Kleine kans dat u al van de site Atlantis2012.com gehoord hebt. Wij leerden de verzonken webstek kennen toen we constateerden dat ze meer dan 10 GW-artikelen integraal hadden overgenomen, meestal zonder retourlink en vermelding van de originele auteur. Toestemming vragen was voor de Atlantiërs een brug te ver, terwijl een eenvoudig 'mogen we?'-emailtje voor ons het minimum is.

Atlantis2012 van Levi B.

In dat soort gevallen schrijven we standaard de verantwoordelijken aan om uit te leggen wat '©' betekent, en het verzoek de artikelen offline te halen. Meestal wordt aan ons verzoek voldaan of wordt tot een bevredigende tussenoplossing gekomen. Groot was onze verbazing toen we de emails van het opperhoofd van Atlantis2012 in de bus kregen...
Het verhaal in het kort: Levi B. liet ons weten de bezieler te zijn van de sites ufo.be, paranormalegids.be, solissacerdotibus.com en atlantis2012.com. Hij liet weten hoe mooi hij onze website vond, niet te weten dat zijn gebruikers copyrighted materiaal plaatsten en vroeg zich af of er misschien een samenwerking in zat, zodat ze meer artikelen van ons konden overnemen. 'Moet correct zijn,' schreef Levi B. plichtsgetrouw.

Wij houden van samenwerken, maar natuurlijk alleen als we er zelf ook voordeel uit halen, anders kost het gewoon teveel tijd. In het geval van Atlantis2012.com was er geen GW-voordeel, dus met gewoon verwijderen van de artikelen of alleen de intro overnemen waren we tevreden. Het antwoord van Levi B. klonk als volgt:

Hé Janet,

U artikels zijn er af, en heb de artikels bekeken, jij gaat me niet zeggen dat die artikels zijn door jullie bedacht, je hebt zelf deze ergens genomen en vertaald.
Maak me niet meer uit , voor mij ligt je met u klote eruit,

gr

Tot zover de woorden van een opperhoofd van BUFON, het Belgische UFO-netwerk. Volwassen, vindt u zelf ook niet? Janet, voor wie het niet weet, is scheldend Vlaams voor 'mietje' of 'nicht'. Wat we ons mogen voorstellen bij 'met u klote eruit liggen' is niet helemaal duidelijk, maar de vermoedens zijn dat het iets ongezonds betreft. De emailwisseling kunt u integraal hier lezen, lachen. En triest.

Jawel Levi, alle artikelen zijn door ons bedacht en geschreven. In de zeldzame gevallen waar we vertalen wordt eerst toestemming gevraagd en staat de originele auteur er netjes bij. Net zoals dit artikeltje hoeven we doorgaans niet ver te zoeken voor een gepast onderwerp op GW.
We wensen u veel succes met 'u' website waarop u de mensen voorlicht hoe ze bewust en wakker door het leven kunnen gaan, met de neus omhoog zodat geen UFO gemist wordt. Als bezieler, beleefde Belg en vlammende Vlaming weet u alleszins het goede voorbeeld te geven.

Snelle update: Mailtje gekregen van Levi B.: "dank voor de reklame". 't Is maar wat je reclame noemt...

Snelle update nummer 2: Mailtje gekregen van Levi. Het was allemaal niet zo bedoeld en er speelde privé één en ander mee. Excuses, excuses en we zullen het nooit meer doen. Excuses dan maar aanvaard.
3.14po: Schofterige reactie.
United as one. Divided by zero.
Op 24-10-2008 14:52:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Voetnoot: Beleefdheid
kent geen tijd.
en deze Belg,
is de tijd kwijt.
Op 24-10-2008 14:56:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Plakband: Wat een buitengewoon begripvolle en sympathieke reactie van deze man. Duidelijk een 'lichtwerker' .
(bericht gewijzigd op 24-10-2008 14:57:28)
ech?
Op 24-10-2008 14:57:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Mosselman:

Wat een buitengewoon begripvolle en sympathieke reactie van deze man. Duidelijk een 'lichtwerker' .

Whahahaha
(bericht gewijzigd op 24-10-2008 15:02:32)
United as one. Divided by zero.
Op 24-10-2008 15:02:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
weerman: En zo vallen al die zalvende New Age-denkerts netjes door de mand. Zodra je iets zegt wat tegen hun geloofsovertuiging ingaat, komt de ware aard tevoorschijn en wordt het een scheldkanonnade in uiterst bedroevend en met alcohol beneveld Nederlands.
Deze knaap even zo in een artikeltje met naam en toenaam te schande zetten is m.i. dan ook prima. Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee.

Is er dan NU eindelijk eens een giga-ruimteschip boven een stad te zien, trouwens? Ik zit nagelbijtend de nieuwszenders af te scannen, de site van Blossom uit te spellen, maar Waar Blijven Onze Redders??!

Op 24-10-2008 15:05:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
spooky: Lol wat een volwassen antwoord van meneertje Levi
(bericht gewijzigd op 24-10-2008 15:06:25)
Op 24-10-2008 15:05:46 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Touchwood:
weerman:

En zo vallen al die zalvende New Age-denkerts netjes door de mand. Zodra je iets zegt wat tegen hun geloofsovertuiging ingaat, komt de ware aard tevoorschijn en wordt het een scheldkanonnade in uiterst bedroevend en met alcohol beneveld Nederlands.
Deze knaap even zo in een artikeltje met naam en toenaam te schande zetten is m.i. dan ook prima. Een gewaarschuwd mens telt immers voor twee.

Is er dan NU eindelijk eens een giga-ruimteschip boven een stad te zien, trouwens? Ik zit nagelbijtend de nieuwszenders af te scannen, de site van Blossom uit te spellen, maar Waar Blijven Onze Redders??!



Heb ik een voorspelling gemist?
Salmay... Dalmay... Adonay.................................... Nothing works!!!
Op 24-10-2008 15:11:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
C.: Toch jammer, zo'n reactie terug.

Touchwood:

Heb ik een voorspelling gemist?


Weet ook van niets. Maar ja, ook al heb je het gemist, dan heb je nog niets gemist.
Op 24-10-2008 15:23:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Invasion: Toch wel jammer.
Op 24-10-2008 15:25:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: De spreuk "Fokken met GW is een slecht idee" hangt nu vast aan zijn schouw.
(bericht gewijzigd op 24-10-2008 15:27:55)
United as one. Divided by zero.
Op 24-10-2008 15:27:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: Als ik op http://www.paranormalegids.be klik dan zegt mijn browser dat het een malafide site is.
United as one. Divided by zero.
Op 24-10-2008 16:01:09 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus:
3.14po:

Als ik op http://www.paranormalegids.be klik dan zegt mijn browser dat het een malafide site is.

Hij zal wel niet echt malafide zijn want wanneer je zijn naam googled krijg je z'n hele adres te lezen...
Maar ik heb de site even gecheckt en krijg bij het doorlinken wel heel veel 'Not Found' meldingen.
Geen tijd en energie meer aan besteden.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 24-10-2008 16:07:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Ja Horus:

Hij zal wel niet echt malafide zijn want wanneer je zijn naam googled krijg je z'n hele adres te lezen...

Er moet toch iets aan de hand zijn. Zowel Firefox als Chrome geven grote waarschuwingen en ik moet eerst 'doorgaan' kiezen vooraleer ik de site zie. Volgens de browsers wordt er door het bezoeken aanvalssoftware op mijn pc geinstalleerd.
United as one. Divided by zero.
Op 24-10-2008 16:17:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Plakband: Ik krijg ook meteen 'gerapporteerde aanvalssite' te zien. Dus druk gewoon snel op de knop 'haal me hier weg'. Maar buiten dit alles vind ik het echt een ernstige zaak dat dit figuur 1 van de kopstukken in de Belgische Ufo-beweging lijkt te zijn. Amaai. Geen reclame zulle.
(bericht gewijzigd op 24-10-2008 16:29:24)
ech?
Op 24-10-2008 16:18:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Ja Horus:

Maar ik heb de site even gecheckt en krijg bij het doorlinken wel heel veel 'Not Found' meldingen.

Waarschijnlijk de artikelen die van GW waren gejat.
(bericht gewijzigd op 24-10-2008 16:25:15)
United as one. Divided by zero.
Op 24-10-2008 16:25:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard: Hier even de waarschuwing die firefox laat zien:

Gerapporteerde aanvalsite!
De website op www.paranormalegids.be is gerapporteerd als een aanvalsite en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.

Aanvalsites proberen programma’s te installeren die privéinformatie stelen, uw computer gebruiken om anderen aan te vallen, of uw systeem beschadigen.

Sommige aanvalsites verspreiden bewust gevaarlijke software, maar vele zijn gecompromitteerd zonder de kennis of toestemming van hun eigenaars.








'Don't forget rule number 6'
Op 24-10-2008 16:30:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: Ik voorspel een Aminoke die zich binnenkort zal laten horen.
(bericht gewijzigd op 24-10-2008 16:45:51)
United as one. Divided by zero.
Op 24-10-2008 16:45:51 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Aminoke: Geachte,

Ik heb vernomen via een mail van atlantis dat er problemen zijn met het overnemen van de artikels die jullie plaatsen,
Ik vrees dat ik dan de grote boosdoener ben
ik ben een grote fan van jullie site en elke keer ik iets boeiends lees,
post ik dat op de site van atlantis,wel elke keer met bronvermelding
ik was mij niet van kwaad bewust en wil bij deze heel graag mijn verontschuldigen aanbieden
ik beloof plechtig nooit nog iets over te nemen van jullie site ,zonder daar eerst toestemming voor te vragen

met beleefde groeten

Anja (Aminoke)
ツ
Nvdr: Het is je vergeven.
Op 24-10-2008 16:58:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Helderziende:

Ik voorspel een Aminoke die zich binnenkort zal laten horen.

Netjes
United as one. Divided by zero.
Op 24-10-2008 16:58:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
KC: Ik vind de notering van aanval-site in de Firefox database vooral dubieus.

De volgende gegevens van Google:


Wat is de huidige status van www.paranormalegids.be?

Deze site is als verdacht aangemerkt - het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.

Een deel van deze site is in de afgelopen 90 dagen 13 keer aangemerkt wegens verdachte activiteiten.

Wat is er gebeurd toen Google deze site bezocht?

Van de 553 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, hebben 304 pagina('s) zonder de toestemming van de gebruiker schadelijke software gedownload en geïnstalleerd. De vorige keer dat Google deze site bezocht, was op 2008-10-23. De vorige keer dat verdachte inhoud op deze site werd aangetroffen, was op 2008-10-22.

De schadelijke software omvat onder andere 480 scripting exploit(s). De infectie heeft geleid tot een gemiddeld aantal van 2 nieuwe processen op de doelcomputer.

Schadelijke software wordt op 56 domein(en) gehost, waaronder d5sg.ru, keec.ru, keje.ru.

13 domein(en) lijken te functioneren als tussenschakels voor het verspreiden van malware naar bezoekers van deze site, waaronder ujnc.ru, adwnetw.com, keje.ru.


Google meldt ook dat de site de afgelopen 90 dagen 'clean' is. Al meldt Internet Explorer wel dat er een ActiveX element geïnstalleerd moet worden, alvorens je de hele site kan bekijken.
(bericht gewijzigd op 24-10-2008 17:14:33)
Ik ben omdat 'ik' is. 'Ik' heeft nooit niks en is voor altijd.
Op 24-10-2008 17:05:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
GB: GW vraagt de artikelen te verwijderen waarna een bevestiging komt dat dit zal gebeuren. Daarna begint GW weer te dreigen. Dat is er toch ook een beetje om vragen hé. Al moet ik wel zeggen dat de reactie natuurlijk totaal ongepast is! Zo leer je iemand snel kennen. maar wat wil je wanneer een domme Belg iets gaat afpakken van een gierige hollander :-))
Op 24-10-2008 17:43:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
riek: ik heb zojuist een mailtje gestuurd naar levi,
om even te checken
wel,
ik kreeg een heel vriendelijk antwoord
van iemand die gewoon wat snel typt zonder te herlezen,
maar anders allemaal zeer aangenaam,
en,
in zijn uitleg hoor ik dan weer iets van bedreigingen,
kosten van 750 euro per artikel,
enzovoort

ik vond het eigenlijk al raar,
dat hier zo'n artikel wordt geschreven,
maar bij een verhaal zijn er altijd twee kanten!

net als aan dat lichtschip van 14 okt'll

allee, probeer misschien allemaal wat minder
opgefokt te zijn
in de omgang met elkaar,
dat zal prettiger zijn naar 2012 toe
Op 24-10-2008 17:44:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
riek:

ik heb zojuist een mailtje gestuurd naar levi,
om even te checken
wel,
ik kreeg een heel vriendelijk antwoord
van iemand die gewoon wat snel typt zonder te herlezen,
maar anders allemaal zeer aangenaam,
en,
in zijn uitleg hoor ik dan weer iets van bedreigingen,
kosten van 750 euro per artikel,
enzovoort

ik vond het eigenlijk al raar,
dat hier zo'n artikel wordt geschreven,
maar bij een verhaal zijn er altijd twee kanten!

net als aan dat lichtschip van 14 okt'll

allee, probeer misschien allemaal wat minder
opgefokt te zijn
in de omgang met elkaar,
dat zal prettiger zijn naar 2012 toe

De hele emailwisseling, inclusief de 750 euro, staat anders gewoon op GW, check het artikel. De 2 kanten staan hier prima omschreven. Wie consequent jat moet beboet worden. Daar ben ik het helemaal mee eens. En dan nog een groot bakkes geven omdat men niet wil samenwerken met de dief. Schelden, in wat voor gevallen dan ook, is een teken van zwakte.
United as one. Divided by zero.
Op 24-10-2008 17:47:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: De emailwisseling: http://www.grenswetenschap.nl/vault/txt/Atlantis2012-okt8.txt

Ik vind GW anders terechte punten maken. Als Levi zich daardoor bedreigd voelt is het omdat hij niet recht in zijn schoenen staat. Dat hij wankel in zijn schoenen staat wordt extra duidelijk door de lage reactie. Blijft stijlloos en tekenend voor de UFO-man. Credibiliteit zakt tot onder 0.
(bericht gewijzigd op 24-10-2008 17:59:33)
United as one. Divided by zero.
Op 24-10-2008 17:59:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: http://video.google.com/videoplay?docid=-3873350316598927040
(bericht gewijzigd op 24-10-2008 18:09:33)
United as one. Divided by zero.
Op 24-10-2008 18:09:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk:
3.14po:

Als ik op http://www.paranormalegids.be klik dan zegt mijn browser dat het een malafide site is.

Ik denk dat die "webmaster" gewoon te lomp (Vlaams voor vreselijk boertig dom) is om bewust die scripts op zijn site te zetten.

Voor de rest is dit het zoveelste voorbeeld van "copyright, what the fuck is copyright, je mag blij zijn dat ik je artikels op andere sites publiceer".
Die hadden we twee maand geleden nog denk ik, die diskussie., hier op GW
En toen bleek dat 'de jeugd' écht niet lijkt te begrijpen dat men niet zomaar alles (van internet of elders) mag knippen en plakken.
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op 24-10-2008 18:18:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Picobyte: Omg wat een kindje,
Stroom moet vloeien.
Op 24-10-2008 18:28:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Picobyte:
3.14po:

Ja Horus:

Hij zal wel niet echt malafide zijn want wanneer je zijn naam googled krijg je z'n hele adres te lezen...

Er moet toch iets aan de hand zijn. Zowel Firefox als Chrome geven grote waarschuwingen en ik moet eerst 'doorgaan' kiezen vooraleer ik de site zie. Volgens de browsers wordt er door het bezoeken aanvalssoftware op mijn pc geinstalleerd.

Lol das google je hebt zo'n google toolbar of iets dergelijks geinstalleerd want ik krijg ook die meldingen hier

hier de link van google http://safebrowsing.clients.google.com/safebrowsing/diagnostic?client=Firefox&hl=en-US&site=http://www.paranormalegids.be/
(bericht gewijzigd op 24-10-2008 18:50:58)
Stroom moet vloeien.
Op 24-10-2008 18:47:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
3.14po:

Ja Horus:

Hij zal wel niet echt malafide zijn want wanneer je zijn naam googled krijg je z'n hele adres te lezen...

Er moet toch iets aan de hand zijn. Zowel Firefox als Chrome geven grote waarschuwingen en ik moet eerst 'doorgaan' kiezen vooraleer ik de site zie. Volgens de browsers wordt er door het bezoeken aanvalssoftware op mijn pc geinstalleerd.

dat zal zga zeker die antivirusXP 2008 zooi zijn, en geloof me, die troep wil je niet op je PC hebben, ik verwijder het bijna dagelijk dus weet waar ik het over heb

lees dit ook even, u is gewaarschuwd!
http://www.nu.nl/news/1766679/53/Microsoft_gaat_%27scareware%27_aanpakken.html
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 24-10-2008 20:21:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Picobyte:
Ron B.:

3.14po:

Ja Horus:

Hij zal wel niet echt malafide zijn want wanneer je zijn naam googled krijg je z'n hele adres te lezen...

Er moet toch iets aan de hand zijn. Zowel Firefox als Chrome geven grote waarschuwingen en ik moet eerst 'doorgaan' kiezen vooraleer ik de site zie. Volgens de browsers wordt er door het bezoeken aanvalssoftware op mijn pc geinstalleerd.

dat zal zga zeker die antivirusXP 2008 zooi zijn, en geloof me, die troep wil je niet op je PC hebben, ik verwijder het bijna dagelijk dus weet waar ik het over heb

lees dit ook even, u is gewaarschuwd!
http://www.nu.nl/news/1766679/53/Microsoft_gaat_%27scareware%27_aanpakken.html

Het is de site zelf die scripts draait en aanbied, mijn google linkje is correct die site(s) ff bezocht en het is niet geheel kosjer daar.
Mensen als mijn zus of ouders kunnen er gemakkelijk een naar computer virus oplopen al is het maar omdat de server gewoon rommelig is opgezet.
Stroom moet vloeien.
Op 24-10-2008 21:25:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lemetje: Een duidelijke kwestie van;' U zweeft, ik vang'?
Houdt liever de beide pootjes op de grond...
Op 24-10-2008 21:26:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Fik2000: Laten we hopen dat de oude Atlantiërs een toch wel vriendelijker volk was dan dit ;-)
Op 24-10-2008 22:03:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Firefox:
Fik2000:

Laten we hopen dat de oude Atlantiërs een toch wel vriendelijker volk was dan dit ;-)


De 'oude Atlantiërs' hebben nooit bestaan. Er is geen enkel archeologisch bewijs voor het bestaan van Atlantis. Enig idee hoeveel locaties al opgeëist werden als zijnde 'Atlantis' ? Ongeveer de wereld rond.
Op 25-10-2008 0:09:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus:
Firefox:

Fik2000:

Laten we hopen dat de oude Atlantiërs een toch wel vriendelijker volk was dan dit ;-)


De 'oude Atlantiërs' hebben nooit bestaan. Er is geen enkel archeologisch bewijs voor het bestaan van Atlantis. Enig idee hoeveel locaties al opgeëist werden als zijnde 'Atlantis' ? Ongeveer de wereld rond.

Wacht maar tot Antarctica ontdooid is...http://nl.wikipedia.org/wiki/Piri_Reis-kaart
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 25-10-2008 3:58:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus:
Ron B.:

3.14po:

Ja Horus:

Hij zal wel niet echt malafide zijn want wanneer je zijn naam googled krijg je z'n hele adres te lezen...

Er moet toch iets aan de hand zijn. Zowel Firefox als Chrome geven grote waarschuwingen en ik moet eerst 'doorgaan' kiezen vooraleer ik de site zie. Volgens de browsers wordt er door het bezoeken aanvalssoftware op mijn pc geinstalleerd.

dat zal zga zeker die antivirusXP 2008 zooi zijn, en geloof me, die troep wil je niet op je PC hebben, ik verwijder het bijna dagelijk dus weet waar ik het over heb

lees dit ook even, u is gewaarschuwd!
http://www.nu.nl/news/1766679/53/Microsoft_gaat_%27scareware%27_aanpakken.html

Dat soort dingen hoef je niet over na te denken wanneer je met Mac werkt. Al vijftien jaar geen probleem.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 25-10-2008 4:04:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus: Oeps GW dit lijkt op sluikreclame maar Linux is ook goed hoor! En MS natuurlijk.
Hahaha.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 25-10-2008 4:06:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
RF:
Ja Horus:

Ron B.:

3.14po:

Ja Horus:

Hij zal wel niet echt malafide zijn want wanneer je zijn naam googled krijg je z'n hele adres te lezen...

Er moet toch iets aan de hand zijn. Zowel Firefox als Chrome geven grote waarschuwingen en ik moet eerst 'doorgaan' kiezen vooraleer ik de site zie. Volgens de browsers wordt er door het bezoeken aanvalssoftware op mijn pc geinstalleerd.

dat zal zga zeker die antivirusXP 2008 zooi zijn, en geloof me, die troep wil je niet op je PC hebben, ik verwijder het bijna dagelijk dus weet waar ik het over heb

lees dit ook even, u is gewaarschuwd!
http://www.nu.nl/news/1766679/53/Microsoft_gaat_%27scareware%27_aanpakken.html

Dat soort dingen hoef je niet over na te denken wanneer je met Mac werkt. Al vijftien jaar geen probleem.

niet geheel
http://www.security.nl/artikel/23336/1/Antivirus_XP_2008_ook_voor_de_Mac_in_de_maak.html
ignorance is bliss
blaat het niet dan schaapt het niet
Op 25-10-2008 15:18:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus:
RF:

Ja Horus:

Ron B.:

3.14po:

Ja Horus:

Hij zal wel niet echt malafide zijn want wanneer je zijn naam googled krijg je z'n hele adres te lezen...

Er moet toch iets aan de hand zijn. Zowel Firefox als Chrome geven grote waarschuwingen en ik moet eerst 'doorgaan' kiezen vooraleer ik de site zie. Volgens de browsers wordt er door het bezoeken aanvalssoftware op mijn pc geinstalleerd.

dat zal zga zeker die antivirusXP 2008 zooi zijn, en geloof me, die troep wil je niet op je PC hebben, ik verwijder het bijna dagelijk dus weet waar ik het over heb

lees dit ook even, u is gewaarschuwd!
http://www.nu.nl/news/1766679/53/Microsoft_gaat_%27scareware%27_aanpakken.html

Dat soort dingen hoef je niet over na te denken wanneer je met Mac werkt. Al vijftien jaar geen probleem.

niet geheel
http://www.security.nl/artikel/23336/1/Antivirus_XP_2008_ook_voor_de_Mac_in_de_maak.html
ignorance is bliss

Nou bedankt maar ik moet mijn eerste virusje nog oplopen...
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 25-10-2008 18:40:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Firefox:
Ja Horus:

Firefox:

Fik2000:

Laten we hopen dat de oude Atlantiërs een toch wel vriendelijker volk was dan dit ;-)


De 'oude Atlantiërs' hebben nooit bestaan. Er is geen enkel archeologisch bewijs voor het bestaan van Atlantis. Enig idee hoeveel locaties al opgeëist werden als zijnde 'Atlantis' ? Ongeveer de wereld rond.

Wacht maar tot Antarctica ontdooid is...http://nl.wikipedia.org/wiki/Piri_Reis-kaart

'Wacht maar tot Antarctica ontdooid is'. 'Wacht maar' ? Enig idee hoeveel tijd erover gaat vooraleer dit continent 'ontdooit' is. Wat ik bedoel is, àls Antarctica ooit ontdooit, dan ligt dat in een verre toekomst, 'global warming' of niet.
Wat die 'fameuze' Piri Reis-kaart betreft, de Amazone staat er twee keer op , evenals een aantal eilanden in het Caraïbisch gebied. De Piri Reis-kaart werd getekend volgens de voor die tijd gekende geografische kennis (begin 16de eeuw) , dus grotendeels ..... giswerk.
Op 26-10-2008 11:38:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus:
Firefox:

Ja Horus:

Firefox:

Fik2000:

Laten we hopen dat de oude Atlantiërs een toch wel vriendelijker volk was dan dit ;-)


De 'oude Atlantiërs' hebben nooit bestaan. Er is geen enkel archeologisch bewijs voor het bestaan van Atlantis. Enig idee hoeveel locaties al opgeëist werden als zijnde 'Atlantis' ? Ongeveer de wereld rond.

Wacht maar tot Antarctica ontdooid is...http://nl.wikipedia.org/wiki/Piri_Reis-kaart

'Wacht maar tot Antarctica ontdooid is'. 'Wacht maar' ? Enig idee hoeveel tijd erover gaat vooraleer dit continent 'ontdooit' is. Wat ik bedoel is, àls Antarctica ooit ontdooit, dan ligt dat in een verre toekomst, 'global warming' of niet.
Wat die 'fameuze' Piri Reis-kaart betreft, de Amazone staat er twee keer op , evenals een aantal eilanden in het Caraïbisch gebied. De Piri Reis-kaart werd getekend volgens de voor die tijd gekende geografische kennis (begin 16de eeuw) , dus grotendeels ..... giswerk.

Wel 's van een poleshift gehoord, FF?
http://www.nujij.nl/de-pole-shift-komt-eraan.769542.lynkx
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 26-10-2008 0:02:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Solar: komt allemaal nogal kinderachtig over,..beide partijen trouwens. De één zegt kinderachtige dingen, de andere vind het dan nodig om dit over het internet te verkondigen,..geeft me een beetje dat kleuterklas gevoel...

"Juffrouw,...hij zei janet tegen me"

als u begrijpt wat ik bedoel..

Aan beide websites...GROW UP!

Op 26-10-2008 17:19:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Solar:

komt allemaal nogal kinderachtig over,..beide partijen trouwens. De één zegt kinderachtige dingen, de andere vind het dan nodig om dit over het internet te verkondigen,..geeft me een beetje dat kleuterklas gevoel...

"Juffrouw,...hij zei janet tegen me"

als u begrijpt wat ik bedoel..

Aan beide websites...GROW UP!

run je zelf een website, schrijf je zelf ook boeken of maak je misschien muziek? het is een kwestie van fatsoen en copyright, zo simpel als dat.
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 26-10-2008 17:29:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
C.:
Ron B.:

het is een kwestie van fatsoen en copyright, zo simpel als dat.


Helemaal mee eens.
Op 26-10-2008 17:35:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ourobouros: hmmm... misschien gaat het de bezielers van dit genre sites helemaal niet om de inhoud en de kern van de populaire thema's waarover ze schrijven, maar eerder over reclameopbrengsten???

Of doe ik nou helemaal gek?
niets is iets, niet?
Op 26-10-2008 19:37:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Clavius:
Firefox:

Wat die 'fameuze' Piri Reis-kaart betreft, de Amazone staat er twee keer op , evenals een aantal eilanden in het Caraïbisch gebied. De Piri Reis-kaart werd getekend volgens de voor die tijd gekende geografische kennis (begin 16de eeuw) , dus grotendeels ..... giswerk.

Goh, ik wou dat ik zo goed kon gissen zeg. Dan giste ik mezelf een paar miljoen in het casino. Of ik giste achter elkaar 5 lottonummers 100% correct.
I might just be saying that to get you mad...
Op 27-10-2008 11:48:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Antoine: Zelf Belg zijnde, vind ik dit maar lompe manieren hoor. Gelukkig zijn ze hier niet allemaal zo. Typisch voor deze tijd is dat men dat dan dus gratis reclame vindt... Nauwelijks te geloven.
Op 27-10-2008 13:34:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Solar:

run je zelf een website, schrijf je zelf ook boeken of maak je misschien muziek? het is een kwestie van fatsoen en copyright, zo simpel als dat.


fatsoen werkt langs beide kanten... copywrite geschonden...naar de rechter!! en niet zelf het recht in eigen handen nemen...

Stel ik steel iets in uw winkel,... denkt U dat jij het recht hebt om de dief met foto te tonen in uw winkel?.. uiteraard zou dat nog niet zo slecht zijn..maar dat is nu eenmaal de wetgeving!!!

Daarom dat ik dit nogal een kinderachtige affaire vind,..moest ik GW zijn..ik sprak een advocaat aan. en zou me niet verlagen tot hetzelfde kinderachtige niveau

Maar dat ben ik he...en zoals je zelf merkt dit is geen afstraffing,...maar reclame,..beetje raar dat iemand dit reclame kan noemen maja


(bericht gewijzigd op 27-10-2008 18:02:50)
Op 27-10-2008 18:02:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Solar:

Ron B.:

run je zelf een website, schrijf je zelf ook boeken of maak je misschien muziek? het is een kwestie van fatsoen en copyright, zo simpel als dat.

fatsoen werkt langs beide kanten... copywrite geschonden...naar de rechter!! en niet zelf het recht in eigen handen nemen...

als ik zoiets probleem heb dan probeer ik het eerst altijd fatsoenlijk in overleg op te lossen, lukt dat niet dan is er altijd nog de wet...

maar dus ook in die volgorde:
eerst fatsoenlijk in overleg de kwestie proberen op te lossen, lukt dat niet dan kan je altijd nog aanspraak maken op de copyrightwetgeving

dus niets zelf het recht in handen nemen, maar eerst gewoon in overleg proberen de kwestie op te lossen, dat atlantis2012 zijn communicatieve vaardigheden wat te wensen over laten kan ik ook niets aan doen.

wb aanklagen, gelukkig leven we niet in amerika waar je voor elke kleinigheid aangeklaagd word, en gelukkig maar, de hele gang naar een rechter toe alle kosten die daar bij komen enz is het gewoon niet waard, als je het in overleg op kan lossen dan is dat nog steeds de beste manier vind ik...
(bericht gewijzigd op 27-10-2008 18:32:17)
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 27-10-2008 18:22:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Firefox:
Clavius:

Firefox:

Wat die 'fameuze' Piri Reis-kaart betreft, de Amazone staat er twee keer op , evenals een aantal eilanden in het Caraïbisch gebied. De Piri Reis-kaart werd getekend volgens de voor die tijd gekende geografische kennis (begin 16de eeuw) , dus grotendeels ..... giswerk.

Goh, ik wou dat ik zo goed kon gissen zeg. Dan giste ik mezelf een paar miljoen in het casino. Of ik giste achter elkaar 5 lottonummers 100% correct.

De Amazone-stroom is een zéér grote stroom. Als je die twee maal op een kaart zet, dan kun je deze ver van correct noemen ...
Op 28-10-2008 19:26:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Touchwood:
lex:

90 procent van de info op jullie site is goed om mijn gat af te kuisen.

Zit je zo met een beeldscherm op de plee.
Salmay... Dalmay... Adonay.................................... Nothing works!!!
Op 28-10-2008 21:39:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
GM:
Firefox:

Clavius:

Firefox:

Wat die 'fameuze' Piri Reis-kaart betreft, de Amazone staat er twee keer op , evenals een aantal eilanden in het Caraïbisch gebied. De Piri Reis-kaart werd getekend volgens de voor die tijd gekende geografische kennis (begin 16de eeuw) , dus grotendeels ..... giswerk.

Goh, ik wou dat ik zo goed kon gissen zeg. Dan giste ik mezelf een paar miljoen in het casino. Of ik giste achter elkaar 5 lottonummers 100% correct.

De Amazone-stroom is een zéér grote stroom. Als je die twee maal op een kaart zet, dan kun je deze ver van correct noemen ...

En dan toch goed gokken hoe het land er onder het zuidpoolijs er uitziet. Niet slecht gegokt, wij hebben daar satellieten en wat voor flauwekul nog meer voor nodig
Op 28-10-2008 21:56:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk:
lex:

Als ik dit allemaal lees, heb ik slechts een opmerking: jullie geruzie onderling ondergraaft ernstig de materie waar jullie mee bezig zijn. En waarom gebruiken jullie trouwens copyright. In deze tijd van snelle veranderingen moeten we samenwerken en al zeker geen idiote regels meer toepassen ...


Nog eentje die "geen copyright meer wil" en "alle schrijvers moeten maar eens samen gaan werken".
Tja, er komen andere tijden. Als ik dat zo hoor. Word er niet goed van.
Erreg.

Dit soort reakties dient enkel maar om iets mee af te kuisen, want totaal off topic en totaal bewijs van gebrek aan voldoende verstandelijke vermogens.
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op 29-10-2008 13:29:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Seppie: Ik beheer ook een 2012 site (zal er hier geen reclame voor maken) maar regelmatig lees ik hier zeer interresante artikelen welke ik graag als bron wil gebruiken. Dit heb ik tot op heden nog niet gedaan, ik hou er liever van om dingen in mijn eigen bewoordingen op te schrijven. Wat mij opvalt is de arrogante houding van de mensen welke deze artikelen gebruiken om de bronvermelding niet te vermelden. Ik had hier echter wel 1 vraagje over voor de beheerder. Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik iets over een onderwerp wil schrijven welke hier ook behandelt is. Is het hier de bedoeling dat, als ik jullie artikelen alleen voor inspiratie gebruik, hier een verzoekje voor te plaatsen? Of is een bronvermelding voldoende? Voor de rest... keep up the good work....
Op 29-10-2008 13:49:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Seppie:

Ik beheer ook een 2012 site (zal er hier geen reclame voor maken) maar regelmatig lees ik hier zeer interresante artikelen welke ik graag als bron wil gebruiken. Dit heb ik tot op heden nog niet gedaan, ik hou er liever van om dingen in mijn eigen bewoordingen op te schrijven. Wat mij opvalt is de arrogante houding van de mensen welke deze artikelen gebruiken om de bronvermelding niet te vermelden. Ik had hier echter wel 1 vraagje over voor de beheerder. Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik iets over een onderwerp wil schrijven welke hier ook behandelt is. Is het hier de bedoeling dat, als ik jullie artikelen alleen voor inspiratie gebruik, hier een verzoekje voor te plaatsen? Of is een bronvermelding voldoende? Voor de rest... keep up the good work....

reclamemaken is geen probleem hoor, zolang het maar geen spammen word
grenswetenschap linkt bv zga elke site die dat ook terug doet...

iets als bron gebruiken mag, hoe wil je anders over welk onderwerp dan ook schrijven? als je citaten gebruikt word het een andere zaak, al valt dat meestal onder citaatrecht (alleen in nederland, niet langer dan X regels, en natuurlijk met bronvermelding enz), overnemen mag niet (dat is het copyright) zonder toestemming van de auteur. iets in je eigen bewoordingen vertellen is eigenlijk altijd toegestaan, maar daarin kan je natuurlijk nog wel een link plaatsen naar je bronartikel, wat je artikel en de bron vaak allebei ten goede komt.

iets ter inspiratie gebruiken is niet verboden
zolang je geen citaten/delen van het artikel gebruikt is er eigenlijk geen toestemming nodig, maar ik spreek nu voor mijzelf, het beste is gewoon even vragen. vaak heeft een auteur ook nog wel meer achtergrondinformatie dan in een artikel staat, waar je je voordeel mee kan doen

als je iets als bron gebruikt vermeld dan altijd wat die bron is, ik kan vanalles beweren maar zonder bron is het niet controleerbaar en dus geen cent waard...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 29-10-2008 16:09:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Seppie:

Ik beheer ook een 2012 site (zal er hier geen reclame voor maken) maar regelmatig lees ik hier zeer interresante artikelen welke ik graag als bron wil gebruiken. Dit heb ik tot op heden nog niet gedaan, ik hou er liever van om dingen in mijn eigen bewoordingen op te schrijven. Wat mij opvalt is de arrogante houding van de mensen welke deze artikelen gebruiken om de bronvermelding niet te vermelden. Ik had hier echter wel 1 vraagje over voor de beheerder. Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik iets over een onderwerp wil schrijven welke hier ook behandelt is. Is het hier de bedoeling dat, als ik jullie artikelen alleen voor inspiratie gebruik, hier een verzoekje voor te plaatsen? Of is een bronvermelding voldoende? Voor de rest... keep up the good work....

Ik ben toch benieuwd geworden wat die site van jou is. Aangezien ik het vraag is het geen spammen meer als je de link post.
United as one. Divided by zero.
Op 29-10-2008 17:09:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden