Wie het Disclosure Project heeft gezien, of mensen als Dan Burisch aan het woord hoorde, kan geloven dat aliens reeds op onze planeet rondlopen. Sommige zien eruit als u en ik. Het kan uw buurman of -vrouw zijn. Reeds meer dan 50 tot meer dan 100 verschillende soorten zouden bekend zijn, afhankelijk van de bron. De Greys of J-Rods, de Reptielen en de Nordics zijn de bekendste. Als hokje in uw referentiekader: van de Greys wordt beweerd dat het eigenlijk gewoon mensen uit de toekomst zijn. Anyhowz, wáár zitten die aliens dan?

In het donker
(Schuilen in het donker)

De aliens die op u en mij lijken hebben het makkelijk, die blenden meteen in. Met een kop als een hagedis, überariër of Stargate-personage wordt dat al een stukje lastiger. Hoewel UFO's overal in de wereld worden gespot, zijn er maar weinig plaatsen waarvan vermoed wordt dat er daadwerkelijk buitenaardse creaturen aanwezig zijn.
De meeste bronnen of plaatsen die als schuilplaats genoemd worden zijn moeilijk te verifiëren. Je komt niet zomaar op de achterkant van de maan of bij het holle deel van Aarde, even gesteld dat die plaats zou bestaan. Zelfs de Zuidpool en Area 51 zijn niet zomaar te penetreren. Althans, wij zouden niet meteen weten hoe we zonder gevolg en vooral mét restbewijs dergelijke militaire zones kunnen penetreren.

Máár... Misschien zien we iets over het hoofd. Als aliens echt onder ons zijn, dan zijn ze misschien nog op andere plaatsen die wél te doen zijn? We vragen ons daarom af: waar zou ú naar aliens zoeken?


(Vlamingen wachten op aliens)
Bounty: Ik denk dat we zelf alien (als in niet oorspronkelijke bewoner) zijn op deze wereld, wordt dus lastig om de aliens onder ons te ontdekken.
De kwaliteit van je leven wordt bepaald door de zaken waar jij onbewust bekwaam goed in bent !
Op 09-12-2009 0:54:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : In het filmpje zegt die man: ze worden pas zichtbaar als ze weten dat je kijkt.
Deed me denken aan double slit experiment enzo, de waarnemer bepaalt de werkelijkheid.
Verder viel me vooral de bijna religieuze ernst van deze UFO watchers op.
"Da's een vliegtuig." Prachtig slotwoord!
Is it electrickery?
Op 09-12-2009 13:04:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard: "waar zou ú naar aliens zoeken?"
Zit ik naar man bijt hond te kijken?
Nou, ja, hoe dan ook: de aliens zitten in Den Haag. Is niet zo moeilijk!
'Don't forget rule number 6'
Op 09-12-2009 13:14:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mokum95: mn gevoel zegt me de laatste dagen om positief en gebalanceerd bezig te zijn.. mn drang naar info is minder, en ik heb nu hierin geen uitgesproken mening meer. ik heb ook geen vragen meer.
Op 09-12-2009 13:19:51 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
wouter: beste giovanni montalto, als u nog eens ufo's probeert te spotten met een telescoop (op zich al niet simpel), vergeet dan volgende keer niet de afdekkap ervan te nemen. scheelt direct een stuk in geloofwaardigheid.
en los daarvan; ik ben -ook- een kritische believer ;-)
Op 09-12-2009 13:24:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Mehdi: Waarom steeds alsmaar naar het buitenaardse zoeken,..Denk dat meeste mensen zichzelf nog niet eens kennen notabene... een zoektocht naar je ware IK kost menigeen genoeg energie..
(bericht gewijzigd op 9-12-2009 14:05:13)
,. Waar een wil is ben ik weg,..!
Op 09-12-2009 14:04:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Mehdi:

Waarom steeds alsmaar naar het buitenaardse zoeken,..Denk dat meeste mensen zichzelf nog niet eens kennen notabene...

Naar je ware zelf zoeken is vele malen angstaanjagender... dan moet je ineens verantwoordelijkheid gaan dragen voor wie je werkelijk bent. Brrr, dan liever de aliens... :S
Is it electrickery?
Op 09-12-2009 14:08:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
johannez: dit heeft minder met wetenschap te maken dan met kabouter wesley, maar daarom vind ik het overheerlijk..!
(bericht gewijzigd op 9-12-2009 14:10:22)
Op 09-12-2009 14:09:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
johannez:

dit heeft minder met wetenschap te maken dan met kabouter wesley, maar daarom vind ik het overheerlijk..!

United as one. Divided by zero.
Op 09-12-2009 15:16:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
speciality: Wubbo Ockels heeft een paradigma verschuivende theorie over dit onderwerp:

http://www.vimeo.com/7812591
Op 09-12-2009 16:30:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
speciality:

Wubbo Ockels heeft een paradigma verschuivende theorie over dit onderwerp:

http://www.vimeo.com/7812591


Wauw, zeer interessant! Dank.
Is it electrickery?
Op 09-12-2009 17:08:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Plakband: Volgens mij is dit een oud item n.a.v. de voorspelling van de 14e oktober. En die gast met die lange staart beweerd van Andromeda te komen.
Leuk voer weer voor de sceptici deze alu-hoedjes. Niet zo best voor het serieus nemen van het fenomeen zelf.
ech?
Op 09-12-2009 19:34:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Mosselman:

Volgens mij is dit een oud item n.a.v. de voorspelling van de 14e oktober. En die gast met die lange staart beweerd van Andromeda te komen.
Leuk voer weer voor de sceptici deze alu-hoedjes. Niet zo best voor het serieus nemen van het fenomeen zelf.

Het gaat ook niet om dat oude item, maar om de tekst die erbij staat.
United as one. Divided by zero.
Op 09-12-2009 19:49:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
christal: hmmmm, waar te zoeken naar aliens? Nou ik dacht altijd bij het zien van Steven Greer, Dat is'ter 1.
Op 09-12-2009 22:11:38 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cultuurmeneer:
speciality:

Wubbo Ockels heeft een paradigma verschuivende theorie over dit onderwerp:
http://www.vimeo.com/7812591


Heel indrukwekkende 'talk'. Mindboggling! Heel moedig ook van 'WOckels'.

'kHeb 'm gedownload en moet 'm nog een paar keer bekijken om 'm helemaal te doorgronden. Maar 't kon zomaar zijn dat deze of een dergelijke theorie antwoorden dichterbij brengt op heel wat grenswetenschappelijke vragen.

Dank voor 't posten!

(Moet je voorstellen dat deze theorie helemaal waar is. Dan beleven we eenzelfde soort gedachtenrevolutie als toen duidelijk werd dat de aarde niet 't centrum was van 't universum. Kewl!)
God... Dat ben je zelluf!
Op 09-12-2009 22:28:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker: Dezelfde vraag vroeg ik me al een hele tijd af. Als er Aliens tussen ons lopen, hoe komt het dat er nog nooit ééntje een ongeluk heeft gehad en onder behandeling is gekomen bij een dokter? Eén blik in de binnenste van de persoon en je weet meteen dat er iets niet klopt. Of dat er eentje doodgaat en een onderzoek volgt om te zien waaraan hij dood is gegaan.

Dus ik geloof niet dat er Aliens rondlopen tussen ons...Behalve als ze zo goed zijn, dat ze nooit verongelukken of doodgaan.
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op 09-12-2009 22:58:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mira: Ik heb een mailtje gestuurd naar Wubbo dat ik heel heel erg blij ben met hem!
We lezen allemaal(denk en hoop ik) over disclosure-project, ufo documenten die vrijgegeven worden en kijk aub een keertje op de site van Paul Harmans.
Waar het om gaat is dat, ook al zouden de 'buitenaardsen'hier in de rondte lopen, wij daar niet zo snel iets over zouden horen.
Moonwalker; Kijk om je heen, kijk naar wat ze in de krant vertellen over de climategate, vaccinatie, belastingen, politiechefjes met chauffeur, derde wereldlanden, artsen zonder grenzen, Poetin, Balkie enz enz enz. Wij, ja jij en ik, worden zoo gruwelijk in de maling genomen door ALLES waar we altijd in geloofd hebben!
Denk je nou echt dat na de hele cover-up die al van af Roswell(en daar voor) bezig is dat ze het een arts toestaan iets hierover naar buiten te brengen?
Ik moet je zeggen dat ik ook nooit het gevoel heb gehad dat ze naast ons bivakeren maar dat ze er zijn, ergens, heb ik altijd al geloofd.
Wat Wubbo heeft gedaan betuigt van grote moed...
En hij kan het ten slotte weten.
Op 10-12-2009 0:12:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
christal:

hmmmm, waar te zoeken naar aliens? Nou ik dacht altijd bij het zien van Steven Greer, Dat is'ter 1.

Die houdt zich de laatste tijd alleen nog maar bezig met zijn remote viewing-trainingsessies, als ik me niet vergis. Het Disclosure Project lijkt op zijn gat te liggen omdat Greer wat in de wolken vertoeft.
United as one. Divided by zero.
Op 10-12-2009 0:13:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mira: Huppeldepup3.14; ik ben van mening dat als je eenmaal 'de andere kant' op gaat je ook voor andere mensen een beetje gek bent.
In plaats van je afkeer te richten op één persoon zou je eens het hele plaatje moeten bekijken.
Maar ja, dat kun je alleen maar doen als het je interesseert of lijfelijk hebt meegemaakt.
Op 10-12-2009 0:20:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mira: Tim, goed!
Op 10-12-2009 0:22:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
rudiev:
moonwalker:

Dezelfde vraag vroeg ik me al een hele tijd af. Als er Aliens tussen ons lopen, hoe komt het dat er nog nooit ééntje een ongeluk heeft gehad en onder behandeling is gekomen bij een dokter? Eén blik in de binnenste van de persoon en je weet meteen dat er iets niet klopt. Of dat er eentje doodgaat en een onderzoek volgt om te zien waaraan hij dood is gegaan.

Dus ik geloof niet dat er Aliens rondlopen tussen ons...Behalve als ze zo goed zijn, dat ze nooit verongelukken of doodgaan.

Ze hoeven niet perse continue tussen ons te leven. Wellicht dat ze vanaf een basis oid af en toe onder ons zijn. Als je de technologie heb om al hier te komen dan heb je nog veel meer technologie, bijvoorbeeld cloaking.
De grot van batman is immers ook nog niet gevonden .
je mag me beledigen, je mag me kwetsen, maar spreek wat je denkt, dan discussieren we verder...
Op 10-12-2009 0:26:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
mira:

Huppeldepup3.14; ik ben van mening dat als je eenmaal 'de andere kant' op gaat je ook voor andere mensen een beetje gek bent.
In plaats van je afkeer te richten op één persoon zou je eens het hele plaatje moeten bekijken.
Maar ja, dat kun je alleen maar doen als het je interesseert of lijfelijk hebt meegemaakt.

Ik sta er niet noodzakelijk negatief tegenover. Temeer omdat het me opvalt dat aliencontact bijna altijd met telepathie gepaard lijkt tegaan. Uiteindelijk gaan al die gasten om naar die spiri-hoeken, of ze haken af. Alleen is telepathie tevens de minst bewijsbare vorm van contact. Ik heb wel mooie en zeer geloofwaardige verhalen gehoord, maar helaas blijven het verhalen. Daarnaast zijn sommige mooie en geloofwaardige verhalen ook nog eens tegenstrijdig, het is moeilijk te filteren.

Stiekem hoop ik dat ze me ooit eens contacteren, zodat ik dat stukje zeker weet voor mezelf. Maar helaas, tot op heden ben ik nog niet interessant genoeg.
United as one. Divided by zero.
Op 10-12-2009 0:54:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Bert(AWRvB): Dit
http://www.galactic-server.net/rune/iarga.html
heeft een Nederlander meegemaakt in de Zeeuwse wateren in 1969. En daarin komt naar voren dat buitenaardse wezens, in dit geval Iarganen, Precies weten wat zich op Aarde afspeelt. Het staat onderaan op die webpagina en daarin staat dat die Iarganen veel weten over de religies en ook zeggen dat het beter is om niet op agressie te reageren maar te proberen om beter te leven.

Verder verklaren die Iarganen dat hun vliegende schotels die in de atmosfeer van de Aarde komen slechts verkenners zijn die in die grotere moederschepen passen en daar zijn tekeningen van te zien op die webpagina('s).
Op 10-12-2009 8:19:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mika2002: Ooit heeft iemand gezegd: Als er maar één van de foto's of filmpjes echt is dan bestaan ze!
Gaf mij toch even te denken.
Op 10-12-2009 9:29:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mika2002: Ooit heeft iemand gezegd: Als er maar één van de foto's of filmpjes echt is dan bestaan ze!
Gaf mij toch even te denken.
Op 10-12-2009 9:30:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker:
rudiev:

moonwalker:

Dezelfde vraag vroeg ik me al een hele tijd af. Als er Aliens tussen ons lopen, hoe komt het dat er nog nooit ééntje een ongeluk heeft gehad en onder behandeling is gekomen bij een dokter? Eén blik in de binnenste van de persoon en je weet meteen dat er iets niet klopt. Of dat er eentje doodgaat en een onderzoek volgt om te zien waaraan hij dood is gegaan.

Dus ik geloof niet dat er Aliens rondlopen tussen ons...Behalve als ze zo goed zijn, dat ze nooit verongelukken of doodgaan.

Ze hoeven niet perse continue tussen ons te leven. Wellicht dat ze vanaf een basis oid af en toe onder ons zijn. Als je de technologie heb om al hier te komen dan heb je nog veel meer technologie, bijvoorbeeld cloaking.
De grot van batman is immers ook nog niet gevonden .


Hmm..dat zou ook kloppen. Toch is de kans heel erg groot dat er iemand verongelukt op deze aardkloot.

De grot van Batman...
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op 10-12-2009 10:19:42 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
SunnyMe777: het is naief te denken dat wij de enige bewoonde wereld zijn in heel het universum, maar of levensvormen die duizenden dan wel miljoenen jaren verder zijn qua ontwikkeling continu bezig zouden zijn met de aarde is ook een beetje..tjah.
misschien zijn we wel gewoon leuk om te bestuderen..vergelijk het maar met mensen die dino´s opgraven of oude beschavingen zoals die van oud egypte bestuderen..misschien komen de aliens zo ook een stukje te weten over hun voorouders en geschiedenis. wij kunnen namelijk best aan het begin staan van waar zij ooit begonnen zijn (ruimtereizen bijvoorbeeld). als wij later andere sterrenstelsels kunnen bezoeken zullen we het ook vanaf een afstand bestuderen..of misschien zelfs van heel dichtbij!
Op 10-12-2009 0:46:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
antitoerisme : ' border='0' class='userIMG' align='absMiddle' onclick='vUSRImg(this);'>
Alles dat ik zeg wordt herhaald door een zwoel vrouwenkoortje
Op 10-12-2009 14:02:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
rudiev:
moonwalker:

Hmm..dat zou ook kloppen. Toch is de kans heel erg groot dat er iemand verongelukt op deze aardkloot.

De grot van Batman...

Ja ik snap wat je bedoelt, maar het hangt ook weer af hoevaak ze, mits ze er zijn dan, zich onder ons mengen. Als je de technologie heb om hier te komen denk ik dat je vanuit de ruimte ook alles op de aarde waar kan nemen, of wie weet zweven er nanosondes om de aarde die alles kunnen scannen en verbergen ze hun schip achter mars of cloaken ze het, het zou zomaar kunnen. Kijk maar naar google maps, paar honder jaar doorevolueren en alles en iedereen is te zien en te volgen, ook binnenshuis. De complete wereld is in 3d mogelijk. Dus de mogelijkheden van een buitenaards ras wat hier kan komen zijn ongeëvenaard. De dingen die jij nu kan bedenken om niet gedetecteerd te worden zijn dan mogelijk.. en meer zelfs.
In mijn optiek is alles wat natuurkundig mogelijk is technologisch na te doen.

Ja de batcave, supermans hide-out op de pool is al eens gevonden... amateur
je mag me beledigen, je mag me kwetsen, maar spreek wat je denkt, dan discussieren we verder...
Op 10-12-2009 15:10:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
randell:
speciality:

Wubbo Ockels heeft een paradigma verschuivende theorie over dit onderwerp:

http://www.vimeo.com/7812591



Groots.
Op 10-12-2009 18:19:51 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Maan: @Wubbo Ockels:
"Tijd" zoals de tijd die we zien op een klok is een menselijke uitvinding, het is slechts een maatstaf, een referentiemiddel, geen fysiek iets. Alleen "ruimtetijd" bestaat echt doordat de Aarde met al zijn moleculen door het universum raast. Zwaartekracht heeft volgens mij te maken met het aardmagnetisme; Ik zou het niet zo snel/direct koppelen aan ruimtetijd.
(bericht gewijzigd op 10-12-2009 23:22:04)
The Lost History of Man: http://www.talc.site88.net
Op 10-12-2009 23:14:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Joep: Hoezo, waar zitten de Aliens? Ze kunnen ook vanuit een parallel universa 'overspringen' in het onze, bijvoorbeeld. Of het zijn tijdreizingers. Dat verklaard in elk geval veel u.f.o.waarnemingen, waarbij ze even plotseling opduiken als ook weer verdwijnen.
Geef ze enkele honderden jaar technologie erbij, en vraag je af waar deze wereld technologisch zal zijn over - stel 1000 jaar.
Op 11-12-2009 0:12:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Maan:

@Wubbo Ockels:
"Tijd" zoals de tijd die we zien op een klok is een menselijke uitvinding, het is slechts een maatstaf, een referentiemiddel, geen fysiek iets. Alleen "ruimtetijd" bestaat echt doordat de Aarde met al zijn moleculen door het universum raast. Zwaartekracht heeft volgens mij te maken met het aardmagnetisme; Ik zou het niet zo snel/direct koppelen aan ruimtetijd.

"aardetijd" is gebaseerd op de omwentelingen van onze hemellichamen, ruimtetijd op de beweging van het heelal en onze beweging daar doorheen...

ikzelf denk dat er misschien zelfs nog wel een "tijd" is, energie-tijd, verwant aan zaken als halveringstijden maar nog meer op de hogere energie die niet constant zijn door het gehele heelal heen, wat op zn minst de "energie-tijd" niet een constante zou maken...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 11-12-2009 0:34:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
A. Hemelwandelaar:
Mehdi:

Waarom steeds alsmaar naar het buitenaardse zoeken,..Denk dat meeste mensen zichzelf nog niet eens kennen notabene... een zoektocht naar je ware IK kost menigeen genoeg energie..


Psies. De echte Aliens zitten ook gewoon in je. Schakel je pijnappelklier maar eens een paar keer goed aan
"When an inner situation is not made concious, it appears outside as fate" ~ C.G. Jung
Op 11-12-2009 13:33:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Joep: Narchya

Hoe schakel je, je pijnappelklier zomaar even aan,
of heb je daar een magic box voor?
Bovendien blijkt dit mechanisme onfuncioneel te worden.

Waarom zou het van logica getuigen, dat het opperdier (mens) de enige hoogste intelligentie is in het heelal? Ik zou een dergelijk heelal werkelijk betreuren..
(bericht gewijzigd op 13-12-2009 21:19:47)
Op 11-12-2009 13:47:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tetzmol: Linton Samuel Dawson lives in inner space. He hangs around with a circus troupe outside the human race.

Tetzmol
“You never know what is enough unless you know what is more than enough.”
Op 11-12-2009 23:15:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
mika2002:

Ooit heeft iemand gezegd: Als er maar één van de foto's of filmpjes echt is dan bestaan ze!
Gaf mij toch even te denken.

Ja, dat was die acteur die als host van de disclosure project fungeerde.
United as one. Divided by zero.
Op 11-12-2009 23:31:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mika2002: @ 3.14po, Maar het is toch een feit dat tot nadenken stemt.
Op 12-12-2009 14:51:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
mika2002:

@ 3.14po, Maar het is toch een feit dat tot nadenken stemt.

Natuurlijk. Ik ben het er ook helemaal mee eens.
United as one. Divided by zero.
Op 12-12-2009 14:56:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
riyakuya: als ze echt onder ons zouden zitten, is hun technologie waarschijnlijk zo ver gevorderd dat we het niet eens zouden merken, dus dan zou het met andere woorden ook niet uitmaken waar ze zitten... misschien is het wel de buurvrouw of de leraar op de hoge school, we'll never know.
Op 14-12-2009 15:02:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
pietje: Nog even over Wubbo ik denk persoonlijk dat ook hij één van de voorbereiders is net als Greer !
Ze hebben in het vaticaan een conferentie gehouden van ik geloof 5 dagen m.m.v. vele astronomen en nog vele andere wetenschappers , dat als er leven zou bestaan op andere planeten dat ook door God geschapen zou zijn !!!
Dus als ook het vaticaan al begint wat denken jullie dan ???
Voor mij zijn dit allemaal langzame voorbereidingen (om de mensen zonder aluhoedjes) niet te erg te laten schrikken !
groetjes
Op 14-12-2009 20:40:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
vosje:
Emie :

"Da's een vliegtuig." Prachtig slotwoord!


Mee eens!!
If time doesn't matter, distance also won't.
Op 31-12-2009 16:02:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Starseed: Even dit: waarom denken mensen steeds aan shape shifters als het hier op aan komt. Het kan ook simpel zijn een "buitenaardse" ziel die er voor kiest te incarneren hier op aarde en zo 100% mens word voor het leven hier, met normale menselijke gewoonten en gevoelens maar die gewoon slechts de herinnering en in sommige gevallen het contact met zn "thuis" behoud.
Op 14-04-2010 0:09:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Mister Snock: @Sexy Steffen

Foto's Foto's Foto's
Op 26-06-2010 18:26:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
Sexy Steffen:

Ik ben een alien, ik kom van sexyland. Ik ben mooi.

Wat Mister Snock zegt!
Cannot kill the Battery!!!
Op 27-06-2010 10:07:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Triggernl: De beste plek blijft de oceaan om je als ufo te verbergen
Op 12-01-2011 0:23:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden