Dat het ook het mainstream nieuws haalde kwam als een verrassing, maar dat er snel zou beweerd worden dat HAARP, de aardbevingsmachine (official site), achter de ramp in Haïti zou zitten, was te voorspellen. Ook een plottwister was de bron: het Ministerie van Communicatie en Informatie in Venezuela. Ze baseerden zich op onderzoek van de Noordelijke Russische Vloot; die houden al jaren Amerika's vlootbewegingen in de Caribische Zee in de gaten.

Aan de reacties op sites links en rechts blijkt dat a) weinigen van HAARP hebben gehoord en b) bijna niemand gelooft dat het toestel een aardbeving kan veroorzaken. En dat terwijl het bestaan van de grote installatie in Alaska eigenlijk geen geheim is. Extra luxe: veel signalen van HAARP staan gewoon online. Live te zien. We kunnen dus zélf kijken of HAARP écht voor de ramp in Haïti kan gezorgd hebben...

HAARP en Haiti?
(HAARP-antennes)

HAARP ligt in het gehucht Gakona, Alaska. Er wonen niet veel mensen, maar er staat des te meer meetapparatuur in de militaire basis die 'uitsluitend voor onderzoeksdoeleinden wordt gebruikt'. Jesse Ventura rook er ook al onraad. Naast instrumenten die de ionosfeer in de gaten houden, ook inductie-magnetometers die het magnetisch veld inspecteren. Houdt tijdens het bekijken van de meetresultaten in het achterhoofd dat de aardbeving in Haïti op 12 januari gebeurde.


(9 januari, weinig tot geen activiteit)



(10 januari, HAARP begint warm te draaien)



(11 januari, bijna constante activiteit)



(12 januari, en toen was het over...)


De dagen erna was het weer 'windstil', zoals op 9 januari en de periode daarvoor. Is dit bewijs dat HAARP gezorgd heeft voor de ramp in Haïti? Niet echt, maar het toont wel aan dat HAARP toevallig twee dagen aan het draaien was, na lange periodes van zowat geen activiteit. Loop zelf maar even de afgelopen maanden na en u zult zien hoe zeldzaam het is. Wij vragen ons af: bent u het eens met de officieren van de Russische Vloot? Is HAARP, en dus weer grote boeman Amerika, verantwoordelijk voor de catastrofe in Haïti?
De aardbeving in Haiti op 12 januari 2010 werd veroorzaakt door HAARP?
Stemmers: 293 (29%)
Stemmers: 496 (49%)
Stemmers: 224 (22%)
Gerelateerd aan deze publicatie:
antitoerisme : er is maar een antwoord mogelijk natuurlijk
misschien

Alles dat ik zeg wordt herhaald door een zwoel vrouwenkoortje
Op 20-01-2010 10:22:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : Lastig te zeggen. Het is als met onderzoekers die precies vonden wat ze zochten, kwestie van focus en interpretatie van aanwijzingen die dan als bewijs worden gezien.
Ik had het met het recente ufo-filmpje http://www.grenswetenschap.nl/blogs/Vlaamse-UFOlanding-echt/#reactie99985 Als ik een schokgolf wilde zien, dan zag ik ook echt een schokgolf. Toen kwam de autoruit theorie en toen kon ik alleen nog maar een autoruit zien.
Is it electrickery?
Op 20-01-2010 10:22:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
afbrutus: Volgens de website http://www.jupitersdance.com/ is er een relatie tussen zonnevlekken en aardbevingen.
Zonnevlekken hebben invloed op de ionosfeer en het elektrische evenwicht van de aarde.
HAARP probeert ook de ionosfeer te beïnvloeden, mogelijk met dezelfde effecten op het weer en de aardkorst die zonnevlekken hebben.
Op 20-01-2010 10:48:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cultuurmeneer: Op de activiteiten-tabel achter de 'Loop zelf maar even de afgelopen maanden na'-link staat: "signals recorded by the HAARP Induction Magnetometer".

Dat is dus wat anders dan "signals sent/put out by the HAARP Induction Magnetometer".

M.a.w.: deze inductie-magneto-meter heeft signalen opgevangen i.p.v. uitgezonden! De bron van de signalen is dus een andere!

Of ben ik nou gek?!
God... Dat ben je zelluf!
Op 20-01-2010 10:49:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist: Voor de wannabe believers, kijk ook ff naar 29, 30, 31 okt. 2009. Die is nog erger en helemaal niks gebeurd.

http://maestro.haarp.alaska.edu/cgi-bin/scmag/disp-scmag.cgi?20091029

Oh ja, Noordelijke vloot van Rusland houdt de caribische zee in de gaten. haha.

Jammer Tim.
(bericht gewijzigd op 20-1-2010 11:12:14)
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 10:52:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
panna: Waarom zou je uberhaubt een aardbevingsmachine maken?? Omdat aardbevingen fun zijn? omg ik vind het wel vaag en toevallig dat dat allemaal op dezelfde dag gebeurd, maar misschien zijn dit dan wel de metingen van de aardschok van 12 januarie.
Op 20-01-2010 10:54:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
afbrutus:
panna:

maar misschien zijn dit dan wel de metingen van de aardschok van 12 januarie.


Scherp gezien. De metingen zijn de feiten. Oorzaak en gevolg zijn niet af te lezen aan de metingen zelf.
Op 20-01-2010 11:09:42 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
phx: Ik krijg het gevoel bij, dat destijds met de earthquake machine van Tesla werd beweerd ook vette bollocks.

Een HAARP installatie genereerd 3.6MW dat klinkt een boel maar ten eerste is dat vermogen gericht omhoog (niet de aarde in) ten tweede stelt dit vermogen niets voor t.o.v. vermogen van twee tektonische platen die tegen elkaar aandrukken. Alaska ligt dichterbij California en zowel Alaska als Califoria hebben hele instabiele breuklijnen dan zou je daar eerst iets verwachten. Overigens is het wel een gemeten dat bij een aardverschuiving een groot EMV (electro magnetisch veld) gemeten werd. Gespeculeerd wordt of er op dat moment niet kortstondig EM energie vanuit de aarde weglekt (zoals een zonnevlam maar dan op de aarde) of dat het komt door verschillende stoffen in de platen en de hoge kracht.

De zender in Lopik pompt 1MW uit voor UHF om even een beeld te schetsen dat 3.6MW niet eens bijster veel is.

Dus het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
Op 20-01-2010 11:10:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cultuurmeneer:
afbrutus:

panna:

maar misschien zijn dit dan wel de metingen van de aardschok van 12 januarie.


Scherp gezien. De metingen zijn de feiten. Oorzaak en gevolg zijn niet af te lezen aan de metingen zelf.


Inderdaad! Misschien veroorzaken ontladingen van de spanningen in de aardkorst - door wrijving - wel ontladingen in het magnetische veld van de aarde.

(bericht gewijzigd op 20-1-2010 11:21:00)
God... Dat ben je zelluf!
Op 20-01-2010 11:19:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist:
Cultuurmeneer:

afbrutus:

panna:

maar misschien zijn dit dan wel de metingen van de aardschok van 12 januarie.


Scherp gezien. De metingen zijn de feiten. Oorzaak en gevolg zijn niet af te lezen aan de metingen zelf.


Inderdaad! Misschien veroorzaken ontladingen van de spanningen in de aardkorst wel ontladingen in het magnetische veld van de aarde.



http://maestro....mag.cgi?20091029

Deze hadden we dan in Nederland moeten voelen. 29, 30 en 31 okt09
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 11:21:38 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Bounty: hmm is wel grappig wat daar gebeurt. Dit was op 23 december 2004



zowieso is er in die maand redelijk veel activiteit. Wat ook gek is, is dat vanaf 3 tm 31 januari 2005 geen helemaal gegevens bekend zijn?
De kwaliteit van je leven wordt bepaald door de zaken waar jij onbewust bekwaam goed in bent !
Op 20-01-2010 11:22:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist: Dit op 1 dec 2009, toen is er ook een ramp geberud toch?

“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 11:26:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tru: Volgens mij komt het doordat lottobal 13 weer eens viel.
Het lijkt een klein balletje maar tjonge wat een effect zit er aan dat ding!

(bericht gewijzigd op 20-1-2010 11:39:50)
Op 20-01-2010 11:39:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist:
Tru:

Volgens mij komt het doordat lottobal 13 weer eens viel.
Het lijkt een klein balletje maar tjonge wat een effect zit er aan dat ding!


Daar had ik nog niet eens aan gedacht, zie je wel er is meer tussen hemel en aarde.
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 11:41:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Cultuurmeneer:

Op de activiteiten-tabel achter de 'Loop zelf maar even de afgelopen maanden na'-link staat: "signals recorded by the HAARP Induction Magnetometer".

Dat is dus wat anders dan "signals sent/put out by the HAARP Induction Magnetometer".

M.a.w.: deze inductie-magneto-meter heeft signalen opgevangen i.p.v. uitgezonden! De bron van de signalen is dus een andere!

Of ben ik nou gek?!

Nee, dat staat ook in het artikel: "Naast instrumenten die de ionosfeer in de gaten houden, ook inductie-magnetometers die het magnetisch veld inspecteren."
United as one. Divided by zero.
Op 20-01-2010 0:42:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Frank Bomans: De grote schok is het werk van HAARP. Waarom meten ze anders in Alaska de naschokken niet?
Zijde weer bezig, Madam Toerkes?
Op 20-01-2010 13:02:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Steenslagen:
Op 20-01-2010 13:10:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist:
Frank Bomans:

De grote schok is het werk van HAARP. Waarom meten ze anders in Alaska de naschokken niet?


Bron?

Hierom misschien?
http://neic.usgs.gov/neis/bulletin/neic_rja6.html
(bericht gewijzigd op 20-1-2010 13:36:04)
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 13:12:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
je mag me beledigen, je mag me kwetsen, maar spreek wat je denkt, dan discussieren we verder...
Op 20-01-2010 13:20:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
JosDaBosS: Aan de poll is wel te zien hoe makkelijk mensen ergens in geloven, een paar grafiekjes en men is al overdonderd, nou wat een bewijs, jaaa HAARPheeft het gedaan ja dat moet wel je ziet toch die grafiekjes het houdt precies op 12 januari op en toen was die aardbevingg!! echt waar!! ....
Op 20-01-2010 13:21:51 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist:
JosDaBosS:

Aan de poll is wel te zien hoe makkelijk mensen ergens in geloven, een paar grafiekjes en men is al overdonderd, nou wat een bewijs, jaaa HAARPheeft het gedaan ja dat moet wel je ziet toch die grafiekjes het houdt precies op 12 januari op en toen was die aardbevingg!! echt waar!! ....


Ja maar al die doomdenkers willen niet ingaan op andere bewijzen dan hun eigen geloof.
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 13:27:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Frank Bomans:
Realist:

Frank Bomans:

De grote schok is het werk van HAARP. Waarom meten ze anders in Alaska de naschokken niet?


Bron?

Je gezond verstand. Als men langs de ene kant beweert dat HAARP alleen maar meet dan moet hij alles meten. Of niet?
Zijde weer bezig, Madam Toerkes?
Op 20-01-2010 13:34:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Frank Bomans:
Realist:

Ja maar al die doomdenkers willen niet ingaan op andere bewijzen dan hun eigen geloof.

Spuit 11, heb je verder nog iets? Waar denk je dat we hier mee bezig zijn? Als er iets specifieks is wat je wilt vragen: vraag het. Maar ga niet denigrerend lopen doen op basis van een andere mening. Dat is minnetjes. En een zwaktebod.
Zijde weer bezig, Madam Toerkes?
Op 20-01-2010 13:36:09 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Maan:
panna:

Waarom zou je uberhaubt een aardbevingsmachine maken?? Omdat aardbevingen fun zijn? omg ik vind het wel vaag en toevallig dat dat allemaal op dezelfde dag gebeurd, maar misschien zijn dit dan wel de metingen van de aardschok van 12 januarie.


Ten eerste denk ik dat er meer installaties zijn zoals HAARP, en dat alleen HAARP daarvan niet geheim is en het meest onschuldige.

Ten tweede zou HAARP tot meer in staat zijn dan alleen aardbevingen: http://www.viewzone.com/haarp11.html

"ARCO bought Eastlund's first two patents with the understanding that this new technology would make it possible for their natural gas reserves, too expensive to be piped from Alaska, to be converted to electrical energy on the north slope, and then bounced off the heated ionosphere to customers in remote locations around the globe. Also, because Eastlund's "heaters" could elevate the Earth's ionosphere, his discovery provided the ability to control weather! Jet streams could be altered, tornadoes could be zapped and rain could be made-- anywhere and anytime-- right here and right now! But the military had other plans.

Eastlund's patents were sealed under a US Secrecy Order. The military realized that his first patent outlined the recipe for an over-the-horizon radar apparatus, capable of detecting Soviet launched ICBM's within seconds of their launch. His second patent was even more appetizing. President Ronald Regan's infamous Star Wars program had challenged the military with tall order. Their complex laser systems, nuke satellites and rail-guns didn't work. The military were years from meeting Pentagon goals. Now, unexpectedly, their prayers had been answered. Eastlund's "energy transmission system" would be turned into the ultimate "death ray."
The Lost History of Man: http://www.talc.site88.net
Op 20-01-2010 13:39:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist:
Frank Bomans:

Realist:

Ja maar al die doomdenkers willen niet ingaan op andere bewijzen dan hun eigen geloof.

Spuit 11, heb je verder nog iets? Waar denk je dat we hier mee bezig zijn? Als er iets specifieks is wat je wilt vragen: vraag het. Maar ga niet denigrerend lopen doen op basis van een andere mening. Dat is minnetjes. En een zwaktebod.


Kijk hier even naar: Nog meer van die veelzeggende informatie: http://maestro....mag.cgi?20091029
en
http://neic.usgs.gov/neis/bulletin/neic_rja6.html.

In dit artikel staat overigens wat het allemaal meet, en dus geen seismografische activiteit.

Dus gebruik jij je gezonde verstand nu maar weer, En laat je mening afhangen van feiten en niet van wat je wil geloven.
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 13:44:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Frank Bomans:
Realist:

Dit op 1 dec 2009, toen is er ook een ramp geberud toch?



Iets is alleen maar erg als het op tv komt? Aardbevingen genoeg rond die periode: http://neic.usgs.gov/neis/epic/epic_global.html . Men houdt ook al lang genoeg de signalen van HAARP in de gaten om met gegronde reden te vermoeden dat er een verband is. Als Amerika vervolgens gaat 'helpen' dan moeten er sowieso belangen zijn.
Het valt niet te bewijzen. Helaas, anders zouden we niet al jaren deze discussie opnieuw voeren. Gelukkig wordt HAARP er steeds bekender door.
Zijde weer bezig, Madam Toerkes?
Op 20-01-2010 13:47:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist:
Frank Bomans:

Realist:

Dit op 1 dec 2009, toen is er ook een ramp geberud toch?



Iets is alleen maar erg als het op tv komt? Aardbevingen genoeg rond die periode: http://neic.usgs.gov/neis/epic/epic_global.html . Men houdt ook al lang genoeg de signalen van HAARP in de gaten om met gegronde reden te vermoeden dat er een verband is. Als Amerika vervolgens gaat 'helpen' dan moeten er sowieso belangen zijn.
Het valt niet te bewijzen. Helaas, anders zouden we niet al jaren deze discussie opnieuw voeren. Gelukkig wordt HAARP er steeds bekender door.


Deze bedoel ik: http://maestro.haarp.alaska.edu/cgi-bin/scmag/disp-scmag.cgi?20091029

Deze is veel erger dan die van Haiti.

Men houdt ook al lang genoeg... om het lekker vaag te houden. Kom met iets concreets.
En als ze het zo lang en goed bijhouden waarom geven ze geen verklaring voor 29,30 en 31 okt.

En iedereen die helpt heeft er belangen bij. Tuurlijk, we hebben geen ethisch besef meer.
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 13:54:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Steenslagen:



In dit filmpje wordt beweerd dat door HAARP's energie de ionosfeer iets wordt opgerekt, en dat aardbevingen het gevolg zijn van het 'terugschieten' (als een elastiekje) van de ionosfeer. Ik ben maar een leek, maar dit lijkt me niet juist. Hoe kunnen ze dan een aardbeving 'mikken', is x miljoen watt echt genoeg om de ionosfeer (nogal ver weg en groot enzo) op te rekken?, als een heel klein deel van de ionosfeer terugschiet, voelt de halve aarde dan geen schokgolf? En het epicentrum van deze beving ligt op 10 km diepte...

En waarom monteren makers van deze filmpjes er altijd zo'n ontzettend irritant, afleidend dreunmuziekje onder?? Zeitgeist was helemaal erg...
Is it electrickery?
Op 20-01-2010 13:59:09 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist: @emie, OOk een behoorlijk hollywood gehalte dat filmpje. Lekker knip en plak werk en het lijkt vanzelf erg.
(bericht gewijzigd op 20-1-2010 14:02:54)
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 14:01:42 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Frank Bomans:
Realist:

En iedereen die helpt heeft er belangen bij. Tuurlijk, we hebben geen ethisch besef meer.

Mag ik even hard lachen.
Denk je werkelijk dat men op topniveau ethisch besef heeft? Mensen zijn dan getallen, net zoals bij een generaal met een speelveld vol soldaatjes. In ieder bedrijf werkt het al zo dat je in fte's wordt ingedeeld, daarvoor hoeft een bedrijf echt niet groot te zijn, en dat is nog maar op kleine schaal. Ethisch besef zou ik hier maar buiten laten want daar geloof ik werkelijk niet in. Een regering met ethisch besef levert gaan wapens aan 2 kampen van een oorlog. Een regering met ethisch besef valt geen land binnen onder valse voorwendselen. En als het dat toch doet dan heeft een ethisch land het lef om excuses aan te bieden. Een land met ethisch besef gooit niet als enige 2 atoombommen om vervolgens jarenlang anderen te verbieden ze zelf te bouwen. Etc etc etc etc. Ethisch besef. Wake up and smell the coffee. '
Zijde weer bezig, Madam Toerkes?
Op 20-01-2010 14:03:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cultuurmeneer:
3.14po:

Cultuurmeneer:

Op de activiteiten-tabel achter de 'Loop zelf maar even de afgelopen maanden na'-link staat: "signals recorded by the HAARP Induction Magnetometer".

Dat is dus wat anders dan "signals sent/put out by the HAARP Induction Magnetometer".

M.a.w.: deze inductie-magneto-meter heeft signalen opgevangen i.p.v. uitgezonden! De bron van de signalen is dus een andere!

Of ben ik nou gek?!

Nee, dat staat ook in het artikel: "Naast instrumenten die de ionosfeer in de gaten houden, ook inductie-magnetometers die het magnetisch veld inspecteren."


Oké, dat is zo. Maar eerder wordt in het artikel gezegd: "... Extra luxe: veel signalen van HAARP staan gewoon online. Live te zien. ..." (Met link.)

Wat is dan het nut van het plaatsen van de afbeeldingen en links van de inductie-magnetometer als het feitelijk niets zegt over de activiteiten van HAARP?
God... Dat ben je zelluf!
Op 20-01-2010 14:05:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist: Ethisch besef kan ook worden geeist door eigen bevolking. Maar leuk dat je een reageerpuntje hebt gevonden wat niet ontopic is. Ik heb liever dat je reageert op het feit dat er in okt behoorlijke activiteit was in de ionosfeer zonder dat er ook maar een aardbeving was waar je u tegen zegt. (Spreekt het filmpje van steenslagen ook tegen)
(bericht gewijzigd op 20-1-2010 14:09:24)
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 14:07:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Frank Bomans:

Realist:

En iedereen die helpt heeft er belangen bij. Tuurlijk, we hebben geen ethisch besef meer.

Mag ik even hard lachen.
Denk je werkelijk dat men op topniveau ethisch besef heeft? Mensen zijn dan getallen, net zoals bij een generaal met een speelveld vol soldaatjes. In ieder bedrijf werkt het al zo dat je in fte's wordt ingedeeld, daarvoor hoeft een bedrijf echt niet groot te zijn, en dat is nog maar op kleine schaal. Ethisch besef zou ik hier maar buiten laten want daar geloof ik werkelijk niet in. Een regering met ethisch besef levert gaan wapens aan 2 kampen van een oorlog. Een regering met ethisch besef valt geen land binnen onder valse voorwendselen. En als het dat toch doet dan heeft een ethisch land het lef om excuses aan te bieden. Een land met ethisch besef gooit niet als enige 2 atoombommen om vervolgens jarenlang anderen te verbieden ze zelf te bouwen. Etc etc etc etc. Ethisch besef. Wake up and smell the coffee. '

Dat stelt Realist dus ook, of had ik 'we hebben geen ethisch besef meer' als sarcasme moeten opvatten?
Is it electrickery?
Op 20-01-2010 14:07:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Frank Bomans:
Realist:

Ethisch besef kan ook worden geeist door eigen bevolking.

Laat ons hopen dat dat gebeurt. Laat je het me weten?
Realist:

Maar leuk dat je een reageerpuntje hebt gevonden wat niet ontopic is. Ik heb liever dat je reageerd op het feit dat er in okt behoorlijke activiteit was in de ionosfeer zonder dat er ook maar een aardbeving was waar je u tegen zegt.

Ik zit nu op mijn werk en kan niet uitgebreid zoeken. Daar kom ik op terug, meneer ongeduld. Je hebt het nog steeds over 29,30 en 31 oktober?
Zijde weer bezig, Madam Toerkes?
Op 20-01-2010 14:09:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Frank Bomans:
Emie:

Dat stelt Realist dus ook

Is dat zo?
Zijde weer bezig, Madam Toerkes?
Op 20-01-2010 14:10:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist:
Frank Bomans:

Realist:

Ethisch besef kan ook worden geeist door eigen bevolking.

Laat ons hopen dat dat gebeurt. Laat je het me weten?
Realist:

Maar leuk dat je een reageerpuntje hebt gevonden wat niet ontopic is. Ik heb liever dat je reageerd op het feit dat er in okt behoorlijke activiteit was in de ionosfeer zonder dat er ook maar een aardbeving was waar je u tegen zegt.

Ik zit nu op mijn werk en kan niet uitgebreid zoeken. Daar kom ik op terug, meneer ongeduld. Je hebt het nog steeds over 29,30 en 31 oktober?



Niet sarcastisch. Ik denk dat de publiek opinie de enige macht is in de wereld. Als iedereen verandering wil komt die.

Ik ben niet ongeduldig. Neem je tijd.

Maar deze link geeft de ionoactiviteit aan van okt09
http://maestro.haarp.alaska.edu/cgi-bin/scmag/disp-scmag.cgi?20091029

Maar blijkbaar wil niemand daar op reageren, want dat spreekt het geloof tegen.
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 14:19:09 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist: Maar ik maak een fout. Het is geen waarneming van het ionosfeer, maar een waarneming van het magnetisch veld. Bij de meetresultaten wordt er echter gesteld dat het een wapen is omdat het zich oplaad voor de aardbeving.
Ook wordt daarna verteld dat Haarp 2 dagen lekker aan het draaien was, maar moet dus zijn dat haarp iets heeft waargenomen voor de aardbeving.

Kortom de feiten een beetje verdraaien en je hebt een sterk verhaal. Dus hoezo geen doomdenkerij.
(bericht gewijzigd op 20-1-2010 14:35:24)
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 14:32:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : Op bovengenoemde link krijg ik wel gegevens over die drie data, met 'next' en 'previous' of het invullen van die data.
Mis ik iets?
Is it electrickery?
Op 20-01-2010 14:34:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist:
Emie :

Op bovengenoemde link krijg ik wel gegevens over die drie data, met 'next' en 'previous' of het invullen van die data.
Mis ik iets?


Die gegevens doen dus suggereren dat er een enorme aanval van haarp zou moeten zijn geweest wat zich uit in een fikse natuurramp die de ramp van haiti overtreft. Niet dus.

Kortom geen wapen.

Maar omdat de meesten niet verder kijken dan de informatie die ze voorgesteld krijgen door werelddoomdenkers en complottheoristen is er een geloof ontstaan over een NWO.
(bericht gewijzigd op 20-1-2010 14:42:05)
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 14:38:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Eart: En HAARP of wat dan ook zorgt zeker ook voor die naschokken, en nu ondertussen alweer een aardbeving met 6,1 op de schaal van Richter... Sorry hoor, maar dat gaat me wat ver om te denken dat hier bewust voor gekozen wordt. Dit klinkt precies zoals elke andere aardbeving op de wereld.

Nog even en de kabouters hebben het gedaan....
(bericht gewijzigd op 20-1-2010 14:43:06)
Op 20-01-2010 14:41:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
B.A. Rabas: Wat zou Amerika voor reden hebben om Haïti te treffen?
Was het nou Iran geweest, dan was er nog wat voor te zeggen, maar Haïti?

En daarbij, als het echt het werk van HAARP was geweest in opdracht van Amerika, dan hadden we daar zeker geen bewijzen van gezien.....
Ik denk, dus ik ben
Op 20-01-2010 14:53:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Realist:

Emie :

Op bovengenoemde link krijg ik wel gegevens over die drie data, met 'next' en 'previous' of het invullen van die data.
Mis ik iets?


Die gegevens doen dus suggereren dat er een enorme aanval van haarp zou moeten zijn geweest wat zich uit in een fikse natuurramp die de ramp van haiti overtreft. Niet dus.

Kortom geen wapen.

Maar omdat de meesten niet verder kijken dan de informatie die ze voorgesteld krijgen door werelddoomdenkers en complottheoristen is er een geloof ontstaan over een NWO.

Kwartje gevallen, dank u
Is it electrickery?
Op 20-01-2010 14:54:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Steenslagen:
Realist:

Emie :

Op bovengenoemde link krijg ik wel gegevens over die drie data, met 'next' en 'previous' of het invullen van die data.
Mis ik iets?


Die gegevens doen dus suggereren dat er een enorme aanval van haarp zou moeten zijn geweest wat zich uit in een fikse natuurramp die de ramp van haiti overtreft. Niet dus.

Kortom geen wapen.

Maar omdat de meesten niet verder kijken dan de informatie die ze voorgesteld krijgen door werelddoomdenkers en complottheoristen is er een geloof ontstaan over een NWO.


Jij hebt vanavond in ieder geval niet een extra glaasje melk nodig om in slaap te komen. Maar de grote vraag blijft, wat moet er nog allemaal gebeuren voordat ook jij je opent voor de échte realiteit?
Op 20-01-2010 16:01:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Radiation: Gaaarp.
Ge kunt er uw haar mee kammen!
Op 20-01-2010 16:03:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist:
Steenslagen:

Jij hebt vanavond in ieder geval niet een extra glaasje melk nodig om in slaap te komen. Maar de grote vraag blijft, wat moet er nog allemaal gebeuren voordat ook jij je opent voor de échte realiteit?


Zolang er geen concreet bewijs is en "feitelijk" bewijs te weerleggen is door 10 minuutjes te googlen, en alles toegespitst wordt op een uliminati kan en mag ik het niet geloven. Af en toe begin ik te twijfelen maar de voor mij zichtbare forcering om alles op de uliminati noemer te gooien sterkt mij in de strijd de waarheid voor ogen te houden. En me niet te verliezen in een new age geloof.
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 16:35:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Kelder: We willen dat HAARP erachter zit. Toch ?

Sluit verder niks uit.
Op 20-01-2010 16:59:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Steenslagen:
Realist:

Steenslagen:

Jij hebt vanavond in ieder geval niet een extra glaasje melk nodig om in slaap te komen. Maar de grote vraag blijft, wat moet er nog allemaal gebeuren voordat ook jij je opent voor de échte realiteit?


Zolang er geen concreet bewijs is en "feitelijk" bewijs te weerleggen is door 10 minuutjes te googlen, en alles toegespitst wordt op een uliminati kan en mag ik het niet geloven. Af en toe begin ik te twijfelen maar de voor mij zichtbare forcering om alles op de uliminati noemer te gooien sterkt mij in de strijd de waarheid voor ogen te houden. En me niet te verliezen in een new age geloof.


New Age? New World Order en New Age hebben wel het een en ander met elkaar te maken, maar zijn beslist niet hetzelfde. Jij beweerde zojuist in je onwetendheid: "Maar omdat de meesten niet verder kijken dan de informatie die ze voorgesteld krijgen door werelddoomdenkers en complottheoristen is er een geloof ontstaan over een NWO." Maar die NWO is door George Bush sr. aangekondigd op 11 september 1991. Het 10-jarig jubileum vierde men in New York met de Twin Towers in het gezichtsveld.

In deze video na circa 1:18 kun je Bush horen spreken over iets wat in jouw "realiteit" niet bestaat.

Op 20-01-2010 17:12:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
Realist:

Steenslagen:

Jij hebt vanavond in ieder geval niet een extra glaasje melk nodig om in slaap te komen. Maar de grote vraag blijft, wat moet er nog allemaal gebeuren voordat ook jij je opent voor de échte realiteit?


Zolang er geen concreet bewijs is en "feitelijk" bewijs te weerleggen is door 10 minuutjes te googlen, en alles toegespitst wordt op een uliminati kan en mag ik het niet geloven. Af en toe begin ik te twijfelen maar de voor mij zichtbare forcering om alles op de uliminati noemer te gooien sterkt mij in de strijd de waarheid voor ogen te houden. En me niet te verliezen in een new age geloof.

1 minuutje googelen, en patent haarp gevonden. Ook interessant in combinatie met (natuurlijk niet echt bestaande) chemtrails..Voor zover ik begrepen heb zijn er al wat meer van dergelijke installaties (eiscat, noorwegen b.v.), en mensen kennende zal deze techniek zeker als wapen gebruikt worden. http://www.bariumblues.com/haarp_patent.htm
Nee, dank u.
Op 20-01-2010 17:23:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist: ik zal het als ik thuis ben even kijken steenslagen.
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 17:33:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
randell: Hoewel de aardbevingenoorlog begonnen zou zijn door de Sovjet Unie in september 1978 met behulp van een 10 megaton atoombom waarbij de schokgolf op Iran (!!!) werd gericht beschikte Tesla reeds 100 jaar geleden al over een aardbevingmachine.

Men kan zich serieus afvragen of de aardbevingenoorlog niet al eerder in gang is gezet als je de volgende twee passages met elkaar in verband brengt.

Op 2 oktober 1968 greep Velasco middels een militaire staatsgreep de macht in Peru. Kort na zijn machtsovername liet Velasco het leger olievelden innemen, waar al enige tijd onenigheid over bestond. Het leidde tot een gespannen relatie met de Verenigde Staten en de International Petroleum Company. Ook deed hij voortvarende pogingen de welvaart aan de armen te begunstigen ten koste van de rijken. Particuliere bedrijven werden daartoe omgevormd tot staatsmonoplies, grootgrondbezit werd verdeeld over kleine boerenbedrijven, etc.. Op 29 augustus 1975 was zijn hervormingspolitiek op zo'n ernstig fiasco uitgelopen dat er een nieuwe staatsgreep plaatsvond en zijn rol was uitgespeeld.

Op 31 mei 1970 werd Peru getroffen door een aardbeving met een kracht van 7,7 op de schaal van Richter. Door de aardbeving kwamen 70.000 mensen om het leven. De aardbeving was een van de zwaarste bevingen ooit op het zuidelijke halfrond. Er werden tientallen complete steden verwoest. De aardbevingen zorgden voor modder- en steenlawines waaronder duizenden mensen omkwamen.
Op 20-01-2010 17:36:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
JaccoV: @randell

Zoals je zegt wordt er meer gesproken over het opwekken van aardbevingen doormiddel van atoom explosies . HAARP is er niet voor geschikt. Zo zou er op de plaats van het epicentrum van de tsunami in Azie totaal geen leven meer zijn. Straling zou hiervan de oorzaak zijn. Ik kan me helaas de exacte bron niet meer herinneren waar ik dit gelezen heb. Ik heb wel iets gerelateerd aan deze zaak gevonden.

http://www.higherpraise.com/tsunami2.htm

Homo sapiens non urinat in ventum
Op 20-01-2010 18:51:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
phx:

Ik krijg het gevoel bij, dat destijds met de earthquake machine van Tesla werd beweerd ook vette bollocks.

Een HAARP installatie genereerd 3.6MW dat klinkt een boel maar ten eerste is dat vermogen gericht omhoog (niet de aarde in) ten tweede stelt dit vermogen niets voor t.o.v. vermogen van twee tektonische platen die tegen elkaar aandrukken. Alaska ligt dichterbij California en zowel Alaska als Califoria hebben hele instabiele breuklijnen dan zou je daar eerst iets verwachten. Overigens is het wel een gemeten dat bij een aardverschuiving een groot EMV (electro magnetisch veld) gemeten werd. Gespeculeerd wordt of er op dat moment niet kortstondig EM energie vanuit de aarde weglekt (zoals een zonnevlam maar dan op de aarde) of dat het komt door verschillende stoffen in de platen en de hoge kracht.

De zender in Lopik pompt 1MW uit voor UHF om even een beeld te schetsen dat 3.6MW niet eens bijster veel is.

Dus het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

de zender in lopik is omnidirectioneel, en een systeem als haarp kan zijn vermogen bundelen, als een richtantenna maar dan vele malen exacter, denk meer aan het brandpunt wat een vergrootglas maakt...

en dan heb je wel weer genoeg vermogen om van alles uit te kunnen vreten...

(er is btw geen "een haarpcentrale" er is maar 1 haarp en die staat in alaska, er zijn andere installaties die hetzelfde kunnen doen maar die heten anders)
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 20-01-2010 19:56:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Steenslagen:
Ron B.:

phx:

Ik krijg het gevoel bij, dat destijds met de earthquake machine van Tesla werd beweerd ook vette bollocks.

Een HAARP installatie genereerd 3.6MW dat klinkt een boel maar ten eerste is dat vermogen gericht omhoog (niet de aarde in) ten tweede stelt dit vermogen niets voor t.o.v. vermogen van twee tektonische platen die tegen elkaar aandrukken. Alaska ligt dichterbij California en zowel Alaska als Califoria hebben hele instabiele breuklijnen dan zou je daar eerst iets verwachten. Overigens is het wel een gemeten dat bij een aardverschuiving een groot EMV (electro magnetisch veld) gemeten werd. Gespeculeerd wordt of er op dat moment niet kortstondig EM energie vanuit de aarde weglekt (zoals een zonnevlam maar dan op de aarde) of dat het komt door verschillende stoffen in de platen en de hoge kracht.

De zender in Lopik pompt 1MW uit voor UHF om even een beeld te schetsen dat 3.6MW niet eens bijster veel is.

Dus het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

de zender in lopik is omnidirectioneel, en een systeem als haarp kan zijn vermogen bundelen, als een richtantenna maar dan vele malen exacter, denk meer aan het brandpunt wat een vergrootglas maakt...

en dan heb je wel weer genoeg vermogen om van alles uit te kunnen vreten...

(er is btw geen "een haarpcentrale" er is maar 1 haarp en die staat in alaska, er zijn andere installaties die hetzelfde kunnen doen maar die heten anders)


Weet je ook hoe die HAARP-achtige centrale op Puerto Rico heet, vlakbij Haïti ?
Op 20-01-2010 20:08:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist:
Steenslagen:

Realist:

Steenslagen:

Jij hebt vanavond in ieder geval niet een extra glaasje melk nodig om in slaap te komen. Maar de grote vraag blijft, wat moet er nog allemaal gebeuren voordat ook jij je opent voor de échte realiteit?


Zolang er geen concreet bewijs is en "feitelijk" bewijs te weerleggen is door 10 minuutjes te googlen, en alles toegespitst wordt op een uliminati kan en mag ik het niet geloven. Af en toe begin ik te twijfelen maar de voor mij zichtbare forcering om alles op de uliminati noemer te gooien sterkt mij in de strijd de waarheid voor ogen te houden. En me niet te verliezen in een new age geloof.


New Age? New World Order en New Age hebben wel het een en ander met elkaar te maken, maar zijn beslist niet hetzelfde. Jij beweerde zojuist in je onwetendheid: "Maar omdat de meesten niet verder kijken dan de informatie die ze voorgesteld krijgen door werelddoomdenkers en complottheoristen is er een geloof ontstaan over een NWO." Maar die NWO is door George Bush sr. aangekondigd op 11 september 1991. Het 10-jarig jubileum vierde men in New York met de Twin Towers in het gezichtsveld.

In deze video na circa 1:18 kun je Bush horen spreken over iets wat in jouw "realiteit" niet bestaat.




Dit filmpje gaat over Irak. Maar meneer bush noemt de NWO in 1991. En wat betekend dat precies in zijn woorden? Een nieuwe wereld orde.

"Een voor de huidige generatie en de volgende na ons. Een orde om de deelnemende landen in de toekomst in vrede te laten leven net zoals de kolonisten die de VS hebben gesticht".

Geen uliminatie rotzooi dus.
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 20:22:46 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Mehdi:
Realist:

Steenslagen:

Realist:

Steenslagen:

Jij hebt vanavond in ieder geval niet een extra glaasje melk nodig om in slaap te komen. Maar de grote vraag blijft, wat moet er nog allemaal gebeuren voordat ook jij je opent voor de échte realiteit?


Zolang er geen concreet bewijs is en "feitelijk" bewijs te weerleggen is door 10 minuutjes te googlen, en alles toegespitst wordt op een uliminati kan en mag ik het niet geloven. Af en toe begin ik te twijfelen maar de voor mij zichtbare forcering om alles op de uliminati noemer te gooien sterkt mij in de strijd de waarheid voor ogen te houden. En me niet te verliezen in een new age geloof.


New Age? New World Order en New Age hebben wel het een en ander met elkaar te maken, maar zijn beslist niet hetzelfde. Jij beweerde zojuist in je onwetendheid: "Maar omdat de meesten niet verder kijken dan de informatie die ze voorgesteld krijgen door werelddoomdenkers en complottheoristen is er een geloof ontstaan over een NWO." Maar die NWO is door George Bush sr. aangekondigd op 11 september 1991. Het 10-jarig jubileum vierde men in New York met de Twin Towers in het gezichtsveld.

In deze video na circa 1:18 kun je Bush horen spreken over iets wat in jouw "realiteit" niet bestaat.




Dit filmpje gaat over Irak. Maar meneer bush noemt de NWO in 1991. En wat betekend dat precies in zijn woorden? Een nieuwe wereld orde.

"Een voor de huidige generatie en de volgende na ons. Een orde om de deelnemende landen in de toekomst in vrede te laten leven net zoals de kolonisten die de VS hebben gesticht".

Geen uliminatie rotzooi dus.

Realist,

Meen je dit nou?,.. 't Lijkt erop alsof je draak aan het aansteken bent,..
,. Waar een wil is ben ik weg,..!
Op 20-01-2010 20:38:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Hitler sprak ook over een (3e) rijk van 1000 jaar vrede, en de vrede die de kolonisten in de v.s. brachten is van uit native americans oogpunt toch ook erg betrekkelijk.
Nee, dank u.
Op 20-01-2010 20:41:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
pietje: Ik ben heel bang dat ook d.m.v. Haarp en vele andere dingen gaan gebeuren zoals ze bepaalde bevolkingsgroepen willen uitroeien o.a. homo's zwarte mensen en dat druist tegen al mijn gevoelens in ! Ben geen homo ben niet zwart maar dit is te gek voor woorden ! Allemaal gekke virussen zoals AIDS ( kunstmatig gemaakt) Griep injecties ook zoiets belachelijks en zo gaan we maar door !
Wordt wakker mensen a.u.b. wordt wakker denk na we worden zo bedrogen en je hebt er geen erg in maar denk na in Godsnaam !!!! Inderdaad in de naam van God misschien dat het helpt !

Welterusten Pietje
Op 20-01-2010 21:01:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Steenslagen:
Realist:

Steenslagen:

Realist:

Steenslagen:

Jij hebt vanavond in ieder geval niet een extra glaasje melk nodig om in slaap te komen. Maar de grote vraag blijft, wat moet er nog allemaal gebeuren voordat ook jij je opent voor de échte realiteit?


Zolang er geen concreet bewijs is en "feitelijk" bewijs te weerleggen is door 10 minuutjes te googlen, en alles toegespitst wordt op een uliminati kan en mag ik het niet geloven. Af en toe begin ik te twijfelen maar de voor mij zichtbare forcering om alles op de uliminati noemer te gooien sterkt mij in de strijd de waarheid voor ogen te houden. En me niet te verliezen in een new age geloof.


New Age? New World Order en New Age hebben wel het een en ander met elkaar te maken, maar zijn beslist niet hetzelfde. Jij beweerde zojuist in je onwetendheid: "Maar omdat de meesten niet verder kijken dan de informatie die ze voorgesteld krijgen door werelddoomdenkers en complottheoristen is er een geloof ontstaan over een NWO." Maar die NWO is door George Bush sr. aangekondigd op 11 september 1991. Het 10-jarig jubileum vierde men in New York met de Twin Towers in het gezichtsveld.

In deze video na circa 1:18 kun je Bush horen spreken over iets wat in jouw "realiteit" niet bestaat.




Dit filmpje gaat over Irak. Maar meneer bush noemt de NWO in 1991. En wat betekend dat precies in zijn woorden? Een nieuwe wereld orde.

"Een voor de huidige generatie en de volgende na ons. Een orde om de deelnemende landen in de toekomst in vrede te laten leven net zoals de kolonisten die de VS hebben gesticht".

Geen uliminatie rotzooi dus.


Op 20-01-2010 21:10:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mokum95: Eerste zin, SN is mainstream media? cmon man.... ik lees verder hoor
Op 20-01-2010 22:04:37 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Pers. vind ik dat realist (what's in a name?) onderhand ook wel eens gegringo'd mag worden omdat ik voor mij zo de verdenking heb dat deze persoon betaald ( door de NWO schaduw regering) zit te reageren.
Nee, dank u.
Op 20-01-2010 22:10:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mokum95: verder erg suggestief. ik had niet moeten reageren.
Op 20-01-2010 22:11:09 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
mokum95:

Eerste zin, SN is mainstream media? cmon man.... ik lees verder hoor

SN is mainstream, ja. Prikken netjes in op het ANP.
United as one. Divided by zero.
Op 20-01-2010 22:12:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist:
tjerky:

Pers. vind ik dat realist (what's in a name?) onderhand ook wel eens gegringo'd mag worden omdat ik voor mij zo de verdenking heb dat deze persoon betaald ( door de NWO schaduw regering) zit te reageren.


Leuk verhaal. Deze topic gaat over Taarp, er worden "feiten" genoemd die zo verdraaid worden dat mensen erin geloven. Vervolgens krijg ik een filmpje voorgeschoteld wat met het nodige knip en plakwerk als een zeer kwalijk filmpje overkomt. Allemaal heel vervelend, maar het enige stukje NWO is iets wat daardoor zo uit het verband getrokken wordt. Als het echt waar is heb je al die poespas eromheen niet nodig. Altijd maar informatie om de massa te bespelen en zelf de criticus uithangen maar niet verder kijkt te kijken dan de neus van de complottheorist. Altijd een gevatte mening hebben maar zodra iets ontkracht is geen reactie meer, want de NWO wannabeliever laat zijn waarheid niet uit zn hoofdpraten. Sterker nog, je laat de niet gelovers niet meer in hun waarde. Wat dat betreft scheel je niks van een bijbelist. Patent op de waarheid. Het zou je sieren om eens wat NWO "informatie" wat verder te nuanceren. Probeer ik ook. Er zullen dingen wel kloppen maar andere ook niet. We leven niet in een SF boek. Als we de waarheid willen weten moeten we de onwaarheden van alle kanten bestrijden.

Gegringo'd worden omdat je gekleide waarheid uit elkaar valt?
Misschien wordt je zelf betaald om objectiviteit te elimineren en iedereen achter een doorgeschoten theorie te laten lopen zodat ze ongestoord verder kunnen gaan. Kom op zeg!


(bericht gewijzigd op 20-1-2010 22:46:48)
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 22:38:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mokum95: iets heel anders,, maar toch in een lijn... ik maakte net voor de derde keer vandaag vanuit zeer betrouwbare bronnen de conclusie. dat mn naasten(schoonma, haar trouwste contacten, beste gab, en nog 2 gappies) dat de afgelopen 2 nachten door hen als negatief waren ervaren(konden niet slapen), had ik ook! ik confronteerde mn gabbie met die conclussie.. en zei dat ik vandaag dat negatieve(relaties) als positief moest zien en mezelf niet meer ertoe moest leiden.. hij zei exact hetzelfde! normaliter kom ik niet tot 1 lijn met mn schoonma, maar nam het wel mee dat ze zei dat ze 5 andere er ook over hoorde,, ik had het zelf ook... en mn gap confirmeerde het.. ja HAARP, ja SCHUMANN resonantie. ja zeker een link.... tis geen toeval....
Op 20-01-2010 22:54:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mokum95: sorry, het klinkt heel onsamenhangend en vaag.. maar uitleggen duurt heel erg lang.... en JA, ik heb meerdere vrienden over de wereld die denken dat haarp dit veroorzaakt(quake), maar het zijn geen dromers net als ik.. baan, kids, huis, geld. the works...
(bericht gewijzigd op 20-1-2010 22:57:55)
Op 20-01-2010 22:57:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist:
mokum95:

iets heel anders,, maar toch in een lijn... ik maakte net voor de derde keer vandaag vanuit zeer betrouwbare bronnen de conclusie. dat mn naasten(schoonma, haar trouwste contacten, beste gab, en nog 2 gappies) dat de afgelopen 2 nachten door hen als negatief waren ervaren(konden niet slapen), had ik ook! ik confronteerde mn gabbie met die conclussie.. en zei dat ik vandaag dat negatieve(relaties) als positief moest zien en mezelf niet meer ertoe moest leiden.. hij zei exact hetzelfde! normaliter kom ik niet tot 1 lijn met mn schoonma, maar nam het wel mee dat ze zei dat ze 5 andere er ook over hoorde,, ik had het zelf ook... en mn gap confirmeerde het.. ja HAARP, ja SCHUMANN resonantie. ja zeker een link.... tis geen toeval....


Misschien omdat ajax niet zo lekker draait de laatste tijd?
(bericht gewijzigd op 20-1-2010 22:57:53)
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 22:57:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mokum95:
Realist:

Misschien omdat ajax niet zo lekker draait de laatste tijd?

haha, ja ik moet een nieuwe nick verzinnen, mokum95 was een ouwe hakplaat van mokum label, ouwe gabber,, who the fuck is milan.. tegenwoordig denken mede internetters een puber van 15
Op 20-01-2010 23:01:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mokum95: zelf nog meegezongen.. haha
Op 20-01-2010 23:01:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
realist:
maar niet verder kijkt te kijken dan de neus van de complottheorist
, Verder kijken dan dat ik kijk te kijken kan ik niet, hoewel mijn neus al een heel eind is.....(sorry, je taalgebruik is zo bedroevend dat ik me niet kan voorstellen dat de illuminaten je ervoor betalen, ik zat er dus naast..., kan ook gebeuren) bovendien gaat deze topique NIET over Taarp.
(bericht gewijzigd op 20-1-2010 23:22:44)
Nee, dank u.
Op 20-01-2010 23:12:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist:
tjerky:

realist:
maar niet verder kijkt te kijken dan de neus van de complottheorist
, Verder kijken dan dat ik kijk te kijken kan ik niet, hoewel mijn neus al een heel eind is.....(sorry, je taalgebruik is zo bedroevend dat ik me niet kan voorstellen dat de illuminaten je ervoor betalen, ik zat er dus naast..., kan ook gebeuren)

Sterk hoor! welterusten
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 23:23:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh:
Realist:

Voor de wannabe believers, kijk ook ff naar 29, 30, 31 okt. 2009. Die is nog erger en helemaal niks gebeurd.

http://maestro.haarp.alaska.edu/cgi-bin/scmag/disp-scmag.cgi?20091029

29 oktober
http://earthquake.usgs.gov/earthquakes/eqinthenews/2009/us2009niba/

30 oktober
http://earthquake.usgs.gov/earthquakes/eqinthenews/2009/us2009njal/

ennuh...zo raar is dat niet dus
Realist:
Oh ja, Noordelijke vloot van Rusland houdt de caribische zee in de gaten. haha. Jammer Tim.


http://www.freerepublic.com/focus/f-news/2087562/posts


(bericht gewijzigd op 20-1-2010 23:30:06)
ALLES IS WAAR
Op 20-01-2010 23:26:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist:
ThoTh:

Realist:

Voor de wannabe believers, kijk ook ff naar 29, 30, 31 okt. 2009. Die is nog erger en helemaal niks gebeurd.

http://maestro.haarp.alaska.edu/cgi-bin/scmag/disp-scmag.cgi?20091029

Oh ja, Noordelijke vloot van Rusland houdt de caribische zee in de gaten. haha.

Jammer Tim.

29 oktober
http://earthquake.usgs.gov/earthquakes/eqinthenews/2009/us2009niba/

30 oktober
http://earthquake.usgs.gov/earthquakes/eqinthenews/2009/us2009njal/


Kijk een inhoudelijke reactie. Top Thoth! Die in Japan is best heftig, niks van vernomen in de media.(Raar omdat haiti big business is) Die andere is heel diep.

Is er ook nog wat gebeurd op 1 dec?

Wat denk jij ervan Thoth?

Let je op mijn spelfouten tjerky, want dan heb je ook nog iets om te reageren.
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 20-01-2010 23:37:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Hè, geen spelfouten deze keer, maar toch ook welterusten vanaf deze kant van het wereldwijde web toegewenst.
Nee, dank u.
Op 20-01-2010 23:51:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
randell:
JaccoV:

@randell

Zoals je zegt wordt er meer gesproken over het opwekken van aardbevingen doormiddel van atoom explosies . HAARP is er niet voor geschikt. Zo zou er op de plaats van het epicentrum van de tsunami in Azie totaal geen leven meer zijn. Straling zou hiervan de oorzaak zijn. Ik kan me helaas de exacte bron niet meer herinneren waar ik dit gelezen heb. Ik heb wel iets gerelateerd aan deze zaak gevonden.

http://www.higherpraise.com/tsunami2.htm


Zelf hou ik het goed voor mogelijk dat ook Haarp er geschikt voor is.
Zeker weten is natuurlijk iets anders.

Aangezien er veel technologische ontwikkelingen geheim worden gehouden lijkt het me moeilijk vol te houden dat (zoals je beweert) Haarp er niet geschikt voor is.
Op 21-01-2010 0:04:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden: Of H.a.a.r.p en soortgenoten hiervoor verantwoordelijk is, atoombommen of andere nog niet bekende methodiek weet ik niet, maar ik denk dat iig deze aardbeving veroorzaakt is in het kader der Illuminatie.

Die spiraal in Noorwegen zou weleens een symbool geweest kunnen zijn veroorzaakt door de Eiscat installatie om aan te geven dat het netwerk voltooid is. (diezelfde dag was er boven Moscow een soort van pyramide ufo te zien)

Ik denk zelf dat H.A.A.R.P. en consorten een antiraket schild netwerk vormen zoals het starwars project van Ronald Reagan.


(bericht gewijzigd op 21-1-2010 0:24:30)
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 21-01-2010 0:23:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mokum95: gezien de vooruitgang van onze huidige tools-set versie(wat je dagelijks gebruikt) en de mate en tempo van ontwikkeling.

gezien de aard van de mens en mn besef over zn oorsprong(besef van emotie, plezier en verwondering van het bestaan)

staat mij 1 ding in de weg, en dat is 2012.

er staat ons niets in de weg om steeds meer grip op ons bestaan te krijgen. we gaan door tot de 12de dimensie.

het spelen met de wetten van de natuurkunde waarmee de aarde opereert vergt een heel nieuw besef.
Op 21-01-2010 1:00:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
afbrutus:
Chris de Boden:

knip
Die spiraal in Noorwegen zou weleens een symbool geweest kunnen zijn veroorzaakt door de Eiscat installatie om aan te geven dat het netwerk voltooid is.

Dat vind ik een goeie: een symbool! De spiraal was een raket met problemen, dat is intussen duidelijk geworden. Maar die problemen kunnen best opzettelijk zijn veroorzaakt als 'spelletje' als "rooksignaal".
Voor communicatie bestaan tegenwoordig betere middelen.
Een geval van Illuminati-humor dus? Zou zomaar kunnen.
Op 21-01-2010 10:46:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mokum95:
afbrutus:

De spiraal was een raket met problemen, dat is intussen duidelijk geworden.


not quite yet Brutus.. hold your horses.
Op 21-01-2010 10:53:38 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mokum95: of hou je harses.. haha, binnenpretje, zonder ongein, wie beseft waar de naam maand vandaan komt.. ubergeil!!
Op 21-01-2010 10:56:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Realist:

Geen uliminatie rotzooi dus.

illuminati...

doe dan minimaal een poging om het goed te schrijven...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 21-01-2010 11:26:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Steenslagen:

Weet je ook hoe die HAARP-achtige centrale op Puerto Rico heet, vlakbij Haïti ?

google zegt arecibo, maar dat is (ook) die grote telescoop die daar staat, en daar zou het in de buurt moeten zijn...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 21-01-2010 11:31:09 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
afbrutus: Horses are on hold.
Heb even twee andere spiraalfilmpjes bekeken, Russisch en Chinees. (Handige site toch, GW).

De chinese spiraal is ook duidelijk een mislukte raket. Je ziet zelfs de draairichting veranderen. Wie ooit Blossom Flowers (draaiend vuurwerk) heeft afgestoken, heeft het verschijnsel van dichtbij gezien. Een vrij ronddraaiende halfvolle brandstoftank met een gat erin heeft hoog in de lucht alle ruimte om een gazonsproeier te imiteren.

(En ook ik vond het jammer dat het geen ufo was.)

Op 21-01-2010 11:41:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh:
Realist:

ThoTh:

Realist:

Voor de wannabe believers, kijk ook ff naar 29, 30, 31 okt. 2009. Die is nog erger en helemaal niks gebeurd.

http://maestro.haarp.alaska.edu/cgi-bin/scmag/disp-scmag.cgi?20091029

Oh ja, Noordelijke vloot van Rusland houdt de caribische zee in de gaten. haha.

Jammer Tim.

29 oktober
http://earthquake.usgs.gov/earthquakes/eqinthenews/2009/us2009niba/

30 oktober
http://earthquake.usgs.gov/earthquakes/eqinthenews/2009/us2009njal/


Kijk een inhoudelijke reactie. Top Thoth! Die in Japan is best heftig, niks van vernomen in de media.(Raar omdat haiti big business is) Die andere is heel diep.

Is er ook nog wat gebeurd op 1 dec?

Wat denk jij ervan Thoth?

Let je op mijn spelfouten tjerky, want dan heb je ook nog iets om te reageren.

Begrijp me niet verkeerd, nfi, maar ik hoef geen schouderklopjes voor het debunken van jouw debunking.
Ik ben al blij als zowel degenen die dit graag geloven, als de mensen die ter strijde trekken om hen onderuit te halen beide een poging doen om eerste eens zelf de moeite te doen om onderzoek te plegen voor ze reageren.
ALLES IS WAAR
Op 21-01-2010 21:52:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Plakband: Een waar woord. En dat onderzoek doe ik niet. Ik laat me nu eenmaal graag als een doofstom blind schaap naar welke slachtbank dan ook leiden . Dat heb je nu eenmaal als dolgedraaid wolletje.
Wel erg interessant, die HAARP-activiteit zo vlak voor de beving. Goede insteek en wellicht wordt door GW de vinger aan de pols gehouden inzake natuurrampen vs HAARP in de toekomst.
ech?
Op 21-01-2010 23:46:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Mehdi:
Mosselman:

Een waar woord. En dat onderzoek doe ik niet. Ik laat me nu eenmaal graag als een doofstom blind schaap naar welke slachtbank dan ook leiden . Dat heb je nu eenmaal als dolgedraaid wolletje.
Wel erg interessant, die HAARP-activiteit zo vlak voor de beving. Goede insteek en wellicht wordt door GW de vinger aan de pols gehouden inzake natuurrampen vs HAARP in de toekomst.


Een pré-natuurramp- meldplunt?,.
,. Waar een wil is ben ik weg,..!
Op 21-01-2010 23:52:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cheshire Cat:
Ron B.:

phx:

Ik krijg het gevoel bij, dat destijds met de earthquake machine van Tesla werd beweerd ook vette bollocks.

Een HAARP installatie genereerd 3.6MW dat klinkt een boel maar ten eerste is dat vermogen gericht omhoog (niet de aarde in) ten tweede stelt dit vermogen niets voor t.o.v. vermogen van twee tektonische platen die tegen elkaar aandrukken. Alaska ligt dichterbij California en zowel Alaska als Califoria hebben hele instabiele breuklijnen dan zou je daar eerst iets verwachten. Overigens is het wel een gemeten dat bij een aardverschuiving een groot EMV (electro magnetisch veld) gemeten werd. Gespeculeerd wordt of er op dat moment niet kortstondig EM energie vanuit de aarde weglekt (zoals een zonnevlam maar dan op de aarde) of dat het komt door verschillende stoffen in de platen en de hoge kracht.

De zender in Lopik pompt 1MW uit voor UHF om even een beeld te schetsen dat 3.6MW niet eens bijster veel is.

Dus het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

de zender in lopik is omnidirectioneel, en een systeem als haarp kan zijn vermogen bundelen, als een richtantenna maar dan vele malen exacter, denk meer aan het brandpunt wat een vergrootglas maakt...

en dan heb je wel weer genoeg vermogen om van alles uit te kunnen vreten...

(er is btw geen "een haarpcentrale" er is maar 1 haarp en die staat in alaska, er zijn andere installaties die hetzelfde kunnen doen maar die heten anders)

In the United States, there are two related ionospheric heating facilities: the HIPAS, near Fairbanks, Alaska, and (currently offline for reconstruction) one at the Arecibo Observatory[citation needed] in Puerto Rico. The European Incoherent Scatter Scientific Association (EISCAT) operates an ionospheric heating facility, capable of transmitting over 1 GW effective radiated power (ERP), near Tromsø, Norway.[12] Russia has the Sura Ionospheric Heating Facility, in Vasilsursk near Nizhniy Novgorod, capable of transmitting 190 MW ERP.
"We're all mad here."
Op 22-01-2010 8:34:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lamare:
Chris de Boden:

Die spiraal in Noorwegen zou weleens een symbool geweest kunnen zijn veroorzaakt door de Eiscat installatie om aan te geven dat het netwerk voltooid is. (diezelfde dag was er boven Moscow een soort van pyramide ufo te zien)


Op Wanttoknow.nl staat een mijns inziens aannemelijk verhaal dat die spiraal in Noorwegen inderdaad veroorzaakt is door HAARP:

http://www.wanttoknow.nl/overige/een-noorse-spiraal-%E2%80%98n-russische-ufo-en-het-eindrapport-%E2%80%98openheid%E2%80%99-deel-2/

Op 22-01-2010 10:38:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
GM:
Ron B.:

phx:

Ik krijg het gevoel bij, dat destijds met de earthquake machine van Tesla werd beweerd ook vette bollocks.

Een HAARP installatie genereerd 3.6MW dat klinkt een boel maar ten eerste is dat vermogen gericht omhoog (niet de aarde in) ten tweede stelt dit vermogen niets voor t.o.v. vermogen van twee tektonische platen die tegen elkaar aandrukken. Alaska ligt dichterbij California en zowel Alaska als Califoria hebben hele instabiele breuklijnen dan zou je daar eerst iets verwachten. Overigens is het wel een gemeten dat bij een aardverschuiving een groot EMV (electro magnetisch veld) gemeten werd. Gespeculeerd wordt of er op dat moment niet kortstondig EM energie vanuit de aarde weglekt (zoals een zonnevlam maar dan op de aarde) of dat het komt door verschillende stoffen in de platen en de hoge kracht.

De zender in Lopik pompt 1MW uit voor UHF om even een beeld te schetsen dat 3.6MW niet eens bijster veel is.

Dus het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

de zender in lopik is omnidirectioneel, en een systeem als haarp kan zijn vermogen bundelen, als een richtantenna maar dan vele malen exacter, denk meer aan het brandpunt wat een vergrootglas maakt...

en dan heb je wel weer genoeg vermogen om van alles uit te kunnen vreten...

(er is btw geen "een haarpcentrale" er is maar 1 haarp en die staat in alaska, er zijn andere installaties die hetzelfde kunnen doen maar die heten anders)

De zender in Lopik is niet omnidirectioneel, maar straalt af in het horizontale vlak. Dat betekent dus dat de 100kW zender een ERP heeft van 1000kW. Let wel dat ERP een schijnbaar vermogen is, de zender blijft 100kW.
Op 22-01-2010 11:47:37 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lamare:
Ron B.:

phx:

Ik krijg het gevoel bij, dat destijds met de earthquake machine van Tesla werd beweerd ook vette bollocks.

Een HAARP installatie genereerd 3.6MW dat klinkt een boel maar ten eerste is dat vermogen gericht omhoog (niet de aarde in) ten tweede stelt dit vermogen niets voor t.o.v. vermogen van twee tektonische platen die tegen elkaar aandrukken. Alaska ligt dichterbij California en zowel Alaska als Califoria hebben hele instabiele breuklijnen dan zou je daar eerst iets verwachten. Overigens is het wel een gemeten dat bij een aardverschuiving een groot EMV (electro magnetisch veld) gemeten werd. Gespeculeerd wordt of er op dat moment niet kortstondig EM energie vanuit de aarde weglekt (zoals een zonnevlam maar dan op de aarde) of dat het komt door verschillende stoffen in de platen en de hoge kracht.

De zender in Lopik pompt 1MW uit voor UHF om even een beeld te schetsen dat 3.6MW niet eens bijster veel is.

Dus het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.

de zender in lopik is omnidirectioneel, en een systeem als haarp kan zijn vermogen bundelen, als een richtantenna maar dan vele malen exacter, denk meer aan het brandpunt wat een vergrootglas maakt...

en dan heb je wel weer genoeg vermogen om van alles uit te kunnen vreten...

(er is btw geen "een haarpcentrale" er is maar 1 haarp en die staat in alaska, er zijn andere installaties die hetzelfde kunnen doen maar die heten anders)

Voor zover ik de patenten van Eastlund begrepen heb, kan HAARP een laag in de atmosfeer "opladen". Vervolgens kan de over langere tijd verzamelde energie in één klap gedissipeerd worden. Zoiets, als ik het me goed herinner.

Overigens suggereert het hierboven gelinkte verhaal over de spiraal in Noorwegen dat er wel degelijk een netwerk of in ieder geval meerdere HAARP-achtige installaties zijn.
Op 22-01-2010 11:57:46 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
GM:

De zender in Lopik is niet omnidirectioneel, maar straalt af in het horizontale vlak. Dat betekent dus dat de 100kW zender een ERP heeft van 1000kW. Let wel dat ERP een schijnbaar vermogen is, de zender blijft 100kW.

okee, de officiële term is "rondstraler" een antenna die in alle richtingen zend, afhankelijk van de straalrichting van de antenne (polarisatie zo uit mijn hoofd), en dit word heel erg vaak een omni (alle) directionele (richtingen) antenna genoemd in feite zend deze antenna alleen in het horizontale vlak, en voor antenna's noemt men dat omnidirectioneel...

maar dan nog, het blijft muggenziften, want het ging om de vergelijking met haarp, en omdat die als een richtantenna werkt en dat bij lopik niet het geval is gaat die vergelijking dus niet op, en daar ging het mij om...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 22-01-2010 20:40:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Een tijdje terug hoorde ik een Iraanse regeringswoordvoerder verklaren dat niemand bang hoeft te zijn dat Iran met het nucleaire programma atoomwapens gaat produceren, omdat ze die al als verouderd beschouwen. Als ze ook HAARPje gaan spelen kunnen we nog gaan lachen...
Nee, dank u.
Op 22-01-2010 21:00:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Steenslagen:
tjerky:

Een tijdje terug hoorde ik een Iraanse regeringswoordvoerder verklaren dat niemand bang hoeft te zijn dat Iran met het nucleaire programma atoomwapens gaat produceren, omdat ze die al als verouderd beschouwen. Als ze ook HAARPje gaan spelen kunnen we nog gaan lachen...


Ahmadinejab is een jood van geboorte. Bij deze video



staat een commentaar dat ik je niet wil onthouden:

"Wat veel mensen niet weten (Ik kom zelf uit Iran), is dat de Iraanse regering zelf een handje meehelpt om de oorlog te brengen naar Iran. Ahmadinejad, Khamenei, zelfs Khomeinei (overleden) allemaal Vrijmetselaren. Het Iraanse parlement heeft een Piramide met de All Seeing Eye als logo, dit staat zelfs op de Iraanse geldmunten, maar ook op de Amerikaanse dollar (1 Dollar), het is allemaal een schouwspel. Ze zijn in het openbaar vijanden, maar in het echt zijn ze allemaal acteurs van de NEW WORLD ORDER."

Ook in deze video worden vanaf circa 6:32 verhelderende dingen gezegd over Iran:



Op 22-01-2010 21:35:38 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
GM:
Ron B.:

GM:

De zender in Lopik is niet omnidirectioneel, maar straalt af in het horizontale vlak. Dat betekent dus dat de 100kW zender een ERP heeft van 1000kW. Let wel dat ERP een schijnbaar vermogen is, de zender blijft 100kW.

okee, de officiële term is "rondstraler" een antenna die in alle richtingen zend, afhankelijk van de straalrichting van de antenne (polarisatie zo uit mijn hoofd), en dit word heel erg vaak een omni (alle) directionele (richtingen) antenna genoemd in feite zend deze antenna alleen in het horizontale vlak, en voor antenna's noemt men dat omnidirectioneel...

maar dan nog, het blijft muggenziften, want het ging om de vergelijking met haarp, en omdat die als een richtantenna werkt en dat bij lopik niet het geval is gaat die vergelijking dus niet op, en daar ging het mij om...

Ik denk dat het geen muggeziften (is dat een woord?) is. In een reactie vòòr jou werd gesteld dat Lopik met 1000kW zendt, wat niet juist is. Polarisatie is wat anders dan afstraalrichting overigens. En omnidirectioneel is in alle (3-D) richtingen. Taal is uitgevonden om duidelijk te maken wat je bedoeld, toch?
Verder on topic: Hoe bundelt HAARP die straling? In de techniek die ik ken gebruikt men daar schotels voor. De antennes die HAARP gebruikt zien er niet uit alsof ze dat kunnen.
Ik zou graag uitleg zien hoe dat zou moeten werken...
Op 22-01-2010 21:35:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
Steenslagen:

tjerky:

Een tijdje terug hoorde ik een Iraanse regeringswoordvoerder verklaren dat niemand bang hoeft te zijn dat Iran met het nucleaire programma atoomwapens gaat produceren, omdat ze die al als verouderd beschouwen. Als ze ook HAARPje gaan spelen kunnen we nog gaan lachen...


Ahmadinejab is een jood van geboorte. Bij deze video



staat een commentaar dat ik je niet wil onthouden:

"Wat veel mensen niet weten (Ik kom zelf uit Iran), is dat de Iraanse regering zelf een handje meehelpt om de oorlog te brengen naar Iran. Ahmadinejad, Khamenei, zelfs Khomeinei (overleden) allemaal Vrijmetselaren. Het Iraanse parlement heeft een Piramide met de All Seeing Eye als logo, dit staat zelfs op de Iraanse geldmunten, maar ook op de Amerikaanse dollar (1 Dollar), het is allemaal een schouwspel. Ze zijn in het openbaar vijanden, maar in het echt zijn ze allemaal acteurs van de NEW WORLD ORDER."

Ook in deze video worden vanaf circa 6:32 verhelderende dingen gezegd over Iran:



Ben na erg veel lezen enigszins bekend met deze materie, (en dus ook compleet/plot gestoord), maar toch bedankt. Als kind vond ik het al vreemd dat de v.s. en de u.s.s.r. onder dezelfde ster opereerden, maar na veel onderzoek, en met mijn zieltje de diepte in gegaan te zijn begint e.e.a. me langzaamaan duidelijk te worden. Het is een vreemd verhaal allemaal......
Nee, dank u.
Op 22-01-2010 21:55:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
GM:


Ik denk dat het geen muggeziften (is dat een woord?) is. In een reactie vòòr jou werd gesteld dat Lopik met 1000kW zendt, wat niet juist is. Polarisatie is wat anders dan afstraalrichting overigens. En omnidirectioneel is in alle (3-D) richtingen. Taal is uitgevonden om duidelijk te maken wat je bedoeld, toch?

Verder on topic: Hoe bundelt HAARP die straling? In de techniek die ik ken gebruikt men daar schotels voor. De antennes die HAARP gebruikt zien er niet uit alsof ze dat kunnen.
Ik zou graag uitleg zien hoe dat zou moeten werken...

omnidirectioneel word wel degelijk als aanduiding voor een rondstraler antenne gebruikt hoor, ik werk al jaren met dat spul, wat betreft het vermogen zal je wel gelijk hebben, het ging mij puur en alleen om de gelijkstelling tussen een rondstraler en een richtantenne, en die vergelijking is ronduit onjuist...

wb muggenziften:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mierenneuken


als je zelfs de standaard voorlichting vanuit de US had gekeken dan wist je al hoe haarp werkt...

als je die antennes allemaal in een bepaald ritme laat pulseren dan bundelt het signaal zichzelf tot een straal die niet of nauwelijks uitspreid, dus in feite te richten is...
de techniek waarmee dit bundelen gedaan word is volgens mij dezelfde manier als gebruikt word bij extreem richtbare luidsprekers en wapens zoals een Lrad:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Long_range_acoustic_device
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 22-01-2010 22:04:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Steenslagen:
tjerky:

Steenslagen:

tjerky:

Een tijdje terug hoorde ik een Iraanse regeringswoordvoerder verklaren dat niemand bang hoeft te zijn dat Iran met het nucleaire programma atoomwapens gaat produceren, omdat ze die al als verouderd beschouwen. Als ze ook HAARPje gaan spelen kunnen we nog gaan lachen...


Ahmadinejab is een jood van geboorte. Bij deze video



staat een commentaar dat ik je niet wil onthouden:

"Wat veel mensen niet weten (Ik kom zelf uit Iran), is dat de Iraanse regering zelf een handje meehelpt om de oorlog te brengen naar Iran. Ahmadinejad, Khamenei, zelfs Khomeinei (overleden) allemaal Vrijmetselaren. Het Iraanse parlement heeft een Piramide met de All Seeing Eye als logo, dit staat zelfs op de Iraanse geldmunten, maar ook op de Amerikaanse dollar (1 Dollar), het is allemaal een schouwspel. Ze zijn in het openbaar vijanden, maar in het echt zijn ze allemaal acteurs van de NEW WORLD ORDER."

Ook in deze video worden vanaf circa 6:32 verhelderende dingen gezegd over Iran:



Ben na erg veel lezen enigszins bekend met deze materie, (en dus ook compleet/plot gestoord), maar toch bedankt. Als kind vond ik het al vreemd dat de v.s. en de u.s.s.r. onder dezelfde ster opereerden, maar na veel onderzoek, en met mijn zieltje de diepte in gegaan te zijn begint e.e.a. me langzaamaan duidelijk te worden. Het is een vreemd verhaal allemaal......


De zogenaamde werkelijkheid is een dusdanig grote leugen dat het begrijpelijk wordt dat nog maar weinigen kunnen geloven dat ze leven in illusie. Dat is tragisch, maar als je ziet wat mensen dieren aandoen verdient de mens misschien niet beter dan zelf ook prooidier te zijn en als kinderen in Sinterklaastijd voor de gek te worden gehouden.
Op 22-01-2010 22:05:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Je oogkleppen af doen doet ook wel zeer en ik kan goed begrijpen dat veel mensen dit liever niet doen, en "realist" blijven. Ik heb mijn schepen achter me verbrand en dit is dan mijn zaak. De truc is geloof ik toch wel te blijven lachen, en te beseffen dat de beslommeringen op ons planeetje slechts een vlekje op de kosmische kaart betreffen.
Nee, dank u.
Op 22-01-2010 22:24:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
GM:
Ron B.:

GM:


Ik denk dat het geen muggeziften (is dat een woord?) is. In een reactie vòòr jou werd gesteld dat Lopik met 1000kW zendt, wat niet juist is. Polarisatie is wat anders dan afstraalrichting overigens. En omnidirectioneel is in alle (3-D) richtingen. Taal is uitgevonden om duidelijk te maken wat je bedoeld, toch?

Verder on topic: Hoe bundelt HAARP die straling? In de techniek die ik ken gebruikt men daar schotels voor. De antennes die HAARP gebruikt zien er niet uit alsof ze dat kunnen.
Ik zou graag uitleg zien hoe dat zou moeten werken...

omnidirectioneel word wel degelijk als aanduiding voor een rondstraler antenne gebruikt hoor, ik werk al jaren met dat spul, wat betreft het vermogen zal je wel gelijk hebben, het ging mij puur en alleen om de gelijkstelling tussen een rondstraler en een richtantenne, en die vergelijking is ronduit onjuist...

wb muggenziften:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mierenneuken


als je zelfs de standaard voorlichting vanuit de US had gekeken dan wist je al hoe haarp werkt...

als je die antennes allemaal in een bepaald ritme laat pulseren dan bundelt het signaal zichzelf tot een straal die niet of nauwelijks uitspreid, dus in feite te richten is...
de techniek waarmee dit bundelen gedaan word is volgens mij dezelfde manier als gebruikt word bij extreem richtbare luidsprekers en wapens zoals een Lrad:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Long_range_acoustic_device

Ik zal stoppen met mierenplezieren
De standaard voorlichting heb ik nog niet gezien. Ik zal 'm morgen eens bekijken. Hoewel ik betwijfel of daar een degelijk technische uitleg op gegeven zal worden.
Eigenlijk ben ik er al uit: Er bestaan idd antenne arrays die een dalingshoek en het verlengde van een landingsbaan aangeven. Dit zal een gelijke techniek zijn.
Op 22-01-2010 23:12:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Eva: Op 5 januari j.l. vertelde ik mijn psychiater dat ik last had van een zware ‘bromtoon’ in mijn hoofd en het welbekende ‘magnetische’ gevoel rond mijn hoofd en handen, ook werd de pijn op mijn kruin steeds heviger; deze verschijnselen zijn hem inmiddels bekend, ik had ze destijds o.a. ook voor Katrina, New Orleans. Het gesprek met hem is opgenomen en eergisteren – toen ik het nogmaals beluisterde - pas drong het tot me door wat ik mogelijk heb gevoeld en gehoord. Het blijft uiteraard speculatie, maar eigenaardig is het wel. Dat ik het een psychiater meedeelde pleit uiteraard niet voor me, maar ook hij is inmiddels overtuigd dat er mensen bestaan die iets meer kunnen ‘opvangen’ dan de bedoeling is.
(bericht gewijzigd op 24-1-2010 16:09:27)
Op 24-01-2010 3:26:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard: Nou Eva, dat je bij een psychiater komt zou wel eens meet te maken kunne hebben met de maatschappij dan met jou.
Kijk eens hier, misschien is het wat voor je:
http://www.nieuwetijdskind.com/
'Don't forget rule number 6'
Op 24-01-2010 7:07:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Eva:
Gerard:

Nou Eva, dat je bij een psychiater komt zou wel eens meet te maken kunne hebben met de maatschappij dan met jou.
Kijk eens hier, misschien is het wat voor je:
http://www.nieuwetijdskind.com/


Ja, deze sites, boeken, etc. zijn mij reeds jaren bekend, ik heb een vijf jaar oudere broer (hoogbegaafd/hoogsensitief) en twee kinderen (een asperger en een hoogbegaafde add-ster) die ook ‘zo’ zijn. Ze hebben echter niet, zoals ik dat wel heb, de kwetsbaarheid om psychotisch te worden, vandaar de psychiater (+ een geestelijk verzorger, een thuisbegeleider, een spv-er, een bzw-er). Hij heeft overigens ongekend veel begrip en aandacht voor de gevoelens en belevingen zoals ik ze b.v. had voor de aardbeving in Haïti (ik heb hem ooit eens een flink pak ‘leesvoer’gegeven o.a. over HAARP, zoals: http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=7123 ), maar wil voornamelijk voorkomen dat ik er (teveel) last van heb, want dat is als arts zijn voornaamste zorg. Bedankt voor de link..
(bericht gewijzigd op 24-1-2010 16:55:03)
Op 24-01-2010 16:45:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard: @Eva:
Je mag mij, en ieder die dit hier leest en het even laat weten, toevoegen aan je lijstje met mensen die met je meeleven.

'Don't forget rule number 6'
Op 24-01-2010 17:57:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
Gerard:

@Eva:
Je mag mij, en ieder die dit hier leest en het even laat weten, toevoegen aan je lijstje met mensen die met je meeleven.

Count me in!, je hebt trouwens geluk met je vertrouwenspersoon, want meestal beginnen de rapporten van dergelijke lieden met: "patiënt beeldt zich in dat.............."
Nee, dank u.
Op 24-01-2010 18:40:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
afbrutus: @Eva:
Voeg mij ook maar toe aan de lijst.
Het lijkt me erg lastig als je zo'n ingebouwd alarm hebt. Het zou pas nuttig kunnen zijn als je meer informatie doorkreeg. Al was het maar een richting.
Op 24-01-2010 19:34:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden: @EVA:
Idd HSP

Mij mag je ook toevoegen
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 24-01-2010 20:08:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Eva: Nou, da’s lief! En inderdaad is voor mij het eerder lastig dan nuttig, hoewel er ongetwijfeld mensen zullen zijn die het als een ‘gave’ zullen beschouwen o.i.d. en er enorm blij mee zijn. En zeker een pluim voor mijn behandelaar(s), die altijd met enorm veel geduld, inzicht en een open mind geluisterd heeft naar wat ik te vertellen heb, zonder daar direct een psychiatrische kwalificatie aan te verbinden; ze bestaan dus wel, psychiaters met het hart op de juiste plaats..
Dit alles neemt niet weg, dat ik nog steeds niet weet wát ik nou precies heb gevoeld: alleen de aardbeving die in aantocht was, of de aardbeving in aantocht opgewekt door HAARP.
Op 25-01-2010 15:09:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
nupeet:
Eva:

Op 5 januari j.l. vertelde ik mijn psychiater dat ik last had van een zware ‘bromtoon’ in mijn hoofd en het welbekende ‘magnetische’ gevoel rond mijn hoofd en handen, ook werd de pijn op mijn kruin steeds heviger; deze verschijnselen zijn hem inmiddels bekend, ik had ze destijds o.a. ook voor Katrina, New Orleans. Het gesprek met hem is opgenomen en eergisteren – toen ik het nogmaals beluisterde - pas drong het tot me door wat ik mogelijk heb gevoeld en gehoord. Het blijft uiteraard speculatie, maar eigenaardig is het wel. Dat ik het een psychiater meedeelde pleit uiteraard niet voor me, maar ook hij is inmiddels overtuigd dat er mensen bestaan die iets meer kunnen ‘opvangen’ dan de bedoeling is.

Er is toch niets mis mee Eva ,lekker je hart luchten in openheid
Je gevangen weten in de ons omringende artificiële krachtvelden is soms geen pretje ,eva , zeker niet als je zulks als lastig benoemd, ik ben geholpen door te achterhalen waar de geluiden vandaan lijken te komen ,is het je bloed wat stroomt ,externe factoren ,centrale verwarming ,elektrische velden ,buren die het geluid van de t.v. op extra volume hebben staan etc. etc.
Wat ook wel is wil helpen is te mediteren over wie je gedachten denkt,het valt niet mee om de natuurlijke van de niet natuurlijke energie golven te scheiden ,edoch daar alles 1 is ,maakt het verder niet zo veel uit ,laat je niet gek maken ,weten is statisch en wie je bent altijd in beweging.
Unity in the Heart of Diversity
Op 25-01-2010 18:18:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
afbrutus:
Eva:

<knip> Dit alles neemt niet weg, dat ik nog steeds niet weet wát ik nou precies heb gevoeld: alleen de aardbeving die in aantocht was, of de aardbeving in aantocht opgewekt door HAARP.


Dat is ook niet zo eenvoudig te ontdekken. Je zou je ervaringen naast de grafieken van de inductie-magnetometers kunnen leggen. (Zie helemaal boven).
Heb je ook last van andere straling, zoals gsm- en umts-masten?
Op 25-01-2010 20:44:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Eva:
nupeet:
Er is toch niets mis mee Eva ,lekker je hart luchten in openheid
Je gevangen weten in de ons omringende artificiële krachtvelden is soms geen pretje ,eva , zeker niet als je zulks als lastig benoemd, ik ben geholpen door te achterhalen waar de geluiden vandaan lijken te komen ,is het je bloed wat stroomt ,externe factoren ,centrale verwarming ,elektrische velden ,buren die het geluid van de t.v. op extra volume hebben staan etc. etc.
Wat ook wel is wil helpen is te mediteren over wie je gedachten denkt,het valt niet mee om de natuurlijke van de niet natuurlijke energie golven te scheiden ,edoch daar alles 1 is ,maakt het verder niet zo veel uit ,laat je niet gek maken ,weten is statisch en wie je bent altijd in beweging.

Bedankt voor je reactie, ik begrijp dat jij ook het nodige hebt ‘gevoeld’.

afbrutus:
Dat is ook niet zo eenvoudig te ontdekken. Je zou je ervaringen naast de grafieken van de inductie-magnetometers kunnen leggen. (Zie helemaal boven).
Heb je ook last van andere straling, zoals gsm- en umts-masten?


Toen ik een jaar of 15 geleden mijn eerste mobieltje had, kon ik ‘m niet tegen mijn hoofd (oor) houden vanwege het nare ‘magnetische’ gevoel, waardoor het leek alsof mijn tanden en kiezen uit mijn kaken werden getrokken en mijn hersenen tegen de binnenkant van m’n schedel aangedrukt zaten. Ik heb ‘m dan ook vrijwel nooit gebruikt en ook mijn huidige geeft – hoewel stukken minder dan het oudere model – dezelfde sensaties waardoor ik ‘m niet of nauwelijks gebruik. Ook de draadloze laptops gebruik ik niet meer, omdat ik het gevoel had dat ze teveel klachten genereerden.

Maar wat ik me eigenlijk afvraag is of er nog meer mensen zijn die vóór de aardbeving (en misschien destijds voor Katrina of voor andere natuurrampen) dezelfde zaken hebben ervaren, waargenomen in hun lichaam..?!

(bericht gewijzigd op 25-1-2010 23:20:10)
Op 25-01-2010 23:18:46 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh: Ik niet specifiek, ten minste, niet dat ik weet.

Ik herken wel je klachten en heb ze -in veel mindere mate overigens- zelf ook.

Bij mijn eerste telefoon wist ik een paar tellen voor dat ding afging al dat er een belletje aan zat te komen (je beeldbuistv weet dat ook en begint te brommen). ook bluetooth en wifi hebben lang geduurd voor mijn lichaam het kon accepteren.

Ik vermoed dat als we allemaal een dagboek van onze gevoelens bij hielden, we op de dagen dat HAARP losgaat allemaal een off-day zouden blijken te hebben gehad.
ALLES IS WAAR
Op 26-01-2010 0:44:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard: @Eva: Hooggevoelige personen raken sneller overvoerd dan gemiddeld gevoelige mensen. Het is goed om daarmee om te leren gaan. Vaak ook handig om jezelf af te schermen voor dingen die je anders te veel zouden kunne worden. Ik denk dat je via onderstaande link wel een paar handige tips kunt vinden:
http://www.nieuwetijdskind.com/category/heldervoelen-helderweten-helderziend
'Don't forget rule number 6'
Op 26-01-2010 1:04:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Eva:

Nou, da’s lief! En inderdaad is voor mij het eerder lastig dan nuttig, hoewel er ongetwijfeld mensen zullen zijn die het als een ‘gave’ zullen beschouwen o.i.d. en er enorm blij mee zijn. En zeker een pluim voor mijn behandelaar(s), die altijd met enorm veel geduld, inzicht en een open mind geluisterd heeft naar wat ik te vertellen heb, zonder daar direct een psychiatrische kwalificatie aan te verbinden; ze bestaan dus wel, psychiaters met het hart op de juiste plaats..
Dit alles neemt niet weg, dat ik nog steeds niet weet wát ik nou precies heb gevoeld: alleen de aardbeving die in aantocht was, of de aardbeving in aantocht opgewekt door HAARP.


een gave? misschien...
een keuze? helaas niet...

even wat anders btw, als ik mij niet vergis was 8 januari een belangrijke datum wat betreft een bepaalde overgang naar weet ik wat, ik hecht er niet zoveel waarde aan dus vraag me niet naar de details, maar wat ik wel weet is dat aardbevingen en andere ongein van moeder natuur zich redelijk aan die patronen houden over het algemeen, dus wie weet...

(ik heb dat soort ervaringen waar je het over hebt volgens mij ook wel, maar ik houd mij er eigenlijk niet meer zo mee bezig en heb het grotendeels afgesloten)
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 26-01-2010 19:57:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
ThoTh:

Bij mijn eerste telefoon wist ik een paar tellen voor dat ding afging al dat er een belletje aan zat te komen...

komt me bekend voor
is mij ook heel erg vaak overkomen, toevallig ook gevoelig voor hoge tonen, zoals een tv die op standby staat kunnen "horen"?
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 26-01-2010 20:00:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Eva:
Gerard:

@Eva: Hooggevoelige personen raken sneller overvoerd dan gemiddeld gevoelige mensen. Het is goed om daarmee om te leren gaan. Vaak ook handig om jezelf af te schermen voor dingen die je anders te veel zouden kunne worden. Ik denk dat je via onderstaande link wel een paar handige tips kunt vinden:
http://www.nieuwetijdskind.com/category/heldervoelen-helderweten-helderziend

Er staan inderdaad een aantal ‘weetjes’ die ik nog níet wist, altijd handig..
Op 27-01-2010 13:20:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Eva:
Ron B.:
(ik heb dat soort ervaringen waar je het over hebt volgens mij ook wel, maar ik houd mij er eigenlijk niet meer zo mee bezig en heb het grotendeels afgesloten)

Hypergevoelig (zoals mijn moeder het noemde) was ik als kind al; er waren dagen dat ik geen kleding op m’n huid en geen schoenen aan mijn voeten kon verdragen en als de tentopening maar een paar centimeter anders t.o.v. het jaar ervoor was neergezet, ik er de hele vakantie over bleef mekkeren.
Maar het heftige ‘magnetische’ gevoel rond mijn hoofd en de scherpe pijn op mijn kruin heb ik pas sinds 2004, toen mijn kruin voor de eerste keer volledig geopend werd en de pijn duurde van eind juli 2004 tot augustus 2005. Volgens de neuroloog wees de hersenscan niks bijzonders uit (zoals ik zelf al vermoedde) en is het gewoon een kwestie van ‘ermee leren leven’, zoals anderen (jij) blijkbaar allang doen.
Op 27-01-2010 14:15:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard: Eva: Jij bent precies goed zoals je bent, zo is het immers bedoeld. je omgeving zal het lang niet altijd begrijpen, want de meeste mensen zijn niet zo gevoelig. Maar wat jij hebt is uiterst waardevol. Ga het positief benoemen, zie bijvoorbeeld dat je het niet prettig vond dat die tent net even anders stond en dat je het opmerkte. Je hebt blijkbaar een heel goed geheugen en er is iets in je waarvoor het belangrijk is dat zo'n tent, of nu de caravan;-), hetzelfde staat als de vorige keer. Dus je mekkert niet, je geeft iets aan dat voor jou belangrijk is.
Zoek geen oplossing in een wereld die dingen bestrijdt, wegsnijdt bestraald, enzovoort, maar liever bij mensen die je kunnen helpen met wegwijs te worden in wat bij jou past. Je bent sensitief en intelligent genoeg om de juiste persoon te vinden.
'Don't forget rule number 6'
Op 27-01-2010 14:53:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Dit kan ook een oplossing zijn...
Nee, dank u.
Op 27-01-2010 18:15:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Als het niet helpt, dan moet je deze maken, succes gegarandeerd!
Nee, dank u.
Op 27-01-2010 18:23:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : Is lood niet effectiever? Wel zwaarder natuurlijk. En loodhoedje klinkt minder geinig...
Is it electrickery?
Op 27-01-2010 18:42:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Een loden helm bezorgt je meteen een gebroken nek, zodat men vanuit praktische overweging voor aluminium gekozen heeft.
Nee, dank u.
Op 27-01-2010 18:51:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi: Kunnen jullie ook wanneer er geen ontvangst is op een radio maar wel goed afgestelt staan (maw als je een kapotte antenne hebt) de stam van de antenne beetpakken en dan perfecte ontvangst krijgen?

En kunnen jullie wanneer een batterij op is die weer voor + - 1/4e vullen door em tussen jullie vingers te houden?



p.s. aluminium is een supergeleider niet een superafstoter, door zon ding te dragen vererger je juist het probleem.
(bericht gewijzigd op 27-1-2010 18:55:50)
Op 27-01-2010 18:54:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : @EOI , dat met die antenne wel, maar een batterij herladen is me nog niet gelukt. Wel voel ik vaak mijn mobiel in mijn broekzak gloeien. Gek genoeg ook als ik hem helemaal niet op zak heb. Ik voel dan een hete 'afdruk' van dat ding op mijn bovenbeen. (I shit you not!)
Is it electrickery?
Op 27-01-2010 19:04:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky:
eoi:

Kunnen jullie ook wanneer er geen ontvangst is op een radio maar wel goed afgestelt staan (maw als je een kapotte antenne hebt) de stam van de antenne beetpakken en dan perfecte ontvangst krijgen?

En kunnen jullie wanneer een batterij op is die weer voor + - 1/4e vullen door em tussen jullie vingers te houden?



p.s. aluminium is een supergeleider niet een superafstoter, door zon ding te dragen vererger je juist het probleem.

Haha, ja, kan ik allebei. Het is vrij logisch, als je de antenne vastpakt, dan ben je zelf a.h.w. de antenne, maar toen ik 5 was vond ik dat best wel spooky,(nu nog steeds) dat de radio door je heen gaat....Accu's en batterijen hebben bij opwarming nog enige stroom, maar als kind heeft dit iets magisch... p.s. alu-hoedje is nu juist een NWO uitvinding om juist de argwanendsten dubbel te beïnvloeden..
(bericht gewijzigd op 27-1-2010 20:03:26)
Nee, dank u.
Op 27-01-2010 19:12:51 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
studentje:
Emie :

@EOI , dat met die antenne wel, maar een batterij herladen is me nog niet gelukt. Wel voel ik vaak mijn mobiel in mijn broekzak gloeien. Gek genoeg ook als ik hem helemaal niet op zak heb. Ik voel dan een hete 'afdruk' van dat ding op mijn bovenbeen. (I shit you not!)

ik neem mijn telefoon vaak op nog voordat hij moet overgaan. vooral met sms'jes maar ook wel vaak als ik gebeld wordt. soms krijg ik hoofdpijn van mijn telefoon. als ik mijn mobiel dan op een afstand van ca. 2 meter houd is het meestal direct over. ik hoor mijn internet trouwens ook.
iedere vlieg wordt ooit een vloog.
Op 27-01-2010 19:41:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Eva:
Gerard:
Zoek geen oplossing in een wereld die dingen bestrijdt, wegsnijdt bestraald, enzovoort, maar liever bij mensen die je kunnen helpen met wegwijs te worden in wat bij jou past. Je bent sensitief en intelligent genoeg om de juiste persoon te vinden.

Uiteraard is het prettig jezelf onder te dompelen in het warme bad van een ‘wereld’ die je begrijpt, maar het geeft mij persoonlijk altijd veel meer voldoening om respect af te dwingen van mensen die er heel andere denkbeelden op nahouden (daarbij hinkepink ikzelf ook altijd tussen twee werelden), misschien is het een (onbewust?) verlangen om twee schijnbaar onverenigbare werelden, te laten samensmelten. Ofzoiets..
Op 28-01-2010 11:19:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
vosje: Mijn leraar Nederlands wil dat we aparte verslagen van Haïti gaan maken. Dit kan ik er goed voor gebruiken!
(bericht gewijzigd op 20-2-2010 13:42:51)
If time doesn't matter, distance also won't.
Op 08-02-2010 10:41:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
vosje: Hè Bah! Ik had het mooi verwerkt in het stukje over aardbevingen, maar mijn leraar vond dat er veel stukjes over aardbevingen waren, iedereen met een stukje over aardbevingen, behalve sommige, moeten het overnieuw doen…. Nu moet ik een stukje over hulp maken .
(bericht gewijzigd op 20-2-2010 13:47:42)
If time doesn't matter, distance also won't.
Op 08-02-2010 10:50:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
vosje: Het was best goed gelukt, en hij heeft het niet eens gelezen…
(bericht gewijzigd op 20-2-2010 13:51:33)
If time doesn't matter, distance also won't.
Op 08-02-2010 10:57:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
afbrutus: Wat ga je precies erin zetten, Vosje? N.B. in een Nederlands verslag zou ik hier "veranderd", met een d, schrijven... ;-)
Op 08-02-2010 11:00:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist:
ThoTh:


Ik vermoed dat als we allemaal een dagboek van onze gevoelens bij hielden, we op de dagen dat HAARP losgaat allemaal een off-day zouden blijken te hebben gehad.


Ik weet nog dat ik een verschrikkelijke pot heb zitten schijten voor dat de aardbeving plaatsvond.
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 08-02-2010 17:23:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
vosje:
panna:

Waarom zou je uberhaubt een aardbevingsmachine maken?? Omdat aardbevingen fun zijn?


De mens doet wel vaker rare dingen
(bericht gewijzigd op 20-2-2010 13:55:49)
If time doesn't matter, distance also won't.
Op 20-02-2010 13:49:38 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
bert:
vosje:

panna:

Waarom zou je uberhaubt een aardbevingsmachine maken?? Omdat aardbevingen fun zijn?


De mens doet wel vaker rare dingen


Vosje, ga je eens eerst verdiepen in zaken als HAARP en illuminatie en NWO voordat je zo'n vraag stelt. Maar mocht je daar het antwoord op hebben dan ben ik bang dat dat niet op prijs gesteld wordt door je leraar en je een dikke onvoldoende krijgt.
Op 20-02-2010 14:21:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden: Eh....nou, wat er afgelopen nacht dan weer gebeurt is dan

Ik denk dat de Russen een HAARP-achtig beampie op s'Gravenhage hebben gericht
Het is ook al de hele dag al zo'n mooi weer en nam afgelopen nacht toen ik ff mijn hondje liet schijten in het Noord-Westen(vanuit hier gezien(Hoogvliet, wijk Westpunt) ligt daar geografisch gezien Den-Haag) een schitterend Poollicht achtige spiraal waar Hahahaha

Iig vier ik de val van het kabinet met een stukje zelfgebakken appeltaart en vers geklopte slagroom en ik ga straks nog ff lekker koken. Ben gelijk een stuk minder depressief.
(bericht gewijzigd op 20-2-2010 18:56:31)
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 20-02-2010 18:52:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Hubble: En voor hetzelfde geldt is H.A.A.R.P niets meer dan een hersenspinsel.....

De 'mannelijke' versie van Hubble
Op 21-02-2010 16:17:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden: HAARP bestaat wel echt, maar de waarheid erachter zal altijd wel bij speculeren blijven.
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 21-02-2010 16:54:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
bert: Was het maar zo! Ik heb toen ik in Alaska was de enorme hoeveelheid antennes etc. zien staan. Kan niet anders, het is zoveel, dat zie je niet over het hoofd!
Hubble:

En voor hetzelfde geldt is H.A.A.R.P niets meer dan een hersenspinsel.....

Op 22-02-2010 9:42:38 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden