"Jaha, en nou?" Vermoedelijk is dat de centrale vraag die Ab Klink voorgeschoteld kreeg nu steeds meer en meer blijkt dat het varkens/Mexicaanse/H1N1-griepvirus niet erger is dan een verkoudheidje. Dat er een eerste griepdode in Nederland is gevallen is natuurlijk heel naar voor de betrokkenen, maar de knul was al doodziek en het griepje was de spreekwoordelijke druppel die hem van het tijdelijke naar het eeuwige bracht. Ondertussen zit Klink met 34 miljoen duur ingekochte porties Tamiflu in zijn maag. Begin vorige maand orakelde hij nog dat in het najaar 'de griep' pas echt zou toeslaan. Nu, een maand later, blijkt het wel mee te vallen met de Mexicaanse varkenshoest. En die Tamiflu? Die kan de prullenbak in.


(Ook zo bang voor de boogeyman?)

Amerikaanse gezondheidsdiensten hebben een mutatie van de Mexicaanse griep aangetroffen die resistent is voor virusremmer Tamiflu. Een aantal patiënten op de grens tussen Mexico en de VS, waar het H1N1-virus ook voor het eerst opdook, reageerde niet op de medicijnen. Dat meldde de regionale gezondheidsorganisatie PAHO maandagavond laat (bron: De Telegraaf, 4 augustus 2009).

In Nederland zijn op het moment van schrijven 663 gevallen van het Nieuwe Influenza A (H1N1), zoals de griep nu in nieuwspraak heet, geweest. Op die ene dode na is er in Nederland niemand aan overleden. Uit de verschillende persberichten wordt langzaamaan duidelijk dat de deskundigen het virus niet meer zo gevaarlijk achten als aanvankelijk gedacht werd. Dat het hele verhaal van de H1N1 één grote opgeklopte hoax was, lieten wij u al in april lezen. De doemscenario's kunnen de kast weer in, vindt ook Michiel van Agtmael, internist met als specialisatie infectieziekten, die zegt: "Veel waarschijnlijker is het dat de grieppandemie verloopt zoals dat nu al op het Zuidelijk halfrond gebeurt, met weliswaar veel zieken, maar wel met milde verschijnselen." (bron)

"Jaha, en nou?"

Wel, de farmaceuten zagen hun omzet met sprongen stijgen, want niets verkoopt beter dan angst. Goedgelovige Ab Klink stonk er in en zit nu met magazijnen vol met de vermeende werkzame virusremmer Tamiflu. Normaal denkende mensen laten zich niet gek maken en dus zit er niets anders op dan de rotzooi te slijten aan ambtenaren zelf.

Politieagenten moeten met voorrang worden ingeënt tegen het Mexicaanse griepvirus. Dat vindt de politievakbond ACP. De griep is dinsdag vastgesteld bij een agent van een niet nader genoemd korps (bron: De Telegraaf).

Dat kan nog grappig worden, er was immers al vastgesteld dat er een link bestaat tussen Tamiflu en abnormaal gedrag. En zo vervallen we van het H1N1 weer in een vorm van 'gekkekoeienziekte'.

Na de war on drugs en de war on terror, lijken we nu de war on flu 'ook gewonnen' te hebben. Klink zal een veer in zijn achterwerk krijgen voor zijn 'daadkrachtig' optreden en de gebruikelijke talking heads zullen op TV verklaren dat ze allang wisten dat het wel mee zou vallen. En ergens zullen slimme jongens en meisjes een nieuw angstbeeld bedenken, want we kunnen kennelijk niet zonder.

adenis: zo mooi dit. hoorde net op de radio dat ze de schoolvakanties willen verlengen om een uitbraak te voorkomen. whats next? openbaar vervoer stil leggen, omdat er een kans bestaat dat je daar besmet zou kunnen worden? een avondklok, omdat je dan niet zonder jas de koude nacht in kan gaan.

Misschien ook een idee om iedereen een enkelbandje om te doen met een tracker die ook doorgeeft hoe warm die persoon is. Dan kunnen we meteen de zieke gevallen van de straat afplukken.

edit: en als over en jaar blijkt dat de griep wel mee valt, dan kunnen ze ieder geval zeggen dat de maatregelen geholpen hebben.
(bericht gewijzigd op 6-8-2009 12:48:38)
Op 06-08-2009 0:47:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Mies: Onze Ab heeft 34 miljoen vaccins besteld, dit is iets anders dan Tamiflu, dat is namelijk een virusremmer (zoals verder in het artikel al duidelijk wordt gemaakt).
Deze vaccins worden op dit moment ontwikkeld en geproduceerd maar zijn nog niet beschikbaar.
Op 06-08-2009 0:48:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Mies: Nog even op de site van het RIVM zitten neuzen, hier staat dat Nederland 4,8 miljoen doses virusremmer op voorraad heeft.
http://www.rivm.nl/cib/themas/nieuwe-influenza/faq-virusremmers.jsp

Op 06-08-2009 13:09:51 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
The Boognish: Wat zijn we weer blij een fictief probleem te hebben opgelost. Jammer alleen dat er weer flink wat belastinggeld hiermee de plas is overgepompt. Houdt de Dollar weer iets langer drijvende.
Op 06-08-2009 14:36:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi: ik dacht dat ik laatst las dat het verplicht zou worden in nederland je te laten inenten ofzo.
Op 06-08-2009 15:04:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ganzfeld:
Mies:

Onze Ab heeft 34 miljoen vaccins besteld, dit is iets anders dan Tamiflu, dat is namelijk een virusremmer (zoals verder in het artikel al duidelijk wordt gemaakt).
Deze vaccins worden op dit moment ontwikkeld en geproduceerd maar zijn nog niet beschikbaar.


Klink noemde tot voor kort Tamiflu een vaccin (zie bronnen) dat hij abuis was mocht genoegzaam bekend zijn.
Op 06-08-2009 15:56:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NEO:
eoi:

ik dacht dat ik laatst las dat het verplicht zou worden in nederland je te laten inenten ofzo.


Die mogelijkheid bestaat wel omdat NL een verdrag heeft getekend opgesteld door de WHO.
In het geval van een pandemie de bevolking van het land verplicht te vaccineren.
Alleen hoe willen ze je dat verplichten vraag ik mij dan af, ik weiger mee te werken aan vaccinatie. Ik wil niet dat er rommel in mijn lichaam gespoten wordt...
Op 06-08-2009 16:07:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Nu is het paniek zaaien, zodat verplichte vaccinatie er door komt. Daarna wordt het echte virus (h3n1, h5n1, ik weet het onderhand niet meer) losgelaten. Dit is een stuk gevaarlijker, en juist de ingeënten zullen bij bosjes gedood worden door het volkomen op hol slaan van het immuunsysteem. (cytokinestorm) De overlevenden zullen waarschijnlijk nog getuige zijn van een wereldoorlog die begint in het midden oosten. Als dit achter de rug is zal het volk smeken om een sterke wereldregering en religie, die er dan ook verbazingwekkend snel komen, omdat de adel dit theater al zeer lang aan het voorbereiden is. Als je dus ziet dat allerlei kopstukken zich op tv laten prikken dan kun je er van uitgaan dat dit gewoon zout water is....
(bericht gewijzigd op 6-8-2009 22:31:01)
Nee, dank u.
Op 06-08-2009 17:19:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lemetje: Vanavond op het nieuws; 1 op de 3 zou de Mexicaanse griep krijgen...ik meen te herinneren van vorig jaar dat er ook 1 op 3 ziek in bed lag met de 'gewone' seizoensgriep, Wat is het verschil? Er gaan zeker weer zwakkeren dood aan de griep, zwangeren moeten sowieso uitkijken met wat ze doen en innemen. Mensen laat je aub niet opfokken! Het is een storm in een glas water.
Mensen die van d'r leven nog geen griep hebben gehad en waar het ook niet 'gewoon' is dat men griep krijgt, die lopen gevaar, net als de indianen die geen verweer hadden tegen het pokkenvirus. 'Wij' in het westen kunnen hier tegen.
Op 06-08-2009 20:59:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
NEO:

eoi:

ik dacht dat ik laatst las dat het verplicht zou worden in nederland je te laten inenten ofzo.


Die mogelijkheid bestaat wel omdat NL een verdrag heeft getekend opgesteld door de WHO.
In het geval van een pandemie de bevolking van het land verplicht te vaccineren.
Alleen hoe willen ze je dat verplichten vraag ik mij dan af, ik weiger mee te werken aan vaccinatie. Ik wil niet dat er rommel in mijn lichaam gespoten wordt...

Dwangmaatregelen: inenting door bedrijfsarts, en bij weigering ontslag op staande voet, korting op uitkering, opsluiting in quarantaine kampen, standrechtelijke executie. Ben benieuwd hoe de Amish dat gaan oplossen.
Nee, dank u.
Op 06-08-2009 22:14:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
sufi: Ik hoest me wel de pleuris( onee verkeerd gezegd, stel je voor dat het uitkomt), al een paar dagen. roge zware hoest, laat er zelfs (bijna) al mn sigs voor staan en dat wil wat zeggen.
Kan er amper van slapen. Maar al voel ik me wel slaperig en gammel...geen koorts en geen spierpijn.
Verrek het om de dokter te bellen. Heb die man in geen jaren gezien.

Ik denk maar dat het gewoon een verkoudheid is en ik neem mn zelfgebrouwde drankjes wel in. Het gaat al iets beter dan gisteren...
Op 06-08-2009 22:22:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
jeroen.ijmuiden: Heb zelf 2 weken geleden de griep gehad, niks om je zorgen over te maken. Gewoon uitzieken en weer verder, maar ja mensen hebben tegenwoordig geen tijd meer om ziek te zijn. Lekker doorwerken en een citroenspulletje erin gooien.
Het woord zegt het al, de mexicaanse GRIEP. Gelukkig zien steeds meer mensen in dat die hele hype is gecreeerd om geld te verdienen. Van de mensen die ik ken wil alleen m'n vriendin aan de Tamiflu en ik kan haar er niet vanaf halen....
Op 06-08-2009 22:23:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
sufi: Enig idee hoe al mn gehoest iedereen - tot de buren twee huizen verderop - op de zenuwen werkt? vlgs mij knijpen ze hem...
Op 06-08-2009 22:24:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Mies:
Ganzfeld:

Mies:

Onze Ab heeft 34 miljoen vaccins besteld, dit is iets anders dan Tamiflu, dat is namelijk een virusremmer (zoals verder in het artikel al duidelijk wordt gemaakt).
Deze vaccins worden op dit moment ontwikkeld en geproduceerd maar zijn nog niet beschikbaar.


Klink noemde tot voor kort Tamiflu een vaccin (zie bronnen) dat hij abuis was mocht genoegzaam bekend zijn.


Neemt niet weg dat dit niet klopt in het bovenstaand artikel:
"Ondertussen zit Klink met 34 miljoen duur ingekochte porties Tamiflu in zijn maag."
Op 07-08-2009 7:15:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
adenis:
tjerky:

NEO:

eoi:

ik dacht dat ik laatst las dat het verplicht zou worden in nederland je te laten inenten ofzo.


Die mogelijkheid bestaat wel omdat NL een verdrag heeft getekend opgesteld door de WHO.
In het geval van een pandemie de bevolking van het land verplicht te vaccineren.
Alleen hoe willen ze je dat verplichten vraag ik mij dan af, ik weiger mee te werken aan vaccinatie. Ik wil niet dat er rommel in mijn lichaam gespoten wordt...

Dwangmaatregelen: inenting door bedrijfsarts, en bij weigering ontslag op staande voet, korting op uitkering, opsluiting in quarantaine kampen, standrechtelijke executie. Ben benieuwd hoe de Amish dat gaan oplossen.


bij weigering op staande voet ontslaan. ik weet zeker dat het bedrijf waar ik werk, meteen zijn deuren kan sluiten. En het zal niet de enige zijn.

ik vind ook dat we alle griep gevallen in bepaalde (krotte)wijken moeten stoppen. deze mensen mogen niet meer met het OV en mogen alleen nog naar de winkel van mensen die ook griep hebben.

Als de wijken te snel vol lopen, dan moeten we razzia's organiseren en de griepgevallen op de trein naar bepaalde "zieke"kampen zetten.
Op 07-08-2009 8:17:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
MareJane: En vergeet even niet de verwarring die ze volop aan het zaaien zijn. MSM doet alsof je er morgen al aan kan doodgaan en dan is er het bericht dat het allemaal niet zo erg is. Scholen kunnen ook inmiddels gewon beginnen. En hoe meer mensen gaan zeggen dat ze de "verplichte" vaccinatie niet willen, wil al wel voor ze betekenen dat mensen er stiekem wel vanuit gaan dat het verplicht wordt gesteld. Dus ik stel voor dat we het daar niet meer over hebben. En ik ben het met Tjerk eens (heb het al in het begin al hier over geschreven) dat dit de warming up is. We zien het wel. Maar dat de mensen gek geworden zijn is wel zeker. En al druk je sommige mensen artikelen over de moorden op de microbiologen, de manipulaties en de grote financiële belangen over onze rug in hun gezicht, er zullen altijd mensen zijn die desondanks hun rotsvaste vertrouwen in onze regering niet willen opgeven. Want stel dat ze dat wel doen, wat moeten ze dan? Dat zijn de hulpelozen en de meest beïnvloedbaren.
Op 07-08-2009 8:24:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi: Mn moeder zat gister van 'ja ik neem gewoon tamiflu in huis en als ik nergens last van krijg dan gooi ik het wel over de planten' -_-

Ik meteen 'tamiflu?! weet je wel wat dat is?

Heb dr direct naar een topic hier op gw verwezen want iemand zoiets uitleggen zonder duidelijke onderbouwing is niet makkelijk, maar ik denk dat ze vooral tot inzicht is gekomen door die petitie tekst.
Op 07-08-2009 8:36:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi:
adenis:

bij weigering op staande voet ontslaan. ik weet zeker dat het bedrijf waar ik werk, meteen zijn deuren kan sluiten. En het zal niet de enige zijn.
.


Je leven of je werk? Moeilijke keuze hoor.. ~_~
Op 07-08-2009 8:38:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tombstone: Gisteren werd inderdaad op het RTL nieuws gesteld dat de overheid nog niet weet of vaccinatie verplicht word gesteld.... Hoe kan men zoiets nou verplicht stellen? Dit gaat tenslotte over de integriteit van eigen lichaam. Mensenrechten iemand? Ben erg benieuwd naar de maatschappelijke discussie die dit gaat losmaken.

Ben er van overtuigd dat een zgn. verplichting uitmond in de volgende flater voor meneer Klink.
Assumption is the mother of all fuck-ups.
Op 07-08-2009 9:13:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NEO:
adenis:

bij weigering op staande voet ontslaan. ik weet zeker dat het bedrijf waar ik werk, meteen zijn deuren kan sluiten. En het zal niet de enige zijn.

ik vind ook dat we alle griep gevallen in bepaalde (krotte)wijken moeten stoppen. deze mensen mogen niet meer met het OV en mogen alleen nog naar de winkel van mensen die ook griep hebben.

Als de wijken te snel vol lopen, dan moeten we razzia's organiseren en de griepgevallen op de trein naar bepaalde "zieke"kampen zetten.



Nou ik laat mij iig niet inenten, dan maar het straf kamp in.

Op 07-08-2009 10:33:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pluto:
Tombstone:

...
Hoe kan men zoiets nou verplicht stellen? Dit gaat tenslotte over de integriteit van eigen lichaam. Mensenrechten iemand?
...


De WHO heeft een deal met haar leden. De lichamelijke integriteit kan in 'noodgevallen' worden overruled.Zo nodig onder dwang. I kid you not.

(bericht gewijzigd op 7-8-2009 15:27:52)
Op 07-08-2009 15:26:37 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi:
NEO:

Nou ik laat mij iig niet inenten, dan maar het straf kamp in.

Waarom zou je gewillig een straf accepteren voor het niet accepteren van het vergiftigen van je lichaam.

Ik zou zeggen, blijf uit mijn buurt anders eindigt men met een bijl in hun voorhoofd.
Op 07-08-2009 16:15:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NEO:
eoi:

NEO:

Nou ik laat mij iig niet inenten, dan maar het straf kamp in.

Waarom zou je gewillig een straf accepteren voor het niet accepteren van het vergiftigen van je lichaam.

Ik zou zeggen, blijf uit mijn buurt anders eindigt men met een bijl in hun voorhoofd.


Ik zeg ook niet dat ik dat gewillig zal doen ;-)
Maar gezien ik het medium internet niet vertrouw hoeft dat niet aan de grote klok gehangen te worden.
Op 07-08-2009 16:31:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: nog meer dwang, elektronisch huisarrest, forse verhoging premie ziektekostenverzekering. Nederlanders hebben een grote mond, maar zijn toch wel schaapjes, dus ik ben benieuwd hoeveel mensen echt weigeren. Zeker als het dodental nog wat oploopt.
Nee, dank u.
Op 07-08-2009 17:36:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Pluto:

Tombstone:

...
Hoe kan men zoiets nou verplicht stellen? Dit gaat tenslotte over de integriteit van eigen lichaam. Mensenrechten iemand?
...


De WHO heeft een deal met haar leden. De lichamelijke integriteit kan in 'noodgevallen' worden overruled.Zo nodig onder dwang. I kid you not.


en die "europese grondwet" stelt hetzelfde...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 07-08-2009 19:06:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Naudiz: Lees ik dit in de telegraaf.....
Niet iedere patiënt met de Mexicaanse griep krijgt voortaan nog vanzelfsprekend Tamiflu voorgeschreven. Deskundigen hebben afgesproken de virusremmer alleen nog te geven aan risicogroepen. Het gaat daarbij om jonge kinderen, hoogzwangere vrouwen en mensen die al een ziekte onder de leden hebben. Ook personen zwaarder dan 200 kilo mogen het middel slikken.
( http://www.telegraaf.nl/binnenland/4562606/__Tamiflu_alleen_voor_risicogroep__.html?p=27,1 )

Kijk dan even naar wat gaat over de bijwerkingen/gebruik van Tamiflu...deze bijv :

Zwangerschap

* Er zijn onvoldoende gegevens bekend om de eventuele schadelijkheid op de foetus (= ongeboren vrucht) goed te kunnen beoordelen. Op grond van de werking is schade aan de vrucht niet uitgesloten bij gebruik tijdens de zwangerschap.
* Dit middel niet gebruiken tijdens de zwangerschap (tenzij de arts anders voorschrijft).
( http://www.consumed.nl/medicijnen/6389/Tamiflu)

Beetje vreemd ook het gebruik op jonge kinderen...
Op 07-08-2009 20:19:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Maan: Op de site van de Telegraaf is het volgende artikel niet (meer?) te vinden, titel zegt genoeg :
http://www.telegraaf.nl/binnenland/4562888/___Mexicaanse_griep_is_enscenering___.html

Staat nog wel op Niburu.nl (jullie brothers in arms ) :
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=21456
"BERLIJN - De farmaceutische industrie voedt de angst voor de Mexicaanse griep. De Mexicaanse griep is niet gevaarlijker dan de gewone griep. Integendeel: het aantal gevallen is 'belachelijk' klein vergeleken met andere griepgolven.

Dat zegt de longarts en SPD-parlementariër Wolfgang Wodarg volgens Duitse media vrijdag. „Dit is big business voor de farmaceutische industrie”, aldus Wodarg. Volgens hem heeft de lobby van de farmaceutische industrie zijn belangen weten door te drukken in de politiek. Normaal is nooit van tevoren bekend hoeveel griepvaccins verkocht kunnen worden. „Nieuw is nu dat de regering de farmaceutische industrie een verkoopgarantie geeft”, aldus Wodarg.

Tevens maakt de arts zich grote zorgen over het griepvaccin dat momenteel in Duitsland wordt getest. Dat wordt gekweekt op kankercellen van dieren. Volgens Wodarg zou er een kankerrisico voor gevaccineerden kunnen zijn. Dat wordt echter pas jaren na de voorgenomen massale inentingen duidelijk. Volgens Wodarg worden de Duitsers massaal als proefkonijn gebruikt."
(bericht gewijzigd op 8-8-2009 3:26:34)
The Lost History of Man: http://www.talc.site88.net
Op 08-08-2009 3:22:09 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tombstone:
Ron B.:

Pluto:

Tombstone:

...
Hoe kan men zoiets nou verplicht stellen? Dit gaat tenslotte over de integriteit van eigen lichaam. Mensenrechten iemand?
...


De WHO heeft een deal met haar leden. De lichamelijke integriteit kan in 'noodgevallen' worden overruled.Zo nodig onder dwang. I kid you not.


en die "europese grondwet" stelt hetzelfde...


En die informatie hebben jullie vast uit zeer betrouwbare bron of misschien wel zelf uit de statuten van de WHO of het verdrag van Lissabon kunnen halen? En met betrouwbare bron bedoel ik dan niet de comments van de gemiddelde complottheoriewebsite.

Bij de minste overheidsdwang gaat in Nederland direct de bevolking op de achterste benen staan. Politiek doodsvonnis voor de regering die zich daar aan durft te wagen.
Assumption is the mother of all fuck-ups.
Op 10-08-2009 21:46:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh: http://www.who.int/governance/eb/who_constitution_en.pdf

CHAPTER II – FUNCTIONS
In order to achieve its objective, the functions of the Organization shall
be:
(a) to act as the directing and co-ordinating authority on international
health work;
...
(e) to provide or assist in providing, upon the request of the United
Nations, health services and facilities to special groups, such as the
peoples of trust territories;
...
(g) to stimulate and advance work to eradicate epidemic, endemic and
other diseases;
...
(k) to propose conventions, agreements and regulations, and make recommendations
with respect to international health matters and to perform such duties as may be assigned thereby to the Organization and are
consistent with its objective;
...
(v) generally to take all necessary action to attain the objective of the
Organization.
...
CHAPTER III – MEMBERSHIP AND ASSOCIATE MEMBERSHIP
Article 71
If a Member fails to meet its financial obligations to the Organization or
in other exceptional circumstances, the Health Assembly may, on such conditions
as it thinks proper, suspend the voting privileges and services to
which a Member is entitled. The Health Assembly shall have the authority
to restore such voting privileges and services.
...
CHAPTER XV – LEGAL CAPACITY, PRIVILEGES AND IMMUNITIES
Article 66
The Organization shall enjoy in the territory of each Member such legal
capacity as may be necessary for the fulfilment of its objective and for the
exercise of its functions.


Weet niet of dit sluitend genoeg is, maar de combi klinkt gevaarlijk, vooral als je ook nog the 'Charter of the United Nations' erbij pakt.
http://www.un.org/en/documents/charter/
Het is tenslotten een VN-organisatie

Uiteraard wordt nergens gezegd dat ze mensenrechten mogen buigen, maar als je bedenkt dat de mensenrechten bepaald worden door de VN...

http://en.wikipedia.org/wiki/Human_rights
ALLES IS WAAR
Op 10-08-2009 22:40:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Tombstone:

Ron B.:

Pluto:

Tombstone:

...
Hoe kan men zoiets nou verplicht stellen? Dit gaat tenslotte over de integriteit van eigen lichaam. Mensenrechten iemand?
...


De WHO heeft een deal met haar leden. De lichamelijke integriteit kan in 'noodgevallen' worden overruled.Zo nodig onder dwang. I kid you not.


en die "europese grondwet" stelt hetzelfde...


En die informatie hebben jullie vast uit zeer betrouwbare bron of misschien wel zelf uit de statuten van de WHO of het verdrag van Lissabon kunnen halen? En met betrouwbare bron bedoel ik dan niet de comments van de gemiddelde complottheoriewebsite.

voordat je zo'n reactie geeft misschien zelf eerst ook even wat inlezen over het onderwerp?

your assumption is a fuck-up for sure...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 11-08-2009 0:36:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
MareJane: Als Klink slim is verkoopt hij nu al de concessie op de af te nemen vaccins aan andere landen. Dat heeft hij nl. aan de kamer medegedeeld; dat overbodige vaccins zouden worden verkocht. Maar wanneer andere landen het ook in de gaten hebben willen ze die ook niet meer overnemen, dus de belastingbetaler in deze is weer eens de pineut van wanbeleid, want die vaccins kosten wel een paar centen. Klink moet met ons geld omgaan als ware het geld uit zijn eigen portemonnee, dan zou hij wel anders handelen en dit advies geldt natuurlijk voor al onze moneyspenders in de regering. Wordt toch inmiddels wel eens tijd dat er een stel (liefst allemaal) snel opstappen, want er wordt alleen maar gekker met die lui. Zouden ze lijden aan dementia prematura?
Op 11-08-2009 20:57:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tombstone: Ron B, Try me. Kom maar met de onderbouwing. Zelfs de uit de context gehaalde quotaties van Thoth stellen op geen ongewone zaken, ook al lijkt het ietwat dreigend en resoluut.

Maar je mag je de moeite wat bij betreft ook besparen. Het is mij om het even.
Assumption is the mother of all fuck-ups.
Op 11-08-2009 21:37:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: Klink dient voor één iets
vastgrijpen, naar beneden
dan deur dicht, einde
(bericht gewijzigd op 11-8-2009 21:52:56)
United as one. Divided by zero.
Op 11-08-2009 21:52:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Tombstone:

Ron B, Try me. Kom maar met de onderbouwing. Zelfs de uit de context gehaalde quotaties van Thoth stellen op geen ongewone zaken, ook al lijkt het ietwat dreigend en resoluut.

Maar je mag je de moeite wat bij betreft ook besparen. Het is mij om het even.

dus waar je het niet mee eens bent wil je niets van weten, lekker makkelijk...

het staat in het nieuwe akkoord voor het verdrag voor totstandkoming van een europese grondwet (of hoe dat ding ook maar moet heten), en dan onder het stukje van vaccinaties enz, ik weet dat toevallig omdat ik veel met rfid en aanverwanten te maken heb, en omdat rfid's ook onder die niet te weigeren vaccinaties kunnen vallen, let wel, het kan, die wet laat de opening bestaan voor leden van de EU om die beslissing te kunnen nemen, en dan oa onthouding op basis van religieuze overwegingen ook uitsluit...

of ga ik nou tegen u wil in omdat ik een antwoord geef?
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 12-08-2009 19:37:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Stukje massa-psychologie, angst afwisselen met opluchting werkt beter dan enkel angst. Nu lijkt het erg mee te vallen, maar de vaccins zijn reeds gekocht. We zijn ook al gewaarschuwd dat de tweede golf erger kan zijn. Ik kan het natuurlijk mis hebben, maar het meest logische vervolg lijkt me: nu even rust, en in het najaar liefst enkele tientallen, of een paar honderd doden. Dan toch maar de verplichte inenting, en daarna een pandemie met builenpest-achtige sterftecijfers. (Als men wil opruimen dan hou je dit toch niet tegen..)
Nee, dank u.
Op 12-08-2009 19:52:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
Tombstone:

Ron B.:

Pluto:

Tombstone:

...
Hoe kan men zoiets nou verplicht stellen? Dit gaat tenslotte over de integriteit van eigen lichaam. Mensenrechten iemand?
...


De WHO heeft een deal met haar leden. De lichamelijke integriteit kan in 'noodgevallen' worden overruled.Zo nodig onder dwang. I kid you not.


en die "europese grondwet" stelt hetzelfde...


En die informatie hebben jullie vast uit zeer betrouwbare bron of misschien wel zelf uit de statuten van de WHO of het verdrag van Lissabon kunnen halen? En met betrouwbare bron bedoel ik dan niet de comments van de gemiddelde complottheoriewebsite.

Bij de minste overheidsdwang gaat in Nederland direct de bevolking op de achterste benen staan. Politiek doodsvonnis voor de regering die zich daar aan durft te wagen.

Onze echte regering wordt niet gekozen, en hoeft zich (bijna) niets van het gepeupel aan te trekken. Bovendien betekent een serieuze pandemie noodtoestand, en zijn de rechten van de mens slechts mooie praatjes in zo'n geval.
(bericht gewijzigd op 13-8-2009 21:16:40)
Nee, dank u.
Op 12-08-2009 20:06:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ganzfeld: DEN HAAG - De Mexicaanse griep gaat de staat handenvol geld kosten. De aanschaf van en het inenten met de 34 miljoen griepvaccins, die minister Klink (Volksgezondheid) eerder dit jaar liet kopen, levert een tegenvaller op van ruim 700 miljoen euro.

Bron telegraaf
Op 14-08-2009 11:00:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
adenis: vanochtend hoorde ik op de radio dat de zorg verzekering weer omhoog gaat. dit vanwege de vergrijzing (komt er al jaren aan en zal zeker een rede zijn voor nog veel meer verhogingen) en de mexicaanse griep.

zelfs als ik niet ziek wordt van de mexicaanse griep, heb ik dus last van de mexicaanse griep. :S
Op 14-08-2009 0:03:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Albert: Idee, Woutertje Bos heeft met enkele miljarden de banken overeind gehouden met de belofte dat hieraan geld verdiend gaat worden. Dit kan nog enige tijd duren.

Echter de rente staat laag dus laten we het betalen van de rekening van onze Ab Kinkhoest uitstellen totdat we het geld zien van de verkoop van onze nationale trots ING.

De rente kunnen we wel betalen van de enorme winsten uit onze aardgasvelden.

Indien onze zorgverzekeraars het hiermee niet mee eens zijn nationaliseren we ze gewoon weer.
(bericht gewijzigd op 14-8-2009 21:58:35)
Op 14-08-2009 17:01:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ellen: Uitgebreide informatie over samenstelling/ingrediënten van de 4 griepvaccins voor de komende pandemie:

http://www.emea.europa.eu/htms/human/pandemicinfluenza/vaccines.htm
Op 05-09-2009 10:25:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Ganzfeld:

DEN HAAG - De Mexicaanse griep gaat de staat handenvol geld kosten. De aanschaf van en het inenten met de 34 miljoen griepvaccins, die minister Klink (Volksgezondheid) eerder dit jaar liet kopen, levert een tegenvaller op van ruim 700 miljoen euro.

Bron telegraaf

als ze dan eerst eens afgewacht hadden of ze dat vaccin wel nodig hadden, maar nee hoor...

de belastingbetaler betaald wel...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 05-09-2009 13:28:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Volgens mij zijn we nog niet klaar met dit verhaal. http://www.stevequayle.com/dead_scientists/UpdatedDeadScientists.html
Nee, dank u.
Op 05-09-2009 14:59:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden