
Nu.nl censureert vaccinproblemen
Recent op Grenswetenschap.nl:
- Phil voorspelt nog 6 weken winter (Chris de Boden)
- Paus drijft Duivel uit (itsme)
- UFO OV NIet? (ghostshell)
- Zelfvoorzienend leven, deel 6 (Veteo)
- Blauwe bollen vallen uit de lucht in Dorset (Aquamarijn)
- De Poederbrieven Hoax (update) (Reagoorder)
- Raadsel massasterfte bijen opgelost? (Vananem)
- Werkt de wichelroede? (Meneer Glimlach)
- Dome Sweet Dome (Constantia Oomen)
- de Zeepkist - week 5 (Chris de Boden)
- Kan men iemand besmetten met kanker? (Olav)
- Zelfvoorzienend leven, deel 5 (Gerard)
- Anders met bier (update) (Chris de Boden)
- Is 7 niet langer een geluksgetal? (Jean-Bob)
- Dit is een trip! (psixty4)

(nu.nl wordt nuanders.nl)
Bovenstaande screenshot is misschien onduidelijk en sowieso onvolledig voor uw beeldvorming. Hieronder krijgt u het integrale artikel, vóór en ná. Wilt u het in de huidige versie nalezen, dan kan dat op de site van nu.nl zelf.
Nu.nl vóór censureren:

Nu.nl ná censureren:

Zoals aandachtige GW'er EOI zegt: "Kwalijke zaak, eindelijk bewijs van censuur". Wat rest is rustig doorlopen en doen alsof er niets aan de hand is, as usual...
Tim de Enchanter
| 29-11-2009 | 01:59
Gerelateerd aan deze publicatie:

maxdetak: Ja Heel goed opgemerkt. Velen die een juist of raak commentaar schreven onder de berichten zijn plotseling geblokkeerd.
Blijkt dat de overheid bij hen is langsgekomen en een boetes/sluiting heeft beloofd als de waarheid vermeldt zou worden in die ingebrachte commentaren.
Het moet een sulletjes site worden alla Bak en zie nu hoe het inderdaad een drollen Web site is. En waarschijnlijk heeft de overheid er zelfs enkele mensen geplaatst. (Gewoon een BakCDA- website.) Ingekapseld heet dat.
Blijkt dat de overheid bij hen is langsgekomen en een boetes/sluiting heeft beloofd als de waarheid vermeldt zou worden in die ingebrachte commentaren.
Het moet een sulletjes site worden alla Bak en zie nu hoe het inderdaad een drollen Web site is. En waarschijnlijk heeft de overheid er zelfs enkele mensen geplaatst. (Gewoon een BakCDA- website.) Ingekapseld heet dat.

eoi: van nu.nl is dit nieuw voor mij trouwens, maar eenvandaag heeft al vaker aangetoond dat het een partijdig bolwerk is, neem de amerikaanse verkiezingen kieswijzer, daar kwam ron paul nieteens in voor.
En nederlandse verkiezings kiezwijzers zijn ook erg sturend naar bepaalde 'favorieten'.
En nederlandse verkiezings kiezwijzers zijn ook erg sturend naar bepaalde 'favorieten'.

maxdetak: Lees eens Zap log en bestudeer o.a. de hoeveelheid Squalene welke met twee injecties op 21,38 milligram per burger komt.
Die hoeveelheid is dodelijk en dat mag niet openbaar worden gemaakt.
Squalene op zich- in bijv. olijf olie (0,7% v.h totaal)- is heel gezond doch in die hoeveelheid direct in het bloed is zij verwoestend.Zie o.a. GolfW.S.
Buiten Squalene zijn er meerderen.
Print dit maar uit en zie hoevelen er gaan door dit vaccin. Dit vaccin is samengesteld om te ruimen helaas doch lees en bestudeer hoe en waarom.
Lees eens hoe de nazi's joden inspuiten met Phenol welke ook in dit vaccin..... zit dat verheldert.Het bedrijf welke Phenol toen maakte IG Farben doet nu het gelijkende Novartis (ontstaan uit IG Farben )
Dat kan je leven redden en van je naasten en degenen die je na aan t hart liggen.
Die hoeveelheid is dodelijk en dat mag niet openbaar worden gemaakt.
Squalene op zich- in bijv. olijf olie (0,7% v.h totaal)- is heel gezond doch in die hoeveelheid direct in het bloed is zij verwoestend.Zie o.a. GolfW.S.
Buiten Squalene zijn er meerderen.
Print dit maar uit en zie hoevelen er gaan door dit vaccin. Dit vaccin is samengesteld om te ruimen helaas doch lees en bestudeer hoe en waarom.
Lees eens hoe de nazi's joden inspuiten met Phenol welke ook in dit vaccin..... zit dat verheldert.Het bedrijf welke Phenol toen maakte IG Farben doet nu het gelijkende Novartis (ontstaan uit IG Farben )
Dat kan je leven redden en van je naasten en degenen die je na aan t hart liggen.

eoi: Iedereen die ik in mijn naaste viciniteit goed ken is zich bewust van de ingrediënten van het vaccin en neemt deze dan ook absoluut niet, maar meer dan dat aantal zal em wel nemen, omdat het men niet interreseert wat ze in hun eigen lichaam proppen, anders zou men ook geen chips eten, energy drinks drinken en zoetstof bijvoegen.

maxdetak: En dan te weten dat ambtenaren elke site wordt gescreend, doorgestuurd naar Brussel.
Daar wordt alles verzameld, vertaald en naar de VS gestuurd .Ook dit zit over een uur in de States.....!
Weet dat dit bij de verkeerde bedoelingen lieden terecht komt
Zie Bak I.V.L.P. en gespuis.
Hoe meer je weet en bewust bent hoe meer kans . De massa aan de patat en beeldbuis doet wat de buur, fam. of andere moeder met kinderen OOK doet (dus die gaan als 1e.)
Dit vaccin is de zachte kogel ...geen twijfel mogelijk.
Daar wordt alles verzameld, vertaald en naar de VS gestuurd .Ook dit zit over een uur in de States.....!
Weet dat dit bij de verkeerde bedoelingen lieden terecht komt
Zie Bak I.V.L.P. en gespuis.
Hoe meer je weet en bewust bent hoe meer kans . De massa aan de patat en beeldbuis doet wat de buur, fam. of andere moeder met kinderen OOK doet (dus die gaan als 1e.)
Dit vaccin is de zachte kogel ...geen twijfel mogelijk.

Radiation: Nog een vorm van censuur: Nujij manipuleert regelmatig gebookmarkte GW-blogs. Van zodra ze veel bekeken worden en meer dan 10 stemmen krijgen worden ze uit de lijst 'Best gewaardeerd' gehaald. Soms slipt er eentje door - meestal in het weekend - zoals deze op http://www.nujij.nl/ (zie rechterkolom best gewaardeerd, tweede plaats, 44 stemmen, op het moment van dit schrijven). Benieuwd of de bookmark er nog staat wanneer jij dit bericht leest.
Oja, bookmarks ouder dan 24 uur verdwijnen altijd uit de lijst. Voor de GW-bookmark zal dat tegen 13:30 uur zijn.
(bericht gewijzigd op 29-11-2009 8:47:18)
Oja, bookmarks ouder dan 24 uur verdwijnen altijd uit de lijst. Voor de GW-bookmark zal dat tegen 13:30 uur zijn.
(bericht gewijzigd op 29-11-2009 8:47:18)



Gerard: Het zit in de mens om zich bij de massa aan te passen. Dat is in natuurlijke omstandigheden vaak het beste om te overleven. In onze omstandigheden is dat de beste manier om de massa de manipuleren, dat weten de machthebbers (dus ook de multi-nationals) maar al te goed. Wees dus op je hoede, maar lijf wel zonnig, want iemand moet toch het licht brengen?

maxdetak: Gerard... dank je doch lastig
Weet vanuit studie dat wat erin dit vaccin zit niet direct in de bloedbaan mag komen.
Het is als lucht welke via de longen levensnoodzaak is doch een kleine bel in een injectiespuit en de dood is daar.
Squalene als klein percentage in een olie zeer gezond doch zo direct is fataal.
Weet vanuit studie dat wat erin dit vaccin zit niet direct in de bloedbaan mag komen.
Het is als lucht welke via de longen levensnoodzaak is doch een kleine bel in een injectiespuit en de dood is daar.
Squalene als klein percentage in een olie zeer gezond doch zo direct is fataal.

eoi: het squaleen verhaal heeft temaken met dat als het ingespoten wordt in tegenstelling tot oraal ingenomen het lichaam het ziet als iets dat door het imuunsysteem moet worden tegengehouden, het gaat dan ook het squaleen in de hersenen als vijandig zien en daar ben je dan niet jarig mee.


maxdetak: Lees eens hoe de ambtenaren een cursus NLP hebben gehad om t publiek wat beter te bespelen...... Hoe de perverse ‘Nieuws Media’ manipuleert mbv. NLP. en anderen. (o.a. Zap log)
Nlp wordt door de overheid en De EU in Brussel steeds meer ingezet voor.......... in de States is al jaren vast gebruik.
De kans is of wordt dat er bij nU.jij reeds een of meerderen aanwezig zijn .
Valt op: Dat de woorden zijn verwisseld... met welke......doch ook hoe.
Het waarom is duidelijk. Deze drie in correlatie en elke verwisseling
dient het waarom=het doel.
Aan deze werkwijze en de karakteristiek neem je waar dat er een nLp-er bezig is.
Nlp wordt door de overheid en De EU in Brussel steeds meer ingezet voor.......... in de States is al jaren vast gebruik.
De kans is of wordt dat er bij nU.jij reeds een of meerderen aanwezig zijn .
Valt op: Dat de woorden zijn verwisseld... met welke......doch ook hoe.
Het waarom is duidelijk. Deze drie in correlatie en elke verwisseling
dient het waarom=het doel.
Aan deze werkwijze en de karakteristiek neem je waar dat er een nLp-er bezig is.

mvmarion: Op griepvaccin.com staat de uitleg over squaleen wat duidelijker.
Niet het feit dat squaleen direct wordt ingespoten, maar het feit dat het een elektrisch geladen molecuul van squaleen betreft (wat bewust wordt veroorzaakt door andere stofen in het vaccin) zorgt voor problemen. Dat zorgt er namelijk voor dat het molecuul er voor het lichaam iets anders uitziet en als zodanig niet als lichaamseigen squaleen wordt aangezien en dus een reaktie van het lichaam 'kan' opwekken. Met alle gevolgen van dien.
Niet het feit dat squaleen direct wordt ingespoten, maar het feit dat het een elektrisch geladen molecuul van squaleen betreft (wat bewust wordt veroorzaakt door andere stofen in het vaccin) zorgt voor problemen. Dat zorgt er namelijk voor dat het molecuul er voor het lichaam iets anders uitziet en als zodanig niet als lichaamseigen squaleen wordt aangezien en dus een reaktie van het lichaam 'kan' opwekken. Met alle gevolgen van dien.

C.:
Iedereen die ik in mijn naaste viciniteit goed ken is zich bewust van de ingrediënten van het vaccin en neemt deze dan ook absoluut niet, maar meer dan dat aantal zal em wel nemen, omdat het men niet interreseert wat ze in hun eigen lichaam proppen, anders zou men ook geen chips eten, energy drinks drinken en zoetstof bijvoegen.
Nou eoi, dat het ze niet interesseert wat ze in hun lichaam proppen, zou ik niet zo hard willen stellen. Ik ken een paar mensen die zich wel verder hebben verdiept in de materie en de info (ook via de niet reguliere kanalen), maar toch de prik hebben genomen of hun kinderen hebben laten prikken.
Voor hen woog als zwaarste mee dat ze zichzelf of hun kinderen tegen ziekte willen beschermen. En dat ze menen dat dit de beste optie voor bescherming is.
(bericht gewijzigd op 29-11-2009 10:59:12)
eoi:
Iedereen die ik in mijn naaste viciniteit goed ken is zich bewust van de ingrediënten van het vaccin en neemt deze dan ook absoluut niet, maar meer dan dat aantal zal em wel nemen, omdat het men niet interreseert wat ze in hun eigen lichaam proppen, anders zou men ook geen chips eten, energy drinks drinken en zoetstof bijvoegen.
Nou eoi, dat het ze niet interesseert wat ze in hun lichaam proppen, zou ik niet zo hard willen stellen. Ik ken een paar mensen die zich wel verder hebben verdiept in de materie en de info (ook via de niet reguliere kanalen), maar toch de prik hebben genomen of hun kinderen hebben laten prikken.
Voor hen woog als zwaarste mee dat ze zichzelf of hun kinderen tegen ziekte willen beschermen. En dat ze menen dat dit de beste optie voor bescherming is.
(bericht gewijzigd op 29-11-2009 10:59:12)



Cultuurmeneer:
Lees eens Zap log en bestudeer o.a. de hoeveelheid Squalene welke met twee injecties op 21,38 milligram per burger komt.
Die hoeveelheid is dodelijk en dat mag niet openbaar worden gemaakt.
...
"... WHO goes further to explain that squalene has been present in over 22 million flu vaccines given to patients in Europe since 1997 and there have never been significant vaccine-related adverse events.[8] ..."
http://en.wikipedia.org/wiki/Squalene
Overigens had ik twee weken terug ook lichte koorts na m'n inenting tegen de Mexicaanse kuch. Lijkt me vrij logisch: lichaam herkent het virus(-restant) en reageert. Top!!!
En er klopt iets niet in het 'NWO-wil-miljoenen-burgers-vermoorden'-verhaal. Namelijk: als ze dat bijv. zouden doen door vaccinatie zouden ze alle volgzame schapen - zoals ik
- vermoorden en alle onwillige, oncoöperatieve, rebelse types overhouden. Dat kan toch nooit hun bedoeling zijn?
(bericht gewijzigd op 29-11-2009 11:48:17)
maxdetak:
Lees eens Zap log en bestudeer o.a. de hoeveelheid Squalene welke met twee injecties op 21,38 milligram per burger komt.
Die hoeveelheid is dodelijk en dat mag niet openbaar worden gemaakt.
...
"... WHO goes further to explain that squalene has been present in over 22 million flu vaccines given to patients in Europe since 1997 and there have never been significant vaccine-related adverse events.[8] ..."
http://en.wikipedia.org/wiki/Squalene
Overigens had ik twee weken terug ook lichte koorts na m'n inenting tegen de Mexicaanse kuch. Lijkt me vrij logisch: lichaam herkent het virus(-restant) en reageert. Top!!!
En er klopt iets niet in het 'NWO-wil-miljoenen-burgers-vermoorden'-verhaal. Namelijk: als ze dat bijv. zouden doen door vaccinatie zouden ze alle volgzame schapen - zoals ik
- vermoorden en alle onwillige, oncoöperatieve, rebelse types overhouden. Dat kan toch nooit hun bedoeling zijn?(bericht gewijzigd op 29-11-2009 11:48:17)

rudiev: Heeft EOI of eventueel de GW redaxie nuanders.nl al om commentaar gevraagd? Leuk om te weten waarom ze dit hebben aangepast.
De bron geeft aan dat het bij het ANP vandaan komt. Vaak worden de berichten van het ANP 1 op 1 overgenomen, dit zie je wel eens doordat op verschillende sites precies hetzelfde verhaaltje staat.
Dus de vraag blijft dan ook, heeft nuanders.nl dit bericht zelf aangepast of is het ANP bericht in de tussentijd aangepast en hierdoor dus weer ook op nuanders.nl
Eigenlijk zou je zowel nuanders.nl als het ANP om reactie moeten vragen. Anders groot alarm slaan bij de grote media om het landelijke bekend te maken.
De bron geeft aan dat het bij het ANP vandaan komt. Vaak worden de berichten van het ANP 1 op 1 overgenomen, dit zie je wel eens doordat op verschillende sites precies hetzelfde verhaaltje staat.
Dus de vraag blijft dan ook, heeft nuanders.nl dit bericht zelf aangepast of is het ANP bericht in de tussentijd aangepast en hierdoor dus weer ook op nuanders.nl
Eigenlijk zou je zowel nuanders.nl als het ANP om reactie moeten vragen. Anders groot alarm slaan bij de grote media om het landelijke bekend te maken.

rudiev: Hee... ik ben een reactie kwijt :S .. nogmaals
Er is nu veel ophef over de ingrediëten van het vaccin. Met name over de toevoegingen squaleen en de kwikverbinding thiomersal. Nou heb ik vroeg wel iets van 12 prikken gehad tegen verschillende ziektes. Wat ik me dan afvraag wat er dan precies in deze vaccins heb gezeten?
Er is nu veel ophef over de ingrediëten van het vaccin. Met name over de toevoegingen squaleen en de kwikverbinding thiomersal. Nou heb ik vroeg wel iets van 12 prikken gehad tegen verschillende ziektes. Wat ik me dan afvraag wat er dan precies in deze vaccins heb gezeten?

hoff: juistem cultuurmeneer...ik wist niet dat de nwo zo voor de dissidenten en sloebers was..
Dat blijft ook mijn punt in deze hele "we worden vermoord discussie": "ze" vermoorden de volgzamen..
Als de vermeende rook optrekt hebben we de bevolking van donker afrika , een stukje siberie en een zootje paranoide grenswetenschappers over .
Hoewel die afrikanen weer vermoord worden door het door de NWO geintroduceerd HIV ..en van die siberiërs komen ze met "chemtrails" ook wel af.
Dus blijft over : koningin beatrix, prins pils d'n urste en zijn broedsels, de rockenfellertjes en balkenende.
Succes met je aardkloot, ik sping wel voor de allerlaatste trein..
Dat blijft ook mijn punt in deze hele "we worden vermoord discussie": "ze" vermoorden de volgzamen..
Als de vermeende rook optrekt hebben we de bevolking van donker afrika , een stukje siberie en een zootje paranoide grenswetenschappers over .
Hoewel die afrikanen weer vermoord worden door het door de NWO geintroduceerd HIV ..en van die siberiërs komen ze met "chemtrails" ook wel af.
Dus blijft over : koningin beatrix, prins pils d'n urste en zijn broedsels, de rockenfellertjes en balkenende.
Succes met je aardkloot, ik sping wel voor de allerlaatste trein..


maxdetak: C.: ....voor hen woog als zwaarste mee dat ze zichzelf of hun kinderen tegen ziekte willen beschermen. En dat ze menen dat dit de beste optie.......
Het krijgen en doormaken van griep zijn de beste optie voor een Goede gezondheid...
Herhaal: het krijgen en doormaken van griep zijn de beste optie voor een uitstekende gezondheid.
Je beschermt jezelf tegen elke ziekte d.m.v. een griep.... Elke ziekte..... en een ieder kan tot leeftijd van 70 a 80j. als beste de griep gewoon doormaken.
Allen bij lijden aan en ontstekingen of ernstige zwakte is het een contra-indicatie.
(bericht gewijzigd op 29-11-2009 14:11:22)
Het krijgen en doormaken van griep zijn de beste optie voor een Goede gezondheid...
Herhaal: het krijgen en doormaken van griep zijn de beste optie voor een uitstekende gezondheid.
Je beschermt jezelf tegen elke ziekte d.m.v. een griep.... Elke ziekte..... en een ieder kan tot leeftijd van 70 a 80j. als beste de griep gewoon doormaken.
Allen bij lijden aan en ontstekingen of ernstige zwakte is het een contra-indicatie.
(bericht gewijzigd op 29-11-2009 14:11:22)

maxdetak: Cultuur:de Who vermeldt niet dat de dosis van 21,38milligram nog nooit zo hoog geweest en de gehele WHO is alleen een verlengstuk van .
Er is allang vast gesteld dat de WHO gegevens en data verdraaid en niet weergeeft. Lees.
De Who heeft geen enkele integriteit, waarde of houwvast betreffende de informatie welke verstrekt wordt .
De WHO = RVIM.. er is geen verschil. In Nederland actief of de ander mondiaal.
Dat men zich achter de WHO verschuilt is om te schaterlachen...
of wat geld bij te laten schrijven.......
Danish journalists a.o. claim that the World Health Organization and drug companies producing the swine flu vaccine are in partnership .....
(bericht gewijzigd op 29-11-2009 14:17:12)
Er is allang vast gesteld dat de WHO gegevens en data verdraaid en niet weergeeft. Lees.
De Who heeft geen enkele integriteit, waarde of houwvast betreffende de informatie welke verstrekt wordt .
De WHO = RVIM.. er is geen verschil. In Nederland actief of de ander mondiaal.
Dat men zich achter de WHO verschuilt is om te schaterlachen...
of wat geld bij te laten schrijven.......
Danish journalists a.o. claim that the World Health Organization and drug companies producing the swine flu vaccine are in partnership .....
(bericht gewijzigd op 29-11-2009 14:17:12)

maxdetak: M.a.w ik heb me laten injecteren omdat de WHO dat zegt...........tja
Oftewel.... dat ruimt lekker op.....en zo gemakkelijk is t nog nooit geweest...!
Het eigen personeel van o.a. Novartis en Glaxo wilde niet tekenen dus niet geinjecteert............ was dat even on-gemakkelijk !
(bericht gewijzigd op 29-11-2009 14:00:11)
Oftewel.... dat ruimt lekker op.....en zo gemakkelijk is t nog nooit geweest...!
Het eigen personeel van o.a. Novartis en Glaxo wilde niet tekenen dus niet geinjecteert............ was dat even on-gemakkelijk !
(bericht gewijzigd op 29-11-2009 14:00:11)

C.:
C.: ....voor hen woog als zwaarste mee dat ze zichzelf of hun kinderen tegen ziekte willen beschermen. En dat ze menen dat dit de beste optie.......
Het krijgen en doormaken van griep zijn de beste optie voor een Goede gezondheid...
Herhaal: het krijgen een doormaken van griep zijn de beste optie voor een uitstekende gezondheid.
Je beschermt jezelf tegen elke ziekte d.m.v een griep....Elke ziekte. en een ieder kan tot leeftijd van 70 a 80j. als best de griep doormaken .
Allen bij lijden aan en ontstekingen of ernstige zwakte is het een contra indicatie .
Ik ben het met je eens, hoor. Ik zeg ook dat 'zij menen' dat dit de beste optie is.
maxdetak:
C.: ....voor hen woog als zwaarste mee dat ze zichzelf of hun kinderen tegen ziekte willen beschermen. En dat ze menen dat dit de beste optie.......
Het krijgen en doormaken van griep zijn de beste optie voor een Goede gezondheid...
Herhaal: het krijgen een doormaken van griep zijn de beste optie voor een uitstekende gezondheid.
Je beschermt jezelf tegen elke ziekte d.m.v een griep....Elke ziekte. en een ieder kan tot leeftijd van 70 a 80j. als best de griep doormaken .
Allen bij lijden aan en ontstekingen of ernstige zwakte is het een contra indicatie .
Ik ben het met je eens, hoor. Ik zeg ook dat 'zij menen' dat dit de beste optie is.

C.:
Hee... ik ben een reactie kwijt :S .. nogmaals
Er is nu veel ophef over de ingrediëten van het vaccin. Met name over de toevoegingen squaleen en de kwikverbinding thiomersal. Nou heb ik vroeg wel iets van 12 prikken gehad tegen verschillende ziektes. Wat ik me dan afvraag wat er dan precies in deze vaccins heb gezeten?
Als je weet welke prikken je hebt gehad, kun je vast wel achterhalen wat er in heeft gezeten. Ik heb als kind ook het standaard pakket gehad, en later nog een aantal vaccinaties i.v.m. reizen naar het buitenland. Ik wist ook niet beter, en mijn ouders zullen ongetwijfeld ook met de beste bedoelingen hebben gehandeld.
Zover ik weet heb ik er niets aan over gehouden.
Als ik nu weer een prik voor bv. het buitenland nodig zou hebben, zou ik wel de details en noodzaak ervan checken.
rudiev:
Hee... ik ben een reactie kwijt :S .. nogmaals
Er is nu veel ophef over de ingrediëten van het vaccin. Met name over de toevoegingen squaleen en de kwikverbinding thiomersal. Nou heb ik vroeg wel iets van 12 prikken gehad tegen verschillende ziektes. Wat ik me dan afvraag wat er dan precies in deze vaccins heb gezeten?
Als je weet welke prikken je hebt gehad, kun je vast wel achterhalen wat er in heeft gezeten. Ik heb als kind ook het standaard pakket gehad, en later nog een aantal vaccinaties i.v.m. reizen naar het buitenland. Ik wist ook niet beter, en mijn ouders zullen ongetwijfeld ook met de beste bedoelingen hebben gehandeld.
Zover ik weet heb ik er niets aan over gehouden.
Als ik nu weer een prik voor bv. het buitenland nodig zou hebben, zou ik wel de details en noodzaak ervan checken.



Seeker: Ik zeg niet dat iemand zich ook maar moet inenten.
Maar zijn zijn die (onafhankelijk) genoemde bijwerkingen en in welke hoeveelheden?
De eerste chip moet nog aangetoond worden.
ik sta totaal niet achter de WHO of de RIVM of wie dan ook, maar ik heb wel graag duidelijke bewijzen in handen.
Ik sta ook totaal niet achter deze inenting, omdat er geen overtuigende bewijzen zijn om het wel te doen.
Maar aan de kant van de rigoreuze tegenstanders hoor ik niet bepaald stevige tegenargumenten (wetenschappelijk onderbouwd, want iedereen kan wel wat roepen).
Laat A.U.B. iedereen eens zeer duidelijk wezen!
(bericht gewijzigd op 29-11-2009 17:39:50)
Maar zijn zijn die (onafhankelijk) genoemde bijwerkingen en in welke hoeveelheden?
De eerste chip moet nog aangetoond worden.
ik sta totaal niet achter de WHO of de RIVM of wie dan ook, maar ik heb wel graag duidelijke bewijzen in handen.
Ik sta ook totaal niet achter deze inenting, omdat er geen overtuigende bewijzen zijn om het wel te doen.
Maar aan de kant van de rigoreuze tegenstanders hoor ik niet bepaald stevige tegenargumenten (wetenschappelijk onderbouwd, want iedereen kan wel wat roepen).
Laat A.U.B. iedereen eens zeer duidelijk wezen!
(bericht gewijzigd op 29-11-2009 17:39:50)

Olav: Met "WayBackMachine" zoek je in de verleden tijd op internetsites. http://www.archive.org/web/web.php
Is vaak erg interessant. Verkiezingspolls bijvoorbeeld, of de redenen waarom we in Afghanistan zitten, of wat de Nederlandse Bank 1 dag voor het failissement van Icesave / Fortis / ABN / DSB etc mededeelde...
Is vaak erg interessant. Verkiezingspolls bijvoorbeeld, of de redenen waarom we in Afghanistan zitten, of wat de Nederlandse Bank 1 dag voor het failissement van Icesave / Fortis / ABN / DSB etc mededeelde...

Jeroen: Wanneer je de oude en nieuwe versie van het artikel bekijkt, blijkt dat het om een fout van het ANP gaat. In het oude artikel heeft men het over een derde van de ingeente kinderen (fout), in het nieuwe over een derde van de meldingen over bijwerkingen.
Omdat ''Niet het aantal, maar het patroon in de melding van bijwerkingen opmerkelijk [is]'', zoals het AD schrijft ( http://www.ad.nl/ad/nl/1015/Gezondheid-wetenschap/article/detail/446958/2009/11/27/Veel-kleine-kinderen-krijgen-hoge-koorts-na-griepprik.dhtml ), is het "maar toch valt het hoge percentage op," niet echt op z'n plaats.
Overigens heeft de volkskrant de oude versie van het ANP-bericht nog op haar website staan ( http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1321340.ece/Een_derde_kinderen_krijgt_koorts_na_prik )
Omdat ''Niet het aantal, maar het patroon in de melding van bijwerkingen opmerkelijk [is]'', zoals het AD schrijft ( http://www.ad.nl/ad/nl/1015/Gezondheid-wetenschap/article/detail/446958/2009/11/27/Veel-kleine-kinderen-krijgen-hoge-koorts-na-griepprik.dhtml ), is het "maar toch valt het hoge percentage op," niet echt op z'n plaats.
Overigens heeft de volkskrant de oude versie van het ANP-bericht nog op haar website staan ( http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1321340.ece/Een_derde_kinderen_krijgt_koorts_na_prik )


disclose: Ik ga nu eindelijk eens reageren. Al jaren kom ik op GW en lees met interesse vele artikelen, maar heb nu tot nu toe afzijdig gehouden in commentaar omdat ik weet van mezelf dat zodra ik in een discussie terecht kom(en dat is heel vaak) dat het dan altijd heel veel tijd van me gaat kosten. Ik ken mezelf wat dat betreft.
Echter nu wil ik toch wel reageren op dit artikel aangezien ik insiders commentaar heb ontvangen welke erg verdacht zijn. Ik had al veel eerder op misschien meer geschiktere artikelen dit kunnen posten, maar is er niet van gekomen. Enfin, voordat ik het commentaar van de persoon in kwestie ga quoten eerst een stukje uitleg.
Ik woon nu bijna een jaar in Bangkok, Thailand. Ik hou me ook al behoorlijk wat jaren bezig met geo-politics en veel aanverwante grenswetenschappelijke onderwerpen. Dit is ook een van de redenen dat ik uit NL vertrokken ben en o.a. in Azie ben gaan wonen. Was het zat met alles wat met Nederlands/westers politiek maatschappelijk klimaat te maken heeft, de belastingstelsel, de keurslijf, de controle politie staat, de NWO, de aankomende economische meltdown en nog veel meer.
Enfin, in mijn straat waar ik momenteel woon in Bangkok ken ik iemand waarvan de moeder the head secretary of the UN South East Asia is. Ik ben in een diep gesprek geraakt met haar over oa de organisatie waarvoor ze werkt. Indirect had ze aan mij kenbaar gemaakt dat ze meer wist over bepaalde geo-politieke zaken en de aankomende meltdown. Maar daar gaat deze post natuurlijk niet over. Ze beloofde me in contact te brengen met de National Coordinator of the ILO(onderdeel van WHO) of the Influenza Project South East Asia. Dus binnen enkele dagen kreeg ik een mail van haar met de mededeling dat ik met vragen bij haar terecht kon. Echter had ik niet echt vragen maar wilde ik eigenlijk commentaar van haar over de wereldwijde vaccinatie programma.Hieronder zie je de quotes van het email contact met haar.(in volgende post van mijn 2000 beschikbare tekens zijn op...)
Echter nu wil ik toch wel reageren op dit artikel aangezien ik insiders commentaar heb ontvangen welke erg verdacht zijn. Ik had al veel eerder op misschien meer geschiktere artikelen dit kunnen posten, maar is er niet van gekomen. Enfin, voordat ik het commentaar van de persoon in kwestie ga quoten eerst een stukje uitleg.
Ik woon nu bijna een jaar in Bangkok, Thailand. Ik hou me ook al behoorlijk wat jaren bezig met geo-politics en veel aanverwante grenswetenschappelijke onderwerpen. Dit is ook een van de redenen dat ik uit NL vertrokken ben en o.a. in Azie ben gaan wonen. Was het zat met alles wat met Nederlands/westers politiek maatschappelijk klimaat te maken heeft, de belastingstelsel, de keurslijf, de controle politie staat, de NWO, de aankomende economische meltdown en nog veel meer.
Enfin, in mijn straat waar ik momenteel woon in Bangkok ken ik iemand waarvan de moeder the head secretary of the UN South East Asia is. Ik ben in een diep gesprek geraakt met haar over oa de organisatie waarvoor ze werkt. Indirect had ze aan mij kenbaar gemaakt dat ze meer wist over bepaalde geo-politieke zaken en de aankomende meltdown. Maar daar gaat deze post natuurlijk niet over. Ze beloofde me in contact te brengen met de National Coordinator of the ILO(onderdeel van WHO) of the Influenza Project South East Asia. Dus binnen enkele dagen kreeg ik een mail van haar met de mededeling dat ik met vragen bij haar terecht kon. Echter had ik niet echt vragen maar wilde ik eigenlijk commentaar van haar over de wereldwijde vaccinatie programma.Hieronder zie je de quotes van het email contact met haar.(in volgende post van mijn 2000 beschikbare tekens zijn op...)

disclose: Waar het er op neer komt is dat ik haar vraag om naar bepaalde informatie te kijken welke ik haar aanreik en hierover graag enige commentaar van haar hoor. Echter pas na 2 maanden en 4 verzoeken krijg ik een reactie terug van haar met de mededeling dat haar taak erop zit als National Coordinator en dat ze niet de bevoegdheid heeft om hierop te reageren. Ten eerste had ze 2 maanden en meerdere verzoeken te tijd gehad om te reageren, ook kon ze ook na haar beindiging als National Coordinator nog steeds reageren, maar het meest verdachte voor mij is dat ze aangeeft niet de bevoegheid te hebben hierop te reageren. Als National Coordinator behoor je WEL de bevoegdheid te hebben om hierop te reageren en komt het alleen maar verdachter over om het zo te negeren. Tevens gaf de Head Secretary van de UN SE Asia te kennen dat ze ongetwijfeld hier meer vanaf wist en dat ze me kon beantwoorden. Zeer verdacht voor mij.
enfin hier de quotes:
From: "Taveevan Pinsuvan" <&*****@ilo.org>(email onherkenbaar gemaakt)
Sent: Monday, August 24, 2009 9:24 AM
To: <milcom@live.nl>
Cc: "Suttida Chaikitsakol" <&*****@ilo.org>
Subject: Vaccination Programme
Dear Khun Suttida
* As we discussed naka.
Dear Khun Milcom(mijn alias)
* May I introduce Khun Suttida to you. She is a National Project
Coodinator of ILO Influenza Project. Khun Suttida said she is willing
to help providing to you more information about vaccination programme, or any further information about WHO.
* Please directly write to her and specify briefly your requirements
at her
e-mail address: ******@ilo.org
Best regards
(volgende post)
enfin hier de quotes:
From: "Taveevan Pinsuvan" <&*****@ilo.org>(email onherkenbaar gemaakt)
Sent: Monday, August 24, 2009 9:24 AM
To: <milcom@live.nl>
Cc: "Suttida Chaikitsakol" <&*****@ilo.org>
Subject: Vaccination Programme
Dear Khun Suttida
* As we discussed naka.
Dear Khun Milcom(mijn alias)
* May I introduce Khun Suttida to you. She is a National Project
Coodinator of ILO Influenza Project. Khun Suttida said she is willing
to help providing to you more information about vaccination programme, or any further information about WHO.
* Please directly write to her and specify briefly your requirements
at her
e-mail address: ******@ilo.org
Best regards
(volgende post)

disclose: From: <milcom@live.nl>
Sent: Monday, September 14, 2009 1:38 PM
To: <&*****@ilo.org>
Subject: Fw: Vaccination Programme
Hello Khun Suttida,
My name is ******. I am doing my research on geo-politics for about 7 years now. Throughout the years I came more and more to the conclusion that things are not as they seems to be. Especially regarding the truthfulness and workings of many governments and world institutions/organizations including the WHO. Evidence is stacking really high that the cause is not benevolent but the exact opposite. I'm sure you've heard something about it before. But I do not know whether you did your own due diligence regarding these issues. I guess you did not, especially because you are working for one of these institutions you are likely to ignore those stories and regard it as nonsense or conspiracy theories. However I do hope that my message to you will get you in action to take at least a look at the information I have, do you due diligence on it and comment me back on it. I do expect you to be skeptical, but hope in an active manner to check whether the presented information is correct or not instead of being passive and regard it as nonsense without looking into the matter.
I am asking you to comment on the worldwide vaccination program. There is substantial prove that the vaccination program has a hidden agenda and is ultimately for a totally different goal which is simply put... evil.
I am not going to lay down all details here myself as there are others
who are much more knowledgeable and have more prominent positions then I do. However I did my research on it myself too and concluded that these facts indeed seems to be correct.
Please read and watch the following, check the facts and accusations and please comment me back on it:
http://www.ditrianum.org/English/Articles/Society/0034.htm --> please do a backup research on the charges
http://wakenews.net/html/videos_jane_burgermeister.html
Awaiting your reply.
Yours sincerely,
Sent: Monday, September 14, 2009 1:38 PM
To: <&*****@ilo.org>
Subject: Fw: Vaccination Programme
Hello Khun Suttida,
My name is ******. I am doing my research on geo-politics for about 7 years now. Throughout the years I came more and more to the conclusion that things are not as they seems to be. Especially regarding the truthfulness and workings of many governments and world institutions/organizations including the WHO. Evidence is stacking really high that the cause is not benevolent but the exact opposite. I'm sure you've heard something about it before. But I do not know whether you did your own due diligence regarding these issues. I guess you did not, especially because you are working for one of these institutions you are likely to ignore those stories and regard it as nonsense or conspiracy theories. However I do hope that my message to you will get you in action to take at least a look at the information I have, do you due diligence on it and comment me back on it. I do expect you to be skeptical, but hope in an active manner to check whether the presented information is correct or not instead of being passive and regard it as nonsense without looking into the matter.
I am asking you to comment on the worldwide vaccination program. There is substantial prove that the vaccination program has a hidden agenda and is ultimately for a totally different goal which is simply put... evil.
I am not going to lay down all details here myself as there are others
who are much more knowledgeable and have more prominent positions then I do. However I did my research on it myself too and concluded that these facts indeed seems to be correct.
Please read and watch the following, check the facts and accusations and please comment me back on it:
http://www.ditrianum.org/English/Articles/Society/0034.htm --> please do a backup research on the charges
http://wakenews.net/html/videos_jane_burgermeister.html
Awaiting your reply.
Yours sincerely,

disclose: From: <milcom@live.nl>
Sent: Wednesday, October 07, 2009 10:56 AM
To: <&*****@ilo.org>
Subject: Fw: Vaccination Programme
Hello Khun Suttida,
A couple of weeks ago I've sent you a mail regarding the WHO and the vaccination program.
Until now I did not get a reply from you.
Please reply me and comment on my presented information.
http://www.ditrianum.org/English/Articles/Society/0034.htm
http://wakenews.net/html/videos_jane_burgermeister.html
Yours sincerely,
Milcom
"Milcom" <milcom@live.nl> 03/11/2009 17:49 >>>
PLEASE COMMENT KHUN SUTTIDA
04/11/2009
Dear Milcom,
I am winding down since my project is coming to an end. Furthermore, I do not have the authority nor the capacity to make comments.
Hope that you understand.
Best regards,
Suttida
Sent: Wednesday, October 07, 2009 10:56 AM
To: <&*****@ilo.org>
Subject: Fw: Vaccination Programme
Hello Khun Suttida,
A couple of weeks ago I've sent you a mail regarding the WHO and the vaccination program.
Until now I did not get a reply from you.
Please reply me and comment on my presented information.
http://www.ditrianum.org/English/Articles/Society/0034.htm
http://wakenews.net/html/videos_jane_burgermeister.html
Yours sincerely,
Milcom
"Milcom" <milcom@live.nl> 03/11/2009 17:49 >>>
PLEASE COMMENT KHUN SUTTIDA
04/11/2009
Dear Milcom,
I am winding down since my project is coming to an end. Furthermore, I do not have the authority nor the capacity to make comments.
Hope that you understand.
Best regards,
Suttida

Ron B.:
Nog een vorm van censuur: Nujij manipuleert regelmatig gebookmarkte GW-blogs. Van zodra ze veel bekeken worden en meer dan 10 stemmen krijgen worden ze uit de lijst 'Best gewaardeerd' gehaald. Soms slipt er eentje door - meestal in het weekend - zoals deze op http://www.nujij.nl/ (zie rechterkolom best gewaardeerd, tweede plaats, 44 stemmen, op het moment van dit schrijven). Benieuwd of de bookmark er nog staat wanneer jij dit bericht leest.
Oja, bookmarks ouder dan 24 uur verdwijnen altijd uit de lijst. Voor de GW-bookmark zal dat tegen 13:30 uur zijn.
klopt, dat doen ze al jaren, en is mij ook al vaker opgevallen...
als dat met alles gebeurd dan kan je heb beleid noemen, maar het gebeurd alleen met bepaalde berichten, niet met alles...
Radiation:
Nog een vorm van censuur: Nujij manipuleert regelmatig gebookmarkte GW-blogs. Van zodra ze veel bekeken worden en meer dan 10 stemmen krijgen worden ze uit de lijst 'Best gewaardeerd' gehaald. Soms slipt er eentje door - meestal in het weekend - zoals deze op http://www.nujij.nl/ (zie rechterkolom best gewaardeerd, tweede plaats, 44 stemmen, op het moment van dit schrijven). Benieuwd of de bookmark er nog staat wanneer jij dit bericht leest.
Oja, bookmarks ouder dan 24 uur verdwijnen altijd uit de lijst. Voor de GW-bookmark zal dat tegen 13:30 uur zijn.
klopt, dat doen ze al jaren, en is mij ook al vaker opgevallen...
als dat met alles gebeurd dan kan je heb beleid noemen, maar het gebeurd alleen met bepaalde berichten, niet met alles...

Wieland: NU.nl doet niet aan censuur. We hebben hier alleen een foutief bericht gecorrigeerd.
Het ANP meldde vrijdag aanvankelijk dat 35 procent van de ingeënte kinderen koorts kreeg, en dat dat een abnormaal hoog percentage was. Dat hebben we toen gemeld.
Later bleek dat dat bericht niet juist was, en verstuurde het ANP zelf een correctie. Het nieuws was niet dat 35 procent van de kinderen koorts krijgt, maar dat 35 procent van de gemelde bijwerkingen koorts betreffen (overigens een bekende bijwerking van vaccins). De overige 65 procent gaan vooral over pijn die wordt veroorzaakt door de injectie zelf, zoals een blauwe plek of een stijve arm.
Van censuur is dus op geen enkele manier sprake geweest. We hebben alleen een aanvankelijk onjuist bericht van het ANP - waarin cijfers domweg verkeerd werden weergegeven - vervangen door de door het ANP verspreide correctie.
Als de redactie van Grenswetenschap vóór het plaatsen van dit artikel de moeite had genomen om even contact met ons op te nemen, had ik deze uitleg overigens vrijdag al kunnen verstrekken en was dit misverstand niet ontstaan. Bij het uiten van zware beschuldigingen als 'censuur' is het wel zo netjes om even hoor en wederhoor te plegen.
Wieland van Dijk,
Chef redactie NU.nl
(bericht gewijzigd op 30-11-2009 12:09:09)
Het ANP meldde vrijdag aanvankelijk dat 35 procent van de ingeënte kinderen koorts kreeg, en dat dat een abnormaal hoog percentage was. Dat hebben we toen gemeld.
Later bleek dat dat bericht niet juist was, en verstuurde het ANP zelf een correctie. Het nieuws was niet dat 35 procent van de kinderen koorts krijgt, maar dat 35 procent van de gemelde bijwerkingen koorts betreffen (overigens een bekende bijwerking van vaccins). De overige 65 procent gaan vooral over pijn die wordt veroorzaakt door de injectie zelf, zoals een blauwe plek of een stijve arm.
Van censuur is dus op geen enkele manier sprake geweest. We hebben alleen een aanvankelijk onjuist bericht van het ANP - waarin cijfers domweg verkeerd werden weergegeven - vervangen door de door het ANP verspreide correctie.
Als de redactie van Grenswetenschap vóór het plaatsen van dit artikel de moeite had genomen om even contact met ons op te nemen, had ik deze uitleg overigens vrijdag al kunnen verstrekken en was dit misverstand niet ontstaan. Bij het uiten van zware beschuldigingen als 'censuur' is het wel zo netjes om even hoor en wederhoor te plegen.
Wieland van Dijk,
Chef redactie NU.nl
(bericht gewijzigd op 30-11-2009 12:09:09)


rudiev: Hmmm.. 35% van de gemelde bijwerkingen betreft koorts. Vermoedelijk ligt het werkelijke percentage dan hoger, want koorts is een verwachte bijwerking welke eigenlijk vaak juist niet gemeld wordt.


Ron B.:
NU.nl doet niet aan censuur. We hebben hier alleen een foutief bericht gecorrigeerd.
Het ANP meldde vrijdag aanvankelijk dat 35 procent van de ingeënte kinderen koorts kreeg, en dat dat een abnormaal hoog percentage was. Dat hebben we toen gemeld.
Later bleek dat dat bericht niet juist was, en verstuurde het ANP zelf een correctie. Het nieuws was niet dat 35 procent van de kinderen koorts krijgt, maar dat 35 procent van de gemelde bijwerkingen koorts betreffen (overigens een bekende bijwerking van vaccins). De overige 65 procent gaan vooral over pijn die wordt veroorzaakt door de injectie zelf, zoals een blauwe plek of een stijve arm.
Van censuur is dus op geen enkele manier sprake geweest. We hebben alleen een aanvankelijk onjuist bericht van het ANP - waarin cijfers domweg verkeerd werden weergegeven - vervangen door de door het ANP verspreide correctie.
Als de redactie van Grenswetenschap vóór het plaatsen van dit artikel de moeite had genomen om even contact met ons op te nemen, had ik deze uitleg overigens vrijdag al kunnen verstrekken en was dit misverstand niet ontstaan. Bij het uiten van zware beschuldigingen als 'censuur' is het wel zo netjes om even hoor en wederhoor te plegen.
Wieland van Dijk,
Chef redactie NU.nl
hij hapt
Wieland:
NU.nl doet niet aan censuur. We hebben hier alleen een foutief bericht gecorrigeerd.
Het ANP meldde vrijdag aanvankelijk dat 35 procent van de ingeënte kinderen koorts kreeg, en dat dat een abnormaal hoog percentage was. Dat hebben we toen gemeld.
Later bleek dat dat bericht niet juist was, en verstuurde het ANP zelf een correctie. Het nieuws was niet dat 35 procent van de kinderen koorts krijgt, maar dat 35 procent van de gemelde bijwerkingen koorts betreffen (overigens een bekende bijwerking van vaccins). De overige 65 procent gaan vooral over pijn die wordt veroorzaakt door de injectie zelf, zoals een blauwe plek of een stijve arm.
Van censuur is dus op geen enkele manier sprake geweest. We hebben alleen een aanvankelijk onjuist bericht van het ANP - waarin cijfers domweg verkeerd werden weergegeven - vervangen door de door het ANP verspreide correctie.
Als de redactie van Grenswetenschap vóór het plaatsen van dit artikel de moeite had genomen om even contact met ons op te nemen, had ik deze uitleg overigens vrijdag al kunnen verstrekken en was dit misverstand niet ontstaan. Bij het uiten van zware beschuldigingen als 'censuur' is het wel zo netjes om even hoor en wederhoor te plegen.
Wieland van Dijk,
Chef redactie NU.nl
hij hapt


maxdetak: Nee het is Klasse om dit te melden.
Doch over de instroom en invloed van de overheid -s-instanties wordt niets vermeldt. Die is duidelijk aanwezig.
Nujij lijkt geketend- aan de ketting en in de knip van Bak.
Helaas........ doch te begrijpen dat er druk wordt uitgeoefend door Den Haag/Brussel en de States.
Geen gemakkelijke taak.... en vele beseffen schijnbaar niet dat er moed en ruggegraat voor nodig is voor het plaatsen van artikelen welke van deze en andere alternatieve sites komen.....!
Mijn dank, alles helpt en maakt bewust.
(bericht gewijzigd op 30-11-2009 13:22:18)
Doch over de instroom en invloed van de overheid -s-instanties wordt niets vermeldt. Die is duidelijk aanwezig.
Nujij lijkt geketend- aan de ketting en in de knip van Bak.
Helaas........ doch te begrijpen dat er druk wordt uitgeoefend door Den Haag/Brussel en de States.
Geen gemakkelijke taak.... en vele beseffen schijnbaar niet dat er moed en ruggegraat voor nodig is voor het plaatsen van artikelen welke van deze en andere alternatieve sites komen.....!
Mijn dank, alles helpt en maakt bewust.
(bericht gewijzigd op 30-11-2009 13:22:18)

ellen: NRC interviewt minister Klink over de Nederlandse aanpak van de Mexicaanse griep op dinsdag 1 december tussen 17.00 uur en 18.00 uur op nrc.nl, en u kunt meedoen door tijdens het gesprek (vervolg)vragen te stellen. Het vraaggesprek is dinsdag in het scherm hieronder te volgen. U kunt ook vooraf vragen aan minister Klink insturen, via web@nrc.nl. Vermeld daarbij uw voor-(letter) en achternaam. Uw inzending kan worden gebruikt voor publicatie.
http://www.nrc.nl/achtergrond/griepvirus/article2424739.ece
http://www.nrc.nl/achtergrond/griepvirus/article2424739.ece

NewDayNL:
Waar het er op neer komt ...
Goed verhaal <b>Disclose</b>, maar ja... jouw post op deze manier brengen, is ook een soort afsluiting. I for one ben bijvoorbeeld nogal nieuwsgierig naar eventuele vervolgacties van je op basis van deze bevindingen. En misschien dat je die dan weer in een groter kader kunt plaatsen. Het kader zoals jij denkt dat de wereld in elkaar steekt.
What the heck: misschien kan je als gastredacteur heel je verhaal als blog hier uiteenzetten.
Enfin, in mijn straat waar ik momenteel woon in Bangkok ken ik iemand waarvan de moeder the head secretary of the UN South East Asia is. Ik ben in een diep gesprek geraakt met haar over oa de organisatie waarvoor ze werkt. Indirect had ze aan mij kenbaar gemaakt dat ze meer wist over bepaalde geo-politieke zaken en de aankomende meltdown. Maar daar gaat deze post natuurlijk niet over.
Nou, dat hoort dan natuurlijk ook bij. Reikhalzend kijk ik er naar uit.
Hopelijk tot dan!
RR
disclose:
Waar het er op neer komt ...
Goed verhaal <b>Disclose</b>, maar ja... jouw post op deze manier brengen, is ook een soort afsluiting. I for one ben bijvoorbeeld nogal nieuwsgierig naar eventuele vervolgacties van je op basis van deze bevindingen. En misschien dat je die dan weer in een groter kader kunt plaatsen. Het kader zoals jij denkt dat de wereld in elkaar steekt.
What the heck: misschien kan je als gastredacteur heel je verhaal als blog hier uiteenzetten.
disclose:
Enfin, in mijn straat waar ik momenteel woon in Bangkok ken ik iemand waarvan de moeder the head secretary of the UN South East Asia is. Ik ben in een diep gesprek geraakt met haar over oa de organisatie waarvoor ze werkt. Indirect had ze aan mij kenbaar gemaakt dat ze meer wist over bepaalde geo-politieke zaken en de aankomende meltdown. Maar daar gaat deze post natuurlijk niet over.
Nou, dat hoort dan natuurlijk ook bij. Reikhalzend kijk ik er naar uit.
Hopelijk tot dan!
RR


Marsepars:
NU.nl doet niet aan censuur. We hebben hier alleen een foutief bericht gecorrigeerd.
Het ANP meldde vrijdag aanvankelijk dat 35 procent van de ingeënte kinderen koorts kreeg, en dat dat een abnormaal hoog percentage was. Dat hebben we toen gemeld.
Later bleek dat dat bericht niet juist was, en verstuurde het ANP zelf een correctie. Het nieuws was niet dat 35 procent van de kinderen koorts krijgt, maar dat 35 procent van de gemelde bijwerkingen koorts betreffen (overigens een bekende bijwerking van vaccins). De overige 65 procent gaan vooral over pijn die wordt veroorzaakt door de injectie zelf, zoals een blauwe plek of een stijve arm.
Van censuur is dus op geen enkele manier sprake geweest. We hebben alleen een aanvankelijk onjuist bericht van het ANP - waarin cijfers domweg verkeerd werden weergegeven - vervangen door de door het ANP verspreide correctie.
Als de redactie van Grenswetenschap vóór het plaatsen van dit artikel de moeite had genomen om even contact met ons op te nemen, had ik deze uitleg overigens vrijdag al kunnen verstrekken en was dit misverstand niet ontstaan. Bij het uiten van zware beschuldigingen als 'censuur' is het wel zo netjes om even hoor en wederhoor te plegen.
Wieland van Dijk,
Chef redactie NU.nl
'Bij het uiten van zware beschuldigingen...'.
Het kan ook wat minder natuurlijk.
Iedereen maakt fouten, jullie net zo goed als de redaxie van GW.
Maar om nou meteen zo hoog van de toren te blazen, vind ik een beetje jammer.
Want daar zijn wij, de reaguurders, voor!
Wieland:
NU.nl doet niet aan censuur. We hebben hier alleen een foutief bericht gecorrigeerd.
Het ANP meldde vrijdag aanvankelijk dat 35 procent van de ingeënte kinderen koorts kreeg, en dat dat een abnormaal hoog percentage was. Dat hebben we toen gemeld.
Later bleek dat dat bericht niet juist was, en verstuurde het ANP zelf een correctie. Het nieuws was niet dat 35 procent van de kinderen koorts krijgt, maar dat 35 procent van de gemelde bijwerkingen koorts betreffen (overigens een bekende bijwerking van vaccins). De overige 65 procent gaan vooral over pijn die wordt veroorzaakt door de injectie zelf, zoals een blauwe plek of een stijve arm.
Van censuur is dus op geen enkele manier sprake geweest. We hebben alleen een aanvankelijk onjuist bericht van het ANP - waarin cijfers domweg verkeerd werden weergegeven - vervangen door de door het ANP verspreide correctie.
Als de redactie van Grenswetenschap vóór het plaatsen van dit artikel de moeite had genomen om even contact met ons op te nemen, had ik deze uitleg overigens vrijdag al kunnen verstrekken en was dit misverstand niet ontstaan. Bij het uiten van zware beschuldigingen als 'censuur' is het wel zo netjes om even hoor en wederhoor te plegen.
Wieland van Dijk,
Chef redactie NU.nl
'Bij het uiten van zware beschuldigingen...'.
Het kan ook wat minder natuurlijk.
Iedereen maakt fouten, jullie net zo goed als de redaxie van GW.
Maar om nou meteen zo hoog van de toren te blazen, vind ik een beetje jammer.
Want daar zijn wij, de reaguurders, voor!


eoi: Het klopt niet wat van dijk zegt, het 35 % verhaaltje was niet alles wat veranderd was namelijk, ook 'de kinderen' referend naar de 2 die in het ziekenhuis waren opgenomen was veranderd in 'alle kinderen'.
En als je goed leest meer van dat soort conditionering.
Wij zijn niet overhaast hier van dijk, hoe graag je dat anderen ook zou willen laten geloven.
En als je goed leest meer van dat soort conditionering.
Wij zijn niet overhaast hier van dijk, hoe graag je dat anderen ook zou willen laten geloven.

Ron B.: als ik iets post op nujij dan laat ik altijd de titel enz van het origineel geheel intact, want het is niet aan hun om te bepalen of de titel van een extern artikel correct is of niet...
wat ze dan dus doen is je kunstmatig van de frontpage af te houden, wat niet altijd lukt
@nujij
als ik hier geen gelijk in heb, hoe kan het dan dat bepaalde artikelen bovenaan komen te staan en ook ruim het meest gewaardeerd zijn op dat moment, en dan ineens alleen nog op subpagina's zijn te vinden, en er een nietszeggend artikel voor in de plaats komt te staan die bij lange na niet een waardering heeft vergelijkbaar met het verdwenen artikel?
(ik weet dat jullie meelezen, dusss)
wat ze dan dus doen is je kunstmatig van de frontpage af te houden, wat niet altijd lukt

@nujij
als ik hier geen gelijk in heb, hoe kan het dan dat bepaalde artikelen bovenaan komen te staan en ook ruim het meest gewaardeerd zijn op dat moment, en dan ineens alleen nog op subpagina's zijn te vinden, en er een nietszeggend artikel voor in de plaats komt te staan die bij lange na niet een waardering heeft vergelijkbaar met het verdwenen artikel?
(ik weet dat jullie meelezen, dusss)


Ron B.:
@Wieland van Dijk
uitnodiging......
Lees artikel dezes: Griep: het gouden kwakzalf Zaplog.nl
en zie hoe de middeleeuwen opleven dank zijn de vaccins en de farmaceutica.
Ter lering en de vermaeck...
paarlen voor de zwijnen, wieland heeft zijn gal gespuwd blijkbaar en gaat weer verder met artikelen die niet bij zijn mening aansluiten "aan te passen"
maxdetak:
@Wieland van Dijk
uitnodiging......
Lees artikel dezes: Griep: het gouden kwakzalf Zaplog.nl
en zie hoe de middeleeuwen opleven dank zijn de vaccins en de farmaceutica.
Ter lering en de vermaeck...
paarlen voor de zwijnen, wieland heeft zijn gal gespuwd blijkbaar en gaat weer verder met artikelen die niet bij zijn mening aansluiten "aan te passen"




ThoTh: Dit bericht stond vandaag rond het middaguur op de homepage...
http://www.nu.nl/algemeen/2135276/onderzoek-overlijden-kinderen-griepprik.html
Het is niet verwijderd, maar komt niet meer voor in de normale nieuwslijsten (of ik kan niet zoeken)
http://www.nu.nl/algemeen/2135276/onderzoek-overlijden-kinderen-griepprik.html
Het is niet verwijderd, maar komt niet meer voor in de normale nieuwslijsten (of ik kan niet zoeken)

rudiev: Als je het artikel in je venster open hebt komt het inderdaad niet voor in de lijst met alle artikelen. Klik je op categorie algemeen staat ie weer wel in de lijst. Ook in de best gelezen artikelen staat ie nu op plaats 2.
Sorry, maar het leg nu echt aan jou
Sorry, maar het leg nu echt aan jou



© 2012 Grenswetenschap.nl - Alle rechten voorbehouden - Reageervoorwaarden
-
Bezoek ‘Het Veld’ voor meer grenswetenschappelijk nieuws!
-
-
-
-
-
07-02Zeker aanwezig: 0Misschien aanwezig: 010-02Zeker aanwezig: 0Misschien aanwezig: 022-04Zeker aanwezig: 1Misschien aanwezig: 0
-
Vroeger op Grenswetenschap.nl:Vorige Maand:Vorig Jaar:
















