Wie de special effects loeier 2012 heeft gezien weet dat daarin geopperd werd dat de Amerikaanse overheid bunkers met arken had gebouwd. Dat er zelfs in Nederland particulier arken worden gebouwd is bekend, maar voor velen zal het einde van de film ongeloofwaardig zijn. Want, zeg nu zelf, de overheid die stiekem arken of bunkers optrekt tegen een grote ramp?
Toch kunnen we u meedelen dat overheden met dergelijke scenario's actief bezig zijn...

De GW-bunker
(De GW-bunker)

In Noorwegen werd lang gespeculeerd over bunkers. Een overheidskandidaat (of iemand die zich daarvoor uitgaf) had er contact over met de lieden van Project Camelot. Hij vertelde dat Noorwegen samen met andere landen druk bezig is meerdere doomsdaybunkers te bouwen. Zelfs geruchten over samenwerking met buitenaardse wezens doken (alweer) op. Of het allemaal waar is weten we niet, maar dat er uiteindelijk bunkers zijn gebouwd is inmiddels bekend:



Zijn er nog meer bunkers? Natuurlijk, maar de redaxie heeft geen zicht op dat soort documenten. Als er een ark of safe place is, dan treft u er ons vast niet aan. Maar, niet getreurd: op 13 januari houdt Jesse Ventura er zich mee bezig. Mogelijk horen we dan meer...
lonley wolf: Ik weet uit ervaring dat er verschillende ministeries zijn die een nood zetel hebben , ben er ook wel eens ingeweest. maar neem van mij aan dat ik er niet in zou willen zitten als er wat gebeurt. Ik neem mijn kansen dan liever boven de grond !!!!
Op 02-01-2010 8:34:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
nupeet: Zijn alle atoomschuilkelders uit de vorige giga paranoia golf al ontmanteld? http://nl.wikipedia.org/wiki/Schuilkelder
Unity in the Heart of Diversity
Op 02-01-2010 9:20:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DJ:
lonley wolf:

Ik weet uit ervaring dat er verschillende ministeries zijn die een nood zetel hebben , ben er ook wel eens ingeweest. maar neem van mij aan dat ik er niet in zou willen zitten als er wat gebeurt. Ik neem mijn kansen dan liever boven de grond !!!!


Tja zo denk ik er ook over 21 december zou het drie dagen donker zijn. Ik kies de weg zover mogelijk te vertrekken richting Var O way
een maand van te voren. Kijk gebeurd er niks heb ik een lekkere vakantie gehad, gebeurd het wel dan zittten wij hoog en droog om nog verder te vertrekken, wat er dan komt zien we dan wel.

En over die Arken Nope geloof ik niet in , maar dat ze allemaal rond die tijd weg zijn die kamer leden en de rest van de regering dat weet ik wel zeker, ze weten meer als wij denken.
Kijk hun weten ook dat bunkers geen zin heeft, Afrika is een optie
http://spclan.nl
Op 02-01-2010 10:49:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
nabuco0: Ga eens met Google Earth naar Spitsbergen en zoom in op Longyearbyen en kijk eens in het water ten noorden van deze plaats.
Wat zijn deze rare lijnen, rechthoekjes in het water??
Op 02-01-2010 0:00:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cheshire Cat:
nabuco0:

Ga eens met Google Earth naar Spitsbergen en zoom in op Longyearbyen en kijk eens in het water ten noorden van deze plaats.
Wat zijn deze rare lijnen, rechthoekjes in het water??

Vast niks, langs de kust van Noorwegen vindt ik het ook met mooi rechte lijnen, dus waarschijnelijk iets foto-technisch.
"We're all mad here."
Op 02-01-2010 0:39:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DJ: Kijk deze maar eens, Nostradamus
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]
(bericht gewijzigd op 2-1-2010 13:01:04)
http://spclan.nl
Op 02-01-2010 0:59:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DJ: Dit bericht kan verwijderd worden !!! foutje bedankt
(bericht gewijzigd op 2-1-2010 13:02:24)
http://spclan.nl
Op 02-01-2010 0:59:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
panna: Ik wordt ook wel is wakker met een droom waarvan ik denk dat dit gaat gebeuren. Ik zie rennende mensen op zoek naar onderdak tegen de brute krachten van moeder aarde. Ik weet niet wie de film 2012 heeft gezien maar in deze film worden er dus arken gebruikt om de mensheid te redden. Ik denk zelf dat arken niet zullen helpen tegen de krachten. Ik heb ook een gevoel dat er iets onwaarschijnlijks staat te gebeuren, waar niemand op zal rekenen. En daarom moeten we ook ons voorbereiden. Ik denk dat veel mensen al weten wat er gaat gebeuren, maar dit wordt als het ware verborgen gehouden voor de burgers om geen paniek te veroorzaken. Ook heb ik sterk het gevoel dat dit snel gaat gebeuren. Alleen het probleem is veel mensen denken zo: Ik geloof niet wat ik niet weet. Ik denk niet zozeer dat de poolverandering hier mee te maken heeft. Ik denk dat wij als mens gewoon te laat zijn met het redden van de aarde, en dat we rustig doorblijven gaan met uitproesten van koolstofdioxide en andere troep. 21-12-2012 zo het naar mijn mening niet zijn. Ik denk dat het al eerder gaat gebeuren vandaar dat er niemand op gerekend is. Ik denk dat bunkers wel een uitkomst bieden om mensen te redden. Maar dan zouden er gigantisch veel bunkers moeten worden gemaakt om het relatief leefbaar te houden. Ook moet er voldoende voedsel en water aanwezig zijn en moeten we onze eigen voedsel gaan verbouwen. Kortom ik hoop dat de regering weet waar het mee bezig is en ik zal de bouw van bunkers doorzetten alleen dan op grote schaal en diep in grond in een onvulkanisch gebied. Wees voorbereid maar draai niet door , Panna
(bericht gewijzigd op 2-1-2010 13:55:20)
Op 02-01-2010 13:54:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Samblo:
lonley wolf:

Ik weet uit ervaring dat er verschillende ministeries zijn die een nood zetel hebben , ben er ook wel eens ingeweest. maar neem van mij aan dat ik er niet in zou willen zitten als er wat gebeurt. Ik neem mijn kansen dan liever boven de grond !!!!


Op 02-01-2010 15:54:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden: Waarom heb ik een gevoel dat er iets op ons af komt wat nieuw is voor ons???
Waarom zou ik moeite willen doen om op deze mensenplaneet te willen blijven wonen terwijl de uitdaging naar iets nieuws interessanter lijkt?
Waarom denk ik dat het gaat om een verandering van de realiteitsbeleving???

Wordt ik getroffen door een ramp, jammer dan, maar dan is het gewoon mijn tijd en tijd om het diepe in te springen en dus nieuwe uitdagingen aan te gaan, maar ik ga niet mee in de massamenigde en laat het gewoon op me af komen mocht er iets van rampen gebeuren, maar iets zegt me dat het manifisteren van rampen slechts een bijzaak is en het blijft me verbazen waarom de grote massamenigde nog steeds denkt dat de wereld vergaat.

Elke verandering rommeld, kijk maar bij een reorganisatie van een bedrijf: tijdens de reorganisatie is het chaos en paniek, vlak na is het tranen drogen en verder gaan, poos later weet men al niet beter meer
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 02-01-2010 16:18:46 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lindaatje: taTatatata ... De mooiste WOII- bunkers liggen lekker bij mij in de buurt bij Scheveningen.. en op de Kalvermarkt in Den Haag is een onderaardse ruimte alleen toegankelijk voor de notabelen van het Ministerie van defensie ten ijden van 2012-scenario's..

He, das een mooie, nieuwe slogan voor Den Haag, "Den Haag, Bunkerstad", lekker stoer, in plaats van stad van Vrede en Recht (komt toch nooit).

http://www.haagsebunkerploeg.nl/
(bericht gewijzigd op 2-1-2010 19:44:37)
CAUTE - Behoedzaamheid
Op 02-01-2010 19:41:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Mehdi:
Cheshire Cat:

nabuco0:

Ga eens met Google Earth naar Spitsbergen en zoom in op Longyearbyen en kijk eens in het water ten noorden van deze plaats.
Wat zijn deze rare lijnen, rechthoekjes in het water??

Vast niks, langs de kust van Noorwegen vindt ik het ook met mooi rechte lijnen, dus waarschijnelijk iets foto-technisch.

Vind dat lijnenspel wel donders apart,..Zulk soort strukturen plus uitgestrekt over de grote vh oppervlak zegt mij dat er meer is,....
,. Waar een wil is ben ik weg,..!
Op 02-01-2010 23:17:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Mehdi: nabuco0,

Hoe kom je er zo bij om naar Longyearbyen te vliegen met Google earth?,..
,. Waar een wil is ben ik weg,..!
Op 02-01-2010 23:24:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Mehdi: nabuco0,

Hoe kom je er zo bij om naar Longyearbyen te vliegen met Google earth?,..
,. Waar een wil is ben ik weg,..!
Op 02-01-2010 23:26:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh: Kunnen we niet een poll doen op dit topic om te onderzoeken wat de bezoeker als meest paranoia reactie ziet?
ALLES IS WAAR
Op 02-01-2010 23:32:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lonley wolf: Ach de wereld vergaat niet hoor..... die blijft nog wel een paar jaartjes door draaien, aleen de mensheid is in een zeer hoog tempo bezig zich zelf te vernietigen. Enkele van ons zullen het overleven en die proberen momenteel zoveel mogelijk geld te vergaren. (B.G?)Maar waarom? Als je op een onbewoond eiland zit wat heb je dan aan een gouden tandenborstel?
De mensen moeten meer voorbereid zijn op het leven zonder electra water en gas ! Hoe kan je overleven zonder de techniek ??
Voor velen is het al een ramp als het internet uitvalt! Maar hoe deden we het dan in 1970? 1950 1900? Zou het geen verplicht schoolvak moeten zijn? Overleven?
Op 03-01-2010 7:06:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cheshire Cat:
Mehdi:

Cheshire Cat:

nabuco0:

Ga eens met Google Earth naar Spitsbergen en zoom in op Longyearbyen en kijk eens in het water ten noorden van deze plaats.
Wat zijn deze rare lijnen, rechthoekjes in het water??

Vast niks, langs de kust van Noorwegen vindt ik het ook met mooi rechte lijnen, dus waarschijnelijk iets foto-technisch.

Vind dat lijnenspel wel donders apart,..Zulk soort strukturen plus uitgestrekt over de grote vh oppervlak zegt mij dat er meer is,....

Beide plekken (spitsbergen & kust Noorwegen) zijn vlak langst de kust en donker (blijkbaar diep).
"We're all mad here."
Op 03-01-2010 7:28:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cheshire Cat:
lonley wolf:

Ach de wereld vergaat niet hoor..... die blijft nog wel een paar jaartjes door draaien, aleen de mensheid is in een zeer hoog tempo bezig zich zelf te vernietigen. Enkele van ons zullen het overleven en die proberen momenteel zoveel mogelijk geld te vergaren. (B.G?)Maar waarom? Als je op een onbewoond eiland zit wat heb je dan aan een gouden tandenborstel?
De mensen moeten meer voorbereid zijn op het leven zonder electra water en gas ! Hoe kan je overleven zonder de techniek ??
Voor velen is het al een ramp als het internet uitvalt! Maar hoe deden we het dan in 1970? 1950 1900? Zou het geen verplicht schoolvak moeten zijn? Overleven?

De wereld vergaat wel, maar de aarde niet
"We're all mad here."
Op 03-01-2010 7:29:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lonley wolf:
Cheshire Cat:

lonley wolf:

Ach de wereld vergaat niet hoor..... die blijft nog wel een paar jaartjes door draaien, aleen de mensheid is in een zeer hoog tempo bezig zich zelf te vernietigen. Enkele van ons zullen het overleven en die proberen momenteel zoveel mogelijk geld te vergaren. (B.G?)Maar waarom? Als je op een onbewoond eiland zit wat heb je dan aan een gouden tandenborstel?
De mensen moeten meer voorbereid zijn op het leven zonder electra water en gas ! Hoe kan je overleven zonder de techniek ??
Voor velen is het al een ramp als het internet uitvalt! Maar hoe deden we het dan in 1970? 1950 1900? Zou het geen verplicht schoolvak moeten zijn? Overleven?

De wereld vergaat wel, maar de aarde niet


Zou het niet zo zijn dat er altijd wel een of ander levensvorm overleeft?
dan is het de wereld en niet de aarde toch?
Op 03-01-2010 7:49:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cheshire Cat:
lonley wolf:

Cheshire Cat:

lonley wolf:

Ach de wereld vergaat niet hoor..... die blijft nog wel een paar jaartjes door draaien, aleen de mensheid is in een zeer hoog tempo bezig zich zelf te vernietigen. Enkele van ons zullen het overleven en die proberen momenteel zoveel mogelijk geld te vergaren. (B.G?)Maar waarom? Als je op een onbewoond eiland zit wat heb je dan aan een gouden tandenborstel?
De mensen moeten meer voorbereid zijn op het leven zonder electra water en gas ! Hoe kan je overleven zonder de techniek ??
Voor velen is het al een ramp als het internet uitvalt! Maar hoe deden we het dan in 1970? 1950 1900? Zou het geen verplicht schoolvak moeten zijn? Overleven?

De wereld vergaat wel, maar de aarde niet


Zou het niet zo zijn dat er altijd wel een of ander levensvorm overleeft?
dan is het de wereld en niet de aarde toch?

Ja overleven op de zelfde aarde maar in een andere wereld, dan is toch de wereld vergaan en niet de aarde.

Zo klopt mijn uitleg toch?
"We're all mad here."
Op 03-01-2010 8:07:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lonley wolf:
Cheshire Cat:

lonley wolf:

Cheshire Cat:

lonley wolf:

Ach de wereld vergaat niet hoor..... die blijft nog wel een paar jaartjes door draaien, aleen de mensheid is in een zeer hoog tempo bezig zich zelf te vernietigen. Enkele van ons zullen het overleven en die proberen momenteel zoveel mogelijk geld te vergaren. (B.G?)Maar waarom? Als je op een onbewoond eiland zit wat heb je dan aan een gouden tandenborstel?
De mensen moeten meer voorbereid zijn op het leven zonder electra water en gas ! Hoe kan je overleven zonder de techniek ??
Voor velen is het al een ramp als het internet uitvalt! Maar hoe deden we het dan in 1970? 1950 1900? Zou het geen verplicht schoolvak moeten zijn? Overleven?

De wereld vergaat wel, maar de aarde niet


Zou het niet zo zijn dat er altijd wel een of ander levensvorm overleeft?
dan is het de wereld en niet de aarde toch?

Ja overleven op de zelfde aarde maar in een andere wereld, dan is toch de wereld vergaan en niet de aarde.

Zo klopt mijn uitleg toch?

Je hebt je . ;-)
Op 03-01-2010 9:27:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
panna: Voor veel meer info en reactieinfo over 2012 ,kun je hier naartoe gaan heel interessant !!!

http://divinecosmos.com/index.php/start-here/davids-blog/516-2012-startling-new-secrets-on-syfy-live-blogging-as-we-watch
Op 03-01-2010 0:57:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
panna: Een SUPER INTERESSANT video van wat de veranderingen zijn in 2012 en dat we tekens krijgen van buitenaardsen die we kunnen gebruiken in de toekomst. Ook wordt er met elk wetenschappelijk niveau gespeeld en uitgelegd hoe ver dat we daadwerkelijk zijn met onze wetenschap. wacht ik maar er wel een nieuws item van

http://divinecosmos.com/index.php/videos/41-2012-enigma/374-the-2012-enigma-free-full-length-documentary-film
(bericht gewijzigd op 3-1-2010 13:33:19)
Op 03-01-2010 13:22:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: De vraag blijft: hoe vinden de enkele overgebleven mensen dit ding?, en wie heeft dan de sleutel?
(bericht gewijzigd op 3-1-2010 18:28:35)
Nee, dank u.
Op 03-01-2010 18:24:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Olav: Uit de Koude Oorlog, u weet wel die tijd dat ze ons wijs maakten dat de Russen kwamen, zijn nog voldoende schuilkelders over.

Alle grote energiecentrales (uit de jaren '60 en '70) bijvoorbeeld hebben een schuilkelder voor NBC-oorlogsvoering, waarin ooit een noodbediening zat. De Roterdamse raffinaderijen hebben ook schuilkelders. De opslag van vloeibaar aardgas op de Maasvlakte ook.

Zo was Nederland voorbereid op het Rode Gevaar, zelfs na een nucleaire, chemische of biologische aanval kon nog enige tijd elektriciteit en brandstof worden geleverd.

Uit de Koude Nepoorlog stamt ook het NAVO-brandstofsysteem "Pluto" waarmee over grote afstanden brandstof kon worden getransporteerd.

De PTT (zo heette toen de Dienst voor Post, Telefoon en Telegraaf) had noodcentrales in noodkelders op alle knooppunten. Ik tijfel er niet aan of ook de NS (die heet nog steeds zo maar functioneert ook niet meer) had een en ander.

God mag weten wat Defensie allemaal voor kelders en bunkers en krochten had en nog steeds heeft.
Op 03-01-2010 22:04:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DJ:
tjerky:

De vraag blijft: hoe vinden de enkele overgebleven mensen dit ding?, en wie heeft dan de sleutel?


Niet van die rare vragen stellen he, wat denk je" geloof je nu echt dat het (hun" kan je breed zien) wat kan schelen of er mensen niet of wel weten waar die dingen zijn. Kijk mocht het toch gebeuren als de voorspelling klopt dan heb je aan bunkers geen ruk...
http://spclan.nl
Op 03-01-2010 23:52:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: bedoelde het nogal cynisch, "hunnie" hebben de sleutel.....
Nee, dank u.
Op 04-01-2010 0:01:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DJ:
tjerky:

bedoelde het nogal cynisch, "hunnie" hebben de sleutel.....

Ja ik ook was niet persoonlijk bedoelt....maar wij zijn niks voor die mensen sssttt mag je niet hard opzeggen he
(bericht gewijzigd op 4-1-2010 0:43:23)
http://spclan.nl
Op 04-01-2010 0:42:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
DJ:

tjerky:

bedoelde het nogal cynisch, "hunnie" hebben de sleutel.....

Ja ik ook was niet persoonlijk bedoelt....maar wij zijn niks voor die mensen sssttt mag je niet hard opzeggen he

Toch heeft onze poep ongeveer dezelfde kleur als die van hullie,,,,,,
Nee, dank u.
Op 04-01-2010 1:13:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist:
panna:

Ik wordt ook wel is wakker met een droom waarvan ik denk dat dit gaat gebeuren. Ik zie rennende mensen op zoek naar onderdak tegen de brute krachten van moeder aarde. Ik weet niet wie de film 2012 heeft gezien maar in deze film worden er dus arken gebruikt om de mensheid te redden. Ik denk zelf dat arken niet zullen helpen tegen de krachten. Ik heb ook een gevoel dat er iets onwaarschijnlijks staat te gebeuren, waar niemand op zal rekenen. En daarom moeten we ook ons voorbereiden. Ik denk dat veel mensen al weten wat er gaat gebeuren, maar dit wordt als het ware verborgen gehouden voor de burgers om geen paniek te veroorzaken. Ook heb ik sterk het gevoel dat dit snel gaat gebeuren. Alleen het probleem is veel mensen denken zo: Ik geloof niet wat ik niet weet. Ik denk niet zozeer dat de poolverandering hier mee te maken heeft. Ik denk dat wij als mens gewoon te laat zijn met het redden van de aarde, en dat we rustig doorblijven gaan met uitproesten van koolstofdioxide en andere troep. 21-12-2012 zo het naar mijn mening niet zijn. Ik denk dat het al eerder gaat gebeuren vandaar dat er niemand op gerekend is. Ik denk dat bunkers wel een uitkomst bieden om mensen te redden. Maar dan zouden er gigantisch veel bunkers moeten worden gemaakt om het relatief leefbaar te houden. Ook moet er voldoende voedsel en water aanwezig zijn en moeten we onze eigen voedsel gaan verbouwen. Kortom ik hoop dat de regering weet waar het mee bezig is en ik zal de bouw van bunkers doorzetten alleen dan op grote schaal en diep in grond in een onvulkanisch gebied. Wees voorbereid maar draai niet door , Panna

Maar hoe kijk je dan naar jezelf in 2013 en je tot de constatering komt dat wat je voelt en denkt en droomt helemaal niet waar is en helemaal geen voorbode is van wat er zou moeten komen. Misschien droom je juist veel over toekomstige gebeurtenissen omdat je er veel mee bezig bent. Als iemand voetbalt droomt hij/zij namelijk ook veel vaker over voetbal.
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 04-01-2010 22:04:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DJ:
Panna:
Maar hoe kijk je dan naar jezelf in 2013 en je tot de constatering komt dat wat je voelt en denkt en droomt helemaal niet waar is en helemaal geen voorbode is van wat er zou moeten komen. Misschien droom je juist veel over toekomstige gebeurtenissen omdat je er veel mee bezig bent. Als iemand voetbalt droomt hij/zij namelijk ook veel vaker over voetbal.

Ik ben het zover met panna eens
Wat betreft de bunkers zou ik niet meer door bouwen aangezien ze ook ergens zuurstof vandaan moeten halen en met een zware overstoming ook geen succes zou zijn, wat dan wel de oplossing is voor zoveel mensen zou ik ook niet weten maar dat er wat staat te gebeuren is toch wel duidelijk nu voor mij.
Kijk naar het weer en wat er allemaal voor rampen gebeuren op de wereld westen van Australië en aan de andere kant overstromingen natuurramp en http://www.ad.nl/ad/nl/1008/Planet-Watch/article/detail/449341/2009/12/08/Twintig-abnormale-weerfenomenen.dhtml ENZ ENZ ga maar google en zoek maar eens goed. Er komen steeds meer vreemde dingen onze kant op wat nog nooit geweest is over de hele wereld. India Bergen met sneeuw
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2010/01_januari/04/buitenland/koudegolf-in-india-eist-veel-levens.xml

Maar goed zo kan je eindeloos doorgaan overtuig jezelf maar ik hoef niet meer ben het al..
Ik heb het hier niet over denken en dromen, ik heb het over een voorspelling niks met dromen te maken dat doe ik s`nacht.

(bericht gewijzigd op 4-1-2010 22:49:40)
http://spclan.nl
Op 04-01-2010 22:46:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist: Ja ik snap je verhaal, maar de wereld veranderd constant. Het is niet iets van de laatste jaren. Vroeger hadden we ook ijstijden, zondvloeden, aardbevingen enz. En deze rampen kwamen dan weer enkele eeuwen wel en dan weer niet voor. Dat de mens slecht met de aarde omgaat is een feit, maar de aarde is zooooo groot, die maken wij in 70 jaar niet kapot hoor. De veranderingen zijn voor het grootste gedeelte natuurlijk, en CO2 is ook natuurlijk. En in India kan het sneeuwen, ook vroeger al.
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 04-01-2010 23:31:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DJ:
Realist:

Ja ik snap je verhaal, maar de wereld veranderd constant. Het is niet iets van de laatste jaren. Vroeger hadden we ook ijstijden, zondvloeden, aardbevingen enz. En deze rampen kwamen dan weer enkele eeuwen wel en dan weer niet voor. Dat de mens slecht met de aarde omgaat is een feit, maar de aarde is zooooo groot, die maken wij in 70 jaar niet kapot hoor. De veranderingen zijn voor het grootste gedeelte natuurlijk, en CO2 is ook natuurlijk. En in India kan het sneeuwen, ook vroeger al.

Ik zie het zo Het Co2 verhaal en kopenhage en noem maar op die wereld verbeteraars zijn in mijn ogen allemaal geld klopers daarit puur om winst.
De Aarde maakt ook een evolutie door
maar dat heeft niks met de co2 te maken vogels evolueren ook zitten vaak niet meer in bomen maar op kabels.... Maar het gehele probleem is dat we steeds meer mee maken, en als je kijkt naar Nostradamus wat hij allemaal verspeld heeft in anno " rond 1500 wat er allemaal uitgekomen is en wat er ook nu gebeurd. Is het niet zo schokkend als je nadenkt wat er in 2012 zou kunnen gebeuren...
En ach 70 jaar bedoel eerlijk ze kunnen bijwijze in 10 min meer is er niet voor nodig, als er 1 gek op die klote knop durft te drukken.... holladiejee en terug naar NIKS ......


(bericht gewijzigd op 5-1-2010 0:16:06)
http://spclan.nl
Op 05-01-2010 0:12:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
panna: Ik ben het geheel eens met DJ als je kijkt naar de afgelopen 5-10 jaar hoeveel natuurrampen en natuurrfenomenen er heeft plaats gevonden ten op zichte van bv een eeuw geleden is dit toch zeer bijzonder. Lees maar iets over de geschiedenis, je zal bv niet snel tegen gekomen dat een stad is verwoest door tsunami, dat de zon zich raar voordoet, dat de winters strenger worden en de zomers warmer en ga zo maar door. Misschien ben ik wel te veel mee bezig maar ik vind het boeiend en interessant. Ik heb het niet zo op de voorspellingen maar er gaat iets gebeuren en snel. Misschien hoef dit niet zo specifiek het jaar 2012 te zijn (dat te veel door de media is gebruikt). Het kan net zogoed al 2011 zijn of 2013, in iedergeval ik ga het nog mee maken (ben 20). En dan is het toch iets waarover je zorgen mag maken. Gr panna
Op 05-01-2010 0:27:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist: Vroeger gebeurden die dingen ook, maar toen schreven ze niet alles op. Steden waren kleiner en bevolkingen waren stukken kleiner. Ook was er geen enkele vorm van communicatie. Dus als er wat gebeurde in India wist met dat in Nederland echt niet hoor! Nostradamus was trouwens heelmaal geen voorspeller. Hij schreef verzen die zo vaag waren dat mensen achteraf er iets creatiefs in zagen wat wel overkwam met wereldgebeurtenissen. Er zijn verschrikkelijke vulkaanuitbarstingen geweest en een tsunami van afgelopen jaren was dan weer vrij bijzonder. Maar in het verleden zijn ook al eerder steden weggevaagd door aardbevingen(tokyo).
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 05-01-2010 16:31:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
panna: ja dan hebben we het over aardbevingen , die zijn ook niet verergert de afgelopen 10 jaar en hebben ook duidelijk geen betrekking op het klimaat.
Op 05-01-2010 17:19:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist: Jij had het toch over een tsunami?
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 05-01-2010 17:43:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden