Alstublieft. Een tweeluik van onze eigenste staatstelevisie dat de wanpraktijken van grote farmaceuten aan de kaak stelt. Vrijdag 18 december 2009 uitgezonden bij TROS Radar. Hoewel vaak anders beweerd, er is in de reguliere media toch echt aandacht voor dergelijke misstanden. Maar tot in hoeverre lijkt de met brood-en-spelen-verzadigde burger hier om te geven?

NWO Near You

Ik weet niet tot in hoeverre de officiële kijkcijfermeting van de Nederlandsche Kijkert werkelijk representatief is, maar het is het enige ijkpunt wat ik kan gebruiken. Via deze link kunt u dagelijks bekijken wat het gros van de overconsument vooral interesseert. Ik vrees dat deze cijfers niet liegen.
De 'madl' kolom is voor adverteerders het meest interessant. Die afkorting staat namelijk voor het 'marktaandeel' rond dat tijdstip. Meest interessante doelgroep daarin is vaak weer de 'boodschappers van 20 tot 49'. Dat is de consumerende groep die actief de portemonnee trekt. En tot grote hoop van de producent nog redelijk tot goed te hersenspoelen is met reclamebombardementen van welke aard dan ook.

Op de site van Tros Radar is er mogelijkheid tot reageren op wanstaltige industriële praktijken. Aantal reacties van de bezoekers over deze schokkende praktijken? Een schamele vijf!
Wij staan erbij en kijken ernaar. Als de New World Order-clan al zou bestaan (wat de schrijver dees' hevig in twijfel trekt), tot in hoeverre is zo'n organisatie dan eigenlijk nodig met een mensheid die prima in staat is om zichzelf compleet te vernaaien?

Via onderstaande links komt u op de site van Tros Radar met het tweeluik over de vermaledijde praktijken van de farmaceutische industrie:
nabuco0: Haha ook hier geen reacties! Geen interesse
We houden er immers van gekloot te worden!
2012, wk voetbal, co2, allemaal dingen waar we niets kunnen aan doen dat interesseert ons buitenmatig.
Dingen die we wel voor een( groot) deel onder controle kunnen houden en die ons verantwoordelijk maakt, bvb onze gezondheid..... ho maar.... val me niet lastig! geef me een pilletje!! big farma we love you!!
Op 23-06-2010 0:26:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Kirk Lazarus: zei iemand WK voetbal? wie speelt er vandaag?
I'm a dude, playing a dude, disguised as another dude!
Op 23-06-2010 0:28:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: Dat de NWO bestaat, daar twijfel ik niet aan. Maar de strekking van het stuk, dat we het gewoon laten gebeuren en prima in staat zijn zonder een NWO onszelf naar de haaien te helpen, dat deel ik wel.
United as one. Divided by zero.
Op 23-06-2010 0:34:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard: Ben net terug van 3 weken in Zweden, een paar wandeltochten door de natuur gemaakt. Dan voel je, besef je dat er niets beter voor je is dan dat. We maken ons zelf ongelukkig door gelukkig te willen zijn.
'Don't forget rule number 6'
Op 23-06-2010 0:37:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DogStar:
Gerard:

We maken ons zelf ongelukkig door gelukkig te willen zijn.


Men kan niet genieten van het pad dat men bewandeld, omdat het eind van het pad zogenaamd een beloning op zou leveren en de focus bij het einddoel ligt. En omdat dit meestal niet dat gevoel van geluk oplevert, zoekt men een nieuw doel om als beloning te dienen met weer geen oog voor het pad wat men bewandeld.

Toch best zonde om al het moois onderweg te missen!
Niks is wat t lijkt te zijn, evenmin is het anders
Op 23-06-2010 14:59:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Gerard:

Ben net terug van 3 weken in Zweden, een paar wandeltochten door de natuur gemaakt. Dan voel je, besef je dat er niets beter voor je is dan dat. We maken ons zelf ongelukkig door gelukkig te willen zijn.

We? Ik ben erg gelukkig. Zelfs al komt er ongeluk op me af. Shit happends soms. Maar ik geef toe, er moest heel wat ongeluk op me afkomen vooraleer ik 'bij mezelf' kon blijven.
United as one. Divided by zero.
Op 23-06-2010 15:13:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
maridd: Al zo'n twintig jaar kijk ik met enige walging naar de farmaceutische industrie. Als dochter van een apothekersassistente heb ik van jongs af aan kennis opgedaan in deze sector. En ik heb daardoor een intuïtie ontwikkeld voor medische zaken welke me doorgaans bijtijds een belletje doet rinkelen. Mijn man kwam enige jaren geleden terecht op de hartbewaking. Kort gezegd: hij moest crestor slikken en dat vertrouwde ik al gelijk niet, een zgn. gut-feeling. En inderdaad, het is enorme klerezooi, breekt je spieren af en doet eigenlijk niks nuttigs. (Jan Marijnissen heeft en irreversibele diabetes van gekregen, iedereen krijgt er uiteindelijk "hartfalen" van!) Toen mijn man de cardioloog vertelde dat hij het niet slikt, kwakte de beste man het dossier dicht en mijn man was niet meer welkom. Gelukkig hebben we nu een andere cardioloog, mijn man slikt pillen die ik voor hem heb opgezocht bij een niet nader te noemen drogist en zijn cholesterolwaarden zijn perfect. Zo kan ik nog een rijtje voorbeelden noemen. Maar de domme meute slikt maar braaf alles wat de arts voorschrijft, in de illusie dat de farmaceuten het beste met ons voorhebben! Sic!
Boldly going nowhere.
Op 23-06-2010 16:43:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ourobouros: de vraag is:

WAAROM zijn mensen zo passief en ongeïnteresseerd in het hoe en waarom van alles.

Is het nog niemand opgevallen dat het zelf in de mode is om je ongeletterd, intellectueel-passief en oppervlakkig te gedragen?

Vele mensen kopiëren het gedrag van mensen in soaps, films en tv-spots, media allerhande.

Als hetgeen ze zien en kopiëren louter bestaat uit pulp en crap, zal hun nageaapt gedrag navenant zijn.

Nu is de vraag: waarom verkiezen netwerken die pulp en crap boven pakweg documentaires, kwaliteitsfilms, ... samengevat: mooie, waardevolle en leerzame dingen.

Je hebt natuurlijk zelf de keuze om te selecteren wat je interesseert, maar percentueel maken zenders als national geo, discovery channel, history ch enz... maar een erg klein deel uit van het aanbod, en je moet er meestal nog voor bijbetalen ook.

Zendt men pulp uit omdat de meerderheid daarom vraagt, of wordt de debiliteit van hetgeen het volk te zien krijgt met opzet gestuurd?

Ook al krijgt men nooit antwoord op dergelijke vragen, het blijft een feit dat het makkelijker is om tiran te zijn over een stelletje gebrainwashte geïsoleerden met ingebouwde zelfcontrolemechanismen (hebzucht, angst, ijdelheid, jaloezie,schaamte), dan over een hechte menselijke groep bestaande uit goed geïnformeerde kritische vrijdenkers.

Ik beweer niet dat "de NWO" de media altijd al zodanig heeft gemanipuleerd om uiteindelijk te komen waar we nou zijn: een meerderheid van beaat blatende schapen, maar ik weet wel dat reclamepsychologen aangeleerd worden om bewust in te spelen op de kleinste kantjes van de mens om hem als eeuwige consument aan hun producten te binden

Het product van de NWO, dat zijn wij
(met uitzondering van de gw'ers natuurlijk!!!)
(bericht gewijzigd op 23-6-2010 16:50:08)
niets is iets, niet?
Op 23-06-2010 16:46:46 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
nabuco0: ourobouros : Brood en spelen ! De romeinen wisten er toen reeds alles van !
Op 23-06-2010 18:02:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
Gerard:

Ben net terug van 3 weken in Zweden, een paar wandeltochten door de natuur gemaakt. Dan voel je, besef je dat er niets beter voor je is dan dat. We maken ons zelf ongelukkig door gelukkig te willen zijn.

Je hebt gelijk en het volgende geldt ook.
We maken onszelf ongelukkig, om anderen te laten zien hoe gelukkig we wel niet zijn.

Gelukkig heb ik dat pad al een tijdje geleden verlaten.
Cannot kill the Battery!!!
Op 23-06-2010 18:50:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard:
3.14po:

Gerard:

Ben net terug van 3 weken in Zweden, een paar wandeltochten door de natuur gemaakt. Dan voel je, besef je dat er niets beter voor je is dan dat. We maken ons zelf ongelukkig door gelukkig te willen zijn.

We? Ik ben erg gelukkig. Zelfs al komt er ongeluk op me af. Shit happends soms. Maar ik geef toe, er moest heel wat ongeluk op me afkomen vooraleer ik 'bij mezelf' kon blijven.

"we" is algemeniserend bedoeld, niet persoonlijk. Uiteraard zijn er altijd al mensen geweest die het door hadden, niets nieuws onder de zon.
'Don't forget rule number 6'
Op 23-06-2010 19:46:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
Gerard:

3.14po:

Gerard:

Ben net terug van 3 weken in Zweden, een paar wandeltochten door de natuur gemaakt. Dan voel je, besef je dat er niets beter voor je is dan dat. We maken ons zelf ongelukkig door gelukkig te willen zijn.

We? Ik ben erg gelukkig. Zelfs al komt er ongeluk op me af. Shit happends soms. Maar ik geef toe, er moest heel wat ongeluk op me afkomen vooraleer ik 'bij mezelf' kon blijven.

"we" is algemeniserend bedoeld, niet persoonlijk. Uiteraard zijn er altijd al mensen geweest die het door hadden, niets nieuws onder de zon.


En er zijn er steeds meer die het door beginnen te krijgen.
Al zou je dat niet zeggen, nu je al die oranje vlaggetjes in de straten ziet...
Cannot kill the Battery!!!
Op 24-06-2010 4:20:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard:
Marsepars:

Gerard:

3.14po:

Gerard:

Ben net terug van 3 weken in Zweden, een paar wandeltochten door de natuur gemaakt. Dan voel je, besef je dat er niets beter voor je is dan dat. We maken ons zelf ongelukkig door gelukkig te willen zijn.

We? Ik ben erg gelukkig. Zelfs al komt er ongeluk op me af. Shit happends soms. Maar ik geef toe, er moest heel wat ongeluk op me afkomen vooraleer ik 'bij mezelf' kon blijven.

"we" is algemeniserend bedoeld, niet persoonlijk. Uiteraard zijn er altijd al mensen geweest die het door hadden, niets nieuws onder de zon.


En er zijn er steeds meer die het door beginnen te krijgen.
Al zou je dat niet zeggen, nu je al die oranje vlaggetjes in de straten ziet...

Wellicht dat via internet steeds meer mensen beter geïnformeerd zijn. Het is een ongekende vrijheid. Soms wel lastig om er goed mee om te gaan.
'Don't forget rule number 6'
Op 24-06-2010 5:16:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Plakband: Steeds meer mensen die 'het' door beginnen te krijgen? Wat is 'het'?

Ik zie een ongelooflijke zwenk naar de rechterkant: Is dat 'het'.
Mensen lijken steeds materialistischer en egoïstischer te worden..dat?
Nauwelijks een kwart geloof ik? heeft gebruik gemaakt van het stemrecht....op internet zijn steeds meer versplinterde sites te vinden die allemaal hun eigen waarheid verkondigen over hoe de mechanismen in de wereld en achter de schermen werken, met veel reageerders die blijven haken in 'jongens we moeten echt iets doen' - of een nieuwe site opzetten met hun waarheid, in de veronderstelling of beter gezegd illusie dat het gros van Nederland of wie weet zelfs de wereld ook plots achter hun waarheidsbevinding staat...is dat 'het'? Zo. Een geprovoceerde goedemorgen .
ech?
Op 24-06-2010 10:05:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Vero Legata: Ik heb het idee dat mensen telkens meer hun eigen nieuws kiezen. Het feit dat hier nu deze documentaires weer worden genoemd geeft aan dat er toch interesse is.

Daarnaast zie je ook dat films als zeitgeist goed aanslaan onder jongeren en andere mensen die veel op het internet zitten.

Zelf vind ik de documentaire "het grote complot" ook erg mooi. Die geven ook aan dat als er al een new world order is deze vooral organisch groeit. Deze is eventueel te vinden op: http://video.google.com/videoplay?docid=8359168699344895989#
Op 24-06-2010 10:22:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : Ik sluit me bij plakband aan.
Dank. Scheelt weer tikken.
Is it electrickery?
Op 24-06-2010 13:20:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi: Ik zal dit topic weer bookmarken (doe ik meestal met belangrijke onderwerpen hoor, in mn special 'best of GW' tab)
Op 24-06-2010 14:54:37 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tjerky: Wat NWO betreft, ga tot de mier en wordt wijs...
http://www.sciencepalooza.nl/?p=2745
Op 24-06-2010 21:37:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden