In ons artikel over Maca kon u al lezen wat voor wonderknol dat schijnt te zijn. Het wekte duidelijk nieuwsgierigheid op en, hoewel één iemand reeds afhaakte omwille van bloeddrukproblemen, zien de eerste signalen er goed uit. Van meer energie, een hoger libido en geregulariseerde hormonen tot aan dé oplossing voor erectieproblemen of erectiestoornissen: het schijnt te kunnen met pilletjes afkomstig van de Maca-knol die uitsluitend hoog in de Andes groeit. Nog beter nieuws: u hoeft zelf niet naar de Andes want dankzij Frontier Bookshop kunt u bij GW een pot Maca-pillen winnen!

De Maca knol helpt bij erectiestoornissen, erectieproblemen en meer
(Maca, de wonderwortel)

Het potje dan u kunt winnen bevat 100 capsules van 525 milligram. Maca bestaat ook in een zwaardere variant, maar 525 milligram is mooi om mee te beginnen. Frontier Bookshop in Amsterdam stelt 1 potje ter beschikking. Kost normaal 19,90 euro.
Voor wie niet wil wachten op de uitkomst van de webstrijd: naast de pillen kunt u de Maca ook in poedervorm bij de Frontier Bookshop kopen. Voor een potje Maca-poeder van een kwart kilo betaalt u 6,95.

U maakt kans als u indruk weet te maken met een antwoord op de volgende vraag:

Waarvoor wilt u de Maca gebruiken?

Tot 10 april kunt u meedoen. Daarna maken we de winnaar of winnares bekend. Aan hem of haar willen we alvast meegeven dat het spul op eigen risico wordt gebruikt en dat we, bij de minste vreemde gewaarwording - of zelfs eerder -, aanraden een dokter te raadplegen. Kwestie van onszelf indekken en u waarschuwen. Als u dan toch onverwacht dood komt te vallen, dan was u er twee waard.
eoi: ik wil de maca gebruiken om het aan de honden van de buren te voeren in de hoop dat dat minder sporen achterlaat. (of in iedergeval minder verdachte sporen)

van moord ja. Ik ga zon beest immer niet verkrachten natuurlijk :/
denk daar dan ook niet aan.
Op 21-03-2010 13:01:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
eoi:

ik wil de maca gebruiken om het aan de honden van de buren te voeren in de hoop dat dat minder sporen achterlaat. (of in iedergeval minder verdachte sporen)

van moord ja. Ik ga zon beest immer niet verkrachten natuurlijk :/
denk daar dan ook niet aan.

Niet helemaal lekker wakker geworden vandaag?
United as one. Divided by zero.
Op 21-03-2010 13:04:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden:
eoi:

ik wil de maca gebruiken om het aan de honden van de buren te voeren in de hoop dat dat minder sporen achterlaat. (of in iedergeval minder verdachte sporen)

van moord ja. Ik ga zon beest immer niet verkrachten natuurlijk :/
denk daar dan ook niet aan.


Tegen hondengeblaf kun je natuurlijk ook gewoon oordopjes in doen.

Blijf je er last van houden, verzamel dan bewijsmateriaal en confronteer je buurman ermee, helpt dat nog niet, dan is een gang naar de rechtbank onvermijdelijk
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 21-03-2010 13:48:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ganzfeld: Ik wil het gebruiken zodat ik wat meer energie krijg om wat vaker hier reaxies te schrijven. Of is mijn kans nu verkeken?
Op 21-03-2010 15:19:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi:
Chris de Boden:

eoi:

ik wil de maca gebruiken om het aan de honden van de buren te voeren in de hoop dat dat minder sporen achterlaat. (of in iedergeval minder verdachte sporen)

van moord ja. Ik ga zon beest immer niet verkrachten natuurlijk :/
denk daar dan ook niet aan.


Tegen hondengeblaf kun je natuurlijk ook gewoon oordopjes in doen.

Blijf je er last van houden, verzamel dan bewijsmateriaal en confronteer je buurman ermee, helpt dat nog niet, dan is een gang naar de rechtbank onvermijdelijk

dmv een rechtzaak kan ik mischien sneller verhuizen, dit probleem (en andere overlast overigens bij) speelt al jaren, en de wooncorporatie doet er niks aan want het is hier gewoon de dump-buurt voor ze en het is allemaal niks waard in centen.

Ik sta nu onderhand al 4 maanden op no.1 op de wachtlijst voor een nieuwe woning, en zit tegen een depressie aan onderhand vanwegen slaap problemen, en al die problemen zijn ook allang bekend bij instanties.

Ik slaap al met oordoppen sterker nog ik heb de hele dag oordoppen ingehad vandaag omdat ik er niet meer tegen kan.
Op 21-03-2010 16:05:45 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
nupeet: Het stadium van indruk maken heb ik gelukkig achter de rug.
Unity in the Heart of Diversity
Op 21-03-2010 19:34:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ourobouros: ik kan extra energie gebruiken om elke week een verkoopbaar schilderij te produceren zodat ik geen enge baan hoef te zoeken om weeral eens te overleven

aan de andere kant, het enige dat nog werkt van me is mijn libido, en met die maca erbovenop, en geen vriendin............., dan heb ik natuurlijk ook weeral geen handen vrij om te schilderen

ach, maar misschien kan ik dan doeken beschilderen met mijn...

STUUR MAAR OP DIE MACA !!!

niets is iets, niet?
Op 21-03-2010 21:19:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
ourobouros:

aan de andere kant, het enige dat nog werkt van me is mijn libido, en met die maca erbovenop, en geen vriendin............., dan heb ik natuurlijk ook weeral geen handen vrij om te schilderen

zozo, met 2 handen zelfs...
United as one. Divided by zero.
Op 21-03-2010 21:56:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi: ik vind het een goede zaak dat ik steeds vaker andere mensen ook het woord weeral zie gebruiken wel.
(bericht gewijzigd op 22-3-2010 1:08:28)
Op 22-03-2010 1:08:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
eoi:

ik vind het een goede zaak dat ik steeds vaker andere mensen ook het woord weeral zie gebruiken wel.

Vlamingen zeker. Net als 'vooraleer', hier op GW lekker veel gebruikt woord.
Is it electrickery?
Op 22-03-2010 11:54:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ourobouros: tja, die Amerikaanse vervlakking die alle aspecten van de samenleving hol en oppervlakkig maakt en taal simplificeert, sijpelt slechts traag door bij ons, boertige zuiderburen

jullie zijn ons WEERAL voor
(bericht gewijzigd op 22-3-2010 12:21:07)
niets is iets, niet?
Op 22-03-2010 0:19:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
ourobouros:

tja, die Amerikaanse vervlakking die alle aspecten van de samenleving hol en oppervlakkig maakt en taal simplificeert, sijpelt slechts traag door bij ons, boertige zuiderburen

jullie zijn ons WEERAL voor

Boertig? Hoeders van de taal en de schoonheid juist! Hou die Amerikaanse vervlakking zo ver mogelijk, zo lang mogelijk weg!
Is it electrickery?
Op 22-03-2010 0:24:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Le_n00b: Hm ben nog jong, als ik het nou aan mijn vriendin en aan mezelf voer, komt er dan nog wel wat van mijn studie?
Op 22-03-2010 13:53:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
karel de blote: Ik heb liever McDonald's dan die wortel
echte schoonheid is naakt
Op 22-03-2010 16:38:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mvmarion: Nou ik (en mijn vrouw) kan wel wat extra energie gebruiken. We zitten in een energiecrisis. Na 2 jaar elke dag om 5 uur wakker te worden van die kleine van ons, die op geen enkele manier over te halen is om wat langer te slapen, ben ik zo ongeveer wel alle energie kwijt. En hem elke elke dag bij opa en oma te laten slapen is ook niet echt een optie, lol. Misschien dat Maca ons lichtje weer wat helderder kan laten branden. Ik ben er erg nieuwsgierig naar. En als het spul hier plaatselijk niet was uitverkocht had ik ook al een potje in mijn bezit gehad. Nu wacht ik het maar even af.
Op 28-03-2010 21:27:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Cheshire Cat: Ik heb geen Maca nodig....mhh dat klinkt ook weer als indruk maken...
"We're all mad here."
Op 29-03-2010 3:29:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard:
mvmarion:

Nou ik (en mijn vrouw) kan wel wat extra energie gebruiken. We zitten in een energiecrisis. Na 2 jaar elke dag om 5 uur wakker te worden van die kleine van ons, die op geen enkele manier over te halen is om wat langer te slapen, ben ik zo ongeveer wel alle energie kwijt. En hem elke elke dag bij opa en oma te laten slapen is ook niet echt een optie, lol. Misschien dat Maca ons lichtje weer wat helderder kan laten branden. Ik ben er erg nieuwsgierig naar. En als het spul hier plaatselijk niet was uitverkocht had ik ook al een potje in mijn bezit gehad. Nu wacht ik het maar even af.
Kind standaard bij je in bed laten slapen. Het meest natuurlijke.
'Don't forget rule number 6'
Op 29-03-2010 4:31:45 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mvmarion: JA, doen we ook wel zo nu en dan. Maar van slapen komt het dan niet meer. Hij weet zich altijd zo te wirmen dat hij met het hoofd op een van onze lichamen ligt en dan trapt hij de ander in de lenden. En hij went zo snel aan het bij 'mama en papa slapen' dat hij elke nacht steevast rond een uur of 2 wakker wordt daarvoor. En het is niet de bedoeling dat het mannetje bij ons blijft slapen tot ie het huis uitgaat. We willen ook nog wel een beetje romatiek in ons leven
Op 29-03-2010 9:45:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard: Het is ook wel gecompliceerd. Maar ik denk dat het beste is om vanaf de geboorte bij moeder in bed te liggen, zo doen alle zoogdieren dat, uitgezonderd de zeezoogdieren, daar zwemmen ze bij moeder. Na de periode die de natuur daarvoor aangeeft, zal het kind niet meer steeds bij moeder zijn. Ik ben wel benieuwd of er ouders zijn die dit geprobeerd hebben. Ik vind het zelf nogal voor de hand liggen, maar da's mijn afwijking: de natuur weet het het best.
'Don't forget rule number 6'
Op 29-03-2010 11:11:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ourobouros: @mvmarion
probeer het kind eens later in bed te steken 's avonds begin met een dik uur, en kijk wat het geeft
niets is iets, niet?
Op 05-04-2010 13:19:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mvmarion: @ourobouros:
Dat dachten wij in eerste instantie ook als oplossing. Maar vreemd genoeg blijkt zijn interne wekkertje hem toch weer net zo vroeg wakker te maken.
Ook het verduisteren van het dakraam gaf geen resultaat. En we zijn zelfs nagegaan of er niet iemand rond die tijd in de buurt een bepaald lawaai maak waardoor hij wakker wordt. Allemaal tevergeefs.
Op 06-04-2010 11:36:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Clavius:
mvmarion:

Nou ik (en mijn vrouw) kan wel wat extra energie gebruiken. We zitten in een energiecrisis. Na 2 jaar elke dag om 5 uur wakker te worden van die kleine van ons, die op geen enkele manier over te halen is om wat langer te slapen, ben ik zo ongeveer wel alle energie kwijt. En hem elke elke dag bij opa en oma te laten slapen is ook niet echt een optie, lol. Misschien dat Maca ons lichtje weer wat helderder kan laten branden. Ik ben er erg nieuwsgierig naar. En als het spul hier plaatselijk niet was uitverkocht had ik ook al een potje in mijn bezit gehad. Nu wacht ik het maar even af.


Ik denk dat je de oplossing beter kunt zoeken bij de oorzaak, ipv symptoombestrijding.

Persoonlijk gruwel ik ervan, bij de gedachte dat mijn kind bij ons zou slapen. Wat een ander als natuurlijk ervaart, ervaar ik dus weer als verschrikkelijk. Dus, wat is objectief natuurlijk?

Al wat ons kind nodig had om wat langer te slapen was een nachtlampje. Een supersimpel klein ledje dat aangaat als de kamer donker wordt. Dus niet verduisteren, maar juist wat meer licht op de kamer deed bij ons wonderen.

(Nu nog een slot op de deur, voor als het gaat lopen... Serieus, ik moet er écht niet aan denken.)
I might just be saying that to get you mad...
Op 06-04-2010 15:56:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
mvmarion:

@ourobouros:
Dat dachten wij in eerste instantie ook als oplossing. Maar vreemd genoeg blijkt zijn interne wekkertje hem toch weer net zo vroeg wakker te maken.
Ook het verduisteren van het dakraam gaf geen resultaat. En we zijn zelfs nagegaan of er niet iemand rond die tijd in de buurt een bepaald lawaai maak waardoor hij wakker wordt. Allemaal tevergeefs.

mijn "biologische klok" moet ik minimaal 2 weken "bijstellen" voordat hij een uurtje verschuift, dus heb je dat wel minimaal 2 weken volgehouden? zo niet dan het je een grote kans dat hij/zij nog gewoon in het oude ritme zat...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 06-04-2010 21:14:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mvmarion: Ja dat nachtlampje was ook iets dat we hebben uitgeprobeerd. In eerte instantie leek het effect te hebben, maar na een paar dagen was dat effect (een half uurtje later wakker) ook weer weg.
En inderdaad Ron je heb gelijk je moet iets wel een flinke tijd uitproberen alvorens je kan concluderen dat het wel/niet werkt. We hebben zelfs gespeeld met de temperatuur maar ook daar is hij niet gevoelig voor. En wees gerust, in de afgelopen 2 jaar hebben we alles genoeg tijd gegeven om het z'n effect te laten hebben maar voorlopig hebben we 'het' nog niet gevonden. We dachten het pas gevonden te hebben, namelijk dat de babyfoon de veroorzaker was (draadloos geval , dus misschien is ons ventje wel erg gevoelig voor die straling), maar het bleek een 'dode mus'. Want soms heeft hij een dag (in de paar maanden) dat hij tot 7 uur doorslaapt. Na 2 dagen was hij weer net zo vroeg wakker. Ik had bijna het eureka gevoel We laten de babyfoon nu maar uit. Want zonder word ik toch wel wakker als er wat is, ben ik nu achter..
Op 08-04-2010 10:20:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Clavius:
mvmarion:

Ja dat nachtlampje was ook iets dat we hebben uitgeprobeerd. In eerte instantie leek het effect te hebben, maar na een paar dagen was dat effect (een half uurtje later wakker) ook weer weg.
En inderdaad Ron je heb gelijk je moet iets wel een flinke tijd uitproberen alvorens je kan concluderen dat het wel/niet werkt. We hebben zelfs gespeeld met de temperatuur maar ook daar is hij niet gevoelig voor. En wees gerust, in de afgelopen 2 jaar hebben we alles genoeg tijd gegeven om het z'n effect te laten hebben maar voorlopig hebben we 'het' nog niet gevonden. We dachten het pas gevonden te hebben, namelijk dat de babyfoon de veroorzaker was (draadloos geval , dus misschien is ons ventje wel erg gevoelig voor die straling), maar het bleek een 'dode mus'. Want soms heeft hij een dag (in de paar maanden) dat hij tot 7 uur doorslaapt. Na 2 dagen was hij weer net zo vroeg wakker. Ik had bijna het eureka gevoel We laten de babyfoon nu maar uit. Want zonder word ik toch wel wakker als er wat is, ben ik nu achter..


En gewoon wat strenger zijn?

Ik weet niet hoe oud je kindje is, maar je bent al twee jaar bezig. Dan is die toch wel oud genoeg om te leren dat hij pas uit bed mag als papa en mama hem er uit halen. Dat hij andere niet moet wekken. Dat hadden we haar snel aangeleerd, door haar 's ochtends pas te halen als ze niet meer huilde. Daardoor is ze waarschijnlijk gaan vermoeden dat als ze huilt, dat ze dan zéker niet eruit mag.

Die van ons is nu zeker een uur vóór ons wakker. Als ik er 's ochtens vroeg uit moet, dan hoor ik haar wel eens spelen of zachtjes 'praten'.
I might just be saying that to get you mad...
Op 08-04-2010 11:24:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mvmarion: Tja, uit laten huilen is ook iets dat we hebben uitgeprobeerd en zoals veel (ik denk wel alle) ouders weten is dat in het begin haast onmogelijk. Maar hoe lang moet je zo'n ventje laten huilen? we begonnen met een half uurtje, maar na de grens telkens met een kwartiertje te hebben verhoogd vond ik een uur en een kwartier toch lang genoeg (je gaat de minuten liggen tellen op de wekker). Misschien ben ik te zwak, maar ja je hebt de hoop dat het in de volgende weken/maanden wel goed komt. Zolang laten huilen dat doe je zo'n ventje (hij is bijna twee) niet aan, vind ik dan.
Soms wordt hij wel in het midden van de nacht (zeg 2 of 3 uur) wakker en dan lukte het wel hem na een tijdje huilen weer te laten slapen.
Maar je hebt gelijk in het punt dat hij ondertussen wel zou moeten kunnen leren dat hij op zichtzelf zou moeten kunnen spelen. Sommige kinderen zijn daar misschien wel sneller mee. Ik weet het niet.
Op 08-04-2010 11:30:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Clavius:
mvmarion:

Tja, uit laten huilen is ook iets dat we hebben uitgeprobeerd en zoals veel (ik denk wel alle) ouders weten is dat in het begin haast onmogelijk. Maar hoe lang moet je zo'n ventje laten huilen? we begonnen met een half uurtje, maar na de grens telkens met een kwartiertje te hebben verhoogd vond ik een uur en een kwartier toch lang genoeg (je gaat de minuten liggen tellen op de wekker). Misschien ben ik te zwak, maar ja je hebt de hoop dat het in de volgende weken/maanden wel goed komt. Zolang laten huilen dat doe je zo'n ventje (hij is bijna twee) niet aan, vind ik dan.
Soms wordt hij wel in het midden van de nacht (zeg 2 of 3 uur) wakker en dan lukte het wel hem na een tijdje huilen weer te laten slapen.
Maar je hebt gelijk in het punt dat hij ondertussen wel zou moeten kunnen leren dat hij op zichtzelf zou moeten kunnen spelen. Sommige kinderen zijn daar misschien wel sneller mee. Ik weet het niet.


Nou voor het ventje is het natuurlijk ook verwarrend. Hij is het nu zo gewend. Het is véél moeilijker om iets af te leren, of om een wijziging aan te brengen, dan van meet af aan een ritme opbouwen. "Waarom komen papa en/of mama nu ineens niet meer?"
I might just be saying that to get you mad...
Op 08-04-2010 0:33:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mvmarion: Ja dat klopt helemaal. Daar zijn we ons wel degelijk van bewust. Het proberen te laten doorhuilen probeerden we al toen hij nog niet eens 1 jaar was. (wat ook wordt aangeraden) Het lijkt erop dat hij het langer vol kan houden dan papa en mama. (slim manneke)
Op 09-04-2010 13:00:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Kat: Ga het kindje van jou bij een onhaal of naar een kribbe.
Misschien laten ze je kind daar te lang slapen. (?)
Een flinke tocht buiten dan ,een klein beetje warme melke/pap dan in badje en in bedje. Ik heb er 6 , nu zijn het pubers en geloof me ook deze houden je soms nachtenlang wakker. Als het kind niet ziek is, zou ik het laten huilen tot het slaapt. Jou kind weet, als ik lang genoeg huil, komen ze wel.Speel niet het spel mee, eens daar dan daar, en dan......pfff je zou voor minder in de war zijn. Een vast patroon(uur, pap, bad, bed) is het beste voor het kindje.
een lampje of deur op een kier doet soms wonderen.
kruip ook eens vroeger in bed, kindjes voelen aan als hun ouders
gestrest zijn.
Op 09-04-2010 20:17:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Clavius:
Kat:

Een vast patroon(uur, pap, bad, bed) is het beste voor het kindje.
een lampje of deur op een kier doet soms wonderen.


Jah dat klopt ook. Mijn schoonmoeder raadde ons ook een rotsvast ritme/patroon aan. Ook daar plukken we vruchten van, volgens mij.
I might just be saying that to get you mad...
Op 10-04-2010 9:51:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mvmarion: Daar ben ik ook helemaal voor. Dat vaste patroon proberen we inderdaad ook zoveel mogelijk vast te houden.
Hij gaat inderdaad ook naar de creche maar daar weet hij overdag ook mestal maar 1/2 uurtje te slapen (thuis vaak iets langer). Normaal gesproken is 1 1/2 tot 2 uur bij andere kinderen.
Dat papje doen we ook elke dag.
Maar ik denk dat je gelijk hebt, toch wat standvastiger zij en weer eens proberen te laten huilen. We gaan het zien.

Chris de Boden trouwens gefeliciteerd. Je woont geloof ik ook in Hoogvliet heb ik wel eens gelezen.
(bericht gewijzigd op 12-4-2010 12:26:47)
Op 10-04-2010 11:59:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
vince: Kinderen tussenin omdat dat in de dierenwereld ook zo gaat: appels met peren he..ik zie beren en leeuwen soms denken: "hadden ze maar een eigen kamer". Enne, structuur en regelmaat voor kinderen is goed in grote lijnen. Echter, onze mini/me's lekker vanaf dag 1 in eigen bed, soms ff een uurtje nadat ze (te vroeg!!) wakker zijn erbij kruipen. Verder lekker eten wat t potje schaft op tijden zoals die ons uitkomen..en voila: ze zijn flexibel, zeuren en jengelen nauwelijks, eten alles en gaan goed op school. Ach, ieder z'n ding...s6!
Op 10-04-2010 13:59:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden: In ieder geval wil ik de volledige redactie bedanken voor de gewonnen prijs en ik beloof het iig nuttig te besteden

Dit was wel een grote verrassing toen ik achter mijn pc kroop.

Nogmaals, bedankt
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 10-04-2010 14:38:42 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Chris de Boden:

In ieder geval wil ik de volledige redactie bedanken voor de gewonnen prijs en ik beloof het iig nuttig te besteden

Dit was wel een grote verrassing toen ik achter mijn pc kroop.

Nogmaals, bedankt

Hee gefeliciteerd Chris! Iemand die er zoveel baat bij heeft, verdient een extra portie!
Is it electrickery?
Op 10-04-2010 14:53:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden:
Emie :

Chris de Boden:

In ieder geval wil ik de volledige redactie bedanken voor de gewonnen prijs en ik beloof het iig nuttig te besteden

Dit was wel een grote verrassing toen ik achter mijn pc kroop.

Nogmaals, bedankt

Hee gefeliciteerd Chris! Iemand die er zoveel baat bij heeft, verdient een extra portie!



Bedankt
Had je mijn reply's nog ontvangen in jou mailbox? Had een klein pc probleempje van de week en wist niet of die mail goed was verwerkt.
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 10-04-2010 15:03:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : @Chris, ja, mail ontvangen en grondig bestudeerd. Ik had zelf ook geen verbinding, 24 uur storing bij Ziggo! Ik wil geld zien!
Is it electrickery?
Op 10-04-2010 15:47:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden:
Emie :

@Chris, ja, mail ontvangen en grondig bestudeerd. Ik had zelf ook geen verbinding, 24 uur storing bij Ziggo! Ik wil geld zien!


Was hier een lokale stomiteit. (zat te klooien in het windows register waardoor het netwerk uitviel)

Met het kabelnetwerk is hier niks mis behalve dat ik wacht op een vervangende 2e mediabox omdat ik een defecte heb. Gelukkig zijn die kabelontvangers niet mijn eigendom, dus gaat tie stuk regelen ze maar een nieuwe en bij normaal gebruik is het hun verantwoordelijkheid.

Ik ben overigens een tevreden UPC klant, iets wat vroeger wel anders was. Achteraf bleek dat de binnenshuis bekabeling van essentieel belang is en inmiddels werkt UPC volledig met eurodocsis waarvan ik gebruik maakt van de eurodocsis 3 standaard.
De stabiliteit is enorm verbeterd in vergelijking met dat dikke com21 modem van destijds. Valt niet meer uit enzo.

(bericht gewijzigd op 10-4-2010 17:45:49)
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 10-04-2010 17:40:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden:
mvmarion:

Daar ben ik ook helemaal voor. Dat vaste patroon proberen we inderdaad ook zoveel mogelijk vast te houden.
Hij gaat inderdaad ook naar de creche maar daar weet hij overdag ook mestal maar 1/2 uurtje te slapen (thuis vaak iets langer). Normaal gesproken is 1 1/2 tot 2 uur bij andere kinderen.
Dat papje doen we ook elke dag.
Maar ik denk dat je gelijk hebt, toch wat standvastiger zij en weer eens proberen te laten huilen. We gaan het zien.

Cris de Boden trouwens gefelicitteerd. Je woont geloof ik ook in Hoogvliet heb ik wel eens gelezen.


Ik woon idd ook in Hoogvliet. (edit: smilie vergeten)
(bericht gewijzigd op 11-4-2010 14:30:08)
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 11-04-2010 14:29:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Korsou: Lees hierover het handboek van Dr. Spock, editie 1985, Baby- en Kinderverzorging & Opvoeding. Als de oplossingen daarin niet werken, dan heeft u gewoon een heel lastig kind.
Op 12-04-2010 2:32:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
franco: Ik ben begonnen met Maca nadat ik gelezen had dat dit ook zeer positief bijdraagt aan je conditie. Ik moet zeggen dat ik "meer lucht" heb gekregen bij het sporten t.o.v. voorheen. Nu moest ik operatief een schroef laten verwijderen en daarvoor kreeg ik eerst een intake gesprek waar ook meteen mijn bloeddruk werd genomen. Heel mijn leven, ik ben nu 40, is mijn bloeddruk nooit anders geweest dan 120-70, nu was deze echter 103-55. Men stelde mij hier vragen over en ik vertelde mij dat ik mij zeer goed voelde dus verder geen probleem. 2 weken later toen ik de daadwerkelijke operatie zou gaan ondergaan werd weer alles gemonitoord, weer was mijn bloeddruk laag 103-50 en tevens was mijn hartslag in rust 47 sl/m. Ik kan alleen spreken over de dingen die ik heb bevonden met maca, meer "conditie", lagere bloeddruk en aantal hartslagen in rust. Eerst had ik capsules en nu tabletten, de tabletten geven behalve de eerder genoemde zaken ook verhoging van het libido.
Op 29-05-2010 17:14:45 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden