Mogelijk heeft u het in de reguliere pers opgevangen: in Vlaanderen is Peter Vereecke, de voormalige burgemeester van Evergem, een actieve strijd begonnen tegen chemtrails. "In dit been bijt ik me tot op het bot," lichtte hij ons toe via de telefoon. Passie en bevlogenheid is mooi. We geven de man daarom graag een podium zodat hij u vertrouwd kan maken met zijn informatie.

Chemtrails

Ik ben Peter Vereecke, oud-burgemeester van Evergem.

Begin juli kwam ik 'in the picture' van zowel de (schrijvende) pers als de (regionale) tv omdat ik als ex-burgemeester in de gemeenteraad aandacht had gevraagd voor het zorgwekkende fenomeen van de chemtrails.

Toen een krantenartikel hierover door een mij onbekend iemand ook op internet gezet werd (o.a. in het Engels) begon ik heel wat reacties te krijgen (zelfs vanuit Amerika !) : "eindelijk iemand die zijn nek uitsteekt en dit schanddalig fenomeen aanklaagt !". Dit is dus een zaak die veel meer mensen beroert dan ik oorspronkelijk dacht.

Sindsdien heb ik mij nog verder en dieper geïnformeerd, heb contacten gelegd met tal van overheidsdiensten en is mijn verontwaardiging-onrust nog toegenomen.

Zo is mij duidelijk geworden

* dat het voornaamste gevolg (en wellicht ook de bedoeling ...) van chemtrails is ons immuniteitssyteem te ondermijnen en ons zodoende tot een gemakkelijk slachtoffer van allerlei aandoeningen te maken.

* dat het verschijnsel zijn oorsprong kent bij de US Army, waar men sinds de jaren veertig in het kader van de biologische oorlogvoering heel intens zoekt naar agressieve virussen en dat men in dat kader experimenten doet bij de eigen bevolking (ongelofelijk maar waar en reeds toegegeven !)

* dat men enerzijds alles ontkent maar anderzijds in officiële documenten als 'Vison for 2020' en 'Owning the weather in 2025' OPENLIJK spreekt over 'aerial obscuration', dwz het opzettelijk in de lucht aanbrengen van een kunstmatig schild door middel van miljoenen tonnen (!) chemische stoffen.

Het is dus al jaren een wereldwijd fenomeen. Wie zich hiervan bewust wordt heeft twee mogelijkheden :

* ofwel binnenskamers eens goed vloeken
* ofwel in actie schieten en de kat de bel aanbinden

Ik kan niet anders dan voor dit laatste te opteren. In het krantenartikel heeft men de term 'kruistocht' gebuikt en dit is niet zo slecht gekozen : ik wil en zal mij - koste wat kost - inzetten om de waarheid rond dit fenomeen aan het licht te brengen !

Daarom ben ik maandag 17 augustus naar de onderzoeksrechter Jean-Claude Claeys te Gent gestapt om na het betalen van 250 euro voorschot strafrechterlijke klacht met burgerlijke partijstelling neer te leggen wegens 'het systematisch en opzettelijk in de atmosfeer brengen van allerlei chemische en biologische stoffen, die een ernstige gevaar betekenen voor de volksgezondheid'.

Ik wens inderdaad dat dit misdrijf grondig wordt onderzocht en dat op een objectieve manier wordt vastgesteld over welke stoffen het in Vlaanderen/België gaat, welke de identiteit van de opdrachtgever is en met welke bedoelingen dit gebeurt. Uiteindelijk is het natuurlijk dat zo vlug mogelijk gestopt wordt met dit fenomeen.

De klacht is neergelegd tegen onbekenden maar ik heb duidelijk gemaakt dat ik heel sterke vermoedens heb dat het hele chemtrail-project in Europa wordt gecoördineerd en uitgevoerd door de Navo, die dit uiteraard ook ontkent.

Ik roep hierbij op dat iedereen die mij hierover nuttige informatie zou kunnen geven contact met mij opneemt: piloten, militairen, mensen die actief (geweest) zijn op luchthavens, die werken aan vliegtuigen, enz. Ik garandeer absolute discretie en anonimiteit.

Ik roep ook iedereen op om bij de lokale politie klacht neer te leggen tegen dit fenomeen, zoals ik zelf reeds ettelijke malen heb gedaan.

Ik heb deze klacht neergelegd als individuele burger, als een kleine David tegen de gigant Goliath, maar ik doe dit niet voor mij alleen en ik sta ook niet alleen.

Omdat er zovele mensen nu reeds op de hoogte zijn maar voorlopig nog vanuit een isolement heb ik een oproep gelanceerd voor een bijeenkomst, die eind deze maand zal doorgaan en waarop zal nagegaan worden in hoeverre we een actie-comité kunnen vormen.

Voornaamste bedoeling is om enerzijds de kritische krachten van wakkere burgers te bundelen en anderzijds (achtergond)informatie op een duidelijke wijze aan te bieden. Chemtrails zijn geen geïsoleerd fenomeen. Nu al wordt duidelijk dat we in het najaar afstevenen op een mondiale vaccinatie tegen de vermeende pandemie van Mexicaanse griep. Ook daar valt heel veel over en vooral tegen te zeggen. En er is de financiële en economische crisis. en eind dit jaar wordt de codex alimentarius van kracht.

Ik roep iedereen die hiervoor interesse heeft om op een anf andere manier mee te werken aan zo'n comité om met mij contact op te nemen voor nadere info.

Wie interesse heeft in de tekst van de klacht en in het basisdocument over chemtrails gelieve contact met mij op te nemen.

Bij wijze van door- en nadenker voeg ik in bijlage een tekst, waaruit blijkt dat de Hopi-indianen het fenomeen van de chemtrails reeds hadden voorzien.

Ik zou het zeer waarderen mocht u vanuit uw positie de nodige aandacht aan deze zaak willen besteden en er een ruime verspreiding aan geven.

Met vriendelijke groet,

Peter Vereecke
Hooiwege 20
9940 Sleidinge (Evergem)
(telefoon op aanvraag bij de redaxie)

Bijlages:

- Klacht naar onderzoeksrechter »
- Chemtrails in een notedop »
- Chemtrails bij de Hopi-indianen »
Cultuurmeneer: 'kHeb me nooit zo verdiept in 'chemtrails'; benieuwd wat hier uit komt. Maar die voorspelling van de Hopi's (met alle respect) had niet gehoeven; maakt de zaak er niet sterker op me dunkt.
God... Dat ben je zelluf!
Op 20-08-2009 16:20:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Cultuurmeneer:

'kHeb me nooit zo verdiept in 'chemtrails'; benieuwd wat hier uit komt. Maar die voorspelling van de Hopi's (met alle respect) had niet gehoeven; maakt de zaak er niet sterker op me dunkt.

Mee eens. Advies voor Peter: blijf zover mogelijk weg van voorspellingen van oude indianen, als je de andere punten niet ondergesneeuwd wilt zien.
United as one. Divided by zero.
Op 20-08-2009 16:23:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Funkdude: op http://rapidfire.sci.gsfc.nasa.gov/subsets/?subset=AERONET_Brussels en op http://imkhp2.physik.uni-karlsruhe.de/~muehr/satbilder_e.html kan je realtime satelliet beelden bekijken, nou ja, in ieder geval zeer recent (paar uur verschil, soms kwartier)

Ik kijk sowieso regelmatig naar boven om te kijken wat het weer is en idd sinds medio jaren 90 een en al gestreep. Vandaag was weer zo'n dag, het zou mooi weer worden maar al snel was de lucht dichtgekrast en een grote waas, toen ik thuis was dacht ik, zou het op satelliet beelden te zien zijn? het onweerde namelijk als een malle, en de dag ervoor was het ook helemaal troebel van het gesproei (Volgens sommigen wordt er metaal gesproeid, chaff oid)

En jawel, ik heb iets van 10 afbeeldingen gevonden met strepen, wat helemaal mooi te zien is op de satelliet beelden. Mocht de moderator van de site ze in een RAR willen, dan kan ik ze mailen.

Vriendelijke groet, K.
(bericht gewijzigd op 20-8-2009 18:25:19)
Op 20-08-2009 18:23:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
hoff: even wat knippen en plakken..
Als je enig inzicht in de grote van de operatie die benodigd zou zijn om de aarde een beetje effectief met wat voor een stof te besproeien zou hebben zou je inzien in wat voor een belachelijke (ik heb er echt geen ander woord voor) samenzwering je gelooft.

Om de aarde een beetje effectief te besproeien moeten er letterlijk, tienduizenden vliegtuigen dagelijks bezig zijn om miljoenen tonnen chemicaliën in de atmosfeer te brengen, die uiteraard ergens gemaakt zouden moeten worden, en getransporteerd, en geladen ect ect.. er zouden dus honderduizenden mensen mee bezig moeten zijn .
En die zouden zich realiseren dat zijzelf en al hun geliefden OOK getroffen worden.

En toch hoor je niks...niemand klapt uit de school... geen enkele piloot, geen grondcrew..of vrachtwagenchauffeur...fabrikant of militair... helemaal niemand....
Op 20-08-2009 18:48:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Het mooie is dat ik 's ochtends heel vroeg de vliegtuigen hun dambordpatroon kan zien trekken, terwijl de weerman op de radio vertelt dat we later op de dag een melkachtige sluierbewolking zullen krijgen. Het zaakje stinkt zo dat mijn katten (half wild) op sommige dagen niet naar buiten willen. Ook grappig is dat dezelfde mensen die me smakelijk uitlachen tegelijk wel klagen dat ze al weken een loopneus hebben ondanks dat ze zo gezond leven....
(bericht gewijzigd op 20-8-2009 19:01:54)
Nee, dank u.
Op 20-08-2009 18:58:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
hoff:
tjerky:

Het mooie is dat ik 's ochtends heel vroeg de vliegtuigen hun dambordpatroon kan zien trekken, terwijl de weerman op de radio verteld dat we later op de dag een melkachtige sluierbewolking zullen krijgen. Het zaakje stinkt zo dat mijn katten (half wild) op sommige dagen niet naar buiten willen. Ook grappig is dat dezelfde mensen die me smakelijk uitlachen tegelijk wel klagen dat ze al weken een loopneus hebben ondanks dat ze zo gezond leven....

En toch word de mens gemiddeld maar ouder en ouder..

En geef eens antwoord op mijn opmerking
er zouden dus honderduizenden mensen mee bezig moeten zijn .
En die zouden zich realiseren dat zijzelf en al hun geliefden OOK getroffen worden.


Waarom?? welke idioot zou willens en wetens zijn eigen familie vernietigen??
Lammeraaie: willoos gemaakte zombies of nietsontziende hitleriaanse sadisten..of volkomen onwetenden die dagelijks van die tienduizenden vliegtuigen de sproeitanks vol gooien en zich geen seconde afvragen wat ze nou precies aan het doen zijn.

Iets realistischer; zowel jij als burgemeester whats-his-face wonen onder een kruispuntje van internationale vliegroutes..
En dat doen ze: vliegtuigen geven soms een condensstreep die in sommige weersomstandigheden wat blijft hangen..
(bericht gewijzigd op 20-8-2009 19:11:55)
Op 20-08-2009 19:11:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
hoff:

even wat knippen en plakken..
Als je enig inzicht in de grote van de operatie die benodigd zou zijn om de aarde een beetje effectief met wat voor een stof te besproeien zou hebben zou je inzien in wat voor een belachelijke (ik heb er echt geen ander woord voor) samenzwering je gelooft.

Om de aarde een beetje effectief te besproeien moeten er letterlijk, tienduizenden vliegtuigen dagelijks bezig zijn om miljoenen tonnen chemicaliën in de atmosfeer te brengen, die uiteraard ergens gemaakt zouden moeten worden, en getransporteerd, en geladen ect ect.. er zouden dus honderduizenden mensen mee bezig moeten zijn .
En die zouden zich realiseren dat zijzelf en al hun geliefden OOK getroffen worden.

En toch hoor je niks...niemand klapt uit de school... geen enkele piloot, geen grondcrew..of vrachtwagenchauffeur...fabrikant of militair... helemaal niemand....


Er zijn wel degelijk verklaringen van vliegers die vanwege gewetensbezwaren hun beroep opgegeven hebben.
Nee, dank u.
Op 20-08-2009 19:11:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
hoff:
tjerky:

hoff:

even wat knippen en plakken..
Als je enig inzicht in de grote van de operatie die benodigd zou zijn om de aarde een beetje effectief met wat voor een stof te besproeien zou hebben zou je inzien in wat voor een belachelijke (ik heb er echt geen ander woord voor) samenzwering je gelooft.

Om de aarde een beetje effectief te besproeien moeten er letterlijk, tienduizenden vliegtuigen dagelijks bezig zijn om miljoenen tonnen chemicaliën in de atmosfeer te brengen, die uiteraard ergens gemaakt zouden moeten worden, en getransporteerd, en geladen ect ect.. er zouden dus honderduizenden mensen mee bezig moeten zijn .
En die zouden zich realiseren dat zijzelf en al hun geliefden OOK getroffen worden.

En toch hoor je niks...niemand klapt uit de school... geen enkele piloot, geen grondcrew..of vrachtwagenchauffeur...fabrikant of militair... helemaal niemand....


Er zijn wel degelijk verklaringen van vliegers die vanwege gewetensbezwaren hun beroep opgegeven hebben.

waar dan?? niet zomaar iets neerplempen zonder verder bewijs...
Op 20-08-2009 19:12:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DeEne: Lastig uit te voeren dus bestaat het vermoeden dat 'zij' (die vinden dat de wereld wat te vol raakt met overconsumerende en milieuvervuilende mensen en niet verwachten dat de mensheid ooit tot een 'gezonde' zelfregulatie zal komen) het nu gaan proberen met ziekmakende nepvoedingsstoffen en smerige vaccins:

http://www.fitplein.nl/artikel-37/het-ziekmakende-zoet/
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M4&s=M22&ss=P711&l=NL

Op 20-08-2009 19:14:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Broeikul: Blijft voor mij onvoorstelbare nonsens. Je kunt je beter druk maken over de lucht die je binnenkrijgt als je je dagelijks door het verkeer heen beweegt.... En als je als overheid de mensheid effectief zou willen vergiftigen leeg je toch gewoon even een flesje bij het waterleidingbedrijf, is goedkoper en trefzekerder
Op 20-08-2009 19:23:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
hoff:

tjerky:

Het mooie is dat ik 's ochtends heel vroeg de vliegtuigen hun dambordpatroon kan zien trekken, terwijl de weerman op de radio verteld dat we later op de dag een melkachtige sluierbewolking zullen krijgen. Het zaakje stinkt zo dat mijn katten (half wild) op sommige dagen niet naar buiten willen. Ook grappig is dat dezelfde mensen die me smakelijk uitlachen tegelijk wel klagen dat ze al weken een loopneus hebben ondanks dat ze zo gezond leven....

En toch word de mens gemiddeld maar ouder en ouder..

En geef eens antwoord op mijn opmerking
er zouden dus honderduizenden mensen mee bezig moeten zijn .
En die zouden zich realiseren dat zijzelf en al hun geliefden OOK getroffen worden.


Waarom?? welke idioot zou willens en wetens zijn eigen familie vernietigen??
Lammeraaie: willoos gemaakte zombies of nietsontziende hitleriaanse sadisten..of volkomen onwetenden die dagelijks van die tienduizenden vliegtuigen de sproeitanks vol gooien en zich geen seconde afvragen wat ze nou precies aan het doen zijn.

Iets realistischer; zowel jij als burgemeester whats-his-face wonen onder een kruispuntje van internationale vliegroutes..
En dat doen ze: vliegtuigen geven soms een condensstreep die in sommige weersomstandigheden wat blijft hangen..

willoos gemaakte zombies, (d.m.v. E-nummer voedselvergiftiging, massamedia, sodiumfluoridetandpasta, chemtrails vanwege de versuffende werking van de bestanddelen) komt nog het dichtste in de buurt.
Nee, dank u.
Op 20-08-2009 19:23:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh: Mij vallen altijd een paar zaken op bij deze sporen.

Ten eerste het feit dat ze zich voornamelijk boven de stad laten zien.
Dit zou eventueel verklaard kunnen worden door de hogere temperaturen die van een stad af dampen.

Een tweede is het patroon wat wordt gelegd. Zelfs al zouden dit gewoon condensstrepen zijn, dan nog dienen we ons af te vragen waarom we in hemelsnaam zoveel vliegtuigen over drukke steden heen laten vliegen. Ook zie ik soms meerdere vliegtuigen, die -ondanks dat dit vanaf de grond lastig in te schatten is- veel te dicht op elkaar zitten. Ik meen ooit ergens in een Nederlandse documentaire de minimale afgesproken afstanden te hebben gehoord. Ik meen 30 kilometer op de reguliere routes, 10 in de buurt van een stad en uiteraard iets, maar niet veel, minder rondom vliegvelden.

Ik kan Hoff een eind volgen in zijn beredenering, maar het hele zaakje stinkt gewoon letterlijk en figuurlijk. Daar komt bij dat twee vliegtuigen op gelijke hoogte soms andere sporen achterlaten. De een heeft een condensatiestreep van grofweg 15x zijn lengte die achter hem wegebt, de ander laat een waas achter die uren lang blijft hangen.

Ik blijf het een raar fenomeen vinden dat ons op zijn minst zou moeten laten nadenken of de huidige mate van vliegvaart nog wel aansluit bij de wens er over 50 jaar nog te willen zijn.
ALLES IS WAAR
Op 20-08-2009 19:27:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
Broeikul:

Blijft voor mij onvoorstelbare nonsens. Je kunt je beter druk maken over de lucht die je binnenkrijgt als je je dagelijks door het verkeer heen beweegt.... En als je als overheid de mensheid effectief zou willen vergiftigen leeg je toch gewoon even een flesje bij het waterleidingbedrijf, is goedkoper en trefzekerder

In de v.s. wordt al vele jaren hetzelfde gif aan het drinkwater toegevoegd wat enige decennia geleden door het derde rijk en de sovjetunie onder Stalin in stedelijke gebieden op dezelfde manier gebruikt werd om de massa kalm, en gedwee te houden, net zoals de imker met zijn pijp. De geschiedenis herhaalt zich, zeggen ze wel eens, dus waarom zouden het onvoorstelbare nonsens zijn? (contrails zijn ijskristallen, dus ze lossen op. Dus hoe kan het dat een paar vliegtuigsporen uitwaaieren tot een wolkendek?) Het zou fijn zijn als de debunkers 'ns een keertje met een grondige natuurkundige verklaring voor dit fenomeen kwamen.......
Nee, dank u.
Op 20-08-2009 19:38:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
pietje: De oude indianen (die wij zonodig moesten bekeren m.b.v. vuurwater) hadden veel meer en hebben veel meer gevoel voor wat gaande was en is !
Ik geloof wat deze mensen zeggen (spreek alleen voor mijzelf ) zij hebben nog contact met de natuur (het leven en de aarde) wij hebben dat grotendeels verloren jammer genoeg !
Ik denk dat we er goed aan doen die mensen te geloven. Maar nogmaals dat is mijn opinie !
groetjes en welterustePietje

Nu geen indianen verhalen meer toch ?
Op 20-08-2009 21:43:09 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Maan: Ik ben ook niet overtuigd van chemtrails. Volgens mij is de theorie gebaseerd op een misverstand; Vliegtuigen vervuilen wel zeker, maar ik geloof niet dat er opzettelijk chemische rotzooi gesproeid over steden en dergelijke.
The Lost History of Man: http://www.talc.site88.net
Op 20-08-2009 21:55:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard:
Maan:

Ik ben ook niet overtuigd van chemtrails. Volgens mij is de theorie gebaseerd op een misverstand; Vliegtuigen vervuilen wel zeker, maar ik geloof niet dat er opzettelijk chemische rotzooi gesproeid over steden en dergelijke.

Wat je gelooft of niet, maakt niet zoveel uit denk ik. Laten we eerst eens kijken hoe uitlaatgassen van vliegtuigen zich gedragen in de lucht, wat de invloed van temperatuur en vochtigheid is op het sneller of trager oplossen van de condenssporen. Bedenk verder dat verkeersvliegtuigen vaste routes volgen, dat het volgende vliegtuig een tijdje later komt terwijl de lucht zich verplaatst heeft, dat er tegenwoordig veel meer vliegtuigen vliegen dan vroeger, dat motoren zuiniger zijn geworden, waardoor er minder warmte uitgestoten wordt en de condenssporen daardoor ander "gedrag" vertonen dan vroeger, dat soort dingen. Pas als je dat grondig bestudeerd hebt en weet waar het over gaat, dan kan je heel voorzichtig uitspraken doen. Als je dan een vermoeden hebt van opzettelijk verspreiden van stoffen, dan kan je met gefundeerde redenen de autoriteiten aanspreken en een onderzoek met metingen en al eisen. Zo niet, dan blijft het gezellig geklets over dingen waar we te weinig van weten.
'Don't forget rule number 6'
Op 20-08-2009 22:09:51 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Bartelo: Ik ben overtuigd van het fenomeen chemtrails. Puur om het feit dat ik hier in NL, in het oosten van het land (en dus niet boven een stad) zo'n enorm rasterwerk van die vliegtuigsporen heb gezien dat je er bijna mee zou kunnen schaken.
Verder op YT meerdere foto's en videomateriaal (gemaakt in Australie) gezien waarbij het spoor een U-bocht maakt, nota bene meerdere naast elkaar.
(Ik had me nog even afgevraagd of de piloot de weg kwijt was maar die mogelijkheid heb ik maar laten schieten).
Op 20-08-2009 22:22:45 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh:
Gerard:

Bedenk verder dat verkeersvliegtuigen vaste routes volgen, dat het volgende vliegtuig een tijdje later komt terwijl de lucht zich verplaatst heeft,

Dat werkt alleen maar als de wind zo goed als haaks op die vliegroute staat, of onder 45 graden bij een gekruisde route.

Sowieso best verbazend dat er zoveel haaks op elkaar staande routes zijn.

(bericht gewijzigd op 20-8-2009 22:52:08)
ALLES IS WAAR
Op 20-08-2009 22:51:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Maan:
Gerard:

Zo niet, dan blijft het gezellig geklets over dingen waar we te weinig van weten.


Dus? Is er iets mis met gezellig geklets?
The Lost History of Man: http://www.talc.site88.net
Op 21-08-2009 0:11:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Funkdude: Bekijk de links, oordeel dan pas. Indien gewenst heb ik kopieen v.d. foto's. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn of haar eigen informatie voorziening.
Op 21-08-2009 0:24:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lindaatje: Hier in Den Haag wordt ook lustigjes boven het Binnenhof gesprayd. Hebben ze dan ook een hekel aan onze regering?
CAUTE - Behoedzaamheid
Op 21-08-2009 0:26:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lindaatje: Hier in Den Haag wordt ook lustigjes boven het Binnenhof gesprayd. Hebben ze dan ook een hekel aan onze regering?
CAUTE - Behoedzaamheid
Op 21-08-2009 0:27:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus:
hoff:

even wat knippen en plakken..
Als je enig inzicht in de grote van de operatie die benodigd zou zijn om de aarde een beetje effectief met wat voor een stof te besproeien zou hebben zou je inzien in wat voor een belachelijke (ik heb er echt geen ander woord voor) samenzwering je gelooft.

Om de aarde een beetje effectief te besproeien moeten er letterlijk, tienduizenden vliegtuigen dagelijks bezig zijn om miljoenen tonnen chemicaliën in de atmosfeer te brengen, die uiteraard ergens gemaakt zouden moeten worden, en getransporteerd, en geladen ect ect.. er zouden dus honderduizenden mensen mee bezig moeten zijn .
En die zouden zich realiseren dat zijzelf en al hun geliefden OOK getroffen worden.

En toch hoor je niks...niemand klapt uit de school... geen enkele piloot, geen grondcrew..of vrachtwagenchauffeur...fabrikant of militair... helemaal niemand....


Fijn om te weten dat een miniscuul mother*******virusje niks voorstelt tegenover The Big Sky
Ik slaap alvast de slaap der onschuldigen en wens iedereen sweet dreams en morgen weer een dag.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 21-08-2009 1:42:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Stella: Peter,
Ik ga in elke stap met je mee. Je hebt zo gelijk. Mijn aandacht gaat nu uit naar de komende zeer gevaarlijke vaccinatie's tegen een onschuldige griep. Ik heb onderzocht wat er in de vaccin's gaat zitten en dat is meer dan schokkend. Maar elke dag, als ik buiten zit en naar mijn zgn, rijpende tomaten kijk, weet ik, dat ze niet onbespoten zijn, door de chemtrails . Barium en andere giftige stoffen doen precies wat de WHO wil dat het doet. Ons weerstands-systeem verzwakken. De chem-trails zijn er al heel erg lang, astma en diverse andere ziektes nemen in aantal toe. De Mexicaanse griep, ontwikkeld in een laboratorium wordt als een rode vlag gezien. Die griep is niet gevaarlijk !!! De Vaccinatie's des te meer. Bij alle onderzoeken komt het enorme aantal doden van 1918 in beeld, maar ook daar waren het vaccinatie's die de enorme hoeveelheid slachtoffers opleverde, niet de Spaanse griep!!!

De directeur van Fort Dix werd in 1976 ontslagen, nadat een bedoelde uitbraak van een pandemie, op de legerbasis niet lukte. Slechts 1 soldaat overleed, terwijl honderden soldaten werden geinjecteerd met dit virus. Er werd een nationaal vaccinatie-programma in gang gezet, dat gestopt werd, omdat er veel ernstige bijwerkingen waren en ws. een zeer grote aanslag deden op de gezondheidszorg in Amerika.

Merk op: drie maanden geleden werden er troepen uitgezonden naar Irak na gevaccineerd te zijn. Niemand weet met wat. Aangekomen op de basis in Irak werden 18 soldaten ziek met de Mexicaanse griep. Ze waren nog niet buiten het kamp geweest, dus ...waar kwam hun Mex. griep vandaan? Overigens zijn alle 18 soldaten genezen. Zoals inmiddels miljoenen mensen wereldwijd die de griep al gehad hebben.

Zie alles en vooral de officiel documenten van de WHO, die U op z'n minst licht onpasselijk zullen maken: www.Farmacie.Come2me.nl
Op 21-08-2009 3:28:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
hoff:

tjerky:

hoff:

even wat knippen en plakken..
Als je enig inzicht in de grote van de operatie die benodigd zou zijn om de aarde een beetje effectief met wat voor een stof te besproeien zou hebben zou je inzien in wat voor een belachelijke (ik heb er echt geen ander woord voor) samenzwering je gelooft.

Om de aarde een beetje effectief te besproeien moeten er letterlijk, tienduizenden vliegtuigen dagelijks bezig zijn om miljoenen tonnen chemicaliën in de atmosfeer te brengen, die uiteraard ergens gemaakt zouden moeten worden, en getransporteerd, en geladen ect ect.. er zouden dus honderduizenden mensen mee bezig moeten zijn .
En die zouden zich realiseren dat zijzelf en al hun geliefden OOK getroffen worden.

En toch hoor je niks...niemand klapt uit de school... geen enkele piloot, geen grondcrew..of vrachtwagenchauffeur...fabrikant of militair... helemaal niemand....


Er zijn wel degelijk verklaringen van vliegers die vanwege gewetensbezwaren hun beroep opgegeven hebben.

waar dan?? niet zomaar iets neerplempen zonder verder bewijs...

alhier op het net
Nee, dank u.
Op 21-08-2009 5:06:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
lindaatje:

Hier in Den Haag wordt ook lustigjes boven het Binnenhof gesprayd. Hebben ze dan ook een hekel aan onze regering?

ze zitten binnen, en zijn uiteindelijk net zo onbelangrijk als de rest
Nee, dank u.
Op 21-08-2009 5:09:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Stella: Hoff,

Als jij je werkelijk interesseerd in chemtrails, weet je , na slechts even wat onderzoek, dat Amerikaanse piloten weigeren te vliegen met deze giftige troep aan board. Jij gaat kennelijk slechts uit van woorden en reageert vervolgens. Zelf heb je geen onderzoek gedaan, dat blijkt wel. Misschien kun je dat niet, misschien wil je dat niet, ik respecteer de keuze die jij daarin neemt. Velen hier hebben dat onderzoek wel gedaan en sommigen zijn zelf's verder gegaan, zoals ik. Niet voor onszelf, maar om iedereen te laten weten wat er nu gebeurt. Hoff, je komt over als iemand die het niet bewezen Mex.griep-vaccin zal nemen.
Op 21-08-2009 5:24:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Link: die burgermeester zegt toch niet dat het sprayen bedoelt is om de bevolking weg te vegen? Waarom sommige hier tot die vaststelling begrijp ik niet goed, er zijn zoveel dingen waar het misschien voor word gebruikt. In elk geval goed dat er mensen zijn die vragen stellen!!

En aan diegene die zeggen dat er totaal niets aan de hand is, bekijk even dit filmpje:



in de eerste minuut van het filmpje is te zien dat de trail gestart word,..en dat de installatie even hapert. verder hoef je niet te kijken (1 min max)

Welke verklaring kan hier voor gegeven worden?.. motoren af in mid-air? ik weet gewoon niet wat ik moet denken van chems... het is idd een hele operatie om dit globaal te doen, bijna onmogelijk om uit te voeren,.. aan de andere kant zie je soms de raarste dingen, zoals in dit filmpje waar de chem sputtert, wat toch een bewijs is dat het geen natuurlijk fenomeen is.,.... of niet?

voor de geintreseerde ziel: "Dont talk about the weather" (duurt wel enkele uren)


(bericht gewijzigd op 21-8-2009 8:20:54)
Op 21-08-2009 8:15:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard:
Link:

die burgermeester zegt toch niet dat het sprayen bedoelt is om de bevolking weg te vegen? Waarom sommige hier tot die vaststelling begrijp ik niet goed, er zijn zoveel dingen waar het misschien voor word gebruikt. In elk geval goed dat er mensen zijn die vragen stellen!!

En aan diegene die zeggen dat er totaal niets aan de hand is, bekijk even dit filmpje:



in de eerste minuut van het filmpje is te zien dat de trail gestart word,..en dat de installatie even hapert. verder hoef je niet te kijken (1 min max)

Welke verklaring kan hier voor gegeven worden?.. motoren af in mid-air? ik weet gewoon niet wat ik moet denken van chems... het is idd een hele operatie om dit globaal te doen, bijna onmogelijk om uit te voeren,.. aan de andere kant zie je soms de raarste dingen, zoals in dit filmpje waar de chem sputtert, wat toch een bewijs is dat het geen natuurlijk fenomeen is.,.... of niet?

Als ik nou een verklaring zou geven, wat dan? (Ik denk te weten wat er op dat filmpje gebeurt, als je zelf goed kijkt en doordenkt kan je het ook ontdekken.)
'Don't forget rule number 6'
Op 21-08-2009 10:17:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Link:

Als ik nou een verklaring zou geven, wat dan? (Ik denk te weten wat er op dat filmpje gebeurt, als je zelf goed kijkt en doordenkt kan je het ook ontdekken.)


Als jij een verklaring geeft, dan hebben we een discussie/conversatie (logisch niet?). Ik heb echt geen flauw idee wat zoiets kan veroorzaken. Ik ken niets van jet-propulsie, ook ken ik niet van verbrandingsmotoren, ik ken ook niets van aerosol systemen,..dus nee ik krijg eigenljk niets verzonnen waarom een vliegtuig zoiets doet,.. ik kan enkel vaststellen dat het niet normaal is, of op zen minst niet overeen komt met officiele verklaringen.

Als chemtrails contrails zijn en visa versa(officiele verklaring), zou dit een stopzetting van de motoren betekenen! Is dit verstandig om te doen met een groot vliegtuig?

maar zoals ik al zei het kan evengoed iets anders zijn, ik heb enkel nog maar de uitleg gehoord van de 'believers' omtrend dit fenomeen,.. dus als jij een andere verklaring hebt voor onderbroken trails, dan is die zeer welkom!!

(bericht gewijzigd op 21-8-2009 13:33:15)
Op 21-08-2009 13:32:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Eart: 2:25 minuut:



Verry intresting..

Hier bij onze buren:



(bericht gewijzigd op 21-8-2009 15:33:33)
Op 21-08-2009 15:15:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard:
Link:


Als ik nou een verklaring zou geven, wat dan? (Ik denk te weten wat er op dat filmpje gebeurt, als je zelf goed kijkt en doordenkt kan je het ook ontdekken.)


Als jij een verklaring geeft, dan hebben we een discussie/conversatie (logisch niet?). Ik heb echt geen flauw idee wat zoiets kan veroorzaken. Ik ken niets van jet-propulsie, ook ken ik niet van verbrandingsmotoren, ik ken ook niets van aerosol systemen,..dus nee ik krijg eigenljk niets verzonnen waarom een vliegtuig zoiets doet,.. ik kan enkel vaststellen dat het niet normaal is, of op zen minst niet overeen komt met officiele verklaringen.

Als chemtrails contrails zijn en visa versa(officiele verklaring), zou dit een stopzetting van de motoren betekenen! Is dit verstandig om te doen met een groot vliegtuig?

maar zoals ik al zei het kan evengoed iets anders zijn, ik heb enkel nog maar de uitleg gehoord van de 'believers' omtrend dit fenomeen,.. dus als jij een andere verklaring hebt voor onderbroken trails, dan is die zeer welkom!!


Nou, een tipje van de sluier dan: Hoogstwaarschijnlijk vliet het tuig onder de wolk. Onder die wolk is schaduw van de wolk, waardoor het condensspoor alleen diffuus verlicht wordt. Komt het vliegende tuig en daarmee het condensspoor onder de wolk uit, dan valt direct zonlicht op het spoor, waardoor dit fel oplicht. Het is maar een idee, maar naar mijn inzicht geen onredelijk idee.
'Don't forget rule number 6'
Op 21-08-2009 18:25:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: In Duitsland(!) zijn de mensen kritischer dan bij ons. Dus hebben de msm geen keuze dan dit onderwerp te behandelen, omdat als genoeg mensen iets in de gaten hebben, je het niet meer als onzin af kunt doen. Zo hebben duitse meteorologen aan de bel getrokken met wetenschappelijk bewijs van onnatuurlijke bewolking. De verklaring is nu dat er gesproeid wordt tegen de z.g. global warming, dus juist goed voor ons!

Nee, dank u.
Op 21-08-2009 19:53:37 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: p.s. zelfs in het weerbericht wordt er over gesproken.

Nee, dank u.
Op 21-08-2009 20:02:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: p.p.s.s. Terwijl in het progressieve Nederland zelfs groen links geen actie onderneemt. Schande!!!
Nee, dank u.
Op 21-08-2009 20:06:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
hoff:
Stella:

Hoff,

Als jij je werkelijk interesseerd in chemtrails, weet je , na slechts even wat onderzoek, dat Amerikaanse piloten weigeren te vliegen met deze giftige troep aan board. Jij gaat kennelijk slechts uit van woorden en reageert vervolgens. Zelf heb je geen onderzoek gedaan, dat blijkt wel. Misschien kun je dat niet, misschien wil je dat niet, ik respecteer de keuze die jij daarin neemt. Velen hier hebben dat onderzoek wel gedaan en sommigen zijn zelf's verder gegaan, zoals ik. Niet voor onszelf, maar om iedereen te laten weten wat er nu gebeurt. Hoff, je komt over als iemand die het niet bewezen Mex.griep-vaccin zal nemen.

nee stella, ik hoef geen onderzoek te doen, ik weet namelijk wat van logistiek en vliegtuigen en heb een idee van hoe grote (logistieke en militaire) operaties in elkaar steken.

Er zal best ooit in het verleden iemand in de VS een experiment met chemtrails hebben willen doen(vandaar die (paar) weigerende piloten) maar het effectief besproeien van de aardkloot met wat dan ook is om wel duizend redenen onmogelijk(en angstaanjagend onpraktisch.)
HET KAN GEWOON NIET, hoe graag je het ook zou willen...
Op 21-08-2009 20:26:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
hoff:

Stella:

Hoff,

Als jij je werkelijk interesseerd in chemtrails, weet je , na slechts even wat onderzoek, dat Amerikaanse piloten weigeren te vliegen met deze giftige troep aan board. Jij gaat kennelijk slechts uit van woorden en reageert vervolgens. Zelf heb je geen onderzoek gedaan, dat blijkt wel. Misschien kun je dat niet, misschien wil je dat niet, ik respecteer de keuze die jij daarin neemt. Velen hier hebben dat onderzoek wel gedaan en sommigen zijn zelf's verder gegaan, zoals ik. Niet voor onszelf, maar om iedereen te laten weten wat er nu gebeurt. Hoff, je komt over als iemand die het niet bewezen Mex.griep-vaccin zal nemen.

nee stella, ik hoef geen onderzoek te doen, ik weet namelijk wat van logistiek en vliegtuigen en heb een idee van hoe grote (logistieke en militaire) operaties in elkaar steken.

Er zal best ooit in het verleden iemand in de VS een experiment met chemtrails hebben willen doen(vandaar die (paar) weigerende piloten) maar het effectief besproeien van de aardkloot met wat dan ook is om wel duizend redenen onmogelijk(en angstaanjagend onpraktisch.)
HET KAN GEWOON NIET, hoe graag je het ook zou willen...

De logistiek is veel minder indrukwekkend dan ze lijkt. Het int. vliegverkeer bestaat al, dus een klein beetje chemicaliën,of metaaldeeltjes of virussen laden op de thuisluchthaven is geen probleem. Veel mensen hebben de houding van "je doet wat je opgedragen wordt, en je stelt geen lastige vragen, vanwege je gezin en je hypotheek" Er is ook een
omvangrijke int. militaire tanker luchtvloot die de zaken wat groter aan kan pakken. De bemanning krijgt gewoon te horen dat het een best wel geheime missie is om d.m.v. aluminium, barium, etc. een veel groter radarbereik te verkrijgen. Of om een lang verhaal kort te maken: "Wir haben es nicht gewusst"
(bericht gewijzigd op 22-8-2009 17:09:20)
Nee, dank u.
Op 21-08-2009 21:18:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard:
tjerky:

hoff:

Stella:

Hoff,

Als jij je werkelijk interesseerd in chemtrails, weet je , na slechts even wat onderzoek, dat Amerikaanse piloten weigeren te vliegen met deze giftige troep aan board. Jij gaat kennelijk slechts uit van woorden en reageert vervolgens. Zelf heb je geen onderzoek gedaan, dat blijkt wel. Misschien kun je dat niet, misschien wil je dat niet, ik respecteer de keuze die jij daarin neemt. Velen hier hebben dat onderzoek wel gedaan en sommigen zijn zelf's verder gegaan, zoals ik. Niet voor onszelf, maar om iedereen te laten weten wat er nu gebeurt. Hoff, je komt over als iemand die het niet bewezen Mex.griep-vaccin zal nemen.

nee stella, ik hoef geen onderzoek te doen, ik weet namelijk wat van logistiek en vliegtuigen en heb een idee van hoe grote (logistieke en militaire) operaties in elkaar steken.

Er zal best ooit in het verleden iemand in de VS een experiment met chemtrails hebben willen doen(vandaar die (paar) weigerende piloten) maar het effectief besproeien van de aardkloot met wat dan ook is om wel duizend redenen onmogelijk(en angstaanjagend onpraktisch.)
HET KAN GEWOON NIET, hoe graag je het ook zou willen...

De logistiek is veel minder indrukwekkend dan ze lijkt. Het int. vliegverkeer bestaat al, dus een klein beetje chemicaliën laden op de thuisluchthaven is geen probleem. Veel mensen hebben de houding van "je doet wat je opgedragen wordt, en je stelt geen lastige vragen, vanwege je gezin en je hypotheek" Er is ook een
omvangrijke int. militaire tanker luchtvloot die de zaken wat groter aan kan pakken. De bemanning krijgt gewoon te horen dat het een best wel geheime missie is om d.m.v. aluminium, barium, etc. een veel groter radarbereik te verkrijgen. Of om een lang verhaal kort te maken: "Wir haben es nicht gewusst"

Maar wordt dat dan ook op grote schaal gedaan?
'Don't forget rule number 6'
Op 22-08-2009 17:02:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
Gerard:

tjerky:

hoff:

Stella:

Hoff,

Als jij je werkelijk interesseerd in chemtrails, weet je , na slechts even wat onderzoek, dat Amerikaanse piloten weigeren te vliegen met deze giftige troep aan board. Jij gaat kennelijk slechts uit van woorden en reageert vervolgens. Zelf heb je geen onderzoek gedaan, dat blijkt wel. Misschien kun je dat niet, misschien wil je dat niet, ik respecteer de keuze die jij daarin neemt. Velen hier hebben dat onderzoek wel gedaan en sommigen zijn zelf's verder gegaan, zoals ik. Niet voor onszelf, maar om iedereen te laten weten wat er nu gebeurt. Hoff, je komt over als iemand die het niet bewezen Mex.griep-vaccin zal nemen.

nee stella, ik hoef geen onderzoek te doen, ik weet namelijk wat van logistiek en vliegtuigen en heb een idee van hoe grote (logistieke en militaire) operaties in elkaar steken.

Er zal best ooit in het verleden iemand in de VS een experiment met chemtrails hebben willen doen(vandaar die (paar) weigerende piloten) maar het effectief besproeien van de aardkloot met wat dan ook is om wel duizend redenen onmogelijk(en angstaanjagend onpraktisch.)
HET KAN GEWOON NIET, hoe graag je het ook zou willen...

De logistiek is veel minder indrukwekkend dan ze lijkt. Het int. vliegverkeer bestaat al, dus een klein beetje chemicaliën laden op de thuisluchthaven is geen probleem. Veel mensen hebben de houding van "je doet wat je opgedragen wordt, en je stelt geen lastige vragen, vanwege je gezin en je hypotheek" Er is ook een
omvangrijke int. militaire tanker luchtvloot die de zaken wat groter aan kan pakken. De bemanning krijgt gewoon te horen dat het een best wel geheime missie is om d.m.v. aluminium, barium, etc. een veel groter radarbereik te verkrijgen. Of om een lang verhaal kort te maken: "Wir haben es nicht gewusst"

Maar wordt dat dan ook op grote schaal gedaan?

Vooral steden...(zie Thoth)
Nee, dank u.
Op 22-08-2009 17:18:46 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
Bartelo:

Ik ben overtuigd van het fenomeen chemtrails. Puur om het feit dat ik hier in NL, in het oosten van het land (en dus niet boven een stad) zo'n enorm rasterwerk van die vliegtuigsporen heb gezien dat je er bijna mee zou kunnen schaken.
Verder op YT meerdere foto's en videomateriaal (gemaakt in Australie) gezien waarbij het spoor een U-bocht maakt, nota bene meerdere naast elkaar.
(Ik had me nog even afgevraagd of de piloot de weg kwijt was maar die mogelijkheid heb ik maar laten schieten).

Heb er met eigen ogen meerdere malen cirkelvormige trails zien maken. (niet in de buurt van een luchthaven)
Nee, dank u.
Op 22-08-2009 17:26:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden