Vorige week verscheen onderstaande video op YouTube. De eigenaar van het filmpje verklaart dat hij de foto's, die te zien zijn in de video, samen met nog andere documenten heeft 'ontvangen' van een organisatie die met het Amerikaanse ministerie van defensie én de CIA verbonden is.

Ons lijkt het nu niet direct 'geclassifeerd' of 'top secret' materiaal, maar wij zijn wel benieuwd naar de nog 'andere' filmjes die de man of vrouw beweert te hebben.

3.14po: Raar, lijkt wel een kruising tussen een klassieke grey en een hottentot.
United as one. Divided by zero.
Op 15-11-2008 0:36:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
paps: Bijzonder.... ziet er in ieder geval intrigerend uit....
Koester uw onwetendheid, de rest kunt u opzoeken.
Op 15-11-2008 0:45:46 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus: Indeed: they're all over the place and you don't know it.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 15-11-2008 1:06:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Xavier: Waarom zijn jullie zo naief? Waarom moeten buitenaardsen altijd dezelfde vorm hebben als ons mensen behalve dat ze een grotere hoofd en ogen hebben dan die van ons?

God maken jullie zelf naar je eigen beeld en nu de beurt aan buitenaardsen zeker? God schiep zeker ook de buitenaardsen naar zijn eigen beeld? Niks over in de bijbel gelezen.

Schei toch uit man. Al die geheimzinnigheid zegt genoeg. Dat doen ze ook in de moskee en de kerk als je vraagt waar God woont.. ook zo een scheinheiligerd denken jullie ook niet?
Of zijn jullie de gene die elkaar voor gek houden?

Ik sluit niks uit. Maar dit? Dit gaat mijn gezonde verstand te boven..

IK GELOOF ER NIKS VAN!
Op 15-11-2008 1:47:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Xavier: En oww jaa.. De CIA stuurt zeker foto's van buitenaardsen naar zo een debiel die zich afvraagt of iemand deze smurfen ergens anders heeft gezien. hahaha

YEAH RIGHT:-)
Op 15-11-2008 1:51:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Xavier:

Waarom zijn jullie zo naief? Waarom moeten buitenaardsen altijd dezelfde vorm hebben als ons mensen behalve dat ze een grotere hoofd en ogen hebben dan die van ons?

God maken jullie zelf naar je eigen beeld en nu de beurt aan buitenaardsen zeker? God schiep zeker ook de buitenaardsen naar zijn eigen beeld? Niks over in de bijbel gelezen.

Schei toch uit man. Al die geheimzinnigheid zegt genoeg. Dat doen ze ook in de moskee en de kerk als je vraagt waar God woont.. ook zo een scheinheiligerd denken jullie ook niet?
Of zijn jullie de gene die elkaar voor gek houden?

Ik sluit niks uit. Maar dit? Dit gaat mijn gezonde verstand te boven..

IK GELOOF ER NIKS VAN!

Waarom zien mensen eruit als rechtop wandelende zeesterren? Waarom hebben landwezens 4 poten, en alle insecten 6 poten? Waarom zijn er zoveel overeenkomsten tussen soorten? Waarom is onze planeet rond, net zoals alle andere planeten? Vragen... Vragen...
United as one. Divided by zero.
Op 15-11-2008 2:15:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
BTtje: Het is fake.. again..
het is een soort pop.



en dan nog deze als bonus

(bericht gewijzigd op 15-11-2008 13:08:07)
Op 15-11-2008 2:24:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:

(bericht gewijzigd op 15-11-2008 2:34:31)
United as one. Divided by zero.
Op 15-11-2008 2:34:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Fik2000: conclussie: (zoals altijd) al wat Amerikaans is, is fake hahaha
Op 15-11-2008 2:56:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard:
Fik2000:

conclussie: (zoals altijd) al wat Amerikaans is, is fake hahaha

Da's wel voor 99,99999999& waar, de rest wordt onderzocht.
'Don't forget rule number 6'
Op 15-11-2008 7:05:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pulmonaria: wat een schattige alien pop (:
Op 15-11-2008 0:09:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
hoff:
Xavier:

Waarom zijn jullie zo naief? Waarom moeten buitenaardsen altijd dezelfde vorm hebben als ons mensen behalve dat ze een grotere hoofd en ogen hebben dan die van ons?


Dat buitenaardsen er min of meer hetzelfde zouden moeten uitzien als mensen is logisch: om ook maar even evolutionair succesvol te kunnen zijn MOET je twee ogen (anders zie je geen diepte), twee oren (anders kun je geen geluidsafstanden schatten) en twee handen ,uiteraard met funktionele duim, hebben.
Een beetje hersens dus een forse schedelinhoud is erg handig ect ect.
Er zullen best andere levensvormen zijn maar die zijn dan niet in staat om ruimtereizen te maken, dus die zul je hier op aarde niet makkelijk tegenkomen.

Overigens geloof ik niet dat het filmpje echt is.

Maar volgens de mensen van het disclosure project zijn "we"(en dat zijn helaas niet de weldenkenden onder ons, maar van allerhande schimmige veiligheidsorganisaties en clubjes als NASA) al enige tijd in contact met buitenaards leven.
Ik geloof het meteen, de bewijzen zijn enorm.

Ik geloof ook dat de mensheid langzaam wakker gemasseerd wordt i.v.m. zogenaamd first contact.
Leuk voor de gelovigen onder ons die denken dat de aarde plat is, de zon iedere avond in zee uitdooft en god een oude man met een witte baard is.

Hoor ik daar iemand 'koude kermis' roepen :-) ???
(bericht gewijzigd op 15-11-2008 12:46:55)
Op 15-11-2008 0:46:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
BTtje:
hoff:

Dat buitenaardsen er min of meer hetzelfde zouden moeten uitzien als mensen is logisch: om ook maar even evolutionair succesvol te kunnen zijn MOET je twee ogen (anders zie je geen diepte), twee oren (anders kun je geen geluidsafstanden schatten) en twee handen ,uiteraard met funktionele duim, hebben.
Een beetje hersens dus een forse schedelinhoud is erg handig ect ect.
Er zullen best andere levensvormen zijn maar die zijn dan niet in staat om ruimtereizen te maken, dus die zul je hier op aarde niet makkelijk tegenkomen.

een 3e hand zou vaak wel handig wezen
er waren ook op een andere planeet bacterien gevonden (weet niet welke meer) maar dat is ok leven.

Overigens geloof ik niet dat het filmpje echt is.

5 post hier boven staan al bewijzen

Maar volgens de mensen van het disclosure project zijn "we"(en dat zijn helaas niet de weldenkenden onder ons, maar van allerhande schimmige veiligheidsorganisaties en clubjes als NASA) al enige tijd in contact met buitenaards leven.
Ik geloof het meteen, de bewijzen zijn enorm.

waar zijn die bewijzen??
ik heb nooit iets gezien waardoor ik cker weet dat er buitenaardsen hier geweest zijn.
ik geloof het wel maar heb geen +80% feitelijk bewijs gezien.

(bericht gewijzigd op 15-11-2008 13:05:41)
Op 15-11-2008 13:01:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
BTtje:

ik geloof het wel maar heb geen +80% feitelijk bewijs gezien.

Bij mij was het ook zo. Tot ik met het blote oog een UFO zag. Toen geloofde ik niet meer maar wist ik.
United as one. Divided by zero.
Op 15-11-2008 13:54:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden: Goh, dat speelgoed van tegenwoordig ziet er ook steeds echter uit.
Jaja de Sint gaat weer niet over een nacht eis
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 15-11-2008 15:39:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tetzmol: Ik ben benieuwd wanneer de CIA Barbie en Ken gaan onderzoeken. Of de krypton onderbroeken van superman aan ultrageheime tests gaan onderwerpen. En dat allemaal betaald met de zwarte budgets. Rare jongens die amerikanen.

Tetzmol.
“You never know what is enough unless you know what is more than enough.”
Op 15-11-2008 15:56:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Chris de Boden:

Goh, dat speelgoed van tegenwoordig ziet er ook steeds echter uit.
Jaja de Sint gaat weer niet over een nacht eis

Spekglad, dat eis.


(bericht gewijzigd op 15-11-2008 16:04:21)
United as one. Divided by zero.
Op 15-11-2008 16:04:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
spellmonk: Die poppen waar Stamgast en BTtje mee komen vind ik maar een beetje lijken op dat ding in het filmpje. Die ziet er veel minder popperig uit.
Wat so's as dös wa's kaans
Op 15-11-2008 20:29:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Plakband: Die bovenkant van dat hoofd...waar doet me dat toch aan denken...
ech?
Op 15-11-2008 20:30:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
HP:
Mosselman:

Die bovenkant van dat hoofd...waar doet me dat toch aan denken...

He he, iets wat te maken kan hebben met mooning toevallig
Op 15-11-2008 20:50:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Eart: Wat ik intressanter vind zijn de beelden van de NASA met objecten in de ruimte die, versnellen,van richting veranderen,verdwijnen,tevoorschijn komen. Hier kan je het zien:


Als je op youtube zoekt op NASA ufo vind je genoeg andere docu's erover. Dit is gewoon ff een kort filmpje.
(bericht gewijzigd op 15-11-2008 23:24:06)
Op 15-11-2008 22:55:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
hoff:
BTtje:


waar zijn die bewijzen??

Tik eens op youtube "disclosure project" in...
Toch een hele hoop mensen van enige naam en faam, die veel te verliezen hebben, waaronder hun (professionele) credibility.

Dat zijn geen hillbillies die in het zoveelste wazige filmpje van iets in de lucht het ononstotelijke bewijs zien dat er iets meer is maar hele serieuze mensen met hele serieuze beroepen die hele gekke dingen gezien hebben..
Op 15-11-2008 23:24:37 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Eart:
hoff:

BTtje:


waar zijn die bewijzen??

Tik eens op youtube "disclosure project" in...
Toch een hele hoop mensen van enige naam en faam, die veel te verliezen hebben, waaronder hun (professionele) credibility.

Dat zijn geen hillbillies die in het zoveelste wazige filmpje van iets in de lucht het ononstotelijke bewijs zien dat er iets meer is maar hele serieuze mensen met hele serieuze beroepen die hele gekke dingen gezien hebben..


Hier is het bewijs: Bekijk het filmpje in deze reactie: Gepost op: 15-11-2008 2:24:14
Op 16-11-2008 1:17:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Xavier:
hoff:

Xavier:

Waarom zijn jullie zo naief? Waarom moeten buitenaardsen altijd dezelfde vorm hebben als ons mensen behalve dat ze een grotere hoofd en ogen hebben dan die van ons?


Dat buitenaardsen er min of meer hetzelfde zouden moeten uitzien als mensen is logisch: om ook maar even evolutionair succesvol te kunnen zijn MOET je twee ogen (anders zie je geen diepte), twee oren (anders kun je geen geluidsafstanden schatten) en twee handen ,uiteraard met funktionele duim, hebben.
Een beetje hersens dus een forse schedelinhoud is erg handig ect ect.
Er zullen best andere levensvormen zijn maar die zijn dan niet in staat om ruimtereizen te maken, dus die zul je hier op aarde niet makkelijk tegenkomen.

Overigens geloof ik niet dat het filmpje echt is.

Maar volgens de mensen van het disclosure project zijn "we"(en dat zijn helaas niet de weldenkenden onder ons, maar van allerhande schimmige veiligheidsorganisaties en clubjes als NASA) al enige tijd in contact met buitenaards leven.
Ik geloof het meteen, de bewijzen zijn enorm.

Ik geloof ook dat de mensheid langzaam wakker gemasseerd wordt i.v.m. zogenaamd first contact.
Leuk voor de gelovigen onder ons die denken dat de aarde plat is, de zon iedere avond in zee uitdooft en god een oude man met een witte baard is.

Hoor ik daar iemand 'koude kermis' roepen :-) ???


Slaat echt nergens op wat je zegt. Heb niet eens meer zin om op je te reageren, sorry.
Op 16-11-2008 1:23:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Xavier: [/quote]
Waarom zien mensen eruit als rechtop wandelende zeesterren? Waarom hebben landwezens 4 poten, en alle insecten 6 poten? Waarom zijn er zoveel overeenkomsten tussen soorten? Waarom is onze planeet rond, net zoals alle andere planeten? Vragen... Vragen...
[/quote]

Wil je echt dat ik het je allemaal uitleg? Bespaar mij die moeite en ga is op onderzoek.
Op 16-11-2008 1:26:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Xavier:

Wil je echt dat ik het je allemaal uitleg? Bespaar mij die moeite en ga is op onderzoek.

Het gaat niet om de uitleg, die weet ik zelf ook. Het gaat erom dat gelijksoortigheid niet zo ver gezocht is. Het is redelijk logisch dat aliens ergens op mensen moeten lijken, gesteld dat ze bestaan.
United as one. Divided by zero.
Op 16-11-2008 2:44:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
hoff:
Xavier:

hoff:

Xavier:

Waarom zijn jullie zo naief? Waarom moeten buitenaardsen altijd dezelfde vorm hebben als ons mensen behalve dat ze een grotere hoofd en ogen hebben dan die van ons?


Dat buitenaardsen er min of meer hetzelfde zouden moeten uitzien als mensen is logisch: om ook maar even evolutionair succesvol te kunnen zijn MOET je twee ogen (anders zie je geen diepte), twee oren (anders kun je geen geluidsafstanden schatten) en twee handen ,uiteraard met funktionele duim, hebben.
Een beetje hersens dus een forse schedelinhoud is erg handig ect ect.
Er zullen best andere levensvormen zijn maar die zijn dan niet in staat om ruimtereizen te maken, dus die zul je hier op aarde niet makkelijk tegenkomen.

Overigens geloof ik niet dat het filmpje echt is.

Maar volgens de mensen van het disclosure project zijn "we"(en dat zijn helaas niet de weldenkenden onder ons, maar van allerhande schimmige veiligheidsorganisaties en clubjes als NASA) al enige tijd in contact met buitenaards leven.
Ik geloof het meteen, de bewijzen zijn enorm.

Ik geloof ook dat de mensheid langzaam wakker gemasseerd wordt i.v.m. zogenaamd first contact.
Leuk voor de gelovigen onder ons die denken dat de aarde plat is, de zon iedere avond in zee uitdooft en god een oude man met een witte baard is.

Hoor ik daar iemand 'koude kermis' roepen :-) ???


Slaat echt nergens op wat je zegt. Heb niet eens meer zin om op je te reageren, sorry.

da's nou jammer, ik zou heel graag willen weten WAAROM mijn argumenten nergens op slaan.
groet, hoff.
Op 16-11-2008 10:06:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
paps: Intelligent buitenaards leven zou er ook wel als octopussen uit kunnen zien. Of als dolfijnen, of als kwallen, of...

Dank zij onze maan hebben we eb en vloed en zeer waarschijnlijk is het daar aan te danken dat het zeeleven zich naar land kon verplaatsen.

Leven zonder eb en vloed zal waarschijnlijk een heel andere ontwikkeling doormaken maar ach... er zijn miljarden sterrenstelsels met elk miljarden sterren en zo zijn er waarschijnlijk meer planeten dan zandkorrels op aarde.... als je kijkt naar de enorme biodiversiteit op aarde mag je gerust veronderstellen dat levensvormen buiten deze planeet onze stoutste fantasieen VER zal overtreffen.....

Koester uw onwetendheid, de rest kunt u opzoeken.
Op 16-11-2008 13:21:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
hoff:
paps:

Intelligent buitenaards leven zou er ook wel als octopussen uit kunnen zien. Of als dolfijnen, of als kwallen, of...

Dank zij onze maan hebben we eb en vloed en zeer waarschijnlijk is het daar aan te danken dat het zeeleven zich naar land kon verplaatsen.

Leven zonder eb en vloed zal waarschijnlijk een heel andere ontwikkeling doormaken maar ach... er zijn miljarden sterrenstelsels met elk miljarden sterren en zo zijn er waarschijnlijk meer planeten dan zandkorrels op aarde.... als je kijkt naar de enorme biodiversiteit op aarde mag je gerust veronderstellen dat levensvormen buiten deze planeet onze stoutste fantasieen VER zal overtreffen.....

Absoluut mee eens, er is geen reden waarom er elders bijvoorbeeld geen zeer intelligent zeeleven zou kunnen onstaan, maar als er gereisd moet worden(lees dingen gemaakt moeten worden) heb je alleen wat aan twee ogen, twee handen ect .
Dolfijnen hoe intelligent ook, maken geen ruimteschepen, dat is voorbehouden aan zij die dingen kunnen maken.
Evolutie is universeel, zelfs als de omstandigheden helemaal anders zijn gelden sommige wetten nog steeds.
Water MOET, zuurstof MOET en de dominante soort is de soort die gereedschap kan gebruiken.
(bericht gewijzigd op 16-11-2008 13:40:59)
Op 16-11-2008 13:40:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
HP:
hoff:

paps:

Intelligent buitenaards leven zou er ook wel als octopussen uit kunnen zien. Of als dolfijnen, of als kwallen, of...

Dank zij onze maan hebben we eb en vloed en zeer waarschijnlijk is het daar aan te danken dat het zeeleven zich naar land kon verplaatsen.

Leven zonder eb en vloed zal waarschijnlijk een heel andere ontwikkeling doormaken maar ach... er zijn miljarden sterrenstelsels met elk miljarden sterren en zo zijn er waarschijnlijk meer planeten dan zandkorrels op aarde.... als je kijkt naar de enorme biodiversiteit op aarde mag je gerust veronderstellen dat levensvormen buiten deze planeet onze stoutste fantasieen VER zal overtreffen.....

Absoluut mee eens, er is geen reden waarom er elders bijvoorbeeld geen zeer intelligent zeeleven zou kunnen onstaan, maar als er gereisd moet worden(lees dingen gemaakt moeten worden) heb je alleen wat aan twee ogen, twee handen ect .
Dolfijnen hoe intelligent ook, maken geen ruimteschepen, dat is voorbehouden aan zij die dingen kunnen maken.
Evolutie is universeel, zelfs als de omstandigheden helemaal anders zijn gelden sommige wetten nog steeds.
Water MOET, zuurstof MOET en de dominante soort is de soort die gereedschap kan gebruiken.


Ik ben het helemaal met jouw redenering eens hoff, en ik zou ook wel van Xavier willen horen waarom jouw argumenten nergens op slaan.
Op 16-11-2008 13:46:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
paps: Ik ben het niet helemaal met je eens...

Ik sluit niet uit dat er soorten zijn die zich uitstekend zonder ogen zouden kunnen evolueren, bijvoorbeeld door geavanceerde sonar, radar, denk aan vleermuizen.

Dan zijn er ongetwijfeld nog mogelijkheden waar wij niet eens van kunnen dromen, domweg omdat we nog erg onderontwikkeld zijn.

We zijn net iets verder dan aangeklede aapjes maar we denken vaak dat we al zo heel erg veel weten.... Als we in dit tempo door blijven ontwikkelen (en overleven..) weten we over 1.000 jaar dingen die nu volsterkt magie voor ons zouden zijn...

1.000 jaar geleden was je op de brandstapel gegooid als je had verteld over magnetrons of mobieltjes.

Afijn, de pointe: Ik laat het wel uit mijn hoofd om met al te grote stelligheid te beweren dat iets juist wel of juist niet nooit zou kunnen.... het Heelal is daar veel en veel te groot voor en wij nog veel te dom.
Koester uw onwetendheid, de rest kunt u opzoeken.
Op 16-11-2008 13:49:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
hoff:
paps:

Ik ben het niet helemaal met je eens...

Afijn, de pointe: Ik laat het wel uit mijn hoofd om met al te grote stelligheid te beweren dat iets juist wel of juist niet nooit zou kunnen.... het Heelal is daar veel en veel te groot voor en wij nog veel te dom.


De bouwstenen van leven zijn universeel: geavanceerde koolwaterstoffen en aminozuren die allemaal bijvoorbeeld voor voedselvertering afhankelijk zijn van zuurstof om verbranding mogelijk te maken.(en vloeibaar water om uberhaupt te ontwikkelen)
De ontwikkeling verder hangt af van de omstandigheden, misschien winnen op andere planeten de reptielen en op een andere planeet, door de afwezigheid van land bijvoorbeeld, de zeedieren.
Dominant worden alleen de vormen die naast denkvermogen ook dingen kunnen maken.
Ook om dingen te kunnen maken gelden universele wetten, je kunt geen dingen maken door alleen maar te bedenken.
Handjes moeten we hebben, dingen moeten we kunnen hanteren. Grondstoffen moeten gewonnen worden, machines gemaakt.
Metaal is metaal, ook op "Mars" zit het in de grond en is het graven om het eruit te plukken.
En laat het zo zijn dat het met radar als zicht zou kunnen, om een schep te bedienen heb je niks aan radar...

Ik heb het over waarschijnlijkheid: natuurlijk kan er ergens een vorm van leven bestaan die iedere regel tart maar erg waarschijnlijk is het niet, ook de natuur vind het wiel niet twee keer uit.

Je hebt natuurlijk gelijk dat er best ergens een planeet zou kunnen zijn waar de dominante soort naar onze begrippen bizar is met een voornamelijk geestelijk leven bijvoorbeeld.
Maar die springen dan niet in een ruimteschip...daar zouden wij dan heen moeten komen.
Op 16-11-2008 14:23:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe: Ik zie het menselijke helemaal niet.
Deze is ook weer een mix tussen een uit de kluite gewassen mier met een hagedissen huidje.
Nee, die grijze vind ik ver van menselijk en dan heb je nog de reptielen:



Het is niet menselijk, het is gewoon evolutie en wat je nodig hebt om te evolueren en dat proces is bij alles hetzelfde of je nu evolueerd uit een aap, een hond, een kat, een reptiel enz.
Carpe diem homo universalis
Op 16-11-2008 14:23:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tetzmol: Ik denk dat een itelligente technologisch geavanceerde beschaving wezens nodig heeft die aan bepaalde voorwaarden voldoen. Dus ze zullen er enigzins als mensen uitzien. Daarmee doel ik op een voldoende groot brein, dat overigens niet eens in een hoofd gesitueerd hoeft te zijn, je weet maar nooit hoe leven elders evolueert. En verder om een technologisch hoogtepunt te bereiken heeft men ledematen nodig die het mogelijk maken de leefomgeving te manipuleren. Dat zullen dus waarschijnlijk een soort handen zijn, met vinnen begin je weinig. Maar op elk ander onderdeel van onze anatomie kunnen de afwijkingen onbeperkt zijn. Dus ze kunnen er enigzins uitzien als wij, maar ook heel anders. The sky is the limit!

Tetzmol.
(bericht gewijzigd op 16-11-2008 15:00:16)
“You never know what is enough unless you know what is more than enough.”
Op 16-11-2008 14:58:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Beeblebrox:
paps:

Ik ben het niet helemaal met je eens...

Ik sluit niet uit dat er soorten zijn die zich uitstekend zonder ogen zouden kunnen evolueren, bijvoorbeeld door geavanceerde sonar, radar, denk aan vleermuizen.

Dan zijn er ongetwijfeld nog mogelijkheden waar wij niet eens van kunnen dromen, domweg omdat we nog erg onderontwikkeld zijn.

We zijn net iets verder dan aangeklede aapjes maar we denken vaak dat we al zo heel erg veel weten.... Als we in dit tempo door blijven ontwikkelen (en overleven..) weten we over 1.000 jaar dingen die nu volsterkt magie voor ons zouden zijn...

1.000 jaar geleden was je op de brandstapel gegooid als je had verteld over magnetrons of mobieltjes.

Afijn, de pointe: Ik laat het wel uit mijn hoofd om met al te grote stelligheid te beweren dat iets juist wel of juist niet nooit zou kunnen.... het Heelal is daar veel en veel te groot voor en wij nog veel te dom.


Helemaal eens met paps. Het is zo kortzichtig om te denken dat je bijvoorbeeld perse zuurstof en/of water nodig hebt, dat je 2 ogen nodig hebt enz enz. De werkelijkheid is waarschijnlijk veel absurder dan wij ons voor kunnen stellen. Wat nou ruimteschip bouwen? Misschien zijn er wel wezens die tussen de sterren leven die andere wezens mee nemen als symbionten (of had iemand dat al eens bedacht in een leuke SF serie? :-)).

Kortom, zet die oogkleppen eens af en sta open voor de wat minder gelimiteerde gedachtes, laat je fantasie eens de vrije loop gaan.
Op 16-11-2008 15:08:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
BTtje:
3.14po:

BTtje:

ik geloof het wel maar heb geen +80% feitelijk bewijs gezien.

Bij mij was het ook zo. Tot ik met het blote oog een UFO zag. Toen geloofde ik niet meer maar wist ik.

als ik echt duidelijk een UFO zie met mijn eigen ogen, dan heb ik persoonlijk 100% bewijs gezien
alleen ik heb het nu nognooit echt zelf gezien.
Op 16-11-2008 15:15:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
BTtje:
hoff:

BTtje:


waar zijn die bewijzen??

Tik eens op youtube "disclosure project" in...
Toch een hele hoop mensen van enige naam en faam, die veel te verliezen hebben, waaronder hun (professionele) credibility.

Dat zijn geen hillbillies die in het zoveelste wazige filmpje van iets in de lucht het ononstotelijke bewijs zien dat er iets meer is maar hele serieuze mensen met hele serieuze beroepen die hele gekke dingen gezien hebben..

het is een hele film
dar ga ik nog wel ff voor zitten

dit stukje praat ze volgensmij over de Venus Project, teminste daar lijkt het wel op met wat ze bedoelt:


Eart:

Hier is het bewijs: Bekijk het filmpje in deze reactie: Gepost op: 15-11-2008 2:24:14

dat is het bewijs dat dit filmpie weer een fake was
(bericht gewijzigd op 16-11-2008 15:55:51)
Op 16-11-2008 15:19:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
BTtje:
hoff:

paps:

Intelligent buitenaards leven zou er ook wel als octopussen uit kunnen zien. Of als dolfijnen, of als kwallen, of...

Dank zij onze maan hebben we eb en vloed en zeer waarschijnlijk is het daar aan te danken dat het zeeleven zich naar land kon verplaatsen.

Leven zonder eb en vloed zal waarschijnlijk een heel andere ontwikkeling doormaken maar ach... er zijn miljarden sterrenstelsels met elk miljarden sterren en zo zijn er waarschijnlijk meer planeten dan zandkorrels op aarde.... als je kijkt naar de enorme biodiversiteit op aarde mag je gerust veronderstellen dat levensvormen buiten deze planeet onze stoutste fantasieen VER zal overtreffen.....

Absoluut mee eens, er is geen reden waarom er elders bijvoorbeeld geen zeer intelligent zeeleven zou kunnen onstaan, maar als er gereisd moet worden(lees dingen gemaakt moeten worden) heb je alleen wat aan twee ogen, twee handen ect .
Dolfijnen hoe intelligent ook, maken geen ruimteschepen, dat is voorbehouden aan zij die dingen kunnen maken.
Evolutie is universeel, zelfs als de omstandigheden helemaal anders zijn gelden sommige wetten nog steeds.
Water MOET, zuurstof MOET en de dominante soort is de soort die gereedschap kan gebruiken.

inteligent leven buiten een planeet, moet wel zo geevolueerd zijn dat ze dingen kunnen oppakken. zoals wij met onze handen. een dolfijn kan dat niet en een octopus maar beperkt.
er is ook geen reden waarom buitenaards leven persee zuurstof of water nodig zou hebben. het leven hier op aarde iig wel. mss drinken ze wel iets anders vloeibaars en ademen ze andere gassen in.
Op 16-11-2008 15:34:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
paps: We gebruiken verbranding met zuurstof, omdat zuurstof overvloedig aanwezig was en het gebruiken ervan een evolutionair voordeel opleverde: energievoorziening voor biologische processen. Het wordt niet gebruikt omdat het de meest geschikte energiebron is.

Zuurstof is niet per definitie noodzakelijk.

(bericht gewijzigd op 16-11-2008 16:20:45)
Koester uw onwetendheid, de rest kunt u opzoeken.
Op 16-11-2008 16:12:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Firefox: Waarom hebben 'aliens' als men er 'bewijzen' van toont, nagenoeg zonder uitzondering, grote bolle ogen ? Omdat het fake is natuurlijk. De fakers hebben blijkbaar weinig fantasie. Waarom niet eens een keertje 'aliens' met een klein hoofd en kleine ogen ? Zelfs fantasie wordt gestandardiseerd ...
Op 16-11-2008 23:16:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
paps: Misschien is het geen fantasie?

Veel afbeeldingen van aliens zijn gebaseerd op getuigenverklaringen. Misschien is de succesvolle ontwikkeling van een soort toch wel onderhevig aan bepaalde wetmatigheden....

We weten het gewoon niet. Ik ook niet.

Koester uw onwetendheid, de rest kunt u opzoeken.
Op 16-11-2008 23:25:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
BTtje:
Firefox:

Waarom hebben 'aliens' als men er 'bewijzen' van toont, nagenoeg zonder uitzondering, grote bolle ogen ? Omdat het fake is natuurlijk. De fakers hebben blijkbaar weinig fantasie. Waarom niet eens een keertje 'aliens' met een klein hoofd en kleine ogen ? Zelfs fantasie wordt gestandardiseerd ...

dat is wel waar.
mss is groot hoofd vanwege de herseninhoud.
aan 1 kant, als iedereen hetzelfde zegt, blijkt daaruit dat er wel overeenkomsten komen tussen de aliens die gezien zijn en het daarom 1 soort is die ons telkens komt bezoeken.
aan de andere kant, omdat de aliens behalve in die opzichten altijd op elkaar lijken, is het daardoor een fake met gestandaardiseerde punten om het geloofwaardig te maken.
Op 16-11-2008 23:33:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
paps: Nordics en Greys lijken niet op elkaar...

zie dit artikel nog eens:

http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=1917
Koester uw onwetendheid, de rest kunt u opzoeken.
Op 16-11-2008 23:52:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus:
BTtje:

Firefox:

Waarom hebben 'aliens' als men er 'bewijzen' van toont, nagenoeg zonder uitzondering, grote bolle ogen ? Omdat het fake is natuurlijk. De fakers hebben blijkbaar weinig fantasie. Waarom niet eens een keertje 'aliens' met een klein hoofd en kleine ogen ? Zelfs fantasie wordt gestandardiseerd ...

dat is wel waar.
mss is groot hoofd vanwege de herseninhoud.
aan 1 kant, als iedereen hetzelfde zegt, blijkt daaruit dat er wel overeenkomsten komen tussen de aliens die gezien zijn en het daarom 1 soort is die ons telkens komt bezoeken.
aan de andere kant, omdat de aliens behalve in die opzichten altijd op elkaar lijken, is het daardoor een fake met gestandaardiseerde punten om het geloofwaardig te maken.

Nou... T. Rex had een enorme kop hoor en naar het schijnt hersenen zo groot als een walnoot - dus dat zegt niet zo veel...

Ik denk dat wanneer vele getuigen zeggen een eend gezien te hebben en die vervolgens beschrijven als een eend, qua uiterlijkheden, het best wel eens op een eend zou kunnen lijken.
(bericht gewijzigd op 16-11-2008 23:57:23)
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 16-11-2008 23:54:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
paps: Tja.... en met die walnoot zijn dino's miljoenen jaren succesvol geweest en wij nog niet eens een half miljoen....



Koester uw onwetendheid, de rest kunt u opzoeken.
Op 17-11-2008 0:03:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus:
paps:

Nordics en Greys lijken niet op elkaar...

zie dit artikel nog eens:

http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=1917


Dat krijg je er nou van - al die interstellaire sexuele verbonden:
http://www.luciferianliberationfront.org/aliens.html
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 17-11-2008 0:07:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
paps: Ik krijg bijna zin om te zeggen ".....geschapen naar het evenbeeld Gods..."

Koester uw onwetendheid, de rest kunt u opzoeken.
Op 17-11-2008 0:11:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
paps: Volgens Clifford Stone zijn er 57 verschillende soorten:

http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=-347563032617886106

Hij gaat ook in op waarom aliens "humanoid"zijn.

Dit is opgenomen tijdens de Disclosure Project persconferentie met Dr. Steven Greer.
Koester uw onwetendheid, de rest kunt u opzoeken.
Op 17-11-2008 0:22:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
paps:

Volgens Clifford Stone zijn er 57 verschillende soorten:

http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=-347563032617886106

Hij gaat ook in op waarom aliens "humanoid"zijn.

Dit is opgenomen tijdens de Disclosure Project persconferentie met Dr. Steven Greer.

Ik neem iemand als Stone serieus. Zeker naast de veel andere zaken over dit onderwerp. Maar of een Clifford Stone voldoende is voor skeptici? I think not. It's never enough.
United as one. Divided by zero.
Op 17-11-2008 0:48:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Firefox:
paps:

Tja.... en met die walnoot zijn dino's miljoenen jaren succesvol geweest en wij nog niet eens een half miljoen....




Helahola ! In vergelijking met de Dinosauria zijn wij er nog maar pas hoor ! Trouwens, een 'half miljoen' is niet correct, Homo bestaat al minstens 1.5 miljoen jaar.

In hun tijd waren Dinosauria trouwens superieur, zoals wij dat nu zijn.
(bericht gewijzigd op 17-11-2008 8:08:25)
Op 17-11-2008 7:59:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Firefox:
BTtje:

Firefox:

Waarom hebben 'aliens' als men er 'bewijzen' van toont, nagenoeg zonder uitzondering, grote bolle ogen ? Omdat het fake is natuurlijk. De fakers hebben blijkbaar weinig fantasie. Waarom niet eens een keertje 'aliens' met een klein hoofd en kleine ogen ? Zelfs fantasie wordt gestandardiseerd ...

dat is wel waar.
mss is groot hoofd vanwege de herseninhoud.
aan 1 kant, als iedereen hetzelfde zegt, blijkt daaruit dat er wel overeenkomsten komen tussen de aliens die gezien zijn en het daarom 1 soort is die ons telkens komt bezoeken.
aan de andere kant, omdat de aliens behalve in die opzichten altijd op elkaar lijken, is het daardoor een fake met gestandaardiseerde punten om het geloofwaardig te maken.


'als iedereen hetzelfde zegt, blijkt daaruit dat er wel overeenkomsten komen tussen de aliens die gezien zijn en het daarom 1 soort is die ons telkens komt bezoeken'.

Nee hoor, veel eerder zogezegde 'getuigen' die elkaars 'getuigenis' gewoon copiëren, kwestie van ook eens in het middelpunt van de belangstelling te staan ...
Op 17-11-2008 8:07:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Firefox:
paps:

Nordics en Greys lijken niet op elkaar...

zie dit artikel nog eens:

http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=1917


Natuurlijk niet, ze bestaan niet eens.
Op 17-11-2008 8:09:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Firefox:

paps:

Nordics en Greys lijken niet op elkaar...

zie dit artikel nog eens:

http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=1917


Natuurlijk niet, ze bestaan niet eens.

even een linkje met bewijs erbij? zonder kan ik ook wel beweren dat sterren niet bestaan bijvoorbeeld, en bewijs jij maar eens dat ze wel bestaan, wie weet zijn het wel lichtjes opgehangen door onze lieve heer...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 17-11-2008 17:53:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
paps: Mensen die alles heel stellig beweren hebben geen open geest.

Dat durf ik stellig te beweren.



Maar zonder gekheid, als je gaat roeptoeteren "Ze bestaan niet." zit je op hetzelfde niveau als "Vliegen is niet mogelijk." alleen een paar honderd jaar later.

Het blijft voor de meeste mensen toch een onmogelijke opgave om voorbij het eigen leven te kunnen denken.....
Koester uw onwetendheid, de rest kunt u opzoeken.
Op 17-11-2008 18:46:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus:
Firefox:

paps:

Tja.... en met die walnoot zijn dino's miljoenen jaren succesvol geweest en wij nog niet eens een half miljoen....




Helahola ! In vergelijking met de Dinosauria zijn wij er nog maar pas hoor ! Trouwens, een 'half miljoen' is niet correct, Homo bestaat al minstens 1.5 miljoen jaar.

In hun tijd waren Dinosauria trouwens superieur, zoals wij dat nu zijn.

Hm, ik denk dat insecten een stuk succesvoller zijn dan zoogdieren...
Gaan natuurlijk ook al een tijdje langer mee.
(bericht gewijzigd op 17-11-2008 19:52:19)
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 17-11-2008 19:50:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus: Kom je als nietsvermoedende alien op aarde - zie je dit:



Who's the alien now!?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 18-11-2008 1:43:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe:
Ja Horus:

Firefox:

paps:

Tja.... en met die walnoot zijn dino's miljoenen jaren succesvol geweest en wij nog niet eens een half miljoen....




Helahola ! In vergelijking met de Dinosauria zijn wij er nog maar pas hoor ! Trouwens, een 'half miljoen' is niet correct, Homo bestaat al minstens 1.5 miljoen jaar.

In hun tijd waren Dinosauria trouwens superieur, zoals wij dat nu zijn.

Hm, ik denk dat insecten een stuk succesvoller zijn dan zoogdieren...
Gaan natuurlijk ook al een tijdje langer mee.


MOS!!!
Het langst levend mechanisme op aarde.....mos!
Carpe diem homo universalis
Op 18-11-2008 8:38:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Voetnoot:
Lanoe:

Ja Horus:

Firefox:

paps:

Tja.... en met die walnoot zijn dino's miljoenen jaren succesvol geweest en wij nog niet eens een half miljoen....




Helahola ! In vergelijking met de Dinosauria zijn wij er nog maar pas hoor ! Trouwens, een 'half miljoen' is niet correct, Homo bestaat al minstens 1.5 miljoen jaar.

In hun tijd waren Dinosauria trouwens superieur, zoals wij dat nu zijn.

Hm, ik denk dat insecten een stuk succesvoller zijn dan zoogdieren...
Gaan natuurlijk ook al een tijdje langer mee.


MOS!!!
Het langst levend mechanisme op aarde.....mos!


Mechanisme? Je hebt het toch over leven?
Wat dacht je van algen en wieren: véél ouder??
Op 18-11-2008 9:33:37 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe:
Voetnoot:

Lanoe:

Ja Horus:

Firefox:

paps:

Tja.... en met die walnoot zijn dino's miljoenen jaren succesvol geweest en wij nog niet eens een half miljoen....




Helahola ! In vergelijking met de Dinosauria zijn wij er nog maar pas hoor ! Trouwens, een 'half miljoen' is niet correct, Homo bestaat al minstens 1.5 miljoen jaar.

In hun tijd waren Dinosauria trouwens superieur, zoals wij dat nu zijn.

Hm, ik denk dat insecten een stuk succesvoller zijn dan zoogdieren...
Gaan natuurlijk ook al een tijdje langer mee.


MOS!!!
Het langst levend mechanisme op aarde.....mos!


Mechanisme? Je hebt het toch over leven?
Wat dacht je van algen en wieren: véél ouder??


Ow, kan best, theo maassen had het erover in zn show.
Zij algen geen nat mos?
Carpe diem homo universalis
Op 18-11-2008 9:36:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
BTtje:
Lanoe:

Voetnoot:

Lanoe:

MOS!!!
Het langst levend mechanisme op aarde.....mos!

Mechanisme? Je hebt het toch over leven?
Wat dacht je van algen en wieren: véél ouder??

Ow, kan best, theo maassen had het erover in zn show.
Zij algen geen nat mos?

algen zijn 1 of meer celligen en zijn in bacterie vorm d8 ik
en mossen zijn al planten.
(bericht gewijzigd op 18-11-2008 9:49:32)
Op 18-11-2008 9:47:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Voetnoot:
Lanoe:

Voetnoot:

Lanoe:

Ja Horus:

Firefox:

paps:

Tja.... en met die walnoot zijn dino's miljoenen jaren succesvol geweest en wij nog niet eens een half miljoen....




Helahola ! In vergelijking met de Dinosauria zijn wij er nog maar pas hoor ! Trouwens, een 'half miljoen' is niet correct, Homo bestaat al minstens 1.5 miljoen jaar.

In hun tijd waren Dinosauria trouwens superieur, zoals wij dat nu zijn.

Hm, ik denk dat insecten een stuk succesvoller zijn dan zoogdieren...
Gaan natuurlijk ook al een tijdje langer mee.


MOS!!!
Het langst levend mechanisme op aarde.....mos!


Mechanisme? Je hebt het toch over leven?
Wat dacht je van algen en wieren: véél ouder??


Ow, kan best, theo maassen had het erover in zn show.
Zij algen geen nat mos?

Het antwoord op die vraag had je ook zelf kunnen vinden, maar goed, bij deze:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Algen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mossen
(bericht gewijzigd op 18-11-2008 9:49:22)
Op 18-11-2008 9:47:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe:
Voetnoot:

Lanoe:

Voetnoot:

Lanoe:

Ja Horus:

Firefox:

paps:

Tja.... en met die walnoot zijn dino's miljoenen jaren succesvol geweest en wij nog niet eens een half miljoen....




Helahola ! In vergelijking met de Dinosauria zijn wij er nog maar pas hoor ! Trouwens, een 'half miljoen' is niet correct, Homo bestaat al minstens 1.5 miljoen jaar.

In hun tijd waren Dinosauria trouwens superieur, zoals wij dat nu zijn.

Hm, ik denk dat insecten een stuk succesvoller zijn dan zoogdieren...
Gaan natuurlijk ook al een tijdje langer mee.


MOS!!!
Het langst levend mechanisme op aarde.....mos!


Mechanisme? Je hebt het toch over leven?
Wat dacht je van algen en wieren: véél ouder??


Ow, kan best, theo maassen had het erover in zn show.
Zij algen geen nat mos?

Het antwoord op die vraag had je ook zelf kunnen vinden, maar goed, bij deze:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Algen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mossen


Als het me zou intereseren wel
Maar dan lijk ik weer op die andere cabaretier:

http://video.google.nl/videosearch?q=hans+teeuwen-middelbare+school&emb=0&aq=f#
(bericht gewijzigd op 18-11-2008 11:10:15)
Carpe diem homo universalis
Op 18-11-2008 11:03:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Voetnoot:
Lanoe:


Als het me zou intereseren wel

En als je het niet interesseert, schrijf je maar wat?
Beetje dom dan om zo'n overtuigde uitspraak te doen.
("MOS!!! Het langst levend mechanisme op aarde.....mos!"

Wat moet ik nu gaan denken van al die andere info die je hier schrijft?
Je geloofwaardigheid is fiks gedeukt.


(bericht gewijzigd op 18-11-2008 11:30:23)
Op 18-11-2008 11:27:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe:
Voetnoot:

Lanoe:


Als het me zou intereseren wel

En als je het niet interesseert, schrijf je maar wat?
Beetje dom dan om zo'n overtuigde uitspraak te doen.
("MOS!!! Het langst levend mechanisme op aarde.....mos!"

Wat moet ik nu gaan denken van al die andere info die je hier schrijft?
Je geloofwaardigheid is fiks gedeukt.


Hahahahaha, ik dacht dat dat wel duidelijk was inmiddels.
Nee, ik neem mezelf en eigenlijk niets al te serieus en of ik geloofwaardig ben naar andere dat ligt niet bij mij en idd, intereseerd het me ook niet.
Ik voer mijn argumenten aan en voor de rest moet men maar zien wat men ermee doet.
Daarbij ga ik ook niet uit van zgn "oplossingen", want sommige vragen hebben geen antwoord en vaak brengt de oplossing alleen maar nieuwe vragen.
Welkom in de wereld van wijsbegeerte/filosofie

Om Theo Maassen nog maar eens aan te halen:

Wetenschappers hebben ontdekt dat wij maar 1/3e van onze hersenen gebruiken, maar dat geld dan ook voor hun en wie zegt mij dan dat hun onderzoek klopt!?!?

(bericht gewijzigd op 18-11-2008 16:20:31)
Carpe diem homo universalis
Op 18-11-2008 16:18:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden