Vorige woensdag zagen miljoenen inwoners van Moskou een vreemde, heldere, ringvormige wolk boven het westen van hun metropool hangen. Volgens Russische wetenschappers bij de Nederlandse variant van het KNMI (in België het KMI) is er aan de hele zaak niets bovennatuurlijks en is de spectaculaire verschijning niets meer dan een optische illusie.

Russische weersvoorspellers verklaren het fenomeen: "Recent passeerden er verschillende fronten boven Moskou. In combinatie met de doorstroming van koude polaire lucht heeft zich deze uitzonderlijke wolk gevormd."

Cocorico: Verklaring of niet, je gaat toch even aan jezelf twijfelen als je dit in t echt ziet denk ik dan
Ken uzelf, dan zult u het universum en de goden kennen
Op 11-10-2009 7:16:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars: Als dit een natuurverschijnsel is, lijkt het mij dat het in de geschiedenis wel vaker is gebeurd en dus niet zo spannend.
Zijn er geen eerdere meldingen?
Cannot kill the Battery!!!
Op 11-10-2009 8:28:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Link: Haarp in actie? :p
Op 11-10-2009 8:29:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Radiation: Doet me denken aan de film 'Independence Day'.
Ge kunt er uw haar mee kammen!
Op 11-10-2009 8:32:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
weerman: @ Marsepans: Google even bij Google-afbeeldingen op:

punch hole cloud of: vliegtuiggat

Dat is namelijk de verklaring voor dit fenomeen, maar deze is wel erg mooi omdat de laagstaande zon een laag wolken verlicht, welke zich ruim boven de lage wolken bevindt. Zodoende lijkt het net alsof het 'gat' licht geeft, terwijl je gewoon door het gat naar een laag hogere en aangelichte wolken kijkt.
Zeker spectaculair, maar het heeft niets met ufo's te maken.
Op 11-10-2009 11:13:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden: Zoals ik al eerder in een andere blog zei:
Dit is nou een wolk

Hehehe, met een beetje fantasie zou het weleens een wormgat kunnen zijn naar betere tijden, dus stap op het vliegtuig en vlieg er doorheen, weg uit de handen van Balkenende, op naar een eerlijk tijdperk
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 11-10-2009 13:40:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
SunnyMe777: wormhole
Op 11-10-2009 14:18:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Haary50: @link

Voor mijn geldt ook het zelfde HAARP in actie !!
Op 11-10-2009 14:47:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus: "KMNI"?
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 11-10-2009 15:13:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Salomé: Prachtige wolkenformatie.
Op 11-10-2009 16:31:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden:
Haary50:

@link

Voor mijn geldt ook het zelfde HAARP in actie !!


Nieuw bij H.A.A.R.P.: Visuele Effecten.
Leuk voor ieder feestje

Toch sluit ik H.A.A.R.P. niet uit
Het valt mij op dat onze planeet de laatste tijd wat vaker beeft als anders, valt mij ook op dat die bevingen ook behoorlijk hoog scoren op Richter zijn schaal.
Als dit het werk van H.A.A.R.P. is, dan zou het mij niets verbazen als die ringwolk ook het werk van H.A.A.R.P. is.

We zullen het wellicht nooit weten.
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 11-10-2009 18:17:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
1SB: komt vooral in de delen van de verenigde staten regelmatig voor..zelf ook wel eens gezien in Portland ,Oregon maar deze is wel een stuk mooier!

wikipedia:
A fallstreak hole (also: hole punch cloud and punch hole cloud) is a large circular gap that can appear in cirrocumulus or altocumulus clouds. Such holes are formed when the water temperature in the clouds is below freezing but the water has not frozen yet due to the lack of ice nucleation particles. When a portion of the water does start to freeze it will set off a domino effect, due to the Bergeron process, causing the water vapor around it to freeze and fall to the earth as well. This leaves a large, often circular, hole in the cloud

Op 12-10-2009 10:24:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Nee, dank u.
Op 13-10-2009 16:47:51 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden:


Wouw en voorspeld niet veel goeds.
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 13-10-2009 18:46:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.: even een tip voor de helft van de reagerende personen onder dit artikel:

doe eens een basiscursus meteorologie, dan word je misschien ook nog serieus genomen wanneer het wel eens een echte ufo of iets aanverwants zou zijn

dit zijn zeer algemeen bekende en gewoon geaccepteerde wolkenformaties, verder niets vreemds...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 13-10-2009 18:46:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars: http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&rlz=1T4PBEA_nlNL292NL292&q=punch%20hole%20cloud&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

Punch hole cloud, dus.
Weten we dat ook weer.

Jammer, had wel zin in iets magisch...
Wel geinig natuurverschijnsel, daar niet van.
Cannot kill the Battery!!!
Op 13-10-2009 18:57:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden:
Ron B.:

even een tip voor de helft van de reagerende personen onder dit artikel:

doe eens een basiscursus meteorologie, dan word je misschien ook nog serieus genomen wanneer het wel eens een echte ufo of iets aanverwants zou zijn

dit zijn zeer algemeen bekende en gewoon geaccepteerde wolkenformaties, verder niets vreemds...


Ik begrijp ook wel dat dit een type wolk is, maar een gevaarte als haarp is wel in staat het weer te beïnvloeden en sluit haarp dus niet uit.

Maar ik ben het er wel mee eens dat het een volstrekt normaal weersverschijnsel is evenals dat ene pas recent benoemde wolkentype welke er wel heel vreemd uit ziet:
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1189877/The-cloud-Meteorologists-campaign-classify-unique-Asperatus-clouds-seen-world.html
Ook niks raars aan.
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 13-10-2009 19:03:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Chris de Boden:

Ron B.:

even een tip voor de helft van de reagerende personen onder dit artikel:

doe eens een basiscursus meteorologie, dan word je misschien ook nog serieus genomen wanneer het wel eens een echte ufo of iets aanverwants zou zijn

dit zijn zeer algemeen bekende en gewoon geaccepteerde wolkenformaties, verder niets vreemds...


Ik begrijp ook wel dat dit een type wolk is, maar een gevaarte als haarp is wel in staat het weer te beïnvloeden en sluit haarp dus niet uit.

Maar ik ben het er wel mee eens dat het een volstrekt normaal weersverschijnsel is evenals dat ene pas recent benoemde wolkentype welke er wel heel vreemd uit ziet:
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1189877/The-cloud-Meteorologists-campaign-classify-unique-Asperatus-clouds-seen-world.html
Ook niks raars aan.

ikzelf zal ook zeker niet ontkennen dat haarp bestaat en wat het kan doen, maar dit is daar geen onderdeel van, als je dit aan haarp toe wil wijzen dan is het een goed idee om ook nog eens wat over frequenties enz te lezen, alle patenten van de haarp installaties zijn gewoon beschikbaar voor wie even doorzoekt...

die mammatus wolken zou daarintegen wel weer wat met haarp te maken kunnen hebben, maar das een ander verhaal...
fficial&hs=FkQ&resnum=0&q=mammatus%20clouds&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi" target="_Blank">http://images.google.nl/images?hl=nl&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:nl fficial&hs=FkQ&resnum=0&q=mammatus%20clouds&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

denk daarbij ook aan zoiets:
http://images.google.nl/images?hl=nl&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=qQl&um=1&sa=1&q=cloud+waves&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=&start=0
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 13-10-2009 19:18:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars: @ Chris de Boden:

Wow!
Mooie foto's!
Cannot kill the Battery!!!
Op 13-10-2009 19:18:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden:
Ron B.:

Chris de Boden:

Ron B.:

even een tip voor de helft van de reagerende personen onder dit artikel:

doe eens een basiscursus meteorologie, dan word je misschien ook nog serieus genomen wanneer het wel eens een echte ufo of iets aanverwants zou zijn

dit zijn zeer algemeen bekende en gewoon geaccepteerde wolkenformaties, verder niets vreemds...


Ik begrijp ook wel dat dit een type wolk is, maar een gevaarte als haarp is wel in staat het weer te beïnvloeden en sluit haarp dus niet uit.

Maar ik ben het er wel mee eens dat het een volstrekt normaal weersverschijnsel is evenals dat ene pas recent benoemde wolkentype welke er wel heel vreemd uit ziet:
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1189877/The-cloud-Meteorologists-campaign-classify-unique-Asperatus-clouds-seen-world.html
Ook niks raars aan.

ikzelf zal ook zeker niet ontkennen dat haarp bestaat en wat het kan doen, maar dit is daar geen onderdeel van, als je dit aan haarp toe wil wijzen dan is het een goed idee om ook nog eens wat over frequenties enz te lezen, alle patenten van de haarp installaties zijn gewoon beschikbaar voor wie even doorzoekt...

die mammatus wolken zou daarintegen wel weer wat met haarp te maken kunnen hebben, maar das een ander verhaal...
fficial&hs=FkQ&resnum=0&q=mammatus%20clouds&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi" target="_Blank">http://images.google.nl/images?hl=nl&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:nl fficial&hs=FkQ&resnum=0&q=mammatus%20clouds&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

denk daarbij ook aan zoiets:
http://images.google.nl/images?hl=nl&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=qQl&um=1&sa=1&q=cloud+waves&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=&start=0


Gelukkig ben ik geen weerman.
Ik zal me eens erin gaan verdiepen.
Tesla was het toch???
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 13-10-2009 20:14:42 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Picobyte: Altijd weer is onbekende techniek evil.
Haarp=doom!
Big Brother in uw AH mandje!
Maar bedenk ook eens,gemakkelijk geld trekken in heel europa.
over de grens pinnen als uw bank omvalt.
Snel de boodschappen scannen bij de kassa en nog sneller bestellen via de interwebz.
De wereld wordt niet enger dan die al was,alleen de manier waarop we sneller contact maken veranderdt.
Stroom moet vloeien.
Op 13-10-2009 20:39:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Chris de Boden:

Ron B.:

Chris de Boden:

Ron B.:

even een tip voor de helft van de reagerende personen onder dit artikel:

doe eens een basiscursus meteorologie, dan word je misschien ook nog serieus genomen wanneer het wel eens een echte ufo of iets aanverwants zou zijn

dit zijn zeer algemeen bekende en gewoon geaccepteerde wolkenformaties, verder niets vreemds...


Ik begrijp ook wel dat dit een type wolk is, maar een gevaarte als haarp is wel in staat het weer te beïnvloeden en sluit haarp dus niet uit.

Maar ik ben het er wel mee eens dat het een volstrekt normaal weersverschijnsel is evenals dat ene pas recent benoemde wolkentype welke er wel heel vreemd uit ziet:
http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-1189877/The-cloud-Meteorologists-campaign-classify-unique-Asperatus-clouds-seen-world.html
Ook niks raars aan.

ikzelf zal ook zeker niet ontkennen dat haarp bestaat en wat het kan doen, maar dit is daar geen onderdeel van, als je dit aan haarp toe wil wijzen dan is het een goed idee om ook nog eens wat over frequenties enz te lezen, alle patenten van de haarp installaties zijn gewoon beschikbaar voor wie even doorzoekt...

die mammatus wolken zou daarintegen wel weer wat met haarp te maken kunnen hebben, maar das een ander verhaal...
fficial&hs=FkQ&resnum=0&q=mammatus%20clouds&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi" target="_Blank">http://images.google.nl/images?hl=nl&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla:nl fficial&hs=FkQ&resnum=0&q=mammatus%20clouds&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

denk daarbij ook aan zoiets:
http://images.google.nl/images?hl=nl&client=firefox-a&channel=s&rls=org.mozilla%3Anl%3Aofficial&hs=qQl&um=1&sa=1&q=cloud+waves&btnG=Afbeeldingen+zoeken&aq=f&oq=&start=0


Gelukkig ben ik geen weerman.
Ik zal me eens erin gaan verdiepen.
Tesla was het toch???

meer dan de helft komt uit ideeën en patenten van tesla, klopt...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 13-10-2009 20:45:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Picobyte:

Altijd weer is onbekende techniek evil.
Haarp=doom!

o ja? waar lees jij dat dan?

haarp is een mooi meteorologisch instrument, meer niet, de enige bedenking die ik erbij heb is dat ik het eens ben met de personen die beweren dat haarp veel te veel vermogen heeft om puur een onderzoeksfaciliteit te zijn, en op dat punt is het dus een mogelijkheid dat het gebruik kan worden voor andere zaken, maar geen zekerheid en het is al helemaal niet een wapen...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 13-10-2009 20:49:46 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars: HAARP hoeft geen wapen te zijn.
Het ligt er maar net aan, wie er op de knopjes drukt...
Cannot kill the Battery!!!
Op 13-10-2009 20:52:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Marsepars:

HAARP hoeft geen wapen te zijn.
Het ligt er maar net aan, wie er op de knopjes drukt...

dat zeg ik (de gamma)
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 13-10-2009 21:34:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden: Of het een wapen is of niet, beter laten ze dat ding gewoon uit, zo zonde van de verspilde energie.
Het energie verbruik is van een waanzinnige, ik geloof wel dat wat megawattjes de ether in sturen gelijk staat aan een dorp meerdere jaren van electriciteit te voorzien als het stroomverbruik niet nog erger is.

En zeker ter tijden van crisis kun je de energie beter voor nuttigere doelen gebruiken.
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 14-10-2009 1:19:45 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Chris de Boden:

Of het een wapen is of niet, beter laten ze dat ding gewoon uit, zo zonde van de verspilde energie.
Het energie verbruik is van een waanzinnige, ik geloof wel dat wat megawattjes de ether in sturen gelijk staat aan een dorp meerdere jaren van electriciteit te voorzien als het stroomverbruik niet nog erger is.

En zeker ter tijden van crisis kun je de energie beter voor nuttigere doelen gebruiken.

de haarp installatie heeft een eigen energiecentrale, dan heb je een idee van de hoeveelheid vermogen, wat met gemak dat van een dorp overstijgt
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 14-10-2009 0:37:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden:
Ron B.:

Chris de Boden:

Of het een wapen is of niet, beter laten ze dat ding gewoon uit, zo zonde van de verspilde energie.
Het energie verbruik is van een waanzinnige, ik geloof wel dat wat megawattjes de ether in sturen gelijk staat aan een dorp meerdere jaren van electriciteit te voorzien als het stroomverbruik niet nog erger is.

En zeker ter tijden van crisis kun je de energie beter voor nuttigere doelen gebruiken.

de haarp installatie heeft een eigen energiecentrale, dan heb je een idee van de hoeveelheid vermogen, wat met gemak dat van een dorp overstijgt


Had er al zo'n vermoeden van, maarja de stroom die die electrischiteits centralen kan men beter aan het net voeden en zo de burgers te voorzien ipv de atmosfeer van de aarde omzeep te helpen. H.A.A.R.P. is volstrekt nutteloze verspilling van belastinggeld.

Dergelijke projecten kosten de burgers indirect heel veel geld terwijl de burgers daar niks voor terug krijgen, ja nog meer ellende.
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 14-10-2009 14:07:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Chris de Boden:

Ron B.:

Chris de Boden:

Of het een wapen is of niet, beter laten ze dat ding gewoon uit, zo zonde van de verspilde energie.
Het energie verbruik is van een waanzinnige, ik geloof wel dat wat megawattjes de ether in sturen gelijk staat aan een dorp meerdere jaren van electriciteit te voorzien als het stroomverbruik niet nog erger is.

En zeker ter tijden van crisis kun je de energie beter voor nuttigere doelen gebruiken.

de haarp installatie heeft een eigen energiecentrale, dan heb je een idee van de hoeveelheid vermogen, wat met gemak dat van een dorp overstijgt


Had er al zo'n vermoeden van, maarja de stroom die die electrischiteits centralen kan men beter aan het net voeden en zo de burgers te voorzien ipv de atmosfeer van de aarde omzeep te helpen. H.A.A.R.P. is volstrekt nutteloze verspilling van belastinggeld.

Dergelijke projecten kosten de burgers indirect heel veel geld terwijl de burgers daar niks voor terug krijgen, ja nog meer ellende.

nog sterker, haarp ligt in "the middle of nowhere" en de enige manier om de energie van die centrale te gebruiken is de haarp installatie, er is simpelweg geen dorp of stad in die omgeving...

men kan die energie dus niet aan het stroomnet voeren, er zijn zelfs verhalen waarin beweerd word dat haarp gebouwd is om een nut voor die centrale te hebben, zo afgelegen liggen ze allebei...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 14-10-2009 16:02:51 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden: Dat wist ik niet.
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 14-10-2009 17:38:46 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
vosje:
Radiation:

Doet me denken aan de film 'Independence Day'.


Inderdaad!
If time doesn't matter, distance also won't.
Op 19-10-2009 14:14:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi:
nancy de graaf:

De zogenaamde wetenschappers hebben altijd overal een verklaring voor. De tijd is echter aangebroken voor de ruimtebroeders om zich aan de mensheid bekend te maken.
Er verschijnt momenteel wereldwijd een grote stralende ,, ster,, dit is een herhaling van de ster van Bethlehem. Ook te zien op youtube.
Kijk op de website: www.share-intetnational.org . We gaan geweldige tijden tegemoet! Hartelijke groet, Nancy

oh, geweldige tijden.. nou daar zat ik echt op te wachten.
Allemaal mensen die zichzelf lichtwerker noemen met hun gechannelde aliens in de openlucht.
En dan nog even de grap van de geschiedenis het nieuwe testament er mee vermengen..

Op 28-10-2009 1:31:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
nancy de graaf:

De zogenaamde wetenschappers hebben altijd overal een verklaring voor. De tijd is echter aangebroken voor de ruimtebroeders om zich aan de mensheid bekend te maken.
Er verschijnt momenteel wereldwijd een grote stralende ,, ster,, dit is een herhaling van de ster van Bethlehem. Ook te zien op youtube.
Kijk op de website: www.share-intetnational.org . We gaan geweldige tijden tegemoet! Hartelijke groet, Nancy

waar kan ik die ster vinden? (welk sterrenbeeld enz?)
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 28-10-2009 20:32:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
MBR: Dit is een herhaling van de ster van Bethlehem.. ehmm...

Op je website staat iets over de Maitreya, nu heb ik vele interesses maar dat we de "heiland" altijd weer zullen herkennen in een of andere zonderling, ster of anderszins lijkt me toch een beetje oud worden. Zou het niet eens tijd worden om niet te wachten op "de verlosser" maar zelf eens de handjes te laten wapperen?
Inspiratie en motivatie zijn heel belangrijk, en volgens mij is er niets mis met hoop maar laten we vooral niet wachten op een ander als we iets willen veranderen anders duurt het zoooo lang.
toevallig..?
Op 28-10-2009 21:27:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
Ron B.:

nancy de graaf:

De zogenaamde wetenschappers hebben altijd overal een verklaring voor. De tijd is echter aangebroken voor de ruimtebroeders om zich aan de mensheid bekend te maken.
Er verschijnt momenteel wereldwijd een grote stralende ,, ster,, dit is een herhaling van de ster van Bethlehem. Ook te zien op youtube.
Kijk op de website: www.share-intetnational.org . We gaan geweldige tijden tegemoet! Hartelijke groet, Nancy

waar kan ik die ster vinden? (welk sterrenbeeld enz?)

Die ster heet waarschijnlijk Sirius en die hebben ze, als ik mij niet vergis, al een tijdje geleden aangezet...
Cannot kill the Battery!!!
Op 28-10-2009 21:27:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
manus: In de Zolkien kalender waar 13 manen een jaar vormen zou die polarisatie een samenloop van herschepping wel een de Hunab Ku kunnen verbeelden. Het middelpunt van onze schepping het universum zoals wij het als schijf kennen heeft nog meer van haar geheimen blootgegeven door bijzonderen bogen licht die ze naar boven en onder uitstraalt. Ster 128 zegt dat u wat? Doordenkertje...
Hunab Ku is in maart echt voelbaar door duizeligheid. Stel je voor: De Zon Helios met alle planeten staan haaks tegenover het midden van de melkweg. daarom zijn boogbeelden ook in een jaar te maken.
Met name dit jaar. NIBURU en mentale ommezwaai kan onze samenleving juist redden. Wel jammer dat ik mijn stad niet kon bouwen en dat Vitruvian man a le moment wordt genegeert en meer individualisten van deze tijd. Wie wil het noodlot keren en geeft ons meer ruimte en warmte. Wie red de wereld door erkenning , liefde en respect?
Op --0 3:26:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
paps:
manus:

In de Zolkien kalender waar 13 manen een jaar vormen zou die polarisatie een samenloop van herschepping wel een de Hunab Ku kunnen verbeelden. Het middelpunt van onze schepping het universum zoals wij het als schijf kennen heeft nog meer van haar geheimen blootgegeven door bijzonderen bogen licht die ze naar boven en onder uitstraalt. Ster 128 zegt dat u wat? Doordenkertje...
Hunab Ku is in maart echt voelbaar door duizeligheid. Stel je voor: De Zon Helios met alle planeten staan haaks tegenover het midden van de melkweg. daarom zijn boogbeelden ook in een jaar te maken.
Met name dit jaar. NIBURU en mentale ommezwaai kan onze samenleving juist redden. Wel jammer dat ik mijn stad niet kon bouwen en dat Vitruvian man a le moment wordt genegeert en meer individualisten van deze tijd. Wie wil het noodlot keren en geeft ons meer ruimte en warmte. Wie red de wereld door erkenning , liefde en respect?

......eh....?
Koester uw onwetendheid, de rest kunt u opzoeken.
Op --0 8:34:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Plakband: jaja...doe mij ook nog maar een kop koffie...
ech?
Op --0 16:35:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Plakband:
nancy de graaf:

De zogenaamde wetenschappers hebben altijd overal een verklaring voor. De tijd is echter aangebroken voor de ruimtebroeders om zich aan de mensheid bekend te maken.
Er verschijnt momenteel wereldwijd een grote stralende ,, ster,, dit is een herhaling van de ster van Bethlehem. Ook te zien op youtube.
Kijk op de website: www.share-intetnational.org . We gaan geweldige tijden tegemoet! Hartelijke groet, Nancy


Het is maar wat je WILT geloven. Dat wordt dan jou waarheid .
ech?
Op --0 16:38:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk:
Plakband:

nancy de graaf:

De zogenaamde wetenschappers hebben altijd overal een verklaring voor. De tijd is echter aangebroken voor de ruimtebroeders om zich aan de mensheid bekend te maken.
Er verschijnt momenteel wereldwijd een grote stralende ,, ster,, dit is een herhaling van de ster van Bethlehem. Ook te zien op youtube.
Kijk op de website: www.share-intetnational.org . We gaan geweldige tijden tegemoet! Hartelijke groet, Nancy


Het is maar wat je WILT geloven. Dat wordt dan jou waarheid .



"Ook te zien op youtube". Tja, dat is bewijs, dan moèt het wel waar zijn.

(De correcte link is trouwens www.share-international.org, en, surprise: daar staat dé enige èchte waarheid en al die andere zijn mis ).
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op --0 19:16:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
vosje: Je krijgt ook hele mooie wolken plaatjes, als je bij google 'ufo cloud' intypt.

Edit:

(bericht gewijzigd op 7-1-2011 23:43:08)
If time doesn't matter, distance also won't.
Op --0 23:37:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden