Doet u dat ook wel eens, een horoscoop lezen? Ik denk het wel, want de sterren intrigeren ons zeer sinds we rechtop lopen en omhoog kijken. Voor het trekken van een horoscoop bestaan vele mogelijkheden en methodes, waarbij steeds uitgegaan wordtvan de geboortedatum en het daarbijbehorende, één van de twaalf sterrenbeelden. Een astroloog oefent misschien wel het oudste beroep ter wereld uit. Publiekstijdschriften en kranten kunnen niet zonder horoscoop. Als dit in hun kolommen ontbreekt kunnen ze meteen de poorten sluiten. Het verbaasde mij dat er nog een andere methode is om karaktereigenschappen en toekomstvisie te duiden, als één van de onderdelen van de astrologie maar dan met numerologie. In 1993 schreef Dan Millman er een boek over, genaamd: 'Het leven waarvoor je geboren bent'.

In dit boek wordt de geboortedatum opgeteld. Ik neem even een willekeurige geboortedatum. 13-05-1985. 1+3+5+1+9+8+5 = 32 = 5. In het boek word je dan een 32/5. Ik kreeg het boek door een vriendin in mijn handen gedrukt. Natuurlijk was ik benieuwd wat voor informatie erin stond over mijn eigen geboortedatum, die uitkomt op een 35/8. Na het lezen ervan, moest ik erkennen dat deze informatie een grotere persoonlijke beschrijving van mij gaf dan ik vooraf verwachtte.

Ik deed de geboortedatumtest bij mijn moeder en mijn kinderen en warempel, ook daarbij klopte de gegeven informatie! Zelfs meer informatie dan die ik in de basis over mijn sterrenbeeld Steenbok aantrof in de astrologie. Deze methode gaat dus dwars tegen de methode met de sterrenbeelden in en er ontstaat in de basis een meer verfijnd beeld van de persoon. Hier en daar wordt dit boek nu gebruikt bij beoordeling van sollicitanten omdat er in de uitgebreide beschrijvingen ook invulling gegeven wordt aan: 'op een positieve en negatieve manier werken met bijvoorbeeld een 35/8'.

Oké, laten we de proef op de som nemen. Geef onderstaand aan op welk getal jouw geboortedatum uitkomt. Van de drie meest voorkomende getallen zal ik kernachtig de persoonseigenschappen in een blog aangeven.

3.14po: 4(0)
United as one. Divided by zero.
Op --0 8:17:09 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tru: 666
Op --0 8:26:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Tru:

666

Mocht je willen.
United as one. Divided by zero.
Op --0 8:28:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lunacus: 37/1
Op --0 8:30:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard: 33/6
'Don't forget rule number 6'
Op --0 8:34:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
celtic: 38/11
(bericht gewijzigd op 23-11-2010 11:39:51)
Condemnation without investigation is the highest form of ignorance
Op --0 8:38:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Horatio: 25/7
Op --0 8:43:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Laurent: 34/7
Op --0 9:15:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Apollyon: Vriendelijk verzoek ik om het geboortegetal als volgt weer te geven:
bv 40/4, 23/5, 35/8, 37/10, 29/11.

Bij voorbaat dank.
Emile.
(bericht gewijzigd op 23-11-2010 9:16:52)
Op --0 9:16:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po: 4(0) = 4 / 40

Zo moeilijk is dat toch niet?
United as one. Divided by zero.
Op --0 9:18:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Bert-Jan: Hier wordt het direct uitgerekend:

http://www.retro-fit.nl/levensbestemming.php

Op --0 9:20:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Bert-Jan:

Hier wordt het direct uitgerekend:

http://www.retro-fit.nl/levensbestemming.php

Best wel treffend in mijn geval.
Ik wou die van mijn dochtertje ook uitrekenen maar 2010 pakte hij dan weer niet.
United as one. Divided by zero.
Op --0 9:33:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Bert-Jan: De getallen-serie is gericht op de oude wereld. Jongere kinderen hebben een bestemming in de nieuwe wereld waar andere getallen gelden.
Op --0 9:37:31 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Isis: Ik ken het boek
Je moet de berekening precies zo doen als Emile deed en de nul niet weglaten op het eind bij een 10. Die heeft ook betekenis

Ik ben een 28/10.
Mijn zoon ook ..geboortedatum 6-1-1983 wordt

6+1+1+9+8+3= 28=10 . is 28/10

Goed boek ja
Op --0 9:49:36 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Psycho Game: Hey Emile, ik wou even zeggen dat ik al die Numerologie blogjes van jou ontzettend interessant vindt. Ik hoop dat er daarvan ook zeker meer zullen komen.
Op --0 10:04:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Socrates: Mijn kengetal is 25/7

Ben heel benieuwd!

(Hé, leuk, hetzelfde als Horatio)
(bericht gewijzigd op 23-11-2010 10:09:13)
Op --0 10:07:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Apollyon:
Psycho Game:

Hey Emile, ik wou even zeggen dat ik al die Numerologie blogjes van jou ontzettend interessant vindt. Ik hoop dat er daarvan ook zeker meer zullen komen.


Dank je ik doe mijn best.
Op --0 10:09:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Draconian: 30/3

.......
Op --0 10:17:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Psycho Game:

Hey Emile, ik wou even zeggen dat ik al die Numerologie blogjes van jou ontzettend interessant vindt. Ik hoop dat er daarvan ook zeker meer zullen komen.

Ik zie nu een beeld van een rood aangelopen Samblo met een grote kloppende ader op zijn voorhoofd.
United as one. Divided by zero.
Op --0 10:23:45 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Draconian: Als het treffend is zou dit betekenen dat we geleefd worden want alles staat dus al vast voordat je eraan begint. Niets anders dan een spelletje wat we dan spelen met een tijdelijke afkoppeling zodat we deze illusie kunnen ervaren in de vorm van emoties.
.......
Op --0 10:25:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Draconian:

Als het treffend is zou dit betekenen dat we geleefd worden want alles staat dus al vast voordat je eraan begint. Niets anders dan een spelletje wat we dan spelen met een tijdelijke afkoppeling zodat we deze illusie kunnen ervaren in de vorm van emoties.

Misschien is die ervaring dan ook nog alleen maar een neveneffect van het 'zijn'.
United as one. Divided by zero.
Op --0 10:27:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CitteCat: 25/7
Op --0 10:28:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Apollyon:
Draconian:

Als het treffend is zou dit betekenen dat we geleefd worden want alles staat dus al vast voordat je eraan begint. Niets anders dan een spelletje wat we dan spelen met een tijdelijke afkoppeling zodat we deze illusie kunnen ervaren in de vorm van emoties.


Mooie quote Draconian. Ik zou graag weten of de personen die het gecheckt hebben op http://www.retro-fit.nl/levensbestemming.php
vinden dat de beschrijving treffend is. Dan komen we er misschien achter of je gelijk hebt.
(bericht gewijzigd op 23-11-2010 10:29:10)
Op --0 10:29:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CitteCat: Ha! Zelfde als Horatio en Socrates ! 25/7
Op --0 10:29:45 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
pescador: 25/7
Op --0 10:30:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Apollyon: Samblo heeft ook 25/7.
Ik denk dat we al een winnaar hebben. Ik zal in een volgend blog meer informatie uit het boek geven die niet op die website vermeld staat.
(bericht gewijzigd op 23-11-2010 10:31:56)
Op --0 10:31:56 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Emile:

Samblo heeft ook 25/7.
Ik denk dat we al een winnaar hebben. Ik zal in een volgend blog meer informatie uit het boek geven die niet op die website vermeld staat.

Hey, geef het even wat meer tijd.
United as one. Divided by zero.
Op --0 10:43:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Speculukas: Een goede dag!
Meelezen doe ik sinds 2007, reageren nu voor het eerst.

29/11 is mijn geboortegetal. Niet de meest voorkomende, wellicht wel het vermelden waard? Ik ben in ieder geval heel benieuwd, zal eens kijken of het boek in de bibliotheek te lezen is.
(bericht gewijzigd op 23-11-2010 10:54:40)
Ubi caritas et amor, Deus ibi est.
Op --0 10:43:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CitteCat: Horatio, Socrates, Pescador, Samblo en ik hebben dus allemaal 25/7.
Op --0 10:43:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Apollyon:
Speculukas:

Een goede dag!
Meelezen doe ik sinds 2007, reageren nu voor het eerst.

29/11 is mijn geboortegetal. Niet de meest voorkomende, wellicht wel het vermelden waard? Ik ben in ieder geval heel benieuwd, zal eens kijken of het boek in de bibliotheek te lezen is.


Welkom at the front Speculukas! Ik hoop niet dat dit je laatste reactie wordt.
(bericht gewijzigd op 23-11-2010 10:54:47)
Op --0 10:54:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi: 38/11

en ik geloof niet in horoscopen, iig vooral niet in horoscopen uit weekkrantjes en tvgidsen, je kunt daar ook wel steenbok kiezen als je vissen bent oid en het klopt nog.

en sommige dingen kloppen uberhaupt niet zoals dingen over werk als je geen werk hebt of over problemen als je geen problemen hebt.
Op --0 11:00:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
nupeet: @ Emile, 27/9 Klopt helemaal, bedankt voor de link, Bert-Jan.
Unity in the Heart of Diversity
Op --0 11:08:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Radiation: Als je geworpen bent, moet je dan je werpdatum gebruiken of telt dat niet?
Ge kunt er uw haar mee kammen!
Op --0 11:16:45 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
celtic:
Bert-Jan:

Hier wordt het direct uitgerekend:

http://www.retro-fit.nl/levensbestemming.php

wow, klopt aardig.
Condemnation without investigation is the highest form of ignorance
Op --0 11:48:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Draconian:
Emile:

Draconian:

Als het treffend is zou dit betekenen dat we geleefd worden want alles staat dus al vast voordat je eraan begint. Niets anders dan een spelletje wat we dan spelen met een tijdelijke afkoppeling zodat we deze illusie kunnen ervaren in de vorm van emoties.


Mooie quote Draconian. Ik zou graag weten of de personen die het gecheckt hebben op http://www.retro-fit.nl/levensbestemming.php
vinden dat de beschrijving treffend is. Dan komen we er misschien achter of je gelijk hebt.


Het klopt aardig ja.

Met hun innerlijke gaven expressie, sensitiviteit en intuïtie -en hun ontwikkelde expressieve vermogens – helpen 30/3-en anderen om hen heen, in groter of kleiner verband, te stimuleren. Ze kunnen ervoor kiezen leraar, verkoper, schrijver of spreker te worden – iedere rol die mensen aan de gevoelige kant van hun leven herinnert. Ze hebben aangeboren talent op het gebied van onderwijs, advisering, heling, uitvoerende kunst of creatieve expressie als gevolg van hun vermogen contact te maken met mensen en de onbewuste dimensies van de menselijke geest. Degenen die met 30/3 werken, kunnen ook kiezen voor maatschappelijk werk, en het zijn vaak goede managers. Ze kunnen succes hebben op elk gebied, maar hun werk is het meest bevredigend als het mogelijkheden biedt voor zelfexpressie.

Behalve hun emotionele sensitiviteit hebben degenen die met 30/3 werken tevens een diepgaande emotionele intelligentie die de kern van sommige van de belangrijkste problemen van het leven kan raken. Daarom doen ze het goed op elk gebied dat te maken heeft met heldere logica en redeneren. Elke mate van geldgebrek heeft te maken met gebrek aan zelfvertrouwen. Als 30/3 hun gaven en expressie op een positieve manier gebruiken, komt het geld vanzelf.
.......
Op --0 11:49:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Draconian: De meeste mensen worden geboren met een mengsel van energieën om mee te werken, maar bij 30/3-en zijn hun werk en hun lot helder en gericht. Degenen die met 30/3 werken, worden ondersteund door innerlijke gaven: onder andere een zeer gevoelige aard, innerlijke kracht, expressiviteit en intuïtie. Al deze hulpbronnen zijn de ondersteuning en aanvulling van één belangrijke levensthema: emotionele expressie.

Echt bizar dat het allemaal klopt.
Wie zijn we daadwerkelijk? Een energie wat zich afkoppelt van het niets om een ego te bezitten? Op het moment van afkoppelen ervaar je de illusie van het 'zijn'. Zonder emotie of ervaring is er niets.
Zelfs het niets zien we als iets. Het ziet ernaar uit dat we in een groot spel van onszelf zitten. Een grote zeepbel.
.......
Op --0 11:54:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Mtbfiets: 39/12
Op --0 0:06:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lindaatje:

Ik ben een 3/4
Vooral 34/7's geven dwangmatig en impulsief geld uit, maar ook 43/7's kunnen flink met geld smijten. Op de keper beschouwd zijn hun financiën afhankelijk van hun ontwikkelingsproces en of ze zich hebben voorbereid op een beroep waarin ze hun vaardigheden goed kunnen gebruiken. Mankeert hier nog wat aan, dan zorgt hun gebrek aan zelfvertrouwen ervoor dat ze 'een beetje van dit, en een beetje van dat', doen.

Ik heb het boek en er klopt helemaal niks van !
CAUTE - Behoedzaamheid
Op --0 0:15:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Starseed: 29/11

nu zie ik ook wel al enige tijd steeds het getal 11 of zowel 's morgens als 's avonds 11u11 op de klok
Op --0 0:20:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Apollyon:
lindaatje:

Ik ben een 3/4
Vooral 34/7's geven dwangmatig en impulsief geld uit, maar ook 43/7's kunnen flink met geld smijten. Op de keper beschouwd zijn hun financiën afhankelijk van hun ontwikkelingsproces en of ze zich hebben voorbereid op een beroep waarin ze hun vaardigheden goed kunnen gebruiken. Mankeert hier nog wat aan, dan zorgt hun gebrek aan zelfvertrouwen ervoor dat ze 'een beetje van dit, en een beetje van dat', doen.

Ik heb het boek en er klopt helemaal niks van !


34/7 en 43/7 worden in het boek in een hoofdstuk behandeld. 43/7 schijnt overigens veel minder voor te komen.

(bericht gewijzigd op 23-11-2010 12:25:32)
Op --0 0:25:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DaVince: Bij nader inzien is alles op iedereen toepasbaar.
(bericht gewijzigd op 23-11-2010 16:09:25)
Religion, a placebo which causes damage.
Op --0 0:41:38 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi:
Draconian:

De meeste mensen worden geboren met een mengsel van energieën om mee te werken, maar bij 30/3-en zijn hun werk en hun lot helder en gericht. Degenen die met 30/3 werken, worden ondersteund door innerlijke gaven: onder andere een zeer gevoelige aard, innerlijke kracht, expressiviteit en intuïtie. Al deze hulpbronnen zijn de ondersteuning en aanvulling van één belangrijke levensthema: emotionele expressie.

Echt bizar dat het allemaal klopt.

ja bizar zeg, ik ben nieteens 30/3 en het klopt ook bij mij!
RAAR JOH.
Op --0 0:44:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard:
Radiation:

Als je geworpen bent, moet je dan je werpdatum gebruiken of telt dat niet?

Je wordt geadviseerd het dobbelsteenorakel toe te passen.
'Don't forget rule number 6'
Op --0 0:45:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Plakband: Hm. Wat mij vooral opvalt bij mijn uitkomst en uitleg zijn vooral weer die algemeenheden welke op iedereen goed toepasbaar kunnen zijn. Vermoed dat als ik een andere uitkomst ook lees, deze ook genoeg 'rake' algemeenheden zal hebben.
ech?
Op --0 0:45:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Plakband:

Hm. Wat mij vooral opvalt bij mijn uitkomst en uitleg zijn vooral weer die algemeenheden welke op iedereen goed toepasbaar kunnen zijn. Vermoed dat als ik een andere uitkomst ook lees, deze ook genoeg 'rake' algemeenheden zal hebben.

Altijd een optie.
Ik las daar echter die van mijn vriendin en die was ook erg treffend, terwijl zo goed als niets ervan opging voor mij. Maar goed, je hebt gelijk, het blijft natuurlijk een ruime definiëring van een karakter of persoonlijkheid.
United as one. Divided by zero.
Op --0 0:49:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi: Ik las net op die site het stuk van 38/11 en warempel ik herken er veel in, maar zodra het over geld gaat denk ik.. pleur op met je geld..
vervolgens lees ik dat het 'bij 38/11 altijd alles of niets is wat het financiele betreft.

En dat ik een geboren leider op of politiek of creatief gebied ben.

ok nu vind ik het toch wel toevallig, maar ik geloof er heilig in dat dit op mensen toepasbaar kan zijn die niet 38/11 zijn.

Ik denk dat het gewoon iets is wat je aanspreekt omdat het allemaal positief is, of het beste in je naar boven haalt ofzo.

Als het me had verteld dat ik een geweldige paardrijder zou zijn dan zou ik kunnen denken, ja ik houd van dieren en paarden zijn mooie dieren dus ja dat moet kloppen dan!

dat soort logical fallacys.
Op --0 0:53:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CathyMaegon:
Draconian:

De meeste mensen worden geboren met een mengsel van energieën om mee te werken, maar bij 30/3-en zijn hun werk en hun lot helder en gericht. Degenen die met 30/3 werken, worden ondersteund door innerlijke gaven: onder andere een zeer gevoelige aard, innerlijke kracht, expressiviteit en intuïtie. Al deze hulpbronnen zijn de ondersteuning en aanvulling van één belangrijke levensthema: emotionele expressie.

Echt bizar dat het allemaal klopt.
Wie zijn we daadwerkelijk? Een energie wat zich afkoppelt van het niets om een ego te bezitten? Op het moment van afkoppelen ervaar je de illusie van het 'zijn'. Zonder emotie of ervaring is er niets.
Zelfs het niets zien we als iets. Het ziet ernaar uit dat we in een groot spel van onszelf zitten. Een grote zeepbel.

Leuk... ik ben ook een 30/3...
En het klopt akelig goed, bedankt Emile en Bert-Jan
Op --0 0:55:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Samblo:
3.14po:

Psycho Game:

Hey Emile, ik wou even zeggen dat ik al die Numerologie blogjes van jou ontzettend interessant vindt. Ik hoop dat er daarvan ook zeker meer zullen komen.

Ik zie nu een beeld van een rood aangelopen Samblo met een grote kloppende ader op zijn voorhoofd.

Haha dat valt wel mee hoor. Kan wel wat dwaasheid hebben. Ik ageer pas tegen dwaasheid wanneer het schadelijk wordt. Dit is vrij onschuldig gelijk de horoscopen in de kranten. Wordt pas gevaarlijk als mensen hun leven erop gaan bouwen en denken dat ze iets over anderen weten door hen een cijfertje toe te kennen.
Op --0 13:01:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
armuth: [/quote]
Leuk... ik ben ook een 30/3...
En het klopt akelig goed, bedankt Emile en Bert-Jan
[/quote]

De Imitator heeft ook veel kadootjes,maar als je éénmaal toehapt
in zijn aas,dan laat hij je niet meer los.
Ik ben arm en toch rijk.Ik heb problemen en ben toch blij.
Op --0 13:10:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Buddah67: Wat is de basis van deze berekeningen dan? Onze Paus Gregorius heeft ergens in de 12de eeuw dacht ik (sorry, niet opgezocht - luiheid moet een karaktertrek van mij zijn ;-)) onze huidige kalender opgezet.
Deze kalender is niet opgezet om maan of andere astrologische zaken te volgen - voor zover ik weet. Alleen is de 365 dagen een grove benadering van hoe lang de aarde erover doet om rond de zon te gaan.
Het intrigeert mij - maar ik kan me niet aan de gedachte ontvluchten dat dit voor mij in hetzelfde hoofdstuk komt als de horoscoop in de libelle.... (niet tegenstaande dat ik niets heb tegen de libelle of mensen die dit blad lezen).

(bericht gewijzigd op 23-11-2010 13:12:47)
Op --0 13:12:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Casus: 38/11

Het zijn kundige uitvinders, vernieuwers en leider sop creatieve gebieden zoals de zakenwereld of de schone kunsten. Veel 38/11-en zijn zakenman, grootindustrieel, staatshoofd, of de baas van een klein bedrijfje. Priester of probleemoplosser, in hun vak staan ze aan de top.

dit wist ik al lang

eigenlijk precies dezelfde beschrijving als in de Chinese astrologie

Op --0 13:19:37 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
toomuch: hier een 20/2
ben vorig jaar numerologisch doorgelicht,heel interessant ( voor meer
informatie koop eerst mijn boek etc)
maar geen antwoorden op mijn vragen
Op --0 13:28:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Whyme: 24/6.. Hmm, ik sta er een beetje sceptisch tegenover, meestal is het zo dat eigenlijk alle beschrijvingen me wel passen...
pluk de nacht, slapen kan altijd nog.
Op --0 13:30:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Clavius: 31/4

Misschien is mijn sceptische persoonlijkheid enorm interessant om verteld te doen staan.
I might just be saying that to get you mad...
Op --0 13:35:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Speculukas:
Emile:

Speculukas:

Een goede dag!
Meelezen doe ik sinds 2007, reageren nu voor het eerst.

29/11 is mijn geboortegetal. Niet de meest voorkomende, wellicht wel het vermelden waard? Ik ben in ieder geval heel benieuwd, zal eens kijken of het boek in de bibliotheek te lezen is.


Welkom at the front Speculukas! Ik hoop niet dat dit je laatste reactie wordt.

Dank! Neen, je zal me wel vaker hier rond zien struinen Dat ik me niet eerder aangemeld heb had meer te doen met luiheid ("pff eerst dat formuliertje invullen om een reactie te plaatsen.. laat maar" dat idee )

Nog meer 29/11-en hier zie ik trouwens. Dat had ik niet verwacht. Niet dat ik dacht dat ik zó uniek was.. maar toch :p
Ubi caritas et amor, Deus ibi est.
Op --0 14:01:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Samblo:
Op --0 14:03:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
welja:
Starseed:

29/11

nu zie ik ook wel al enige tijd steeds het getal 11 of zowel 's morgens als 's avonds 11u11 op de klok

Je bent zeker niet de enige
Laatst zag ik iemand gelukkig staan te wezen.
Op --0 14:08:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
welja: Om het voor jezelf geloofwaardig te kunnen maken moet je gewoon zo veel mogelijk andere geboortedata lezen. Als je dan ziet dat die van je eigen geboortedatum toch het dichtst bij de waarheid is voor jou kan je er wat mee. Zie je ook bij andere overeenkomsten met jezelf dan heb je er niet echt iets aan. Heb dat wel vaker gedaan. Het punt is volgens mij, dat als je je geboortedatum astrologisch laat onderzoeken dat er dan ook een antecedent wordt mee berekend. Bij sommigen (of juist de meeste, dat weet ik niet) is de antecedent heel dicht bij of hetzelfde als het sterrenbeeld. Dan zal de numerologie ook wel overeenkomen denk ik.
Frappant is wel dat is verschillenden familieleden heb "geprobeerd" en dat de één wel precies klopte en de ander maar deels dus eigenlijk niet. Er moet dus meer meespelen volgens mij.
Laatst zag ik iemand gelukkig staan te wezen.
Op --0 14:19:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
moonwalker: 30/3
Before I read newspapers I was uninformed. After reading newspapers I became misinformed
Op --0 14:25:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh: Tja, was best tevreden met de omschrijving, tot ik die van 1 dag later bekeek en er achter kwam dat dat meer op me leek.

Net voordat ik begon te denken dat ik een dag te vroeg geboren ben, toch maar even die van een dag vóór m'n geboortedag nagekeken..ook die sprak duidelijk over een aspect van mij.

Conclusie....ik heb slechte geboorte timing

Reden om hiernaar te kijken is omdat ik iemand ken die om klokslag 00:00 geboren is en ik dus beide controleerde.

Voor de mensen die in de nacht in de zomer zijn geboren: houdt rekening met de zomertijd.

Verder: lang leve het geloof in het 9-tallig stelsel en de geboorte van christus in het jaar 1. (denk daar gerust een cynische ondertoon bij)
(bericht gewijzigd op 23-11-2010 14:27:54)
ALLES IS WAAR
Op --0 14:27:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
C.:
Gerard:

33/6


Hey Gerard, ik ook...!
Leuk topic! Het "toeval" wil dat ik net vorige week dit boek heb aangeschaft, en inderdaad zie ik niet alleen bij mezelf maar ook bij de mensen om me heen veel herkenning.
Op --0 14:48:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
JArl-Vider:
Emile:

Draconian:

Als het treffend is zou dit betekenen dat we geleefd worden want alles staat dus al vast voordat je eraan begint. Niets anders dan een spelletje wat we dan spelen met een tijdelijke afkoppeling zodat we deze illusie kunnen ervaren in de vorm van emoties.


Mooie quote Draconian. Ik zou graag weten of de personen die het gecheckt hebben op http://www.retro-fit.nl/levensbestemming.php
vinden dat de beschrijving treffend is. Dan komen we er misschien achter of je gelijk hebt.

en zeer treffende beschrijving,en vraagt om verder onderzoek ter verheldering.
Of Draconian's vergelijking "Als het treffend is zou.....we deze illusie kunnen ervaren in de vorm van emoties" daarmee ook op gaat zal blijken.Vooral met het laatste deel van de quote lijkt bezwaarlijk,misschien dat je zintuigen bedoel voor de ervaring, en emoties voor de verstand vernauwing zodat we de zin niet inzien van die illusie.
Op --0 14:59:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh: In Excel maar eens gekeken hoe het verloop van deze kenmerken gaat. Kan je gelijk zien hoe uniek je bent (of niet)
Van 14/03/1905 t/m 02/02/2013 zijn de aantallen als volgt verdeeld:
(eerst per hoofdgetal, dan uitgesplitst per brongetal)

1 221
10/1 221
2 1171
11/2 261
20/2 910
3 3836
12/3 305
21/3 1105
30/3 2426
4 4378
13/4 352
22/4 1327
31/4 2311
40/4 384
4/4 4
5 4379
14/5 400
23/5 1564
32/5 2133
41/5 264
5/5 18
6 4379
15/6 444
24/6 1795
33/6 1918
42/6 176
6/6 46
7 4379
16/7 486
25/7 2015
34/7 1680
43/7 111
7/7 87
8 4379
17/8 542
26/8 2206
35/8 1433
44/8 65
8/8 133
9 4379
18/9 628
27/9 2353
36/9 1185
45/9 34
9/9 179
10 4158
19/10 749
28/10 2445
37/10 949
46/10 15
11 3207
29/11 2471
38/11 731
47/11 5
12 542
39/12 541
48/12 1

De verhoudingen in een grafiek:

(bericht gewijzigd op 23-11-2010 15:22:04)
ALLES IS WAAR
Op --0 15:01:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh: offtopic:

Het leek me grappig om het karakter van 21/12/2012 te vangen (11/2), maar de eerste 11/2 is 08/01/2000 en die staat niet op die pagina in het pull-down menu.

Misschien wil Emile wat korte beschrijvingen uit het boek geven.
ALLES IS WAAR
Op --0 15:11:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Apollyon: 11/2-en komen in het boek niet voor. Er zijn ook geen 11/2-en in de periode 1920 tot en met 1999.
(bericht gewijzigd op 23-11-2010 15:26:58)
Op --0 15:26:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Clavius: Ik heb mijn geboortedatum ook ingevuld op de link. En mijn skeptische vermoeden werd bevestigd.

Volgens de site zou ik enorm creatief en zelfs kunstzinnig zijn. De realiteit is echter dat ik het tegenovergestelde ben. Sterker nog: Ik vind dat door de mens geschapen kunst, geen kunst genoemd mag worden.

Volgens de site zou ik erg gevoellig zijn...

Ik hecht aan de uitkomsten van die website evenveel waarde als aan de horroscoop in de telegraaf.
(bericht gewijzigd op 23-11-2010 15:43:59)
I might just be saying that to get you mad...
Op --0 15:43:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard:
C.:

Gerard:

33/6


Hey Gerard, ik ook...!
Leuk topic! Het "toeval" wil dat ik net vorige week dit boek heb aangeschaft, en inderdaad zie ik niet alleen bij mezelf maar ook bij de mensen om me heen veel herkenning.

Ik herken er ook heel wat in. C = 3e letter van het alfabet. Gerard is volgens de berekening 30 (alle tellers bij elkaar opgeteld en r-18 als 1 +8 )
(bericht gewijzigd op 23-11-2010 15:50:48)
'Don't forget rule number 6'
Op --0 15:49:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh: grappig...alle letters uit 'kip zonder kop' bij elkaar opgeteld is ook 3
ALLES IS WAAR
Op --0 16:07:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh: Én zowel kip als kop hebben 3 letters...en er zitten 3 woorden in!!!!
ALLES IS WAAR
Op --0 16:08:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh:
Emile:

11/2-en komen in het boek niet voor. Er zijn ook geen 11/2-en in de periode 1920 tot en met 1999.

Trouwens spannend als je een nieuw karakter moet verzinnen
ALLES IS WAAR
Op --0 16:10:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
sufi: 33/6

klopt aardig niet helemaal.
Heb geen grote sociale behoefte.

Maar wel frappant.
Op --0 16:10:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
sufi: Grappig is dat ik een schorpion ben en mn dochter een ram. Maar we lijken een veel opzichen op elkaar.
Nu blijkt dat we beiden 33/6 zijn.

Leuk
Op --0 16:18:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Apollyon:
ThoTh:

Emile:

11/2-en komen in het boek niet voor. Er zijn ook geen 11/2-en in de periode 1920 tot en met 1999.

Trouwens spannend als je een nieuw karakter moet verzinnen


Er is inderdaad sprake van een 'lost generation'.
(bericht gewijzigd op 23-11-2010 16:21:57)
Op --0 16:21:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tetzmol: 31/4
“You never know what is enough unless you know what is more than enough.”
Op --0 16:36:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Gerard:
ThoTh:

grappig...alle letters uit 'kip zonder kop' bij elkaar opgeteld is ook 3

Heb je ook 'kip met kop' bij elkaar opgeteld? Ook wel benieuwd wat kip met kerrie oplevert.
'Don't forget rule number 6'
Op --0 16:53:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Socrates:
sufi:

Grappig is dat ik een schorpion ben en mn dochter een ram. Maar we lijken een veel opzichen op elkaar.
Nu blijkt dat we beiden 33/6 zijn.

Leuk

Lijken jullie op elkaar? Misschien omdat jullie vader en dochter zijn..... iets met genen enzo? Schijnt toch vaker voor te komen!
(bericht gewijzigd op 23-11-2010 17:14:21)
Op --0 17:11:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Socrates:
celtic:

Bert-Jan:

Hier wordt het direct uitgerekend:

http://www.retro-fit.nl/levensbestemming.php

wow, klopt aardig.

Nou, zegt u dat!
Frappant die gelijkenis, alle positieve dingen herken ik duidelijk, de negatieve helemaal niet.
(bericht gewijzigd op 23-11-2010 17:14:00)
Op --0 17:13:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tunnelforce9: ik wil niet lullig doen hoor maar wat een onzin ik zou 25/7 zijn en als je dan leest wat erover gezegd wordt kan ik me daar NATUURLIJK in vinden ..

er staat oa:
25/7:

Er zijn vele wegen die bij deze denkers van wereldklasse tot financieel succes kunnen leidenl Financiële tekorten zijn dikwijls gekoppeld aan een gebrek aan zelfvertrouwen, aan de verstrooidheid van 5, of aan een te riant uitgavenpatroon op de zoektocht naar ervaringen. Maar wanneer ze op een positieve manier met hun energieën werken, dan hebben 25/7's het brein dat alles aankan en de inzet om anderen te dienen en in sommige gevallen zelfs helpen te bevrijden


wie neemt zulke algemene nonsense nou serieus ? je kunt beter naar naar eem "tsjakka"goeroe gaan di zal je hetzelfde vertellen.

en dan heb je ook nog het generatie verschil er zal waarschijnlijk bij iemand die uit 1911 is geboren worden gezegd dat hij niet zo goed is met computers dat is logisch....
(bericht gewijzigd op 23-11-2010 17:59:40)
Op --0 17:26:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ja Horus:
nupeet:

@ Emile, 27/9 Klopt helemaal, bedankt voor de link, Bert-Jan.

Hier ook een 27/9, maar bij mij klopt er dan weer weinig van.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
Op --0 17:28:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh:
Gerard:

ThoTh:

grappig...alle letters uit 'kip zonder kop' bij elkaar opgeteld is ook 3

Heb je ook 'kip met kop' bij elkaar opgeteld? Ook wel benieuwd wat kip met kerrie oplevert.


ALLES IS WAAR
Op --0 18:15:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Hubble: Ik herken mijzelf maar in een klein deel van 26/8.
Perfectionisme is wel degelijk van toepassing, maar de rest kan ik lezen zoals ik het wil.
Ben niet overtuigd, sorry.
Wie mooi is van binnen is ook mooi van buiten
Op --0 18:26:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DogStar: 37/10
Niks is wat t lijkt te zijn, evenmin is het anders
Op --0 19:54:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Jawadde: Ik heb dit boek al jaren; een absolute aanrader...
Op --0 8:48:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
twain: Was ik maar op 29 september 1999 geboren, dan was ik pas echt bijzonder..

Nu ben ik maar een simpele 32/5

Vaak krijg je het gevoel dat die beschrijvingen inderdaad bij je passen, maar dat heb je waarschijnlijk ook bij alle andere beschrijvingen. Dat komt omdat ze allemaal redelijk positief zijn, en meer over wie je zou willen zijn dan wie je daadwerkelijk bent.

Ja eigenlijk streef ik innerlijk ook naar ware vrijheid, is geld niet heel belangrijk maar wil ik me emotioneel expressief kunnen uiten naar de wereld en zou ik eigenlijk schrijver of kunstenaar willen zijn.

De werkelijkheid is toch net wat anders......
(bericht gewijzigd op 24-11-2010 10:58:50)
Op --0 10:57:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ivoryke^: 29/11 hier en ik vraag me af of de schrijver ook bekend is met het boek over numerologie waarin de cijfers een plek krijgen binnen het pentagram en dusdoende nog verduidelijkende informatie kunnen geven? Ik heb het boek hier liggen maar weet zo uit m'n hoofd even niet de exacte titel/bsn-nummer.

Verders vind ik de symboliek achter numerologie, astrologie en alle andere divinatie methodes veel belangrijker dan of het 100% correct zou zijn of niet. Door het te lezen kom je wellicht tot andere inzichten dan zonder.
Moeten is een keuze...
Op --0 11:14:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ceejay: 25/7
Op --0 16:50:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
nabuco0: Horoschopen zijn voor narcisten als spiegels. Ze geloven dat het beeld klopt met de werkelijkheid. Weet echter van een spiegelbeeld dat links en rechts zijn omgewisseld en dat het beeld dat je ziet in de feiten niet bestaat. Alles berust op de perceptie .
Waarom zijn boven en onder dan niet omgewisseld?
(bericht gewijzigd op 24-11-2010 18:02:45)
Op --0 18:01:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Olav:
nabuco0:


Waarom zijn boven en onder dan niet omgewisseld?


Helemaal waar, maar met of zonder spiegel: de ogen geven alleen de impulsen door, de hersenen maken het beeld.

ik ben een 28/11 (voor wat dat waard is)
Op --0 22:49:40 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Olav: sorry, verkeerd zitten lezen, een 28/1 dus
Op --0 22:50:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Olav:

sorry, verkeerd zitten lezen, een 28/1 dus


Een 10/1 dus.
United as one. Divided by zero.
Op --0 22:53:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk:
nabuco0:

...
Waarom zijn boven en onder dan niet omgewisseld?


Dat zijn ze wél. Voor onze hersenen dat rechtzetten.
Zoals een spiegelbeeld.
En het pijltje in je avatar (wat de verkeerde kant uitwijst ) .
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op --0 2:14:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk: Dit getallen-ding (en horoscopen etc etc) doen me denken aan een Amerikaans (denk ik, als ik me dat goed herinner) psycholoog die eens een "universele persoonsbeschrijving" samenstelde, waarvan iedereen dacht (en nog steeds denkt) dat het over "ullie" ging, maar iedereen kreeg dezelfde tekst.
Spijtig is (vind ik ) dat ik op de naam van die meneer niet kan komen en ook niet direkt resultaat heb met mijn ge-Google.
Als ik de tekst (en de schrijver) vind zal ik het melden. Is écht boeiend en interessant.
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op --0 2:44:27 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Isis:
Olav:

sorry, verkeerd zitten lezen, een 28/1 dus



Hè hè..........eindelijk nog een 28/10 ............

Olav je bent dan een 28/10 net als ik !!

De 28 wordt een 10 .Dat is een 1 en een 0

Ik heb het boek een tijd geleend van iemand.
In het boek wordt uitgelegd hoe je moet berekenen.
Mijn zoon is ook een 28/10.....
6-1-1983....6+1+1+9+8+3=28=10............ je gaat niet die 10 nog een keer in 1+0=1 tellen. De 1 en de 0 hebben afzonderlijke betekenis.
De 0 n is als een toegevoegde waarde.. ( innerlijk gaven en meer )

Het boek zelf lezen is het handigst. Want alle nummers hebben ee betekenis. Ook hun positie. Ze zeggen iets over je levensopdrachten lessen,uitdagingen. Alle nujmmers worden ook afzonderlijk beschreven. Oz kan je veel beter zelf een interpretatie maken van waar je nu bent in dat proces enz.


(bericht gewijzigd op 25-11-2010 9:53:45)
Op --0 9:49:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ballyx:
Emile:

lindaatje:

Ik ben een 3/4
Vooral 34/7's geven dwangmatig en impulsief geld uit, maar ook 43/7's kunnen flink met geld smijten. Op de keper beschouwd zijn hun financiën afhankelijk van hun ontwikkelingsproces en of ze zich hebben voorbereid op een beroep waarin ze hun vaardigheden goed kunnen gebruiken. Mankeert hier nog wat aan, dan zorgt hun gebrek aan zelfvertrouwen ervoor dat ze 'een beetje van dit, en een beetje van dat', doen.

Ik heb het boek en er klopt helemaal niks van !


34/7 en 43/7 worden in het boek in een hoofdstuk behandeld. 43/7 schijnt overigens veel minder voor te komen.



Jippie mijn eerste post op GW! Ik ben een van de weinige met 43/7.
Jammer dat het allemaal onzin blijft. Of de wereld is zo magisch dat we behoren tot een masterplan.
Op --0 11:56:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Socrates:
Ballyx:

Jippie mijn eerste post op GW! Ik ben een van de weinige met 43/7.
Jammer dat het allemaal onzin blijft. Of de wereld is zo magisch dat we behoren tot een masterplan.

Nou, van harte welkom dan!
Op --0 0:50:46 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Luk:

Dit getallen-ding (en horoscopen etc etc) doen me denken aan een Amerikaans (denk ik, als ik me dat goed herinner) psycholoog die eens een "universele persoonsbeschrijving" samenstelde, waarvan iedereen dacht (en nog steeds denkt) dat het over "ullie" ging, maar iedereen kreeg dezelfde tekst.
Spijtig is (vind ik ) dat ik op de naam van die meneer niet kan komen en ook niet direkt resultaat heb met mijn ge-Google.
Als ik de tekst (en de schrijver) vind zal ik het melden. Is écht boeiend en interessant.


Was dat niet L. Ron Hubbard met die enge Scientology persoonlijkheidstest waaruit altijd blijkt dat je maar het beste bij de Scientology kunt komen?
Is it electrickery?
Op --0 0:57:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Apollyon: Nee, dat was Derren Brown. Zie you tube van Samblo tussen de reacties.
(bericht gewijzigd op 25-11-2010 13:04:47)
Op --0 13:04:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Emile:

Nee, dat was Derren Brown. Zie you tube van Samblo tussen de reacties.

Ahja, gezien nu. Mooi! Typisch die nerveuze lachjes achteraf, ik zou denk ik vooral kwaad zijn. Op mezelf. (Waren ze misschien ook wel.)

Maar wat me bij dit soort dingen (in 't algemeen dus) ontgaat: waarom zijn mensen op zoek naar een persoonlijkheidsbeschrijving? Ik heb geen numerologie/enneagram/psychic nodig om te weten wat voor type ik ben.
Kan me voorstellen dat je bevestiging van een vermoeden zoekt, maar dan zul je altijd datgene bevestigd zien en het andere negeren.
Is it electrickery?
Op --0 13:25:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Apollyon: Ja suggestie doet blijkbaar veel. Mentalisten werken ook zo. Er was een 'slachtoffer' die vond dat de beschrijving hem maar voor 40% paste. Dat was mogelijk een realist, waarbij het de vraag natuurlijk is of dat realisme in zijn horoscoop of geboortegetal staat. Ik denk dat we graag naar onszelf zoeken en dan vind je daar altijd bevestiging van. Hoe dan ook interessant blijft het.
(bericht gewijzigd op 25-11-2010 13:34:10)
Op --0 13:34:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Samblo:
Emile:

Nee, dat was Derren Brown. Zie you tube van Samblo tussen de reacties.

Huh, Derren Brown heeft niets met scientology te maken. Hij laat juist zien hoe onbetrouwbaar dit soort persoonlijkheidstestjes zijn. In zijn boeken steekt hij de draak met deze gevaarlijke pseudo-religie en op zijn blog geeft hij een podium aan uitgesproken tegenstanders van Hubbards sekte..

(bericht gewijzigd op 25-11-2010 13:47:35)
Op --0 13:42:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Speculukas:
welja:

Starseed:

29/11

nu zie ik ook wel al enige tijd steeds het getal 11 of zowel 's morgens als 's avonds 11u11 op de klok

Je bent zeker niet de enige


Inderdaad. Ik zie naast 11:11 overigens ook andere 'spiegeltijdstippen'. 21:12, 12:21, 13:31 (maar ook 13:37 ), 20:02.
Ubi caritas et amor, Deus ibi est.
Op --0 13:42:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Samblo:

Emile:

Nee, dat was Derren Brown. Zie you tube van Samblo tussen de reacties.

Huh, Derren Brown heeft niets met scientology te maken. Hij laat juist zien hoe onbetrouwbaar dit soort persoonlijkheidstestjes zijn. In zijn boeken steekt hij de draak met deze gevaarlijke pseudo-religie en op zijn blog geeft hij een podium aan uitgesproken tegenstanders van Hubbards secte..

Spraakverwarring Samblo, ik dacht dat Luk en toen zei Emile...
Snappie?
Leuke video.
Is it electrickery?
Op --0 13:44:51 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Samblo:
Emie :

Samblo:

Emile:

Nee, dat was Derren Brown. Zie you tube van Samblo tussen de reacties.

Huh, Derren Brown heeft niets met scientology te maken. Hij laat juist zien hoe onbetrouwbaar dit soort persoonlijkheidstestjes zijn. In zijn boeken steekt hij de draak met deze gevaarlijke pseudo-religie en op zijn blog geeft hij een podium aan uitgesproken tegenstanders van Hubbards secte..

Spraakverwarring Samblo, ik dacht dat Luk en toen zei Emile...
Snappie?
Leuke video.

Aha spraakverwarring opgelost.... Bedankt voor het wijzen op het misverstand en excuses aan Emile voor het te snel springen naar conclusies...
(bericht gewijzigd op 25-11-2010 13:54:11)
Op --0 13:49:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
tom112: 32/5
nutteloos? nutteloos.
Op --0 17:39:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
1patrick1: 30/3
Op --0 18:12:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Kat: ik ..23/5
Mijne man ook 23/5
De tekst kan dus nooit kloppen !
Want wij zijn totaal verschillend.

(bericht gewijzigd op 25-11-2010 18:26:54)
Op --0 18:14:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Apollyon:
Kat:

02.05.1960 .......kan iemand helpen, Ik kan namelijk niet rekenen..
Maar misschien wel op jou ;-)


= 23/5. = genoteerd.
(bericht gewijzigd op 25-11-2010 18:16:04)
Op --0 18:16:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Kat:

02.05.1960 .......kan iemand helpen, Ik kan namelijk niet rekenen..
Maar misschien wel op jou ;-)

23/5
Is it electrickery?
Op --0 18:16:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars: 41/5
Cannot kill the Battery!!!
Op --0 19:49:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
Speculukas:

Een goede dag!
Meelezen doe ik sinds 2007, reageren nu voor het eerst.

29/11 is mijn geboortegetal. Niet de meest voorkomende, wellicht wel het vermelden waard? Ik ben in ieder geval heel benieuwd, zal eens kijken of het boek in de bibliotheek te lezen is.

Omdat je nieuw bent (qua reageren), hou ik me nog even in...


Welkom in de reactiekrochten!!!
Cannot kill the Battery!!!
Op --0 19:56:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
Clavius:


Volgens de site zou ik erg gevoellig zijn...

Cannot kill the Battery!!!
Op --0 19:57:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Pieter:
Speculukas:

Een goede dag!
Meelezen doe ik sinds 2007, reageren nu voor het eerst.

29/11 is mijn geboortegetal. Niet de meest voorkomende, wellicht wel het vermelden waard? Ik ben in ieder geval heel benieuwd, zal eens kijken of het boek in de bibliotheek te lezen is.


Iemand heeft deze link geplaatst: http://www.retro-fit.nl/levensbestemming.php
Scheelt weer gelduitgeven
No shit, Sherlock
Op --0 20:01:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Speculukas:
Marsepars:

Speculukas:

Een goede dag!
Meelezen doe ik sinds 2007, reageren nu voor het eerst.

29/11 is mijn geboortegetal. Niet de meest voorkomende, wellicht wel het vermelden waard? Ik ben in ieder geval heel benieuwd, zal eens kijken of het boek in de bibliotheek te lezen is.

Omdat je nieuw bent (qua reageren), hou ik me nog even in...


Welkom in de reactiekrochten!!!


Uit die opmerking mag ik opmaken dat u hier de 'leeuw' bent en nieuwkomers nog wel eens een brul en een klauw kunnen krijgen, waardoor ze de kudde meteen weer verlaten?

Mwagh, ik vind poesjes lievv.

Bedankt!
Ubi caritas et amor, Deus ibi est.
Op --0 20:21:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Speculukas:
Pieter:

Speculukas:

Een goede dag!
Meelezen doe ik sinds 2007, reageren nu voor het eerst.

29/11 is mijn geboortegetal. Niet de meest voorkomende, wellicht wel het vermelden waard? Ik ben in ieder geval heel benieuwd, zal eens kijken of het boek in de bibliotheek te lezen is.


Iemand heeft deze link geplaatst: http://www.retro-fit.nl/levensbestemming.php
Scheelt weer gelduitgeven


Och, hier in Groningen is de bibliotheek gelukkig gratis te bezoeken Maar bedankt voor de link, ik ga eensch even kijken
Ubi caritas et amor, Deus ibi est.
Op --0 20:23:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Apollyon: @Speculukas. Het is soms een slangenkuil. Daar moet je jezelf tegen harden. Het gezamenlijke resultaat is dat het voor iedereen interessant is. Meer is het niet. Go for it!

(bericht gewijzigd op 25-11-2010 20:25:50)
Op --0 20:25:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh:
Emile:

@Speculukas. Het is soms een slangenkuil. Daar moet je jezelf tegen harden. Het gezamenlijke resultaat is dat het voor iedereen interessant is. Meer is het niet. Go for it!


Lol specifiek advies voor 29/11?
ALLES IS WAAR
Op --0 20:29:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : Oh nog even voor de statistieken, ik ben een 32/5
Is it electrickery?
Op --0 21:24:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Apollyon: Hehe, ik dacht dat je nooit over de brug kwam.
(bericht gewijzigd op 25-11-2010 21:28:02)
Op --0 21:28:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
Speculukas:

Marsepars:

Speculukas:

Een goede dag!
Meelezen doe ik sinds 2007, reageren nu voor het eerst.

29/11 is mijn geboortegetal. Niet de meest voorkomende, wellicht wel het vermelden waard? Ik ben in ieder geval heel benieuwd, zal eens kijken of het boek in de bibliotheek te lezen is.

Omdat je nieuw bent (qua reageren), hou ik me nog even in...


Welkom in de reactiekrochten!!!


Uit die opmerking mag ik opmaken dat u hier de 'leeuw' bent en nieuwkomers nog wel eens een brul en een klauw kunnen krijgen, waardoor ze de kudde meteen weer verlaten?

Mwagh, ik vind poesjes lievv.

Bedankt!

Nee, ik zat gewoon even te klieren.
Want dat kan ik namelijk enorm goed!!!
En het valt niet altijd bij iedereen in goede aarde, vooral niet bij mensen die hier nog niet zolang zitten.
Vandaar.
Hou je vooral niet in: dat doet niemand hier.
Dus: FIRE IT UP!!!
Spuw gal!
Cannot kill the Battery!!!
Op --0 21:41:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Emile:

Hehe, ik dacht dat je nooit over de brug kwam.


Ik moest de omschrijving nog lezen. Klopt uiteraard voor zover ik wil dat-ie klopt, de rest is allemaal onzin.
Is it electrickery?
Op --0 22:37:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ThoTh:
twain:

Was ik maar op 29 september 1999 geboren, dan was ik pas echt bijzonder..


Op die dag staan nergens in Nederland geboortes geregistreerd...misschien wel de geboorte van de antichrist op die dag
ALLES IS WAAR
Op --0 23:21:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Samblo:
Marsepars:

Speculukas:

Marsepars:

Speculukas:

Een goede dag!
Meelezen doe ik sinds 2007, reageren nu voor het eerst.

29/11 is mijn geboortegetal. Niet de meest voorkomende, wellicht wel het vermelden waard? Ik ben in ieder geval heel benieuwd, zal eens kijken of het boek in de bibliotheek te lezen is.

Omdat je nieuw bent (qua reageren), hou ik me nog even in...


Welkom in de reactiekrochten!!!


Uit die opmerking mag ik opmaken dat u hier de 'leeuw' bent en nieuwkomers nog wel eens een brul en een klauw kunnen krijgen, waardoor ze de kudde meteen weer verlaten?

Mwagh, ik vind poesjes lievv.

Bedankt!

Nee, ik zat gewoon even te klieren.
Want dat kan ik namelijk enorm goed!!!
En het valt niet altijd bij iedereen in goede aarde, vooral niet bij mensen die hier nog niet zolang zitten.
Vandaar.
Hou je vooral niet in: dat doet niemand hier.
Dus: FIRE IT UP!!!
Spuw gal!


Marsepars valt reuze mee hoor. Als je hem leert kennen is het een schatje. Net als ik
Op --0 23:27:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
Samblo:

Marsepars:

Speculukas:

Marsepars:

Speculukas:

Een goede dag!
Meelezen doe ik sinds 2007, reageren nu voor het eerst.

29/11 is mijn geboortegetal. Niet de meest voorkomende, wellicht wel het vermelden waard? Ik ben in ieder geval heel benieuwd, zal eens kijken of het boek in de bibliotheek te lezen is.

Omdat je nieuw bent (qua reageren), hou ik me nog even in...


Welkom in de reactiekrochten!!!


Uit die opmerking mag ik opmaken dat u hier de 'leeuw' bent en nieuwkomers nog wel eens een brul en een klauw kunnen krijgen, waardoor ze de kudde meteen weer verlaten?

Mwagh, ik vind poesjes lievv.

Bedankt!

Nee, ik zat gewoon even te klieren.
Want dat kan ik namelijk enorm goed!!!
En het valt niet altijd bij iedereen in goede aarde, vooral niet bij mensen die hier nog niet zolang zitten.
Vandaar.
Hou je vooral niet in: dat doet niemand hier.
Dus: FIRE IT UP!!!
Spuw gal!


Marsepars valt reuze mee hoor. Als je hem leert kennen is het een schatje. Net als ik

En wie anders beweert, liegt dat ie barst!!!
Hahahahaaa!
Cannot kill the Battery!!!
Op --0 17:58:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Ester M.: mijn getal is 35 - 8
ik ben benieuwd!!
Op 09-01-2013 11:30:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Och kom...:
Ester M.:
mijn getal is 35 - 8
ik ben benieuwd!!

Ikzelf hou niet zo van horoscopen en vooruitzien op je lot. Aan de andere kant denk ik wel dat er mechanisme's onderliggend aan dit bestaan bestaan.

Hier kan je het zelf checken...

Zo lang er leven is, is er hoop...
Op 09-01-2013 13:14:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden