Waarschijnlijk kent u Steven M. Greer. Hij werd het meest bekend dankzij The Disclosure Project. Een project waarin meer dan 400 wetenschappers, militairen en ex-militairen vertellen over hun ervaringen omtrent buitenaards leven op aarde. In The Disclosure Project wordt ook gepleit voor openheid rondom UFO's en aliens. Goeie zaak dus en dat wordt allemaal geleid door Steven Greer. Al lijkt de man de laatste jaren een heel andere weg te zijn ingeslagen...

Steven M. Greer bij Project Camelot
(Steven M. Greer bij Project Camelot)

Steven M. Greer was voor velen een baken. Hij was de man die de nodige mensen verzameld kreeg en bewijzen naar buiten zou brengen. Het bestaan van aliens die zich op en rond de Aarde begeven zou definitief bewezen worden dankzij Greer en zijn Disclosure Project. Hij begon ermee in 1993 en het leidde tot wat boeken en DVD's maar niets dat echt de grote verwachtingen inloste. Veel getuigen met wonderlijke verhalen die mindboggling waren, dat wel. Maar helaas blijven het gewoon verhalen, ondanks het refereren naar het bestaan van meer concrete zaken, zoals alien-basissen op de maan. Echt bewijs kwam er niet, tenzij dan dat we mensen op hun woord moesten geloven. Willen we zeker doen, vooral als zóveel mensen hetzelfde zeggen, alleen komt er op een bepaald moment een Amerikaanse uitspraak op de lippen: the proof of the pudding is in the eating.

Greer zelf lijkt het niet erg te vinden dat het Disclosure Project na al die jaren nog niet voor een wereldschokkende doorbraak heeft gezorgd. Hij houdt zich weer bezig met zijn roots. Vanaf 1990, nog vóór het Disclosure Project, was Steven Greer al bezig met contact maken met aliens. Volgens cursussen en workshops die hij met de organisatie CSeti aanbiedt gebeurt dat op basis van meditatie en remote viewing. Steven GreerContact met de aliens wordt telepathisch gelegd en - daar zit de cru - helaas kosten zijn cursussen veel geld en wordt er best schimmig over gedaan.

Contact leren maken met aliens is duur en de manier waarop het gebeurt mag niet in detail doorverteld worden. Een training expedition van 6 dagen kost 995 dollar. De locaties variëren, maar het is meestal in Amerika of Engeland. We probeerden erbij te zijn om te filmen maar dat is niet toegelaten. Greer wil ook niet geïnterviewd worden en hoewel ze naar hun zeggen exact kunnen leren hoe je met aliens contact maakt, ze zijn nog niet zover dat er daadwerkelijk een alien voor de camera komt. Het doet ons afvragen wat er eigenlijk tussen mens en alien gecommuniceerd wordt, maar ook daar deden ze geen uitspraken over.

Toch is de Greergroep ervan overtuigd dat de aliens goede intenties hebben. Niet zo lang geleden waarschuwde de bekende natuurkundige Stephen Hawking ons voor contact met aliens. Als de mensheid contact legt met een beschaving die ons komt bezoeken, dan is volgens Hawking de kans groot dat we gekoloniseerd en gedomineerd worden. Greer is het daar niet mee eens en plaatste een reactie. Daarin kunnen we lezen dat Hawking beter had moeten weten want dat de aliens allang onder ons zijn en we nog steeds niet gedomineerd of gekoloniseerd zijn.

Hoewel Greer in het begin transparant leek liggen de kaarten nu anders. Nieuws druppelt maar mondjesmaat door waardoor de vele herhalingen van de getuigenverklaringen hun kracht verliezen. Hij wordt moeilijker te plaatsen, al kan dat ook aan ons liggen...
paps: Ben het met de strekking van het artikel wel aardig eens...

Greer heeft een indrukwekkende cast van getuigen om zich heen verzameld maar de laatste jaren kan ik hem met moeite volgen.

Jammer, het doet afbreuk aan een geweldig project, ik ben en blijf groot voorstander van een serieus platform voor getuigen.

Een vd grootste problemen is nog altijd het bespotten van getuigen, met TDP was dit een stuk beter.

Wat echter nog altijd ontbreekt is "hardware" die de getuigenverklaringen ondersteunt...
Koester uw onwetendheid, de rest kunt u opzoeken.
Op 08-05-2010 0:46:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tru: Scientology 2.0
Op 08-05-2010 0:57:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
celtic: Je wint eerst het vertrouwen van getuigen en believers. Als je een grote groep hebt bereikt, ga je ineens iets doen wat al het andere waarvoor je stond, in twijfel wordt getrokken. Zo heb je een goeie debunker in het kamp van de "believers".
(bericht gewijzigd op 8-5-2010 13:31:08)
Condemnation without investigation is the highest form of ignorance
Op 08-05-2010 13:30:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ix: Die disclosure komt gewoon niet, daarvoor is het enigma te groot.
Op 08-05-2010 13:47:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
vosje: Sorry, dat ik het hier plaats:
Ligt het aan mijn computer, of doen bij jullie alle zeepkisten het ook niet?
If time doesn't matter, distance also won't.
Op 08-05-2010 13:55:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Grounded: Leek idd veelbelovend, het Disclosure Project. Het kunnen toch niet allemaal hoaxers zijn geweest die daar hun verhaal deden?

Laatst toevallig nog het interview van Project Camelot met Greer gekeken; dat lijken toch de twee meest vooruitgeschoven UFO-onderzoekers. Pittig gesprekje!


(bericht gewijzigd op 8-5-2010 14:10:56)
God? Dat ben je zelluf!
Op 08-05-2010 14:09:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider: Geheimzinnig, verboden te filmen, aliens die om 1 of andere reden alleen met hem EN de personen die hem betalen contact willen.....
Ja..jaaa tuuurlijk
( krijgen ze een percentage van de opbrengst ofzo dat ze daar aan mee werken? )

Dit riekt naar goeroe-schap en goedgelovigen discipelen die toch wel met hem mee ijlen.

Ik geloof er geen reet van.

En die Stephan hawking heeft vroeger veels te vaak naar Vgekeken, is op zijn zachts gezegd obsessed en daarnaast OF een bange poeperd OF zelf een alien die van binnenuit infiltreert om ons later te kunnen domineren en koloniseren.
( vandaar die stem natuurlijk, niks stemcomputer..is gewoon zijn puur natuur alien-voice. )

Waarom stemmingmakerij en paniekvogelen? Laten we eerst afwachten of ze überhaupt bestaan en als we ze dan ooit ontmoeten is er nog tijd genoeg om ons druk te maken.

Heel veel erger dan mensen kunnen ze nou ook weer niet zijn denk ik.

Daarbij lijkt het me niet goed om zomaar uit het niets de aanname te gaan doen dat ze ons willen domineren, want zo blijft er van onze open en vredelievende houding ook niets meer over natuurlijk.

Hij kan dan wijs zijn, maar net zo dom.
(bericht gewijzigd op 8-5-2010 15:00:55)
My dentist told me I need a crown. I was like I KNOW, RIGHT?
Op 08-05-2010 15:00:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker:
CCRider:

Daarbij lijkt het me niet goed om zomaar uit het niets de aanname te gaan doen dat ze ons willen domineren, want zo blijft er van onze open en vredelievende houding ook niets meer over natuurlijk.


Hier ben ik het wel met je eens.


Hij kan dan wijs zijn, maar net zo dom.


Hier ben ik het helemaal niet mee eens. Hij wijst juist naar hoe de mensen in loop der jaren elkaar hebben behandeld op zoek naar macht, grond en rijkdom. Als je in de geschiedenis duikt dan zie je steeds dat de ene groep het andere wil domineren. Australië, Amerika, Europa...overal hetzelfde liedje. De oorspronkelijke bewoners worden als ongedierte bestrijdt om hun land in te pikken. Je wordt gediscrimineerd in je eigen land. En zo kan ik een poosje doorgaan.

Dan vraag ik me af waarom de "aliens" anders zouden zijn...Het is juist dom om te denken dat ze naar ons toe komen om ons te helpen.

Bovendien geloof ik zelf niet in "Aliens". Ik heb het al in een ander topic gezegd en ik herhaal het: Vanuit alle religies en wereld delen zijn er verhalen van wezens OP aarde die van gedaante kunnen veranderen, onzichtbaar worden, vliegen met de snelheid van het licht enz...Als we ons daar nou op zouden concentreren zijn we al een stuk wijzer...maar nee, laten we gewoon denken dat ze uit een ander planeet komen, is veel logischer.
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op 08-05-2010 17:26:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
antitoerisme : Ik stop hier met lezen

Volgens cursussen en workshops die hij met de organisatie CSeti aanbiedt gebeurt dat op basis van meditatie en remote viewing. Contact met de aliens wordt telepathisch gelegd en - daar zit de cru - helaas kosten zijn cursussen veel geld en wordt er best schimmig over gedaan.


Ik weet genoeg. Ik biedt u geheel kostenloos mijn remote viewing aan
Take me to your leader cha-cha-cha :



Alles dat ik zeg wordt herhaald door een zwoel vrouwenkoortje
Op 08-05-2010 17:38:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
randell:
Grounded:


Laatst toevallig nog het interview van Project Camelot met Greer gekeken; dat lijken toch de twee meest vooruitgeschoven UFO-onderzoekers. Pittig gesprekje!



Haast komisch hoe aliën-onderzoek kan leiden tot (zelf)confrontaties als deze. Hoewel ietwat onaangenaam voor deze drie moraalridders toch heel leerzaam.
Op 08-05-2010 18:05:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Dagobert: Er zijn een 3-tal mogelijkheden:
1. Aliens behoren tot een andere ervaringswereld (hun lichamen bestaan niet uit rustmassa, maar uiteraard wel uit energie en massa).
Dat betekent dat aliens vermoedelijk thuishoren in de werkelijkheid na de dood (in alle culturen door de tijden heen wordt het hiernamaals genoemd als een bestaande realiteit). Dat is voor ons wat wennen omdat het hiernamaals door het bestaan van grote geloofsgemeenschappen automatisch gekoppeld wordt aan het begrip "God". Maar dat is onze aardse interpretatie van het hiernamaals. Het bestaan van deze werkelijkheid zal in ieder geval vast liggen in de wetten van "moedertje natuur". En een deel van die aliens zal dan gewoon met moedertje aarde verbonden zijn...

2. Aliens behoren tot onze ervaringswereld en zijn - net zoals wij - opgebouwd uit materie. Aliens staan als ras echter wat verder op de trap van kennis en beschaving en vandaar o.a. hun vermogen om over zeer grote afstanden door de ruimte te reizen.

3. Beide typen aliens bestaan en beide typen worden wellicht hier op aarde "waargenomen".

Type 2 moet makkelijk te herkennen zijn als wij die verhalen over ufo-crashes voor waar mogen aannemen.
Type 1 valt zonder wetenschappelijke doorbraak buiten ons waarnemingsvermogen (op wat "lucky shots" na).

Maar... tot nu toe zijn er geen ondubbelzinnige aanwijzingen over welk type aliën hier op onze planeet rondstruint. En zonder doorbraak kan iedereen roepen wat hij of zij wil. Maar Steven Greer is vermoedelijk met type 1 bezig. Zoals zovelen voor hem in de menselijke geschiedenis met behulp van trance, drugs, meditatie, etc..
Op 08-05-2010 18:57:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
MindoverMatter: Offtopic

Kijk eens op http://www.nieuw-nederland.nu
Een nieuwe partij die meedoet aan de 2e kamerverkiezingen. Zeggen wat je doet en doen wat je zegt. No nonsense beleid. Afschaffing van de loonbelasting. Referenda. Kortom, de macht en de kracht weer terug bij het volk.
10 stappen naar een Nieuw Nederland
* Van Materiële en geestelijke armoede
Naar Basisinkomen, samenhang en solidariteit
* Van Ingewikkeld belastingsysteem
Naar Eén belasting, op grondstofverbruik
* Van Bezuinigingen vanuit schaarste
Naar Investeringsimpulsen vanuit overvloed
* Van Werkdruk en regelzucht in het onderwijs
Naar Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling vanuit passie en levensdoelen
* Van Symptoombestrijding in ziekenzorg
Naar Werkelijke genezing en preventie voor lichaam en geest
* Van 16 logge, dure ministeries
Naar 6 effectieve kern-ministeries
* Van Een niet betrokken, vervreemde burger
Naar Een verantwoordelijke, krachtige, betrokken bevolking
* Van Ingewikkeld en onduidelijk
Naar Eenvoudig en transparant
* Van Mechanisch, star
Naar Organisch, bewegend
* Van Collectieve chaos uit individuele onmacht
Naar Collectieve eenheid uit individuele kracht

Deze partij is ook voor disclosure, dat maakt het een beetje ontopic :-)
Op 08-05-2010 19:30:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
kay-nine:
MindoverMatter:

Offtopic

Kijk eens op http://www.nieuw-nederland.nu
Een nieuwe partij ........

........Deze partij is ook voor disclosure, dat maakt het een beetje ontopic :-)


In het huidige politieke bestel doet deze partij een beetje alien aan dus.... aardig ontopic lijkt me

Ik heb de site bekeken trouwens hoor, een deel van het programma althans en dat ziet er veelbelovend uit.

Nu nog in de bekendheid treden en we kunnen het serieus nemen.
Ik heb geen onderschrift.
Op 08-05-2010 22:33:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Eart: Ik heb The Disclosure zelf nog niet gezien, hebben ze het daar ook over die beelden van Nasa? Met objecten die zij in de ruimte zien..



(Verschillende orbs die oplichten en in een formatie samen komen)


(astronauten die het over "ufo's" hebben)
Er zijn overgens veel meer van dit soort filmpjes te vinden..

Misschien leuk om daar een keer een artikel over te schrijven. Ik kan er in ieder geval geen genoeg van krijgen om dit elke keer weer te zien.
Op 09-05-2010 17:10:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
MindoverMatter:
kay-nine:

MindoverMatter:

Offtopic

Kijk eens op http://www.nieuw-nederland.nu
Een nieuwe partij ........

........Deze partij is ook voor disclosure, dat maakt het een beetje ontopic :-)


In het huidige politieke bestel doet deze partij een beetje alien aan dus.... aardig ontopic lijkt me

Ik heb de site bekeken trouwens hoor, een deel van het programma althans en dat ziet er veelbelovend uit.

Nu nog in de bekendheid treden en we kunnen het serieus nemen.



Dat gaat ook zeker gebeuren. Ik ken de mensen uit het kernbestuur en weet hoe zij hier tegenover staan. Zelf sta ik ook op de kandidatenlijst, nummer 21, en mijn interesse gaat uit naar disclosure, maar dan ook mbt geheime genootschappen etc. Het geheim moet eraf, we zijn als mensheid genoeg geknecht. Tijd voor vrijheid en onafhankelijkheid, daar staat de partij ook voor. Alle technieken mbt energie bijvoorbeeld, de mensheid heeft hier recht op. Van Tesla technieken tot gebackengineerde ruimtevaarttechnieken. Het is natuurlijk in andermans ogen wij van WC eend adviseren WC eend, maar ik kan je echt aanraden om op deze partij te stemmen. Van het volk, voor het volk.
(bericht gewijzigd op 9-5-2010 21:34:48)
Op 09-05-2010 21:33:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Clavius:
MindoverMatter:

Offtopic

Kijk eens op http://www.nieuw-nederland.nu
Een nieuwe partij die meedoet aan de 2e kamerverkiezingen. Zeggen wat je doet en doen wat je zegt. No nonsense beleid. Afschaffing van de loonbelasting. Referenda. Kortom, de macht en de kracht weer terug bij het volk.
10 stappen naar een Nieuw Nederland
* Van Materiële en geestelijke armoede
Naar Basisinkomen, samenhang en solidariteit
* Van Ingewikkeld belastingsysteem
Naar Eén belasting, op grondstofverbruik
* Van Bezuinigingen vanuit schaarste
Naar Investeringsimpulsen vanuit overvloed
* Van Werkdruk en regelzucht in het onderwijs
Naar Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling vanuit passie en levensdoelen
* Van Symptoombestrijding in ziekenzorg
Naar Werkelijke genezing en preventie voor lichaam en geest
* Van 16 logge, dure ministeries
Naar 6 effectieve kern-ministeries
* Van Een niet betrokken, vervreemde burger
Naar Een verantwoordelijke, krachtige, betrokken bevolking
* Van Ingewikkeld en onduidelijk
Naar Eenvoudig en transparant
* Van Mechanisch, star
Naar Organisch, bewegend
* Van Collectieve chaos uit individuele onmacht
Naar Collectieve eenheid uit individuele kracht

Deze partij is ook voor disclosure, dat maakt het een beetje ontopic :-)


Leuk zo'n partij, nu nog voor iedereen een magische regenboogkleurige pony en het lijstje is compleet. Met andere woorden: Een partij die in dit klimaat dergelijke onhaalbare zaken zegt te kunnen verwezelijken verspeelt direct iedere kredietwaardigheid.

Ontopic:
En wat het disclosure-project betreft: De kredietwaardigheid daarvan was al redelijk laag, en nu Greer deze streken uithaalt is die tot op 0,0 gezakt. Het hele zaakje draait weer op 1 ding uit: geld. Het disclosure project kan nu naar de paranormaal-beurs. Klein standje in een hoekje, tussen de andere graaierige bijverdienende oude vrouwtjes.
I might just be saying that to get you mad...
Op 10-05-2010 9:33:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
MindoverMatter: Hey Clavius, gabber van me, you might just be saying that to get me mad :-) Vrede en liefde zit nou eenmaal vol met kleuren, het ontkennen van je buitenaardse broeders is het ontkennen van jezelf. Als angst je drijfveer is laat het dan los, dat doen Russische presidenten zelfs, en vanuit een andere Russische tak wordt dan niet eens geroepen dat hij gek is, maar dat hij misschien staatsgeheimen heeft doorgespeeld. Hoe duidelijk wil je het hebben, los van alle andere duizenden bewijzen.
check www.nieuw-nederland.nu laat je angst varen en sta open voor wat komen gaat vriend.

groet,
Ron
(bericht gewijzigd op 10-5-2010 19:33:51)
Op 10-05-2010 19:32:55 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Clavius:
MindoverMatter:

Hoe duidelijk wil je het hebben, los van alle andere duizenden bewijzen.


Los van alle andere duizenden hoaxes? Het gaat in dit topic over Greer die zijn ware aard én de ware aard van disclosure project laat zien: Als puntje bij paaltje komt kunnen ze blijkbaar de beloofde bewijzen niet produceren. De 'getuigenissen' van de 400 'prominente' (maar veelal onbekende) mensen komt daardoor nog verder op losse schroeven te staan.
I might just be saying that to get you mad...
Op 11-05-2010 10:35:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
MindoverMatter: Clavius, Greer doet goed werk, zeker met zijn disclosureproject. Buitenaards leven bestaat, er is genoeg te vinden hieromtrent, millenia oude muurschilderingen, kleitabletten van 5000 jaar oud, afbeeldingen in pyramides, en ga zo maar door. Alleen al op basis daarvan kun je stellen dat het verleden het heden iets probeerde te vertellen, dat staat nog los van het echte bewijs dat de afgelopen eeuw verzameld is. Zelfs al zou een broeder voor je snuffert staan, je zult het pas kunnen accepteren als je bewust wordt, en er voor open staat. Dan laten ze zich zien. Onze ogen spelen een spelletje met ons.



www.nieuw-nederland.nu
(bericht gewijzigd op 11-5-2010 19:02:24)
Op 11-05-2010 19:01:47 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
artikel:
Contact leren maken met aliens is duur en de manier waarop het gebeurt mag niet in detail doorverteld worden. Een training expedition van 6 dagen kost 995 dollar.

Hoor ik daar Scientology?
Cannot kill the Battery!!!
Op 11-05-2010 21:32:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Clavius:
MindoverMatter:

Clavius, Greer doet goed werk

Ik zal niet ontkennen dat hij goed in zijn inkomen voorziet.
MindoverMatter:

Buitenaards leven bestaat, er is genoeg te vinden hieromtrent, millenia oude muurschilderingen, kleitabletten van 5000 jaar oud, afbeeldingen in pyramides, en ga zo maar door.

Oh? Jij gelooft al die hoaxes? Vreemd is altijd dat die bewijzen die jij noemt alleen terug te vinden zijn Niburu-achtige websites.
MindoverMatter:

www.nieuw-nederland.nu

Pfff... Hebben er al mensen op de "Niet-gepast"-knop gedrukt?
I might just be saying that to get you mad...
Op 12-05-2010 15:53:51 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DogStar: Het is idd een domper om te lezen dat er weer geld vedient wordt aan deze praktijken van greer. Jammer jammer jammer...

Maar ik heb inmiddels greer of anderen niet meer nodig om me te overtuigen van het bestaan van aliens!! Ik was hoopvol dat t waar zou zijn en heb altijd gezegd dat ik eerst een kopje thee met die aliens zou willen drinken voor ik het voor de volle honderd procent geloof. Ik kan nu zeggen dat dat kopje thee ook niet meer nodig is om mij te overtuigen.

Ik was nuchter en ik sliep niet

Het enige wat ik kan zeggen tegen alle skeptische peeps is dat je het wel gaat merken! Ik heb ook schijt aan wat iemand hiervan kan of wil denken, mijn weten is voor mij genoeg! Ik ben om!!

Niks is wat t lijkt te zijn, evenmin is het anders
Op 13-05-2010 15:20:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Clavius:
DogStar:

Het enige wat ik kan zeggen tegen alle skeptische peeps is dat je het wel gaat merken! Ik heb ook schijt aan wat iemand hiervan kan of wil denken, mijn weten is voor mij genoeg! Ik ben om!!


Als je werkelijkewaar "schijt had" aan wat anderen over je aliën-overtuiging dachten, dan zou je hier zelfs geen reactie over plaatsen natuurlijk.

Je probeert hiermee meer mensen over de streep te halen. Om mensen te laten geloven, net als bij een echte religie. Als een pastoor die beweert God te kennen.

Copy/paste, vanuit de ene religie, zo de andere in. Zelfde methode, andere setting.
I might just be saying that to get you mad...
Op 14-05-2010 11:53:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Clavius:

DogStar:

Het enige wat ik kan zeggen tegen alle skeptische peeps is dat je het wel gaat merken! Ik heb ook schijt aan wat iemand hiervan kan of wil denken, mijn weten is voor mij genoeg! Ik ben om!!


Als je werkelijkewaar "schijt had" aan wat anderen over je aliën-overtuiging dachten, dan zou je hier zelfs geen reactie over plaatsen natuurlijk.

Je probeert hiermee meer mensen over de streep te halen. Om mensen te laten geloven, net als bij een echte religie. Als een pastoor die beweert God te kennen.

Copy/paste, vanuit de ene religie, zo de andere in. Zelfde methode, andere setting.

Da's een beetje de pot verwijt de ketel... Jij blijft hier toch ook mensen overtuigen van je heilige gelijk - het bestaat niet, nietes NIETES!! En dat weet ik ZEKER!!!
Ja hoor.
Is it electrickery?
Op 14-05-2010 0:03:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Clavius:
Emie :

Clavius:

DogStar:

Het enige wat ik kan zeggen tegen alle skeptische peeps is dat je het wel gaat merken! Ik heb ook schijt aan wat iemand hiervan kan of wil denken, mijn weten is voor mij genoeg! Ik ben om!!


Als je werkelijkewaar "schijt had" aan wat anderen over je aliën-overtuiging dachten, dan zou je hier zelfs geen reactie over plaatsen natuurlijk.

Je probeert hiermee meer mensen over de streep te halen. Om mensen te laten geloven, net als bij een echte religie. Als een pastoor die beweert God te kennen.

Copy/paste, vanuit de ene religie, zo de andere in. Zelfde methode, andere setting.

Da's een beetje de pot verwijt de ketel... Jij blijft hier toch ook mensen overtuigen van je heilige gelijk - het bestaat niet, nietes NIETES!! En dat weet ik ZEKER!!!
Ja hoor.


Dan lees je niet al te best. (Wat ik al vermoedde.) Ik wijs er vaak alleen maar op dat voor bepaalde theorieën geen enkel fatsoenlijk bewijs bestaat. En dat voor een mogelijk aardse verklaring daarentegen vollop bewijs bestaan. Het gaat dus niet om mijn gelijk, maar puur om de feiten. En we willen feiten, waarop we kunnen vertrouwen.
I might just be saying that to get you mad...
Op 14-05-2010 0:10:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : Ik lees prima, Clavius. En zelfs tussen de regels door.
Is it electrickery?
Op 14-05-2010 0:14:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DogStar:
Clavius:


Je probeert hiermee meer mensen over de streep te halen. Om mensen te laten geloven, net als bij een echte religie. Als een pastoor die beweert God te kennen.



Sorry, Clavius, maar ik probeer helemaal niemand over de streep te trekken. Ik zou ook niet weten wat dat voor doel zou dienen om iemand daarvan te willen overtuigen. Zoals ik al zei je merkt t wel!

Het is een beetje als iemand die nog nooit een aardbei heeft gegeten uitleggen hoe dat smaakt, tot die persoon zelf een aardbei heeft geproefd kan hij alleen maar speculeren en is er geen weten en/of ervaring.

En ik heb idd ook nog zittten bedenken voor mn post of ik t wel zou posten, omdat t niet echt een doel dient, maar ik wilde even mn ei kwijt ofzo.. I'm still flabbergasted..
Niks is wat t lijkt te zijn, evenmin is het anders
Op 14-05-2010 16:19:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Emie :

Da's een beetje de pot verwijt de ketel... Jij blijft hier toch ook mensen overtuigen van je heilige gelijk - het bestaat niet, nietes NIETES!! En dat weet ik ZEKER!!!
Ja hoor.


waarheid als een abducted koe

ach ik geloof het wel wat er allemaal aan fantastische dingen beweerd word, het interesseert me tot zover maar niet voorbij het punt dat ik open sta voor de mogelijkheden, maar er niet rotsvast in geloof of achteraan ga lopen...

maar wat ik dus absoluut wel "geloof" is dat ik 10 jaar geleden zelf een ufo gezien heb, en voor wie zoiets zelf meegemaakt heeft is het bijna een belediging om dat "een geloof" te noemen, ik heb een gigantisch groot ding gezien wat over me heen kwam vliegen en tot nu toe heb ik geen enkel bekend vliegtuig gezien wat er op zou kunnen lijken of er wat formaat betreft in de buurt komt, tjsa wat moet je er dan verder nog van zeggen dan dat het geen geloof is als je zoiets zelf meemaakt?

ik zeg niet dat er groene mannetjes inzitten, en ik zeg niet dat ze van buiten de aarde komen, maar ik zeg wel dat het zien van ufo's niets maar dan ook helemaal niets met geloof te maken heeft, zoiets overkomt je gewoon, of je het nou wilt of niet...

maar bovenstaande word door clavius natuurlijk ook weer afgedaan als totale onzin omdat hij niemand op zijn woord gelooft en iedereen die over dit soort onderwerpen praat afdoet als "onbetrouwbare getuigen" of iets dergelijks

zoals ik vaker zei, er zijn veel mensen die het nog niet zouden willen geloven zelfs als ze bij hun in de tuin landen
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 14-05-2010 19:36:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tetzmol: Helemaal met je eens Ron. Maar als je vertelt ik zag een witte Fiat 500 een oud dametje overrijden, dan wordt er niet aan je waarneming getwijfeld. Raar maar waar.

Tetzmol.
“You never know what is enough unless you know what is more than enough.”
Op 14-05-2010 19:48:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider:
Ron B.:

maar wat ik dus absoluut wel "geloof" is dat ik 10 jaar geleden zelf een ufo gezien heb,


Wel cool.....
Jammer dat je op zo'n moment geen fototoestel in je hand hebt. ( en er aan zou denken een foto te nemen )

Maar ik begrijp wat je bedoelt, het is vermoeiend en irritant als mensen je niet geloven.
Wat anderen niet zien of gezien hebben wil niet zeggen dat het er niet is/onzin is.

Zijn er meer mensen die toen meldingen hebben gedaan van hetzelfde wat jij zag?
My dentist told me I need a crown. I was like I KNOW, RIGHT?
Op 14-05-2010 23:21:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Tetzmol:

Helemaal met je eens Ron. Maar als je vertelt ik zag een witte Fiat 500 een oud dametje overrijden, dan wordt er niet aan je waarneming getwijfeld. Raar maar waar.

Tetzmol.

Als iemand zegt 'Ik heb een kabouter gezien', dan geloof ik absoluut dat die persoon zeker weet dat hij een kabouter heeft gezien. Het feit dat ik die kabouter niet kan zien, zegt he-le-maal niets! (Behalve dan dat ik 'm niet zie.)
(bericht gewijzigd op 15-5-2010 0:03:20)
Is it electrickery?
Op 15-05-2010 0:02:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker:
Emie :

Tetzmol:

Helemaal met je eens Ron. Maar als je vertelt ik zag een witte Fiat 500 een oud dametje overrijden, dan wordt er niet aan je waarneming getwijfeld. Raar maar waar.

Tetzmol.

Als iemand zegt 'Ik heb een kabouter gezien', dan geloof ik absoluut dat die persoon zeker weet dat hij een kabouter heeft gezien. Het feit dat ik die kabouter niet kan zien, zegt he-le-maal niets! (Behalve dan dat ik 'm niet zie.)


Waarom stoppen we dan zulke mensen in gekkenhuizen? Ik ben het wel met je eens. Ik denk dat sommigen van ons extra gevoelig zijn voor bepaalde dingen in deze wereld die voor ons niet waar te nemen zijn. En dan bedoel ik niet zoiets als Char. Mensen die door het gordijn van de werkelijkheid kunnen kijken. Alleen omdat de "massa" zulke dingen niet kan waarnemen, worden zulke mensen gek genoemd en opgesloten.

Misschien worden die mensen juist gek doordat hun hersens de info die ze zien niet kan verwerken. Of anders door de tonnen medicatie die ze krijgen toegediend van de artsen.
(bericht gewijzigd op 15-5-2010 4:01:17)
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op 15-05-2010 4:00:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
CCRider:

Ron B.:

maar wat ik dus absoluut wel "geloof" is dat ik 10 jaar geleden zelf een ufo gezien heb,


Wel cool.....
Jammer dat je op zo'n moment geen fototoestel in je hand hebt. ( en er aan zou denken een foto te nemen )

Maar ik begrijp wat je bedoelt, het is vermoeiend en irritant als mensen je niet geloven.
Wat anderen niet zien of gezien hebben wil niet zeggen dat het er niet is/onzin is.

Zijn er meer mensen die toen meldingen hebben gedaan van hetzelfde wat jij zag?


ik was niet alleen op dat moment en ik heb 1 bevestigde waarneming door een plaatsgenoot en nog 1 die ik niet geheel voor zeker aan kan nemen, aangifte heb ik nooit gedaan en melding heb ik er ook niet van gemaakt, wel heb ik er schetsen van gemaakt in de dagen erna...

sinds die dag heb ik een klein fortuin uitgegeven (en ik niet alleen) aan foto en videoapparatuur, van oude analoge toestellen en telelenzen tot aan fullHD videocamera's aan toe, maar niets komt ook maar in de buurt van wat ik toen gezien heb helaas, de mensen die een camera bij de hand hebben op zo'n moment zelf weten niet hoeveel mazzel ze eigenlijk hebben

ik praat er verder ook niet veel over, mijn directe vriendenkring weet het grotendeels, mijn broer weet het en dat is het wel zo ongeveer, ik loop er niet mee te koop al is het alleen maar omdat je dan van dat soort lui als clavius achter je aan krijgt om je zo belachelijk mogelijk te maken, en daar bedank ik voor, ik weet wat ik gezien heb en hoef voor mijzelf daar echt niet over te twijfelen, en wat een ander er van wil vinden boeit me na 10 jaar eigenlijk ook niet echt meer, ik ben simpel genoeg een andere mening dan hen toebedeelt...
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op 15-05-2010 17:23:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tetzmol: Ik heb nog een leuk raadsel dat Clavius van mij mag verklaren.
In de jaren 80 was ik gestationeerd in de Negev woestijn. Op een middag zaten ik en mijn collega's onze maaltijd te nuttigen toen er vanachter een duin een zwarte helicopter opsteeg, zich zijwaards bewoog en achter een ander duin weer verdween. Er was alleen iets heel vreemds aan de hand. Alhoewel het gevaarte zich op zo'n 40 a 50 meter van ons bevond hoorden wij allen helemaal niks. Geen enkel geluid en toch steeg daar een helicopter op van het model Blackhawk. Ik heb wel vaker in de buurt van helicopters verkeerd en die maakten altijd best een behoorlijke hoop kabaal.
1. Het was zeker geen luchtspiegeling, daar was het veel te scherp voor. het was echt een helicopter op de eerder genoemde geschatte afstand.
2. Ook was er geen sprake van wind die het geluid zou hebben verstrooid, er was namelijk geen wind die dag en het was moordend heet. Maar da's niks vreemds in de Negev.
3. Ik geloof ook niet dat het zand het geluid absorbeerde omdat verder alles gewoon klonk en een andere helicopter die een poosje later over kwam vliegen konden we van verre horen komen en gaan.
Wat was het dus wel?
Later heb ik ooit gelezen in de analen van de ufologie dat dergelijke waarnemingen vaker werden/worden gedaan.
Ik geloof ook niet dat ik en m'n 8 collega's allemaal dezelfde hallucinatie hadden op precies hetzelfde moment.

Tetzmol.
“You never know what is enough unless you know what is more than enough.”
Op 15-05-2010 19:08:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider:
Ron B.:


ik praat er verder ook niet veel over, mijn directe vriendenkring weet het grotendeels, mijn broer weet het en dat is het wel zo ongeveer, ik loop er niet mee te koop al is het alleen maar omdat je dan van dat soort lui als clavius achter je aan krijgt om je zo belachelijk mogelijk te maken, en daar bedank ik voor, ik weet wat ik gezien heb en hoef voor mijzelf daar echt niet over te twijfelen, en wat een ander er van wil vinden boeit me na 10 jaar eigenlijk ook niet echt meer, ik ben simpel genoeg een andere mening dan hen toebedeelt...


Je moet je ook niet ( willen ) verdedigen/verantwoorden voor iets waar je zelf van overtuigd bent. En dan vaak ook nog tegen mensen die zomaar wat roepen.
Is stomvervelend en doodvermoeiend.

Ik geloof je wel trouwens.

Ik zie ook weleens rare dingen die weinig anderen zien, zoals je inmiddels weet.
My dentist told me I need a crown. I was like I KNOW, RIGHT?
Op 16-05-2010 0:52:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
roelspace-40: ja,en dat wist ik dus ook allemaal al en dat filmje is al zo oud dat ik het niet eens meer op mijn hyves hebt staan.
ik heb juist meelij met die camelot,die doen net of ze veel weten maar die hebben alles van andere en geen zelf ervaringen.
al met al dus een vervelend dillema voor camelot.
ik heb dus ook mijn eigen ervaringen dus.
maar dan heb je nog steeds die bekrompen mensen die dus altijd proberen de waarheid te verstoppen.
maar wat ik aan eigen ervaringen hebt gezien,komt het straks zo hard aan voor al die skeptische mensen dat ze van gekkeheid niet moeten wenden of keren,saluut sceptische (bange mensen)
de tijd zal het je leren,is mijn motto.
Op 19-05-2010 23:57:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
roelspace-40: en gelijk heb je ik heb dat hoofdstuk al meerdere malen bekeken en bescreven aan al deze sceptische mensen,ik zeg altijd geloof je het niet ik vindt niet erg hoor als je het niet gelooft.
en dan zeg ik de tijd zal het je leren.
een ding is zeker,hun die niet geloven in dit gebeuren zal zich echt rot schrikken voor het echte en grote gebeuren.
disclosure is immenent(de waarheid komt eraan en wel op 22 oktober tot en met 24 oktober.)
en als je het niet geloven wil dan is het jullie probleem en niet de mijne.
ik hoef niet overtuigd te worden,maar het is wel mooi om dit gebeuren te gaan bekijken.
hahahahahahaha!!!!!!!!!!!!
DogStar:

Het is idd een domper om te lezen dat er weer geld vedient wordt aan deze praktijken van greer. Jammer jammer jammer...

Maar ik heb inmiddels greer of anderen niet meer nodig om me te overtuigen van het bestaan van aliens!! Ik was hoopvol dat t waar zou zijn en heb altijd gezegd dat ik eerst een kopje thee met die aliens zou willen drinken voor ik het voor de volle honderd procent geloof. Ik kan nu zeggen dat dat kopje thee ook niet meer nodig is om mij te overtuigen.

Ik was nuchter en ik sliep niet

Het enige wat ik kan zeggen tegen alle skeptische peeps is dat je het wel gaat merken! Ik heb ook schijt aan wat iemand hiervan kan of wil denken, mijn weten is voor mij genoeg! Ik ben om!!

Op 20-05-2010 0:06:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
roelspace-40: jammer dat die camelot dus alles van andere heeft en zelf weinig of zelfs wel geen eigen ervaringen hebben.
en dan deze aardige man aanvallen.
ze zijn gewoon jaloers dat hij wel contact kan maken met (aliens)mensen van andere planeten.
ik moet er zo om lachen om dit oude filmpje,hahahahaahahahahaha!!!!!!!!!!

Grounded:

Leek idd veelbelovend, het Disclosure Project. Het kunnen toch niet allemaal hoaxers zijn geweest die daar hun verhaal deden?

Laatst toevallig nog het interview van Project Camelot met Greer gekeken; dat lijken toch de twee meest vooruitgeschoven UFO-onderzoekers. Pittig gesprekje!



Op 20-05-2010 0:12:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: Die herhaaldelijke 'hahahahaha' maakt je punt niet bepaald sterk. Je komt er wat infantiel of erg jong door over, op zijn minst zwak qua argumentatie, al kan dat fout zijn. Ik ben erg benieuwd naar je persoonlijke ervaringen en waarop deze zijn gebaseerd. Hoe kom je aan die datums in oktober? Niet via channeling, mag ik hopen?
United as one. Divided by zero.
Op 20-05-2010 8:20:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Plakband: Ik heb nog aardig wat oude video's van Greer op mijn oude pc staan(is al 2 jaar niet opgestart maar ja dat krijg je nu eenmaal als je The Mighty Mac hebt aangeschaft). Kan me herinneren dat Greer net na Disclosure afgaf op sprekers in het ufowereldje die de meest fantasievolle boeken schreven over ontmoetingen etc. puur om hun zakken te vullen.
Na een interview met S.Basset in Zeeland vertelde Basset me dat Greer zeker naar Europa zou komen als hij in in de gaten had hoe het hier leefde en dat er goed poen aan te verdienen valt hier. Letterlijk. Basset was zelf erg verbaasd over de animo in Belgie en Nederland en de daarmee gepaard gaande dvd-verkopen uit eigen stal. 'Wacht maar tot Greer in de gaten krijgt hoeveel geld hier te verdienen is met dit onderwerp, dan komt ie snel naar Europa'. En zie daar, binnenkort komt Greer naar Frankrijk waar hij even snel een groepssessie van ongekende grootte doet(geloof 60 man), dan nog even 10 dagen Engeland of zo, na een klein rekensommetje kom je uit op meer dan 100.000 dollar wat ie even naar binnenharkt. Zeer lucratieve business dus. Is er iemand of kennen jullie iemand die ooit tegen grove betaling heeft meegedaan aan die groepsmeditaties? Lijkt me erg interessant om die ervaringen te horen. Volgens mij gaat het er aardig sectarisch aan toe met Greer als de Grote Leider.
ech?
Op 20-05-2010 10:38:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tetzmol: In elk geval blijkt maar weer dat ook Greer niets menselijks vreemd is. Bewijst maar weer dat hij in elk geval zelf geen alien is.

Tetzmol.
“You never know what is enough unless you know what is more than enough.”
Op 20-05-2010 11:11:45 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
michiel: Het is al vaker gezegd, maar het kan geen kwaad dat het nog eens wordt herhaald.

ER IS GEEN BEWIJ-HIJS!
Op 22-05-2010 0:14:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
kaaskopjeffrey: alles is goed zo man ik wil geen demonen er zijn al teveel gekken buiten tijdens WK
~1~ alles is shit hello im medicated how are you ?
Op 10-07-2010 18:47:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Plakband: 'ik wil geen demonen'....ben jij er toevallig zo een van 'alle ufo's en buitenaardsen komen van Satan'?...wat een kul-antwoord.
Greer is uiterst discutabel geworden. Zijn geloofwaardigheid is niet alleen naar het nul- maar eerder naar het vriespunt gedaald. Hier kan geen donder van kloppen. Zo'n verlichte 'ridder' die oh zo uiterst schimmig doet over zijn zaakjes. Zijn laatste boek en de dvd met 'bewijs' van meditaties over 20 jaar of zo zijn de grootste domper op mijn ufo-fascinatie. En dat juist terwijl het Disclosure Project mij overtuigd heeft van het bestaan van andere intelligente beschavingen. Bummer. In een veelvoud aan intelligente beschavingen die een stuk verder zijn dan wij, hetzij technologisch alswel spiritueel, daar geloof ik echter nog steeds in. Ik denk zelfs dat er honderden, zoniet duizenden zijn. Het heelal is simpelweg te uitgestrekt. 200 miljard sterren in onze melkweg, 200 miljard sterrenstelsels in het heelal...dan pleit het niet voor de intelligentie van onze beschaving om te denken dat we de enige intelligenten zijn. Dat pleit meer voor stupide arrogantie. Maar hoe-wat-waar....daar is voorlopig nog zeker geen antwoord op te geven. Keihard bewijs dat kan worden gelinkt is er gewoon niet. Er zijn 2 ex-apollo astronauten die beiden zeggen dat ze onbekende buitenaardse toestellen of ee basis hebben gezien(Gordon Cooper + Edgar Mitchell, google naar hartelust). En uitspraken van die gasten vind ik verdomde geloofwaardig overkomen. Greer daarentegen lijkt op een giga manier door het ijs te zakken. Is meer verworden tot een soort Teuben wat wil zeggen: Guru in de maak. Al was het maar voor henzelf. En het zelfbeeld. Mediageilheid behoort zeker ook tot de benodigde opties. Het verschil tussen Greer en Teuben is dat het Teuben niet uit lijkt te maken welke media wat brengt als ie maar in beeld is. Greer is daarentegen exemplarisch Stalinistisch geworden in zorgvuldig uitgekozen mediaventilatie. Ik kijk en smelt...
video: http://vimeo.com/13212793
(bericht gewijzigd op 10-7-2010 20:13:03)
ech?
Op 10-07-2010 19:47:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden