Bloed aan de knikker. Wij zijn helemaal om. Volledige overgave aan The Dark Side. Dat betekent dat u er ook aan zult moeten geloven. Als we onze piekende statistieken kunnen vertrouwen zijn er nog veel meer mensen in hem geïnteresseerd. Zijn donkere ogen, zwarte sik en culinaire voorliefde voor levende bloedzuigers zijn talk of the town. We hebben het natuurlijk over Vincent, den Vloamschen Vampier.
Door middel van zijn drakul-act weet hij vriend en vijand te verwonderen en verbazen. Hij wist herhaaldelijk Grand Sorcerer Uri Geller op de kast te jagen en trok daardoor ieders en onze aandacht.

Vincent de Uri-Geller Vampier

(Vincent groet de demonen)

Het is een vaak gehoorde kritiek/aanname dat er tussen Vampier Vincent en Uri Geller een afspraak geldt. Dat het allemaal nep en show is. De feiten zijn echter anders. Natuurlijk is het nep, in die zin dat de uitgevoerde acts illusies of truuks zijn. Je zintuigen, hoofdzakelijk je ogen, worden voor de gek gehouden. Dat is plezant. De Uri Geller-show is een goochelshow, maar dat zul je Uri nooit horen zeggen want het zou de gaven waar hij al jaren op teert in een ander daglicht plaatsen. Hoe dan ook, Lepeltje Geller en de vlaamse occulte magiër hebben geen contact gehad. Wij wel.

Vincent de Uri Geller-vampier
(Vampiervariant van lepeltjesbuigen)

Change? Stem Vincent!

De afgelopen tijd hebben we (vooral 's nachts) uitvoerig contact gehad met onze duistere maat Vincent. Ook met Uri Geller en Ramana hebben we wat woorden gewisseld. Onze tovenaarshotline, een blauwe telefoon met witte sterretjes, stond niet stil. Daarover kunnen we later nog héél leuke (video)informatie brengen, maar er zit een voorwaarde aan. Vincent moet deze avond doorgaan naar de volgende ronde.

We vragen u dus niet zo subtiel om te stemmen. Als u nooit SMS't naar wedstrijden (zoals wij) dan is nu uw kans om een uitzondering te maken. Vooral als u niets hebt met Uri of zijn hele gepretendeerd paranormale tralala, stemmen! Waarom hoort u later nog wel. Heeft u een probleem met deze oproep, stem! Voor The Mask hoef je niet te bellen, die gaat sowieso door. Daar zorgen ze achter de schermen wel voor. Doe het voor ons en de leuke dingen die we nog samen met tovervleermuis Vincent kunnen doen.

Ramana en Vincent
(Ramana en Vincent, 2 winnaars op een rij?)

Een blik in de hoge hoed kist

GW houdt van Vincent en Vincent houdt van GW. Het laatste wat onze vampierenvriend wil is dat mensen denken dat hij een soort Uri Geller insteek heeft. Je weet wel, het type goochelaars dat beweert écht paranormale gaven te hebben en bij hoog en bij laag volhoudt dat er totaal geen gebruik wordt gemaakt van goocheltruuks. Lepeltje Geller blijft daarvan het beste voorbeeld. Uri's ontkennende hoofd steekt zó diep in het zand dat ze in Australië een mind melting molshoop zien opkomen. Omwille van redenen *kuch contract* mag Vincent momenteel zelf geen verklaringen doen over zijn al dan niet goochelaar zijn. Onmogelijke eis om aan een professionele goochelaar te stellen, als je 't ons vraagt. Maar goed, contract is contract en regels zijn gemaakt om te buigen. Vincent moet zijn goochelaarschap in het midden laten en wij mogen even over dat midden gluren, zodat u zelf vork en steel in elkaar kunt steken.

Geheimen vrijgeven over de act mag natuurlijk niet, dat zou het verpesten, maar onze satanische vriend gaf wel alvast een kiekje van zijn voorbereidingen. Speciaal voor GW door hemzelf genomen ziet u een foto van hoe een échte Vlaamse vampier zichzelf als werk en hobby toetakelt, keer op keer opnieuw. U ziet de helse pijn op het getormenteerd gezicht van de man die graag bloedzuigers tussen zijn boterhammen lust:

Vincent treft vampier-voorbereidingen
(Vincent treft demonische voorbereidingen in zijn favoriete T-shirt)

We zien Vincent die zichzelf een wond toedient. 'O jee, eng, iiieeeeep, dat durf ik niet', aldus Patty Brard. Vincent gebruikt waarschijnlijk voldoende rood spul bloed om het SBS6-ambulancepersoneel in de aanslag te laten staan. Vanavond, na de voorstelling, wordt de foto u wat duidelijker en zult u zien wat het met de act te maken had. Mooi he, die extra dimensie die GW aan de Uri Geller goochelshow geeft? Als dat geen goede reden is om te stemmen voor Vincent!

We halen de vampier uit zijn hol!

Wij beloven u, als u zorgt dat Vincent doorgaat naar de volgende ronde, dan staan wij morgenavond bij het invallen van de nacht gewapend met houten hamer en spies bij hem op de Vlaamse stoep. Met een videocamera op de schouders voor u, het nageslacht. Jazeker, wij proberen te verwonderen en verbazen, en dat hoeft heus niet altijd met ernstige dingen. Wie is er qua entertainment meer geschikt dan de rector van de Vlaamse Toveracademie: Vincent den Vloamschen Vampier, ook wel gekend als Magister V? Niemand! Stem! Stem! Stem!

eoi: Wat is dit voor miskleund stukje commercie. Wat een bullshit dat de feiten anders zijn omdat jullie contact hebben gehad je denkt toch niet dat ze op een of andere site opeens individueel gaan toegeven dat het allemaal vooraf is afgesproken en dat ze maar wat acteren.

Als jullie daar nieteens doorheen kunnen kijken.. wat is dit dan voor amateursite.
Op 06-02-2009 8:37:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
celtic: Ik stem... ik stem. Ik mag die vincent wel. Give me more!!!
Condemnation without investigation is the highest form of ignorance
Op 06-02-2009 9:02:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Vananem: Vincent is geweldig, zoals hij Uri "het bloed onder de nagels vandaan haalt". Ook al is dat misschien geacteerd. Als ik life ga kijken, zal ik wel op hem stemmen, ik vind het een leuk plan!
Op 06-02-2009 9:24:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe: Ik kan enkel medelijden opbrengen voor Vincent
Ooit een eenzaam jongetje dat op deze manier toch populair hoopt te worden.
Nee, mijn stem krijgt hij niet en ik wil hem ook niet voeden, want dit gaat voorbij en straks zal eenieder erbij uit komen dat hij niet meer is dan wat ik hierboven schrijf en zal hij des te harder vallen en dat verdient hij niet.
Hij is een mooi mens zonder al die rare toestanden.
Ook triest dat Tim dit voedt, eigenlijk meer om zijn eigen aversie tegen Uri en dat speelt hij nu via een Vincent.
Vind ik nogal zwak.
Als ik al zou stemmen dan was het op Jelle en ik denk ook dat dat kleine meisje de aandacht verdient.
Langzaam zullen we meer van deze kinderen treffen en bij hen ligt de potentie nog helemaal open.
Als we daar met een verantwoorde manier mee om kunnen gaan dan zouden we de potentie die de mens bezit leren kennen en hier ook niet meer zo raar over doen.
Die potentie werd altijd weggeduwt, vaak uit angst, of voor die potentie of voor hoe de buitenwereld reageert, want bepaalde mensen zijn juist bang dat de mens deze potentie in zichzelf herkent, waardoor zij hun macht zullen verliezen (maar dat doen ze toch wel ).
Eenieder van ons bezit die potentie en het is enkel een kwestie van het ontwikkelen van die potentie.
Op een dieper nivo is dit ook duidelijk, alles is energie en elke interactie tussen energiën geeft een reactie.
Gewoon Einstein spul en niets suggestiefs aan.
Ik krijg nu langzaam meer en meer inzicht in die werkingen doormiddel van Einsteins theorie en natuurlijk wat hulp van buitenaf (zo slim ben ik nu eenmaal niet ).
Het is gewoon wetenschap, maar de wetenschap mag er niet aan, want dat zou dus juist die potentie van de mens blootleggen.
Kijk zelf eens naar de theorie van Einstein betreffende de energieën en je zult tot mooie conclusies komen.
Carpe diem homo universalis
Op 06-02-2009 9:30:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe: Denk zelf, en laat je niet ophitsen door noch links, noch recht, noch boven, noch onder, bevrijdt jezelf van dit dualisme.
Het is noch Uri, Noch mensen als Tim, het is het midden, waar die 2 samenkomen en je bevrijdt wordt van het dualisme waardoor die mensen zich laten leiden.

(schoot me nog ff te binnen )
Carpe diem homo universalis
Op 06-02-2009 9:34:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
eoi:

Wat is dit voor miskleund stukje commercie. Wat een bullshit dat de feiten anders zijn omdat jullie contact hebben gehad je denkt toch niet dat ze op een of andere site opeens individueel gaan toegeven dat het allemaal vooraf is afgesproken en dat ze maar wat acteren.

Als jullie daar nieteens doorheen kunnen kijken.. wat is dit dan voor amateursite.

Als je niet weet waarover je praat moet je je mondje houden. Dom schreeuwen en roepen kan iedereen.
(bericht gewijzigd op 6-2-2009 9:39:01)
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 9:39:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Lanoe:

Ook triest dat Tim dit voedt, eigenlijk meer om zijn eigen aversie tegen Uri en dat speelt hij nu via een Vincent.
Vind ik nogal zwak.

Als Vincent en Tim op 1 lijn zitten over Uri, wat ik vermoed na lezen van het stukkie, dan zie ik niet in wat er mis is met duidelijk maken van een aversie? Iemand moet het doen. Ik heb ook een aversie tegen Geller. Of niet zozeer tegen Geller, maar wel tegen zijn manieren van misleiden. Als Vincent daar iets aan kan doen: graag!
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 9:46:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
christal: correct of niet..theoretisch ga ik voor vincent.Ik zou zelf nooit een smsje de ether ingooien hiervoor. Naast dat ik veelal kies voor de underdog ben ik een zeer grote liefhebber van "duistere mannetjes".!
Mijn zegen heeft hij dus wel..Wat betreft het duister mannetje..Zou Tim dat ook een beetje zijn?

x christal
Op 06-02-2009 10:02:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe:
3.14po:

Lanoe:

Ook triest dat Tim dit voedt, eigenlijk meer om zijn eigen aversie tegen Uri en dat speelt hij nu via een Vincent.
Vind ik nogal zwak.

Als Vincent en Tim op 1 lijn zitten over Uri, wat ik vermoed na lezen van het stukkie, dan zie ik niet in wat er mis is met duidelijk maken van een aversie? Iemand moet het doen. Ik heb ook een aversie tegen Geller. Of niet zozeer tegen Geller, maar wel tegen zijn manieren van misleiden. Als Vincent daar iets aan kan doen: graag!


Denk zelf, en laat je niet ophitsen door noch links, noch rechts, noch boven, noch onder, bevrijdt jezelf van dit dualisme.
Het is noch Uri, Noch mensen als Tim, het is het midden, waar die 2 samenkomen en je bevrijdt wordt van het dualisme waardoor die mensen zich laten leiden.
En een gevoel van aversie daar ga ik al helemaal niet op af, dat is een gevoel.
Ooit waren er ook mensen die een aversie tegen Joden hadden, zoals nu tegen de moslims en het is bewezen hoe makkelijk daar misbruik van gemaakt kan worden

(bericht gewijzigd op 6-2-2009 10:08:09)
Carpe diem homo universalis
Op 06-02-2009 10:05:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Lanoe:

Ooit waren er ook mensen die een aversie tegen Joden hadden, zoals nu tegen de moslims en het is bewezen hoe makkelijk daar misbruik van gemaakt kan worden


Door de joden zelf, ja. Die hebben een neus voor misbruik van hun eigen geschiedenis.
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 10:16:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
cool: vincent is wel geinig . ik hoop zelf al is het geacteerd dat hij wint .
Op 06-02-2009 10:17:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Samblo: Jezus en mensen kijken hier nog naar ook! GW takelt echt wel heel erg af met al die aandacht voor deze show. Is er echt niets interessants meer om te melden? Of is het andersom: zijn alle GW blogs inderdaad niets meer dan slappe entertainment voor dwaze zielen? Vraag me meer en meer af waarom ik vast bezoeker hier ben! Weet er iemand een andere serieuzere site waar ik mijn wereldverbredende info vandaan kan halen?
Op 06-02-2009 10:56:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Samblo:

Jezus en mensen kijken hier nog naar ook! GW takelt echt wel heel erg af met al die aandacht voor deze show. Is er echt niets interessants meer om te melden? Of is het andersom: zijn alle GW blogs inderdaad niets meer dan slappe entertainment voor dwaze zielen? Vraag me meer en meer af waarom ik vast bezoeker hier ben! Weet er iemand een andere serieuzere site waar ik mijn wereldverbredende info vandaan kan halen?


www.niburu.nl, www.wanttoknow.nl, www.uniteus.nl, ... Bye, have phun met je ernst.

Blijkbaar hebben wereldverbeteraars een aversie tegen entertainment.
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 10:58:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Samblo:
slappe entertainment voor dwaze zielen?

je moet dit niet zo persoonlijk nemen, joh.
(bericht gewijzigd op 6-2-2009 10:59:39)
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 10:59:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: Vincent kent gave truukjes. Ik zou ook wel eens op een feestje voor het effect een naald door mijn arm willen schuiven. Maar hoe begin je daaraan?



(bericht gewijzigd op 6-2-2009 11:01:16)
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 11:01:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Samblo:
3.14po:


www.niburu.nl, www.wanttoknow.nl, www.uniteus.nl, ... Bye, have phun met je ernst.

Blijkbaar hebben wereldverbeteraars een aversie tegen entertainment.


Ha, Niburu kan ik ook niet echt serieus nemen hoor:-), uniteus bestaat niet en bedankt: wanttoknow ziet er wel leuk uit ga ik eens uitchecken! En begrijp me niet verkeerd: lichtvoetigheid mag af en toe best hoor en humor is onmisbaar maar steeds maar weer terugkerende reclame voor een of ander nitwit tv programma gaat op den duur behoorlijk tegenstaan. Denk dat trouwens dat de reden waarom veel 'wereldverbeteraars' een hekel hebben aan 'entertainment' ligt in het feit dat de wereld inderdaad ten onder gaat aan geestverwekend vermaak.

Maar okee om het goed te maken wat entertainment speciaal voor Tim en consorten:



Cheerz!
(bericht gewijzigd op 6-2-2009 11:15:15)
Op 06-02-2009 11:13:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
cootje: Ik zou mijn rug niet naar Uri of Vincent draaien, je wordt ofwel getekend voor het leven of je hebt een teken in je nek... Maar ben blij met Vincent en dat hij Uri zo irriteert, heerlijk om te zien hoor, show of geen show...
...
Op 06-02-2009 11:17:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Samblo:

En begrijp me niet verkeerd: lichtvoetigheid mag af en toe best hoor en humor is onmisbaar maar steeds maar weer terugkerende reclame voor een of ander nitwit tv programma gaat op den duur behoorlijk tegenstaan.

Ik bedoelde www.unite-us.nl. Dat is ook zo'n site die zichzelf dusdanig ernstig neemt dat het te eenzijdig wordt. Al dat soort sites worden vroeg of laat een soort niburu. (hoewel dat bij unite-us niet moeilijk is, want dat is de ex-redactie van Niburu.nl, nadat Anton weer eens niet uitbetaalde en mensen opstapten)

GW biedt ernst en entertainment en daarom kom ik naar hier. Als ik alleen maar ernst wil ga ik naar andere plaatsen. Daarbij, echt reclame voor Uri Geller is dit niet. Uri zal er inhoudelijk zelf niet blij mee zijn. SBS ook niet. Daarom alleen al, omwille van de insteek, ben ik benieuwd wat Vincent met GW gaat doen en omgekeerd. Het mag blijven gezegd worden hoezeer die Geller de boel flest en lichtgelovigen op een verblindend, verkeerd pad zet. De enige in de show met een echt masker, dat is die lepelbuiger.

Ik zal dus stemmen op Vincent. No doubt about it.
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 11:22:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Touchwood:
eoi:

Wat is dit voor miskleund stukje commercie. Wat een bullshit dat de feiten anders zijn omdat jullie contact hebben gehad je denkt toch niet dat ze op een of andere site opeens individueel gaan toegeven dat het allemaal vooraf is afgesproken en dat ze maar wat acteren.

Als jullie daar nieteens doorheen kunnen kijken.. wat is dit dan voor amateursite.

Wat doe jíj nog hier?
Flikker toch op met je azijnpisserij over deze 'amateursite'.
Blijkbaar is GW te min voor jou.
Salmay... Dalmay... Adonay.................................... Nothing works!!!
Op 06-02-2009 11:29:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Bramsan:
Stamgast:

Vincent kent gave truukjes. Ik zou ook wel eens op een feestje voor het effect een naald door mijn arm willen schuiven. Maar hoe begin je daaraan?





Die truuk is al ooit geweest bij 'goochelaars ontmaskerd'
Het gaat als volgt, je smeert je onderarm in met een soort huidkleurige schmink..dit laat je even drogen en vervolgens kun je er breinaalden door heen steken...

hier ken je tussen zoeken;


Verder vind ik het voor GW ook een vreemd verzoek om op Vincent te stemmen... al die aandacht voor die show... het is toch duidelijk slappe (afleidende) entertainment... en daarbij nemen jullie eerst die Uri Geller show op de hak maar vervolgens trappen jullie er zelf in...

(bericht gewijzigd op 6-2-2009 11:33:26)
Op 06-02-2009 11:32:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Bramsan:

Stamgast:

Vincent kent gave truukjes. Ik zou ook wel eens op een feestje voor het effect een naald door mijn arm willen schuiven. Maar hoe begin je daaraan?





Die truuk is al ooit geweest bij 'goochelaars ontmaskerd'
Het gaat als volgt, je smeert je onderarm in met een soort huidkleurige schmink..dit laat je even drogen en vervolgens kun je er breinaalden door heen steken...

hier ken je tussen zoeken;


Verder vind ik het voor GW ook een vreemd verzoek om op Vincent te stemmen... al die aandacht voor die show... het is toch duidelijk slappe (afleidende) entertainment... en daarbij nemen jullie eerst die Uri Geller show op de hak maar vervolgens trappen jullie er zelf in...


Vreemd, tenzij er plannen zijn waar wij geen weet van hebben. En dat wordt aangekondigd in de laatste alinea.
(bericht gewijzigd op 6-2-2009 11:35:36)
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 11:35:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Samblo:
Touchwood:

eoi:

Wat is dit voor miskleund stukje commercie. Wat een bullshit dat de feiten anders zijn omdat jullie contact hebben gehad je denkt toch niet dat ze op een of andere site opeens individueel gaan toegeven dat het allemaal vooraf is afgesproken en dat ze maar wat acteren.

Als jullie daar nieteens doorheen kunnen kijken.. wat is dit dan voor amateursite.

Wat doe jíj nog hier?
Flikker toch op met je azijnpisserij over deze 'amateursite'.
Blijkbaar is GW te min voor jou.



Typisch Touchwood: als je dus kritiek hebt op GW mag je meteen opflikkeren. GW is best toffe site, maar idd dit soort artikeltjes zijn behoorlijk te min:-)
Op 06-02-2009 11:51:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi: Hahaha SBS is op de teentjes getrapt? SUKKEL. Val toch lekker hard op je bek straks fanboys met jullie domme nagepraat.
Op 06-02-2009 11:54:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: 't Is met zo'n topique wel snel duidelijk waar de verbitterde mensen die zichzelf en anderen te serieus nemen zitten.

Sjeez, zo'n gedoe om wat simpel entertainment. Maak je anders effe druk ofzo?
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 0:01:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Samblo:

Typisch Touchwood: als je dus kritiek hebt op GW mag je meteen opflikkeren.

Typisch? Dan kun je vast makkelijk nog 3 dergelijke voorbeelden geven? Graag met linkje erbij.
(bericht gewijzigd op 6-2-2009 12:06:44)
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 0:06:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Touchwood:
Stamgast:

Samblo:

Typisch Touchwood: als je dus kritiek hebt op GW mag je meteen opflikkeren.

Typisch? Dan kun je vast makkelijk nog 3 dergelijke voorbeelden geven? Graag met linkje erbij.

@ Samblo
Ik zei niet dat EOI moest opflikkeren: ik zei: flikker op met je azijnpisserij. Goed lezen....
En maak het verschil aub. tussen kritiek en azijnpissen...

En zo typisch is dat niet voor Touchwood: ga maar eens in op de uitdaging van die stamgast.
Succes...


(bericht gewijzigd op 6-2-2009 12:20:53)
Salmay... Dalmay... Adonay.................................... Nothing works!!!
Op 06-02-2009 0:20:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
celtic:

Ik stem... ik stem. Ik mag die vincent wel. Give me more!!!

vind ik ook, het hele programma doet me heel erg weinig en dan voornamelijk om de hele bel nu sms zooi eromheen, maar al is het alleen al om uri op de kast te jagen, hij heeft er zelf om gevraagd, en als hij spektakel wil dan kan hij het krijgen
(bericht gewijzigd op 6-2-2009 12:32:52)
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 06-02-2009 0:26:38 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Samblo: Ha, okee, de zin 'typisch touchwood' viel natuurlijk anders dan ik bedoelde, maar dan had ik maar helderder moeten schrijven (te gek op alliteraties he) Ik wou niet zeggen dat het typisch voor jou is, maar typisch in het algemeen, maar als ik eerlijk ben is EOI inderdaad best wel vaak een azijnpisser wat wel weer jammer is. En misschien klopt het ook wel dat ik me niet zo druk moet maken om slechte smaak en debilisering al is het alleen maar omdat dit een absoluut waardeloze blog als deze veel meer aandacht geeft dan nodig is.
Op 06-02-2009 0:31:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Samblo:

Ha, okee, de zin 'typisch touchwood' viel natuurlijk anders dan ik bedoelde, maar dan had ik maar helderder moeten schrijven (te gek op alliteraties he) Ik wou niet zeggen dat het typisch voor jou is, maar typisch in het algemeen, maar als ik eerlijk ben is EOI inderdaad best wel vaak een azijnpisser wat wel weer jammer is. En misschien klopt het ook wel dat ik me niet zo druk moet maken om slechte smaak en debilisering al is het alleen maar omdat dit een absoluut waardeloze blog als deze veel meer aandacht geeft dan nodig is.

Alles hangt af van de zienswijze. Het is volgens mij net aan de debilisering van Uri Geller waar dit blog iets aan doet. Als mensen gaan googlen op Geller dan ben ik blij dat ze hier terecht komen ipv op de zoveelste site die Uri als lichtwerkende Goeroe opwerpt.

Daarnaast vond ik dit een héél leuk geschreven blog, maar hey, wie ben ik. Smaken verschillen. Gelukkig.
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 0:35:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Samblo:
(te gek op alliteraties he)

Dan moet je Tim-fan zijn. Toffe Titel Tim.
(bericht gewijzigd op 6-2-2009 12:40:10)
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 0:40:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
C.: Ja, een heel leuk geschreven blog. Dat vind ik ook.

Toch doe ik niet mee aan dit gebeuren. Ik heb er nog nooit naar gekeken, ondanks fanatieke en enthousiaste reacties van mensen om me heen. "Kijk jij niet? Je moet écht gaan kijken, joh!"

Christal:

Naast dat ik veelal kies voor de underdog ben ik een zeer grote liefhebber van "duistere mannetjes".!


En dat heb ik nu ook...Ach, iedereen heeft zo zijn afwijkingen.
Op 06-02-2009 0:45:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi:
Ron B.:

celtic:

Ik stem... ik stem. Ik mag die vincent wel. Give me more!!!

vind ik ook, het hele programma doet me heel erg weinig en dan voornamelijk om de hele bel nu sms zooi eromheen, maar al is het alleen al om uri op de kast te jagen, hij heeft er zelf om gevraagd, en als hij spektakel wil dan kan hij het krijgen

Snap je nu echt werkelijk niet dat dat juist DE BEDOELING IS.
allemachtig zeg wat zijn mensen soms makkelijk te manipuleren ...............
Op 06-02-2009 0:49:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
eoi:

Ron B.:

celtic:

Ik stem... ik stem. Ik mag die vincent wel. Give me more!!!

vind ik ook, het hele programma doet me heel erg weinig en dan voornamelijk om de hele bel nu sms zooi eromheen, maar al is het alleen al om uri op de kast te jagen, hij heeft er zelf om gevraagd, en als hij spektakel wil dan kan hij het krijgen

Snap je nu echt werkelijk niet dat dat juist DE BEDOELING IS.
allemachtig zeg wat zijn mensen soms makkelijk te manipuleren ...............

Eoinstein is er weer. Snap je nu werkelijk niet dat, mits goed aangepakt, dit tegen Uri kan keren en dat het daar eens tijd voor is? Of kun je echt niet uit die negatieve houding stappen?

Man, neem eens een van je pilletjes, zodat je ook eens positief ergens op kunt reageren. Op den duur gaat je houding zwaar tegensteken.
(bericht gewijzigd op 6-2-2009 12:51:26)
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 0:51:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
C.:
Stamgast:

Man, neem eens een van je pilletjes, zodat je ook eens positief ergens op kunt reageren.


Nou nou, Stamgast. Je kunt het toch ook best oneens zijn met elkaar, en zelfs mogelijk onoverbrugbaar, en toch dit soort opmerkingen achterwege laten...?
Op 06-02-2009 0:58:09 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
C.:

Stamgast:

Man, neem eens een van je pilletjes, zodat je ook eens positief ergens op kunt reageren.


Nou nou, Stamgast. Je kunt het toch ook best oneens zijn met elkaar, en zelfs mogelijk onoverbrugbaar, en toch dit soort opmerkingen achterwege laten...?

Dat kan ja. Maar soms begrijpt iemand alleen de taal die ze zelf spreken. Een mening heb ik geen probleem mee, integendeel. Het gaat telkens om de manier waarop die mening moet geplaatst worden. Zoals ik al zei, de zeikerigheid van EOI hangt me de keel uit en dat is dan het gevolg, dat iemand minder zin heeft om een boodschap met bloemetjes in te pakken.
(bericht gewijzigd op 6-2-2009 13:06:10)
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 13:05:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: ik stem!
(bericht gewijzigd op 6-2-2009 14:01:41)
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 14:01:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi: Dat is dan jammer voor je. Ik geef helemaal geen mening ik breng een feit op tafel. Het speelt allemaal onder hetzelfde hoedje en dat mensen nu denken rebels tegen uri in te gaan door meneer de amateur vampier te gaan stemmen. Waar denk je dat die inkomsten van die smsjes heengaan? Precies.

Moet ik dat nu gaan zitten voorkauwen? Komen jullie daar zelf niet op?
Dat krijg je van sbs kijken he, die domheid.
Op 06-02-2009 16:20:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ganzfeld:
eoi:

Wat is dit voor miskleund stukje commercie. Wat een bullshit dat de feiten anders zijn omdat jullie contact hebben gehad je denkt toch niet dat ze op een of andere site opeens individueel gaan toegeven dat het allemaal vooraf is afgesproken en dat ze maar wat acteren.

Als jullie daar nieteens doorheen kunnen kijken.. wat is dit dan voor amateursite.


Volgens mij doen de jongens en meisjes van GW erg veel moeite om zo breed en gevarieerd mogelijk items te brengen. Tot nu toe heb ik ze maar heel zelden op feitelijke onjuistheden kunnen betrappen en dan nog betrof het een slip of the pen.

Maar goed, jammer dat op basis van je onderbuikengevoel het werk zo moet afkraken. Houdt geen pas en is zeker niet netjes.
Op 06-02-2009 16:35:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ganzfeld:
Samblo:

Jezus en mensen kijken hier nog naar ook! GW takelt echt wel heel erg af met al die aandacht voor deze show. Is er echt niets interessants meer om te melden? Of is het andersom: zijn alle GW blogs inderdaad niets meer dan slappe entertainment voor dwaze zielen? Vraag me meer en meer af waarom ik vast bezoeker hier ben! Weet er iemand een andere serieuzere site waar ik mijn wereldverbredende info vandaan kan halen?



Ja ik ken zo een site, is nog beregoed ook, vol met feiten en zelfs bewijzen! Ik zou je graag het url willen geven ware het niet dat de webmasterd daar geen mensen op hun site willen die de zon niet in het water kunnen zien schijnen en alles en iedereen afzeiken die niet in hun straatje past. sorrie.

misschien past deze site meer bij je www.sgp.nl daag!
Op 06-02-2009 16:45:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ganzfeld: on topic:

Ik ken Vincent en zijn truken niet (heb zelfs het sbs programma nog nooit gezien) maar gezien de sommige reacties ga ik dat nu wel braaf doen en stemmen op de vampier :-) gewoon omdat het kan en omdat ik zeker niet de schijn als elitair tegen me wil hebben. Hoera voor SBS! Hoera voor Tim en Hoera voor the Vamp.

Op 06-02-2009 16:50:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Maan: Natuurlijk zijn die reacties van Uri allemaal gespeeld, daar twijfel ik echt niet aan.

Hoe extremer hoe meer mensen er voor stemmen. Dat zagen we al met die hardrockband op het songfestival paar jaar geleden. Daarom hoef je niet te stemmen want al die kids stemmen toch al op hem.

Ik ben benieuwd wat Tim heeft gekregen voor deze reclamestunt.
The Lost History of Man: http://www.talc.site88.net
Op 06-02-2009 16:54:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Constantia Oomen: 0
(bericht gewijzigd op 6-2-2009 17:55:19)
Zolang er slachthuizen zijn, zullen er oorlogen zijn. Leo Tolstoj
Op 06-02-2009 17:25:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
dangerous: 3.14 po
om jou reacties moest ik ff lachen lol
wie maakt zich druk om zo'n belachelijke show???
tv intereseert me niks
en het is show of het nu goochelaars zijn of magiers
Op 06-02-2009 17:47:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Samblo:
Ganzfeld:

on topic:

Ik ken Vincent en zijn truken niet (heb zelfs het sbs programma nog nooit gezien) maar gezien de sommige reacties ga ik dat nu wel braaf doen en stemmen op de vampier :-) gewoon omdat het kan en omdat ik zeker niet de schijn als elitair tegen me wil hebben. Hoera voor SBS! Hoera voor Tim en Hoera voor the Vamp.


Ha, tegenwoordig zijn mensen inderdaad bang om 'elitair' te zijn. Stel je voor dat je je boven de middelmaat verheft: schandalig gewoon. Je hebt dus groot gelijk Ganzfeld om de kas van SBS verder te spekken: de kudde heeft schapentekort: sluit je aan! sluit je aan!
Op 06-02-2009 18:02:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Samblo:
Stamgast:

eoi:

Ron B.:

celtic:

Ik stem... ik stem. Ik mag die vincent wel. Give me more!!!

vind ik ook, het hele programma doet me heel erg weinig en dan voornamelijk om de hele bel nu sms zooi eromheen, maar al is het alleen al om uri op de kast te jagen, hij heeft er zelf om gevraagd, en als hij spektakel wil dan kan hij het krijgen

Snap je nu echt werkelijk niet dat dat juist DE BEDOELING IS.
allemachtig zeg wat zijn mensen soms makkelijk te manipuleren ...............

Eoinstein is er weer. Snap je nu werkelijk niet dat, mits goed aangepakt, dit tegen Uri kan keren en dat het daar eens tijd voor is? Of kun je echt niet uit die negatieve houding stappen?



Haha het tegen Uri kan gaan keren? Natuurlijk, sbs gaat hem onmiddellijk de laan uitsturen omdat plotseling hele volksstammen GWers hun beltegoed opofferen om voor een satanistische clown te stemmen.
Op 06-02-2009 18:10:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
dangerous: oh ja nog iets voor sommige hier
oordeel niet over anderen op dat jij niet veroordeelt zult worden

Op 06-02-2009 18:20:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Plakband: Ik denk dat Sten het meest zinnige commentaar heeft gegeven in de reeks van reacties.
Enneh, mag hopen dat de xtreme vitriool-gutsers nog wel enigszins plezier in het leven kunnen vinden? Want als dat plezier uit afzeiken om niets moet bestaan....ben je een beetje aan revisie toe denk ik.
ech?
Op 06-02-2009 18:27:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Samblo:

Haha het tegen Uri kan gaan keren? Natuurlijk, sbs gaat hem onmiddellijk de laan uitsturen omdat plotseling hele volksstammen GWers hun beltegoed opofferen om voor een satanistische clown te stemmen.

In het belachelijke trekken is doorgaans een zwaktebod.
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 19:00:42 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Sten Oomen:

Ik vind die medische student Victor ook wel erg leuk...die zet heel wat medici tegen zich op. Dat mag ik wel.

En hij introduceerde de uittreding in deze show...

Wel een pluspuntje hoor.

Uri weet best dat er niemand is die het gebogen lepeltje van hem overneemt, er is maar één Uri. Dus zijn verontwaardiging lijkt me zeker 50 % gespeeld. Alles voor de kijkcijfers, Uri is een ras showman.

Mee eens. Door de wol geverfd.
(bericht gewijzigd op 6-2-2009 19:16:04)
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 19:16:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
dangerous:

oh ja nog iets voor sommige hier
oordeel niet over anderen op dat jij niet veroordeelt zult worden

http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=1116

Ik ben meer van het 'oordeel maar lekker over mij, het maakt me doorgaans toch geen zak uit'-type. Scheelt energie die overblijft voor leuke zaken.
(bericht gewijzigd op 6-2-2009 19:22:43)
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 19:22:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Maan:

Ik ben benieuwd wat Tim heeft gekregen voor deze reclamestunt.

Nog niets, maar we hopen dat hij bloedzuigers te eten krijgt als hij op bezoek gaat bij Vincent.
(bericht gewijzigd op 6-2-2009 19:27:10)
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 19:27:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: Ik zag em net op tv samen met Pettie. Hij gaat geen bloedzuigers eten vanavond zei hij.

Niets van gelogen, deed hij vorige keren ook niet.
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 19:57:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
eoi:

Ron B.:

celtic:

Ik stem... ik stem. Ik mag die vincent wel. Give me more!!!

vind ik ook, het hele programma doet me heel erg weinig en dan voornamelijk om de hele bel nu sms zooi eromheen, maar al is het alleen al om uri op de kast te jagen, hij heeft er zelf om gevraagd, en als hij spektakel wil dan kan hij het krijgen

Snap je nu echt werkelijk niet dat dat juist DE BEDOELING IS.
allemachtig zeg wat zijn mensen soms makkelijk te manipuleren ...............

ja jij weet alles beter, en ik ben zowieso al dom omdat ik op jou reageer, want je trekt je er toch niets van aan, zo hebben we dat vooroordeel ook weer gehad...

en even voor jou informatie, dit is het eerste programma wat ik kijk op de commerciële zenders sinds een paar jaar, en ik kijk het maar met 1 reden, ik ben persoonlijk geïnteresseerd in goochelarij enz, en zie het dan ook alleen maar als leuk vermaak, zoals sommige mensen wel eens achter hun computer vandaan komen om bijvoorbeeld een dagje naar een pretpark te gaan...

dat uri een persoonlijke vete tegen vincent wil beginnen maakt het alleen maar vermakelijker, verder niets...

volgens mij ben jij eerder gemanipuleerd door jou paraniode indoctrinatie, en ik wens je dan ook veel sterkte toe

oooh sjit nou heb ik 1 minuut gemist van uri geller, de wereld vergaat, hellup
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 06-02-2009 20:30:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pulmonaria: Ik vind dit echt erg.

Waarom steunt Grenswetenschap iemand die dit soort dingen doet bij een familie programma waar dus ook kinderen van onder de 7 naar kijken?.

heel erg.

Dat mensen gefacineerd zijn door hem omdat hij luguber doet op het podium is tot daar aan toe. Maar om op te roepen op hem te stemmen omdatb jullie dan een extra artiekeltje krijgen..

Ik ben 100 % voor grenswetenschap.. maar dit vind ik minder.

Anyhow,
Ik stem lekker voor Reinder

En nu ga ik tv kijken.
Op 06-02-2009 20:32:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Pulmonaria:

Ik vind dit echt erg.

Waarom steunt Grenswetenschap iemand die dit soort dingen doet bij een familie programma waar dus ook kinderen van onder de 7 naar kijken?.

heel erg.

Dat mensen gefacineerd zijn door hem omdat hij luguber doet op het podium is tot daar aan toe. Maar om op te roepen op hem te stemmen omdatb jullie dan een extra artiekeltje krijgen..

Ik ben 100 % voor grenswetenschap.. maar dit vind ik minder.

Anyhow,
Ik stem lekker voor Reinder

En nu ga ik tv kijken.


alle trucs die hij doet behoren tot het standaard goochelaars repertoire, en er is helemaal niets satanistisch of vampirisch aan, het is hooguit op een duistere manier gebracht, maar het zijn feitelijk dezelfde trucs die iedere goochelaar doet...

uri geller is zelf fout in deze, hij is degene die glaasje draaien presenteert als gewoon mentalisme, en als ik moet kiezen tussen welke van de 2 het gevaarlijkste is dan is dat wel het glaasje draaien

de zwaar overdreven reactie van uri daarbij is nog bespottelijker, een probleem hebben met een beetje nepbloed maar wel zelf mensen "gezellig om de keukentafel" aan het geestenoproepen zetten, hoezo hypocriet?

en nu ga ik weer verder kijken
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 06-02-2009 20:58:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pulmonaria: Heb even alle reacties doorgelezen..
(het is pauze, je moet wat.. ik weet weer waarom ik de eerste twee Uri Geller afleveringen op internet heb gekeken)

Wat maken jullie je allemaal druk, en wat zitten jullie elkaar af te katten..
Dat is toch niet nodig voor een stel volwassen kerels?

En ik stem nog steeds voor Reinder, en niet alleen omdat hij vandaag eruit zag om bij te water tanden

*kwijl*
Op 06-02-2009 20:59:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: Patty deed vervelend, maar goed opgevangen van Vincent.
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 21:22:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pulmonaria:
Ron B.:

Pulmonaria:

Ik vind dit echt erg.

Waarom steunt Grenswetenschap iemand die dit soort dingen doet bij een familie programma waar dus ook kinderen van onder de 7 naar kijken?.

heel erg.

Dat mensen gefacineerd zijn door hem omdat hij luguber doet op het podium is tot daar aan toe. Maar om op te roepen op hem te stemmen omdatb jullie dan een extra artiekeltje krijgen..

Ik ben 100 % voor grenswetenschap.. maar dit vind ik minder.

Anyhow,
Ik stem lekker voor Reinder

En nu ga ik tv kijken.


alle trucs die hij doet behoren tot het standaard goochelaars repertoire, en er is helemaal niets satanistisch of vampirisch aan, het is hooguit op een duistere manier gebracht, maar het zijn feitelijk dezelfde trucs die iedere goochelaar doet...

uri geller is zelf fout in deze, hij is degene die glaasje draaien presenteert als gewoon mentalisme, en als ik moet kiezen tussen welke van de 2 het gevaarlijkste is dan is dat wel het glaasje draaien

de zwaar overdreven reactie van uri daarbij is nog bespottelijker, een probleem hebben met een beetje nepbloed maar wel zelf mensen "gezellig om de keukentafel" aan het geestenoproepen zetten, hoezo hypocriet?

en nu ga ik weer verder kijken


Oke, daarin moet ik je gelijk geven.
dat glaasje draaien vond ik ook niet kunnen.

Vincent deed nu vrolijk aan voodoo en zelfkastijding.
Bah, bah en nog eens bah.

Als de joker uit Batman al jonge geesten beïnvloed, wat doet dit dan wel niet?. Ik vond Uri's comment trouwens niet goed. Hij maakt zichzelf alleen maar belachelijk hiermee.. En ik word ook gezien als "gothic" op school maar ben echt geen fan van Vincent.

zucht..
Op 06-02-2009 21:22:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pulmonaria:
3.14po:

Patty deed vervelend, maar goed opgevangen van Vincent.

Hup Patty Hup !
Op 06-02-2009 21:22:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Pulmonaria:

3.14po:

Patty deed vervelend, maar goed opgevangen van Vincent.

Hup Patty Hup !

Pffff
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 21:23:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Pulmonaria:

Ron B.:

Pulmonaria:

Ik vind dit echt erg.

Waarom steunt Grenswetenschap iemand die dit soort dingen doet bij een familie programma waar dus ook kinderen van onder de 7 naar kijken?.

heel erg.

Dat mensen gefacineerd zijn door hem omdat hij luguber doet op het podium is tot daar aan toe. Maar om op te roepen op hem te stemmen omdatb jullie dan een extra artiekeltje krijgen..

Ik ben 100 % voor grenswetenschap.. maar dit vind ik minder.

Anyhow,
Ik stem lekker voor Reinder

En nu ga ik tv kijken.


alle trucs die hij doet behoren tot het standaard goochelaars repertoire, en er is helemaal niets satanistisch of vampirisch aan, het is hooguit op een duistere manier gebracht, maar het zijn feitelijk dezelfde trucs die iedere goochelaar doet...

uri geller is zelf fout in deze, hij is degene die glaasje draaien presenteert als gewoon mentalisme, en als ik moet kiezen tussen welke van de 2 het gevaarlijkste is dan is dat wel het glaasje draaien

de zwaar overdreven reactie van uri daarbij is nog bespottelijker, een probleem hebben met een beetje nepbloed maar wel zelf mensen "gezellig om de keukentafel" aan het geestenoproepen zetten, hoezo hypocriet?

en nu ga ik weer verder kijken


Oke, daarin moet ik je gelijk geven.
dat glaasje draaien vond ik ook niet kunnen.

Vincent deed nu vrolijk aan voodoo en zelfkastijding.
Bah, bah en nog eens bah.

Als de joker uit Batman al jonge geesten beïnvloed, wat doet dit dan wel niet?. Ik vond Uri's comment trouwens niet goed. Hij maakt zichzelf alleen maar belachelijk hiermee.. En ik word ook gezien als "gothic" op school maar ben echt geen fan van Vincent.

zucht..

ik ben ook echt geen fan van vincent, maar een beetje gewaagde act heb ik geen problemen mee, ach smaken verschillen denk ik...

en uri deed weer lekker overdreven, ja...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 06-02-2009 21:28:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 22:43:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: Mooi! Morgen dus op de stoep bij die gast?
(bericht gewijzigd op 6-2-2009 22:43:50)
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 22:43:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Narf: Die Uri is wel een naar agressief mannetje. Wat een kinderachtige reactie zeg...
Op 06-02-2009 22:53:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Narf:

Die Uri is wel een naar agressief mannetje. Wat een kinderachtige reactie zeg...

Ja, de schilfers beginnen van zijn lichtwerkerimago te vallen. Eerst glaasje draaien en nu een noodzaak aan anger management.

Ik hoop dat GW kan bijdragen in het op de kast jagen van Uri. Goeie TV, alleen daarvoor kijk ik.
(bericht gewijzigd op 6-2-2009 22:56:09)
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 22:56:09 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pulmonaria: Nou, ik ben benieuwd wat voor een blog er morgen op GW staat.
Geef de hartelijke groeten aan vincent, Mss moet hij ook maar in een bak pirhana's gaan zitten =D

Als ze niet in die smakelijke Reinder happen, happen ze vast wel naar een demonisch getint hapje als Vincent. HAP !
Op 06-02-2009 23:16:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pulmonaria: Behalve een Wicca priester en lid van de Satanskerk is Magister V ook ingewijd in de geheimen van Voodoo. Van de toveracedemie site.

Maar neeeee, twas niets geen Voodoo
ha-ha
Op 06-02-2009 23:19:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus:
Tim:
Als we voorbij de streekbieren raken, tenminste...

Kansloze missie dus.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 06-02-2009 23:35:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Pulmonaria:

Nou, ik ben benieuwd wat voor een blog er morgen op GW staat.
Geef de hartelijke groeten aan vincent, Mss moet hij ook maar in een bak pirhana's gaan zitten =D

Als ze niet in die smakelijke Reinder happen, happen ze vast wel naar een demonisch getint hapje als Vincent. HAP !

Zal morgen wel niet online staan. Zou wel heel erg snel zijn.
United as one. Divided by zero.
Op 06-02-2009 23:43:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Constantia Oomen: 0
(bericht gewijzigd op 7-2-2009 10:44:18)
Zolang er slachthuizen zijn, zullen er oorlogen zijn. Leo Tolstoj
Op 07-02-2009 10:26:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Constantia Oomen: 0
(bericht gewijzigd op 7-2-2009 10:32:04)
Zolang er slachthuizen zijn, zullen er oorlogen zijn. Leo Tolstoj
Op 07-02-2009 10:31:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: Denk niet dat Tim er nog een apart artikel over schrijft want die update zegt alles al.
Ja, Rob en Emiel waren weer als vanouds, met dezelfde oude truck. Ik denk niet dat je een camera nodig hebt ervoor. Mogelijk werkt het met bepaalde verborgen omschrijvingen/codewoorden die de ene subtiel aan de andere geeft.

Ik heb niet alles bekeken, alleen Vincent en zo nu en dan es iemand anders, zoals het anti-zwaartekracht-water van Jelle en haar vader.


(bericht gewijzigd op 7-2-2009 10:56:43)
United as one. Divided by zero.
Op 07-02-2009 10:56:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Constantia Oomen: 0
(bericht gewijzigd op 7-2-2009 11:02:50)
Zolang er slachthuizen zijn, zullen er oorlogen zijn. Leo Tolstoj
Op 07-02-2009 11:01:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Sten Oomen:

@ Stamgast

Bedankt voor het filmpje! Natuurlijk was dat geen magie. Maar ik ben teleurgesteld hoe weinig van de mentalisten met eigen acts komen. Zeker als je, zoals tegenwoordig, alles kunt na-googelen en youtuben.

Deze tijd vraagt meer van iedereen. Als je iemand al om de tuin wilt leiden, zal je met iets goeds moeten komen.

Valt mij ook op. Geen goede reclame voor de goochelaars. Misschien staat dat in het contract?
United as one. Divided by zero.
Op 07-02-2009 11:10:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Isis: Ik kijk eigenlijk nooit naar die show . Vind Uri Geller een egotripper eerste klas en dan al opgeklopte emoties van het publiek en de gasten die meewerken aan de acts en doen alsof het allemaal zóó geweldig is.
Maar vorige week zag ik een deel van de show met die act van Vincent (met die bloedzuiger) en Uri die weg liep en Patty erachteraan. Ik vond het allemaal zo belachelijk. Want er kijken ook kinderen zei hij .
Uri zit te zeiken over grenzen die overschreden worden.. maar wat doet HIJ ???!!!
Mensen ( en vooral kinderen) !!) glaasje laten draaien is inderdaad iets dat heel gevaarlijk kan zijn. In die aflevering vertelde een moeder hoe ze met haar kinderen notabene glaasje had zitten draaien !!Ik ken zelf mensen die hierdoor last hebben gekregen van entiteiten. En er zonder hulp vaak niet meer afkomen.
Uri Geller is zélf iemand die over grenzen overschrijdt. Weet ie wel wat ie doet. Het lijkt er niet op!
Ik vind dat het niet kan !
En hier nog even een filmpje op youtube waarin te zien is dat Uri de boel belazert.
Hij wil een kompas laten draaien met de kracht van een paar mensen (Israëlische televisie) en dat lukt zogenaamd niet. Dan ineens grijpt hij in een snel moment naar zijn hoofd en schuift of plakt dan iets om zijn duim... let goed op ( 2.21 min vd video). Dan gaat ie weer met hulp van het hele publiek het kompas in beweging proberen te krijgen.
Zijn hand is dan weer boven het kompas. En jahoor .. het kompas beweegt...
Wat heeft hij om zijn duim dat het kompas doet bewegen?Een magneet natuurlijk . Wat een bedrieger .


(bericht gewijzigd op 7-2-2009 11:32:25)
Op 07-02-2009 11:26:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Horatio: Of t nou goochelen, magie, mentalisme of wat ook is, het is entertainment. Mn dochter en klasgenootjes hebben t over 'The mask', hier over Vincent en/of Uri...houdt de gemoederen bezig, leuk toch. Alles beter dan ons druk maken over zaken die geen entertainment zijn.. toch?En als je niet wilt kijken of er hier op GW over lezen, dan zap je gewoon weg of lees je een blog wat wel je interesse heeft(staan er geloof ik meer dan 1000 op hier op de site..?)
Zelf val ik al een tijd over de negatieve reakties van sommigen hier...veel projectie en strijd. jammer, de schrijvers en bloggers doen heel erg hun best om gratis content te leveren...geef ze die credits en onthoud je af en toe ook eens van negatief commentaar of schrijf anders zelf eens iets!
Respect voor alle bloggers, keep the spirit alive!!

Hug.
Op 07-02-2009 0:02:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Isis:
Horatio:

Of t nou goochelen, magie, mentalisme of wat ook is, het is entertainment. Mn dochter en klasgenootjes hebben t over 'The mask', hier over Vincent en/of Uri...houdt de gemoederen bezig, leuk toch. Alles beter dan ons druk maken over zaken die geen entertainment zijn.. toch?En als je niet wilt kijken of er hier op GW over lezen, dan zap je gewoon weg of lees je een blog wat wel je interesse heeft(staan er geloof ik meer dan 1000 op hier op de site..?)
Zelf val ik al een tijd over de negatieve reakties van sommigen hier...veel projectie en strijd. jammer, de schrijvers en bloggers doen heel erg hun best om gratis content te leveren...geef ze die credits en onthoud je af en toe ook eens van negatief commentaar of schrijf anders zelf eens iets!
Respect voor alle bloggers, keep the spirit alive!!

Hug.

Er is ook niets mis met entertainment. Zo bedoel ik het ook zeker niet. Het is zelfs wel vermakelijk.. En heb ook geen kritiek op het Blog ansich.
Ik ben het wel eens met sommigen dat de sfeer in deze reeks niet erg leuk is rond Vincent én Uri Geller zelf. Hard.
Vincent shockeert graag en Uri vindt het walgelijk, loopt weg, gooit glazen kapot. Dat kan je ook nog entertaiment vinden. Ieder het zijn/hare inderdaad.

Dat glaasje draaien is écht gevaarlijk! Als je dochter daar maar niet aan gaat doen met vrienden ofzo. Hierdoor zijn al velen in de problemen geraakt .
Daarom vind ik dat erg onverantwoordelijk van Uri Geller om daar zo mee op TV te komen. Dat heeft niets te maken met negativiteit , strijd of projectie.
Bezint eer ge begint zou ik zeggen en lees dit even goed:
http://www.farida.nu/glaasje%20draaien.html

En ook een HUG !
Op 07-02-2009 0:41:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Horatio:
Isis:

Horatio:

Of t nou goochelen, magie, mentalisme of wat ook is, het is entertainment. Mn dochter en klasgenootjes hebben t over 'The mask', hier over Vincent en/of Uri...houdt de gemoederen bezig, leuk toch. Alles beter dan ons druk maken over zaken die geen entertainment zijn.. toch?En als je niet wilt kijken of er hier op GW over lezen, dan zap je gewoon weg of lees je een blog wat wel je interesse heeft(staan er geloof ik meer dan 1000 op hier op de site..?)
Zelf val ik al een tijd over de negatieve reakties van sommigen hier...veel projectie en strijd. jammer, de schrijvers en bloggers doen heel erg hun best om gratis content te leveren...geef ze die credits en onthoud je af en toe ook eens van negatief commentaar of schrijf anders zelf eens iets!
Respect voor alle bloggers, keep the spirit alive!!

Hug.

Er is ook niets mis met entertainment. Zo bedoel ik het ook zeker niet. Het is zelfs wel vermakelijk.. En heb ook geen kritiek op het Blog ansich.
Ik ben het wel eens met sommigen dat de sfeer in deze reeks niet erg leuk is rond Vincent én Uri Geller zelf. Hard.
Vincent shockeert graag en Uri vindt het walgelijk, loopt weg, gooit glazen kapot. Dat kan je ook nog entertaiment vinden. Ieder het zijn/hare inderdaad.

Dat glaasje draaien is écht gevaarlijk! Als je dochter daar maar niet aan gaat doen met vrienden ofzo. Hierdoor zijn al velen in de problemen geraakt .
Daarom vind ik dat erg onverantwoordelijk van Uri Geller om daar zo mee op TV te komen. Dat heeft niets te maken met negativiteit , strijd of projectie.
Bezint eer ge begint zou ik zeggen en lees dit even goed:
http://www.farida.nu/glaasje%20draaien.html

En ook een HUG !

Was geen reaktie speciaal voor jou, maar qua glaasje draaien heb je wel gelijk ja...kan gevaarlijk zijn.
Fijn weekend.
Op 07-02-2009 13:07:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Horatio:

, maar qua glaasje draaien heb je wel gelijk ja...kan gevaarlijk zijn.

Ermee smijten is nog gevaarlijker.
United as one. Divided by zero.
Op 07-02-2009 13:08:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Narf: http://reporter.nl.msn.com/articles/Nieuws-Binnenland/109794

Neeee! Hayashi zou een gast optreden doen!!
(bericht gewijzigd op 7-2-2009 13:18:54)
Op 07-02-2009 13:18:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: Uri stopt ermee?

Geloof ik niets van, hij zal zich ook wel aan een contract te houden hebben.
(bericht gewijzigd op 7-2-2009 13:25:40)
United as one. Divided by zero.
Op 07-02-2009 13:25:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi: het is allemaal geacteerd, uri geller is niet kwaad. Het is doorgestoken kaart om kijkcijfers te genereren en simpele figuren te laten denken dat ze uri geller kunnen tegenwerken want dat is het em juist, mensen die het programma als schapen volgen smsen sowieso maar mensen die dat niet zouden doen forceer je hier juist mee het wel te doen, dit programma heeft als ENIG doel inkomsten te genereren via de smsjes, via de stemmen. En daar trapt GW dus ook in blijkbaar.

Weet je wat een mentalist precies doet? Mensen manipuleren met zogeheten mindgames, oftewel mensen in een show laten geloven. De hele show is een groot mentalisme, het is geen 'magie' het is geen 'afval programma' maar een grote massa-oplichterij net als de gouden kooi met jaap. Daar zaten ook acteurs in waaronder jaap zelf.

Jullie worden bedonderd en als jullie dat nu NOG niet doorhebben dan vreet ik mijn schoen op. Echt on-ge-lovelijk dat mensen hier nog met open ogen intrappen. Het is bijna om van te janken hoe makkelijk manipuleerbaar mensen zijn.
Op 07-02-2009 14:13:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
eoi:

het is allemaal geacteerd, uri geller is niet kwaad. Het is doorgestoken kaart om kijkcijfers te genereren en simpele figuren te laten denken dat ze uri geller kunnen tegenwerken want dat is het em juist, mensen die het programma als schapen volgen smsen sowieso maar mensen die dat niet zouden doen forceer je hier juist mee het wel te doen, dit programma heeft als ENIG doel inkomsten te genereren via de smsjes, via de stemmen. En daar trapt GW dus ook in blijkbaar.

Weet je wat een mentalist precies doet? Mensen manipuleren met zogeheten mindgames, oftewel mensen in een show laten geloven. De hele show is een groot mentalisme, het is geen 'magie' het is geen 'afval programma' maar een grote massa-oplichterij net als de gouden kooi met jaap. Daar zaten ook acteurs in waaronder jaap zelf.

Jullie worden bedonderd en als jullie dat nu NOG niet doorhebben dan vreet ik mijn schoen op. Echt on-ge-lovelijk dat mensen hier nog met open ogen intrappen. Het is bijna om van te janken hoe makkelijk manipuleerbaar mensen zijn.

Een SMS'je vind ik een kleine kost voor een goeie show.

Tuurlijk is het opzet van SBS duidelijk. De enige die roept dat het niet duidelijk is ben jij.
United as one. Divided by zero.
Op 07-02-2009 14:16:45 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Isis:
eoi:

het is allemaal geacteerd, uri geller is niet kwaad. Het is doorgestoken kaart om kijkcijfers te genereren en simpele figuren te laten denken dat ze uri geller kunnen tegenwerken want dat is het em juist, mensen die het programma als schapen volgen smsen sowieso maar mensen die dat niet zouden doen forceer je hier juist mee het wel te doen, dit programma heeft als ENIG doel inkomsten te genereren via de smsjes, via de stemmen. En daar trapt GW dus ook in blijkbaar.

Weet je wat een mentalist precies doet? Mensen manipuleren met zogeheten mindgames, oftewel mensen in een show laten geloven. De hele show is een groot mentalisme, het is geen 'magie' het is geen 'afval programma' maar een grote massa-oplichterij net als de gouden kooi met jaap. Daar zaten ook acteurs in waaronder jaap zelf.

Jullie worden bedonderd en als jullie dat nu NOG niet doorhebben dan vreet ik mijn schoen op. Echt on-ge-lovelijk dat mensen hier nog met open ogen intrappen. Het is bijna om van te janken hoe makkelijk manipuleerbaar mensen zijn.

Toen ik zag hoe Uri wegliep bij die act met het opeten van bloedzuigers kreeg ik ook het gevoel dat het een act was. En bij de laatste aflevering leek het ook doorgestoken kaart dat hij zo boos werd. Als dat waar is dan gaan ze (Uri én SBS6) wel erg ver. Gooien met glazen ??
Hij staat hoe dan ook voor paal Uri. Als het geacteerd is is hij een nog grotere bedrieger/ manipulator dan ik al dacht. Als het echt is heeft hij totaal geen zelfbeheersing en gaat ook af als een gieter.
En SBS6 OOK !
Het houdt de gemoederen wel lekker bezig
Op 07-02-2009 14:33:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Pulmonaria:

Behalve een Wicca priester en lid van de Satanskerk is Magister V ook ingewijd in de geheimen van Voodoo. Van de toveracedemie site.

Maar neeeee, twas niets geen Voodoo
ha-ha

als hans klok, hans kazan of rasti rostelli alleen maar de pure en volledige waarheid op hun websites zouden zetten, dan waren ze ook nooit zo bekend geworden...

kijk alleen al eens naar die naam "toveracademie", dat komt rechtstreeks uit harry potter vandaan, en wie dat voor waar aanneemt is nogal lichtgelovig naar mijn mening

ik kan zeggen dat ik redelijk ingewijd ben, waarin laat ik even in het midden, en wat hij doet is niets bijzonders, en grote kans dat hij bij een echt ritueel ook peentjes zou zweten
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 07-02-2009 14:43:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Ron B.:

ik kan zeggen dat ik redelijk ingewijd ben, waarin laat ik even in het midden

De orde van het maagdenvlies?
United as one. Divided by zero.
Op 07-02-2009 15:03:45 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
3.14po:

Ron B.:

ik kan zeggen dat ik redelijk ingewijd ben, waarin laat ik even in het midden

De orde van het maagdenvlies?

cunt-hunting al over europe
nee, ik heb vanaf jonge leeftijd mij altijd in dit soort zaken geïnteresseerd, ik zit niet bij een sekte of wat dan ook, maar ik heb er wel veel over gelezen en veel zaken ook uitgeprobeerd...
en dan niet zozeer 1 zijde van het verhaal, maar alle kanten, de witte magie en ook de zwarte magie, maar nog meer oosterse magie, enz...

en zoals iedereen weet die zich in dat wereldje begeeft kwam ik ook veel trucs, oplichting, mindcontrol/hypnose en dergelijke tegen, wat gewoon een basisonderdeel van al die kunsten is, het zijn middelen voor de magie, thats all...

het is mooi om te zien, maar de "magiers" die echt iets kunnen zijn zeer zeldzaam, en de rest is grotendeels volksvermaak, cultuur en bijgeloof
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 07-02-2009 15:19:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
vosje: ik tijvel,
zou het doorgestoken kaart zijn?
dat Uri zo boos word?
If time doesn't matter, distance also won't.
Op 07-02-2009 18:29:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe:
3.14po:

Lanoe:

Ooit waren er ook mensen die een aversie tegen Joden hadden, zoals nu tegen de moslims en het is bewezen hoe makkelijk daar misbruik van gemaakt kan worden


Door de joden zelf, ja. Die hebben een neus voor misbruik van hun eigen geschiedenis.


Joden?
Of mensen die misbruik maakte/maken van het Jodendom?
Denk dat je je daarin nog wat kunt nuanceren, anders val je in dezelfde val als velen en wederom ten prooi van het dualisme.
Het is ook niet erg, deze wereld is gebasseerd op dualisme en het is moeilijk je daar los van te maken.
Carpe diem homo universalis
Op 07-02-2009 19:14:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lanoe: Hoewel men dus denkt Uri tegen te werken, werkt men juist mee.
Dit levert hem weer flink wat geld op
Och en anders stap ie weer in een helicopter met de een of andere rijke stinkert en pakt daar weer flink wat geld mee.
Hoe erg men hier in het eerste blogje ook zei er geen aandacht aan te geven
He played ya again
En over een jaartje zijn we Vinnie ook weer allemaal vergeten en heeft Uri hem dus ook geplayed.
Bedrog of niet (laat ik in het midden), it's a smart mother****** and he's playing us all


(bericht gewijzigd op 7-2-2009 19:28:38)
Carpe diem homo universalis
Op 07-02-2009 19:26:37 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Isis:
vosje:

ik tijvel,
zou het doorgestoken kaart zijn?
dat Uri zo boos word?

Ja , dat kan ik me voorstellen. Juist omdat Uri Geller zichzelf altijd als waarachtig heeft gepresenteerd. Dat hij over een 'gave' beschikt om dingen te laten bewegen (telekinese), lepels te buigen enz.
Maar zo langzamerhand is dat twijfelachtig.
Niet omdat het niet zou kunnen. Wat dat betreft :
Alles is mogelijk. Zie maar de andere blogs hier.

Volg je gevoel ...niet je verstand.
Liefs voor iedereen XX
Op 07-02-2009 19:32:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
colint: http://reporter.nl.msn.com/articles/Nieuws-Binnenland/109794
Dit klopt dus niet.
Uri woont in London en niet in amerika
Op 08-02-2009 0:32:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: Uriznavour:

United as one. Divided by zero.
Op 09-02-2009 17:38:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: Deze is ook leuk. Beetje zelfspot van Sluri. Hoewel natuurlijk helemaal gescript:


(bericht gewijzigd op 9-2-2009 18:13:35)
United as one. Divided by zero.
Op 09-02-2009 18:12:38 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Plakband: Wel grappig gedaan. Leuk bedacht. Jammer van dat lachbandje.
ech?
Op 10-02-2009 14:23:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ivoryke^: Praatjesmakers is altijd leuk
Moeten is een keuze...
Op 10-02-2009 16:08:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden