Dat u zó pro of contra was toen we het bericht van de Vlaamse chemtrail-burgemeester publiceerden, was voor ons voldoende aanleiding om even naar de brave man toe te rijden. Vlaanderen ligt praktisch naast de deur en het is de enige manier om te weten wat voor vlees er in de kuip zit. Wie is Peter Vereecke nog meer dan de chemtrail-burgemeester die onlangs het internationale nieuws haalde? Thomas en ikzelf wapenden ons met de camera en gingen op pad...



Peter liet weten dat hij ons op de hoogte zal houden als er schot in het onderzoek komt. Stay dus tuned!
eoi: ik had even hoop maar toen het over illuminati en later nog eens 'satanische shapeshifters' ging, heb ik de video weggeklikt.
Op 23-08-2009 11:57:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh: Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat we aan deze man hebben.
Het is natuurlijk altijd goed als iemand zich inzet voor het achterhalen van de waarheid, zelfs als die als 'zweverig' wordt gezien. Het vechten tegen de bierkaai door iemand die, zoals een burgemeester, enig aanziet geniet, doet goed.

Toch kan ik me niet helemaal onttrekken aan de gedachte dat de beste man na zijn burgemeesterschap in een leegte viel die hij heeft laten vullen met info van het internet, waar wij allemaal bekend mee zijn.
Het gemak waarmee gesprongen wordt tussen onderwerpen als 2012, shapeshifters, chemtrails en illuminati lijkt dat te onderbouwen.

Als de man echt wat wil klaarspelen voor de mensheid zou hij er wijs aan doen niet het kleed wat over ons heen ligt te benoemen, maar een gewichtje aan het hoekpuntje te hangen, waardoor het kleed zichzelf verwijdert; m.a.w de grootste kansen hier echt wat klaar te spelen is door de focus puur op de chemtrails te leggen en door de massa-aandacht en het onderzoek vanzelf de rest bloot te laten leggen.

Nu riskeert hij af geschreven te worden als een goedgelovige oude man, die teveel tijd op internet doorbrengt.

Desalniettemin wens ik hem het grootste succes mogelijk meer helderheid op het chemtrail-enigma te eisen en ons daarmee te verschaffen waar we allemaal recht op hebben : de waarheid (wat deze dan ook is)
ALLES IS WAAR
Op 23-08-2009 0:17:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus: "Bedankt voor de verspreiding (daarvan) over heel de wereld - en heel de kosmos."
Dan doe je dus hetzelfde als waar je de NAVO van beschuldigt. Namelijk ongevraagd van alles verspreiden.
Maar even on a serious note kan ik slechts toejuichen dat het aantal waarheidzoekers gestaag toeneemt. En
Eoi:
ik had even hoop maar toen het over illuminati en later nog eens 'satanische shapeshifters' ging, heb ik de video weggeklikt.

dat is jammer want we laten jou ook altijd helemaal uitpraten...
Peter kan precies in het rijtje Marcel Messing; Alex Jones; David Icke. Je kunt er van alles van vinden, maar ze zetten je wel aan het nadenken.
En dat is nooit verkeerd.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 23-08-2009 14:03:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
cootje: Ik zeg thumbs up voor niet alleen de profi video, maar zeker ook voor deze man die zijn nek uitsteekt, ben zeer benieuwd naar het onderzoek en het verloop van alles.
...
Op 23-08-2009 14:28:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Zonder gelijk de Booze erbij te halen zit er m.i. een niet zo frisse int. organisatie achter dit theater. Vandaar dat in de media (dus ook hier) je de weldenkenden, en de doorgedraaide complot-gekken hebt. Zo wordt kritiek geridiculiseerd, zodat een afwijkende mening zich nauwelijks kan verspreiden, omdat je gelijk het brandmerk van geestesgestoorde ketter krijgt. Nog even en dan wordt je weer net als in de goeie ouwe tijd op de brandstapel gezet als je mening niet gewaardeerd wordt...
Nee, dank u.
Op 23-08-2009 14:36:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard: Zaken die zich laten verklaren vanuit de natuurkunde, worden gebruikt als argumenten om te bewijzen dat het om chemtrails gaat, terwijl het dus net zo goed contrails kunnen zijn. Dat ondermijnt de argumentatie. Mocht er werkelijk sprake zijn van chemtrails, dan moeten daarvoor de juiste argumenten aangevoerd worden, anders werkt het contra"productief".
'Don't forget rule number 6'
Op 23-08-2009 17:59:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ganzfeld: Hij zit er volgens mij, op wat details na, niet ver naast.

Men heeft allang toegegeven bewust troep via vliegtuigen over ons uit te sproeien.

"Het Duitse ministerie van Defensie heeft toegegeven dat ze in de zomer van 2005 en in maart 2006 chemicaliën gesproeid hebben boven Duitsland". zie http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=1173

(bericht gewijzigd op 23-8-2009 19:23:55)
Op 23-08-2009 19:23:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
MareJane: Ik hoef geen discussie meer of overtuigd te worden dat chemtrails gewone contrails zijn en dat ik t verkeerd zie. Ik zie op enig moment contrails en chemtrails en zie dat de chemtrails een geweldige mooie sluierbewolking vormen, die dan wel weer van tevoren of naderhand aangekondigd of verklaard worden; tja je moet wel wat. Ik durf nog niet te beweren dat we moedwillig vergiftigd worden, want wie zou daaraan mee willen werken? (maar ja, dat zeiden we ook over de misdaden van de oorlog). Maar wanneer alle simpele mensen denken dat barium en alliuminiumhydroxide niet gevaarlijk is en de zon moet tegenhouden en het nooooooit op aarde zal neerkomen, het zij zo. Al zou je zo'n vliegtuig uit de lucht schieten, leger fotografen erbij, alle kranten zouden berichten, zou niemand van de onwetenden/ofgelovigen het geloven, want het zou toch te bar zijn dat wanneer een navo of zo dit regelt en je ziet er ineens bewijzen van. Bewijzen zijn er genoeg wanneer je maar wil onderzoeken. Zelfs een weerman in Duitsland, maar nee hoor, hier steken ze weer eens hun kop diep in het zand onder het mom "ik kan het niet zien, dus het bestaat niet". En waarom hadden wij tot een aantal jaren terug wel strakke luchten? Een contrail is nog steeds snel opgelost, want ijskristallen hebben nooit en zullen nooit uren in de lucht hangen en uitwaaieren tot een mistige deken. En bovendien heb ik vliegtuigen ook geen lussen zien maken, normale vliegtuigenhebben een doel. Of zou het toch de luchtmacht zijn die onder het mom van oefenen dat spul ff dumpen? Ben bang dat de piloten het misschien zelf nog niet eens weten, maar er moeten monteurs zijn die dat dan wel weten. Kom op, maak alles openbaar en wijs de schuldigen aan, maar dan wel gauw onderduiken want hier in Nederland kunnen mensen hele rare ongelukken krijgen. Ook hier.
Op 23-08-2009 20:16:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chef: 1: Militaire vliegtuigen gebruiken andere brandstoffen dan burgerluchtvaart. In bv F16's wordt brandstof gebruikt die minder brandbaar is wanneer hij crashed dan in bv een 737-800. Waarom: in de burgerluchtvaart wordt altijd om de kosten gestreden, niemand wil de meerprijs van duurdere F16 brandstof betalen. <offtopic modus aan>: Ook wordt aircolucht in vlietuigen recycled (inclusief bacterien en virussen), omdat deze dan niet van -40 graden tot +20 graden hoeft worden opgewarmt. hierdoor blazen ze de virussen en bacterien door het hele vlietuig rond waardoor je sneller iets oploopt. Van de aircolucht alleen wordt je niet ziek, dit zijn altijd virussen of bacterien</offtopic modus uit>

2: In de lucht zie ik vaker waterdampen/condens lang blijven hangen, dit noemen wij in 0031 wolken. Wolken bevinden zich ook niet altijd op dezelfde hoogte, ligt aan luchtdruk, temperatuur, wind. Wat ik hiermee wil zeggen is dat vliegtuiggen, condensstrepen op bepaalde hoogtes kunnen trekken die onder perfecte omstandigheden lang kunnen blijven hangen zoals wolken.

2a: Om dit te kunnen verklaren wil ik graag de mening horen van een Ir. die afgestudeerd is op technische natuurkunde of soortgelijke opleiding (mensen van het KNMI kom er maar in). Als dit idd echt een vreemd verschijnsel is gaan we pas over op 2012, illuminati, annunaki, spoken, heksen en trollen.

Zelf ben ik er heilig van overtuigd dat we over veel zaken niet geinformeerd worden en bewust dom worden gehouden. Hoe hou je anders een grote groep mensen onder controle.
Op 23-08-2009 20:32:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
"Groenlinks": Wat ik alleen niet begrijp is dat er nogsteeds politieke partijen zoals bijvoorbeeld een ziekmakende Groen Links en die zieke zielige Dieren Partij, hier niets meedoen. Zoals jullie kunnen zien staat mijn nickname "Groen Links" dus tussen aanhalingstekens. Dat zegt dus al genoeg wat voor een vertrouwen we moeten hebben in dit soort milieupartijen. Nee Femke is nu eenmaal liever bezig met Geert Wilders terwijl Marianne Thieme van de partij voor de dieren zich vanaf haar rode pluche liever druk maakt over de goudvis in een kom. Logisch dat beiden geen tijd hebben om eens aan de eigen bevolking te denken. Dat doet Geert nu eenmaal wel.
Op 23-08-2009 21:23:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Eye: Hello,
Eindelijk eens iemand die zijn "nek uitsteekt"!
Kunnen jullie me het emailadres bezorgen van Petere aub, wens contact te nemen met hem!

Eye
Op 24-08-2009 10:28:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ourobouros: Respect voor de gewezen burgervader die aantoont een groot verantwoordelijkheidsgevoel te hebben voor alles wat leeft. Hopelijk heeft hij ook een brede rug en een uitgebreide versnellingenbak om de op handen zijnde ridiculisatie en tegenwind te counteren. Hopelijk legt hij een blog aan om zijn ervaringen met verschillende reacties op zijn dappere daad te boekstaven en wereldkundig te maken alvorens hij onder de mat wordt geveegd. Als hij bijvoorbeeld "ontraden" wordt om verder op het ingeslane pad te gaan, kan hij mss de identiteit van de boodschapper en de achterliggende organisatie achterhalen. (valluik onder de voordeurmat installeren of zo).
niets is iets, niet?
Op 24-08-2009 11:56:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
Ganzfeld:

Hij zit er volgens mij, op wat details na, niet ver naast.

Men heeft allang toegegeven bewust troep via vliegtuigen over ons uit te sproeien.

"Het Duitse ministerie van Defensie heeft toegegeven dat ze in de zomer van 2005 en in maart 2006 chemicaliën gesproeid hebben boven Duitsland". zie http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=1173


Op de weerman hoef je niet te rekenen, want die verteld gewoon dat we weer kunnen genieten van de prachtige condensstrepen tijdens de zonsondergang... Met geschiedenisles vroeg ik me altijd af waarom zoveel mensen in de zeer doorzichtige duitse propaganda geloofden, maar nu is het me geheel duidelijk. Wel een goeie truuk van een amerikaan gelezen: Spreek geen woord over chemtrails, maar zorg voor foto, en video bewijs dat de vliegtuigen veel dichter bij elkaar vliegen dan is toegestaan, en ga dan bij de plaatselijke media heel veel stennis schoppen dat dit echt niet kan vanwege het gevaar voor de mensen die er onder wonen, en probeer zoveel mogelijk mensen mee te krijgen. (vandaar niet over chemie reppen) Als dit theater goed gaat lopen is er een goeie kans dat het boven je woonplaats stopt. (misschien iets voor de bezitters van goede camera's en telescopen?)
Nee, dank u.
Op 24-08-2009 13:33:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ton: Bravo Peter Vereecke, jij durft tenminste je nek uit te steken om dit, al jaren durende misdrijf tegen de menselijkheid, aan de kaak te stellen. Wij wensen je zeer veel succes en hebben inmiddels aan je oproep voldaan om jouw boodschap te verspreiden door een ruime samenvatting te plaatsen:

http://www.natriumbicarbonaat-info.blogspot.com/2009/08/burgemeester-en-gerechtelijke-procedure.html

Teken petitie Stop Chemtrials: http://www.petities.nl/petitie/stop_chemtrails_nu

Grenswetenschap dank dat je deze man een podium hebt gegeven.

Het e-mailadres van Peter Vereecke is: peter_vereecke@hotmail.com en gewoon te vinden in de bijlagen van hemzelf (zie: De Chemtrial-burgemeester: http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=3267&p=1#startPag)

Ton, landelijke Werkgroep Welzijn Kankerpatienten (WWK): http://www.natriumbicarbonaat.blogspot.com
Op 24-08-2009 15:35:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Draconian:
eoi:

ik had even hoop maar toen het over illuminati en later nog eens 'satanische shapeshifters' ging, heb ik de video weggeklikt.


Waarom? Respect dat hij het durft aan te pakken. Wie er schuldig is maakt niet uit als het maar opgelost gaat worden al deze bewuste vervuilingen. Dat er iets niet pluis is weten we zeker.
(bericht gewijzigd op 25-8-2009 10:20:08)
.......
Op 25-08-2009 10:19:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Draconian:

eoi:

ik had even hoop maar toen het over illuminati en later nog eens 'satanische shapeshifters' ging, heb ik de video weggeklikt.


Waarom? Respect dat hij het durft aan te pakken. Wie er schuldig is maakt niet uit als het maar opgelost gaat worden al deze bewuste vervuilingen. Dat er iets niet pluis is weten we zeker.

Eens. Wegklikken is kortzichtig.
United as one. Divided by zero.
Op 25-08-2009 13:07:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
3.14po:

Eens. Wegklikken is kortzichtig.

soms wel ja, tenzij je iets wegklikt dat je al veel te vaak hebt horen roepen en wat niemand dan ook maar een beetje heeft kunnen onderbouwen in al die jaren dat het al herkauwd word...

zodra ik dingen hoor als shapeshifters enz dan ben ik ook snel geneigd naar een wat meer onderbouwde, en ook geloofwaardigere, bron te gaan zoeken. (en mijn mening kan je jezelf ook beter ver van dat soort onderwerpen houden als je serieus genomen wilt worden)

even los van het onderwerp chemtrails, waar ik ook zo mijn mening over heb
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 25-08-2009 19:35:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
robterhorst: Ik heb een foto van een vliegtuig genomen, waarop een uitstulping op een van de motoren is te zien. En ook nog een foto van een vliegtuig met iets ondefinieerbaars op korte afstand. Dat ondefinieerbaars slaat op het feit, dat ik het niet kan identificeren als ufo, laat staan als ballon, vogel etc. Het kan zelfs misschien een glitsch zijn geweest, een eenmalige pixelfout, of een piepklein wolkje in een verder wolkenloze lucht. Beide opgenomen met een fujifilm finepix S8000fd (8Mp) met maximale zoom (18x).
(bericht gewijzigd op 27-8-2009 7:46:46)
Op 27-08-2009 7:38:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
robterhorst:

Ik heb een foto van een vliegtuig genomen, waarop een uitstulping op een van de motoren is te zien. En ook nog een foto van een vliegtuig met iets ondefinieerbaars op korte afstand. Dat ondefinieerbaars slaat op het feit, dat ik het niet kan identificeren als ufo, laat staan als ballon, vogel etc. Het kan zelfs misschien een glitsch zijn geweest, een eenmalige pixelfout, of een piepklein wolkje in een verder wolkenloze lucht. Beide opgenomen met een fujifilm finepix S8000fd (8Mp) met maximale zoom (18x).

Pics or it didn't happen.
United as one. Divided by zero.
Op 27-08-2009 10:53:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
robterhorst:
3.14po:

robterhorst:

Ik heb een foto van een vliegtuig genomen, waarop een uitstulping op een van de motoren is te zien. En ook nog een foto van een vliegtuig met iets ondefinieerbaars op korte afstand. Dat ondefinieerbaars slaat op het feit, dat ik het niet kan identificeren als ufo, laat staan als ballon, vogel etc. Het kan zelfs misschien een glitsch zijn geweest, een eenmalige pixelfout, of een piepklein wolkje in een verder wolkenloze lucht. Beide opgenomen met een fujifilm finepix S8000fd (8Mp) met maximale zoom (18x).

Pics or it didn't happen.


Hoe krijg ik die hier gepubliceerd?
Op 27-08-2009 22:20:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
MagisterMagus: Proficiat Peter!
Goed dat je het uiteindelijk toch aangekaart hebt.
Jouw gedrevenheid om de mensheid bewust te maken van wat er zich achter de schermen van het wereldtoneel afspeelt toont jouw liefde voor de mensheid, een liefde die niet tegengehouden wordt door alle mogelijke bedreigingen waaraan je jezelf blootstelt. Want je weet dat de Illuminati en de NWO samen met Bilderberg en de rest van de 'echte wereldleiders' die de wereldbevolking tot 1/3 willen terugdringen tegen het jaar 2012, niet graag in hun kaarten laten kijken, laat staan de dingen gepubliceerd willen zien.
Uiteraard loop je net als ikzelf en zovele anderen met ons die proberen de mensen te informeren, het risico niet au-serieux genomen te worden. Laat dit nooit een frustratie of rem zijn in jouw gedrevenheid. Ook al zijn er nog zoveel mensen die niet geloven in shape shifters, in de verborgen agenda's van de N.W.O en de Illuminati... voor het einde van december van dit jaar zal iedereen wel doorhebben dat er dingen aan het gebeuren zijn die niet meer op een normale manier te verklaren zijn.
De chemtrails.... niet alleen de kankerverwekkende stoffen ademen we in maar aluminium is ook de perfecte geleider voor de low voltage frequenties van HAARP én ideaal om de zogenaamde 'Mexicaanse griep' te verspreiden, die zoals je zelf ook goed weet een kunstmatig samengestelde mutatie van verschillende bacteries is.... Slachtoffers zullen vallen, maar geen nood, de legers in Europa staan klaar om de vaccinaties uit te voeren voor het welzijn van.... ons? Of voor het welslagen van de plannen van de N.W.O.?
Uitteindelijk wordt de oude profetie voltrokken om een tijdperk af te sluiten en een nieuw tijdperk waarin de mens van zijn status als slaaf zal ontheven worden te laten beginnen.
De oude profetie zegt duidelijk 'Zodra de tekens aan de hemel zullen verschijnen is het einde van het tijdperk nabij!"

Veel succes met je eenzame strijd tegen het onrecht dat de mensheid aangedaan word!
(bericht gewijzigd op 27-8-2009 22:52:19)
Op 27-08-2009 22:51:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk:
MareJane:

Ik hoef geen discussie meer of overtuigd te worden dat chemtrails gewone contrails zijn en dat ik t verkeerd zie. ...


Tja.... Dat zegt dan genoeg.
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op 28-08-2009 0:38:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
robterhorst:

3.14po:

robterhorst:

Ik heb een foto van een vliegtuig genomen, waarop een uitstulping op een van de motoren is te zien. En ook nog een foto van een vliegtuig met iets ondefinieerbaars op korte afstand. Dat ondefinieerbaars slaat op het feit, dat ik het niet kan identificeren als ufo, laat staan als ballon, vogel etc. Het kan zelfs misschien een glitsch zijn geweest, een eenmalige pixelfout, of een piepklein wolkje in een verder wolkenloze lucht. Beide opgenomen met een fujifilm finepix S8000fd (8Mp) met maximale zoom (18x).

Pics or it didn't happen.


Hoe krijg ik die hier gepubliceerd?


Ofwel ergens uploaden en dan hier de link droppen, ofwel mailen naar de redactie, denk ik?
United as one. Divided by zero.
Op 28-08-2009 10:42:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
robterhorst:
3.14po:

robterhorst:

3.14po:

robterhorst:

Ik heb een foto van een vliegtuig genomen, waarop een uitstulping op een van de motoren is te zien. En ook nog een foto van een vliegtuig met iets ondefinieerbaars op korte afstand. Dat ondefinieerbaars slaat op het feit, dat ik het niet kan identificeren als ufo, laat staan als ballon, vogel etc. Het kan zelfs misschien een glitsch zijn geweest, een eenmalige pixelfout, of een piepklein wolkje in een verder wolkenloze lucht. Beide opgenomen met een fujifilm finepix S8000fd (8Mp) met maximale zoom (18x).

Pics or it didn't happen.


Hoe krijg ik die hier gepubliceerd?


Ofwel ergens uploaden en dan hier de link droppen, ofwel mailen naar de redactie, denk ik?

Ik zal mijn best doen.
Op 28-08-2009 10:53:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
robterhorst:
robterhorst:

3.14po:

robterhorst:

3.14po:

robterhorst:

Ik heb een foto van een vliegtuig genomen, waarop een uitstulping op een van de motoren is te zien. En ook nog een foto van een vliegtuig met iets ondefinieerbaars op korte afstand. Dat ondefinieerbaars slaat op het feit, dat ik het niet kan identificeren als ufo, laat staan als ballon, vogel etc. Het kan zelfs misschien een glitsch zijn geweest, een eenmalige pixelfout, of een piepklein wolkje in een verder wolkenloze lucht. Beide opgenomen met een fujifilm finepix S8000fd (8Mp) met maximale zoom (18x).

Pics or it didn't happen.


Hoe krijg ik die hier gepubliceerd?


Ofwel ergens uploaden en dan hier de link droppen, ofwel mailen naar de redactie, denk ik?

Ik zal mijn best doen.

http://foto-uploaden.nl/zie/r80s0vd
http://foto-uploaden.nl/zie/cf93t0l
Net gecontroleerd, werkt.
Op 28-08-2009 11:24:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:

Ik zie niets raars?
United as one. Divided by zero.
Op 28-08-2009 11:26:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
robterhorst:
3.14po:


Ik zie niets raars?

Op de foto met het "grote" klm toestel zit op de linkermotor een "afwijking", een soort bult. Is in ieder geval niet de motorophanging. Wat wel?
Op de foto met het kleine toestel zit helemaal rechts ervan, vrijwel op gelijk hoogte een wit "wolkje".
Tja, geen spectaculaire opname's, en ondanks de 18x optische zoom, 8 megapixel, en de grootte vlieghoogte van ca. 3km en ca. 10km zijn er geen betere opnames te verkrijgen. Ga het de volgende keer proberen met m'n 60x optische zoom videocamera... Echter is de resolutie daarvan maar vga...
(bericht gewijzigd op 28-8-2009 15:23:43)
Op 28-08-2009 13:32:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
robterhorst:

3.14po:


Ik zie niets raars?

Op de foto met het "grote" klm toestel zit op de linkermotor een "afwijking", een soort bult. Is in ieder geval niet de motorophanging. Wat wel?
Op de foto met het kleine toestel zit helemaal rechts ervan, vrijwel op gelijk hoogte een wit "wolkje".
Tja, geen spectaculaire opname's, en ondanks de 18x optische zoom, 8 megapixel, en de grootte vlieghoogte van ca. 3km en ca. 10km zijn er geen betere opnames te verkrijgen. Ga het de volgende keer proberen met m'n 60x optische zoom videocamera... Echter is de resolutie daarvan maar vga...

p deze foto zie je ook zo'n uitstulping op dezelfde plaats, en voor zover ik weet is dat een overdrukventiel/regeling voor de luchtinvoer... het zit dan ook aan de voorkant van de motor, op een plaats waar de brandstof nog niet gemengd word...

We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 28-08-2009 17:56:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
robterhorst:
Ron B.:

robterhorst:

3.14po:


Ik zie niets raars?

Op de foto met het "grote" klm toestel zit op de linkermotor een "afwijking", een soort bult. Is in ieder geval niet de motorophanging. Wat wel?
Op de foto met het kleine toestel zit helemaal rechts ervan, vrijwel op gelijk hoogte een wit "wolkje".
Tja, geen spectaculaire opname's, en ondanks de 18x optische zoom, 8 megapixel, en de grootte vlieghoogte van ca. 3km en ca. 10km zijn er geen betere opnames te verkrijgen. Ga het de volgende keer proberen met m'n 60x optische zoom videocamera... Echter is de resolutie daarvan maar vga...

p deze foto zie je ook zo'n uitstulping op dezelfde plaats, en voor zover ik weet is dat een overdrukventiel/regeling voor de luchtinvoer... het zit dan ook aan de voorkant van de motor, op een plaats waar de brandstof nog niet gemengd word...



Mooi, foto 1 is geidentificeerd. Zo zie je maar, er zijn altijd mensen die met duidelijke bewijzen komen, bedankt.
Nu foto 2 nog...
Op 29-08-2009 7:44:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
hoff: Dus alle motorbouwers en onderhoudslieden van onder andere de KLM zitten ook mee in het complot??
Samen met de mensen van de brandstofvoorziening(en dat zijn er VEEEEL...24 uurs bediening, honderden vliegtuigen per dag)
Net als die mensen van de afhandelaars, die piloten, al die andere grondcrew .

Ik schrik er van ...
(bericht gewijzigd op 29-8-2009 10:23:25)
Op 29-08-2009 10:22:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
robterhorst:
hoff:

Dus alle motorbouwers en onderhoudslieden van onder andere de KLM zitten ook mee in het complot??
Samen met de mensen van de brandstofvoorziening(en dat zijn er VEEEEL...24 uurs bediening, honderden vliegtuigen per dag)
Net als die mensen van de afhandelaars, die piloten, al die andere grondcrew .

Ik schrik er van ...

WAAR heb jij het nou over? Het gaat hier gewoon over het identificeren van "iets onduidelijks" op een vliegtuigmotor. Niet iets dat te maken heeft met chemtrails...
Op 29-08-2009 20:02:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
hoff:
robterhorst:

hoff:

Dus alle motorbouwers en onderhoudslieden van onder andere de KLM zitten ook mee in het complot??
Samen met de mensen van de brandstofvoorziening(en dat zijn er VEEEEL...24 uurs bediening, honderden vliegtuigen per dag)
Net als die mensen van de afhandelaars, die piloten, al die andere grondcrew .

Ik schrik er van ...

WAAR heb jij het nou over? Het gaat hier gewoon over het identificeren van "iets onduidelijks" op een vliegtuigmotor. Niet iets dat te maken heeft met chemtrails...

O... vandaar dat je het onder een chemtrailtopic gooit.
Zou het dan kunnen zijn dat iemand je foto's als "bewijs" voor chemtrails zou kunnen interpreteren??

Waarom publiceer je je foto's dan eigenlijk hier??
Ik weet bijna zeker dat er wel ergens een vliegtuigmaniakkenforum is waar ze het de hele dag over straalmotoren hebben.
Vraag het daar eens...
(bericht gewijzigd op 30-8-2009 11:40:11)
Op 30-08-2009 11:39:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
robterhorst:
hoff:

robterhorst:

hoff:

Dus alle motorbouwers en onderhoudslieden van onder andere de KLM zitten ook mee in het complot??
Samen met de mensen van de brandstofvoorziening(en dat zijn er VEEEEL...24 uurs bediening, honderden vliegtuigen per dag)
Net als die mensen van de afhandelaars, die piloten, al die andere grondcrew .

Ik schrik er van ...

WAAR heb jij het nou over? Het gaat hier gewoon over het identificeren van "iets onduidelijks" op een vliegtuigmotor. Niet iets dat te maken heeft met chemtrails...

O... vandaar dat je het onder een chemtrailtopic gooit.
Zou het dan kunnen zijn dat iemand je foto's als "bewijs" voor chemtrails zou kunnen interpreteren??

Waarom publiceer je je foto's dan eigenlijk hier??
Ik weet bijna zeker dat er wel ergens een vliegtuigmaniakkenforum is waar ze het de hele dag over straalmotoren hebben.
Vraag het daar eens...

Juist omdat er ook mensen zijn met gezond verstand EN kennis van vliegtuigen. 2 mensen weten meer dan 1. Ik had niet veel tijd om het uit te zoeken. Vliegtuigmaniakkenforum heb ik niet in mijn favorietenlijstje staan, vandaar dat ik het eerst hier liet zien, voordat ik verder zou zoeken... Als ik me echt bezig zou houden met chemtrailonderzoek, dan zou ik toch echt eens een vliegtuig huren, en achter zo'n vliegtuig wat luchtmonsters nemen, om duidelijkheid te krijgen. Echter dat voorstel wordt elke keer afgeschoten door chemtrailaanhangers...
(bericht gewijzigd op 31-8-2009 7:56:59)
Op 31-08-2009 7:56:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ton: Peter Vereecke (53) oud-burgemeester van Evergem (Belgie/Vlaanderen) is op 17 augustus 2009 naar de onderzoeksrechter Jean-Claude Claeys te Gent gestapt om, na het betalen van 250 euro voorschot, een strafrechterlijke klacht met burgerlijke partijstelling neer te leggen wegens 'het systematisch en opzettelijk in de atmosfeer brengen van allerlei chemische en biologische stoffen, die een ernstig gevaar betekenen voor de volksgezondheid': http://tinyurl.com/l6nx3u

Inmiddels is, mede op initiatief van de oud-burgemeester, de Belfort Group in het leven geroepen (30 augustus 2009): http://www.citizensinactionbelgium.ning.com/ met als voorlopige doelstelling(en) om openheid en duidelijkheid te verkrijgen omtrent; Chemtrails –Collectieve (Mexicaanse) Vaccinaties – Codex Alimentarius (CCC).

Naar aanleiding van een succesvol symposium op 3 oktober 2009 (universiteit Gent) is inmiddels de eerste nieuwsbrief uitgebracht: http://tinyurl.com/ydruwlk

Ton, lid landelijke Werkgroep Welzijn Kankerpatienten (W.W.K.) en tevens webmaster van: http://www.natriumbicarbonaat.blogspot.com meer informatie.
Op 07-10-2009 0:18:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Heeft iemand nog iets van deze man gehoord?
Nee, dank u.
Op 05-03-2010 22:21:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
tjerky:

Heeft iemand nog iets van deze man gehoord?

ja, google maar eens op 'belfort groep'
United as one. Divided by zero.
Op 05-03-2010 22:24:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
3.14po:

tjerky:

Heeft iemand nog iets van deze man gehoord?

ja, google maar eens op 'belfort groep'

Niet echt indrukwekkend, een website.
Nee, dank u.
Op 05-03-2010 22:57:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: huurvliegtuig?, onderzoek?
(bericht gewijzigd op 5-3-2010 23:01:06)
Nee, dank u.
Op 05-03-2010 22:57:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
tjerky:

3.14po:

tjerky:

Heeft iemand nog iets van deze man gehoord?

ja, google maar eens op 'belfort groep'

Niet echt indrukwekkend, een website.

ze vergaderen regelmatig om zaken te bespreken, dat zie ik in hun nieuwsbrief. Over concrete stappen in het gerechtelijk onderzoek is me niets bekend. Het lijkt erop alsof het in de blaat-fase over chemtrails, illuminati en vaccinaties is blijven zitten. Maar ik kan het fout hebben.
United as one. Divided by zero.
Op 05-03-2010 23:37:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ellen: Het gerechtelijk onderzoek is nog steeds in behandeling.. Lange adem.. Actieplannen hpv-vaccinatie in voorbereiding (ze gaan in België nb op de scholen vaccineren, doelstelling 90% van de meisjes te bereiken). En het gaat zeer goed met "deze man". In Gent hebben ze de laatste tijd al verschillende symposia georganiseerd met zo'n 500 man publiek, vorige maand nog met een open debat tussen Marc Van Ranst (belgische Ab O.) en homeopatisch arts + lezing door John Virapen. Dus ze timmeren wel degelijk aan de weg!
Op 06-03-2010 11:04:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Leuk om te lezen, was gewoon benieuwd. Het is wel een staaltje media-beheersing, dat dit soort onderwerpen een soort 21e eeuwse ketterij zijn.
Nee, dank u.
Op 06-03-2010 16:17:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: http://www.paramacxa.nl/duitse_piloot_chemtrails.htm
Valt het nou echt niemand op dat de term hoge sluierbewolking in het weerbericht slechts sinds enkele jaren bestaat??
(bericht gewijzigd op 29-3-2010 18:25:45)
Nee, dank u.
Op 29-03-2010 18:23:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
tjerky:

http://www.paramacxa.nl/duitse_piloot_chemtrails.htm
Valt het nou echt niemand op dat de term hoge sluierbewolking in het weerbericht slechts sinds enkele jaren bestaat??

Is dat zo? (*graaft in geheugen*) Het staat me niet bij, maar 't is nogal een boude bewering. Wat is 'sinds enkele jaren'? (*googelt*) In 2000 was het begrip kennelijk al ingeburgerd:
http://www.weeramateur.nl/luchtfotos1.htm
Is it electrickery?
Op 29-03-2010 22:59:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Drevel: Het Vliegtuig...israelisch... Dat de Bijlmer in Vloog Had ook Al 200 Kilogram Uranium aan Boord !

De uitleg ( Counterweights) tegen over het Gevaar er Van ...Té Kort Schietend ...Gezien Het Bestaan van Ballastlood !

En Dan privébedrijven mét Uranium Ook Al Zo Iets?

Aan Gaza Zien We Al Ruim Voldoende wat de gevolgen Van Uranium Zijn de Kanker Cijfers Rijzen de Pan Uit Op het Moment !

Ook Doet het Mij Denken aan het Feit dat de israelieten de ashkenasi typen 100.000 Kinderen van een Concurrende clan de Sepharids heeft Gedoodt met extreme hoeveelheden röntgenstraling gedurende schoolreisje onder mom van ringwormkuur !

Dát Is Enkel Wat We Ontdekt Hebben Van Zorgvuldig verborgen en wég gepoetste daden !

Dús Doden en uitroeien mét straling en Uranium door Sommig groepering ÌS Op Déze Planeet Al Gaande Een Feit !

Eerst Waren de Sepharid 96% van de israelische bevolking ...toén de ashkenasi...ask a nazi....Nú ... de russische joden zijn al 20% ...zullen Ook niet Vriendelijk gevraagd hebben van Ga eens op zij ?

Dús een Beetje Chronische genocide gekte Lijkt Wel Aanwezig ?
Op 05-06-2010 10:10:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
hoff:
Drevel:

Het Vliegtuig...israelisch... Dat de Bijlmer in Vloog Had ook Al 200 Kilogram Uranium aan Boord !

De uitleg ( Counterweights) tegen over het Gevaar er Van ...Té Kort Schietend ...Gezien Het Bestaan van Ballastlood !

En Dan privébedrijven mét Uranium Ook Al Zo Iets?


drevel, tweehonderd kilo veren neemt meer ruimte in beslag als 200 kilo lood.
Idem tussen lood en veramd uranium, door de hogere soortelijke massa is verarmd uranium veel zwaarder dan lood bij een gelijk volume, dus is er minder van nodig.
En niet in paniek schieten als je ergens uranium leest.
"Uranium" staat wel heel erg ver af van kernenergie, (laat staan van nucliaire wapens) en gevaarlijke doses straling.
(bericht gewijzigd op 5-6-2010 11:20:19)
Op 05-06-2010 11:19:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
kay-nine:
3.14po:

Mooie tuin.


Inderdaad, een heel mooie tuin. Zou die onbesproeid zijn vraag ik me af
Ik heb geen onderschrift.
Op 05-06-2010 11:34:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
Emie :

tjerky:

http://www.paramacxa.nl/duitse_piloot_chemtrails.htm
Valt het nou echt niemand op dat de term hoge sluierbewolking in het weerbericht slechts sinds enkele jaren bestaat??

Is dat zo? (*graaft in geheugen*) Het staat me niet bij, maar 't is nogal een boude bewering. Wat is 'sinds enkele jaren'? (*googelt*) In 2000 was het begrip kennelijk al ingeburgerd:
http://www.weeramateur.nl/luchtfotos1.htm


Zolang is het theater in Nederland ongeveer gaande.
In het commentaar is dan ook sprake van vliegtuigstrepen en hoge sluierbewolking.
Op 05-06-2010 13:06:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Drevel:
hoff:

Drevel:

Het Vliegtuig...israelisch... Dat de Bijlmer in Vloog Had ook Al 200 Kilogram Uranium aan Boord !

De uitleg ( Counterweights) tegen over het Gevaar er Van ...Té Kort Schietend ...Gezien Het Bestaan van Ballastlood !

En Dan privébedrijven mét Uranium Ook Al Zo Iets?


drevel, tweehonderd kilo veren neemt meer ruimte in beslag als 200 kilo lood.
Idem tussen lood en veramd uranium, door de hogere soortelijke massa is verarmd uranium veel zwaarder dan lood bij een gelijk volume, dus is er minder van nodig.
En niet in paniek schieten als je ergens uranium leest.
"Uranium" staat wel heel erg ver af van kernenergie, (laat staan van nucliaire wapens) en gevaarlijke doses straling.

Ik Had Vást Niét Dúidelijk Génoeg iets vermeld...Dus ..AL WAAR DU Is gebruikt op de slachterijvelden Is het Aantal Gevallen Kanker Explosief Gestegen !

Verschil met lood qua Ruimte Zal Net 40 % Zijn ...Géén Excuus!
Kankerverwekkende Stoffen Met Zéér Lange Halveringstijden .............Dág In Dág Uit Boven Onze Hoofden ...ON Accepptabel

Wáár DU in Wingtips Kán Dáár Kán Lood Hét Ook !

Ér Kán Òók Niét Blijven worden geroepen ""Wir haben es nicht gewusst"" Om Elke Aanspraak en Verantwoording Steeds Maar te ontlopen ...Nét Als Enschede !!!
Op 06-06-2010 0:58:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
welja: je gelooft het of je gelooft het niet. als je er niets van gelooft hoef je de genen die er wel van overtuigd zijn dat chemtrails bestaan niet aan te vallen. en andersom ook niet vind ik. tegen argumenten zijn welkom maar niet te veel op de persoon spelen. als je van begin af aan bezig bent met dit fenomeen is dat heel anders dan wanneer je er nog maar kort geleden over hebt gehoord lijkt mij.
Laatst zag ik iemand gelukkig staan te wezen.
Op 06-06-2010 9:04:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
hoff:
Drevel:

hoff:

Drevel:

Het Vliegtuig...israelisch... Dat de Bijlmer in Vloog Had ook Al 200 Kilogram Uranium aan Boord !

De uitleg ( Counterweights) tegen over het Gevaar er Van ...Té Kort Schietend ...Gezien Het Bestaan van Ballastlood !

En Dan privébedrijven mét Uranium Ook Al Zo Iets?


drevel, tweehonderd kilo veren neemt meer ruimte in beslag als 200 kilo lood.
Idem tussen lood en veramd uranium, door de hogere soortelijke massa is verarmd uranium veel zwaarder dan lood bij een gelijk volume, dus is er minder van nodig.
En niet in paniek schieten als je ergens uranium leest.
"Uranium" staat wel heel erg ver af van kernenergie, (laat staan van nucliaire wapens) en gevaarlijke doses straling.

Ik Had Vást Niét Dúidelijk Génoeg iets vermeld...Dus ..AL WAAR DU Is gebruikt op de slachterijvelden Is het Aantal Gevallen Kanker Explosief Gestegen !

Verschil met lood qua Ruimte Zal Net 40 % Zijn ...Géén Excuus!
Kankerverwekkende Stoffen Met Zéér Lange Halveringstijden .............Dág In Dág Uit Boven Onze Hoofden ...ON Accepptabel

Wáár DU in Wingtips Kán Dáár Kán Lood Hét Ook !

Ér Kán Òók Niét Blijven worden geroepen ""Wir haben es nicht gewusst"" Om Elke Aanspraak en Verantwoording Steeds Maar te ontlopen ...Nét Als Enschede !!!


Er zijn duizend redenen te noemen waarom het aantal gevallen van kanker in oorlogzones hoger is dan elders, ALS dat al zo is.
DU ligt voor de hand maar hoeft het zeker niet te zijn..
Je geeft zelf het probleem al aan: de halveringstijd.
Du is, juist vanwege de halveringstijd, niet schadelijk, en zeker niet schadelijker dat een groot aantal stoffen die van nature voorkomen.
Een pakje sigaretten bevat in potentie (je moet het pakje nl wel oproken), meer radioactieve straling dan een kilo DU.

p.s. what's with the caps??
Op 06-06-2010 9:50:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Sorry, geen leuke plaatjes op de zondagmorgen, maar D.U. in oorlogsgebieden is wel serieus, en krijgt niet de aandacht die het verdient.








bron http://mindprod.com/politics/iraqdubabiespix.html
Op 06-06-2010 10:14:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars: @ tjerky

...
(sprakeloos)
Cannot kill the Battery!!!
Op 06-06-2010 10:20:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
antitoerisme :
Marsepars:

@ tjerky

...
(sprakeloos)

en dat moet iedereen weten!!!!
Alles dat ik zeg wordt herhaald door een zwoel vrouwenkoortje
Op 06-06-2010 10:32:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
hoff: tjerky, je bron is nou niet echt betrouwbaar...plak wat zielige plaatjes aan elkaar en ongefundeerd roepen dat het door DU komt is nou niet echt goede wetenschap..

Het gebruik van DU in munitie is zeer beperkt, voor met name tankbusters.
De kans dat de ouders met dat soort munitie in aanraking komt is nog kleiner.
Ik bestrijd overigens NIET dat het aantal kankerpatienten in warzones niet hoger is, maar heb meer de de neiging om bv de rookgassen van ALLE afgevuurde munitie e.d. de schuld te geven.
Het laten vallen van de kreet "uranium" veroorzaakt een pavlov effect wat zeker bij verarmd uranium niet terecht is.
Du is een zwaar metaal, niks meer.
Op 06-06-2010 10:48:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Vandaar dat tanks die getroffen zijn zorgvuldig ontsmet moeten worden...
http://www.noduhawaii.com/DU_Rolling_Stone.html
Op 06-06-2010 11:12:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Op 06-06-2010 11:28:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: hoff: tjerky, je bron is nou niet echt betrouwbaar...plak wat zielige plaatjes aan elkaar en ongefundeerd roepen dat het door DU komt is nou niet echt goede wetenschap..
Een kwart van de baby's in Fallujah wordt geboren met afwijkingen, dus een paar zielige plaatjes heb je zo bij elkaar in dat gebied.
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=16934
Op 06-06-2010 11:35:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
antitoerisme : de schadelijkheid en kankerverwekkende eigenschappen van de EU zijn door meerdere europeese gerechtshoven erkend.
Uiteraard doet Nederland alsof ze van niks weten zoals altijd.

Alles dat ik zeg wordt herhaald door een zwoel vrouwenkoortje
Op 06-06-2010 11:40:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Drevel: Ik Had Vást Niét Dúidelijk Génoeg iets vermeld...Dus ..AL WAAR DU Is gebruikt op de slachterijvelden Is het Aantal Gevallen Kanker Explosief Gestegen !

Verschil met lood qua Ruimte Zal Net 40 % Zijn ...Géén Excuus!
Kankerverwekkende Stoffen Met Zéér Lange Halveringstijden .............Dág In Dág Uit Boven Onze Hoofden ...ON Accepptabel

Wáár DU in Wingtips Kán Dáár Kán Lood Hét Ook !

Ér Kán Òók Niét Blijven worden geroepen ""Wir haben es nicht gewusst"" Om Elke Aanspraak en Verantwoording Steeds Maar te ontlopen ...Nét Als Enschede !!!

[/quote]
Er zijn duizend redenen te noemen waarom het aantal gevallen van kanker in oorlogzones hoger is dan elders, ALS dat al zo is.
DU ligt voor de hand maar hoeft het zeker niet te zijn..
Je geeft zelf het probleem al aan: de halveringstijd.
Du is, juist vanwege de halveringstijd, niet schadelijk, en zeker niet schadelijker dat een groot aantal stoffen die van nature voorkomen.
Een pakje sigaretten bevat in potentie (je moet het pakje nl wel oproken), meer radioactieve straling dan een kilo DU.
[/quote]

Halveringstijd Van Uranium is 4,5 Miljard Jaar Vóór het in Lood Veranderd is ...gemuteerd...Het gewichtsverlies is E=mc2 Aan Pure Schadelijke Straling !

Gaat iets Langer dan een pakje sigaretten mee

Een pakje sigaretten Kán Dús Nooit Méér Straling Dan een Kilo DU Leveren

En Radioactieve Stoffen Zijn JUIST gedurende dé Halveringstijd Schadelijk...Dán Stralen ze Uit !

En Zware Metalen ZIJN Over het Algemeen Wel Schadelijk Zó Al !
Dat Komt er Nog Bij !
Op 06-06-2010 13:26:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Number21: Anno 6-9-2010 hoe zit het met zijn onderzoek?

Op 06-09-2010 14:52:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Number21: ?
Op 12-10-2010 19:25:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Number21:

Anno 6-9-2010 hoe zit het met zijn onderzoek?

We gaan er over een paar weken nog eens met de camera langs om die vraag beantwoord te zien.
United as one. Divided by zero.
Op 12-10-2010 19:38:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
tjerky:

hoff: tjerky, je bron is nou niet echt betrouwbaar...plak wat zielige plaatjes aan elkaar en ongefundeerd roepen dat het door DU komt is nou niet echt goede wetenschap..
Een kwart van de baby's in Fallujah wordt geboren met afwijkingen, dus een paar zielige plaatjes heb je zo bij elkaar in dat gebied.
http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=16934


zoek eens op hoeveel problemen de veteranen hebben die terugkomen uit irak en afghanistan, ook de kinderen van veteranen hebben last van die geboorteafwijkingen en de cijfers gaan in de tienduizenden of hoger!
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 12-10-2010 20:31:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars: Citaat uit het filmpje:
"... waar (als we de borden mogen geloven) zelfs de auto's worden verdacht van chemtrails..."

Hilarisch!!!
Cannot kill the Battery!!!
Op 12-10-2010 20:42:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
3.14po:

Number21:

Anno 6-9-2010 hoe zit het met zijn onderzoek?

We gaan er over een paar weken nog eens met de camera langs om die vraag beantwoord te zien.

Ik ben benieuwd!
Cannot kill the Battery!!!
Op 12-10-2010 20:43:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk:
Number21:

Anno 6-9-2010 hoe zit het met zijn onderzoek?


De psychiater raadt meer testen aan, maar gaat ervan uit dat ie nog steeds minstens even gek is.
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op 12-10-2010 21:07:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
drumstroker:
Marsepars:

Citaat uit het filmpje:
"... waar (als we de borden mogen geloven) zelfs de auto's worden verdacht van chemtrails..."

Hilarisch!!!


stoute auto's... Ik vindt dat al die verdachte auto's veroordeelt moeten worden... Minstens 25 jaar cel als je het mij vraagt...
Jij leidt geen leven... Het leven leidt jou...
Op --0 0:43:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lightworker:


http://www.wanttoknow.nl/gezondheid/chemtrails-keihard-bewijs-in-officiele-berichten/

Hopelijk zal dit de mensen hun ongeloof doen ontkrachten .

Peter heeft helemaal gelijk met alles wat hij zegt .
Als je tijd hebt wat het grootste probleem is voor vele dan kun je je hier in verdiepen en dan ga je de echte realiteit zien .
Maar studeer eerst ipv zeggen dat het onzin , ga niet uit van veronderstellingen .

Bekijk film in de laatste link en u bent gegarandeerd wakker dmv deze schitterende documentaire die op wetenschap en feiten berust is .
Aub zie voor uzelf en attendeer u vrienden en bekenden hierop .

Wij hebben als mens het recht om nee te zeggen maar dit wordt achtergehouden dus bijna niemand weet dit !

Oordeel voor u zelf .

Love you all .

Op 17-03-2012 14:04:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lightworker: Durft er nu nog iemand te zeggen dat dit niet iets is waar je je geen zorgen over durft te maken .

Graag reakties van de nonbelievers !

Love you all but please wake up !
Op 05-04-2012 18:06:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Lightworker:
Durft er nu nog iemand te zeggen dat dit niet iets is waar je je geen zorgen over durft te maken .

Graag reakties van de nonbelievers !

Love you all but please wake up !

Ja, we zijn allemaal wakker. En nu?
Is it electrickery?
Op 05-04-2012 18:15:39 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sja Ikke: SJa Lightworker just a little watervapour en zulks.

Ooit een straaljager wel eens een bocht zien maken?
Dat de waterdamp uit de lucht geperst wordt door de onderdruk?

Hier komen hete uitlaatgassen met erg koude lucht in aanraking op diverse hoogten van atmosferische onderdruk. Weet jij onder welk omstandigheden en op wat voor hoogten bij welke temperatuur en druk waterdamp condenseert en meestal even tijdelijk ook in de zichtbare vorm?

En chemtrails ... ÀLS het ÒM chemicalien ZOÙ GÀÀN > ZOÙ MEN deze ondértússen ZÒ uit de lucht naast het computerscherm moeten KUNNEN scheppen > NOG NÒÒIT Ván Gehóórd!

De chemtrail even als de haarp elenin niburu en art reccesies en gegil óm moslimterrorismen en zelfgepleegde mediaalbare terreurdaden eurogezeur etc etc en veel meer is eind 2009 uit de hoge mafiahoed getoverd om afleidingen verwarringen en angst te zaaien om wég te kunnen komen met veel erger misdrijven en TRILJOÈNENrooftochten doorhéén geheel de westerse wereld de afgelopen decennia.

Zelfs de global warming is een bedoelde en zeer welbewuste scam daar immers enkel het amerikaanse vliegverkeer al goed is vóór 1,8 GRADEN in global temperature. Alle vliegverkeer tezáám meer dán 3 graden celcius. Mét CO2trades er óm worden nóg eens miljárden ´weg geróófd! Mét alle milieu en antiCO2 gedoe nóg eens TRILJÒENEN. DÀNNN wil een mafia vóór afleidingen en wegkijken nóg wél eens wát miljárden investéren in dom gedoé en afleidingen. Is immers ook GÈÈN ÈIGEN Géld!
Op 05-04-2012 21:47:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : Sja Ikke, je bericht is volstrekt onleesbaar. Boodschap gaat verloren.
Is it electrickery?
Op 05-04-2012 21:49:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sja Ikke: In Òók DÀT Gevál KÒMT Dát dán Tóch Nóg bij je Àán Emie bofkónt!
Mét Alle lezers Rekening gehouden Zie je Wél?
Op 05-04-2012 22:12:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Veteo:
Sja Ikke:
In Òók DÀT Gevál KÒMT Dát dán Tóch Nóg bij je Àán Emie bofkónt!
Mét Alle lezers Rekening gehouden Zie je Wél?

You don't know what you've got until it's gone...
Op 05-04-2012 22:16:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Nonbeliever:
Lightworker:
Durft er nu nog iemand te zeggen dat dit niet iets is waar je je geen zorgen over durft te maken .

Graag reakties van de nonbelievers !

Love you all but please wake up !


Op 06-04-2012 0:21:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden