxes rondzwerven..?"

Omdat het een (des)info oorlog betreft en wij langzaam aan hen moeten wennen, om uiteindelijk als de reddende engelen op te treden als er een zgn invasie komt van zgn reptielen.
Dit is ook bekend bij het discloser project en noemt men de alien card (tevens ook de laatste kaart die men speelt en die komt na het zgn terrorisme).

Zelfs in de bijbel werd naar hen verwezen in de vorm van de duivel en hun zwarte ogen en als je erin kijkt en je je angst laat zien....kon zo uit een ontvoering komen.
Maar ook de hopi indianen kennen hen als de mierenmensen die onder de grond leven enz enz



Wàt een prietpraat !!!

Zulk commentaar voegt niets toe. Probeer eens wat intelligents te melden.


OK, zie hieronder (geen plaats meer) ;
Op 07-09-2008 11:55:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Feniks: Lanoe antwoordde op o.a. de vraag "Van welke planeet komen ze?" ;

'Sirius, maar daar zijn ze verbannen ...'
Sirius is geen planeet, maar ... een gloeiende ster ! (de helderste ster in het sterrenbeeld Grote Hond). Onbewoonbaar dus. Lanoe levert dus wel degelijk prietpraat.
Op 07-09-2008 0:00:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe:
Feniks:

Lanoe antwoordde op o.a. de vraag "Van welke planeet komen ze?" ;

'Sirius, maar daar zijn ze verbannen ...'
Sirius is geen planeet, maar ... een gloeiende ster ! (de helderste ster in het sterrenbeeld Grote Hond). Onbewoonbaar dus. Lanoe levert dus wel degelijk prietpraat.


Oké in het grofstoffelijk gebied heb je gelijk.
Zal ik je het nog sterker vertellen, Sirius is het alter-ego van onze planeet!
Lees anders eens over de afrikaanse stam die het over hun goden van Sirius hebben.
Waarom hechten onze leiders zoveel waarde aan Sirius en wordt er rekening gehouden met de stand van Sirius bij bepaalde gebeurtenissen?
Zoals de decleration of independence enz?
Maar hou jij het maar op prietpraat als dat je een beter gevoel geeft
Als je meer wil weten, verdiep je eens in het hoe en wat van de etherische gebieden (daar wemelt het van het leven, ook op Mars, Venus en elke planeet in ons zonnestelsel.......eng hé, buitenaardse geesten
Carpe diem homo universalis
(bericht gewijzigd op 8-9-2008 9:26:57)
Carpe diem homo universalis
Op 08-09-2008 9:14:46 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe:
Luk:

Gerard:

Feniks:

Lanoe:

"Maar wat willen ze dan en waar zijn ze dan...?"

Onze zielen.

"Zijn ze ook in kaaskoppenland en zo ja hoe zien ze eruit dan?"

Ja en ze zien eruit zoals jij wil
.....
enz enz



Wàt een prietpraat !!!

Zulk commentaar voegt niets toe. Probeer eens wat intelligents te melden.

Waarom zou Feniks intelligent moeten reageren op die hoop prietpraat van Lanoe?



Feniks heeft idd het recht te reageren zoals hij erover denkt, maar of dat intelligent is?
Intelligent wil zowiezo zeggen zonder gevoel, alleen mentaal en daarmee zijn we met onze westerse beschaving inmiddels beland waar we nu zijn
Liefde, Wijsheid en Mededogen, daar doe ik het liever mee.
Adolf Hitler scheen ook intelligent te zijn.
Atilla de hun ook.
Ceasar ook.
De mensen die de atoombom uitvonden ook, maar of al deze mensen emotioneel in orde waren......och, wat maken die paar miljard mensen nu uit

Rama
Krishna
Boeddha
Jezus
Gandhi
Krishnamurti
enz enz
Liefde, Wijsheid en Mededogen

Carpe diem homo universalis
(bericht gewijzigd op 8-9-2008 9:25:16)
Carpe diem homo universalis
Op 08-09-2008 9:20:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe: "Nou vertel Lanoe, hoe zie jij het, bruggen bouwen via internet?
Of iets praktisch.. Velen lopen te kwaken over bruggen bouwen, maar ben nog never nooit iemand tegen gekomen die met een helder fris idee op de proppen komt, zwakzinng?, ...."

Sorry, Mehdi, kheb het nogal druk.

Antwoord is simpel, door denken en doen op 1 lijn te stellen, ben wat je zegt en zeg wat je bent.
En alleen op het net is idd niet genoeg en zoals je ziet heb ik het nogal druk irl en niet alleen op het net.
Maar zoals men hier weet en irl ook, ik werk liever op de achtergrond en lever alleen ideeen en suggestie's en heb mn eigen ding waar ik zelf mee bezig ben.
Ik heb mn jasje van anonimiteit hard nodig.
Er zijn mensen die niet zo blij zijn met wat ik verspreid

Wees scherpzinnig als een slang en behoud de onschuld van een duif, zei Jezus ooit.
Heb ik van hem geleerd

Carpe diem homo universalis
(bericht gewijzigd op 8-9-2008 9:39:13)
Carpe diem homo universalis
Op 08-09-2008 9:38:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Firefox:
Lanoe:

Luk:

Gerard:

Feniks:

Lanoe:

"Maar wat willen ze dan en waar zijn ze dan...?"

Onze zielen.

"Zijn ze ook in kaaskoppenland en zo ja hoe zien ze eruit dan?"

Ja en ze zien eruit zoals jij wil
.....
enz enz



Wàt een prietpraat !!!

Zulk commentaar voegt niets toe. Probeer eens wat intelligents te melden.

Waarom zou Feniks intelligent moeten reageren op die hoop prietpraat van Lanoe?



Feniks heeft idd het recht te reageren zoals hij erover denkt, maar of dat intelligent is?
Intelligent wil zowiezo zeggen zonder gevoel, alleen mentaal en daarmee zijn we met onze westerse beschaving inmiddels beland waar we nu zijn
Liefde, Wijsheid en Mededogen, daar doe ik het liever mee.
Adolf Hitler scheen ook intelligent te zijn.
Atilla de hun ook.
Ceasar ook.
De mensen die de atoombom uitvonden ook, maar of al deze mensen emotioneel in orde waren......och, wat maken die paar miljard mensen nu uit

Rama
Krishna
Boeddha
Jezus
Gandhi
Krishnamurti
enz enz
Liefde, Wijsheid en Mededogen

Carpe diem homo universalis

Is het dan wel intelligent om mensen te proberen iets wijs te maken ? Mensen misleiden is dat.

Ten andere, jij noemt bv. Hitler 'intelligent', de meeste mensen zullen dat tegenspreken, en dit geldt voor alle 'grote veroveraars'.

Firefox.
Op 08-09-2008 10:51:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Feniks: Firefox zei ;

'Ten andere, jij noemt bv. Hitler 'intelligent', de meeste mensen zullen dat tegenspreken, en dit geldt voor alle 'grote veroveraars''.
Ja. Neem nu bv. Hitler. Is het zo intelligent op meerdere fronten tegelijkertijd oorlog te voeren, zodat je leger zowel in manschappen als in materieel langzaam maar zeker gedecimeerd wordt ? Niets intelligents aan, dom gewoon, en de meerfrontenoorlog was trouwens de grote fout van àlle grote veroveraars.
Op 08-09-2008 13:11:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
pietkeutel:
Sjon Rembeau:

Feniks:

Wàt een prietpraat !!!

Nee, jij trekt volle zalen met je intelligente overkomen.


Wat zoek je hier dan ,als je er niet in geloofd.
Ga lekker je pudingbuks rambo filmjes kijken of zo.
Sjon Rambo.hahaha

Nvdr: Waarschuwing!
Gedraag je. En er is niets op tegen om je "stoere" nickname te veranderen.
Op 08-09-2008 14:26:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sjon Rembeau:
pietkeutel:

Sjon Rembeau:

Feniks:

Wàt een prietpraat !!!

Nee, jij trekt volle zalen met je intelligente overkomen.

Wat zoek je hier dan ,als je er niet in geloofd.
Ga lekker je pudingbuks rambo filmjes kijken of zo.
Sjon Rambo.hahaha

Vriend, heb je het volledige draadje wel gelezen? Je ageert tegen de verkeerde.

En dan een beetje gaan lachen omwille van een nickname is ook al zo flauwtjes.
I'm coming to get you
Op 08-09-2008 14:32:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk:
Lanoe:

....
Wees scherpzinnig als een slang en behoud de onschuld van een duif, zei Jezus ooit.
Heb ik van hem geleerd

Klinkt bij mij meer als "wees lekker hypocriet" eigenlijk (niet persoonlijk bedoeld, tenzij tegen een hoopje Jezuïeten ;-)
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op 08-09-2008 17:02:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sjon Rembeau:
ferry jungst:

laat de niet gelovers maar voor wat ze zijn
ik zeg zo wie het laatst lacht,lacht het best

kijk mijn filmpje van vorige week zondag 31-08-08
ik heb zelf niets gezien en nee er staat ook geen infrarood licht op die het object(ik weet niet wat het is)weer kaatst
als iemand mij kan vertellen wat dit is? graag normale reacties hier op
aan mensen met primitieve gedachtes kijk hier naar en dan beslissen


Het is moeilijk te zeggen. Donker en snel voorbij. Ziet er wel een beetje uit alsof het recht naast je wegvloog, dus alsof het iets kleins is. Of zoomde je sterk in?
Mijn eerste gedachten gaan naar een vuurvliegje of iets dergelijks.
I'm coming to get you
Op 09-09-2008 1:50:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe:
Feniks:

Firefox zei ;

'Ten andere, jij noemt bv. Hitler 'intelligent', de meeste mensen zullen dat tegenspreken, en dit geldt voor alle 'grote veroveraars''.
Ja. Neem nu bv. Hitler. Is het zo intelligent op meerdere fronten tegelijkertijd oorlog te voeren, zodat je leger zowel in manschappen als in materieel langzaam maar zeker gedecimeerd wordt ? Niets intelligents aan, dom gewoon, en de meerfrontenoorlog was trouwens de grote fout van àlle grote veroveraars.


Kheb het dan ook niet alleen over Hitler en in de massa te bespelen was hij een meester, eigenlijk moet ik zeggen meesters, maar dat is helemaal to far out voor jou denk ik
Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat we het op het emotionele vlak hebben laten liggen en daarom emotioneel onderontwikkeld zijn geraakt wat in de laatste 50 jaar ook duidelijk te zien is, want steeds meer mensen vinden de gang naar de psychiater/psycholoog of doen zelfstudie.
Door steeds maar in een mentale staat te verkeren en de emotionele staat te ontkennen zij we onszelf voorbij gegaan en mentaal krijgen we dat misschien wel weggerationaliseerd maar emotioneel leverd dat allemaal problemen op die steeds transparanter zullen gaan worden.
Het geheel bevat zowel lichaam, emotie als ons denken en de/je geest is dan de bindende factor tussen die drie en 1 van de 3 ontkennen is het ontkennen van een stuk van je/de realiteit en zal vroeg of laat van zich laten spreken.
Dit is zowel in het groot (het geheel) als in het klein individueel.
Carpe diem homo universalis

(bericht gewijzigd op 9-9-2008 9:20:29)
Carpe diem homo universalis
Op 09-09-2008 9:19:46 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe:
ferry jungst:

laat de niet gelovers maar voor wat ze zijn
ik zeg zo wie het laatst lacht,lacht het best

kijk mijn filmpje van vorige week zondag 31-08-08
ik heb zelf niets gezien en nee er staat ook geen infrarood licht op die het object(ik weet niet wat het is)weer kaatst
als iemand mij kan vertellen wat dit is? graag normale reacties hier op
aan mensen met primitieve gedachtes kijk hier naar en dan beslissen



EEEEEEEYYY, swawa!!
Alles goed?!?!
Hoe ist bij flex?

greetings, Jezus

Carpe diem homo universalis
Op 09-09-2008 9:24:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Feniks:
Lanoe:

Feniks:

Firefox zei ;

'Ten andere, jij noemt bv. Hitler 'intelligent', de meeste mensen zullen dat tegenspreken, en dit geldt voor alle 'grote veroveraars''.
Ja. Neem nu bv. Hitler. Is het zo intelligent op meerdere fronten tegelijkertijd oorlog te voeren, zodat je leger zowel in manschappen als in materieel langzaam maar zeker gedecimeerd wordt ? Niets intelligents aan, dom gewoon, en de meerfrontenoorlog was trouwens de grote fout van àlle grote veroveraars.


Kheb het dan ook niet alleen over Hitler en in de massa te bespelen was hij een meester, eigenlijk moet ik zeggen meesters, maar dat is helemaal to far out voor jou denk ik
Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat we het op het emotionele vlak hebben laten liggen en daarom emotioneel onderontwikkeld zijn geraakt wat in de laatste 50 jaar ook duidelijk te zien is, want steeds meer mensen vinden de gang naar de psychiater/psycholoog of doen zelfstudie.
Door steeds maar in een mentale staat te verkeren en de emotionele staat te ontkennen zij we onszelf voorbij gegaan en mentaal krijgen we dat misschien wel weggerationaliseerd maar emotioneel leverd dat allemaal problemen op die steeds transparanter zullen gaan worden.
Het geheel bevat zowel lichaam, emotie als ons denken en de/je geest is dan de bindende factor tussen die drie en 1 van de 3 ontkennen is het ontkennen van een stuk van je/de realiteit en zal vroeg of laat van zich laten spreken.
Dit is zowel in het groot (het geheel) als in het klein individueel.
Carpe diem homo universalis


Ik vind het emotionele minstens even belangrijk als jij, maar dat neemt niet weg dat ik liever mezelf niets wijsmaak en, vooral, mezelf niets lààt wijsmaken, zoals bv. je uitspraak over Sirius. Als je beweert dat Sirius een bewoonde planeet is, dan kun je toch ook best even langs de psycholoog gaan. Het is niét koosjer mensen blaasjes wijs te maken.
Op 09-09-2008 13:10:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe:
Feniks:

Lanoe:

Feniks:

Firefox zei ;

'Ten andere, jij noemt bv. Hitler 'intelligent', de meeste mensen zullen dat tegenspreken, en dit geldt voor alle 'grote veroveraars''.
Ja. Neem nu bv. Hitler. Is het zo intelligent op meerdere fronten tegelijkertijd oorlog te voeren, zodat je leger zowel in manschappen als in materieel langzaam maar zeker gedecimeerd wordt ? Niets intelligents aan, dom gewoon, en de meerfrontenoorlog was trouwens de grote fout van àlle grote veroveraars.


Kheb het dan ook niet alleen over Hitler en in de massa te bespelen was hij een meester, eigenlijk moet ik zeggen meesters, maar dat is helemaal to far out voor jou denk ik
Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat we het op het emotionele vlak hebben laten liggen en daarom emotioneel onderontwikkeld zijn geraakt wat in de laatste 50 jaar ook duidelijk te zien is, want steeds meer mensen vinden de gang naar de psychiater/psycholoog of doen zelfstudie.
Door steeds maar in een mentale staat te verkeren en de emotionele staat te ontkennen zij we onszelf voorbij gegaan en mentaal krijgen we dat misschien wel weggerationaliseerd maar emotioneel leverd dat allemaal problemen op die steeds transparanter zullen gaan worden.
Het geheel bevat zowel lichaam, emotie als ons denken en de/je geest is dan de bindende factor tussen die drie en 1 van de 3 ontkennen is het ontkennen van een stuk van je/de realiteit en zal vroeg of laat van zich laten spreken.
Dit is zowel in het groot (het geheel) als in het klein individueel.
Carpe diem homo universalis


Ik vind het emotionele minstens even belangrijk als jij, maar dat neemt niet weg dat ik liever mezelf niets wijsmaak en, vooral, mezelf niets lààt wijsmaken, zoals bv. je uitspraak over Sirius. Als je beweert dat Sirius een bewoonde planeet is, dan kun je toch ook best even langs de psycholoog gaan. Het is niét koosjer mensen blaasjes wijs te maken.


Heb ik gedaan, maar ik kreeg....
Carpe diem homo universalis
Op 10-09-2008 13:53:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe: hem maar niet wijs gemaakt dat ik gek ben!
Aliens, geesten, de ziel, hij geloofde het allemaal.
En dat moest dan de beste van europa zijn...tssssss.
Maar och, de grens tussen gek en genie schijnt maar een hele dunne te zijn en ik ben liever het eerste.
Als deze realiteit het voor jou doet is het toch oké en ik denk dat het voor jou ook beter is zo.
Je bent nog in de fase dat je verbaasd bent als je geconfronteerd word met andere entiteiten/realiteiten en reaktie's verraden je angst (wat ook heel normaal is) en dat is dus niet voor niets
Misschien dat de boeken van H.P. Blavatsky en Alice Ann Bailey in zijn boekenkast die schrink helemaal verknipt hebben en ik moet zeggen dat sinds ik diezelfde boeken heb gelezen ook steeds beter wordt in het gestoord overkomen en jij bent er nu wederom een bevestiging van, waarvoor mijn dank.
Carpe diem homo universalis
Carpe diem homo universalis
Op 10-09-2008 14:08:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe:
ferry jungst:

eerst voor sjon we hebben hier in venray geen vuurvliegjes en als het een insect is waarom heb ik dat nog nooit gefilmd want ik heb zo vaak rond die tijd gefilmd er komt zo vaak iets voorbij gevlogen en zoiets nog nooit gefilmd terwijl ik het dan toch wel had moeten zien of niet is toch een logische verklaring
en dit is nog niet alles ik heb over een tijdsbestek van vorig jaar mei tot vandaag echt vreemde objecten gezien over de 400 van een rood licht wat zich opsplitst in 2 rode lichten en vervolgens als een spiraal om elkaar heen vlogen en zo verder gingen tot 3 keer ufo vloten ECHT VET!!!!!!
mensen die uit venray komen het gebeurd hier ook in venray
tip:kijk eens richting industrie gebied als het helder weer is met bewolking kan wel maar dan zie je heel af en toe iets
net zoals gister avond alles dicht getrokken en de plek waar ik en een vriend stonden werd geopend door ufo lichten we hadden gezegd dat we teleurgesteld waren dat het niet helder was waarna vervolgens 1 licht van oost naar west schoot en toen van west naar oost toen die weg waren sloot de nevel weer vreemd maar wel vet

he lanoe zeker alles goed maar bij flex is het echt kut wat een kut bedrijf logistiek kan je weg laten bij dat bedrijf ik ben benieuwd hoe lang dat nog overeind blijft maar ik merk wel dat ik met muziek moet gaan doorbreken ik vindt dit niks meer in een bedrijf werken
ik hoop ook voor jou dat je nu niet denkt dat gek ben want je kent me goed en weet dat ik me hier nooit heb mee bezig gehouden
en nog nooit eens bij nagedacht of ufo's wel echt bestaan maar als ik de docu's van youtube bekijk kom ik van het niet geloven snel terug heb jij toevallig al dingen gezien?en waar werk jij tegenwoordig

groetjes ferry


Whahaha, Ferry toch, je kent me toch, ik heb geen zin te oordelen en het is niet aan mij om te bepalen wat voor jou realiteit is, dat kun je zelf het beste.
Zoals altijd zit ik weer in mn grot te lachen om die aardlingen
Check.....
Carpe diem homo universalis
Op 10-09-2008 14:14:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe: David Wilcock maar eens, dan krijg je een beter idee wat die krengen (ufo's) nu precies zijn en dat het niet alleen buitenaardse zijn.

Hier heb je alvast een link en keep your mind open, pin je nu niet vast op Wilcock, het zijn meerdere mensen die nu langzaam samen zullen komen en de grote puzzel op zullen lossen

http://video.google.nl/videosearch?q=David+Wilcock+-+2012+The+Enigma&emb=0&aq=-1&oq=#

Carpe diem homo universalis
Carpe diem homo universalis
Op 10-09-2008 14:18:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden