Als zelfs de Telegraaf artikelen plaatst dat de "Mexicaanse griep een complot is" wat kan ik er dan nog aan toe voegen? Hoogstens kan ik nog even wijzen op de idioterie die rond de vermeende pandemie was ontstaan. Zo had de dierentuin in Bagdad de pandemie aangegrepen om van hun lastige everzwijnen af te komen. Een vreemd besluit, omdat het Iraakse ministerie van Volksgezondheid eerder zei dat het doden van de wilde zwijnen niet nodig was. En hoewel volgens het WHO het preventief ruimen van varkens totaal overbodig is, heeft naar verluidt een man in Canada een kudde varkens besmet met een 'variant' van het griepvirus.

In dit deel wat stuiptrekkingen van de Mexicaanse griep en bekijken we de conspiracy kant van het verhaal. We zullen zien we hoe de aanslag op Beatrix in Apeldoorn precies in het plaatje past. Aluhoedjes op!


(Twee dienders zien niets van de ramp die zich onder hun neus voltrekt, toeval of hadden zij instructies?)

In Hongkong zitten tweehonderd gasten, onder wie acht Nederlanders en honderd personeelsleden, in quarantaine opgesloten in een hotel. Niet dat ze de griep hebben maar u weet wel; "uit voorzorg" en het staat natuurlijk goed op de voorpagina's. Dat volgens de Mexicaanse regering het griepvirus op zijn retour is, was voor China in ieder geval geen aanleiding om haar grenzen weer voor Mexicanen te openen.

Amerikaanse deskundigen hebben onlangs gezegd dat deze griep minder gevaarlijk is dan werd gevreesd. Dat is slecht nieuws voor het Amerikaanse bedrijf Ameritech, makers van gezichtsmaskers. Daar draaien de 80 werknemers overuren om aan de plotselinge enorme vraag te voldoen. Maar het is goed nieuws voor de Mexicaanse varkenshouders die dankzij de pandemie hun verkoop met 80% zagen dalen. Doordat men de benaming 'varkensgriep' heeft aangepast in 'Mexicaanse griep' verwachten de varkensboeren hun dramatische verkoopcijfers weer op te krikken. Op 28 april verklaarde het Amerikaanse ministerie van Landbouw al formeel dat de pandemie niets te maken had met de voedselveiligheid door het eten van varkens. Er was onder de Amerikaanse varkens niet één besmet dier gevonden.


(Man in the mirror Michael Jackson: als ik niet op iedereen kan lijken dan moet iedereen maar op mij lijken)

Conspiracy?

En dan zijn er natuurlijk nog legio vragen over het ontstaan van de Mexicaanse griep. Retardzone.com stelde een top 10 conspiracy-theorieën samen. Hoewel geen van de tien genoemde theorieën mij aannemelijk lijken, kan het natuurlijk zijn dat er voor u een conspiracy tussen zit waar u iets mee kunt. Zelf ken ik een leukere, de überconspiracy zeg maar.

Überconspiracy

In 2007 verscheen er op RTL4 in het programma van Albert Verlinde een item over de Bilderbergconferentie. U weet wel die club van hooggeplaatste lieden waaronder koningin Beatrix. Welnu, zonder blikken of blozen onthulde men in die uitzending dat de Bilderbergers de wereldbevolking willen decimeren:


Natuurlijk zat niet iedere Bilderberger op een dergelijk plan te wachten en het was onze eigen volksmoeder Beatrix die zorgde voor roet in het eten. Zij was er verantwoordelijk voor dat een genetisch in elkaar geknutseld dodelijk virus heimelijk werd vervangen door een minder dodelijke variant. Daar kwam men pas achter toen het virus op de bevolking werd losgelaten.
Hoewel media en gezaghebbende organisaties klaar stonden en de dames en heren Bilderberg zich ge-ent hadden, kwam er geen pandemie met de gedroomde miljarden slachtoffers. Ze lieten een intern onderzoek doen en als snel kwam men uit bij Beatrix.

Vervolgens werd als waarschuwing om zich niet te verzetten tegen de wil van de Bilderbergers de tot dan toe 'slapende' MK Ultra agent Karst T gewekt. Deze kreeg, net als destijds Volkert van der G. die Fortuyn doodschoot, de opdracht om een aanslag te plegen. Fortuyn moest dood omdat hij fel tegen het miljarden verslindende JSF project was. Maar Beatrix doden zou zelfs voor Bilderbergers een stap te ver zijn. Het was tenslotte haar opa Bernhard die de club opgericht had. En dus besloot men haar flink te laten schrikken. Karst T. ontving zijn instructie en ging als een robot tot uitvoer over. En zo kon het dat een stille, teruggetrokken en nette man een kamikaze actie hield met zijn zwarte Suzuki Swift.
Het kwam in ieder geval goed uit dat Karst later aan 'zijn verwondingen' overleed. Het zou zo maar kunnen, deze überconspiracy.

Mediahype

De jongens en meisjes van Fok.nl doen het nóg beter. Het viel hun op dat de media opvallend veel dezelfde plaatjes toont van mensen met mondkapjes. Opvallend is dat veel dezelfde foto's de revue passeren en het lijk wel alsof de maskerdragers poseren. Vergelijk zelf: dit met dit. En dit met dit.
U leest het, de bullshit piles up so fast you'll really need wings to stay above it.

Ondertussen overweegt de WHO alarmfase 6. Schuilkelders kunt u o.a. vinden onder paleis Soestdijk (tennisbaan) en in Den Haag (wel eerst even de ministers eruit jagen).

3.14po: tsss, wat een verhaal.
United as one. Divided by zero.
Op 04-05-2009 15:11:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Plakband: Dat ik al die tijd zo blind ben GeWeest...dit is het. Zo zit het in elkaar. Want anders zou Boulevard van de NWO dit nooit hebben mogen uitzenden...vrije journalistiek bestaat namelijk niet meer in Nederland, elke nieuwsbrenger is onderdeel van het Nationaal Wegen Onderhoud.

Aan het lakonieke gedrag van de presentatoren, terwijl ze het over miljarden-decimatie hebben, kun je duidelijk zien dat het ge-mindcontrollede agenten zijn! Dus dit was de aankeiler naar...ik zeg: volg de phallus .
(bericht gewijzigd op 4-5-2009 16:59:26)
ech?
Op 04-05-2009 15:41:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
FTNWO: Dat hele tv-zooitje is een en al gemanipuleer. Je wordt verdoofd door heel veel tv kijken, net als bij gamen. En dat willen ze graag. Houd je heerlijk in de illusie.
Op 04-05-2009 16:12:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Oberon: Allemaal knap en aardig, een verhaal naar mijn oren maar je kan niet hiermee naar buiten komen als je geen hard bewijs hebt. Het blijft speculeren!
En trouwens ik zou niet weten waarom fanatiek Bilderberger Beatrix de wereldbevolking zou redden...wat nut heeft het voor haar?
Op 04-05-2009 16:16:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Plakband: Volg de phallus jongens. FTNWO heeft het helemaal in de gaten. Kijkt dwars door de facades van de njew wurld order heen. Goed bezig man! Je ziet het echt helder.
ech?
Op 04-05-2009 16:19:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
FTNWO: Helaas wel ja. En ook ik zit er middenin want je ontkomt er niet aan. Vind het wel jammer dat het alleen maar erger lijkt te worden. We zitten vast langs alle kanten!
Op 04-05-2009 16:33:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Plakband: Ja het is verschrikkelijk! En de sheeple zullen pas wakker worden als het te laat is, als 80% van hun familie en vrienden kort na 2012 wegvalt door de plannen van de NWO die ze hebben voorbereid met mindcontrol via alle media die zij compleet in handen hebben en tot op de centimeter, iedere seconde besturen en manipuleren.... ....
(bericht gewijzigd op 4-5-2009 16:51:12)
ech?
Op 04-05-2009 16:46:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cultuurmeneer:
Oberon:

Allemaal knap en aardig, een verhaal naar mijn oren maar je kan niet hiermee naar buiten komen als je geen hard bewijs hebt. Het blijft speculeren!
En trouwens ik zou niet weten waarom fanatiek Bilderberger Beatrix de wereldbevolking zou redden...wat nut heeft het voor haar?


Helemaal mee eens: het blijft allemaal speculeren! Oftewel onbewezen theorieën op elkaar stapelen. En wat zouden ze bereiken met het uitroeien van driekwart van de wereldbevolking (of hoeveel het dan ook mag zijn)? Wie moet hun welvaart dan uitbouwen? Ze zijn zo rijk omdat er zoveel werknemers / consumenten zijn die hun produkten maken / kopen!
God... Dat ben je zelluf!
Op 04-05-2009 16:50:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Horatio: Ik denk dat Albert Verlinde ook bij de NWO zit...?
Op 04-05-2009 16:52:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
FTNWO: Yep, en degene die wel wakker zijn of worden gaan en hebben het heel moeilijk in deze tijd. Ze hebben alles zo goed dichtgespijkerd dat er geen ontkomen meer aan is. Werkelijk aan alles is gedacht en slim uitgezet om een NWO-tje te maken. Mensen, landen tegen elkaar opzetten, kredietcrisis, met voeding knoeien, griepje panderen, geld als doel ingezet ipv middel dankzij dit criminaliteit, drugs gebruiken als mind-control (sigaretten, alchohol, andere zware drugs) een werkelijk knettergekke maatschappij gecreert mede dankzij de schaapjes, media is zwaar onder controle, mensen verdoven via berichten (100 doden doet mensen totaal niets meer en we gaan gewoon weer een bakkie koffie drinken), alles is totaal losgeslagen en ze pakken werkelijk alles aan om de mensen in hun 'matrix' te houden zodat de mensen niet de kans krijgen zich uit de illusie te breken. Bewustwording is gaande natuurlijk maar het gros is nog steeds en wordt en blijft ook zwaar onbewust.
Op 04-05-2009 17:00:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Plakband: ...en zo is het! En volgens mij is GW ook een bewust vooropgezet onderdeel van de NWO! Anders zou er niet bij dit artikel het kopje 'hoax' staan toch?
Dat tegenstanders van de 'Nooit-Meer-wollenOnderbroek' hier hun zegje kunnen doen heeft niets te maken met de almacht van de NWO....het is allemaal een vooropgezet plan! En we worden constant gemanipuleerd.

Ook GW is hier een onderdeel van. Beken het nu maar rakkers! You are The Borg! Our Resistance is futile!
Nozems. Vermaledijde rekels!
(bericht gewijzigd op 4-5-2009 17:41:32)
ech?
Op 04-05-2009 17:04:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
FTNWO: Ja, schavuiten. Het is waar hoor wat je schrijft. Ook dit is gewoon een site die in de gaten gehouden wordt. En dan uiteraard ook Niburu, Argus oog etc. etc. Vooral niburu is een vreselijk site. Dat gaat werkelijk nergens over. Ufo-tje hier en bla bla bla. Bangmakerij en kwakzalverij. Angst angst en nog eens angst creeren. Zelfs de muziek kunnen ze niet met rust laten. En vergeet niet de energetische vervuiling overal in de lucht. Nope, er is geen ontkomen meer aan.
Op 04-05-2009 17:15:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
C.: @FTNWO:

Jij zult je reacties wel serieus bedoelen (?). Ik hoop dat je wel doorhebt dat niet iedereen serieuze reacties post.....

Op 04-05-2009 17:18:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
merlin: Geen onkomen meer aan...? Wat is dat voor een gelul? Ben je nou een Nederlander of niet? Wij Nederlanders laten ons door niemand op de kop zitten of de wet voorschrijven. Ik in ieder geval niet. Het enige wat we moeten doen is NIET doen wat ZIJ willen.Hoogste tijd voor wat Burgelijke Ongehoorzaamheid dus...
Op 04-05-2009 17:19:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
FTNWO: En ook dan hebben ze je. Dat is nou precies hetgeen ze willen. Hoe harder jij je ertegen verzet hoe vaster je jezelf erin zet.
Op 04-05-2009 17:24:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
FTNWO: Nee? Tsss nou dat is weer een illusie 'rijker'.
C.:

@FTNWO:

Jij zult je reacties wel serieus bedoelen (?). Ik hoop dat je wel doorhebt dat niet iedereen serieuze reacties post.....



Op 04-05-2009 17:25:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
C.:
FTNWO:

Nee? Tsss nou dat is weer een illusie 'rijker'.
C.:

@FTNWO:

Jij zult je reacties wel serieus bedoelen (?). Ik hoop dat je wel doorhebt dat niet iedereen serieuze reacties post.....






Ik bedoel dus in dit topic en daarmee bedoelde ik dus niet mezelf.
Maar goed, geheel in stijl: weer een illusie armer...
Op 04-05-2009 18:26:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Link: Ik...moraalridder van dienst,... vind dat GW een beetje respect moet tonen voor de nabestanden,... die eerste foto... kan daar niets anders geplaatst worden?.... ik weet het gruwel en ellende valt sneller in het oog... maar ik neem aan dat die mijnheer gestorven is???

Respect???????

Op 04-05-2009 18:36:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
celtic: Was alles dan maar een illusie?...snotver. Toch vertrouw ik het zaakje niet.
Condemnation without investigation is the highest form of ignorance
Op 04-05-2009 18:39:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
truckdriver:
merlin:

Wij Nederlanders laten ons door niemand op de kop zitten of de wet voorschrijven.


Eeeehhhh...hallo Den Haag?
Het merendeel van het NL volk slikt alles wat aan krankzinnige regels en wetten uit het haagse komt anders aardig voor zoete koek. Immers: we 'hebben het zo afgesproken' en 'het is voor ons eigen bestwil'. WTF??!!! Meer dan wat gemor en gereaguur zit er tegenwoordig niet meer in.
Evenwel ben ik blij dat jij daar niet aan mee doet, Merlin. B.O. maakt burgers onafhankelijk.
-
On topic: grappig verhaaltje. Maar dat die hele varkensgriep een hoax is, is wel duidelijk. Vond de 'link dump' link naar dit verhaal ook erg interessant: What's Missing From Every Media Story about H1N1 Influenza.
Op 04-05-2009 18:42:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars: Mooi die überconspiracy!
Ik ga nog een stapje verder.
Is Tates wel dood?
Tuurlijk zeggen ze dat ie overleden is maar zit ie niet gewoon lekker in het buitenland met een andere identiteit?
Je weet het niet!
Cannot kill the Battery!!!
Op 04-05-2009 20:04:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
FTNWO: Nee ik weet wie jij bedoelt
C.:

FTNWO:

Nee? Tsss nou dat is weer een illusie 'rijker'.
C.:

@FTNWO:

Jij zult je reacties wel serieus bedoelen (?). Ik hoop dat je wel doorhebt dat niet iedereen serieuze reacties post.....






Ik bedoel dus in dit topic en daarmee bedoelde ik dus niet mezelf.
Maar goed, geheel in stijl: weer een illusie armer...


Op 04-05-2009 20:06:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Bramsan:
Bert:

Ze lieten een intern onderzoek doen en als snel kwam men uit bij Beatrix.


gehehe

tia óf het heeft meer met dit te maken:

"Russian Intelligence Analysts are reporting to Prime Minister Putin today that US Military Forces loyal to President Obama have sent a ‘deadly message’ to the Netherlands’s Queen Beatrix over her Royal Dutch Shell Oil Companies plot with the CIA to assassinate the leftist President of Bolivia, Evo Morales, and as we had reported on in our April 15th report, “Obama Caves To CIA, Saves Bolivian Leader From Certain Death”

http://need2know.whynotnews.eu/?p=2536

Op 04-05-2009 20:55:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh: Zelftegenspraak en disinformatie?
oordeel zelf:


http://www.who.int/csr/disease/swineflu/frequently_asked_questions/about_disease/en/index.html
Is there any confirmation of transmission between pigs and humans at this point?

No.



http://new.paho.org/hq/index.php?option=com_content&task=view&id=1265&Itemid=569 (link vanaf WHO.int)
Although swine influenza viruses are normally species specific and only infect pigs, they do sometimes cross the species barrier to cause disease in humans.
...
How do people become infected?

Humans usually contract swine influenza from infected pigs, however, some cases lack contact history with pigs or environments where pigs have been located. Human‐to‐human transmission has occurred in some instances but was limited to close contacts and closed groups of people.


Of zouden ze bedoelen dat alleen in dit specifieke geval nog niet bewezen is dat het om varkensgriep gaat?
Wat de (originele) naamgeving dan weer niet verklaart, noch de stam H1N1
(bericht gewijzigd op 4-5-2009 22:15:35)
ALLES IS WAAR
Op 04-05-2009 21:59:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
merlin: Burgelijke Ongehoorzaamheid kan op vele manieren geschieden. Legaal wel te verstaan. Bekeuring? Allemaal bezwaar indienen. Laten we daar maar eens mee beginnen.

If you can' t beat them, join them...

En verder je mond open doen. Laat de mensen zich maar eens afvragen waarom die agent al die zooi uit de kofferbak van de Suzuki trok terwijl elke gek weet dat je een 'plaats delict' nooit aan mag raken. En al helemaaaaaal niet als het een 'aanslag' Den Trix betreft...

Praten. Dat helpt wel want op een bepaald moment zien de mensen om je heen dat je niet gek bent. De 100e aap.

En verder: 'be the change you want to see in the world...'
Dat helpt ook. Zeker weten...

merlin

Op 05-05-2009 2:57:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
juvenalis: Ik had zo al lang het vermoeden dat er iets niet pluis was rond die zgn. Mexicaanse griep. Het zaaien van onheilsberichten is al altijd een tactiek van 'duistere machtshebbers' geweest om de aandacht van de bevolking (media) af te leiden van andere onfrisse praktijken. Men refereert naar de mogelijke desastreuse gevolgen van de Spaanse griep die de wereldbevolking in het begin van de 20e eeuw miljoenen levens kostte. Dit is duidelijk anders.
In feite is hier sprake van het induceren van massa-hysterie.
Maar ja dat is al door de geschiedenis heen een steeds terugkerend wapen tegen een steeds maar mondiger wordende wereldbevolking.
Is hier geen sprake van een aanslag op het groeiende wereldbewustzijn ?
Op 05-05-2009 9:12:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker:

een man in Canada een kudde varkens besmet met een 'variant' van het griepvirus.


Kan wel aan mij liggen, maar waarom link je hier naar een artikel met de titel: "Nederlanders uit ziekenhuis Hongkong"? Foutje of heb ik iets niet goed begrepen?
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op 05-05-2009 11:17:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ellen: Kan iemand mij antwoorden op mijn vraag waarom er in hemelsnaam 2! griepvaccins per persoon nodig zijn? Een regeringswoordvoerder in België meldde dit, zonder verdere uitleg... Heb dit al aan diverse mensen/instanties/sites voorgelegd, maar niemand weet hier het fijne van... Weer zo'n knap staaltje van verkooptechniek door de farmaceuten?
Op 05-05-2009 0:43:42 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard:
ellen:

Kan iemand mij antwoorden op mijn vraag waarom er in hemelsnaam 2! griepvaccins per persoon nodig zijn? Een regeringswoordvoerder in België meldde dit, zonder verdere uitleg... Heb dit al aan diverse mensen/instanties/sites voorgelegd, maar niemand weet hier het fijne van... Weer zo'n knap staaltje van verkooptechniek door de farmaceuten?

Er zijn er geen 2 nodig, er is er niet 1 nodig. Weg met die onzin.
'Don't forget rule number 6'
Op 05-05-2009 13:28:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ellen:
Gerard:

ellen:

Kan iemand mij antwoorden op mijn vraag waarom er in hemelsnaam 2! griepvaccins per persoon nodig zijn? Een regeringswoordvoerder in België meldde dit, zonder verdere uitleg... Heb dit al aan diverse mensen/instanties/sites voorgelegd, maar niemand weet hier het fijne van... Weer zo'n knap staaltje van verkooptechniek door de farmaceuten?

Er zijn er geen 2 nodig, er is er niet 1 nodig. Weg met die onzin.


Minister Klink heeft welzeker vorige week een optie genomen op 34! miljoen vaccins (berichtje in de kranten op 30 april, ondergesneeuwd door het nieuws uit Apeldoorn), dus logischerwijs gaat hij er van uit dat iedereen ingeënt zal (moeten?) worden... Dit zijn toch realistische cijfers! Onzin? Je kunt dit wel niet willen maar de feiten spreken toch voor zich... En iedereen wil toch bewijzen voor dit soort "indianenverhalen"?
Op 05-05-2009 13:55:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ganzfeld:
ellen:

Kan iemand mij antwoorden op mijn vraag waarom er in hemelsnaam 2! griepvaccins per persoon nodig zijn? Een regeringswoordvoerder in België meldde dit, zonder verdere uitleg... Heb dit al aan diverse mensen/instanties/sites voorgelegd, maar niemand weet hier het fijne van... Weer zo'n knap staaltje van verkooptechniek door de farmaceuten?


Het zijn GEEN vaccins maar virus remmers...(zeggen ze) je wordt er dus niet beter van maar je voorkomt verdere verspreiding.

Waarom zoveel? Omdat Ab Klink een gerelicapte healthnut is met belastinggeld teveel...

Op 05-05-2009 15:13:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ganzfeld:
moonwalker:


een man in Canada een kudde varkens besmet met een 'variant' van het griepvirus.


Kan wel aan mij liggen, maar waarom link je hier naar een artikel met de titel: "Nederlanders uit ziekenhuis Hongkong"? Foutje of heb ik iets niet goed begrepen?


Ik gok een foutje.. maar hier http://www.euronews.net/2009/05/03/human-infects-pigs-in-canada/ staat ook iets dergelijks.
Op 05-05-2009 15:14:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
JohnvR1966: @ Merlin:

Sporen veiligstellen op een plaats delict is voorbehouden wanneer er (nog) geen dader in het vizier is. Sporen dienen dan in de richting te wijzen van de dader, maar die hadden ze op dat moment al.

Daarbij was er nu het algemeen belang dat vooropstond, namelijk de mogelijkheid dat er zich explosieven in het voertuig zouden bevinden en die z.s.m. door de EOD (die er ook wel degelijk bij stond) onschadelijk laten maken.

Voor de rest weet ook iedere gek dat een 'niet tot handelen bevoegd zijnde' persoon met zijn tengels uit die kofferbak moet blijven, maar onder de gegeven omstandigheid, in het kader van eventuele dreiging, is het toch echt een politiebeambte die, in overleg met zijn meerdere, tot handelen bevoegd is. Dat ze ons niet vertellen wat hun richtlijnen van 'hogerhand' zijn, lijkt mij niet meer dan logisch.

Iets over een schoenmaker en zijn leest....
(bericht gewijzigd op 5-5-2009 15:55:16)
Scientia potestas est
Op 05-05-2009 15:53:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Mehdi: ' Talk is cheap ' zullen de machthebbers denken en zeggen, hoe harder en luider je je woord verkondigt des te harder de teugels worden aangetrokken, wanneer je in zwijgstand gaat zitten zullen de teugels nog steeds worden aangetrokken, we leven op een materiele aardkloot die bestuurt word door de absolute macht, je kan er uitstappen als je financieel onhafhankelijk bent en je eigen plan kan trekken,...

Vechten tegen de bierkaai dus,...helaas.
,. Waar een wil is ben ik weg,..!
Op 05-05-2009 16:47:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
merlin:


En verder je mond open doen. Laat de mensen zich maar eens afvragen waarom die agent al die zooi uit de kofferbak van de Suzuki trok terwijl elke gek weet dat je een 'plaats delict' nooit aan mag raken. En al helemaaaaaal niet als het een 'aanslag' Den Trix betreft...

merlin


Hoppa!
Weer een vraag erbij!
Zo houdt het natuurlijk nooit op.

Het ergste van het verhaal is dat er onschuldige slachtoffers zijn gevallen.
Nogmaals sterkte voor de gewonden en de nabestaanden.
Cannot kill the Battery!!!
Op 05-05-2009 17:43:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
rudiev: http://www.sciencedaily.com/releases/2009/05/090511151620.htm
conclusie uit artikel:

Professor Neil Ferguson, the corresponding author of the new research from the MRC Centre for Outbreak Analysis and Modelling at Imperial College London, said: "Our study shows that this virus is spreading just as we would expect for the early stages of a flu pandemic. So far, it has been following a very similar pattern to the flu pandemic in 1957, in terms of the proportion of people who are becoming infected and the percentage of potentially fatal cases that we are seeing.

"What we're seeing is not the same as seasonal flu and there is still cause for concern – we would expect this pandemic to at least double the burden on our healthcare systems. However, this initial modelling suggests that the H1N1 virus is not as easily transmitted or as lethal as that found in the flu pandemic in 1918," added Professor Ferguson.
je mag me beledigen, je mag me kwetsen, maar spreek wat je denkt, dan discussieren we verder...
Op 12-05-2009 0:22:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh: Vrijdag-middag game?
http://www.thegreatflu.com/
ALLES IS WAAR
Op 22-06-2009 18:55:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
ThoTh:

Vrijdag-middag game?
http://www.thegreatflu.com/

ziet er heel leuk uit , maar voor mij helaas veel te ingewikkeld
Nee, dank u.
Op 23-06-2009 18:26:42 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
MareJane:
JohnvR1966:

@ Merlin:

Sporen veiligstellen op een plaats delict is voorbehouden wanneer er (nog) geen dader in het vizier is. Sporen dienen dan in de richting te wijzen van de dader, maar die hadden ze op dat moment al.

Daarbij was er nu het algemeen belang dat vooropstond, namelijk de mogelijkheid dat er zich explosieven in het voertuig zouden bevinden en die z.s.m. door de EOD (die er ook wel degelijk bij stond) onschadelijk laten maken.

Voor de rest weet ook iedere gek dat een 'niet tot handelen bevoegd zijnde' persoon met zijn tengels uit die kofferbak moet blijven, maar onder de gegeven omstandigheid, in het kader van eventuele dreiging, is het toch echt een politiebeambte die, in overleg met zijn meerdere, tot handelen bevoegd is. Dat ze ons niet vertellen wat hun richtlijnen van 'hogerhand' zijn, lijkt mij niet meer dan logisch.

Iets over een schoenmaker en zijn leest....

Maar wanneer je zegt dat er in overleg met zijn meerdere.... Wanneer moet dat gebeuren dan? In 2 seconden of wist men er al van af en was het voor de show? ik denk het laatste. Potverdorie, er stond een marechausseebus op dezelfde weg waar hij snelheid moest maken en er was notabene ook nog een helicopter erboven en de scherpschutters die overal opgesteld liggen. Dus,of beveiliging heeft hard gefaald, of Kars moest zijn opgelegde taak uitvoeren. Dit alles om Beetje een beetje bang te maken, wat ik niet geloof. Eerder omdat dan weer het klootjesvolk Beetje de hemel weer inprijst. pffff
(bericht gewijzigd op 23-6-2009 19:28:33)
Op 23-06-2009 19:27:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: 1918 is wel enige studie waard.
Nee, dank u.
Op 23-06-2009 19:31:09 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi: gewoon een asperientje nemen, opgelost.
Op 23-06-2009 19:37:42 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard: Via extreem's blog: (http://extreem.mabble.eu/48_opmerkelijk_nieuws) las ik dat Prof. Dr. Ab Osterhaus zich beklaagt dat hij vaak gezien wordt als doemprofeet. Wel, de verklaring hiervoor is simpel: Ab Osterhaus is een doemprofeet, evenals alle virologen van deze onverlichte tijd. Er worden aan de lopende band nieuwe virussen uitgevonden die dan een verschrikkelijke epidemie zouden kunnen veroorzaken. Worden deze virussen dan geisoleerd uit patienten en gekarakteriseerd? Nee, er worden twee eenvoudige bloedproefjes uitgevoerd (hemagglutinatie en meten van de activiteit van het enzym neuraminidase), en op grond van die uitkomsten wordt er een label aangemaakt (zoals H1N1). En dit label wordt dan geacht een griepvirus te vertegenwoordigen dat nog niemand ooit in handen heeft gehad. Ongelofelijk? Maar dit is wetenschap anno 2009, lieve mensen. Jullie worden gewoon belazerd.
http://gezondheidsgezanik.blogspot.com/
'Don't forget rule number 6'
Op 24-06-2009 8:10:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
jspreen:
Gerard:

Ongelofelijk? Maar dit is wetenschap anno 2009, lieve mensen. Jullie worden gewoon belazerd.


Ja, dat is de medische "wetenschap" anno 2009, de moderne religie : De priester werd dokter, de doop het vaccinatieprikje en de huidige ketter staat beter bekend als een negationist, goeroe of conspiratietheoreticus. En, je verzint het toch niet, de grondlegger van het bedrog heet Pasteur. Als dat geen teken aan de wand is ...

Ziekte veroorzaakt door Virusen en bacteria : dat is flauwekul. En dus, virusen en bacteria te lijf gaan met vaccinatieprikken, dat is onzin en nog levensgevaarlijk ook. Maar wie durft zover te gaan? Niemand.
Wat afgeven op die H1N1 psychose, ja, makkelijk. Kan m'n zoontje van 10 ook. 't Ligt er zo dik bovenop dat alleen randdebielen en vaccijnfabriekenaandeelouders nog niet in stuipen over de vloer rollen van het slaplachen. Maar een paar stappen verder gaan en de gehele louis pasteur maskerade voor rot schelden en bij de vuilnis zetten, nee, dat kan niet. Terwijl het daar toch de hoogste tijd voor is.

(bericht gewijzigd op 24-6-2009 19:36:30)
Op 24-06-2009 19:26:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
jspreen: dubbel..
(bericht gewijzigd op 24-6-2009 19:35:16)
Op 24-06-2009 19:27:42 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: en dwars
Nee, dank u.
Op 24-06-2009 20:46:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: en dwars
Nee, dank u.
Op 24-06-2009 20:47:46 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
fan: http://www.grenswetenschap.nl/nieuws.asp?n=3301&p=1#reactie74350
Gepost op: 24-6-2009 19:44:37
Gerenomeerde sprekers tijdens deze jubileum-viering!
.
Zaterdag 27 juni 2009, de dag waarop de ‘Nederlandse Vereniging Kritisch Prikken’: http://www.nvkp...ch-prikken/home/ haar 15-jarig jubileum zal vieren in het ‘AC-ontmoetingscentrum De Meern: http://www.nvkp...ctualiteit/#c170 waarvoor men nog kan aanmelden, echter... vol is vol!

Er zullen gedurende deze dag lezingen worden gegeven door:
.
Désirée Röver (Medisch Research Journaliste), is schrijfster van het boek “Baarmoederhalskanker”: http://www.succesboeken.nl/?PC=0EAC989F en samen met Anneke Bleeker: http://www.verontrustemoeders.nl/ geeft zij lezingen in het land omtrent vaccinaties algemeen en HPV in het bijzonder, waarvoor hulp gevraagd: http://www.verontrustemoeders.nl/page1.html Het thema tijdens haar lezing zal zijn........ (HPV) vaccinaties en gezondheid.
lees verder op de link.
Ook over de Mexicaanse griep zal ongetwijfeld gesproken worden.
Op 24-06-2009 22:11:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden