Aangezien het zo lekker bevalt (en GW'er Chris de Boden zo alert was om het filmpje snel online te plaatsen) brengen we u weer een stukje Vlaamse Conspiracy. Herman van Rompuy is nog niet eens in dienst als president van Europa, of hij wordt al door Lieven Scheire en Jelle de Beule gevizierd als onderdeel van de New World Order. Haiku Herman is lid van de Bilderberg groep, dus hij steunt het plan om 5,5 miljard mensen geleidelijk aan, maar zo snel mogelijk, van de aardbodem te vegen. Kwestie van wat overzicht te creëren...



We laten Lieven en Jelle natuurlijk zelf de uitleg doen. Als u de heren hoort spreken over de Codex Alimentarius of de Georgia Guidestones en u daar meer informatie over wilt, dan heeft u slechts te klikken. Of even zoeken op GW.


Steenslagen:
Herman van Rompuy is nog niet eens in dienst als president van Europa, of hij wordt al door Lieven Scheire en Jelle de Beule gevizierd als onderdeel van de New World Order.


Op 03-12-2009 2:46:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker:
Steenslagen:

Herman van Rompuy is nog niet eens in dienst als president van Europa, of hij wordt al door Lieven Scheire en Jelle de Beule gevizierd als onderdeel van de New World Order.







Jammer genoeg vinden de mensen ze grappig en conspiracy theoristen. De tijd zal het leren en de mensen zullen pas wakker worden als ze al onder de heerschappij zijn van de NWO.
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op 03-12-2009 5:06:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Draconian: Democratie is een illusie. Dat is iets wat zeker is. De bevolking heeft niets te beslissen en dat wordt de laatste tijd ook flink duidelijk gemaakt.
.......
Op 03-12-2009 6:57:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Steenslagen:
moonwalker:

Steenslagen:







Jammer genoeg vinden de mensen ze grappig en conspiracy theoristen. De tijd zal het leren en de mensen zullen pas wakker worden als ze al onder de heerschappij zijn van de NWO.


Veel mensen zijn er zó aan gewend dat ze slaaf zijn, dat ze niet eens meer in de gaten hebben dat het zo is, moonwalker. We zijn al slaaf sinds een kleine 10.000 jaar volgens de Tolteken.

Uit het verhaal 'Mud Shadows' in Carlos Castaneda's laatste boek 'The Active Side of Infinity':

"The sorcerers of ancient Mexico discovered that we have a companion for life", Don Juan said, as clearly as he could. "We have a predator that came from the depth of the cosmos and took over the rule of our lives. Human beings are its prisoners. The predator is our lord and master. It has rendered us docile, helpless. If we want to protest, it suppresses our protest. If we want to act independently, it demands that we don't do so."

"They took over because we are food for them, and they squeeze us mercilessly because we are their sustenance. Just as we rear chickens in chicken coops, gallineros, the predators rear us in human coops, humaneros. Therefore, their food is always available to them."

"Think for a moment, and tell me how you would explain the contradiction between intelligence of man the engineer and the stupidity of his systems of beliefs, or the stupidity of his contradictory behavior. Sorcerers believe that the predators have given us our systems of beliefs, our ideas of good and evil, our social mores. They are the ones who set up our hopes and expectations and dreams of success and failure. They have given us covetousness, greed, and cowardice. It is the predators who make us complacent, routinary, and egomaniacal."
Op 03-12-2009 7:26:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Bassie22: idd. vingerafdrukken in paspoort, rekeningrijden, vaccinaties, plastic geld, 'beveiligingscamera's', Persoonlijke OV chipkaart, windows 7, IP adressen ... etc....

'Ze' kunnen ons al behoorlijk in kaart brengen...

Het wordt tijd dat wij allemaal onze eigen beslissingen nemen en niet die ons via tv, kranten, reclame als massa overtuigingen laten opdringen 'Ze' laten ons via die kanalen herprogrammeren en worden dus opgedrongen met dingen die men ons wil laten geloven. Het wordt continu en net zo lang herhaald, tot wij in bepaalde zaken gaan geloven...

Dat worden dan massa overtuigingen.
Maar weet dat elke massa overtuiging, honderden, nee, duizenden individuele overtuigen zijn. De overtuiging dus van jou en van mij. Wij zijn dus zelf in staat om de wereld te veranderen, door zelf te veranderen.

Niet wachten op hulp van 'buiten', maar zelf veranderen en dat vraagt moed... Net als die Belgen! Maar anders hebben wij straks helemaal geen vrijheid meer. Weg democratie (dat is tie al voor een groot deel...)
(bericht gewijzigd op 3-12-2009 7:34:42)
Nieuw Bewust Zijn
Op 03-12-2009 7:30:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NewDayNL: Tja, het probleem van de theorie/het gerucht van het drastisch terugbrengen van de wereldbevolking is: economie. Oftewel: te weinig consumenten & te weinig arbeid om het huidige niveau tenminste te handhaven. Als je afgaat op de rest van de NWO-geruchten moeten die poppenspelers het juist hebben van diezelfde wereldeconomie/geld/macht. Maar aan de andere kant...

Feit blijft dat de wijze waarop de wereldeconomie is ingericht ( ... upon credit, upon credit, upon...) op z'n eind loopt. Het beruchte "Endgame" waar zowel Alex Jones als onze eigen Willem Middelkoop over spreken. (En velen die daartussen zitten.) Wat doe je als het wereldwijde spel van geldverdienen/machthandhaven niet meer werkt? Wat doe je als je pc te traag is? Inderdaad: reboot.

Spannende tijden wat mij betreft en waar nog veel meer over te zeggen valt. Van de 'evolutie van de waarde van een mensenleven' (die weliswaar met blibs echt nog steeds "up" gaat), via de visies van bv hierboven van Bassie, Steenslagen en Moonwalker tot en met David Icke's forse claim dat Elizabeth een Reptilliaanse is. Tja... Om eerlijk te zijn is dit alles voor mij reden om de laatste twee, anderhalf jaar o.a. GW.nl beter te volgen.

<start audiologo xfiles> Ff wat anders, hadden jullie ook regelmatige storing in bovenstaand YouTube-fillempie? <end tune xfiles>

Hoorde ik dat trouwens nou goed? Stoppen Scheire en De Beule ermee? JAMMER! Misschien een GW-actie/poll opzetten, inclusief de vette knipoog, om beide researchers op de buis te houden..? Gezien de hoeveelheid authentieke IP-adressen op GW.nl/be hebben we wel wat middelen & bereik. Hee... sounds like NWO!

3.14po:

We hebben nu een daggemiddelde van 5300 unieke visitors. Per maand zijn dat zo'n 160.000 stuks. Pageviews ligt natuurlijk stukken hoger, maar dat zegt dan weer bijna niets.

Uit: http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Word-GWredacteur/

Nog een fijne dag! Het is fris, maar mooi buiten. Nog wel...
RR
(bericht gewijzigd op 3-12-2009 10:35:21)
Het was altijd groter dan we dachten dat het was
Op 03-12-2009 10:31:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Steenslagen:
NewDayNL:

Tja, het probleem van de theorie/het gerucht van het drastisch terugbrengen van de wereldbevolking is: economie.


Er zijn talloze uitspraken van zogenaamde wereldleiders (Henry Kissinger, David Rockeller, Mikhail Gorbatsjov, Prince Phillip, Ted Turner, Paul Ehrlich, Jacques Cousteau, e.v.a. ) terug te vinden waarin dezen zich uitlaten over hun grote wens de wereldbevolking drastisch terug te brengen. Dat is dus allesbehalve een gerucht of een theorie.

Hoe gaan ze dat dan doen? Derde wereldoorlog van VS met Israël tegen Iran en de islamitische wereld? Hongersnood creëren op het zuidelijk halfrond? Inferieure gezondheidszorg? Ziekmakende voedsel- en drinkwatertoevoegingen? Of misschien toch via vaccinatieprogramma's ? De laatste optie is helaas echt niet zo vergezocht.

Pagina 138 van Eustace Mullins' studie 'Murder by Injection' (198 over hoe de Rockefellers de homeopathie verdreven, ten behoeve van hun medisch monopolie met de bijbehorende lucratieve farmaceutische "gezondheidszorg" en veel (overbodig) chirurgisch snijwerk, vertelt:

Medical historians have finally come to the reluctant conclusion that the great flu “epidemic” of 1918 was solely attributable to the widespread use of vaccines. It was the first war in which vaccination was compulsory for all servicemen. The Boston Herald reported that forty-seven soldiers had been killed by vaccination in one month. As a result, the military hospitals were filled, not with wounded combat casual­ties, but with casualties of the vaccine. The epidemic was called “the Spanish Influenza,” a deliberately mis­leading appellation, which was intended to conceal its origin. This flu epidemic claimed twenty million victims; those who survived it were the ones who had refused the vaccine.


Zie ook 'Was the "Spanish Flu" Man-made ? by Henry Makow Ph.D.
http://elliotlakenews.wordpress.com/2006/12/08/was-the-spanish-flu-man-made/
Op 03-12-2009 13:46:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : Video blijft steken op 6:27, zowel hier als op YT. Vast geen toeval, op het moment dat er hints gegeven gaan worden...!
Is it electrickery?
Op 03-12-2009 18:27:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lotus: Ja holycrap hij stopt (na 2x) bij mij op 6:26... ._.
Ita est :)
Op 03-12-2009 19:28:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
lotus:

Ja holycrap hij stopt (na 2x) bij mij op 6:26... ._.

Na enkele pogingen heb ik een stukje geskipt en toen startte hij wel weer, maar er viel dus wel een gat. Zeer verdacht
Is it electrickery?
Op 03-12-2009 19:51:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Emie :

lotus:

Ja holycrap hij stopt (na 2x) bij mij op 6:26... ._.

Na enkele pogingen heb ik een stukje geskipt en toen startte hij wel weer, maar er viel dus wel een gat. Zeer verdacht

start nu bij mij helemaal niet meer, "an error has occured..." verschijnt er daarna...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 03-12-2009 20:12:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker:
Steenslagen:

moonwalker:

Steenslagen:







Jammer genoeg vinden de mensen ze grappig en conspiracy theoristen. De tijd zal het leren en de mensen zullen pas wakker worden als ze al onder de heerschappij zijn van de NWO.


Veel mensen zijn er zó aan gewend dat ze slaaf zijn, dat ze niet eens meer in de gaten hebben dat het zo is, moonwalker. We zijn al slaaf sinds een kleine 10.000 jaar volgens de Tolteken...



Interessant wat je schrijft. Ik geloof zelf dat we de slaaf zijn geworden van onszelf. We kunnen gewoon niet meer voor onszelf opkomen. Degenen die dat wel doen worden in de media "relschoppers" genoemd ipv vrijheidstrijders.
De mens gelooft echt alles wat de media naar voren brengt, zonder zelfs een poging te doen om te controleren. En wie de media in zijn zaken heeft, heeft de bevolking onder controle...
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op 03-12-2009 20:24:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: bij mij op 1.21, tot 3 keer toe, geen zuivere koffie........zal ook op yt eens proberen
Nee, dank u.
Op 03-12-2009 20:28:51 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: op YT 6.26 plop, en daarna error occured, sabotage!
Nee, dank u.
Op 03-12-2009 20:38:51 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: De ogen zijn de spiegels van de ziel....
Nee, dank u.
Op 03-12-2009 20:43:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden:
Emie :

Video blijft steken op 6:27, zowel hier als op YT. Vast geen toeval, op het moment dat er hints gegeven gaan worden...!


Overduidelijk censureerd Youtube!!!

Verrek, gebeurt hier ook als ik de YT versie probeer te bekijken.
Ik dacht dat er iets mis was gegaan tijdens het converteren van mpeg2(opgenomen en geedit met een stand-alone Sony rdr-hx750b en voor het converten heb ik het fragment vanaf de dvd+rw schijf op de pc bekeken en liep vloeiend zonder problemen door) naar divx formaat, maar als ik het divx bronbestand bekijk loopt tie 'gewoon' vloeiend en zonder haperingen door

Ik moet nu ff weg met het OV en anonieme chipkaart welke ik contant met muntgeld van saldo voorziet, maar ik zet vanavond de originele divx ingepakt in een met password beveiligd rar bestand wel online op mijn eigen server(probleem is dat ik maar 100 gig dataverkeer mag genereren in de maand en dat ik maar 10 gig opslag heb).
De originele DivX versie is bovendien beter van beeld en geluidskwaliteit (omdat de resolutie van een tv uitzending 704 pixels breed is en een dvd 720px verscheen bij YT niet de HQ optie, dit werkt bij YT pas vanaf 720px).
De link stuur ik wel via een privé bericht

Laten we afspreken dat diegene die interesse hebben mij een privé bericht sturen, ik beantwoord deze met de link en het wachtwoord.
Ik zal de link en het wachtwoord ook doorsturen naar de Redactie, wel zo netjes van mij.

Ik hoop dat ik, de uploader van het videofragmentje voldoende toelichting heb gegeven, ik heb alleen nu ff geen tijd omdat ik de bus van 21:05 moet halen.
(bericht gewijzigd op 3-12-2009 20:58:42)
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 03-12-2009 20:50:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Mehdi: 6.26 volledig gestopt,..Wie komt er verder?..
,. Waar een wil is ben ik weg,..!
Op 03-12-2009 20:58:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: Chris, je email bounct.
United as one. Divided by zero.
Op 03-12-2009 21:12:37 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
kwast: Dit verhaal is al langer bekent. Maar als je dit vertelt aan andere lachen ze je uit omdat dit volgens hun onzin is. We worden door de media al behoorlijk gehersenspoeld. En via ons voedsel (E-nummers) worden er al chemische substanties toegevoegd en na 31-12-2009 wordt de Codex Alimentarius van kracht wat toe staat dat er nog meer chemische substanties toegevoegd mogen worden.
zie ook:
http://pieterstuurman.blogspot.com
http://pieterstuurman.blogspot.com/2009/09/de-architectuur-van-de-macht-volgens.html
http://pieterstuurman.blogspot.com/2009/09/de-crisis-volgens-het-agendascenario.html
http://pieterstuurman.blogspot.com/2009/09/kredietcrisis-de-oorlog-tegen-alle.html
http://pieterstuurman.blogspot.com/2009/09/geld-als-dictatoriaal-instrument.html
http://pieterstuurman.blogspot.com/2009/09/mexicaanse-griep-pandemie-of.html
Op 03-12-2009 21:55:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Nitro71: Bij mij deed het laatste stuk van het filmpje het prima na een refresh en meteen skippen naar 6:26

Maf van dat Georgia Guidestones monument. Die openingsdatum slaat trouwens op de tijdcapsule onder het monument en niet op het monument zelf.
Op 03-12-2009 22:00:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden:
3.14po:

Chris, je email bounct.


Oeps,
Vergeten om aan te passen naar mijn nieuwe provider.

Het is mij niet duidelijk hoe ik dat aan moet passen, maar als je de spaties weglaat en at in @ veranderd heb je mijn e-mail adres
c d e b o d e n a t u p c m a i l . n l

Ik stuur iig de links door via pm.
(bericht gewijzigd op 4-12-2009 1:11:20)
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 04-12-2009 1:06:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden: Aan de redactie:

Het privé berichten systeem lijkt gesaborteerd!!!

Ik kan niet bij mijn inbox komen.

Wordt GW soms gehackt of wordt ik in de maling genomen???
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 04-12-2009 22:44:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Chris de Boden:

Aan de redactie:

Het privé berichten systeem lijkt gesaborteerd!!!

Ik kan niet bij mijn inbox komen.

Wordt GW soms gehackt of wordt ik in de maling genomen???

Nee, kwam door wat gesleutel. Inmiddels opgelost.
(bericht gewijzigd op 4-12-2009 23:13:38)
United as one. Divided by zero.
Op 04-12-2009 23:13:38 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden: Ok dan
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 04-12-2009 23:49:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
Steenslagen:

Hoe gaan ze dat dan doen? Derde wereldoorlog van VS met Israël tegen Iran en de islamitische wereld? Hongersnood creëren op het zuidelijk halfrond? Inferieure gezondheidszorg? Ziekmakende voedsel- en drinkwatertoevoegingen? Of misschien toch via vaccinatieprogramma's ? De laatste optie is helaas echt niet zo vergezocht.

Ze zouden natuurlijk ook een paar dingen tegelijk kunnen activeren en wel op zo'n wijze dat het allemaal toeval lijkt.
Die oorlog in Iran komt er sowieso. Kijk maar naar de troepenzending van de VS.
Een ziekte verspreiden is helemaal geen slecht idee, want 'natuurlijk'.
De Codex gaat eind van het jaar in en hij die het voedsel in handen heeft, heeft de macht.

We gaan het allemaal meemaken.
Voor degenen die zich nog niet zo in de Codex Alimentarius verdiept hebben:
Cannot kill the Battery!!!
Op 05-12-2009 8:26:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Steenslagen:
Marsepars:

Steenslagen:

Hoe gaan ze dat dan doen? Derde wereldoorlog van VS met Israël tegen Iran en de islamitische wereld? Hongersnood creëren op het zuidelijk halfrond? Inferieure gezondheidszorg? Ziekmakende voedsel- en drinkwatertoevoegingen? Of misschien toch via vaccinatieprogramma's ? De laatste optie is helaas echt niet zo vergezocht.

Ze zouden natuurlijk ook een paar dingen tegelijk kunnen activeren en wel op zo'n wijze dat het allemaal toeval lijkt.
Die oorlog in Iran komt er sowieso. Kijk maar naar de troepenzending van de VS.
Een ziekte verspreiden is helemaal geen slecht idee, want 'natuurlijk'.
De Codex gaat eind van het jaar in en hij die het voedsel in handen heeft, heeft de macht.

We gaan het allemaal meemaken.
Voor degenen die zich nog niet zo in de Codex Alimentarius verdiept hebben:



Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel ! Langzaam maar zeker worden alle schurken ontmaskerd en wordt het hen moeilijk gemaakt hun plannetjes uit te voeren. Jammer is alleen dat zovelen onder ons, de overgrote meerderheid, met oogkleppen oplopen of zich verkocht hebben in ruil voor een comfortabele maatschappelijke positie. Hun karmische straf zal niet te benijden zijn...

Dit is ook heel leerzaam, Dr. Matthias Rath over I.G. Farben, het Kartel van de Hel, en de directe relatie tussen I.G. Farben en de Codex Alimentarius:

Deeltje 1 van de 5:

Op 05-12-2009 9:56:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
Steenslagen:


Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel ! Langzaam maar zeker worden alle schurken ontmaskerd en wordt het hen moeilijk gemaakt hun plannetjes uit te voeren. Jammer is alleen dat zovelen onder ons, de overgrote meerderheid, met oogkleppen oplopen of zich verkocht hebben in ruil voor een comfortabele maatschappelijke positie. Hun karmische straf zal niet te benijden zijn...

Dit is ook heel leerzaam, Dr. Matthias Rath over I.G. Farben, het Kartel van de Hel, en de directe relatie tussen I.G. Farben en de Codex Alimentarius:

Deeltje 1 van de 5:

Was IG Farben ook niet de producent van Zyklon B?
Cannot kill the Battery!!!
Op 05-12-2009 23:48:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cultuurmeneer:
Marsepars:

Steenslagen:


Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel ! Langzaam maar zeker worden alle schurken ontmaskerd en wordt het hen moeilijk gemaakt hun plannetjes uit te voeren. Jammer is alleen dat zovelen onder ons, de overgrote meerderheid, met oogkleppen oplopen of zich verkocht hebben in ruil voor een comfortabele maatschappelijke positie. Hun karmische straf zal niet te benijden zijn...

Dit is ook heel leerzaam, Dr. Matthias Rath over I.G. Farben, het Kartel van de Hel, en de directe relatie tussen I.G. Farben en de Codex Alimentarius:

Deeltje 1 van de 5:

Was IG Farben ook niet de producent van Zyklon B?


't Schijnt dat Juliana wanneer ze weer 'ns des was als Prins B. achter de 'wilde wijven' aan had gezeten, ze hem wel 'ns uitmaakte voor Cycloon B.ernhard. ( )

En zo is de cirkel weer rond.
(bericht gewijzigd op 6-12-2009 12:20:23)
God... Dat ben je zelluf!
Op 06-12-2009 0:17:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
Cultuurmeneer:


't Schijnt dat Juliana wanneer ze weer 'ns des was als Prins B. achter de 'wilde wijven' aan had gezeten, ze hem wel 'ns uitmaakte voor Cycloon Bernhard.

En zo is de cirkel weer rond.

Da's ook weer waar...
Cannot kill the Battery!!!
Op 06-12-2009 0:20:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Steenslagen:
Marsepars:

Was IG Farben ook niet de producent van Zyklon B?


I.G. Farben was het kartel van Rothschilds, Warburgs, Oppenheimers en Schiffs, dezelfden die ook "The City of London" overheersen, de Bank of England controleren en The Fed bezitten.

Over de Amerikaanse tak van I.G. Farben, met name Rockefeller's Standard Oil en de farmaceutische industrie van de Rockefellers heeft G. Edward Griffin belangwekkende informatie naar boven gehaald en gepubliceerd in zijn 'World Without Cancer'. De Rockefellers staan bovenaan in de westerse piramide van het medisch monopolie, de kankerindustrie en de universitaire opleidingen in kwakzalvergeneeskunde incl. vaccinaties.

Zyklon B was een patent van I.G. Farben. Tijdens de Nürnbergprocessen is alleen de subtop van I.G. Farben aan de beurt gekomen. Vernietigingskampen als Auschwitz en Buchenwald waren eigendom van I.G. Farben. Het I.G. personeel was volgens overlevenden van de kampen vele malen wreder dan de nazi's. Hoe meer ik me er in verdiep hoe serieuzer dit verhaal van Mullins wordt:



I.G. Farben directeur Fritz ter Meer, bedenker van de slogan 'Arbeit Macht Frei' boven de Auschwitzpoort én uitvinder van de Codex Alimentarius, werd in Neurenberg veroordeeld tot 'n relatief korte gevangenisstraf van 7 jaar. Na vrijlating werd Fritz gelijk bestuursvoorzitter van Bayer. Wil je nog een aspirientje, Marsepars?!

Prins Bernhard werkte in de jaren dertig voor I.G. Farben. Later misschien ook nog wel. W.F. Hermans heeft Bernhard in verband gebracht met de spion 'King Kong', verrader van de Slag om Arnhem. Karol Wojtyla, de latere paus, werkte tijdens de oorlog eveneens voor I.G. Farben. Toen de oorlog bijna voorbij was dook Karol met succes onder in het Vaticaan, waar hij betrokken was bij operatie Odessa, waardoor nazi's naar Zuid-Amerika konden vluchten. Ook Prins Bernhard, met veel 'goede' vrienden in Argentinië, was betrokken bij dit project.


(bericht gewijzigd op 6-12-2009 7:06:07)
Op 06-12-2009 7:04:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Steenslagen: Louis Farrakhan, de opvolger van Malcolm X in de Nation of Islam, 'black muslims', heeft in 1995 een indrukwekkende toespraak gehouden over de Rothschilds, échte machthebbers die bij de meeste mensen alleen bekend zijn als wijnproducent.



Op 06-12-2009 7:12:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
Steenslagen:

Louis Farrakhan, de opvolger van Malcolm X in de Nation of Islam, 'black muslims', heeft in 1995 een indrukwekkende toespraak gehouden over de Rothschilds, échte machthebbers die bij de meeste mensen alleen bekend zijn als wijnproducent.

Naar wat ik begrepen heb uit alle complotjes en docu's daarover, zijn de Rothschilds de ABSOLUTE machtshebbers.
Alle sporen leiden naar die familie.
Toeval?

Hier is een lapje tekt over de familie:
http://www.yayabla.nl/news/show_article.php?articleid=1304
Weet niet of je het al kent.
Cannot kill the Battery!!!
Op 07-12-2009 20:15:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Steenslagen:
Marsepars:

Steenslagen:

Louis Farrakhan, de opvolger van Malcolm X in de Nation of Islam, 'black muslims', heeft in 1995 een indrukwekkende toespraak gehouden over de Rothschilds, échte machthebbers die bij de meeste mensen alleen bekend zijn als wijnproducent.

Naar wat ik begrepen heb uit alle complotjes en docu's daarover, zijn de Rothschilds de ABSOLUTE machtshebbers.
Alle sporen leiden naar die familie.
Toeval?

Hier is een lapje tekt over de familie:
http://www.yayabla.nl/news/show_article.php?articleid=1304
Weet niet of je het al kent.


Dank je Marsepars. Ik heb een stuk of zeven biografieën over de Rothschildfamilie, maar het beste is wat Eustace Mullins over hen geschreven heeft. Zie de onlined hoofdstukken in 'The World Order' en 'The Secrets of The Federal Reserve'.

Boven de Rothschilds staat volgens Mullins alleen de Britse monarch, momenteel dus Elizabeth II. Wordt door degenen die de Jezuïeten bestuderen voorspeld dat de komende paus "Petrus Romanus" de Antichrist zal zijn, volgens veel anderen is de Britse prins William de aangewezen kandidaat.







http://www.helpfreetheearth.com/BookAC.htm

Op 19-12-2009 20:38:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Steenslagen: Nog weinig mensen weten dat terwijl zijn werknemer Prescott Bush namens de bank Brown Brothers Harriman een belangrijke rol speelde in het bevoorraden van Adolf Hitler en trawanten, W. Averell Harriman (Skull & Bones; Pilgrim Society) van 1942 tot 1944 dictator van de Sovjet-Unie was, na een zenuwinzinking van uncle Joe...

Op 19-12-2009 20:48:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pinpoint:
Steenslagen:

Dit is ook heel leerzaam, Dr. Matthias Rath over I.G. Farben, het Kartel van de Hel, en de directe relatie tussen I.G. Farben en de Codex Alimentarius:

Deeltje 1 van de 5:



Een van die schurken is Dr Matthias Rath. Een schurk die over lijken gaat: hij heeft ten tijde van Mbeki in Zuid-Afrika aidspatiënten geronseld voor een illegale proef met vitaminepreparaten ipv de toen gebruikelijke medicatie. Hij sleepte een krant en een journalist voor de rechter omdat die bekend zouden maken wat hij uitspookte. Uiteindelijk verloor hij dat proces, en het is toch bekend geworden.

http://en.wikipedia.org/wiki/Matthias_Rath#Illegal_AIDS_trials_in_South_Africa
Op 17-07-2014 15:53:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Veteo: Wat wil je daar nou mee zeggen?
You don't know what you've got until it's gone...
Op 17-07-2014 16:27:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pinpoint:
Veteo:
Wat wil je daar nou mee zeggen?


Het 'leerzame' van wat zo iemand zegt komt erdoor in een ander daglicht te staan. Wat botter gezegd: zulke figuren zijn voor geen cent te vertrouwen.

Edit (toevoeging) het is misschien een wat late reactie in deze draad, maar toch actueel omdat er een nieuwe loopt, waar ook zo'n preparatenverkoper als kritische geest ten tonele wordt gevoerd: Gert Schuitemaker. Bij alle kritiek op het klakkeloos vertrouwen op reguliere medicijnen, negeren de meeste kritische geesten volledig, dat de alternatieve markt minstens net zo vergeven is van geldbeluste boeven. Het is een grote overeenkomst met de reguliere Big Pharma. Een groot verschil is, dat in die zogenaamd kritische hoek het zelfreinigend vermogen vrijwel volledig ontbreekt. Waar waren de andere alterneuten, toen deze man met doodzieke Afrikanen aan het experimenteren was? Ze waren muisstil. En ook nu nog.
(bericht gewijzigd op 17/7/2014 16:43)
Op 17-07-2014 16:32:46 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Plakband: Het is een grote overeenkomst met de reguliere Big Pharma. Een groot verschil is, dat in die zogenaamd kritische hoek het zelfreinigend vermogen vrijwel volledig ontbreekt.

Net zoals met doorgeschoten plottertjes wellicht
ech?
Op 17-07-2014 17:11:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Veteo:
Pinpoint:
Veteo:
Wat wil je daar nou mee zeggen?


Het 'leerzame' van wat zo iemand zegt komt erdoor in een ander daglicht te staan. Wat botter gezegd: zulke figuren zijn voor geen cent te vertrouwen.

Edit (toevoeging) het is misschien een wat late reactie in deze draad, maar toch actueel omdat er een nieuwe loopt, waar ook zo'n preparatenverkoper als kritische geest ten tonele wordt gevoerd: Gert Schuitemaker. Bij alle kritiek op het klakkeloos vertrouwen op reguliere medicijnen, negeren de meeste kritische geesten volledig, dat de alternatieve markt minstens net zo vergeven is van geldbeluste boeven. Het is een grote overeenkomst met de reguliere Big Pharma. Een groot verschil is, dat in die zogenaamd kritische hoek het zelfreinigend vermogen vrijwel volledig ontbreekt. Waar waren de andere alterneuten, toen deze man met doodzieke Afrikanen aan het experimenteren was? Ze waren muisstil. En ook nu nog.
De grote vraag is hierbij natuurlijk; En, werkte het?
Of nog preciezer, werkte het beter dan placebo's? In dat geval is 'ie al verder dan menige farmaceut.
Ben benieuwd naar de feiten.
You don't know what you've got until it's gone...
Op 17-07-2014 19:33:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pinpoint:
Veteo:
Pinpoint:
Veteo:
Wat wil je daar nou mee zeggen?


Het 'leerzame' van wat zo iemand zegt komt erdoor in een ander daglicht te staan. Wat botter gezegd: zulke figuren zijn voor geen cent te vertrouwen.

Edit (toevoeging) het is misschien een wat late reactie in deze draad, maar toch actueel omdat er een nieuwe loopt, waar ook zo'n preparatenverkoper als kritische geest ten tonele wordt gevoerd: Gert Schuitemaker. Bij alle kritiek op het klakkeloos vertrouwen op reguliere medicijnen, negeren de meeste kritische geesten volledig, dat de alternatieve markt minstens net zo vergeven is van geldbeluste boeven. Het is een grote overeenkomst met de reguliere Big Pharma. Een groot verschil is, dat in die zogenaamd kritische hoek het zelfreinigend vermogen vrijwel volledig ontbreekt. Waar waren de andere alterneuten, toen deze man met doodzieke Afrikanen aan het experimenteren was? Ze waren muisstil. En ook nu nog.
De grote vraag is hierbij natuurlijk; En, werkte het?
Of nog preciezer, werkte het beter dan placebo's? In dat geval is 'ie al verder dan menige farmaceut.
Ben benieuwd naar de feiten.

Wat Matthias Rath deed? Ja, dat werkte: ze stierven bij bosjes.
Supplmentenverkopers in het welvarende westen veroorzaken minder extra doden, en gemiddeld misschien wel helemaal geen. Maar ze doen niet aan dubbel-blind onderzoek, i.t.t. de farmaceutische industrie. Die is daar namelijk toe verplicht. Vitamineverkopers gebruiken nooit termen als "voorkomt X, of: verhelpt Y", maar "is goed bij Q" of: "Kan helpen Z te voorkomen".

Het boek "Wetenschap of Kwakzalverij" van Ben Goldacre is een aanrader, in het Engels "Bad Science" Dat is tevens de naam van zijn website. Goldacre lust zowel de misleidende farmaceuten rauw, als de supplementenmafia. En hij pakt ze aan als een terrier.
Zulke mensen zijn er veel te weinig. De meesten vinden alles wat Big Pharma doet een complot, maar zweren bij alternatief, of omgekeerd

www.badscience.net
Op 18-07-2014 17:51:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Veteo: Interessante verhalen allemaal, voor wat het waard is.
Maar geen feiten of een antwoord op m'n vraag. En dat is jammer.
Je wekte de indruk je oordeel op feiten gebaseerd te hebben, vandaar de vraag.
You don't know what you've got until it's gone...
Op 18-07-2014 18:02:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pinpoint:
Veteo:
Interessante verhalen allemaal, voor wat het waard is.
Maar geen feiten of een antwoord op m'n vraag. En dat is jammer.
Je wekte de indruk je oordeel op feiten gebaseerd te hebben, vandaar de vraag.

Dat heb ik ook, en ik heb er een aantal links over geplaatst in de draad over Gert Schuitenmaker. Het meeste kun je trouwens vinden op de link die ik net gaf: http://www.badscience.net.
Op 18-07-2014 18:18:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden