Week 4 maakt het spannend: winter of geen winter? De merels hebben er in elk geval zin in, die gaan tekeer of het begin maart is. Welkom in de Zeepkist, dé plek waar u lekker kunt praten, stangen, liefhebben en/of haten. Wij zijn zelf het meest bezig met onze raad-de-connectie-tussen-de-plaatjes-puzzel. Dit keer plaatje 1 van 3 van onze CryptopictoTM. Zoals altijd een CryptopictoTM die uw intellect uitdaagt, maar dat kun je ook van Nijntje-puzzels zeggen, dus je kan er weinig mee. Wij vinden hem zelf in elk geval weer leuk. Komisch zelfs. Nou ja, zo is hij bedoeld. Gaat u in dit topique verder geheel off-topic los, opdat u de verdere inhoud van de website niet besmeurt. Daarom introduceerden wij ooit deze ZEEPKIST-reeks. Hier kan alles, of toch bijna, wat elders niet kan. 

Wij verzoeken u vriendelijk om alle beledigingen, liefdesuitingen en alle andere niet op het betreffende blog relevante uitingen hier te plaatsen. Wilt u liever verschoond blijven van fulminaties, liefdesverklaringen, vormen van stalking en/of seksuele intimidatie, al dan niet met bepaalde aandoeningen erbij, dan kunt u met een gerust hart het wekelijkse ZEEPKIST-blog overslaan. Of negeren, zo u wilt. Tenzij u van raadpuzzels houdt. 

Het in leven brengen van dit aparte blog zorgt er ook voor dat wij - in theorie en naar ons eigen believen en inzicht - in andere blogs iets strikter zullen zijn wat betreft modereren van vervelende GW-bezoekers. De regels die we hanteren staan in de GW-geboden, al durven we die gerust zelf aan de laars lappen. Waar zijn regels anders voor? 
psixty4:


It's all a figment of imagination!
Op 20-01-2014 0:02:01 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk: Goeie 'vier' allemaal! Geen toeval. Gods werk.
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op 20-01-2014 0:03:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk: Crypto: de mens ?
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op 20-01-2014 0:04:28 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
hugo: Een raadsel.
DansFans: je dance, donc je suis.
Op 20-01-2014 0:15:09 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
psixty4: Cryptopicto: Arabische lente

It's all a figment of imagination!
Op 20-01-2014 0:18:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk:
psixty4:
Cryptopicto: Arabische lente


Tja, zo bekeken is foto 5 natuurlijk een weggever.
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op 20-01-2014 0:24:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
stoerecurry: Goeie week allemaal !
Most people do not listen with the intent to understand, they listen with the intent to reply.
Op 20-01-2014 0:48:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk: Crypto: Akasha ?
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op 20-01-2014 1:06:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DeSchaduw: Crypto: Toilet.
Ik zeg wat ik denk. Daarom ben ik vaak stil.
Op 20-01-2014 10:31:28 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ZuurstofVerslaafd: Iedereen een vrolijke Blue Monday op deze koude dag
Op 20-01-2014 11:55:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
ZuurstofVerslaafd: ik ben voor mijn filosofie Minor bezig met een opdracht met de vraag: wat is de relatieve waarde van geld? en ik was benieuwd of er hier mensen zijn die hier interessantie visies over hebben die ik eventueel kan gebruiken voor mijn opdracht. ik ben al aardig bekend met het boek van Ad Broere , Geld komt uit het niets
Op 20-01-2014 11:57:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Dicit: LONDEN -
Een lokaal raadslid van UK Independence Party (Ukip), een Britse politieke partij die erg kritisch is op Europa, is zondag uit de partij gezet. Zijn uitspraken hadden landelijk voor ophef gezorgd.

David Silvester had in een brief aan een lokale krant gesteld dat de recente overstromingen in Groot-Brittannië te wijten zijn aan het besluit van de regering om het homohuwelijk te legaliseren.
Nooit te oud om nog meer te leren.
Op 20-01-2014 11:59:04 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lm:
ZuurstofVerslaafd:
ik ben voor mijn filosofie Minor bezig met een opdracht met de vraag: wat is de relatieve waarde van geld? en ik was benieuwd of er hier mensen zijn die hier interessantie visies over hebben die ik eventueel kan gebruiken voor mijn opdracht. ik ben al aardig bekend met het boek van Ad Broere , Geld komt uit het niets


Misschien de commentaren op de blog over Ad Broere lezen en via daar verdere info vragen? http://grenswetenschap.nl/permalink.asp?i=9866
Don't take life so seriously, it's not like you're going to get out alive.
Op 20-01-2014 12:12:01 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DansFans: je dance, donc je suis.
Op 20-01-2014 12:16:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Veteo:

Michael Jackson !!!111!!!

Edit; Vanwege die neus.
(bericht gewijzigd op 21/1/2014 16:53)
You don't know what you've got until it's gone...
Op 20-01-2014 17:12:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Dicit:
Veteo:



Michael Jackson !!!111!!!

Met een stele tussen zijn benen?
Nooit te oud om nog meer te leren.
Op 20-01-2014 17:14:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Quis custodiet ipsos custodes?
Op 20-01-2014 17:29:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Nooit te oud om nog meer te leren.
Op 20-01-2014 17:31:28 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DeSchaduw:
ZuurstofVerslaafd:
ik ben voor mijn filosofie Minor bezig met een opdracht met de vraag: wat is de relatieve waarde van geld? en ik was benieuwd of er hier mensen zijn die hier interessantie visies over hebben die ik eventueel kan gebruiken voor mijn opdracht. ik ben al aardig bekend met het boek van Ad Broere , Geld komt uit het niets

Geld zelf heeft geen waarde. Het is een middel wat wij gebruiken om het ruilen tussen het geven van onze arbeid en het verkrijgen van hetgeen wij nodig of wenselijk winden te vergemakkelijken.
Ik zeg wat ik denk. Daarom ben ik vaak stil.
Op 20-01-2014 17:32:00 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
vailixi:
DeSchaduw:
ZuurstofVerslaafd:
ik ben voor mijn filosofie Minor bezig met een opdracht met de vraag: wat is de relatieve waarde van geld? en ik was benieuwd of er hier mensen zijn die hier interessantie visies over hebben die ik eventueel kan gebruiken voor mijn opdracht. ik ben al aardig bekend met het boek van Ad Broere , Geld komt uit het niets

Geld zelf heeft geen waarde. Het is een middel wat wij gebruiken om het ruilen tussen het geven van onze arbeid en het verkrijgen van hetgeen wij nodig of wenselijk winden te vergemakkelijken.


Officieel heeft het de waarde van het goud wat er tegenover behoort te staan, maar ja dat gaat tegenwoordig ook al niet meer op.
Niemand buiten onszelf kan over ons innerlijk heersen. Wanneer we dit weten worden we vrij.
Op 21-01-2014 11:37:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
vailixi: Sundogs with Halo in Moscow
Niemand buiten onszelf kan over ons innerlijk heersen. Wanneer we dit weten worden we vrij.
Op 21-01-2014 11:39:23 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
the more things change, the more they stay the same
Op 21-01-2014 12:14:21 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
hugo:

Eigenlijk zegt de gezondheidszorg (?): "Je geld of je leven!"
DansFans: je dance, donc je suis.
Op 21-01-2014 12:51:15 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 21-01-2014 14:41:34 | Kudos: 3 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
stoerecurry:

En ook nog Volkert vd G. vrijgelaten op proefverlof, de wereld is verrot.
Most people do not listen with the intent to understand, they listen with the intent to reply.
Op 21-01-2014 15:01:31 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
michael:

Ik ben benieuwd naar de afloop. Het blijft een apart verhaal.
the more things change, the more they stay the same
Op 21-01-2014 15:10:49 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
michael: Kan iemand mij misschien vertellen hoe je plaatjes post op GW? Bvd.
the more things change, the more they stay the same
Op 21-01-2014 15:12:23 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
michael:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe je plaatjes post op GW? Bvd.

De directe link naar het plaatje droppen. Als je even een reactie met plaatje quotet, dan zie je vanzelf hoe het werkt. (Plaatjes van je computer moet je eerst even uploaden naar plaatjesdinges op het web. Imageshack ofzo.)
Is it electrickery?
Op 21-01-2014 15:46:43 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
michael:
Emie :
michael:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe je plaatjes post op GW? Bvd.

De directe link naar het plaatje droppen. Als je even een reactie met plaatje quotet, dan zie je vanzelf hoe het werkt. (Plaatjes van je computer moet je eerst even uploaden naar plaatjesdinges op het web. Imageshack ofzo.)

Super, dank je!
the more things change, the more they stay the same
Op 21-01-2014 16:55:48 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden:
stoerecurry:

En ook nog Volkert vd G. vrijgelaten op proefverlof, de wereld is verrot.


De wereld is verrot gemaakt door de mens.
Ik begin steeds meer te geloven dat er iets gigantisch is misgegaan bij de evolutie van de mens:
http://www.grenswetenschap.nl/nieuws.asp?i=15573#422238

Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 21-01-2014 16:59:07 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk:
Chris de Boden:
stoerecurry:

En ook nog Volkert vd G. vrijgelaten op proefverlof, de wereld is verrot.


De wereld is verrot gemaakt door de mens.
Ik begin steeds meer te geloven dat er iets gigantisch is misgegaan bij de evolutie van de mens:
http://www.grenswetenschap.nl/nieuws.asp?i=15573#422238


Stel je voor dat het creatie is, dan heeft er eentje ferm geblunderd .
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op 21-01-2014 18:07:33 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Veteo:
michael:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe je plaatjes post op GW? Bvd.

Kijk, zo.



Ha, ik zie nu pas dat het hier gaat om de befaamde oeioeivogel!
You don't know what you've got until it's gone...
Op 21-01-2014 18:08:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Dichtheid:
Veteo:
michael:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe je plaatjes post op GW? Bvd.

Kijk, zo.



Ha, ik zie nu pas dat het hier gaat om de befaamde oeioeivogel!

Ik noem 'm altijd Sjoerd... Welke Sjoerd? Sjoerd, die met de ball'n over de stroatsteen'n hen skoert.
Op 22-01-2014 0:18:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
psixty4:
It's all a figment of imagination!
Op 22-01-2014 0:43:16 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
stoerecurry: Ik zat net even in mn spamfolder te kijken wt ik allemaal gemist had, kom ik deze email tegen , ik ben miljonair !
email:

Interlotto €uropa/ €uromillion Bono Lotto Program
Kantoor Plaza Juan Carlos c-14541, Madrid Spain
Het Internationale vice president promtie/Prijswinning
Referentienummer: CJE/654560010/ESP

Attentie: Gelukkige winnaar!!!

Wij zijn blij om u te informeren dat er vandaag de uitslag van de
Intertlotto €uromillion Bono Lotto Program dat op 20th December 2013 met
samenwerking met de Wereld toerisme Organisatie en het Spaanse Ministerie
van Toerisme. De officieele resultaat werd vandaag 8th January 2014
vrijgegeven Uw e-mail adres is verbonden met de volgende ticketnummer
U214, 442, 002 met serienummer U2013-14 en trok de geluks nummers: U18- 24
- 28 - 33 - 37 - 45 en dit werd de winnende nummers van de tweede
catogorie van dit promotie.

U bent de gelukkige winnaar van een geldbedrag van €935,470.00 (Negen
Honderd En Vijfendertigduizend Vier Honderd Zeventig Euros) dat deel komt
van het geld bedrag van €25,257,690,00 ( vijfentwintig million en
tweehonderdzevenenvijtig duizend en zeshonderdnegentig euro ) Dit
geldbedrag is verdeeld tussen 27 deelnemers die ook hebben gewonnen in de
2e catogorie van dit promotie. Alle deelnemers is geselecteerd door een
computer systeem dat uit 450.000 namen en e-mails bestaat en vanuit
verschillende landen van over de hele wereled bijv; Europa, Azie, Africa,
Australie, Noord en Zuid Amerika. Zij doen allemaal aan mee met onze
international Promotie trekking programma dat 1 keer per jaar gehouden
wordt.
Felicitatie winnaar!
Uw winnende geldbedrag is bewaard bij een beveiligde bedrijf en is
verzekerd op uw naam.
Om misverstanden te verkomen met namen en e-mailsadressen vragen wij u uw
brief met de code erop goed te bewaren totdat u uw betaling geclaimd is en
het geld binnen hebt gekregen.Want als uw brief met de code in verkeerde
hand valt kunnen zij uw geld claimen. En wij willen geen problemen met
Most people do not listen with the intent to understand, they listen with the intent to reply.
Op 22-01-2014 9:39:28 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Dicit:
Nooit te oud om nog meer te leren.
Op 22-01-2014 12:35:39 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
psixty4:
Dicit:


- Gif - F1 modellen door de jaren -



De mooiste zijn natuurlijk die roadsters, die met de motoren nog voorin, tot begin jaren zestig.

edit: http://www.pinterest.com/juncom/f1-19502013/


(bericht gewijzigd op 22/1/2014 20:40)
It's all a figment of imagination!
Op 22-01-2014 20:34:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lm: Omdat we hier op GW flink bezig zijn over religie de laatste tijd is dit misschien interessant: http://www.felix.meritis.nl/nl/agenda/nationaal-religiedebat-is-godsgeloof-redelijk/
Het is uitverkocht, maar via een livestream bij de EO te volgen. Als voorproefje van dit debat zitten vanavond Herman Philipse (Atheistisch manifest) en Stefan Paas (God bewijzen) aan tafel bij Knevel en van den Brink
Don't take life so seriously, it's not like you're going to get out alive.
Op 22-01-2014 22:35:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden: Vandaag de 23 is een belangrijke dag... dan is mijn grote teen alweer een jaartje ouder geworden (de rest van mijn lichaam ook trouwens )
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 23-01-2014 0:36:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
psixty4:
Chris de Boden:
Vandaag de 23 is een belangrijke dag... dan is mijn grote teen alweer een jaartje ouder geworden (de rest van mijn lichaam ook trouwens )

It's all a figment of imagination!
Op 23-01-2014 0:46:32 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Chris de Boden:
Vandaag de 23 is een belangrijke dag... dan is mijn grote teen alweer een jaartje ouder geworden (de rest van mijn lichaam ook trouwens )

Gecondoleerd.
Is it electrickery?
Op 23-01-2014 0:53:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lm: Gefeliciteerd Chris.
Don't take life so seriously, it's not like you're going to get out alive.
Op 23-01-2014 4:27:08 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
stoerecurry: Gefeliciteerd Chris
Most people do not listen with the intent to understand, they listen with the intent to reply.
Op 23-01-2014 9:09:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
stoerecurry: Ik ben veronica rock radio aan het luisteren, na Nirvana Lithium nu sweet child of mine.
Most people do not listen with the intent to understand, they listen with the intent to reply.
Op 23-01-2014 12:09:35 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lm: Dankje Stoerecurry, hier staat inmiddels Guns N'Roses op vol volume
Don't take life so seriously, it's not like you're going to get out alive.
Op 23-01-2014 12:15:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Dicit:
psixty4:
Dicit:


- Gif - F1 modellen door de jaren -



De mooiste zijn natuurlijk die roadsters, die met de motoren nog voorin, tot begin jaren zestig.

edit: http://www.pinterest.com/juncom/f1-19502013/
Cool!

Nooit te oud om nog meer te leren.
Op 23-01-2014 12:30:31 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden: TNX voor het medeleven

Heb mezelf een heel origineel cadeautje gegeven:
Verlenging van mijn GW abonnement, want die zou morgen aflopen.

Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 23-01-2014 15:53:47 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
stoerecurry:
Most people do not listen with the intent to understand, they listen with the intent to reply.
Op 23-01-2014 15:55:33 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden: Whahahaha, niet te geloven.
Zit sinds kort ook op FB omdat daar heel mijn familie op zit en een hele boel bekenden van mij: Ik heb nog nooit eerder zoveel felicitaties op een dag gehad

Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 23-01-2014 16:00:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lm:
Chris de Boden:
.... Ik heb nog nooit eerder zoveel felicitaties op een dag gehad


Op wat voor andere dagen dan je verjaardag verwacht jij felicitaties dan?
Don't take life so seriously, it's not like you're going to get out alive.
Op 23-01-2014 16:09:56 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden: Bedoelde tov eerdere verjaardagen.
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 23-01-2014 16:18:30 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Nooit te oud om nog meer te leren.
Op 23-01-2014 17:15:54 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lm:


Heeft er door de incest geen overspel plaats gevonden door de man in kwestie en is daarom het huwelijk kerkelijk gezien te ontbinden?
(bericht gewijzigd op 23/1/2014 17:31)
Don't take life so seriously, it's not like you're going to get out alive.
Op 23-01-2014 17:29:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
lm:


Heeft er door de incest geen overspel plaats gevonden door de man in kwestie en is daarom het huwelijk kerkelijk gezien te ontbinden?

Dat zou je denken, ja. Maar de logica van fundamentalisten werkt nou eenmaal anders.
Is it electrickery?
Op 23-01-2014 18:03:08 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
nupeet:


Things Behind The Sun



Please beware of them that stare
They’ll only smile to see you while
Your time away

And once you’ve seen what they have been
To win the earth just won’t seem worth

Your night or your day

Who’ll hear what I say?

Look around you find the ground
Is not so far from where you are
But don’t be too wise

For down below they never grow
They’re always tired and charms are hired
From out of their eyes

Never surprise

Take your time and you’ll be fine
And say a prayer for people there
Who live on the floor
And if you see what’s meant to be
Don’t name the day or try to say
It happened before

Don’t be shy you learn to fly
And see the sun when day is done
If only you see

Just what you are beneath a star
That came to stay one rainy day
In autumn for free

Yes, be what you’ll be

Please beware of them that stare
They’ll only smile to see you while
Your time away

And once you’ve seen what they have been
To win the earth just won’t seem worth
Your night or your day

Who’ll hear what I say

Open up the broken cup
Let goodly sin and sunshine in
Yes that’s today
And open wide the hymns you hide
You’ll find renown while people frown
At things that you say
But say what you’ll say

About the farmers and the fun
And the things behind the sun
And the people round your head
Who say everything’s been said
And the movement in your brain
Sends you out into the rain




Unity in the Heart of Diversity
Op 23-01-2014 18:03:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : Alweer een mijlpaal: mijn zoon heeft een auto gekocht. Contant afgerekend met z'n eigen spaargeld.
(@psixty4: signaalrode VW Fox uit 2005)
Is it electrickery?
Op 23-01-2014 18:10:31 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lm:
Emie :
lm:


Heeft er door de incest geen overspel plaats gevonden door de man in kwestie en is daarom het huwelijk kerkelijk gezien te ontbinden?

Dat zou je denken, ja. Maar de logica van fundamentalisten werkt nou eenmaal anders.


Fundamentalisten, het maakt niet uit op welke manier. Ik krijg er een punthoofd van
Don't take life so seriously, it's not like you're going to get out alive.
Op 23-01-2014 18:14:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
lm:
Emie :
lm:


Heeft er door de incest geen overspel plaats gevonden door de man in kwestie en is daarom het huwelijk kerkelijk gezien te ontbinden?

Dat zou je denken, ja. Maar de logica van fundamentalisten werkt nou eenmaal anders.


Fundamentalisten, het maakt niet uit op welke manier. Ik krijg er een punthoofd van

Tja, daar hebben fundamentalisten maling aan. Zonde van je hoofd dus.
Is it electrickery?
Op 23-01-2014 18:17:40 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk:
Emie :
lm:


Heeft er door de incest geen overspel plaats gevonden door de man in kwestie en is daarom het huwelijk kerkelijk gezien te ontbinden?

Dat zou je denken, ja. Maar de logica van fundamentalisten werkt nou eenmaal anders.

Ze vinden incest veel sappiger om over te roddelen, vandaar dat het mag blijven. En die kleintjes zijn ook veel makkelijker onder de duim te houden. Dus blijven ze het lekker doen. Want er staat niet in hun bijbel dat het niet mag, in die woorden. Dus waarom zouden ze hiervoor wel een interpretatie verzinnen? Hou maar lekkuh zoals het is.
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op 23-01-2014 18:24:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Veteo:
Chris de Boden:
Vandaag de 23 is een belangrijke dag... dan is mijn grote teen alweer een jaartje ouder geworden (de rest van mijn lichaam ook trouwens )

Chris, van harte. En alle onderdelen hetzelfde natuurlijk.
You don't know what you've got until it's gone...
Op 23-01-2014 19:03:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
hugo: Dus incest is geen overspel??
DansFans: je dance, donc je suis.
Op 23-01-2014 20:11:51 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
psixty4:
Emie :
Alweer een mijlpaal: mijn zoon heeft een auto gekocht. Contant afgerekend met z'n eigen spaargeld.
(@psixty4: signaalrode VW Fox uit 2005)

Hoe wist je dat ik dat zou vragen?

Wens hem maar veel veilige kilometers van mij.
It's all a figment of imagination!
Op 23-01-2014 21:20:00 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DeSchaduw:
Veteo:
Chris de Boden:
Vandaag de 23 is een belangrijke dag... dan is mijn grote teen alweer een jaartje ouder geworden (de rest van mijn lichaam ook trouwens )

Chris, van harte. En alle onderdelen hetzelfde natuurlijk.

Chris nu je de dag hebt overleefd ook namens mij van harte.
Ik zeg wat ik denk. Daarom ben ik vaak stil.
Op 24-01-2014 0:13:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DeSchaduw:
Emie :
Alweer een mijlpaal: mijn zoon heeft een auto gekocht. Contant afgerekend met z'n eigen spaargeld.
(@psixty4: signaalrode VW Fox uit 2005)

Al een bedankje van Mark Rutte gehad voor het terug in de economie brengen van het spaargeld?
Ik zeg wat ik denk. Daarom ben ik vaak stil.
Op 24-01-2014 0:13:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Och kom...:
DeSchaduw:
Emie :
Alweer een mijlpaal: mijn zoon heeft een auto gekocht. Contant afgerekend met z'n eigen spaargeld.
(@psixty4: signaalrode VW Fox uit 2005)

Al een bedankje van Mark Rutte gehad voor het terug in de economie brengen van het spaargeld?

Droom je nog weleens van iets moois... ?
Zo lang er leven is, is er hoop...
Op 24-01-2014 1:25:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Boudicca: Een van de bazen van Ziggo noemt het terechte klagen van klanten gezeur. Tja en dan vinden ze het raar dat ze er 100.000 kwijt zijn geraakt.
Als ik de keus had was ik al lang geleden weggegaan maar helaas.
Wat een stel dieven zijn het toch.
Warrior queen of the Iceni
Op 24-01-2014 9:32:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Och kom...:
DeSchaduw:
Emie :
Alweer een mijlpaal: mijn zoon heeft een auto gekocht. Contant afgerekend met z'n eigen spaargeld.
(@psixty4: signaalrode VW Fox uit 2005)

Al een bedankje van Mark Rutte gehad voor het terug in de economie brengen van het spaargeld?

Droom je nog weleens van iets moois... ?

Wie, ik? Snap je vraag niet in deze context. Mijn dromen staan los van deze mijlpaal. Maar ja, ik droom nog vaak van iets moois.
Is it electrickery?
Op 24-01-2014 11:45:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lm:


Een reactie op bovenstaande bericht nav commotie in de gemeenschap:
http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/21255/scheiden-na-incest

Als de man alleen aan een ander heeft gezeten is het geen reden tot scheiding, als er daadwerkelijk geslachtsgemeenschap heeft plaats gevonden wel.
Don't take life so seriously, it's not like you're going to get out alive.
Op 24-01-2014 14:21:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
stoerecurry: Lekker eenduidig volkje, je eigen kinderen misbruiken is dus een minder ernstig vergrijp dan een andere vrouw kezen in de ogen van onze refo vrienden.
Most people do not listen with the intent to understand, they listen with the intent to reply.
Op 24-01-2014 15:11:12 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Nooit te oud om nog meer te leren.
Op 24-01-2014 15:20:17 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Dicit:
lm:


Een reactie op bovenstaande bericht nav commotie in de gemeenschap:
http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/21255/scheiden-na-incest

Als de man alleen aan een ander heeft gezeten is het geen reden tot scheiding, als er daadwerkelijk geslachtsgemeenschap heeft plaats gevonden wel.

Op het moment dat ik dit zag was ik zelf aan het plaatsen.
Blijft knetter.
Nooit te oud om nog meer te leren.
Op 24-01-2014 15:21:35 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DeSchaduw:
Boudicca:
Een van de bazen van Ziggo noemt het terechte klagen van klanten gezeur. Tja en dan vinden ze het raar dat ze er 100.000 kwijt zijn geraakt.
Als ik de keus had was ik al lang geleden weggegaan maar helaas.
Wat een stel dieven zijn het toch.

Heb alleen last dat bepaalde mailadressen niet werken, voor de rest gaat het best goed. Voor de mail gebruik ik een workaround, want geen zin om Ziggo te betalen voor het oplossen van hun eigen probleem.
Ik zeg wat ik denk. Daarom ben ik vaak stil.
Op 24-01-2014 17:06:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden:

Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 24-01-2014 20:32:11 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lm: Miley Cyrus, Justin Bieber, t gaat hard omlaag met t niveau hier op GW!
Don't take life so seriously, it's not like you're going to get out alive.
Op 24-01-2014 20:35:27 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
psixty4:
lm:
Miley Cyrus, Justin Bieber, t gaat hard omlaag met t niveau hier op GW!

Onder welke nickname reageren die dan? Of schrijven ze ook artikeltjes onder een pseudoniem?
It's all a figment of imagination!
Op 24-01-2014 20:46:09 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
lm:
Miley Cyrus, Justin Bieber, t gaat hard omlaag met t niveau hier op GW!

Heb je iets tegen de een of de ander? Hun muziek is absoluut niet mijn smaak maar ik zie wel twee keihard werkende jongeren die succesvol zijn in wat ze doen. Ik zie bij beiden ook de juveniele worsteling (zich uitend in extreem gedrag) die daarbij hoort. Bieber leerde zichzelf drums, gitaar, trompet en piano spelen. Hij is een kind van gescheiden ouders, groeide op in relatieve armoede en met zijn miljoenen helpt hij zijn familie en vele anderen. Niveau.
Is it electrickery?
Op 24-01-2014 20:49:40 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : Neemt niet weg dat ik deze wel geinig vind.
Is it electrickery?
Op 24-01-2014 20:55:56 | Kudos: 3 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk:
Emie :
lm:
Miley Cyrus, Justin Bieber, t gaat hard omlaag met t niveau hier op GW!

Heb je iets tegen de een of de ander? Hun muziek is absoluut niet mijn smaak maar ik zie wel twee keihard werkende jongeren die succesvol zijn in wat ze doen. Ik zie bij beiden ook de juveniele worsteling (zich uitend in extreem gedrag) die daarbij hoort. Bieber leerde zichzelf drums, gitaar, trompet en piano spelen. Hij is een kind van gescheiden ouders, groeide op in relatieve armoede en met zijn miljoenen helpt hij zijn familie en vele anderen. Niveau.

Volgens mij helpt hij met zijn miljoenen vooral zijn managers, dealers en platenbonzo's. En zichzelf, de dieperik in.
En op trompet na heb ik die instrumenten ook zelf leren spelen, wel met niveau.
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op 24-01-2014 20:57:46 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Luk:
Emie :
lm:
Miley Cyrus, Justin Bieber, t gaat hard omlaag met t niveau hier op GW!

Heb je iets tegen de een of de ander? Hun muziek is absoluut niet mijn smaak maar ik zie wel twee keihard werkende jongeren die succesvol zijn in wat ze doen. Ik zie bij beiden ook de juveniele worsteling (zich uitend in extreem gedrag) die daarbij hoort. Bieber leerde zichzelf drums, gitaar, trompet en piano spelen. Hij is een kind van gescheiden ouders, groeide op in relatieve armoede en met zijn miljoenen helpt hij zijn familie en vele anderen. Niveau.

Volgens mij helpt hij met zijn miljoenen vooral zijn managers, dealers en platenbonzo's. En zichzelf, de dieperik in.
En op trompet na heb ik die instrumenten ook zelf leren spelen, wel met niveau.

Wat hebben veel mensen toch moeite een ander zijn succes te gunnen. Ja natuurlijk worden er veel mensen rijk dankzij de Biebers en de Mileys. Ja natuurlijk bestaat er veel betere muziek. Nou én? Wat ik erger vind is dat die jongeren door hun succes geleefd worden en daardoor beschadigd (kunnen) raken (zie Michael Jackson).
Is it electrickery?
Op 24-01-2014 21:02:18 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : (vervolg)
De muziekindustrie is precies dat: een industrie. (Vandaar dat een producer zo heet.) Dat levert Jim Morrisons op en Jimi Hendrixen en Bono's en Mick Jaggers, Vangelissen en Claptons, maar ook Gaga's en Biebers en Patty Brard.

(m'n eerste Patty Bard in 2014)
Is it electrickery?
Op 24-01-2014 21:12:22 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tetzmol:
Emie :
Luk:
Emie :
lm:
Miley Cyrus, Justin Bieber, t gaat hard omlaag met t niveau hier op GW!

Heb je iets tegen de een of de ander? Hun muziek is absoluut niet mijn smaak maar ik zie wel twee keihard werkende jongeren die succesvol zijn in wat ze doen. Ik zie bij beiden ook de juveniele worsteling (zich uitend in extreem gedrag) die daarbij hoort. Bieber leerde zichzelf drums, gitaar, trompet en piano spelen. Hij is een kind van gescheiden ouders, groeide op in relatieve armoede en met zijn miljoenen helpt hij zijn familie en vele anderen. Niveau.

Volgens mij helpt hij met zijn miljoenen vooral zijn managers, dealers en platenbonzo's. En zichzelf, de dieperik in.
En op trompet na heb ik die instrumenten ook zelf leren spelen, wel met niveau.

Wat hebben veel mensen toch moeite een ander zijn succes te gunnen. Ja natuurlijk worden er veel mensen rijk dankzij de Biebers en de Mileys. Ja natuurlijk bestaat er veel betere muziek. Nou én? Wat ik erger vind is dat die jongeren door hun succes geleefd worden en daardoor beschadigd (kunnen) raken (zie Michael Jackson).

“You never know what is enough unless you know what is more than enough.”
Op 24-01-2014 21:13:07 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
psixty4:
Emie :


(m'n eerste Patty Bard in 2014)

Wat is het toch een schatje hè.
It's all a figment of imagination!
Op 24-01-2014 21:21:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk:
Emie :
Wat ik erger vind is dat die jongeren door hun succes geleefd worden en daardoor beschadigd (kunnen) raken (zie Michael Jackson).

Wat ik véél erger vind zijn die miljoenen jonge 'fans' die op haast religieuze wijze misbruikt worden om hun goden te eren en te spijzen. Over beschadiging gesproken.
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op 24-01-2014 21:53:33 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk:
Emie :
(vervolg)
De muziekindustrie is precies dat: een industrie. (Vandaar dat een producer zo heet.) Dat levert Jim Morrisons op en Jimi Hendrixen en Bono's en Mick Jaggers, Vangelissen en Claptons, maar ook Gaga's en Biebers en Patty Brard.

(m'n eerste Patty Bard in 2014)

Welcome to the machine (van die band die ik verafgood ).
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op 24-01-2014 21:56:17 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tetzmol:
Luk:
Emie :
Wat ik erger vind is dat die jongeren door hun succes geleefd worden en daardoor beschadigd (kunnen) raken (zie Michael Jackson).

Wat ik véél erger vind zijn die miljoenen jonge 'fans' die op haast religieuze wijze misbruikt worden om hun goden te eren en te spijzen. Over beschadiging gesproken.

Alles in 'vrije wil'.
“You never know what is enough unless you know what is more than enough.”
Op 24-01-2014 21:56:25 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Luk:
Emie :
Wat ik erger vind is dat die jongeren door hun succes geleefd worden en daardoor beschadigd (kunnen) raken (zie Michael Jackson).

Wat ik véél erger vind zijn die miljoenen jonge 'fans' die op haast religieuze wijze misbruikt worden om hun goden te eren en te spijzen. Over beschadiging gesproken.

Ben jij nooit fan van iemand geweest? Ik wel, ik kon en kan redelijk hysterisch (dat is net iets boven lyrisch) worden als ik iemand of diens werk bewonder. Daarmee worden hooguit mijn stembanden beschadigd.
Is it electrickery?
Op 24-01-2014 21:57:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Veteo:
Luk:
Emie :
Wat ik erger vind is dat die jongeren door hun succes geleefd worden en daardoor beschadigd (kunnen) raken (zie Michael Jackson).

Wat ik véél erger vind zijn die miljoenen jonge 'fans' die op haast religieuze wijze misbruikt worden om hun goden te eren en te spijzen. Over beschadiging gesproken.

Mooi gesproken Luk.

De meesten overgroeien het, of verwisselen van idool.
You don't know what you've got until it's gone...
Op 24-01-2014 22:11:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DeSchaduw:
Emie :
Luk:
Emie :
Wat ik erger vind is dat die jongeren door hun succes geleefd worden en daardoor beschadigd (kunnen) raken (zie Michael Jackson).

Wat ik véél erger vind zijn die miljoenen jonge 'fans' die op haast religieuze wijze misbruikt worden om hun goden te eren en te spijzen. Over beschadiging gesproken.

Ben jij nooit fan van iemand geweest? Ik wel, ik kon en kan redelijk hysterisch (dat is net iets boven lyrisch) worden als ik iemand of diens werk bewonder. Daarmee worden hooguit mijn stembanden beschadigd.

Ik ben nooit op die wijze fan van iemand geweest.
Ik zeg wat ik denk. Daarom ben ik vaak stil.
Op 24-01-2014 22:14:38 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
DeSchaduw:
Emie :
Luk:
Emie :
Wat ik erger vind is dat die jongeren door hun succes geleefd worden en daardoor beschadigd (kunnen) raken (zie Michael Jackson).

Wat ik véél erger vind zijn die miljoenen jonge 'fans' die op haast religieuze wijze misbruikt worden om hun goden te eren en te spijzen. Over beschadiging gesproken.

Ben jij nooit fan van iemand geweest? Ik wel, ik kon en kan redelijk hysterisch (dat is net iets boven lyrisch) worden als ik iemand of diens werk bewonder. Daarmee worden hooguit mijn stembanden beschadigd.

Ik ben nooit op die wijze fan van iemand geweest.

Echt niet? Nooit in vervoering geweest, nooit lyrisch door een boek, gedicht, optreden, lied, roman, persoon?
Is it electrickery?
Op 24-01-2014 22:18:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lm:
Emie :
Luk:
Emie :
Wat ik erger vind is dat die jongeren door hun succes geleefd worden en daardoor beschadigd (kunnen) raken (zie Michael Jackson).

Wat ik véél erger vind zijn die miljoenen jonge 'fans' die op haast religieuze wijze misbruikt worden om hun goden te eren en te spijzen. Over beschadiging gesproken.

Ben jij nooit fan van iemand geweest? Ik wel, ik kon en kan redelijk hysterisch worden als ik iemand of diens werk bewonder. Daarmee worden hooguit mijn stembanden beschadigd.


Kijk even op twitter bij #HereForJustin voor de zogenaamde 'Beliebers'. Dat is niet gezond hoor
Don't take life so seriously, it's not like you're going to get out alive.
Op 24-01-2014 22:22:07 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
lm:
Emie :
Luk:
Emie :
Wat ik erger vind is dat die jongeren door hun succes geleefd worden en daardoor beschadigd (kunnen) raken (zie Michael Jackson).

Wat ik véél erger vind zijn die miljoenen jonge 'fans' die op haast religieuze wijze misbruikt worden om hun goden te eren en te spijzen. Over beschadiging gesproken.

Ben jij nooit fan van iemand geweest? Ik wel, ik kon en kan redelijk hysterisch worden als ik iemand of diens werk bewonder. Daarmee worden hooguit mijn stembanden beschadigd.


Kijk even op twitter bij #HereForJustin voor de zogenaamde 'Beliebers'. Dat is niet gezond hoor

Ik heb een Belieber thuis (beheert 3 JB Instagram accounts.) En ik zie geen verschil met de hysterie rond John Travolta, de Beatles of noem nog eens een bejaardenbandje. Ja, de vorm (omdat we toen geen internet hadden).
Is it electrickery?
Op 24-01-2014 22:24:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lm:
Emie :
lm:
Emie :
Luk:
Emie :
Wat ik erger vind is dat die jongeren door hun succes geleefd worden en daardoor beschadigd (kunnen) raken (zie Michael Jackson).

Wat ik véél erger vind zijn die miljoenen jonge 'fans' die op haast religieuze wijze misbruikt worden om hun goden te eren en te spijzen. Over beschadiging gesproken.

Ben jij nooit fan van iemand geweest? Ik wel, ik kon en kan redelijk hysterisch worden als ik iemand of diens werk bewonder. Daarmee worden hooguit mijn stembanden beschadigd.


Kijk even op twitter bij #HereForJustin voor de zogenaamde 'Beliebers'. Dat is niet gezond hoor

Ik heb een Belieber thuis. En ik zie geen verschil met de hysterie rond John Travolta, de Beatles of noem nog eens een bejaardenbandje.


Oef, en ik maar denken dat 2x per week een Belieber en twee OneDirection-fans erg was Maar vergelijkend met mijn jeugd, ik zie geen overeenkomsten. Of de jaren 90/00 kennen geen echte idolen (wat ik me niet voor kan stellen met al die boybands)
Don't take life so seriously, it's not like you're going to get out alive.
Op 24-01-2014 22:32:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tetzmol:
Emie:

Ik heb een Belieber thuis. En ik zie geen verschil met de hysterie rond John Travolta, de Beatles of noem nog eens een bejaardenbandje.

De Beatles hadden onmiskenbaar talent. Iets wat je niet van Bieber kan zeggen, die heeft een leuk smoeltje voor de bakvissen, maar meer ook niet.
“You never know what is enough unless you know what is more than enough.”
Op 24-01-2014 22:33:31 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
lm:
Of de jaren 90/00 kennen geen echte idolen (wat ik me niet voor kan stellen met al die boybands)

Hier ga ik eens over nadenken. Beperken we ons tot muziek/pop of mogen het ook andere idolen zijn?
Is it electrickery?
Op 24-01-2014 22:37:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden:
psixty4:
Emie :


(m'n eerste Patty Bard in 2014)

Wat is het toch een schatje hè.

Tja,... die heeft ze ook al in alle soorten en maten gezien geloof ik
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 24-01-2014 22:39:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lm:
Emie :
lm:
Of de jaren 90/00 kennen geen echte idolen (wat ik me niet voor kan stellen met al die boybands)

Hier ga ik eens over nadenken. Beperken we ons tot muziek/pop of mogen het ook andere idolen zijn?


Laten we ons beperken tot muziek/pop....
Don't take life so seriously, it's not like you're going to get out alive.
Op 24-01-2014 22:40:42 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Tetzmol:
Emie:

Ik heb een Belieber thuis. En ik zie geen verschil met de hysterie rond John Travolta, de Beatles of noem nog eens een bejaardenbandje.

De Beatles hadden onmiskenbaar talent. Iets wat je niet van Bieber kan zeggen, die heeft een leuk smoeltje voor de bakvissen, maar meer ook niet.

Niet mee eens. Hij kan wel degelijk zingen, een talent dat niet iedereen gegeven is. Dat wij zijn gezang niet mooi vinden omdat hij niet 'ons genre' zingt is iets anders. Voor de rest is het gewoon Elvis: pure gekte rondom een persoon. Het hoort bij de muziekindustrie.
Is it electrickery?
Op 24-01-2014 22:43:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk:
Emie :
lm:
Emie :
Luk:
Emie :
Wat ik erger vind is dat die jongeren door hun succes geleefd worden en daardoor beschadigd (kunnen) raken (zie Michael Jackson).

Wat ik véél erger vind zijn die miljoenen jonge 'fans' die op haast religieuze wijze misbruikt worden om hun goden te eren en te spijzen. Over beschadiging gesproken.

Ben jij nooit fan van iemand geweest? Ik wel, ik kon en kan redelijk hysterisch worden als ik iemand of diens werk bewonder. Daarmee worden hooguit mijn stembanden beschadigd.


Kijk even op twitter bij #HereForJustin voor de zogenaamde 'Beliebers'. Dat is niet gezond hoor

Ik heb een Belieber thuis. En ik zie geen verschil met de hysterie rond John Travolta, de Beatles of noem nog eens een bejaardenbandje.

Hopelijk hoor je wel verschil.. Alhoewel, aan je 'bejaardenbandje' te zien...
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op 24-01-2014 22:45:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : Nu ja Luk, van de Beatles zijn er twee dood en twee bejaard. Nu wel, toen niet.
Is it electrickery?
Op 24-01-2014 22:47:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk:
Emie :
Tetzmol:
Emie:

Ik heb een Belieber thuis. En ik zie geen verschil met de hysterie rond John Travolta, de Beatles of noem nog eens een bejaardenbandje.

De Beatles hadden onmiskenbaar talent. Iets wat je niet van Bieber kan zeggen, die heeft een leuk smoeltje voor de bakvissen, maar meer ook niet.

Niet mee eens. Hij kan wel degelijk zingen, een talent dat niet iedereen gegeven is. Dat wij zijn gezang niet mooi vinden omdat hij niet 'ons genre' zingt is iets anders. Voor de rest is het gewoon Elvis: pure gekte rondom een persoon. Het hoort bij de muziekindustrie.

Wij vinden zijn gezang niet mooi omdat hij niet kan zingen, en dus alle 'zang'door de Autotune en de Melodyne gehaald wordt.
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op 24-01-2014 22:51:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Veteo:
Luk:

Wij vinden zijn gezang niet mooi omdat hij niet kan zingen, en dus alle 'zang'door de Autotune en de Melodyne gehaald wordt.

Mick Jagger kan ook niet zingen, toch is 'ie groots. Blijkbaar is het iets anders dat aanslaat?
You don't know what you've got until it's gone...
Op 24-01-2014 22:56:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
psixty4:
lm:

Laten we ons beperken tot muziek/pop....

90 's
It's all a figment of imagination!
Op 24-01-2014 22:57:28 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Luk:
Emie :
Tetzmol:
Emie:

Ik heb een Belieber thuis. En ik zie geen verschil met de hysterie rond John Travolta, de Beatles of noem nog eens een bejaardenbandje.

De Beatles hadden onmiskenbaar talent. Iets wat je niet van Bieber kan zeggen, die heeft een leuk smoeltje voor de bakvissen, maar meer ook niet.

Niet mee eens. Hij kan wel degelijk zingen, een talent dat niet iedereen gegeven is. Dat wij zijn gezang niet mooi vinden omdat hij niet 'ons genre' zingt is iets anders. Voor de rest is het gewoon Elvis: pure gekte rondom een persoon. Het hoort bij de muziekindustrie.

Wij vinden zijn gezang niet mooi omdat hij niet kan zingen, en dus alle 'zang'door de Autotune en de Melodyne gehaald wordt.

Dat gebeurt natuurlijk maar hij doet ook live optredens en er zijn veel live opnames waarin te horen is dat hij wel degelijk kan zingen (en piano/gitaar/trompet/drums spelen). Maar goed, dit wordt een beetje een Ajax-Feijenoord-discussie. Ik doe het hem niet na in elk geval.
Is it electrickery?
Op 24-01-2014 22:57:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lm:
psixty4:
lm:

Laten we ons beperken tot muziek/pop....

90 's

Dat kan ik nu wel waarderen, maar daar was ik toen nog een beetje te jong voor, 4 wel te verstaan

Edit: Misschien had ik eind jaren 90-00 moeten zeggen...
(bericht gewijzigd op 24/1/2014 23:5)
Don't take life so seriously, it's not like you're going to get out alive.
Op 24-01-2014 23:00:04 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : Ik vind 90/00's een moeilijk tijdvak qua idolen. Bands die daarvoor, tijdens en daarna album na album afleverden, tellen die ook mee als idool? Ik noem een U2, The Cure, Golden Earring, Rolling Stones, Iggy Pop, Red Hot Chili Peppers, Pearl Jam, Paul de Leeuw e.v.a. (Wie het grapje snapt krijgt een plusje).
Is it electrickery?
Op 24-01-2014 23:08:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lm: Om een goede vergelijking te kunnen maken moeten we ons richten op de jongeren. Red Hot Chili Peppers kwamen wel voorbij toen, maar de rest heb ik in elk geval niet op TMF voorbij zien komen
Don't take life so seriously, it's not like you're going to get out alive.
Op 24-01-2014 23:17:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Luk:
lm:
Om een goede vergelijking te kunnen maken moeten we ons richten op de jongeren. Red Hot Chili Peppers kwamen wel voorbij toen, maar de rest heb ik in elk geval niet op TMF voorbij zien komen

TMF? Kijkt (en luistert) daar iemand naar dan?
De schijnheiligen hebben het schijnbaar gehaald. Ehyeh Asher Ehyeh.
Op 24-01-2014 23:20:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
psixty4:
lm:


Edit: Misschien had ik eind jaren 90-00 moeten zeggen...


It's all a figment of imagination!
Op 24-01-2014 23:21:07 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lm:
Luk:
lm:
Om een goede vergelijking te kunnen maken moeten we ons richten op de jongeren. Red Hot Chili Peppers kwamen wel voorbij toen, maar de rest heb ik in elk geval niet op TMF voorbij zien komen

TMF? Kijkt (en luistert) daar iemand naar dan?


Toen wel. De dagelijkse dag top 5 was vaste prik
Don't take life so seriously, it's not like you're going to get out alive.
Op 24-01-2014 23:22:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
lm:
Om een goede vergelijking te kunnen maken moeten we ons richten op de jongeren. Red Hot Chili Peppers kwamen wel voorbij toen, maar de rest heb ik in elk geval niet op TMF voorbij zien komen

Ik ben vergeten tussen wat en wat we een vergelijking maken maar dat mag de pret niet drukken. Komaan, we hebben het over twee decennia. Elk decennium kent idolen. Hellup.
(Of bedoel je gewoon eind jaren '90? Dus tót 2000. Of tot en met? Even duidelijkheid graag, ik heb het al zo moeilijk.)
Is it electrickery?
Op 24-01-2014 23:23:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lm: Haha. Tot en met. Een vergelijking tussen de hysterie van de Beliebers en consorten en die van jonge fans van bands/zangers van eind jaren 90 t/m jaren 00. Of de hormonale hysterie van de gemiddelde jongere (meisje) bij het zien van een popidool nu en toen wezenlijk verschilt. Ben benieuwd naar je uitkomst, ik lees het morgen!
Don't take life so seriously, it's not like you're going to get out alive.
Op 24-01-2014 23:29:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tetzmol: Ik heb me altijd met alternatieve muziek beziggehouden. De mainstream daar word je ongevraagd al mee doodgegooid. Je hoeft je radio maar aan te zetten en de McDonalds onder de muziek verpest je oorpapillen.
Ik heb een redelijk grote verzameling psych en 60's punk in de kast staan. Ook veel import reggae uit Jamaica, van die persingen op veels te dik vinyl.
“You never know what is enough unless you know what is more than enough.”
Op 24-01-2014 23:31:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
lm:
Haha. Tot en met. Een vergelijking tussen de hysterie van de Beliebers en consorten en die van jonge fans van bands/zangers van eind jaren 90 t/m jaren 00. Of de hormonale hysterie van de gemiddelde jongere (meisje) bij het zien van een popidool nu en toen wezenlijk verschilt. Ben benieuwd naar je uitkomst, ik lees het morgen!

Hysterische fans zijn van alle tijden.
Is it electrickery?
Op 24-01-2014 23:35:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Tetzmol:
Ik heb me altijd met alternatieve muziek beziggehouden. De mainstream daar word je ongevraagd al mee doodgegooid. Je hoeft je radio maar aan te zetten en de McDonalds onder de muziek verpest je oorpapillen.
Ik heb een redelijk grote verzameling psych en 60's punk in de kast staan. Ook veel import reggae uit Jamaica, van die persingen op veels te dik vinyl.

Ik weet nooit precies waar die grens ligt tussen mainstream en alternatief. Neem The Velvet Underground, dat is alternatief te noemen maar iedereen kent ze en bijna iedereen - van mijn generatie - heeft die LP met Andy Warhol-banaan in de kast. En hoe mainstream waren The Doors of The Who? Moelijk, moelek...
Is it electrickery?
Op 24-01-2014 23:41:11 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tetzmol:
Emie :

Hysterische fans zijn van alle tijden.
filmpje*

Dit lijkt me meer een meisjes ding.
“You never know what is enough unless you know what is more than enough.”
Op 24-01-2014 23:42:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DeSchaduw:
Emie :
DeSchaduw:
Emie :
Luk:
Emie :
Wat ik erger vind is dat die jongeren door hun succes geleefd worden en daardoor beschadigd (kunnen) raken (zie Michael Jackson).

Wat ik véél erger vind zijn die miljoenen jonge 'fans' die op haast religieuze wijze misbruikt worden om hun goden te eren en te spijzen. Over beschadiging gesproken.

Ben jij nooit fan van iemand geweest? Ik wel, ik kon en kan redelijk hysterisch (dat is net iets boven lyrisch) worden als ik iemand of diens werk bewonder. Daarmee worden hooguit mijn stembanden beschadigd.

Ik ben nooit op die wijze fan van iemand geweest.

Echt niet? Nooit in vervoering geweest, nooit lyrisch door een boek, gedicht, optreden, lied, roman, persoon?

Er zijn genoeg dingen die ik mooi vind, maar om mij zo gek te krijgen dat ik er hysterisch van wordt is niet gelukt.
Maar goed fans van Max Euwe waren meestal vrij rustig
Ik zeg wat ik denk. Daarom ben ik vaak stil.
Op 24-01-2014 23:42:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Veteo: Waren van Buren en Tiësto niet de idolen van dat tijdperk?
You don't know what you've got until it's gone...
Op 24-01-2014 23:43:24 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Tetzmol:
Emie :

Hysterische fans zijn van alle tijden.
filmpje*

Dit lijkt me meer een meisjes ding.

Een meisjesding van alle tijden. +
Is it electrickery?
Op 24-01-2014 23:43:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tetzmol:
Emie :
Tetzmol:
Ik heb me altijd met alternatieve muziek beziggehouden. De mainstream daar word je ongevraagd al mee doodgegooid. Je hoeft je radio maar aan te zetten en de McDonalds onder de muziek verpest je oorpapillen.
Ik heb een redelijk grote verzameling psych en 60's punk in de kast staan. Ook veel import reggae uit Jamaica, van die persingen op veels te dik vinyl.

Ik weet nooit precies waar die grens ligt tussen mainstream en alternatief. Neem The Velvet Underground, dat is alternatief te noemen maar iedereen kent ze en bijna iedereen - van mijn generatie - heeft die LP met Andy Warhol-banaan in de kast. En hoe mainstream waren The Doors of The Who? Moelijk, moelek...

The Doors waren niet bepaald mainstream, destijds waren er ook meer alternatieve radiostations dan nu. Commercie is de boosdoener. Kijk maar eens naar de top 2000, daar werd ook dit jaar 'the End' van eerder genoemde band niet geheel gedraaid. Omdat er nogal controversiële passages in voorkomen.

Een stukje psych wat je ook destijds in de 60's nooit of te nimmer op de radio voorbij zou horen komen.
“You never know what is enough unless you know what is more than enough.”
Op 24-01-2014 23:47:52 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DeSchaduw:
lm:
Haha. Tot en met. Een vergelijking tussen de hysterie van de Beliebers en consorten en die van jonge fans van bands/zangers van eind jaren 90 t/m jaren 00. Of de hormonale hysterie van de gemiddelde jongere (meisje) bij het zien van een popidool nu en toen wezenlijk verschilt. Ben benieuwd naar je uitkomst, ik lees het morgen!

Verschilt weinig aan, maar er verschilt ook weinig aan hoe de industrie het oppakt. Elk jaar pushen ze duizenden tieners in een contract voor een plaatje. 99% blijft onbekend buiten wat lokaal werk. 0,9% scoort een of twee hitjes en wordt vergeten. En 0,1% krijgt wat men internationaal succes noemt.
Van de zang van Justin Bieber ben ik niet kapot. Hij is vrij monotoon en moet trucs uithalen als hij omhoog of omlaag moet (schreeuwen, stem laten overslaan).
Ik zeg wat ik denk. Daarom ben ik vaak stil.
Op 24-01-2014 23:58:10 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lm: De jaren 90/00 zijn de jaren van de boybands, althans voor de pubermeisjes. De Backstreet Boys, 5ive, Westlife, Boyzone en natuurlijk de Spice Girls. Die waren wel allemaal ruim in de 20 toen ze succes hadden. En dan waren er wel posters, stapels cd's en de Hitkrant. En uiteraard waren er de favoriete jongens. Maar de massale hysterie zie ik alleen bij live-performances. Wat mij zo opvalt aan de diehard Beliebers is bv de haat jegens Selena Gomez, dat vriendinnetje van m.
Don't take life so seriously, it's not like you're going to get out alive.
Op 25-01-2014 4:54:52 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
psixty4:
lm:
De jaren 90/00 zijn de jaren van . . .

Wat mij zo opvalt aan de diehard Beliebers is . . .

Je reactie geplaatst om vijf voor vijf 's nachts. Je bent er echt mee bezig hè, kon je er niet van slapen?
Misschien kan je er eens iets over schrijven, grenswetenschappelijk sausje erover, et voila, een blog.
It's all a figment of imagination!
Op 25-01-2014 10:55:40 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lm: Haha! Nee ik moest werken vanochtend. Dus nog even vlug kijken waar de discussie toe geleid had vannacht voor ik de deur uit moest.
Don't take life so seriously, it's not like you're going to get out alive.
Op 25-01-2014 10:57:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
stoerecurry:
psixty4:
lm:

Laten we ons beperken tot muziek/pop....

90 's

Helaas mag ik maar 1x plussen.
Most people do not listen with the intent to understand, they listen with the intent to reply.
Op 25-01-2014 12:55:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
A3aan v.d.B.:
Denkt, aleer gij doende zijt, en doende, denkt dan nog. (Guido Gezelle)
Op 25-01-2014 17:55:19 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
psixty4: Kiev Ukraine januari 2014 . . Bizar!

It's all a figment of imagination!
Op 25-01-2014 21:09:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
DeSchaduw:
psixty4:
Kiev Ukraine januari 2014 . . Bizar!


En dat allemaal omdat mensen niet begrijpen wat anderen hebben verteld.
Ik zeg wat ik denk. Daarom ben ik vaak stil.
Op 25-01-2014 21:12:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tetzmol:
psixty4:
Kiev Ukraine januari 2014 . . Bizar!


A hell of a party.
“You never know what is enough unless you know what is more than enough.”
Op 25-01-2014 22:19:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
psixty4:


It's all a figment of imagination!
Op 26-01-2014 1:04:40 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Zo lang er leven is, is er hoop...
Op 26-01-2014 10:46:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
hugo: How to make money...
DansFans: je dance, donc je suis.
Op 26-01-2014 12:37:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
lm: Sorry dat ik Zeepkist week 4 nogmaals oprakel, maar dit bericht over Justin Bieber wil ik jullie niet onthouden:

https://petitions.whitehouse.gov/petition/deport-justin-bieber-and-revoke-his-green-card/ST1yqHJL

Het Witte Huis moet bij 100.000 handtekeningen met een verklaring komen...
Don't take life so seriously, it's not like you're going to get out alive.
Op 29-01-2014 13:43:22 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
stoerecurry:
lm:
Sorry dat ik Zeepkist week 4 nogmaals oprakel, maar dit bericht over Justin Bieber wil ik jullie niet onthouden:

https://petitions.whitehouse.gov/petition/deport-justin-bieber-and-revoke-his-green-card/ST1yqHJL

Het Witte Huis moet bij 100.000 handtekeningen met een verklaring komen...

LOL, ik ben benieuwd naar de reactie van het WH
Most people do not listen with the intent to understand, they listen with the intent to reply.
Op 29-01-2014 13:52:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tetzmol:
lm:
Sorry dat ik Zeepkist week 4 nogmaals oprakel, maar dit bericht over Justin Bieber wil ik jullie niet onthouden:

https://petitions.whitehouse.gov/petition/deport-justin-bieber-and-revoke-his-green-card/ST1yqHJL

Het Witte Huis moet bij 100.000 handtekeningen met een verklaring komen...

Somewhere an electric chair is waiting.
“You never know what is enough unless you know what is more than enough.”
Op 29-01-2014 13:57:27 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Chris de Boden: Ik kon de slaap weereens niet vatten en bovendien had ik een behoorlijk dip gisteren.

Uiteindelijk de tv maar eens aangezet en alsof de duvel er mee speelt was ik precies op tijd voor de 6e State of a union van de Amerikaanse president Obama wat op CNN werd uitgezonden.

Wat een vertoning zeg..... Het leek de Muppet show wel
En qua applaus: The voice of Holland is er niks bij

Had meer weg van een showprogramma als van een speech.

Om triest van te worden.

Vandaag kreeg ik dat boek 'Het geheim van Zionsburg' binnen. Als ik nu de slaap niet kan vatten ga ik gewoon dat boek lezen, want is een nogal dikke pil in de hoop dat ik na het lezen beter in slaap valt (tenzij ik het in een nachtje uitleest, haast 500 bladzijden)
Linux=Technisch lego voor volwassenen. Project SteviaLX 1404 v1.0
Op 29-01-2014 14:48:53 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
freddy-:
Emie :
Neemt niet weg dat ik deze wel geinig vind.

links een aardig meisje, rechts en gecamoufleerde drol.
Op 29-01-2014 17:21:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : @freddy: links is Justin Bieber, rechts is Miley Cyrus.
Is it electrickery?
Op 29-01-2014 17:35:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tetzmol:
Emie :
@freddy: links is Justin Bieber, rechts is Miley Cyrus.

Hij lijkt toch ook op een kortgekapt grietje, of niet soms? En rechts is zo'n andere goed gelukte grap van de muziekindustrie. Want serieus nemen kan je hun muziek niet.
“You never know what is enough unless you know what is more than enough.”
Op 29-01-2014 17:43:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Tetzmol:
Emie :
@freddy: links is Justin Bieber, rechts is Miley Cyrus.

Hij lijkt toch ook op een kortgekapt grietje, of niet soms? En rechts is zo'n andere goed gelukte grap van de muziekindustrie. Want serieus nemen kan je hun muziek niet.

De gelijkenis is inderdaad treffend. Tenminste op deze twee foto's. En muziek is inderdaad iets anders. Toch heb ik respect voor beiden, ze werken hard. Ik zou het niet volhouden om zo geleefd te worden.
Is it electrickery?
Op 29-01-2014 17:50:34 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Tetzmol:
Emie :
Tetzmol:
Emie :
@freddy: links is Justin Bieber, rechts is Miley Cyrus.

Hij lijkt toch ook op een kortgekapt grietje, of niet soms? En rechts is zo'n andere goed gelukte grap van de muziekindustrie. Want serieus nemen kan je hun muziek niet.

De gelijkenis is inderdaad treffend. Tenminste op deze twee foto's. En muziek is inderdaad iets anders. Toch heb ik respect voor beiden, ze werken hard. Ik zou het niet volhouden om zo geleefd te worden.

Maar je vergeet 1 ding, they're only in it for the money.
“You never know what is enough unless you know what is more than enough.”
Op 29-01-2014 18:05:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Tetzmol:
Emie :
Tetzmol:
Emie :
@freddy: links is Justin Bieber, rechts is Miley Cyrus.

Hij lijkt toch ook op een kortgekapt grietje, of niet soms? En rechts is zo'n andere goed gelukte grap van de muziekindustrie. Want serieus nemen kan je hun muziek niet.

De gelijkenis is inderdaad treffend. Tenminste op deze twee foto's. En muziek is inderdaad iets anders. Toch heb ik respect voor beiden, ze werken hard. Ik zou het niet volhouden om zo geleefd te worden.

Maar je vergeet 1 ding, they're only in it for the money.

Ego, roem, geld... Toch verdenk ik ze ervan dat ze hun eigen muziek wel goed vinden. Anders is het helemáál niet vol te houden, lijkt me. Geen stap buiten de deur kunnen doen zonder paparazzi en/of politie achter je aan, wat een hel. Ze hebben hun vrijheid ingeleverd en nu kunnen ze niet meer terug. Eigenlijk past medelijden.
Is it electrickery?
Op 29-01-2014 18:13:35 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
freddy-:
Emie :
Tetzmol:
Emie :
Tetzmol:
Emie :
@freddy: links is Justin Bieber, rechts is Miley Cyrus.

Hij lijkt toch ook op een kortgekapt grietje, of niet soms? En rechts is zo'n andere goed gelukte grap van de muziekindustrie. Want serieus nemen kan je hun muziek niet.

De gelijkenis is inderdaad treffend. Tenminste op deze twee foto's. En muziek is inderdaad iets anders. Toch heb ik respect voor beiden, ze werken hard. Ik zou het niet volhouden om zo geleefd te worden.

Maar je vergeet 1 ding, they're only in it for the money.

Ego, roem, geld... Toch verdenk ik ze ervan dat ze hun eigen muziek wel goed vinden. Anders is het helemáál niet vol te houden, lijkt me. Geen stap buiten de deur kunnen doen zonder paparazzi en/of politie achter je aan, wat een hel. Ze hebben hun vrijheid ingeleverd en nu kunnen ze niet meer terug. Eigenlijk past medelijden.

ik zag gisteravond die foto van bieber op tv. toen begreep ik dat ik een vergissing was begaan. geeft niet.
ik dacht echt dat links de ongeschminkte m.cyrus was, wat ik een naar kind vind, of ze er nou hard voor werkt of niet.
en wat betreft geleefd worden... daar kiest ze zelf voor, ik zie haar letterlijk haar rolletje spelen, vol overtuiging. "in it" for the money the fame en misschien vind ze dat best leuk. ze kan er voor kiezen het niet te doen.. al moet ik zeggen dat ik denk dat Emie gelijk heeft, ze kunnen (nauwelijks nog) terug. tja, naar griekenland emigreren of Limbabwe, met een stukje plastic surgery etc..
nu ik beter kijk.. de ogen zijn kleurverschillend, bruin om blauw, had ik niet gezien. vond de oren wat onovereenkomend, maar goed..
(bericht gewijzigd op 30/1/2014 15:48)
Op 30-01-2014 15:41:49 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2017Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden