Tijdens de Tweede Wereldoorlog trokken de Duitsers naar Antarctica. Daar bouwden ze geheime basissen en deden ze ook na de oorlog aan hoogtechnologisch onderzoek. Volgens documenten zou Hitler na de oorlog ook naar Antarctica zijn gevlucht. Niet zo gek gedacht, we wisten al dat zijn schedel niet echt zijn schedel was.

In 1958 knalde Amerika drie atoombommen op het gebied en toch zou er nog vanalles actief zijn. Op Google Earth zoeken heeft geen zin, die censureren de boel. En toch, als we Jelle de Beule en Lieve Scheire mogen geloven, is er meer aan de hand. Tot UFO's aan toe...

Hitlerkloon


Marsepars: Lebensborn tussen de pinguins?
En wat moesten onze kroonprins en zijn eega pasgeleden op de zuidpool?
Mmmm... Makes you wonder...

En toch vind ik dat die twee gasten het leuk brengen.
Cannot kill the Battery!!!
Op 26-10-2009 8:42:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Platoon: Ik kende dit verhaal niet. Even googlen levert wel het e.e.a. op. De censuurvlek op Google Earth is er werkelijk, wat tot de vraag 'Waarom?' leidt. Bij de grote operatie 'High Jump' in '46-'47 o.l.v. admiraal Byrd - 4,700 man, 13 schepen en veel vliegtuigen - staan ook vraagtekens. In ieder geval is de verklaring dat geoefend werd voor een oorlog op Russisch grondgebied niet geloofwaardig, op dat moment was de koude oorlog nog niet begonnen. En verder is er geen goede reden gegeven om daar drie kernbommen te laten exploderen. Daardoor is het verhaal over een Duitse basis cq. vluchthaven - die uitgewist moest worden - aannemelijk. Dit wordt versterkt door het grote aantal nazi's dat naar het nabijgelegen Argentinie is gevlucht en (bevoorradings-) contact kon onderhouden.
Het zet ook aan het denken over een mogelijke Oranje-connectie. Prins Bernard had een SS-verleden, reisde regelmatig naar Argentinie en kende de familie Zorreguieta. De fascistische junta opereerde zoals de nazi's deden. Via Maxima is de link verlengd die Bernard legde tussen Oranje en ondemocratische krachten in Argentinie. Werk voor een onderzoeksjournalist.
Op 26-10-2009 9:16:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NEO: Wel apart dat deze gast het er over heeft, dit weekend nog een documentaire zitten kijken via star-people.nl
Daar kwam dit dus ook in voor, alleen niet dat het door de US genuked zou zijn.
Wel dat de basis/stad New Berlin er gebouwd zou zijn en er nog steeds zou bestaan.

Ben benieuwd of het echt waar is, aangezien veel zaken die nu naar boven komen laten blijken dat we veel al voor gelogen zijn betreffende hoe het werkelijk zit.
Op 26-10-2009 9:51:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
rudiev: Ik heb het zelf nog niet gelezen, maar hier is een langer artikel over dit onderwerp.
http://www.scribd.com/doc/25311/Hitlers-Antarctic-Base-the-Myth-and-the-Reality

Ik moest gelijk weer aan de Orion Conspiracy denken, http://www.theorionconspiracy.com/.
je mag me beledigen, je mag me kwetsen, maar spreek wat je denkt, dan discussieren we verder...
Op 26-10-2009 0:01:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Platoon:
rudiev:

Ik heb het zelf nog niet gelezen, maar hier is een langer artikel over dit onderwerp.
http://www.scribd.com/doc/25311/Hitlers-Antarctic-Base-the-Myth-and-the-Reality

Ik moest gelijk weer aan de Orion Conspiracy denken, http://www.theorionconspiracy.com/.


Bedankt voor het opzoeken.
Op 26-10-2009 0:09:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.: hitler had die basis op de zuidpool helemaal niet nodig, want zijn nazi's waren van harte welkom in amerika om van daaruit de regering te infiltreren...

meerdere presidenten hebben geprobeerd dit te voorkomen, maar die zijn afgezet of vermoord, en er zullen ook zeker in de lagere rangen vergelijkbare zaken gebeurd zijn...

tegenwoordig heeft amerika trouwens zelf geheime basissen op die locatie's, daar zijn genoeg aanwijzingen voor, wie weet zijn het uiteindelijk zelfs nog dezelfde basissen.
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 26-10-2009 0:30:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Platoon:
Platoon:

rudiev:

Ik heb het zelf nog niet gelezen, maar hier is een langer artikel over dit onderwerp.
http://www.scribd.com/doc/25311/Hitlers-Antarctic-Base-the-Myth-and-the-Reality

Ik moest gelijk weer aan de Orion Conspiracy denken, http://www.theorionconspiracy.com/.

Bedankt voor het opzoeken.


Summerhayes en Beeching ontzenuwen het verhaal in een 21 p. lang artikel met een waslijst aan referenties. Blijft toch de vraag waarom Google Earth daar wordt gecensureerd.
Op 26-10-2009 0:40:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
xippie: Er staat ook heel erg veel info op http://www.greyfalcon.us/ qua Hitler, WO II, Antarctica, UFO's etc.......
Ik heb er dagen, nee zeg maar weken lees plezier aangehad!
(bericht gewijzigd op 26-10-2009 14:22:20)
Het valt vaak maar zelden mee.
Op 26-10-2009 14:18:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Maan: Militaire basissen worden gewoonlijk weggecensureerd in Google Earth, dat is een feit en kwam recent nog op het nieuws. Daarom denk ik dat het om een militaire basis gaat. (wel een erg grote dan.)
The Lost History of Man: http://www.talc.site88.net
Op 26-10-2009 15:19:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Het wordt even zoeken voor een link, maar er is ook het verhaal dat er op de zuidpoolbasis dollar drukpersen staan om de bevoorrading, en divers andere na-oorlogse nazi activiteiten te bekostigen. J.F. Kennedy wilde daarom ander geld invoeren, maar hier kwam iets tussen.... (als je het er in ziet is de wereld net een spannend jongensboek)
Nee, dank u.
Op 26-10-2009 16:41:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars: En Bing Maps geeft ook een beetje wazig beeld betreffende Zuidpool:
http://www.bing.com/maps/default.aspx?v=2&cp=44.023938~-99.71&style=h&lvl=4&tilt=-89.875918865193&dir=0&alt=7689462.6842358
Of ik weet gewoon niet waar ik moet zoeken...
Cannot kill the Battery!!!
Op 26-10-2009 19:03:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NEO: Ik kwam dit nog wel tegen op Google maps (coördinatie intikken in google) 66°36'11.79"S 99°43'11.84"E

Ziet er wel man made uit, ik vraag mij af wat het is.
Op 26-10-2009 20:14:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Nog even over de zuidpool, moet je eens precies boven de zuidpool gaan hangen met google earth, en dan inzoomen, bijzonder psychedelische plaatjes krijg je dan.. Dit geldt ook voor de noordpool. Als je op beide locaties dan overschakelt naar google sky, en dan blijft inzoomen, dan krijg je zowel vanaf de noord, als zuidpool het molenwiekstelsel (messier 121) te zien. weird! Of probeer eens op precies 90.0 graden n.b. te komen, is mij nog niet gelukt...
(bericht gewijzigd op 26-10-2009 20:36:20)
Nee, dank u.
Op 26-10-2009 20:33:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: is in 5.0 al weer anders zie ik net, maar blijft raar.
Nee, dank u.
Op 26-10-2009 21:05:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars: Heb ook wel eens een gerucht opgevangen dat de noord- of zuidpool de toegang is tot de 'holle aarde'.
Cannot kill the Battery!!!
Op 26-10-2009 21:11:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars: Dan doel ik op dit filmpje:

Cannot kill the Battery!!!
Op 26-10-2009 21:14:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
NEO:

Ik kwam dit nog wel tegen op Google maps (coördinatie intikken in google) 66°36'11.79"S 99°43'11.84"E

Ziet er wel man made uit, ik vraag mij af wat het is.

Misschien is dit een antwoord op jouw vraag:

Cannot kill the Battery!!!
Op 26-10-2009 21:18:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Platoon:
Marsepars:

Heb ook wel eens een gerucht opgevangen dat de noord- of zuidpool de toegang is tot de 'holle aarde'.


Dat idee is met Jules Verne en het Thule genootschap ten grave gedragen.
Op 26-10-2009 21:23:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NEO:
Marsepars:

dit een antwoord op jouw vraag:


Afgelopen weekend ook een docu gekeken, deze theorie was ook een van de oorzaken dat de Occulte tak van de Nazi's daar naar toe is gegaan.
Blijft wel een fascinerend fenomeen iig.
Op 26-10-2009 21:27:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Ook een beetje vreemd is dat in de handleiding van mijn gps staat dat het boven een bepaalde breedtegraad niet meer werkt vanwege geen satteliet dekking, en toch dit plaatje.
Nee, dank u.
Op 26-10-2009 21:32:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Ook een beetje vreemd is dat in de handleiding van mijn gps staat dat het boven een bepaalde breedtegraad niet meer werkt vanwege geen satteliet dekking, en toch dit plaatje.
http://gpsinformation.us/Maps/NorthPole/NorthPoleGPS.html
Nee, dank u.
Op 26-10-2009 21:35:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
Ron B.:

hitler had die basis op de zuidpool helemaal niet nodig, want zijn nazi's waren van harte welkom in amerika om van daaruit de regering te infiltreren...

meerdere presidenten hebben geprobeerd dit te voorkomen, maar die zijn afgezet of vermoord, en er zullen ook zeker in de lagere rangen vergelijkbare zaken gebeurd zijn...

tegenwoordig heeft amerika trouwens zelf geheime basissen op die locatie's, daar zijn genoeg aanwijzingen voor, wie weet zijn het uiteindelijk zelfs nog dezelfde basissen.

bases! (sorry, kon't niet laten
Nee, dank u.
Op 26-10-2009 21:41:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
NEO:

Marsepars:

dit een antwoord op jouw vraag:


Afgelopen weekend ook een docu gekeken, deze theorie was ook een van de oorzaken dat de Occulte tak van de Nazi's daar naar toe is gegaan.
Blijft wel een fascinerend fenomeen iig.

Zou er dan stiekum toch een kern van waarheid in zitten, denk ik dan altijd maar.
Je stuurt niet zomaar een zooi soldaten en materieel voor een sloot geld naar het koudste deel van de aarde, omdat je een verhaaltje hebt gelezen dat...

Volgens mij steekt er meer achter.
Of wil ik graag dingen horen?
Blijft een apart verhaal. Makes you wonder.
Cannot kill the Battery!!!
Op 26-10-2009 21:51:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : Volgens wikiwoordenboek mag 't allebei http://nl.wiktionary.org/wiki/basis
(zie hier ietsje boven, sorry niet gequoot)

(bericht gewijzigd op 26-10-2009 21:53:18)
Is it electrickery?
Op 26-10-2009 21:52:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: excuses (excusissen) dan!
Nee, dank u.
Op 26-10-2009 22:14:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : Excusissen... die houden we erin :-)
Weet je wat ik steeds vaker hoor? "De chips is op." Chips is toch meervoud?! En tegenwoordig is het ook al: "De media is verantwoordelijk" ipv "...zijn..."
Maar dit is off tipoc. (En die was espres zo.)
Is it electrickery?
Op 26-10-2009 23:57:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
"We're all mad here."
Op 27-10-2009 0:47:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh:
Marsepars:

NEO:

Marsepars:

dit een antwoord op jouw vraag:


Afgelopen weekend ook een docu gekeken, deze theorie was ook een van de oorzaken dat de Occulte tak van de Nazi's daar naar toe is gegaan.
Blijft wel een fascinerend fenomeen iig.

Zou er dan stiekum toch een kern van waarheid in zitten, denk ik dan altijd maar.
Je stuurt niet zomaar een zooi soldaten en materieel voor een sloot geld naar het koudste deel van de aarde, omdat je een verhaaltje hebt gelezen dat...

Volgens mij steekt er meer achter.
Of wil ik graag dingen horen?
Blijft een apart verhaal. Makes you wonder.

Dat eerdere filmpje was een ander gat, jouw gat vind je hier:


Overigens vermoed ik dat het een Cenote is:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cenote
ALLES IS WAAR
Op 27-10-2009 1:45:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NEO:
ThoTh:

Marsepars:

NEO:

Marsepars:

dit een antwoord op jouw vraag:


Afgelopen weekend ook een docu gekeken, deze theorie was ook een van de oorzaken dat de Occulte tak van de Nazi's daar naar toe is gegaan.
Blijft wel een fascinerend fenomeen iig.

Zou er dan stiekum toch een kern van waarheid in zitten, denk ik dan altijd maar.
Je stuurt niet zomaar een zooi soldaten en materieel voor een sloot geld naar het koudste deel van de aarde, omdat je een verhaaltje hebt gelezen dat...

Volgens mij steekt er meer achter.
Of wil ik graag dingen horen?
Blijft een apart verhaal. Makes you wonder.

Dat eerdere filmpje was een ander gat, jouw gat vind je hier:


Overigens vermoed ik dat het een Cenote is:
http://en.wikipedia.org/wiki/Cenote


Ik dacht just dat Cenotes ontstaan wanneer een grote meteoor is ingeslagen.
Zie ook http://en.wikipedia.org/wiki/Chicxulub_crater
Op 27-10-2009 9:09:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NEO: Ik zat net te denken over de hollow earth theorie.
En dan wel met betrekking tot de noord en zuid polen.
Verder pak ik er de hele global warming/climate change hype bij, want het is slecht dat de noord en zuid pool smelten.....

Waarom is het slecht dat de noord en zuid pool smelten behalve dat het impact kan hebben op het leven op beide polen. Maar daar maken grote multinationals en de illuminatie zich niet druk over.....

Wat zou er gebeuren als de ingangen naar de hollow earth bloot komen te liggen? Welke entiteiten kunnen dan weer vrij bewegen over de aarde.
Zullen we dan in contact komen met broeders en zusters die lang geleden de hollow earth zijn binnen geleid?

Het roept iig wel vragen bij mij op, ook al is het misschien ver gezocht.

Misschien dat er anderen zijn die hier ook over hebben nagedacht...
Op 27-10-2009 10:28:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
tjerky:

Ron B.:

hitler had die basis op de zuidpool helemaal niet nodig, want zijn nazi's waren van harte welkom in amerika om van daaruit de regering te infiltreren...

meerdere presidenten hebben geprobeerd dit te voorkomen, maar die zijn afgezet of vermoord, en er zullen ook zeker in de lagere rangen vergelijkbare zaken gebeurd zijn...

tegenwoordig heeft amerika trouwens zelf geheime basissen op die locatie's, daar zijn genoeg aanwijzingen voor, wie weet zijn het uiteindelijk zelfs nog dezelfde basissen.

bases! (sorry, kon't niet laten

zeur
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 27-10-2009 0:46:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
NEO:

Ik zat net te denken over de hollow earth theorie.
En dan wel met betrekking tot de noord en zuid polen.
Verder pak ik er de hele global warming/climate change hype bij, want het is slecht dat de noord en zuid pool smelten.....

Waarom is het slecht dat de noord en zuid pool smelten behalve dat het impact kan hebben op het leven op beide polen. Maar daar maken grote multinationals en de illuminatie zich niet druk over.....

Wat zou er gebeuren als de ingangen naar de hollow earth bloot komen te liggen? Welke entiteiten kunnen dan weer vrij bewegen over de aarde.
Zullen we dan in contact komen met broeders en zusters die lang geleden de hollow earth zijn binnen geleid?

Het roept iig wel vragen bij mij op, ook al is het misschien ver gezocht.

Misschien dat er anderen zijn die hier ook over hebben nagedacht...

Ik weet niet of de 'hollow earth'-theorie serieus moet nemen.
Ik heb weleens iets gezien over atlantis mbt de holle aarde.
Het ging erover dat na de ondergang de 'goeien in de aarde trokken en de 'slechten' de aarde verlieten.
In dat geval zou ik zeggen: no problem!
Cannot kill the Battery!!!
Op 27-10-2009 22:00:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Platoon:
NEO:

Ik zat net te denken over de hollow earth theorie.
En dan wel met betrekking tot de noord en zuid polen.
Verder pak ik er de hele global warming/climate change hype bij, want het is slecht dat de noord en zuid pool smelten.....

Waarom is het slecht dat de noord en zuid pool smelten behalve dat het impact kan hebben op het leven op beide polen. Maar daar maken grote multinationals en de illuminatie zich niet druk over.....

Wat zou er gebeuren als de ingangen naar de hollow earth bloot komen te liggen? Welke entiteiten kunnen dan weer vrij bewegen over de aarde.
Zullen we dan in contact komen met broeders en zusters die lang geleden de hollow earth zijn binnen geleid?

Het roept iig wel vragen bij mij op, ook al is het misschien ver gezocht.

Misschien dat er anderen zijn die hier ook over hebben nagedacht...

De opwarming is slecht nieuws voor die broeders en zusters in de holle aarde. Komen de ingangen vrij, lopen ze gelijk vol water. Einde holle-aardebewoners. Toekomst voor onderaardse surfers.
Op 27-10-2009 22:06:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NEO:
Platoon:

NEO:

Ik zat net te denken over de hollow earth theorie.
En dan wel met betrekking tot de noord en zuid polen.
Verder pak ik er de hele global warming/climate change hype bij, want het is slecht dat de noord en zuid pool smelten.....

Waarom is het slecht dat de noord en zuid pool smelten behalve dat het impact kan hebben op het leven op beide polen. Maar daar maken grote multinationals en de illuminatie zich niet druk over.....

Wat zou er gebeuren als de ingangen naar de hollow earth bloot komen te liggen? Welke entiteiten kunnen dan weer vrij bewegen over de aarde.
Zullen we dan in contact komen met broeders en zusters die lang geleden de hollow earth zijn binnen geleid?

Het roept iig wel vragen bij mij op, ook al is het misschien ver gezocht.

Misschien dat er anderen zijn die hier ook over hebben nagedacht...

De opwarming is slecht nieuws voor die broeders en zusters in de holle aarde. Komen de ingangen vrij, lopen ze gelijk vol water. Einde holle-aardebewoners. Toekomst voor onderaardse surfers.


De vraag is of het water er wel in zal lopen, aangezien de aarde ook tijden kent zonder poolkappen...
Op 27-10-2009 22:27:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Op 28-10-2009 11:03:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NEO:


Als hij er al zou zitten of hebben gezeten dan zullen ze dat niet aan de grote klok hebben gehangen.
Op 28-10-2009 11:16:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Platoon:


Zie de eerder genoemde link naar het artikel van Summerhayes en Beeching. Het bestaan van een nazi-basis lijkt onwaarschijnlijk. Wel blijft de vraag onbeantwoord waarom Google Earth daar een witte censuurvlek laat zien.
Op 28-10-2009 11:16:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Platoon:



Zie de eerder genoemde link naar het artikel van Summerhayes en Beeching. Het bestaan van een nazi-basis lijkt onwaarschijnlijk. Wel blijft de vraag onbeantwoord waarom Google Earth daar een witte censuurvlek laat zien.


dat is een amerikaanse legerbasis, is aardig wat info over te vinden, oa van poolexpedities die "vriendelijk verzocht" werden ergens anders rond te gaan lopen, en waarvan alle camera's en aanverwanten in beslag genomen werd...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 28-10-2009 0:38:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NEO:
Ron B.:

dat is een amerikaanse legerbasis, is aardig wat info over te vinden, oa van poolexpedities die "vriendelijk verzocht" werden ergens anders rond te gaan lopen, en waarvan alle camera's en aanverwanten in beslag genomen werd...


Dat neemt nog niet weg dat de Nazi's geen basis (gehad) hebben op de zuidpool. Aangezien Hitler werd gefinancierd door Wallstreet bankiers. En dat onderzoekers vriendelijk zijn verzocht om op te zouten en hun film apparatuur in beslag is genomen roept alleen maar meer argwaan van mijn kant op.
Op 28-10-2009 0:53:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Platoon:
NEO:

Aangezien Hitler werd gefinancierd door Wallstreet bankiers.


Voor wie daar nog aan zou twijfelen lees: http://reformed-theology.org/html/books/wall_street/
(laat u niet afschrikken door het 'reformed-theology')
Op 28-10-2009 13:05:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NEO:
Platoon:

NEO:

Aangezien Hitler werd gefinancierd door Wallstreet bankiers.


Voor wie daar nog aan zou twijfelen lees: http://reformed-theology.org/html/books/wall_street/
(laat u niet afschrikken door het 'reformed-theology')


Die zelfde bankiers hebben trouwens ook er voor gezorgd dat de staat Israël opgericht is na de oorlog.
Op 28-10-2009 13:15:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Platoon:
NEO:

Aangezien Hitler werd gefinancierd door Wallstreet bankiers.


In de betrouwbare 'Guardian' werd indertijd uiteengezet hoe de Bush-familie met de Nazi's was verbonden en daaruit het familiekapitaal verwierf. In feite heulde opa Bush met de vijand, maar hij en nog meer van dergelijk tuig werden niet in Neurenberg berecht. En ook niet ergens anders. Nog steeds te lezen op: http://www.guardian.co.uk/world/2004/sep/25/usa.secondworldwar
Het is ook onbegrijpelijk dat dit in de verkiezingscampagnes niet tegen de beide Bushes is gebruikt. De zo vaderlandslievende Amerikanen hadden dan deze idiote oorlogshitsers vast niet gekozen.
Op 28-10-2009 18:37:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
NEO:

Ron B.:

dat is een amerikaanse legerbasis, is aardig wat info over te vinden, oa van poolexpedities die "vriendelijk verzocht" werden ergens anders rond te gaan lopen, en waarvan alle camera's en aanverwanten in beslag genomen werd...


Dat neemt nog niet weg dat de Nazi's geen basis (gehad) hebben op de zuidpool. Aangezien Hitler werd gefinancierd door Wallstreet bankiers. En dat onderzoekers vriendelijk zijn verzocht om op te zouten en hun film apparatuur in beslag is genomen roept alleen maar meer argwaan van mijn kant op.

ik zeg ook helemaal niet dat de duitsers niet op de zuidpool geweest zijn, ik zeg enkel dat de vlek die je tegenwoordig ziet een amerikaanse legerbasis verbergt, hoe die basis daar gekomen is mag je zelf uitzoeken

ik heb zo mijn ideeën over het hoe en wat wat daar gebeurt, maar als je dat zegt dan ben je meteen rijp voor het gesticht, dus laat ik het liever open, en als iemand het dan op zijn weg tegenkomt dan kan hij/zij zijn eigen oordeel dan zelf vormen...
(bericht gewijzigd op 28-10-2009 20:44:04)
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 28-10-2009 20:43:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
NEO:

Platoon:

NEO:

Aangezien Hitler werd gefinancierd door Wallstreet bankiers.


Voor wie daar nog aan zou twijfelen lees: http://reformed-theology.org/html/books/wall_street/
(laat u niet afschrikken door het 'reformed-theology')


Die zelfde bankiers hebben trouwens ook er voor gezorgd dat de staat Israël opgericht is na de oorlog.

En Hitler zou een (bastaard)zoon zijn van één van die bankiers.
Cannot kill the Battery!!!
Op 28-10-2009 21:22:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NEO:
Marsepars:

En Hitler zou een (bastaard)zoon zijn van één van die bankiers.



Dat is nieuw voor mij. Maar dan komt bij mij de vraag op of hij dan uit de weg geruimd moest worden vanwege het fijt dat hij een bastaard zoon was. Of is hij weg gesluisd en heeft hij zijn leven elders kunnen voort zetten omdat hij de zoon van een bankier was/is.
Op 29-10-2009 9:58:38 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus:
Marsepars:

NEO:

Platoon:

NEO:

Aangezien Hitler werd gefinancierd door Wallstreet bankiers.


Voor wie daar nog aan zou twijfelen lees: http://reformed-theology.org/html/books/wall_street/
(laat u niet afschrikken door het 'reformed-theology')


Die zelfde bankiers hebben trouwens ook er voor gezorgd dat de staat Israël opgericht is na de oorlog.

En Hitler zou een (bastaard)zoon zijn van één van die bankiers.


Kleinzoon dan toch...
http://wiki.answers.com/Q/Was_Hitler_part_Jewish
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 29-10-2009 10:33:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Platoon:
Ja Horus:

Marsepars:

NEO:

Platoon:

NEO:

Aangezien Hitler werd gefinancierd door Wallstreet bankiers.


Voor wie daar nog aan zou twijfelen lees: http://reformed-theology.org/html/books/wall_street/
(laat u niet afschrikken door het 'reformed-theology')


Die zelfde bankiers hebben trouwens ook er voor gezorgd dat de staat Israël opgericht is na de oorlog.

En Hitler zou een (bastaard)zoon zijn van één van die bankiers.


Kleinzoon dan toch...
http://wiki.answers.com/Q/Was_Hitler_part_Jewish

Deze link ook gelezen? Er staat duidelijk dat er geen grond is voor het gerucht dat Hitler joodse roots had en het gaat al helemaal niet over een familieband met Wallstreetbankiers.
Op 29-10-2009 10:55:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NEO:
Platoon:

Deze link ook gelezen? Er staat duidelijk dat er geen grond is voor het gerucht dat Hitler joodse roots had en het gaat al helemaal niet over een familieband met Wallstreetbankiers.


Ah fijn ik dacht al, ik was al een beetje verbaast.
Op 29-10-2009 0:47:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Firefox:
NEO:

Ik zat net te denken over de hollow earth theorie.
En dan wel met betrekking tot de noord en zuid polen.
Verder pak ik er de hele global warming/climate change hype bij, want het is slecht dat de noord en zuid pool smelten.....

Waarom is het slecht dat de noord en zuid pool smelten behalve dat het impact kan hebben op het leven op beide polen. Maar daar maken grote multinationals en de illuminatie zich niet druk over.....

Wat zou er gebeuren als de ingangen naar de hollow earth bloot komen te liggen? Welke entiteiten kunnen dan weer vrij bewegen over de aarde.
Zullen we dan in contact komen met broeders en zusters die lang geleden de hollow earth zijn binnen geleid?

Het roept iig wel vragen bij mij op, ook al is het misschien ver gezocht.

Misschien dat er anderen zijn die hier ook over hebben nagedacht...


Er bestaat niet zoiets als 'hollow earth' en nog veel minder 'broeders en zusters die lang geleden de hollow earth zijn binnen geleid' .....
Op 29-10-2009 23:13:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Firefox:
NEO:

Platoon:

NEO:

Aangezien Hitler werd gefinancierd door Wallstreet bankiers.


Voor wie daar nog aan zou twijfelen lees: http://reformed-theology.org/html/books/wall_street/
(laat u niet afschrikken door het 'reformed-theology')


Die zelfde bankiers hebben trouwens ook er voor gezorgd dat de staat Israël opgericht is na de oorlog.


Hitler werd simpelweg gefinancierd door zijn eigen Nazi-partij, natuurlijk ...
Op 29-10-2009 23:17:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Tuurlijk, Hitler kon als simpele korporaal geld toveren, Aha...
Nee, dank u.
Op 29-10-2009 23:29:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NEO:
Firefox:

Hitler werd simpelweg gefinancierd door zijn eigen Nazi-partij, natuurlijk ...


Oh dat zeker maar Duitsland was een beetje veel platzak na WW I
En wat doe je dan dan ga je geld lenen..... bij Wallstreet.
Op 30-10-2009 9:59:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden