Mogelijk herkent u het volgend scenario. De eerste Paranormal Activity keek ik 's nachts, alleen op de bank. Lekker gezellig griezelen met een bak popcorn op de schoot. Paranormal Activity was de eerste film die me van engheid ongemakkelijk deed schuiven. En dat terwijl kerels als Freddy Krueger en Jason Voorhees me slechts tot lachen kunnen brengen. Ieder nachtelijk geluidje werd verweven met de ambiance van de film. Mogelijk is de prent minder interessant als je hem overdag kijkt, met de gordijnen open en rumoer om je heen, maar wie het aandurft om de film in een passende setting te kijken is in for a surprise.
Allemaal leuk en aardig, maar Paranormal Activity is inmiddels oud nieuws. Dat het de engste film ooit schijnt te zijn weten we nu wel. Daarom dat er nu vanaf 21 oktober een vervolg in de bioscoop te zien is: Paranormal Activity 2. Om te zorgen dat u heelhuids deze filmervaring kunt doorstaan geven we vandaag 5 webcams weg. Geen gewone troep, maar van het soort waarmee je in het donker kunt kijken.

Paranormal Activity 2
(Paranormal Activity 2)

Om kans te maken op één van de vijf nachtwebcams moet u antwoord geven op de volgende vraag:

Waar bent u écht bang van?

Antwoorden kon tot en met 11 november 2010. Nu zijn de lijnen gesloten en staat u er alleen voor. De winnaars worden binnenkort bekend gemaakt.


(Trailer Paranormal Activity 2)
Kirk Lazarus: Ik ben bang van webcams.
I'm a dude, playing a dude, disguised as another dude!
Op --0 13:08:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lifetime: Kirk: vraaggie, ook van dat soort waarmee je in het donker kunt kijken.... je ziet hem (!) dan niet, terwijl je er wel wat me kunt zien.....!?


(bericht gewijzigd op 22-10-2010 13:45:18)
Live kost Time
Op --0 13:44:38 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
stoner: Helaas ben ik nergens bang voor. Nooit geweest, en altijd bereid voor de dood. Ik moet wel zeggen dat ik de 1e deel alleen thuis keek in de avond en moet zeggen dat het wel angstaanjagend was. Dit soort films ~wacht ik altijd met volle vreugde uit tot ze uitkomen..deels doordat ik een nolifer ben.
Op --0 14:01:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
vosje: Ik heb deel één laatst gezien.
If time doesn't matter, distance also won't.
Op --0 14:10:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Horatio: Net zo eng als 'The entity'..?Of nog enger..?
Op --0 14:37:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Horatio:

Net zo eng als 'The entity'..?Of nog enger..?


die heb ik nog niet gezien.
United as one. Divided by zero.
Op --0 15:01:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus: Sommige gedachten die af en toe spontaan in me opkomen, waarvan mijn rationele kant zegt dat ze slechts aan volledig ontspoorde psychopaten toebehoren, daar ben ik echt bang van. Maar moet er ook wel om lachen, tegelijkertijd. Ja, net als horrorfilms, inderdaad.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op --0 15:03:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Horatio:

Net zo eng als 'The entity'..?Of nog enger..?


ik vond "the fourth kind" ook zeer creepy
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op --0 20:45:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
Ron B.:

Horatio:

Net zo eng als 'The entity'..?Of nog enger..?


ik vond "the fourth kind" ook zeer creepy

Ging die niet over ontvoeringen door buitenaardsen?
Cannot kill the Battery!!!
Op --0 20:55:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ron B.:
Marsepars:

Ron B.:

Horatio:

Net zo eng als 'The entity'..?Of nog enger..?


ik vond "the fourth kind" ook zeer creepy

Ging die niet over ontvoeringen door buitenaardsen?

ssst, dat moet je niet verklappen

(spoiler alert: ja dat klopt)
(bericht gewijzigd op 22-10-2010 21:16:55)
We're Not Retreating; We're Advancing in a Different Direction
Op --0 21:16:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
Ron B.:

Marsepars:

Ron B.:

Horatio:

Net zo eng als 'The entity'..?Of nog enger..?


ik vond "the fourth kind" ook zeer creepy

Ging die niet over ontvoeringen door buitenaardsen?

ssst, dat moet je niet verklappen

(spoiler alert: ja dat klopt)

Ehhh... Nee!
Nee, nee!

Nee, die ging daar helemaal niet over!
Echt niet!

Dus ook een enge schrikfilm.
Nou. laat dat maar aan Mars voorbij gaan.
En aan de prijsvraag doe ik ook niet mee.
Man, na het zien van The Exorcist kon ik ook 4 weken niet slapen...
En sinds ik trailers gezien heb van The Rng en The Grudge of hoe die films ook heten, schijt ik in m'n broek voor kleine meisjes met lang, zwart haar.
Clowns ben ik ook panisch voor, sinds It.

Maar de Alien-films vind ik dan wel weer geweldig. Net als de Blade-trilogie.
(bericht gewijzigd op 22-10-2010 21:23:32)
Cannot kill the Battery!!!
Op --0 21:21:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
sufi: Ik vond de film enorm tegenvallen (paranormal activity). Ik vond The Ring enger.

De allerengste film die ik ooit heb gezien, was een film met Shirley McLaine, lang lang geleden. The possession of Joel Delaney.

Iemand die gezien?
Op --0 22:33:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker: Ben het met Sufi eens.

Heb de film na middernacht gezien, in het donker, met een koptelefoon op en geluid lekker hard. Toch vond ik het niet geslaagd. Er gebeurde nauwelijks wat. Snap niet hoe mensen dit een enge film kunnen vinden. Maar ja...smaken verschillen. Ik persoonlijk vond The Blair Witch Project veel enger.

Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op --0 22:47:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard: Hen ik ineens een nuchtere vraag: Hoe kan het dat we een film eng vinden, terwijl we ons er toch heus wel van bewust zijn dat het geen werkelijkheid is? ZIt hier een element in waar bijvoorbeeld ook machthebbers van gebruik maken om ons via angst te manipuleren? En is het dan ook niet zo dat, zolang we een film eng vinden ook gevoelig zullen zijn voor op angst gebaseerde manipulaties?
'Don't forget rule number 6'
Op --0 9:52:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
vailixi: Eerste film was totaal niet eng, geef mij maar The Exorcist.
Als klein kind een keer gezien and scared the living daylights out of me.

Maar om ook nog even terug te komen op Gerard, het echte leven is inderdaad veel enger met zijn cover up's en waar sommige mensen toe in staat zijn...
(bericht gewijzigd op 23-10-2010 14:58:26)
Niemand buiten onszelf kan over ons innerlijk heersen. Wanneer we dit weten worden we vrij.
Op --0 14:57:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
celtic:
3.14po:

Horatio:

Net zo eng als 'The entity'..?Of nog enger..?


die heb ik nog niet gezien.

Vind ze beide,The entity en Paranormal Activity, niet eng. Beide midden in de nacht bekeken. Maar na The entity' soft-porno film met irritant background muziek/geluid is Paranormal Activity wel iets spannender. The Exorcist (originele) is de enigste film die mijn nekharen deden reizen. Ben benieuwd wat Paranormal Activity 2 doet.
Condemnation without investigation is the highest form of ignorance
Op --0 15:09:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
celtic:

3.14po:

Horatio:

Net zo eng als 'The entity'..?Of nog enger..?


die heb ik nog niet gezien.

Vind ze beide,The entity en Paranormal Activity, niet eng. Beide midden in de nacht bekeken. Maar na The entity' soft-porno film met irritant background muziek/geluid is Paranormal Activity wel iets spannender. The Exorcist (originele) is de enigste film die mijn nekharen deden reizen. Ben benieuwd wat Paranormal Activity 2 doet.

Zo zie je maar. Ik vond de exorcist helemaal niet zo eng. Wel een goeie film, maar qua engheid niet iets dat echt binnenkwam.
United as one. Divided by zero.
Op --0 15:15:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Horatio:
3.14po:

celtic:

3.14po:

Horatio:

Net zo eng als 'The entity'..?Of nog enger..?


die heb ik nog niet gezien.

Vind ze beide,The entity en Paranormal Activity, niet eng. Beide midden in de nacht bekeken. Maar na The entity' soft-porno film met irritant background muziek/geluid is Paranormal Activity wel iets spannender. The Exorcist (originele) is de enigste film die mijn nekharen deden reizen. Ben benieuwd wat Paranormal Activity 2 doet.

Zo zie je maar. Ik vond de exorcist helemaal niet zo eng. Wel een goeie film, maar qua engheid niet iets dat echt binnenkwam.

Denk dat celtic meer gaat zweten van The Blair Witch...whehehehe?
Hug.
Op --0 15:37:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
celtic:
Horatio:

3.14po:

celtic:

3.14po:

Horatio:

Net zo eng als 'The entity'..?Of nog enger..?


die heb ik nog niet gezien.

Vind ze beide,The entity en Paranormal Activity, niet eng. Beide midden in de nacht bekeken. Maar na The entity' soft-porno film met irritant background muziek/geluid is Paranormal Activity wel iets spannender. The Exorcist (originele) is de enigste film die mijn nekharen deden reizen. Ben benieuwd wat Paranormal Activity 2 doet.

Zo zie je maar. Ik vond de exorcist helemaal niet zo eng. Wel een goeie film, maar qua engheid niet iets dat echt binnenkwam.

Denk dat celtic meer gaat zweten van The Blair Witch...whehehehe?
Hug.


pfffff...
Condemnation without investigation is the highest form of ignorance
Op --0 15:44:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
mika2002: The entity is trouwens een waar gebeurd verhaal!
Op --0 16:03:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus: The Blair Witch Project vind ik maar een takkenfilm.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op --0 16:09:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Kat:
mika2002:

The entity is trouwens een waar gebeurd verhaal!


Waar vind ik het ware verhaal..?
Op --0 16:10:09 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus:
Kat:

mika2002:

The entity is trouwens een waar gebeurd verhaal!


Waar vind ik het ware verhaal..?

http://www.energy-healer.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=252
(bericht gewijzigd op 23-10-2010 16:25:55)
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op --0 16:23:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
vosje: @Moonwalker
Bij deze film is het eerder dat je jezelf bangmaakt.
If time doesn't matter, distance also won't.
Op --0 19:14:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DaVince: Toch knap in de tekst staat vandaag worden er 5 nachtwebcams weggegeven en je kunt tot 11 november meedoen? Ik ben bang dat dat niet echt rijmt met elkaar.
Religion, a placebo which causes damage.
Op --0 20:41:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker:
vosje:

@Moonwalker
Bij deze film is het eerder dat je jezelf bangmaakt.


Daarom juist. Ik heb een erg levendig fantasie. Schreef vroeger ook veel verhalen en in de bus op weg naar school vermaakte ik mijn mede-studenten met fictieve verhalen.

Ik ben niet bang van entiteiten (geloof er wel in) of wat dan ook. Mijn enige vijand is mijn fantasie.
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op --0 22:31:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Picobyte: *hebt ook een stukje proza ingestuurd.
Stroom moet vloeien.
Op --0 22:35:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
nemesis: De eerste keer dat ik de exorsist zag in de bios in '73 was ik 10 jaar.
Ik heb er lang last van gehad!
Nu pas heb ik hem voor de 2 de keer gezien en hij was lang niet zo erg natuurlijk.
De mooiste vind ik nog steeds films van Steven King, vooral Dreamcatcher. Maar dat is wel meer horror/sience-fiction.
paranormal activity vond ik niet echt goed , er was meer van het onderwerp te maken.
Op --0 14:43:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker: @nemesis:
Bijna alle films van Stephen King zijn supergoed. Toch vind ik zijn boeken nog veel griezeliger eigenlijk. De eerste boek van hem die ik ooit las was "Salem's lot" op twaalf jarige leeftijd.

Ik heb er daarna echt lange tijd last van gehad.

Maar de laatste tijd heeft hij zijn manier van schrijven veranderd. Nog steeds erg goed natuurlijk, maar geen monsters, bloedzuigers of mensen die met hun ogen dingen in brand kunnen steken.

Een ander favoriet van mij is Dean Koontz. Vooral zijn eerdere boeken zijn vol met horror en het bovennatuurlijke. Zijn laatste boeken hoewel ook goed, nemen een heel ander wending.


(bericht gewijzigd op 25-10-2010 15:32:30)
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op --0 15:32:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Princje:

Bang ben ik voor deze jongen...
De realiteit van vandaag is de illusie van morgen.
Op --0 17:25:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
Princje:



Bang ben ik voor deze jongen...

Hé, een hoornaar!
Die zijn giftig.
En groot!!!
Cannot kill the Battery!!!
Op --0 17:29:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk:
moonwalker:

...
Bijna alle films van Stephen King zijn supergoed.
...


Zag ooit een miniserie op TV: IT! (als ik me niet vergis).

En die was schandalig slecht. Het slot bedoel ik. "Erbij gesleurd" en had totaal niks met de rest te maken. En het begon allemaal wel lekker spannend, maar ik hiel er een hele poos een afkeer voor King aan over.

Maar er zijn wel goeie dingen, natuurlijk.
(bericht gewijzigd op 25-10-2010 18:07:07)
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op --0 18:04:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Princje:
Tarantula vs. Hornet

(bericht gewijzigd op 25-10-2010 20:50:56)
De realiteit van vandaag is de illusie van morgen.
Op --0 20:42:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker:
Luk:

moonwalker:

...
Bijna alle films van Stephen King zijn supergoed.
...


Zag ooit een miniserie op TV: IT! (als ik me niet vergis).

En die was schandalig slecht. Het slot bedoel ik. "Erbij gesleurd" en had totaal niks met de rest te maken. En het begon allemaal wel lekker spannend, maar ik hiel er een hele poos een afkeer voor King aan over.

Maar er zijn wel goeie dingen, natuurlijk.


Je moet de boek lezen. Is al lange tijd dat ik die gelezen heb. Goed dat je het zegt, want ik was allang van plan om het te bestellen.
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op --0 3:03:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
welja:
nemesis:

De eerste keer dat ik de exorsist zag in de bios in '73 was ik 10 jaar.
Ik heb er lang last van gehad!
Nu pas heb ik hem voor de 2 de keer gezien en hij was lang niet zo erg natuurlijk.
De mooiste vind ik nog steeds films van Steven King, vooral Dreamcatcher. Maar dat is wel meer horror/sience-fiction.
paranormal activity vond ik niet echt goed , er was meer van het onderwerp te maken.

Ik heb bijna alle boeken van King gelezen. De meeste verfilmingen kwamen nog niet in de buurt vond ik. Kwa spanning dan natuurlijk.
Laatst zag ik iemand gelukkig staan te wezen.
Op --0 10:02:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
welja:
moonwalker:

@nemesis:
Bijna alle films van Stephen King zijn supergoed. Toch vind ik zijn boeken nog veel griezeliger eigenlijk. De eerste boek van hem die ik ooit las was "Salem's lot" op twaalf jarige leeftijd.

Ik heb er daarna echt lange tijd last van gehad.

Maar de laatste tijd heeft hij zijn manier van schrijven veranderd. Nog steeds erg goed natuurlijk, maar geen monsters, bloedzuigers of mensen die met hun ogen dingen in brand kunnen steken.

Een ander favoriet van mij is Dean Koontz. Vooral zijn eerdere boeken zijn vol met horror en het bovennatuurlijke. Zijn laatste boeken hoewel ook goed, nemen een heel ander wending.

Ik vind Koontz zijn laatste boeken maar tam wat horror betreft. Over geweld schrijven is wat anders dan een goed griezelverhaal er van maken.
Laatst zag ik iemand gelukkig staan te wezen.
Op --0 10:04:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
welja: Ik ben nergens bang voor. Hoe gevaarlijker de situatie hoe kalmer ik wordt.Ik moet alleen niks van mensenmenigtes hebben. Daarin kun je niet bewegen en moet je met de stroom meegaan. Daar ben ik niet zo goed in. Met de stroom mee gaan. Ik heb ruimte nodig om in alle richtingen te kunnen kijken en bewegen. Daarom ben ik misschien nergens bang van. Omdat ik het op tijd aan zie komen als er iets mis dreigt te gaan? Horrorfilms trekken me niet. Voorgekauwd bang zitten wezen. Als je het geluid uit zet blijft er van de hele film niks over. Het maakt je hooguit nieuwsgierig naar wat daar in hemelsnaam allemaal gebeurd. Geluid is wat mensen bang maakt. Niet de beelden. Zie maar hoe mensen onbewogen kunnen kijken naar oorlogsmisdaden en allerlei andere ellende op de wereld. Ver van hun bed. En in dat bed naar een griezelfilm kijken. Beetje getikt toch eigenlijk vind ik.
Laatst zag ik iemand gelukkig staan te wezen.
Op --0 10:12:42 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker:
welja:

Ik vind Koontz zijn laatste boeken maar tam wat horror betreft. Over geweld schrijven is wat anders dan een goed griezelverhaal er van maken.



Daarom zei ik ook dat ik zijn laatste boeken een heel ander wending vind nemen.

Vind ik wel jammer eigenlijk, want hij heeft een paar zeer goede boeken geschreven met horror als thema.
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op --0 16:06:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker:
welja:

Ik ben nergens bang voor. Hoe gevaarlijker de situatie hoe kalmer ik wordt.Ik moet alleen niks van mensenmenigtes hebben. Daarin kun je niet bewegen en moet je met de stroom meegaan. Daar ben ik niet zo goed in. Met de stroom mee gaan. Ik heb ruimte nodig om in alle richtingen te kunnen kijken en bewegen. Daarom ben ik misschien nergens bang van. Omdat ik het op tijd aan zie komen als er iets mis dreigt te gaan? Horrorfilms trekken me niet. Voorgekauwd bang zitten wezen. Als je het geluid uit zet blijft er van de hele film niks over. Het maakt je hooguit nieuwsgierig naar wat daar in hemelsnaam allemaal gebeurd. Geluid is wat mensen bang maakt. Niet de beelden. Zie maar hoe mensen onbewogen kunnen kijken naar oorlogsmisdaden en allerlei andere ellende op de wereld. Ver van hun bed. En in dat bed naar een griezelfilm kijken. Beetje getikt toch eigenlijk vind ik.


Mee eens. Kan ook niet tegen om in de stad te lopen tussen al die mensen. Ik ga zo vroeg mogelijk wanneer ik iets wil kopen en ben weer gelijk weg. Wandel liever in de natuur.

En mensen zijn afgestompt door films. Daarom doet de ellende op de wereld ze niets. Dezelfde kast die de ellende laat zien, laat ook films met afgehakte ledematen en stromende bloed zien aan de mensen thuis. Daardoor zetten de mensen het makkelijker van zich af.

En de laatste tijd merk ik echt dat mensen meer en meer harteloos worden. Straks zijn we robots zonder enig gevoel...
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op --0 16:10:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider:
sufi:


De allerengste film die ik ooit heb gezien, was een film met Shirley McLaine, lang lang geleden. The possession of Joel Delaney.

Iemand die gezien?


Is dat die met die enge ouwe wijffies op die schommelstoel en die nagels door de deur..??
IIIIEEE!!!! ( gezien toen ik heel klein was en nog op mijn netvlies gebrand )
My dentist told me I need a crown. I was like I KNOW, RIGHT?
Op --0 18:52:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
wdawn: Als je bij deze film geconcentreerd bent dan zitten er goede schik momenten in. Ben je een ADHDér dan kun je beter wat anders kijken .

We worden inderdaad gevoelloos, maar het heeft ook een positieve kant. Als er ooit een wereld ramp gebeurt dan raken sommige niet meteen in shock en zijn hierdoor instaat om andere te helpen.
Niet op iedereen heeft het meteen een "egoistische" effect, de band die je hebt met vrienden en famillie zorgt ervoor dat je niet helemaal ontvreemd raakt en hun wilt helpen tijdens een ramp.
(bericht gewijzigd op 29-10-2010 14:26:15)
triest zijn de "machtige", gelukkig zijn de domme.
Op --0 14:26:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
welja: [quote=moonwalker]
welja:

Ik ben nergens bang voor. Hoe gevaarlijker de situatie hoe kalmer ik wordt.Ik moet alleen niks van mensenmenigtes hebben. Daarin kun je niet bewegen en moet je met de stroom meegaan. Daar ben ik niet zo goed in. Met de stroom mee gaan. Ik heb ruimte nodig om in alle richtingen te kunnen kijken en bewegen. Daarom ben ik misschien nergens bang van. Omdat ik het op tijd aan zie komen als er iets mis dreigt te gaan? Horrorfilms trekken me niet. Voorgekauwd bang zitten wezen. Als je het geluid uit zet blijft er van de hele film niks over. Het maakt je hooguit nieuwsgierig naar wat daar in hemelsnaam allemaal gebeurd. Geluid is wat mensen bang maakt. Niet de beelden. Zie maar hoe mensen onbewogen kunnen kijken naar oorlogsmisdaden en allerlei andere ellende op de wereld. Ver van hun bed. En in dat bed naar een griezelfilm kijken. Beetje getikt toch eigenlijk vind ik.


Mee eens. Kan ook niet tegen om in de stad te lopen tussen al die mensen. Ik ga zo vroeg mogelijk wanneer ik iets wil kopen en ben weer gelijk weg. Wandel liever in de natuur.

En mensen zijn afgestompt door films. Daarom doet de ellende op de wereld ze niets. Dezelfde kast die de ellende laat zien, laat ook films met afgehakte ledematen en stromende bloed zien aan de mensen thuis. Daardoor zetten de mensen het makkelijker van zich af.

En de laatste tijd merk ik echt dat mensen meer en meer harteloos worden. Straks zijn we robots zonder enig gevoel...
[/quote
Ik kan dus absoluut niet zonder meevoelen naar echt geweld en ellende kijken. Ik wordt niet bang maar boos en in verdrietig.
Laatst zag ik iemand gelukkig staan te wezen.
Op --0 16:20:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
welja: [quote=welja]
[quote=moonwalker]
welja:

Ik ben nergens bang voor. Hoe gevaarlijker de situatie hoe kalmer ik wordt.Ik moet alleen niks van mensenmenigtes hebben. Daarin kun je niet bewegen en moet je met de stroom meegaan. Daar ben ik niet zo goed in. Met de stroom mee gaan. Ik heb ruimte nodig om in alle richtingen te kunnen kijken en bewegen. Daarom ben ik misschien nergens bang van. Omdat ik het op tijd aan zie komen als er iets mis dreigt te gaan? Horrorfilms trekken me niet. Voorgekauwd bang zitten wezen. Als je het geluid uit zet blijft er van de hele film niks over. Het maakt je hooguit nieuwsgierig naar wat daar in hemelsnaam allemaal gebeurd. Geluid is wat mensen bang maakt. Niet de beelden. Zie maar hoe mensen onbewogen kunnen kijken naar oorlogsmisdaden en allerlei andere ellende op de wereld. Ver van hun bed. En in dat bed naar een griezelfilm kijken. Beetje getikt toch eigenlijk vind ik.


Mee eens. Kan ook niet tegen om in de stad te lopen tussen al die mensen. Ik ga zo vroeg mogelijk wanneer ik iets wil kopen en ben weer gelijk weg. Wandel liever in de natuur.

En mensen zijn afgestompt door films. Daarom doet de ellende op de wereld ze niets. Dezelfde kast die de ellende laat zien, laat ook films met afgehakte ledematen en stromende bloed zien aan de mensen thuis. Daardoor zetten de mensen het makkelijker van zich af.

En de laatste tijd merk ik echt dat mensen meer en meer harteloos worden. Straks zijn we robots zonder enig gevoel...
[/quote
Ik kan dus absoluut niet zonder meevoelen naar echt geweld en ellende kijken. Ik wordt niet bang maar boos en in verdrietig.
[/quote]
Ik raak in paniek situaties niet in shock. Pas erna. En ik vertik het om gevoelloos te worden. Ik zou mezelf geen mens meer durven noemen.
Heel mijn leven heb ik er voor gewaakt niet te verharden. Dus kijk ik nooit naar gewelddadige films. Ik wil altijd kunnen begrijpen wat een ander mens doormaakt zodat ik echt kan helpen en/of troosten.
Laatst zag ik iemand gelukkig staan te wezen.
Op --0 16:25:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
welja: Dit laatste is een zooitje geworden. @Moonwalker, kun je er nog wijs uit?
Laatst zag ik iemand gelukkig staan te wezen.
Op --0 16:26:37 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker: @welja:
Yep je was vergeten een quote af te sluiten, maar ik begrijp jou wel.

Ik kijk wel naar films. Alle soorten. Meestal kijk ik toch wel naar afgehakte ledematen, leed en noem maar op. Maar ik ben op de een of andere manier niet verhardt. Ik kan juist niet kijken naar het nieuws als er weer iets is gebeurt in de wereld, want ik weet dat ik heel erg verdrietig ga worden.

Maar zolang er mensen zijn zoals jou die rondlopen in deze wereld geef ik de hoop voor de mensheid nog niet op.
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op --0 17:15:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
welja:
moonwalker:

@welja:
Yep je was vergeten een quote af te sluiten, maar ik begrijp jou wel.

Ik kijk wel naar films. Alle soorten. Meestal kijk ik toch wel naar afgehakte ledematen, leed en noem maar op. Maar ik ben op de een of andere manier niet verhardt. Ik kan juist niet kijken naar het nieuws als er weer iets is gebeurt in de wereld, want ik weet dat ik heel erg verdrietig ga worden.

Maar zolang er mensen zijn zoals jou die rondlopen in deze wereld geef ik de hoop voor de mensheid nog niet op.

We zijn echt wel met velen hoor. Langzaam aan hoor ik over meer mensen die er zo over denken. We zijn nu eenmaal geen schreeuwers en dan val je niet zo op.
Laatst zag ik iemand gelukkig staan te wezen.
Op --0 21:10:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
nemesis: Ik denk dat een grote groep mensen echt het goede willen doen, maar de hele maatschappij is zo'n ellendig moerasland waar je in wegzakt en sloom en uitgezogen van word.Zo voel ik dat dan.
In echt alles wat ik doe en onderneem word ik tegen gewerkt.
Is het soms omdat ik dwarslig en niet met de stroom (lees kuddevolk)
mee ga?
Btw: Moonwalker en Welja: De boeken van King en Koontz heb ik verzwolgen! Ja die zijn echt super.En daar word je echt niet gevoelloos en hard van..
Ik heb ooit ook eens een boek gelezen van McCammon, over een jongen en een hond,supergoed het leek een beetje op Pet Cemmetary.
Op --0 22:31:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
wdawn: Altijd de moeilijkste weg nemen en je doet het goed heb ik wel gemerkt.
Probeer maar eens een hele dag blij en positief te blijven in een groep mensen, nog best wel een opgaven maar zeer bevredigend als het lukt ondanks dat je veel tegenwerking krijgt.
triest zijn de "machtige", gelukkig zijn de domme.
Op --0 23:20:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
wdawn:

Altijd de moeilijkste weg nemen en je doet het goed heb ik wel gemerkt.
Probeer maar eens een hele dag blij en positief te blijven in een groep mensen, nog best wel een opgaven maar zeer bevredigend als het lukt ondanks dat je veel tegenwerking krijgt.

Zo is dat!
Cannot kill the Battery!!!
Op --0 23:24:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
nabuco0: @ Welja,

Blijkbaar ben je wel bang voor menigtes ?
Heb je enig idee waarom dit zo is?
Op --0 1:30:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker:
nemesis:

In echt alles wat ik doe en onderneem word ik tegen gewerkt.
Is het soms omdat ik dwarslig en niet met de stroom (lees kuddevolk)
mee ga?
Btw: Moonwalker en Welja: De boeken van King en Koontz heb ik verzwolgen! Ja die zijn echt super.En daar word je echt niet gevoelloos en hard van..
Ik heb ooit ook eens een boek gelezen van McCammon, over een jongen en een hond,supergoed het leek een beetje op Pet Cemmetary.


Je bent niet de enige. Ik beantwoord denk ik ook gelijk Wdawn: Ik ben in Augustus ziek geworden, daarvoor werkte ik in de horeca. Ik had een contract van 1 jaar tot 1 december. Hoorde twee dagen geleden dat het niet verlengd zou worden. Geen probleem voor mij, maar feit is dat ik zonder arrogant te willen zijn één van de beste medewerkers die ze hadden. Elke keer als ik binnenkom op werk, dan ben ik aan het lachen. Collega's vinden het vreemd dat ik nooit boos ben of een dag niet lach. Kreeg die vraag vaak van ze te horen: Ben jij nooit boos? Nopes..niet op mijn werk.
Maar ja...ik kan mijn linkerarm nu niet bewegen en in 3 maanden tijd dat ik thuis zit is er nog geen verbetering.

En elke keer als ik een leuk werk heb, dan gebeurt er weer iets waardoor ik helemaal overnieuw moet beginnen. Maar ik ben optimistisch van aard, dus het komt ooit wel goed.

@nemesis: Yep...King en Koontz zijn de beste. Ik lees nu ook boeken van Steve Berry. Geen horror, maar meer in de stijl van Dan Brown. Vind hem erg goed schrijven.
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op --0 3:14:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker:
nabuco0:

@ Welja,

Blijkbaar ben je wel bang voor menigtes ?
Heb je enig idee waarom dit zo is?


Is geen angst. Ik voel me zelf niet prettig als er teveel mensen om me heen zijn. Ik merk dat ik dan een rustig plek ga zoeken. Als ik werk heb ik er geen last van, maar als ik vrij ben verlang ik naar de natuur en zo min mogelijk mensen om me heen. Misschien heeft Welja hetzelfde.
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op --0 3:17:25 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
moonwalker:

nabuco0:

@ Welja,

Blijkbaar ben je wel bang voor menigtes ?
Heb je enig idee waarom dit zo is?


Is geen angst. Ik voel me zelf niet prettig als er teveel mensen om me heen zijn. Ik merk dat ik dan een rustig plek ga zoeken. Als ik werk heb ik er geen last van, maar als ik vrij ben verlang ik naar de natuur en zo min mogelijk mensen om me heen. Misschien heeft Welja hetzelfde.

Niet alleen jij en welja, denk ik zo.
Alleen is het bij mij bui-gerelateerd.
De ene keer kan ik er prima tegen, de andere keer vind ik drukte verschrikkelijk.
Cannot kill the Battery!!!
Op --0 7:54:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
nabuco0: @Moonwalker

Wat jij aanziet voor de rustbrengende natuur is een cultuurverschijnsel. De echte natuur, wild en ongetemd, is echter angstaanjagend. Vraag dit maar aan de Indonesiërs of de Pakistanen
of aan de Haiïtianen.
Op --0 9:28:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
welja:
moonwalker:

nabuco0:

@ Welja,

Blijkbaar ben je wel bang voor menigtes ?
Heb je enig idee waarom dit zo is?


Is geen angst. Ik voel me zelf niet prettig als er teveel mensen om me heen zijn. Ik merk dat ik dan een rustig plek ga zoeken. Als ik werk heb ik er geen last van, maar als ik vrij ben verlang ik naar de natuur en zo min mogelijk mensen om me heen. Misschien heeft Welja hetzelfde.

Zeker weten. Al die mensen vreten energie zonder dat ze het beseffen. Haast, haast en nog eens haast. Ik wordt er al moe van als ik er aan denk. Kun je na gaan. Mensen doe toch eens wat rustiger aan. Je vergeten te genieten van alles dat er al is.
Laatst zag ik iemand gelukkig staan te wezen.
Op --0 13:13:37 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
welja:
nabuco0:

@Moonwalker

Wat jij aanziet voor de rustbrengende natuur is een cultuurverschijnsel. De echte natuur, wild en ongetemd, is echter angstaanjagend. Vraag dit maar aan de Indonesiërs of de Pakistanen
of aan de Haiïtianen.

Als ik naar buiten kijk zie ik de zon, de vogels op het dak bij de overburen, de buurtkinderen die wedstrijdje op de fiets doen. Wat zie jij?.
Laatst zag ik iemand gelukkig staan te wezen.
Op --0 13:15:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
nabuco0: @Welja,

Als ik naar buiten kijk zie ik wellicht ongeveer hetzelfde als jij, maar dat kan je moeilijk "De Natuur" heten, de natuur was ook Nederland in 1953 en de cholera nu in Haiïti, en de orkaan Katrina...en Pompeiï in het jaar 79. Als je de dingen oppervlakkig beschouwt lijken ze vaak iets anders dan wat ze zijn.
Natuur; best wel iets om bang voor te zijn (soms..:-)
Op --0 15:41:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
wdawn: Ik neem ook altijd een poos de tijd om weer even bij te komen in de natuur, het liefst waar zo min mogelijk mensen komen.
Ik doe dat eigenlijk iedere dag, doe ik dat niet dan verander ik in een " negative creep", krijg het meestal wel weer weg maar het is niet fijn.

Hebben jullie ook weleens last van Spontane spierpijn op bepaalde plekken? Zonder ook maar enigszins lichamelijk actief te zijn geweest? en dat deze ook weer verdwijnt wanneer je tijd voor je zelf neemt ?
triest zijn de "machtige", gelukkig zijn de domme.
Op --0 15:53:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker:
Marsepars:

moonwalker:

nabuco0:

@ Welja,

Blijkbaar ben je wel bang voor menigtes ?
Heb je enig idee waarom dit zo is?


Is geen angst. Ik voel me zelf niet prettig als er teveel mensen om me heen zijn. Ik merk dat ik dan een rustig plek ga zoeken. Als ik werk heb ik er geen last van, maar als ik vrij ben verlang ik naar de natuur en zo min mogelijk mensen om me heen. Misschien heeft Welja hetzelfde.

Niet alleen jij en welja, denk ik zo.
Alleen is het bij mij bui-gerelateerd.
De ene keer kan ik er prima tegen, de andere keer vind ik drukte verschrikkelijk.


Blij dat ik niet de enige ben.

@nabuco0:
Ik neem veel liever de natuur zoals het is, dan wat mensen elkaar aandoen. Als ik doodga door de natuur so be it, maar dat ik vermoord word door een soldaat die denkt dat hij het goede doet: liever niet.

@wdawn: Ik heb heel erg veel spierpijn op dit moment. Vanaf mijn nek tot de top van mijn vigers (linkerhand). En ik heb al 3 maanden rust gehad, toch gaat het niet weg. Moet binnenkort naar een neuroloog, ben benieuwd wat het wordt.
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op --0 16:33:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
wdawn: Ik heb hier niet echt advies voor omdat ik zelf ook een manier zoek om geen " toevallige spontane" spier pijn te krijgen. Ik weet wel dat het heel veel te maken heeft met wie je om gaat, test maar eens.
De spierpijn voelt bij mij aan alsof er iets trekt waar door je niet volledig en licht kan ademhalen, met wat oefening kun je door middel van licht te ademen, ook al doet dat pijn, de spierpijn weg krijgen maar soms gaat dat makkelijker dan andere keren. Je zult dan ook merken dat je minder moeite hebt om positief te blijven. Als je dan eenmaal licht en positief bent, houdt dan in de gaten wanneer dat verdwijnt en de spier pijn terug komt.

Probeer eens te focussen op 1 voet en laat je adem naar boven gaan, doe dan hetzelfde bij de andere. ALs het goed is gaat het bij de ene voet makkelijker als de andere. Dit kun je makkelijk doen door op 1 voet te gaan staan.

Het klinkt raar, maar probeer het een keer.
(bericht gewijzigd op 30-10-2010 17:57:27)
triest zijn de "machtige", gelukkig zijn de domme.
Op --0 17:53:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
welja:
nabuco0:

@Welja,

Als ik naar buiten kijk zie ik wellicht ongeveer hetzelfde als jij, maar dat kan je moeilijk "De Natuur" heten, de natuur was ook Nederland in 1953 en de cholera nu in Haiïti, en de orkaan Katrina...en Pompeiï in het jaar 79. Als je de dingen oppervlakkig beschouwt lijken ze vaak iets anders dan wat ze zijn.
Natuur; best wel iets om bang voor te zijn (soms..:-)

Je begreep mijn vraag niet?
Laatst zag ik iemand gelukkig staan te wezen.
Op --0 19:11:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
welja:
wdawn:

Ik neem ook altijd een poos de tijd om weer even bij te komen in de natuur, het liefst waar zo min mogelijk mensen komen.
Ik doe dat eigenlijk iedere dag, doe ik dat niet dan verander ik in een " negative creep", krijg het meestal wel weer weg maar het is niet fijn.

Hebben jullie ook weleens last van Spontane spierpijn op bepaalde plekken? Zonder ook maar enigszins lichamelijk actief te zijn geweest? en dat deze ook weer verdwijnt wanneer je tijd voor je zelf neemt ?

Ja, grappig hoe je eigen lichaam je vertelt dat je toch echt even iets anders moet gaan doen. We moeten dan wel willen luisteren. Als je luistert naar je lichaam merk je gelijk het verschil.
Laatst zag ik iemand gelukkig staan te wezen.
Op --0 19:13:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
welja:
moonwalker:

Marsepars:

moonwalker:

nabuco0:

@ Welja,

Blijkbaar ben je wel bang voor menigtes ?
Heb je enig idee waarom dit zo is?


Is geen angst. Ik voel me zelf niet prettig als er teveel mensen om me heen zijn. Ik merk dat ik dan een rustig plek ga zoeken. Als ik werk heb ik er geen last van, maar als ik vrij ben verlang ik naar de natuur en zo min mogelijk mensen om me heen. Misschien heeft Welja hetzelfde.

Niet alleen jij en welja, denk ik zo.
Alleen is het bij mij bui-gerelateerd.
De ene keer kan ik er prima tegen, de andere keer vind ik drukte verschrikkelijk.


Blij dat ik niet de enige ben.

@nabuco0:
Ik neem veel liever de natuur zoals het is, dan wat mensen elkaar aandoen. Als ik doodga door de natuur so be it, maar dat ik vermoord word door een soldaat die denkt dat hij het goede doet: liever niet.

@wdawn: Ik heb heel erg veel spierpijn op dit moment. Vanaf mijn nek tot de top van mijn vigers (linkerhand). En ik heb al 3 maanden rust gehad, toch gaat het niet weg. Moet binnenkort naar een neuroloog, ben benieuwd wat het wordt.

Kunnen ontspannen is een must als je vaak spierpijn of zenuwpijnen hebt. Mooie muziek luisteren, rustige wandeling in de natuur, kijken naar mooie kunst, eindje fietsen en vooral veel lachen, plezier maken met mensen waarmee je je op je gemak voelt. Betere medicijnen zijn er niet. Piekeren is verboden en je boos maken ook. Maar dat lukt mij ook niet om dat helemaal te vermijden met het gevolg dat ik me weer uitgeput voel. Eigen schuld soms dus. Maar de dokter is de allerlaatste persoon die mij ziet. Meestal voel ik me al snel een stuk beter als ik de dingen doe die wel goed voor me zijn. @Moonwalker, het is dus niet altijd voldoende enkel maar te rusten. Ik herinner me dat mijn vader ook ooit zoiets had. Oorzaak; jarenlang met elleboog uit het raam van de vrachtauto. Ik hoop dat je snel weet hoe je er weer vanaf komt. Alle dagen pijn is niet leuk.
(bericht gewijzigd op 30-10-2010 19:32:15)
Laatst zag ik iemand gelukkig staan te wezen.
Op --0 19:29:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Samblo: Toen ik een gitaarelleboog had, je weet wel een tennisarm maar dan andere oorzaak, ben ik tai chi gaan doen. Kon ik mijn arm amper bewegen zonder van de pijn te verstijven, maar na een paar lessen kon ik weer een volle avond op een podium zwoegen zonder een centje pijn....
Op --0 2:03:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker: @Welja & Samblo:
Bedankt voor de tips!

Ik heb jarenlang met computers gewerkt, dus ik zag het allang aankomen. Plus de laatste paar jaar zwoegen in de horeca wereld, waar je soms een kwartier bij een deur stond met een dienblad vol drank.
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op --0 18:30:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus:
Samblo:

Toen ik een gitaarelleboog had, je weet wel een tennisarm maar dan andere oorzaak, ben ik tai chi gaan doen. Kon ik mijn arm amper bewegen zonder van de pijn te verstijven, maar na een paar lessen kon ik weer een volle avond op een podium zwoegen zonder een centje pijn....

Gitaar, jaja. Zoiets heet een (laat ik het netjes zeggen) vrijgezellenarm.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op 01-11-2010 9:23:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
welja:
Ja Horus:

Samblo:

Toen ik een gitaarelleboog had, je weet wel een tennisarm maar dan andere oorzaak, ben ik tai chi gaan doen. Kon ik mijn arm amper bewegen zonder van de pijn te verstijven, maar na een paar lessen kon ik weer een volle avond op een podium zwoegen zonder een centje pijn....

Gitaar, jaja. Zoiets heet een (laat ik het netjes zeggen) vrijgezellenarm.


Alleen een ervaren mens weet zoiets.
Laatst zag ik iemand gelukkig staan te wezen.
Op 01-11-2010 11:01:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker:
welja:

Ja Horus:

Samblo:

Toen ik een gitaarelleboog had, je weet wel een tennisarm maar dan andere oorzaak, ben ik tai chi gaan doen. Kon ik mijn arm amper bewegen zonder van de pijn te verstijven, maar na een paar lessen kon ik weer een volle avond op een podium zwoegen zonder een centje pijn....

Gitaar, jaja. Zoiets heet een (laat ik het netjes zeggen) vrijgezellenarm.


Alleen een ervaren mens weet zoiets.



Touché!
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op 01-11-2010 14:53:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: Gefeliciteerd aan de winnaars!
United as one. Divided by zero.
Op 15-11-2010 8:38:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
welja:
3.14po:

Gefeliciteerd aan de winnaars!

Ik tel 4 winnaars, zie ik dat goed?
Laatst zag ik iemand gelukkig staan te wezen.
Op 15-11-2010 15:07:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Splash:
welja:

3.14po:

Gefeliciteerd aan de winnaars!

Ik tel 4 winnaars, zie ik dat goed?

Welnee, ik tel er 5...
Op 16-11-2010 17:43:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
Splash:

welja:

3.14po:

Gefeliciteerd aan de winnaars!

Ik tel 4 winnaars, zie ik dat goed?

Welnee, ik tel er 5...


Ik ook.
Cannot kill the Battery!!!
Op 16-11-2010 17:46:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
welja:
Marsepars:

Splash:

welja:

3.14po:

Gefeliciteerd aan de winnaars!

Ik tel 4 winnaars, zie ik dat goed?

Welnee, ik tel er 5...


Ik ook.

Aha, Igor zonder achternaam, nou zie ik het. Sorry
Laatst zag ik iemand gelukkig staan te wezen.
Op 17-11-2010 10:29:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden