Brekend nieuws. Aardbevingen, overstromingen, pandemieën en god weet wat voor ellende nog meer vinden niet toevallig plaats. Geleerden uit verschillende landen en invalshoeken zijn onafhankelijk van elkaar tot één en dezelfde conclusie gekomen over het waarom iets naars gebeurt als het gebeurt. Buiten het voorgaande opmerkelijke inzicht komt men mondiaal ook met verschillende oplossingen om meer ellende te voorkomen. Sommige landen zijn op dit moment al pro-actief bezig om onze toekomst en die van onze kinderen veilig te stellen. Het is slechts een kwestie van tijd tot we waarlijk op een paradijselijke aarde wonen.

(God is groot, god is goed, god is liefde en Mohammed is zijn proleet (nsfw))

Schandalen in, en de teloorgang van, de Rooms-Katholieke Kerk zijn volgens Bisschop Gregory de schuld van homofielen. De orkaan Katrina kwam ook niet zomaar uit de lucht vallen, de anti-abortusbeweging Columbia Christians for Life verklaarde gelijkgestemd dat de oorzaak bij homofielen lag. Rabbijn David Basri, een prominente Israëlische Kabbalah-leider twijfelde er geen moment aan, de vogelgriep werd veroorzaakt door homo's. de Israëlische ultraorthodoxe parlementariër Shlomo Benizri nam het een stapje verder door te beweren dat aardbevingen de schuld zijn van de homo’s. Dat de Iraanse president Ahmadinejad geplaagd werd door de 'schijn dat hij oneerlijke verkiezingen' zou hebben gehouden komt volgens hemzelf door... jawel... homo's. Het is dus geen wonder dat er zoveel geweld tegen homofielen is, dat is gewoon de schuld van de... euh... homo's zelf. En dat is geen wonder, immers volgens auteur Piet Versluis uit Werkendam is er geen verschil tussen homofilie en pedofilie. En hij kan het weten want hij heeft er een boek over geschreven.

In het tijdschrift van de vzw Humanistisch Vrijzinnig Vormingswerk Limburg verscheen in september 2002 een artikel met als titel "Homofilie: de aard van de geaardheid”. Homofilie wordt daarin geassocieerd met criminaliteit en met het "Dutroux-tijdperk". Het wordt gelijkgesteld met "al wat sinds mensenheugenis als verwerpelijk en zelfs als misdadig werd beschouwd: abortus, prostitutie, euthanasie” en met de vrijlating van gevaarlijke criminelen. Bron: Skepp: Pseudo-wetenschap in dienst van de homohaat.

Nu we weten dat homofielen de oorzaak zijn van uw hoofdpijn, file's, de kredietcrisis, zowat alle rampen en de op handen zijnde derde wereldoorlog is het zaak om er wat aan te doen. Gelukkig kan men homofilie genezen. De yogi Swami Baba Ramdev biedt een oplossingen voor de 'ziekte' homofilie in de vorm van yoga. Gewoon op één been staan met de armen in de nek en de homo wordt vanzelf weer hetero. Voor wie het lichaam niet wil verdraaien zijn er psychiaters. In Engeland kunt u bij één op de zes psychiaters terecht. en dan zijn er natuurlijk de Pinkstergemeenten die hun hand niet omdraaien voor een homo-'healing'.

Homo terroristencel
(Homo terroristencel)

Genezen is soms een lang proces en dat kan volgens sommigen verkort worden. De Canadese onafhankelijk federale politicus David Popescu wil eenvoudigweg homo's executeren. Een methode die vooral in het Midden Oosten tot de dagelijkse folklore behoord. Snel, simpel en bijzonder effectief om ontluikende homo's angstig in de kast te houden.

de Amerikaanse psychiater Jeffrey Satinover snapt al die ophef over homofielen niet. Hij 'weet' dat homofilie slechts fictie is. Alle ophef over homo-emancipatie of rechten is in zijn ogen flauwekul. Immers rechten toekennen aan een 'groep mensen die niet bestaan' is belachelijk, toch?

Doe eens een gedachte experiment en vervang het woord homo in dit stukje of de linkjes door bijvoorbeeld negers, joden, Marokkanen, blanken of voor mijn part invaliden. De wereld zou te klein zijn en iedereen zou gaan gillen. Maar als het over de homofiele medemens gaat blijft het angstvallig stil.

De bovenstaande geleerden hebben ontdekt dat hun respectievelijke goden helemaal niet van homofielen houden. En, zoals iedereen weet, is het slecht aardappelen vreten met een boze god. Homofielen vertoornen het opperwezen nu eenmaal en dat god liefde is en de Islam vrede telt dan even niet. Kortom de oorzaak van al het kwaad en ellende komt door die nare homofielen.

De 'oorzaak van alle ellende'-theorie van de verschillende betweters vertoont één hiaat. Als een opperwezen zich zo druk maakt over homofilie waarom worden dan gaykroegen, COC centra's en grote groepen homo´s nooit getroffen door de vuist van god? Luistert God ook naar ABBA en The Village People?

Een andere vraag is wie de mensen zijn die in Iran worden opgeknoopt, immers in Iran zijn geen homofielen (zie video).

Cynditjuh: .....Dit.... is.... te erg voor woorden. Hier wordt ik gewoon misselijk van.
....of niet
Op 20-07-2009 0:47:37 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Bounty: Misschien dat Bruno hier wel iets aan kan doen :-D
De kwaliteit van je leven wordt bepaald door de zaken waar jij onbewust bekwaam goed in bent !
Op 20-07-2009 13:11:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Firefox: De oorzaak van alle kwaad is ... de mens, natuurlijk.

Op 20-07-2009 13:22:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Link: De oorzaak van alle kwaad in deze context is God,.. eigenlijk is hij altijd de oorzaak,.. hij is de creator,.. en hij heeft alles gemaakt van het niets, ..dan is hij ook de schepper van 'het kwade' en van homo's.. en van islamieten, en van christenen (en ga maar verder)

Man created God in there image... of nee het was andersom zekers :p
Op 20-07-2009 13:43:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NewDayNL: Oh hallo lieverds,

Enig artikeltje zeg! Werkelijk dolletjes! Ook zo goed uitgelegd. Maar wat ik niet begrijp is het volgende:

Zo'n 10 procent van de populatie is homoseksueel, zowel bij de M'tjes als de V'tjes. Het bijzondere is dat dit niet alleen geldt voor ons alwetende *kuch* homo sapiens sapiens, maar voor alle gewervelde soorten die homoseksueel gedrag vertonen...

G*tverdómme zeg! Van de orthodoxen - van welke snit dan ook - mogen we niet alleen Zijn naam ijdel of verkeerd gebruiken; ook trekken zij Zijn totale schepping nog in twijfel ook!

Ja, ik geloof. Maar eerder in een fatterige Oppernicht met oog voor schoonheid, levenslust en liefde voor ´laat 1000 bloemen bloeien´, dan in een nukkige, kortzichtige, starre, rancuneuze en moordlustige ouwe zak met een lange, morsige stinkende baard.

Amen.

Richard
http//en.wikipedia.org/wiki/Homosexual_behavior_in_animals
Het was altijd groter dan we dachten dat het was
Op 20-07-2009 14:16:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Buff:
Link:

De oorzaak van alle kwaad in deze context is God,.. eigenlijk is hij altijd de oorzaak,.. hij is de creator,.. en hij heeft alles gemaakt van het niets, ..dan is hij ook de schepper van 'het kwade' en van homo's.. en van islamieten, en van christenen (en ga maar verder)

Man created God in there image... of nee het was andersom zekers :p


De illusie van 'Het Kwaad' in de Mens, is de illusie te denken dat we afgescheiden van elkaar zijn.

Het kwaad in de Wereld is de mis perceptie van die Mens die denkt dat er een ander (HOMO), of een opperwezen (HOMO?) verantwoordelijk is voor het/zijn lijden. (Iets of iemand dient toch de schuld hebben.)

Het Kwaad is in mijn bescheiden visie: Een dynamische kracht die deel uitmaakt van 'Het Zelf, Het Universum en Het Leven'.
Het is dan ook als een spiegel waarin al het nare, verdorvene en niet creatieve zich aan ons openbaart, als zijnde niet een deel van onszelf en ons bestaan, maar buiten ons zelf geplaatst dient te worden; wat uiteraard een dramatische vergissing van het individu is.
Het is wijs om het kwaad niet te voeden, maar het is zeker ook niet de bedoeling het te ontkennen.
Maar het gelaten te aanvaarden in liefde en wijsheid, waardoor het aan kracht en belang inboet.

Ik ben ook gek... :P
Op 20-07-2009 15:08:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Maan: Eh, wie zegt dat de Green Leaves gay zijn?

http://en.wikipedia.org/wiki/Yatta
The Lost History of Man: http://www.talc.site88.net
Op 20-07-2009 15:09:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Buff:

*'De Green Leaves are gay.'*

Boeiend zeg...
(bericht gewijzigd op 20-7-2009 15:16:30)
Ik ben ook gek... :P
Op 20-07-2009 15:13:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Maan: Oorzaak van alle ellende is onbegrip voor elkaar.
The Lost History of Man: http://www.talc.site88.net
Op 20-07-2009 15:20:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Buff:
Ik begrijp het... ;-)
Ik ben ook gek... :P
Op 20-07-2009 15:22:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
kwast: Ik ben geen homo maar, de schuldvraag ligt bij de Hetro's want die hebben er voor gezorgd dat er nu een overbevolking is. En al die mensen moeten weer ergens wonen. Dus er wordt veel gebouwd, waardoor de regen niet meer in de grond kan trekken, maar afgevoerd moet worden. Gevolgen zijn: overstromingen, aardverschuivingen, voedselschaarste, files, luchtverontreiniging e.d.
(bericht gewijzigd op 20-7-2009 16:14:29)
Op 20-07-2009 16:11:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Motek from Spac: In den Beginne was alles één...daarna kwam de deling...hmz..delen/deling..mannetje/vrouwtje, wat er tussen ligt-hangt-zit-bestaat-leeft. Ik wroet verder en kom allerlei "vieze" beestjes tegen, naaktslakken zelfs. En o heren, vergeef mij, blote billen, kleauten, venus en amor. Mijn hersenkwabben sidderen van al deze informatie. Ben in dubio; zal ik de mens, de homo de schuld toeschuiven? G'D allemachtig! Als het de politiek niet is zijn het de geloofslijders wel. Eén grote sekte die het gepeupel op de kniéen wil krijgen, de viespeuken!
Op 20-07-2009 16:19:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Bounty: Wat lopen jullie allemaal te spraakwateren. Het is gewoon de schuld van de HOMO's, klaar!

Ik bedoel straks hebben de pedofielen het gedaan dus laat me nog ff met rust voor het zo ver is. Laat nu de homo's de last nog maar ff dragen.
De kwaliteit van je leven wordt bepaald door de zaken waar jij onbewust bekwaam goed in bent !
Op 20-07-2009 16:53:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard: Hitler kan toch mooi trots zijn op de resultaten van zijn propaganda.
'Don't forget rule number 6'
Op 20-07-2009 17:11:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden: God is zijn grote baard(ons dus) meer dan zat en zal hem binnenkort afknippen en scheren .
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 20-07-2009 17:21:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
sufi: Ik ken iemand die zwart, homo en gehandicapt is.......
Enig idee waar die persoon zich kan gaan verschuilen ?

Wat verschrikkelijk triest dat er in deze tijd nog zoveel kortzichtige mensen zijn onder het christelijk geloof. Dat geeft mij weinig hoop dat de islam over een paar honderd jaar wat toleranter zal zijn en geen extremisten meer zal hebben...
Op 20-07-2009 17:35:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Picobyte: Hermafrodieten waren er reeds voor de mens er was en zijn er nog steeds.
Er worden zelfs mensen geboren die tweeslachtig zijn.
Dat mensen andere mensen blind haten omdat die anders zijn is al erg genoeg.
Maar om het in naam van hun god te roepen dat noem ik nou pure godslastering!
Als Jezus zich iedere keer zou omdraaien in zijn graf als iemand haat in naam van god,Sluit er dan in godsnaam een generator op aan! Stroom zat voor heel de wereld.
Stroom moet vloeien.
Op 20-07-2009 18:03:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cultuurmeneer: 'Goed' en 'Kwaad' bestaan niet. 'Goed' en 'Kwaad' is allemaal relatief; het is voor iedereen weer iets anders. Mensen die geloven in 'Goed' en 'Kwaad' zijn bovendien antropocentrisch (= stellen de mens centraal in het universum).

Overigens: ik heb pas digitale tv laten installeren en kreeg tijdelijk alle zenders op proef, inclusief Playboy TV, Hustler TV, Private Spice en... X-MO (een 'Gay Lifestyle'-kanaal).
Ik vond de mogelijkheid om de hele dag porno te kijken al ranzig maar dat homo-kanaal... OMG! Dat was ècht schokkend! De hele dag dat gehei in die vette bruine klei... 'tIs toch wel raar om sex te zien die helemaal geen relatie meer heeft met voortplanting.

Ik ben blij dat ik al die zenders weer van m'n televee af heb!!!

Maar tegelijkertijd... Laat iedereen lekker zijn eigen ding doen!
(bericht gewijzigd op 20-7-2009 19:25:57)
God... Dat ben je zelluf!
Op 20-07-2009 19:06:45 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi: Ik heb er ook eens over gedacht digitale tv te nemen met als enige reden "klassieke muziek tv' maar na wat erover te hebben nagedacht er maar van afgezien, tis in het bos interresanter dan wat een tv te bieden heeft.
Op 20-07-2009 21:11:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pulmonaria: Tsjoh, stoute homootjes toch.

Wat een onzin.
Ik hoop dat deze mensen eens flink op hun achterhoofd vallen en daarbij hun hersentjes weer op de goede volgorde krijgen.

mijn Beste maatje is Homo en er zit geen greintje kwaad in.
Op 20-07-2009 21:35:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi:
Pulmonaria:

Tsjoh, stoute homootjes toch.

Wat een onzin.
Ik hoop dat deze mensen eens flink op hun achterhoofd vallen en daarbij hun hersentjes weer op de goede volgorde krijgen.

mijn Beste maatje is Homo en er zit geen greintje kwaad in.

maar ondertussen bouwt hij in zn kelder een atoombom.
Op 20-07-2009 21:44:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Erkki:
kwast:

Ik ben geen homo maar, de schuldvraag ligt bij de Hetro's want die hebben er voor gezorgd dat er nu een overbevolking is. En al die mensen moeten weer ergens wonen. Dus er wordt veel gebouwd, waardoor de regen niet meer in de grond kan trekken, maar afgevoerd moet worden. Gevolgen zijn: overstromingen, aardverschuivingen, voedselschaarste, files, luchtverontreiniging e.d.


Je vergeet hierbij dat de overvloed aan mensen ook veel meer stof doet opwaaien.
Op 21-07-2009 5:14:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard:
sufi:

Ik ken iemand die zwart, homo en gehandicapt is.......
Enig idee waar die persoon zich kan gaan verschuilen ?

Wat verschrikkelijk triest dat er in deze tijd nog zoveel kortzichtige mensen zijn onder het christelijk geloof. Dat geeft mij weinig hoop dat de islam over een paar honderd jaar wat toleranter zal zijn en geen extremisten meer zal hebben...

Nog verschrikkelijker is het dat dat soort christenDOM beslist niet in overeenstemming is met wat Jezus, waar men van zegt zich op te baseren, verkondigd heeft. Hoe gek kan je het krijgen.
'Don't forget rule number 6'
Op 21-07-2009 10:16:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Buddah67: Vanuit de psychologie/psycho-analyse, is het volgende duidelijk: Dat waaraan je je stoort bij andere mensen is meestal iets waarin je jezelf herkent - maar je wil je daar niet aan toegeven omdat je dit als negatief ervaart.

Iedereen kent het gezegde wel: "Wat je zegt dat ben je zelf"

Dus - de meeste mensen (om niet te veel te generalizeren), die iets hebben tegen homo's (aka homofoben) hebben zelf homofiele gevoelens maar zijn bang om deze te uiten.

Interessant om over na te denken (en niet allen in verband met homosexualiteit) voordat je iemand anders een 'label' opplakt of aanspreekt op zaken die jou 'toevallig' irriteren.

Tolerantie - Respect - Liefde
Op 21-07-2009 10:51:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Frank Bomans:
Buddah67:

Vanuit de psychologie/psycho-analyse, is het volgende duidelijk: Dat waaraan je je stoort bij andere mensen is meestal iets waarin je jezelf herkent - maar je wil je daar niet aan toegeven omdat je dit als negatief ervaart.

Iedereen kent het gezegde wel: "Wat je zegt dat ben je zelf"

Dus - de meeste mensen (om niet te veel te generalizeren), die iets hebben tegen homo's (aka homofoben) hebben zelf homofiele gevoelens maar zijn bang om deze te uiten.

Interessant om over na te denken (en niet allen in verband met homosexualiteit) voordat je iemand anders een 'label' opplakt of aanspreekt op zaken die jou 'toevallig' irriteren.

Tolerantie - Respect - Liefde


http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=1379

http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=2591

Van Bert en Pino, de GW-homo's.
(bericht gewijzigd op 21-7-2009 11:07:17)
Zijde weer bezig, Madam Toerkes?
Op 21-07-2009 11:06:45 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Motek from Spac: De steen der wijzen heeft men blijkbaar nog niet gevonden bij die vingerwijzertjes.Alles wordt pas helder voor iemand die zelf helder is geworden.Buddah67 zit op het goede spoor..
Op 21-07-2009 0:34:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Bassie22: De oorzaak is, is dat het een taboe is in deze samenleving om aan je zelf te denken. Dat is zgn. egoistisch. Om die reden kijken wij altijd naar anderen en bedenken wij regeltjes en zo.

Dat komt dan weer mooi uit voor degenen die de macht hebben, want de 'gewone' mens volgt dan slaafs...

Advies: Denk en doe vooral meer met en aan jezelf. Volg eens je eigen gevoel en niet het gevoel wat de samenleving jouw probeert op te spelden en neem de verantwoording voor je eigen leven ipv dat de overheid, dokter, dominees, leraren en/of ouders dat voor je doen!
Nieuw Bewust Zijn
Op 21-07-2009 14:44:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi: Ik ben niet bang om homofiele gevoelens te uiten ik heb er alleen weinig, maar ik stoor mij wel aan jongeren die blikjes energy drink door de stad heen keilen 2 meter van vuilnisbakken af, terwijl ik zelf altijd netjes een leeg verpakking (in dit geval van sinaasappelsap) in mijn jaszak of rugtas doe en/of in de prullenbak. Dus die psychoanalyse klopt niet helemaal.

Ik vind homosexuelen maar moeilijke mensen, het zijn wel vaak aardige mensen, en (gelukkig) niet vaak van die macho's die alleen maar zuipen en over oppervlakkige onderwerpen praten maar ik heb altijd het gevoel dat ze zichzelf inhouden, dat homosexuelen zelf bang zijn om hun gevoelens te uiten omdat ze mischien bang zijn mensen het 'cliche' idee te geven dat ze achter je reet aan zijn.

Homosexuelen zijn wat mij betreft hetzelfde als heterosexuelen, die gaan ook niet achter elke vrouw aan en als ze je aanraken wilt dat niet direct zeggen dat ze je willen penetreren.

Ik heb veel homosexuele mannen gekend in mijn leven en ik ben altijd hecht met dezen omgegaan en geen van hun heeft mij geprobeerd te bespringen (en er was er zelfs één verliefd op mij). Die angst voor homosexuelen is wat mij betreft volledig ongegrond.

En trouwens, de heteros die bang zijn voor homosexuelen vergeten dat als er geen homosexuelen waren, de heterosexuelen het in hun kont moesten nemen. Wees dus maar blij!

Ja, flauwe paradox grap ja.

Op 21-07-2009 15:21:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Motek from Spac: Ici Motek from Space ( ipv Spac)

Ik vind mensen in het algemeen helemaal niet "moeilijk", questie van luisteren en de zintuigen blijven gebruiken. (EOI) Dus luisteren, zeven en je niet mee laten zuigen. Oftewel in de val van een net zwemmen :-) In dat opzicht lijken veel zwakkeren op dieren; in een groep voel je je sterker. En daar wordt door heel wat dompeurs gebruik van gemaakt. In de geloofshoeken én in de politiek. Maar ook bij andere clubjes. En dat vind ik nou het leuke van hier; niemand heeft de wijsheid in pacht; er worden zienswijzen kenbaar gemaakt. Gedachten gedeeld. Ik ben in zoverre klaar met mannen en vrouwen dat ik MENSEN fijner vind om mee om te gaan, scheelt ook weer een heleboel quats vanuit de veroordelingshoek :-)
Op 21-07-2009 15:38:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard:
eoi:

Ik ben niet bang om homofiele gevoelens te uiten ik heb er alleen weinig, maar ik stoor mij wel aan jongeren die blikjes energy drink door de stad heen keilen 2 meter van vuilnisbakken af, terwijl ik zelf altijd netjes een leeg verpakking (in dit geval van sinaasappelsap) in mijn jaszak of rugtas doe en/of in de prullenbak. Dus die psychoanalyse klopt niet helemaal.

Ik vind homosexuelen maar moeilijke mensen, het zijn wel vaak aardige mensen, en (gelukkig) niet vaak van die macho's die alleen maar zuipen en over oppervlakkige onderwerpen praten maar ik heb altijd het gevoel dat ze zichzelf inhouden, dat homosexuelen zelf bang zijn om hun gevoelens te uiten omdat ze mischien bang zijn mensen het 'cliche' idee te geven dat ze achter je reet aan zijn.

Homosexuelen zijn wat mij betreft hetzelfde als heterosexuelen, die gaan ook niet achter elke vrouw aan en als ze je aanraken wilt dat niet direct zeggen dat ze je willen penetreren.

Ik heb veel homosexuele mannen gekend in mijn leven en ik ben altijd hecht met dezen omgegaan en geen van hun heeft mij geprobeerd te bespringen (en er was er zelfs één verliefd op mij). Die angst voor homosexuelen is wat mij betreft volledig ongegrond.

En trouwens, de heteros die bang zijn voor homosexuelen vergeten dat als er geen homosexuelen waren, de heterosexuelen het in hun kont moesten nemen. Wees dus maar blij!

Ja, flauwe paradox grap ja.

Wist je dat hetro's ongeveer evenveel anaal neuken als homo's? Voor zover mensen in 2 groepen onder te verdelen zijn dan.
'Don't forget rule number 6'
Op 21-07-2009 16:41:45 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Buddah67:
eoi:

Ik ben niet bang om homofiele gevoelens te uiten ik heb er alleen weinig, maar ik stoor mij wel aan jongeren die blikjes energy drink door de stad heen keilen 2 meter van vuilnisbakken af, terwijl ik zelf altijd netjes een leeg verpakking (in dit geval van sinaasappelsap) in mijn jaszak of rugtas doe en/of in de prullenbak. Dus die psychoanalyse klopt niet helemaal.



Ik kan je niet geheel volgen in bovenstaand voorbeeld. Als je zelf blikjes op de grond gooit (wellicht onbewust), en je stoort aan anderen die dat (ook) wel doen, dan gaat de vergelijking wel op.

Wellicht een ongelukkig voorbeeld - maar ik ben blij dat niet overal waar we ons aan storen, we daar zelf ook schuldig aan zijn ;o)

(behalve misschien neuspeuteren)
Op 21-07-2009 17:36:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus: Gelukkig zijn er landen waar ze met dat tuig wel raad weten!
http://www.hulporganisaties.be/pages/details.asp?lng=NL&Id=2840
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 21-07-2009 18:30:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi:
Buddah67:

eoi:

Ik ben niet bang om homofiele gevoelens te uiten ik heb er alleen weinig, maar ik stoor mij wel aan jongeren die blikjes energy drink door de stad heen keilen 2 meter van vuilnisbakken af, terwijl ik zelf altijd netjes een leeg verpakking (in dit geval van sinaasappelsap) in mijn jaszak of rugtas doe en/of in de prullenbak. Dus die psychoanalyse klopt niet helemaal.



Ik kan je niet geheel volgen in bovenstaand voorbeeld. Als je zelf blikjes op de grond gooit (wellicht onbewust), en je stoort aan anderen die dat (ook) wel doen, dan gaat de vergelijking wel op.

Wellicht een ongelukkig voorbeeld - maar ik ben blij dat niet overal waar we ons aan storen, we daar zelf ook schuldig aan zijn ;o)

(behalve misschien neuspeuteren)

Ik zeg ook dat die psychologie niet opgaat dat mensen die zich ergens aan storen zichzelf er in herkennen, ik stoor mij namelijk aan (al dan niet bewuste) vervuiling maar ik kan mijzelf er niet in herkennen want ik doe automatisch niet aan (al dan niet bewuste) vervuiling.
Op 21-07-2009 19:55:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Link:

De oorzaak van alle kwaad in deze context is God,.. eigenlijk is hij altijd de oorzaak,.. hij is de creator,.. en hij heeft alles gemaakt van het niets, ..dan is hij ook de schepper van 'het kwade' en van homo's.. en van islamieten, en van christenen (en ga maar verder)

Man created God in there image... of nee het was andersom zekers :p

god de schuld geven is het ontwijken van de eigen verantwoordelijkheid, maar leg dat maar eens uit aan een volledig geïndoctrineerd persoon...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 21-07-2009 19:56:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Gerard:


Wist je dat hetro's ongeveer evenveel anaal neuken als homo's? Voor zover mensen in 2 groepen onder te verdelen zijn dan.


dat durf ik zeer zeker te betwijfelen
al is het alleen al om hygiënische redenen...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 21-07-2009 20:19:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard:
Ron B.:

Gerard:


Wist je dat hetro's ongeveer evenveel anaal neuken als homo's? Voor zover mensen in 2 groepen onder te verdelen zijn dan.


dat durf ik zeer zeker te betwijfelen
al is het alleen al om hygiënische redenen...

Ik stond (hoewel ik zat) er ook van te kijken, maar het werd op de Nederlandse televisie in een quizz-achtig programma met kinderen dat over sex ging, aan de orde gesteld. Ik heb het dus niet zelf verzonnen.
'Don't forget rule number 6'
Op 21-07-2009 21:27:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Gerard:

Ron B.:

Gerard:


Wist je dat hetro's ongeveer evenveel anaal neuken als homo's? Voor zover mensen in 2 groepen onder te verdelen zijn dan.


dat durf ik zeer zeker te betwijfelen
al is het alleen al om hygiënische redenen...

Ik stond (hoewel ik zat) er ook van te kijken, maar het werd op de Nederlandse televisie in een quizz-achtig programma met kinderen dat over sex ging, aan de orde gesteld. Ik heb het dus niet zelf verzonnen.


als dat het nivo van BNN zn voorlichting was dan geloof ik er nog steeds geen reet (ahum) van...
dat is meer schok(l)eering en ver(werpelijk)maak dan enige inhoud mijn mening

het is misschien mogelijk dat het onder een bepaalde groep die "alles al gedaan moet hebben" gangbaar is om dat beeld uit te dragen, maar als je over de gehele bevolking kijkt dan is het vette onzin. bijna niemand wil het (van de hetero's, wel te verstaan) en ik ben het daar geheel mee eens, ik steek m ook niet in het oor dus waarom wel in de reet?

of ga eens een rondje door het bejaardenhuis met die vraag, ik ben benieuwd maar offtopic natuurlijk...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 21-07-2009 21:38:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tetzmol:
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]


Tetzmol.
“You never know what is enough unless you know what is more than enough.”
Op 21-07-2009 21:43:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cheshire Cat: [quote=Tetzmol]
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]


Tetzmol.
[/quote]
Lol, dubbel genaaid houdt beter
"We're all mad here."
Op 21-07-2009 22:10:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Frank Bomans:
Ron B.:

Gerard:


Wist je dat hetro's ongeveer evenveel anaal neuken als homo's? Voor zover mensen in 2 groepen onder te verdelen zijn dan.


dat durf ik zeer zeker te betwijfelen
al is het alleen al om hygiënische redenen...

Hear hear.

1 Keer gedaan. De lol was er snel af. Niet bepaald aan te raden zonder 'reinigende voorbehandeling'
Zijde weer bezig, Madam Toerkes?
Op 21-07-2009 22:13:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tetzmol: Ja Frank, zo blijft er veel aan de spreekwoordelijke strijkstok hangen.
Mij niet gezien eerlijk, ik hou het gewoon maar bij het bedoelde gat, ik weet haast wel zeker dat m'n vrouw dat ook prettiger vindt.

Wat is trouwens de overeenkost tussen een kanarie en een homo?

Tetzmol.
Ze hebben allebei een stok vol stront en een bek vol zaad Geintjuh!
“You never know what is enough unless you know what is more than enough.”
Op 21-07-2009 22:26:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Frank Bomans:
Tetzmol:

Wat is trouwens de overeenkost tussen een kanarie en een homo?

Tetzmol.
Ze hebben allebei een stok vol stront en een bek vol zaad Geintjuh!

Niet echt koosjer, maar 'k moest toch lachen.
Zijde weer bezig, Madam Toerkes?
Op 21-07-2009 22:29:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
barosman: vrouwen zijn de schuldigen.
vrouwen zorgen voor oorlog en ellende.
vrouwen zorgen voor overbevolking.
ze horen onderdrukt te worden net als vroeger.
en ze horen allemaal gestilleriseerd te worden.
dan zal langzaam de mensheid uitsterven en dat is goed voor moeder aarde.
opgekankerd met de mensheid, weg met het kankergezwel
Op 22-07-2009 1:51:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Frank Bomans:
barosman:

vrouwen zijn de schuldigen.
vrouwen zorgen voor oorlog en ellende.
vrouwen zorgen voor overbevolking.
ze horen onderdrukt te worden net als vroeger.
en ze horen allemaal gestilleriseerd te worden.
dan zal langzaam de mensheid uitsterven en dat is goed voor moeder aarde.
opgekankerd met de mensheid, weg met het kankergezwel

de reden waarom vrouwen onderdrukt worden is omdat ze de werkelijke macht hebben. Weinig mannen durven anno 2009 aan dat idee.
Zijde weer bezig, Madam Toerkes?
Op 22-07-2009 2:05:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi: Mag hopen dat het slimme vrouwen zijn die die macht dan kunnen hebben en niet die lege dozen die met mobieltjes door de winkelstraat wandelen.
Op 22-07-2009 14:26:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
BeyondPerceptio: Firefox heeft gelijk.

De mens.
En niks of niemand anders.
Op 22-07-2009 15:50:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
BeyondPerceptio: Oeps, 2 x gepost...
Op 22-07-2009 15:51:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.: [quote=Cheshire Cat]
[quote=Tetzmol]
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]


Tetzmol.
[/quote]
Lol, dubbel genaaid houdt beter
[/quote]
lol, is btw wel een sketch uit nieuw dier volgens mij
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 22-07-2009 16:46:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi: [quote=Ron B.]
[quote=Cheshire Cat]
[quote=Tetzmol]
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]


Tetzmol.
[/quote]
Lol, dubbel genaaid houdt beter
[/quote]
lol, is btw wel een sketch uit nieuw dier volgens mij
[/quote]
Nee het is een sketch van de vlaamse 'in de gloria'

Moet je eens opzoeken op yt is echt vet grappig, vooral callenaert de west vloaming

Echt om je te bescheuren

Hilarisch dat figuur, al is het nep.
Of de michael jackson sketch van willies en marjetten is ook geweldig.


'ja dan is het beat it' en dat accent erbij!
'en zinne oap oe-e oe-e oe-e' ROFL

Ook briljant:

Hij kan het niet aan

Deze is trouwens het bekendst:


Omdat die dozen in amerika dachten dat het echt was.

Maar het allergaafst zijn de nep afleveringen van 'Hallo televisie"

Dat is zo'n reporter die altijd op het verkeerde moment bij mensen aanbelt ala man bijt hond en eigenlijk mensen keihard uitkleed ten opzichte van hun 'problemen'

Hilarisch is het.
één van die 'hallo televisie' is dat die vent bij een man komt die zelfmoord wilt plegen precies op dat moment dat hij dus langskomt
En die reporter gaat er gewoon een man bijt hond achtige uitzending van maken.

(bericht gewijzigd op 22-7-2009 19:02:54)
Op 22-07-2009 18:58:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.: ohhh, kan ook hoor, zo goed ken ik die series niet, die ene gast kwam me nogal bekend voor van nieuw dier dacht ik, vandaar...

en die uitzending met die tvpresentator is zeker geweldig, heeft bij mij een blijvende indruk achtergelaten
(ik ben btw blij dat er ondertitels bij staan, zo goed is mijn vlaams nou ook weer niet)

(zat ik vandaag nog een hele lijst koefnoen te kijken op YT, ook zeer vermakelijk)
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 22-07-2009 19:40:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard:
eoi:

Mag hopen dat het slimme vrouwen zijn die die macht dan kunnen hebben en niet die lege dozen die met mobieltjes door de winkelstraat wandelen.

Of in Zeeland al bellend voor een vrachtwagen gaan liggen.
'Don't forget rule number 6'
Op 22-07-2009 21:48:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Fik2000: ok, dit bewijst nu toch echt wel dat dat volkje achterlijk is .. lijk mij zeer duidelijk toch? Verder valt hier niks over te vertellen, natuurlijk zijn daar geen homo's, ze hangen ze op! Dat ze nen muur rond da stuk apenland zetten, en dat ze elkaar daar maar uitmoorden, en hang aub de tekst aan de poort daarvan 'Einde beschaving'.
Persoonlijk vind ik eerder het geloof de oorzaak van alle kwaad.. Bewijs genoeg..al die oorlogen doorheen onze geschiedins omwille van het geloof, uitspraken zoals die achterlijke kerel, zijn ook altijd omwille van het geloof..
Stel je voor als alien, en je komt met je schotel over dat achterlijk stuk planeet gevlogen, k denk dat je direct een melkwegstelsel verder 'vliegt'!
Op 22-07-2009 23:04:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Frank Bomans:
Fik2000:

ok, dit bewijst nu toch echt wel dat dat volkje achterlijk is .. lijk mij zeer duidelijk toch? Verder valt hier niks over te vertellen, natuurlijk zijn daar geen homo's, ze hangen ze op! Dat ze nen muur rond da stuk apenland zetten, en dat ze elkaar daar maar uitmoorden, en hang aub de tekst aan de poort daarvan 'Einde beschaving'.
Persoonlijk vind ik eerder het geloof de oorzaak van alle kwaad.. Bewijs genoeg..al die oorlogen doorheen onze geschiedins omwille van het geloof, uitspraken zoals die achterlijke kerel, zijn ook altijd omwille van het geloof..
Stel je voor als alien, en je komt met je schotel over dat achterlijk stuk planeet gevlogen, k denk dat je direct een melkwegstelsel verder 'vliegt'!

Denk je? Ik heb nog nooit gehoord van homofiele aliens. Misschien zijn ze van hetzelfde laken een pak.
Zijde weer bezig, Madam Toerkes?
Op 22-07-2009 23:14:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
sufi: Als ik die Oosterse heren op de foto zo eens bekijk, mogen ze rustig homo blijven.....
(bericht gewijzigd op 22-7-2009 23:21:20)
Op 22-07-2009 23:20:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
dirk: klopt helemaal
SATAN is de god van deze wereld,

2 cor 4.4
de ongelovigen, van wie de gedachten door de god van deze wereld zijn verblind, waardoor ze het licht van het evangelie niet kunnen zien, de luister van Christus, die het beeld van God is.

maw de hele rotzooi is/wordt veroorzaakt door voorheen Lucifer, de god van deze wereld
Op 16-09-2009 13:58:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden