De Pvda wil absoluut een verbod op de pedofielenpartij Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit. Hiermee schaart de politieke partij zich achter de rechtse populist Geert Wilders. De rechter van dienst was het hier niet mee eens. Het moest kunnen.

De pedosterDe controversiële groepering van kinderliefhebbers wil onder andere dat minderjarigen mogen 'acteren' in pornofilms. Kinderporno, wel te verstaan. De pedofielenvereniging wil ook de wettelijke leeftijd op seks naar 12 jaar verlagen. Het moge duidelijk zijn dat de leden dit puur uit geil eigenbelang wensen, en dat de mening van kinderen en hun ouders hier niet toe doet. Ook de sociale en psychische impact staat er los van. Is deze pedopartij nu alleen maar verwerpelijk en ziekelijk? Of is het juist goed dat deze heren eindelijk eens naar buiten komen met hun wensen en verlangens?

De personen achter de pedopartij
(De personen achter de pedopartij)

Persoonlijk vind ik die pedopartij een excellent idee. Had van mij best eerder mogen gebeuren. Pedofilie kon namelijk lang gedijen omdat het in het duistere circuit bleef sluimeren. In het algemeen wordt aangenomen dat misbruikschandalen zeldzame gevallen zijn. Strenge straffen lossen de enkele gevallen wel op, zo wordt gedacht. Alsof onze psyche zich laat dicteren door een wetboek dat bijna niemand in detail kent noch in geinteresseerd is, tenzij beroepsmatig.

Zeldzaam is het natuurlijk niet, pedofilie gebeurt al duizenden jaren. Net dát argument gebruiken de pedofielen zelf dan ook gaarne. Daarbij staan ze uiteraard niet stil bij wat ze aanrichten. Het gevolg van kindermisbruik is dat de slachtoffers te kampen hebben met ernstig psychisch leed dat nooit meer echt goed komt.

En nu komt er dus een politieke partij voor de heren die onschuldige tere kinderzieltjes zo graag bevlekken.
Dat ik voor ben is niet omdat ik hun wensen en verlangens respecteer, integendeel, geen enkele pedowet is wat mij betreft levensvatbaar. Ik ben voor omdat het taboe dan eindelijk doorbroken wordt. Als de heren zich openbaar maken kunnen we hun gegevens sneller achterhalen. Dan is er ook maatschappelijk debat mogelijk zodat de psyches van deze heren beter bekend worden bij Jan Modaal, maar ook op regeringsniveau. Het zijn namelijk maar al te vaak de vrienden van de familie die zich aan de kinderen vergrijpen, of mensen die zich uit hoofde van hun beroep (onderwijzers, coaches, jeugdleiders, etc) altijd in de buurt van kinderen ophouden. De zaak wordt dermate doodgezwegen en verdrukt dat de pedosignalen niet herkend kunnen worden en kinderen dus zelf ook geen gevaren kunnen detecteren. Openbreken dat taboe!

Waarom toelaten en niet gewoon verbieden?
Pedofilie zal 100% zeker niet verdwijnen alleen maar omdat het verboden is. Was het zo simpel, dan waren we tijdens de loop der beschaving met z'n allen veel godsvruchtiger geworden en bestond het probleem al niet meer. Laten we elkaar geen mietje noemen, we hebben te doen met de meest invloedrijke en dierlijke impuls waar de rationeel gezegende mens zich ten volle aan over kan geven: seks. En daarbij werkt een onderdrukkingstechniek nu eenmaal niet, maar is de kans dat de aandrang groter wordt eerder aanwezig. Iedere psychiater kan dat bevestigen. Toch kiest de regering voor struisvogelpolitiek. Tip: pedofilie is er en het gaat niet weg omdat de landsopperhoofden dat niet in hun nabije omgeving willen.

De reden waarom het niet verdwijnt is omdat er een grote commerciële markt achter zit. Volgens sommigen zelfs tot aan Koning Albert II van het Belgisch koningshuis, of tot aan de top van de Nederlandse AIVD. In wandelgangen worden bekende Nederlanders genoemd bij naam en toenaam, van hoog geplaatste officieren tot artsen en zelfs ministers. Een van de ministers zou zelfs samen met vrienden een huis in Thailand bezitten, het centrum van de kinderporno wereldwijd. Deze geruchten circuleren al jaren.

Minderjarigen mogen seks hebben?
Er is een natuurlijke vorm van vertrouwen tussen kind en volwassene. Als oudere is men namelijk een veilige haven voor de jongere, minder rationeel bewuste generatie. Aan dit hele proces, kenmerkend voor ieders opvoeding, gaat de pedopartij voorbij: als kinderen seks willen, dan moet dat gewoon kunnen, vinden zij. Ook als hun lichaam daar nog niet aan toe is. Voorheen de mens als God, nu de pedomens boven God?

Ik ben er tegen dat jongeren wanneer zij willen seks kunnen hebben met volwassenen. Hoofdzakelijk vanuit sociale en moralistische overwegingen. Wanneer het gaat om jongeren die elkaars ontluikende seksualiteit in wederzijds respect ontdekken dan is dat een natuurlijk gegeven, maar gaat het om een volwassene die een kind of jongeree op die manier met seksualiteit in aanraking brengt dan is er iets ernstig mis. Dit heeft niets te maken met liefde voor het kind, maar puur met de eigen lust en machtsgevoelens. Van nature is er een onderscheid tussen kind en volwassene. Midas Dekkers beschrijft in zijn boek De Larf het kind bijzonder accurraat als een ander soort mens dan de volwassene. Niet voor niets.

Waarom willen die pedo's de wet wijzigen en de vervallen poort naar Sodom en Gomorra wijd open zetten? Is het wettelijk maken van de wensen van pedo's soms een aanmoediging voor criminelen (zoals Dutroux) om meer kindertjes te ontvoeren en te verkopen?

Hoogmoed in logovorm?
Nog een ander bezwaar tegen de mentaliteit van de politiek actieve pedo's laat zich snel opwerpen. Als logo gebruikten ze even een Davidster, want net zoals de joden voelen ze zich onderdrukt. "Het is afwachten totdat we naar kampen worden gebracht," zei een woordvoerder ooit. De joden zijn omwille van hun geloof gedeporteerd, gemarteld en uitgemoord. Vreemd dat de pedopartij zich met joden denkt te kunnen vereenzelvigen alsof het om een releigie gaat, ook dat is tamelijk verontrustend. Nog vreemder is het dat zij het verbod op kindermisbruik, een strafbaar feit, als onderdrukking zien. Deze kerels is werkelijk niets te dol om hun zin te krijgen.  

Tot slot: als pedofilie voor de daders geen taboe is, dan zullen ze er vast geen probleem mee hebben op papier te zetten wie, hoe oud en wanneer ze de kindertjes hun vrije wil hebben opgelegd. Wellicht daarom ook is het oprichten van de pedopartij de enige manier waarop Jan in de straat én de regeringsleiders de omvang van dit probleem in kaart kunnen brengen. Goedkeuren dus. Netjes stemlijsten maken en dan om te beginnen de leden eens goed doorlichten. De AIVD mag dat allemaal, want voor zover ik weet zijn pedo's terroristen van de kinderpsyche en voor terroristen is bestrijdingsgeld. Chemische castratie in plaats van lidmaatschapsgeld lijkt me dan vervolgens een goed idee...

Lanoe: Dit gaat echt diep en tot aan onze "nationale volksheld" Pim Fortuyn.

http://zapruder.nl/portal/artikel/pedofiele_griffier_bij_joegoslavie_tribunaal/

De Kroes was nauw betrokken bij de LPF. Hij was samen met Pim Fortuyn commissaris bij een wervings- en selectiebureau en hij had nauwe zakelijke banden met Ed Maas, die ad-interim voorzitter was van de LPF.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Eddy_de_Kroes

Carpe diem homo universalis
Carpe diem homo universalis
Op 26-06-2007 11:09:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Pipo:

Jij,
jij bent echt ziek in je hoofd. jij bent dus voor dat volwasse mensen met kinderen van 12 jaar mogen neuken?!
ziek

Nee tuurlijk niet. Leren begrijpend lezen, vriend.
(bericht gewijzigd op 31-3-2010 12:25:56)
United as one. Divided by zero.
Op 31-03-2010 0:25:56 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi: Die middelste man is wel een beetje raar in zn hoofd met zn 'de meeste pedofielen houden van jongens' hij zit gewoon zn eigen zaakje goed te praten, niet helemaal kosjer.

Maar goed wijs mij eens iemand aan in de politiek die 'niet krankjorum is.
Op 31-03-2010 15:54:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Meneer Glimlach: Het is een gegeven dat er volwassen mensen zijn die zich seksueel aangetrokken voelen tot kinderen, net zo als er mensen zijn die voorkeur hebben voor het eigen of juist het andere geslacht. We spreken in dat verband respectievelijk over pedofielen, homo- en heterofielen. Daar is niets mis mee, het valt iemand niet te verwijten dat hij of zij bij geboorte de neiging heeft meegekregen om ergens meer of minder tot aangetrokken te zijn. Het is voor sommigen de last die ze met zich moeten dragen. Het klinkt gek, maar uit ervaringen in mijn omgeving weet ik dat niet iedere homofiel zich zo wil voelen.

Wat echter wel het probleem is, is dat sommige pedofielen zich ook seksueel willen bevredigen. Daar wordt de stap genomen naar pedoseksualiteit. Dit is wel verwerpelijk, de argumenten zijn eerder in dit blog al genoemd, maar komen er kort samengevat op neer dat er geen gelijkwaardige (machts)verhouding is tussen een volwassene en een kind. (Dit is wel het geval bij homoseksualiteit, daarom is dit door de samenleving wel geaccepteerd).

Ik denk dat we weliswaar pedoseksualiteit moeten afkeuren, bestrijden en voorkomen, maar dat we begrip moeten hebben voor pedofilie. Alleen dan durft een pedofiel tijdig hulp te vragen en voorkom je dat de neiging om zich te bevredigen met kinderen steeds sterker wordt en het moment komt dat hier geen weerstand aan geboden kan worden.

Helaas wordt een pedofiel vrijwel meteen als 'kinderverkrachter' afgeschilderd, waardoor het voor de persoon in kwestie nauwelijks meer uitmaakt voor het stempel dat de maatschappij hem opplakt of hij zich nu wel of niet aan kinderen vergrijpt.

Een gemiste kans. Breng nuance aan in de discussie over pedofilie / pedoseksualiteit en laat deze mensen bij tijds hulp krijgen. Dat kan alleen als deze hulp ook gegund wordt door de samenleving. Het verdient moed om als pedofiel hulp te vragen. Dit zou eerder door de samenleving gewaardeerd moeten worden dan verguisd.
Wie weet tegenwoordig nog wat waar is?
Op 01-04-2010 21:18:37 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars: @ Meneer Glimlach

Ik begrijp wat je bedoelt en ben het eigenlijk gewoon met je eens.
Zolang iemand zegt dat ie opgewonden wordt van kinderen, wil dat nog niet zeggen dat ie al iets heeft gedaan dat niet door de beugel kan.
Maar is het wel zaak om zo'n persoon in de gaten te houden en hulp te bieden als deze daarom vraagt.
Mocht diegene aan die kinderen hebben gezeten, dan wordt het uiteraard een ander verhaal...

Pedofiel = gedoogbeleid (mits diegene geen vreemde foto's in zijn/haar kompjoeter heeft).
Pedoseksueel = ophangen.

Ben ik mee akkoord!
Cannot kill the Battery!!!
Op 01-04-2010 21:38:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Meneer Glimlach:
Marsepars:

@ Meneer Glimlach

...

Pedofiel = gedoogbeleid (mits diegene geen vreemde foto's in zijn/haar kompjoeter heeft).
Pedoseksueel = ophangen.

Ben ik mee akkoord!


Zie ik daar een nieuw woord ontstaan?
Pedofielengedoogbeleid!
Hou de Van Dale maar in de gaten...
Wie weet tegenwoordig nog wat waar is?
Op 01-04-2010 21:44:38 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
Meneer Glimlach:


Zie ik daar een nieuw woord ontstaan?
Pedofielengedoogbeleid!
Hou de Van Dale maar in de gaten...

LOL!

Pedofielengedoogzone?

En toch blijft het een zeer beladen onderwerp.
Ik heb geen kinderen, maar zou toch alert zijn als ik wist dat mijn buurman/-vrouw van kleine kinderen zou houden in de ruimste zin van het woord.
Misschien omdat ik die gevoelens zelf niet heb.

Maar ik blijf erbij dat je met je gore stinkpoten van kinderen af moet blijven.
Cannot kill the Battery!!!
Op 01-04-2010 21:51:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Meneer Glimlach:
Marsepars:

Meneer Glimlach:


Zie ik daar een nieuw woord ontstaan?
Pedofielengedoogbeleid!
Hou de Van Dale maar in de gaten...

LOL!

Pedofielengedoogzone?

En toch blijft het een zeer beladen onderwerp.
Ik heb geen kinderen, maar zou toch alert zijn als ik wist dat mijn buurman/-vrouw van kleine kinderen zou houden in de ruimste zin van het woord.
Misschien omdat ik die gevoelens zelf niet heb.

Maar ik blijf erbij dat je met je gore stinkpoten van kinderen af moet blijven.



Maar daar ben ik het ook helemaal mee eens.
Ik vind alleen dat er een verschil is tussen iemand die WEL aan kinderen zit en iemand die die gevoelens heeft, maar desondanks NIET aan kinderen zit.

Zou je trouwens ook pedofielen-fielen hebben? Gewoon, omdat ze underdog zijn en sommige mensen daarvan houden?
Wie weet tegenwoordig nog wat waar is?
Op 01-04-2010 22:18:09 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
Meneer Glimlach:


Zou je trouwens ook pedofielen-fielen hebben? Gewoon, omdat ze underdog zijn en sommige mensen daarvan houden?

Oh, vast wel.
Er is overal een markt voor...

Zo hou ik weer meer van honden, dan van poezen.
Maar ik ben géén caninofiel!
(Is dat wel een woord?)
Cannot kill the Battery!!!
Op 01-04-2010 22:26:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Meneer Glimlach:
Marsepars:

Meneer Glimlach:


Zou je trouwens ook pedofielen-fielen hebben? Gewoon, omdat ze underdog zijn en sommige mensen daarvan houden?

Oh, vast wel.
Er is overal een markt voor...

Zo hou ik weer meer van honden, dan van poezen.
Maar ik ben géén caninofiel!
(Is dat wel een woord?)

Nu wel.

Ik ben ook Caninofiel (of is het Canus-fiel?), maar geen Canus-seksueel! :-)
Wie weet tegenwoordig nog wat waar is?
Op 01-04-2010 22:29:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Marsepars:
Meneer Glimlach:


Ik ben ook Caninofiel (of is het Canus-fiel?), maar geen Canus-seksueel! :-)

Da's maar goed ook, want anders sla ik je in elkaar.
Ieder zijn/haar hobby, maar het moet wel leuk blijven!
Cannot kill the Battery!!!
Op 01-04-2010 22:38:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
eoi: Er zijn vast kinderen die pedofielofiel zijn en het lekker vinden. Ofzulks.

;(

Overigens als reactie op glimlach: Draait seks dan altijd om macht?
Ik ben het ook niet met je eens dat pedofielen zo geboren worden, een pedofiel worden heeft meer te maken met ontwikkelingen.

reactie op glimlach²: mag iemand die geen gevoelens voor kinderen heeft aan kinderen zitten, stel: iemand wilt een kind een aai over de bol geven of knuffelen, mag iemand die dat niet persé 'prettig' vind dat meer dan iemand die dat wel persé 'prettig' vind?

:0
(bericht gewijzigd op 1-4-2010 22:54:19)
Op 01-04-2010 22:50:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Meneer Glimlach:
eoi:

Er zijn vast kinderen die pedofielofiel zijn en het lekker vinden. Ofzulks.

;(

Overigens als reactie op glimlach: Draait seks dan altijd om macht?
Ik ben het ook niet met je eens dat pedofielen zo geboren worden, een pedofiel worden heeft meer te maken met ontwikkelingen.

reactie op glimlach²: mag iemand die geen gevoelens voor kinderen heeft aan kinderen zitten, stel: iemand wilt een kind een aai over de bol geven of knuffelen, mag iemand die dat niet persé 'prettig' vind dat meer dan iemand die dat wel persé 'prettig' vind?

:0

Ik stel voor om een pedofielofielegedoogzone in te stellen.

Nee, ik vind niet dat seks altijd om macht draait, maar wel bij een relatie tussen een volwassene en een kind. Misschien niet de directe (fysieke) macht, maar wel de dominante status die je als volwassene over een kind hoort te hebben. Je hoort een kind te sturen als volwassene, dat bedoel ik met macht.

Verder denk ik dat pedofielen met een bepaalde voorkeur geboren worden, maar dat de opvoeding en ervaringen van deze persoon dit kunnen versterken of verminderen. Wellicht bedoel je dat ook.

Of iemand die geen gevoelens voor kinderen heeft er dan meer aan mag zitten dan iemand die dat niet heeft, vind ik lastig te beantwoorden. Vanuit de ouder van het kind gezien zal dit zo ervaren worden, maar misschien maakt het voor het kind helemaal niet uit. Zolang er niets tegen zijn of haar zin in gebeurt.

Ik heb overigens weleens gehoord van een jongetje dat was betast door een oom, de ouders waren kwaad, maar het jochie zelf vond het achteraf wel wat vreemd, maar ook lekker. Tja, wat moet je daar nu weer mee?
Wie weet tegenwoordig nog wat waar is?
Op 01-04-2010 23:05:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
harses: Het is maar hoe je met je medemens omgaat....respect hebben voor een ander,nooit iemand dwingen,geen geweld gebruiken en lief en teder zijn en niet aan jezelf denken.
Als alle mensen dat deden was er NIETS aan de hand.

Op 02-04-2010 9:51:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Meneer Glimlach:
Eric de Vlieger:

De partij is opgeheven, omdat ze er maar steeds niet in slaagden om het benodigde aantal handtekeningen te verzamelen voor het meedoen aan verkiezingen. Dat aantal is vziw 570. Deze afgang was de partij bespaard gebleven, als er een verbod was gekomen. Voorstanders van zo'n verbod moeten daar maar eens over nadenken.

Overigens is er in Europa 1 staat waar de leeftijdsgrens voor vrijwillige seks op 12 jaar staat, zoals de PNVD dat ook wilde. Alle andere landen hebben de grens hoger liggen. Die ene staat is Vaticaanstad. Daar mag dus wat die partij hier nastreeft. Behalve als er een gezagsrelatie is, dan mag het vanaf 15 jaar. Tsja....... :-(


Ongelofelijk dat Vaticaanstad überhaupt een wet heeft waarin de leeftijdsgrens heeft voor seks wordt geregeld. Is het niet zo dat iedereen die binnen de muren van Vaticaanstad woont celibatair behoort te leven? (Zelfs de Zwitserse Garde).

Een soort 'vooruitziende blik' destijds toen de wet gemaakt werd, met het oog op de huidige schandalen?
Wie weet tegenwoordig nog wat waar is?
Op 12-04-2010 20:42:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2016Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden