We zijn vandaag, dus tijd voor enkele WTF-momentjes. In onderstaande video ziet en hoort u een dame aan het woord die naar eigen zeggen meermaals ontvoerd werd door buitenaardse wezens. De aliens namen haar mee in een lichtgevende schotel, onderzochten haar en brachten haar daarna terug naar de begane grond. Op haar lijf sporen van een fluorescerende stof, rare littekens én er werd zelfs een alien-baby uit haar baarmoeder gehaald. Volgens de Italiaanse schone een poging van de via telepathie communicerende aliens om een hybride soort te creëren, aangezien hun ras ten dode staat opgeschreven...

Aliensporen?
(Alien sporen?)

Meneer Glimlach: Bizar verhaal.
Wie weet tegenwoordig nog wat waar is?
Op 25-04-2010 0:27:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Frank Bomans: WTF indeed!?
Zijde weer bezig, Madam Toerkes?
Op 25-04-2010 0:31:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Bontevogel: 3 eitjes ingelegd door een Horzel. En uitgekomen.
Niets bijzonders.
Op 25-04-2010 0:35:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Frank Bomans:
Bontevogel:

3 eitjes ingelegd door een Horzel. En uitgekomen.
Niets bijzonders.

video gezien??
Zijde weer bezig, Madam Toerkes?
Op 25-04-2010 0:41:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Lodewijck: Vreemd verhaal. Ik heb wel duizend vragen, maar worden die niet door medici of instanties gesteld? Blijft verdacht dat het alleen door niet officiele kanalen naar buiten wordt gebracht, waardoor obscure berichtgeving waarschijnlijker lijkt.
Don't grow up, it's a trap
Op 25-04-2010 13:09:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
IscopeU: Wel fijn dat ze het haar allemaal zo netjes uitleggen.
Op 25-04-2010 13:28:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
IscopeU:
Lodewijck:

Vreemd verhaal. Ik heb wel duizend vragen, maar worden die niet door medici of instanties gesteld? Blijft verdacht dat het alleen door niet officiele kanalen naar buiten wordt gebracht, waardoor obscure berichtgeving waarschijnlijker lijkt.


http://en.wikipedia.org/wiki/Jaime_Maussan

Hij is zeg maar een 'officieel' kanaal met zijn eigen tv-show. Je bedoelt dat het niet in het Engels of Nederlands is?
Op 25-04-2010 13:33:51 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus: The truth is out (t)here.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 25-04-2010 13:37:46 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Reagoorder: Sommige mensen hebben er veel voor over om uit de grijze massa te steken en aandacht te krijgen.
Als dit allemaal echt is dan hebben we met een speciaal geval te maken en wordt eea wel gepubliceerd in medische journals.
There is enough for everybody's need, but not enough for anybody's greed
Op 25-04-2010 14:13:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
IscopeU:
Reagoorder:

Sommige mensen hebben er veel voor over om uit de grijze massa te steken en aandacht te krijgen.
Als dit allemaal echt is dan hebben we met een speciaal geval te maken en wordt eea wel gepubliceerd in medische journals.


Ik denk dat het verleden heeft uitgewezen dat het gebrek aan publicatie niet per definitie gebrek aan bewijs betekent.
Een non-argument dus.
Op 25-04-2010 14:48:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DogStar: euhmm.. ok..

Kan niet echt beoordelen of t echt is of niet.. Italie moet ik aan berlusconi denken en zn macht in media land.. Die Maussan vertrouw ik ook niet helemaal na zn blunder met t kale aapje wat voor alien moest doorgaan...

http://momento24.com/en/2009/09/08/the-alien-baby-was-a-squirrel-monkey/

Maar het hele verhaal doet me ook weer denken aan een ander gerucht, dat er namelijk al heel lang alien bases zouden zijn in Italie.

http://www.examiner.com/x-2383-Honolulu-Exopolitics-Examiner~y2009m5d17-Extraterrestrial-bases-and-contact-revealed-in-Italy

Ik blijf maar weer bij mn oude standpunt.. Eerst thee met een koekje met die aliens voor ik t voor de volle 100% geloof!!
Niks is wat t lijkt te zijn, evenmin is het anders
Op 25-04-2010 15:55:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Steenslagen: Dat ontvoeringen door buitenaardsen de bedoeling hebben hybriden te creëren heeft het onderzoek van professor David Jacobs al aangetoond. Jacobs bracht 700 mensen onder hypnose die allen ontvoerd waren door aliens. Onder hypnose bleek bij vrijwel allen sperma of eicellen te zijn verwijderd. Al rond 1998 was men zo ver gevorderd dat de hybriden niet meer van 'echte' mensen te onderscheiden waren en dat een begin kon worden gemaakt de hybriden op hoge posities te plaatsen. (Misschien is Joris Demmink op die manier op het ministerie van Justitie terecht gekomen.)

http://www.amazon.com/THREAT-Revealing-Secret-Alien-Agenda/dp/0684848139/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=books&qid=1272207750&sr=8-1
(bericht gewijzigd op 25-4-2010 17:11:30)
Op 25-04-2010 17:10:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker: Zeer vreemd verhaal en ik zit met meer vragen dan antwoorden.
Als dit waar is, waarom is het niet overal op het nieuws geweest? Vooral die foetus, dat zou de beste bewijs zijn ooit...

Ben benieuwd hoe dit verhaal zich gaat ontplooien.
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op 25-04-2010 17:15:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Reagoorder: Stel, je bent iets wat wij aanduiden als buitenaards leven en op zoek naar een organisme die jouw nageslacht kan reproduceren want jouw ras staat op uitsterven. Dan heb je de intellegentie om naar onze planeet af te reizen, een vrouw op te pikken en succesvol te bevruchten. En wat doe je vervolgens? Dan breng je die vrouw weer terug naar aarde zodat ze in een arbortus kliniek jouw creatie kan laten verwijderen. Of hebben onze buitenlandse vrienden Italie uitgekozen vanwege de negatieve houding naar arbortus?

IscopU:
Ik denk dat het verleden heeft uitgewezen dat het gebrek aan publicatie niet per definitie gebrek aan bewijs betekent.


Daar ben ik het nog wel mee eens.

IscopU:
Een non-argument dus.


Italiaanse media staan bij mij vooral bekend om sensationeel nieuws en vooral onbetrouwbaarheid. Voor mij dus juist een prima argument om nog even een kritische houding aan te nemen.
There is enough for everybody's need, but not enough for anybody's greed
Op 25-04-2010 17:34:45 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus: -edit-

(bericht gewijzigd op 25-4-2010 18:00:03)
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 25-04-2010 17:57:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
IscopeU:
moonwalker:

Zeer vreemd verhaal en ik zit met meer vragen dan antwoorden.
Als dit waar is, waarom is het niet overal op het nieuws geweest? Vooral die foetus, dat zou de beste bewijs zijn ooit...

Ben benieuwd hoe dit verhaal zich gaat ontplooien.


Dit ontplooit zich al vanaf november 2009 ongeveer. Het is geen nieuw verhaal. Er is ondertussen nog steeds weinig over te vinden. Tenminste niet in Engels via google.
Op 25-04-2010 18:06:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
IscopeU:
Reagoorder:

Stel, je bent iets wat wij aanduiden als buitenaards leven en op zoek naar een organisme die jouw nageslacht kan reproduceren want jouw ras staat op uitsterven. Dan heb je de intellegentie om naar onze planeet af te reizen, een vrouw op te pikken en succesvol te bevruchten. En wat doe je vervolgens? Dan breng je die vrouw weer terug naar aarde zodat ze in een arbortus kliniek jouw creatie kan laten verwijderen. Of hebben onze buitenlandse vrienden Italie uitgekozen vanwege de negatieve houding naar arbortus?

IscopU:
Ik denk dat het verleden heeft uitgewezen dat het gebrek aan publicatie niet per definitie gebrek aan bewijs betekent.


Daar ben ik het nog wel mee eens.

IscopU:
Een non-argument dus.


Italiaanse media staan bij mij vooral bekend om sensationeel nieuws en vooral onbetrouwbaarheid. Voor mij dus juist een prima argument om nog even een kritische houding aan te nemen.


Lijkt me een redelijk argument. Het is ook niet de bedoeling om je kritische houding weg te nemen hoor. Ik vond je eerdere reactie gewoon een beetje te gemakkelijk
Op 25-04-2010 18:09:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
nabuco0: B.S.
Op 25-04-2010 19:51:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus:
IscopeU:

moonwalker:

Zeer vreemd verhaal en ik zit met meer vragen dan antwoorden.
Als dit waar is, waarom is het niet overal op het nieuws geweest? Vooral die foetus, dat zou de beste bewijs zijn ooit...

Ben benieuwd hoe dit verhaal zich gaat ontplooien.


Dit ontplooit zich al vanaf november 2009 ongeveer. Het is geen nieuw verhaal. Er is ondertussen nog steeds weinig over te vinden. Tenminste niet in Engels via google.

Inderdaad al wat ouder en hieronder o.a. een autopsie van de geaborteerde foetus alsmede de placenta (@Reagoorder: in 't Italiaans):
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 25-04-2010 23:00:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
marianne: Technisch gezien lijkt het me niet onmogelijk om een hybride te "kweken". Kruisingen tussen diersoorten die veel gelijkenissen hebben komen al lang voor (ezel-paard bijvoorbeeld). Als je verder bedenkt wat voor experimenten er al gedaan worden met klonen, lijkt het me niet onmogelijk twee rassen te mengen, ook al is er één buitenaards.
Ten tweede lijkt me het scenario (het redden van een ras door het creeëren van een hybride) op zich niet vergezocht. Het geeft buitenaardsen daarbij nog de mogelijkheid om zich op aarde te vestigen zonder dat het opvalt.
Maar de vraag blijft natuurlijk: gebeurt het ook daadwerkelijk?
Het lijkt zo absurd dat je geneigd bent het af te doen als verhaaltje.
Maar dan denk ik aan al die kadavers van verminkte dieren, dat is al jaren aan de gang. Er is zoveel beeldmateriaal van. Het is een feit dat er verminkte dieren gevonden worden en dat het niet duidelijk is wie dit doet. Dat sluit wel aan bij dit verhaal, dat er biologische onderzoeken gedaan worden.
Ik wil het verhaal niet meteen afdoen als onzin. Maar ja, het is altijd moeilijk iets te geloven als je het niet echt zelf gezien of meegemaakt hebt.
Op 25-04-2010 23:47:42 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ziggit: Lulkoek en nog ouwe lulkoek ook zoals Horus al laat zien.
En wat goreroerder zegt is natuurlijk het eerste wat in elk weldenkend mens opkomt:
Stel, je bent iets wat wij aanduiden als buitenaards leven en op zoek naar een organisme die jouw nageslacht kan reproduceren want jouw ras staat op uitsterven. Dan heb je de intellegentie om naar onze planeet af te reizen, een vrouw op te pikken en succesvol te bevruchten. En wat doe je vervolgens? Dan breng je die vrouw weer terug naar aarde zodat ze in een arbortus kliniek jouw creatie kan laten verwijderen.
Op 26-04-2010 0:09:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ourobouros: ik geloof rotsvast in buitenaards leven, maar of ze hier zijn ?
als ze hier zijn "en ons reeds waarschuwden, maar wij luisterden niet (paukgeroffel, koperblazers)"waarom gaan ze dan niet OVER de evil regeringen om ONS te helpen als ze dat toch zo graag willen ?(triangeltik)

Om geen paniek en wantoestanden in de hand te werken ? En de wantoestanden waarvan ze ons willen "redden" dan ?

Als ze hier zouden zijn, verstoppertje spelen, ons niet helpen omdat onze "evil schaduwregering" daarvoor netjes bedankten (dus ze helpen ons niet omdat de probleemkern niet wil dat ze zich moeien met het probleem???hmm, enigmatisch paradoxaal) en ons nu ontvoeren en wat geslachtelijk met ons rondklooien, zeg ik: waar zijn die f*king laserkanonnen hier? Opblazen die lelijke chromofobe dwergrotzakjes!!!

Ik zal dus pas geloven dat ze hier zijn als ze zoals Sirius stelt: bij me op de thee komen (of koffie mag ook, heb wel geen limo meer na woensdag tem vrijdag, gelieve daar mee rekening te houden meneer/madam den alien) waar ze zich aan een geanimeerd kruisverhoor (met een uitgelezen assortiment van smaakvolle koekjes van gemiddelde prijsklasse) mogen verwachten !!!

Regeringen kunnen beter om met zweverige conspiracy-theorists waarin ze zelf geen moeite meer hoeven te steken om ze te ridiculiseren (geef de zwevers vijf seconden in de ether en dat doen ze zichzelf wel aan, (ligt NATUURLIJK aan de verkeerde instelling v publiek (heheh))), dan met hordes "waardige" burgers die met steun van de pers onmiddelijke inkijk wensen in complexen waar obscure militaire projecten zouden worden uitgewerkt en kantoorspeurneussgewijs uitvissen waar die astronomische smak geld voor militair onderzoek in hemelsnaam gebleven is.

m.a.w., wij, mensen ZIJN aliens, "WIJ" hebben al zo lang "vliegende schotels", maar waarom zouden ze dat aan de neus van ons werkmieren hangen ? Krijgen we enkel maar vreemde ideeën van.
Toch?

niets is iets, niet?
Op 26-04-2010 1:07:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sa2_hidup: Tja...

Wie weet hebben ze wel meer dan 1 vrouw "bevrucht", en hebben ze verder niet de middelen/kennis om deze zwangere vrouwen zo lang bij zich te houden, dus was het misschien wel de bedoeling om ongemerkt deze foetus te laten volgroeien en later de vrouw(en) weer op te pikken en het dan volgroeide kind weer tot hun te nemen... ??

Zomaar een gedachte wat zou kunnen..

Of misschien hebben ze geen neus, dus hebben ze helemaal niet ver te kijken
Op 26-04-2010 1:09:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Kat: Kunnen ze dan niet klonen ?Wat heb je eraan, als je volk uitsterf, en je laat je kinderen achter op een andere planeet.waarom sterf hun volk uit?
Impotentie, globel warming?
Op 26-04-2010 1:36:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker:
Ja Horus:

IscopeU:

moonwalker:

Zeer vreemd verhaal en ik zit met meer vragen dan antwoorden.
Als dit waar is, waarom is het niet overal op het nieuws geweest? Vooral die foetus, dat zou de beste bewijs zijn ooit...

Ben benieuwd hoe dit verhaal zich gaat ontplooien.


Dit ontplooit zich al vanaf november 2009 ongeveer. Het is geen nieuw verhaal. Er is ondertussen nog steeds weinig over te vinden. Tenminste niet in Engels via google.

Inderdaad al wat ouder en hieronder o.a. een autopsie van de geaborteerde foetus alsmede de placenta (@Reagoorder: in 't Italiaans):



Bedankt beiden voor de info!
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op 26-04-2010 4:47:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Realist:
IscopeU:

Reagoorder:

Sommige mensen hebben er veel voor over om uit de grijze massa te steken en aandacht te krijgen.
Als dit allemaal echt is dan hebben we met een speciaal geval te maken en wordt eea wel gepubliceerd in medische journals.


Ik denk dat het verleden heeft uitgewezen dat het gebrek aan publicatie niet per definitie gebrek aan bewijs betekent.
Een non-argument dus.

Maar als er veel aandacht voor is zijn er heel veel mensen die dat beschouwen als waarheid. Veel aandacht=waarheid. NIet dus, maar helaas wel werkelijkheid.
“I would rather have a mind opened by wonder than one closed by belief”
Op 26-04-2010 10:13:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Clavius:
Realist:

IscopeU:

Reagoorder:

Sommige mensen hebben er veel voor over om uit de grijze massa te steken en aandacht te krijgen.
Als dit allemaal echt is dan hebben we met een speciaal geval te maken en wordt eea wel gepubliceerd in medische journals.


Ik denk dat het verleden heeft uitgewezen dat het gebrek aan publicatie niet per definitie gebrek aan bewijs betekent.
Een non-argument dus.

Maar als er veel aandacht voor is zijn er heel veel mensen die dat beschouwen als waarheid. Veel aandacht=waarheid. NIet dus, maar helaas wel werkelijkheid.

Precies, zo werkt propaganda nu eenmaal. "Als je dezelfde leugen maar vaak genoeg verteld, gaat het volk er vanzelf in geloven." (Himmler) Beetje als het disclosure project.
I might just be saying that to get you mad...
Op 26-04-2010 10:23:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
jerreau: de poten van die baby doen me denken aan een kip
Op 27-04-2010 15:55:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Meneer Glimlach: Potver, moet ineens aan Maria's bezwangering denken...
Wie weet tegenwoordig nog wat waar is?
Op 27-04-2010 16:50:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Picobyte: Een lul verhaal en een vlooien plaag.
Allergie voor vlooien geeft potentieel als je zeer ongezond leeft ook van die bulten,het driehoekje is veel voorkomend omdat vlooien net als bijen genetisch geprogrammeerd zijn een bepaalde afstand weg te lopen bij verstoring.
Zelf heb ik het omdat ik veel met dieren werk regelmatig mee gemaakt zo'n driehoekje van beten of blaren.
Niets aan het handje als je er maar van af blijft tot die vanzelf lek gaan en er al nieuwe huid onder gevormd is.
Stroom moet vloeien.
Op 28-04-2010 19:06:46 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
artofnemesis: En van al die vrouwen op aarde kiezen ze een italiaanse.. die worden er niet echt knapper op in de loop der jaren. Hoe bestaat het

Overigens hier nog een filmpje over de geaborteerde hybrid:

(bericht gewijzigd op 29-4-2010 15:36:23)
Op 29-04-2010 15:23:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Leo: Hoe komt het dat zoiets altijd in het buitenland voorkomt?
Zoiets zie je nou nooit bij sbs
Naar het verleden kijken is met je rug naar de toekomst staan
Op 01-05-2010 1:35:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Meneer Glimlach: Het lijkt wel die foetus uit die Chinese soep!

(Wacht op nieuwsbericht: "Chinezen eten soep van alien-hybride."
Wie weet tegenwoordig nog wat waar is?
Op 01-05-2010 11:18:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
artofnemesis:
Meneer Glimlach:

Het lijkt wel die foetus uit die Chinese soep!

(Wacht op nieuwsbericht: "Chinezen eten soep van alien-hybride."

hahaha.. Zo ben ik wel bij dát nieuwsberichtje gekomen ja
Op 01-05-2010 21:27:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
vosje:
Reagoorder:

Stel, je bent iets wat wij aanduiden als buitenaards leven en op zoek naar een organisme die jouw nageslacht kan reproduceren want jouw ras staat op uitsterven. Dan heb je de intellegentie om naar onze planeet af te reizen, een vrouw op te pikken en succesvol te bevruchten. En wat doe je vervolgens? Dan breng je die vrouw weer terug naar aarde zodat ze in een arbortus kliniek jouw creatie kan laten verwijderen. Of hebben onze buitenlandse vrienden Italie uitgekozen vanwege de negatieve houding naar arbortus?


Misschien willen ze de foetes niet dood laten gaan door de stress, en hope ze dat onze primitiefe soort het niet doorheeft.

Verder, erg intresant verhaal ja.

moonwalker:

Zeer vreemd verhaal en ik zit met meer vragen dan antwoorden.
Als dit waar is, waarom is het niet overal op het nieuws geweest? Vooral die foetus, dat zou de beste bewijs zijn ooit...

Ben benieuwd hoe dit verhaal zich gaat ontplooien.


Mee eens, ik denk niet dat ik het moet geloven. Hoe komt ze aan een foto van een aliën? Hoezo heeft ze er dan niet meer van genomen? Erg ongeloofwaardig.. En toch erg geloofwaardig..
If time doesn't matter, distance also won't.
Op 07-05-2010 20:04:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
vosje: Leefde ie nog in de baarmoeder? Dan hadden ze hem levend kunnen filmen op een echo.
(bericht gewijzigd op 8-5-2010 13:46:55)
If time doesn't matter, distance also won't.
Op 07-05-2010 20:17:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider: Tja t blijven rare jongens die Romeinen
My dentist told me I need a crown. I was like I KNOW, RIGHT?
Op 07-05-2010 21:32:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden