Deze site gebruikt cookies. Is dat ok?
We hadden u reeds laten weten dat we er bij waren op 16 maart, toen de inboedel van Johan Oldenkamp dreigde verkocht te worden. De deurwaarder kwam op het laatste moment niet opdagen, applaus alom, dus dat deel van het feest ging niet door. Wat restte was Johan die zijn statement herhaalde (volledig via deze link te bekijken), en aankondigde dat hij een officiële klacht had ingediend. Prima ingrediënten voor een goede sfeer. 
We spraken er met enkele willekeurige bezoekers, en ook mensen achter de grotere u welbekende sites. We noemen Argusoog.org, Frontier Magazine, Niburu.nl, WantToKnow.nl en vermoedelijk nog een paar andere die we niet eens gesproken hebben. Chemtrail-burgemeester Peter Vereecke was ook van de partij, alsook Maya connaisseur Peter Toonen die zijn plannen voor een nieuw soort bank, de Blije Bank, uit de doeken deed. Arend Zeevat (van argusoog.org) kwam ons waarschuwen voor iemand die een spy-bril scheen op te hebben, maar verder was hij niet paranoïde, zo verzekerde hij ons. 
Jeroen Arents van Niburu.nl fluisterde in ons oor dat hun auto op water bijna klaar is, en we hem zelfs als eerste mogen filmen eenmaal hij rijdt. En dan was er nog Occupyverslaggever ShaunNotTheSheep die voor de boodschap van éne John nieuwe gronden betrad. Het onderlinge klimaat was erg ontspannen. Met heerlijke pannenkoeken. Ga dus comfortabel achterover leunen, en wandel met ons mee tijdens de sfeervolle executieverkoop van Johan Oldenkamp. Heeft u inmiddels ook nood aan een alternatief voor het huidige ziekenzorgstelsel, dan kunt u alvast nieuwe moed opdoen bij artabana.de.

NewDayNL: Oke, de film duurt 22 minuten. Mocht u zich afvragen of het waard is hier een impressie -

* Ff wennen aan de cam, maar daarna mooie standpunten (zo, steek dat ook maar in uw zak)
* Leuke edit
Spoiler: * Wel wat lang

* Mooie impressie 'iedereen is er'
* ff bijpraten over hún thema's
* Kleine, leuke fittie met Niburu.nl
* Hé http://www.deblijebank.nl/ was er ook, leuk
* Het film-de-bomen-incident is erin gebleven
Spoiler: * De buurman krijgt in totaal een minuut of 3, heeft een ongezond dikke
;e zwarte kat

* Oldenkamps speech
Spoiler: her en der erin geknipt; staand interview met the man himself va 19min28. Over waarom de deurwaarder er niet was en zo. Is ook blij met de opkomst. Man maakt z'n punt nog eens en is na vandaag/die dag zichtbaar sterker.
Chapeau hoor.

Tot zover, at your service,

RR

NB - Paul van der Sluijs
Spoiler: De tree loving-cameraman staat gewoon op de aftiteling. Naar alle waarschijnlijkheid nog gewoon on
geschonden.
(bericht gewijzigd op 3/18/2012 10:08:21 AM)
Het was altijd groter dan we dachten dat het was
Op 17-03-2012 19:39:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider: Goed filmpje.
Ik vind het niet te lang. Goed gemonteerd, want kijkt fijn weg.

Leuk stukje met Niburu en grappige blijebank man.

I may be bad, but im perfectly good at it.
Op 17-03-2012 20:05:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
NewDayNL:
Oke, de film duurt 22 minuten. Mocht u zich afvragen of het waard is hier een impressie -
--knip--

We hebben een spoiler-tag, hoor...
United as one. Divided by zero.
Op 17-03-2012 20:20:43 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider: Ik denk dat Oldenkamp ( na inmiddels wat meer van hem gezien/gelezen te hebben ) gewoon ERG graag in de belangstelling staat en dat hij daardoor steeds met iets nieuws op de proppen komt om aandacht te krijgen.

Dat theatrale gedoe ook in die lange witte jas op die verhoging....
Hij hoort zichzelf graag praten.

I may be bad, but im perfectly good at it.
Op 17-03-2012 20:23:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider:
3.14po:

We hebben een spoiler-tag, hoor...

Voor eeuwig bannen dat lastige individu!

I may be bad, but im perfectly good at it.
Op 17-03-2012 20:25:58 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : "This video is currently unavailable"
Op 17-03-2012 20:26:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Emie :
"This video is currently unavailable"

F5?
United as one. Divided by zero.
Op 17-03-2012 20:27:58 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
3.14po:
Emie :
"This video is currently unavailable"

F5?

Nope. Op YT zelf dezelfde melding. Het start, na een halve seconde gaat het op zwart en dan die melding.
Edit: met Chrome doet-ie het wel.
Op 17-03-2012 20:29:37 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Emie :
3.14po:
Emie :
"This video is currently unavailable"

F5?

Nope. Op YT zelf dezelfde melding. Het start, na een halve seconde gaat het op zwart en dan die melding.

Raar. Ik zie em gewoon.
United as one. Divided by zero.
Op 17-03-2012 20:32:05 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider: Ik ook
I may be bad, but im perfectly good at it.
Op 17-03-2012 20:32:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Dicit: Ik ook.
Als een hamer uw enige stuk gereedschap is lijkt alles op een spijker.
Op 17-03-2012 20:33:50 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Emie :
3.14po:
Emie :
"This video is currently unavailable"

F5?

Nope. Op YT zelf dezelfde melding. Het start, na een halve seconde gaat het op zwart en dan die melding.
Edit: met Chrome doet-ie het wel.

Raar. Maar je bent vandaag sowieso niet de enige met Youtube-problemen.
United as one. Divided by zero.
Op 17-03-2012 20:35:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider:
3.14po:

Raar. Maar je bent vandaag sowieso niet de enige met Youtube-problemen.


Zit je daar nou nog steeds om te huilen?

I may be bad, but im perfectly good at it.
Op 17-03-2012 20:40:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
CCRider:
3.14po:

Raar. Maar je bent vandaag sowieso niet de enige met Youtube-problemen.


Zit je daar nou nog steeds om te huilen?


Jij bent op dreef. Blij omdat er een katje in de film zit ofzo?
United as one. Divided by zero.
Op 17-03-2012 20:44:45 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deze GW'er is abonnee
Marsepars: Ach, Oldenkamp heeft waarschijnlijk wel een punt.
Maar uiteindelijk moeten we het met z'n allen voor elkaar breien.
Dus ik wens hem succes voor zijn verdere leven.
Moet ie natuurlijk wel zo dapper zijn om geen hulp te aanvaarden.
Cannot kill the Battery!!!
Op 17-03-2012 20:49:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider:
3.14po:

Jij bent op dreef. Blij omdat er een katje in de film zit ofzo?

Dat was het mooiste moment van de film.
I may be bad, but im perfectly good at it.
Op 17-03-2012 20:49:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
CCRider:
3.14po:

Jij bent op dreef. Blij omdat er een katje in de film zit ofzo?

Dat was het mooiste moment van de film.

Voor boven het bed:
United as one. Divided by zero.
Op 17-03-2012 20:51:56 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider:
I may be bad, but im perfectly good at it.
Op 17-03-2012 20:54:00 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : Leuk, heldere reportage. Ik vond die sfeerimpressie-rondom wel kunnen trouwens, het geluid liep immers door.
Op 17-03-2012 20:57:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Marsepars:
Ach, Oldenkamp heeft waarschijnlijk wel een punt.
Maar uiteindelijk moeten we het met z'n allen voor elkaar breien.
Dus ik wens hem succes voor zijn verdere leven.
Moet ie natuurlijk wel zo dapper zijn om geen hulp te aanvaarden.

Hij zal 't zelf betalen, zegt-ie. Daar zal hij dan wel de middelen voor hebben. Hoop ik voor hem.
Op 17-03-2012 20:58:03 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Emie :
Leuk, heldere reportage. Ik vond die sfeerimpressie-rondom wel kunnen trouwens, het geluid liep immers door.

Niet aanmoedigen...
United as one. Divided by zero.
Op 17-03-2012 21:00:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
3.14po:
Emie :
"This video is currently unavailable"

F5?

De add-ons waren nog uitgeschakeld, moest van die Ziggojongen. Weer ingeschakeld!
Op 17-03-2012 21:01:38 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider:
Emie :
3.14po:
Emie :
"This video is currently unavailable"

F5?

De add-ons waren nog uitgeschakeld, moest van die Ziggojongen. Weer ingeschakeld!


Gelijk hier komen zeuren terwijl de fout bij jezelf lag....

I may be bad, but im perfectly good at it.
Op 17-03-2012 21:07:56 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Dicit:
CCRider:
Emie :
3.14po:
Emie :
"This video is currently unavailable"

F5?

De add-ons waren nog uitgeschakeld, moest van die Ziggojongen. Weer ingeschakeld!


Gelijk hier komen zeuren terwijl de fout bij jezelf lag....


Doet ie anders nooit.
Als een hamer uw enige stuk gereedschap is lijkt alles op een spijker.
Op 17-03-2012 21:10:42 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Maar goed, ik ben wel errug benieuwd of er een nieuwe datum geprikt gaat worden. Die deurwaarder was camera-/mediaschuw, denk ik. Maar ja, er moet tóch betaald en verhaald worden. Wordt vervolgd...
Op 17-03-2012 21:13:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deze GW'er is abonnee
Marsepars:
Emie :

Maar goed, ik ben wel errug benieuwd of er een nieuwe datum geprikt gaat worden. Die deurwaarder was camera-/mediaschuw, denk ik. Maar ja, er moet tóc betaald en verhaald worden. Wordt vervolgd...

Dus de executie komt alsnog?
Vuurpeloton of gewoon met een touwtje?
Cannot kill the Battery!!!
Op 17-03-2012 21:20:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Veteo:
Marsepars:
Emie :

Maar goed, ik ben wel errug benieuwd of er een nieuwe datum geprikt gaat worden. Die deurwaarder was camera-/mediaschuw, denk ik. Maar ja, er moet tóc betaald en verhaald worden. Wordt vervolgd...

Dus de executie komt alsnog?
Vuurpeloton of gewoon met een touwtje?

Het zal vast wel met een dooddoener eindigen.
"Geen prioriteit" of "Bezwaarprocedure" ofzo.
'Waarheid' is een niet-overdraagbare aandoening.
Op 17-03-2012 21:43:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deze GW'er is abonnee
Marsepars:
Veteo:
Marsepars:
Emie :

Maar goed, ik ben wel errug benieuwd of er een nieuwe datum geprikt gaat worden. Die deurwaarder was camera-/mediaschuw, denk ik. Maar ja, er moet tóc betaald en verhaald worden. Wordt vervolgd...

Dus de executie komt alsnog?
Vuurpeloton of gewoon met een touwtje?

Het zal vast wel met een dooddoener eindigen.
"Geen prioriteit" of "Bezwaarprocedure" ofzo.

O...
*Bier en chips opbergt*
Cannot kill the Battery!!!
Op 17-03-2012 21:51:45 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Marsepars:
Veteo:
Marsepars:
Emie :

Maar goed, ik ben wel errug benieuwd of er een nieuwe datum geprikt gaat worden. Die deurwaarder was camera-/mediaschuw, denk ik. Maar ja, er moet tóc betaald en verhaald worden. Wordt vervolgd...

Dus de executie komt alsnog?
Vuurpeloton of gewoon met een touwtje?

Het zal vast wel met een dooddoener eindigen.
"Geen prioriteit" of "Bezwaarprocedure" ofzo.

O...
*Bier en chips opbergt*

Ik weet het nog zo net niet. Het is de bedoeling van Oldenkamp om lawaai te maken. Dus zelfs al komen zij met een dooddoener, hij zal daar niet zo snel in volgen, denk ik.
United as one. Divided by zero.
Op 17-03-2012 22:19:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deva:
Emie :
Leuk, heldere reportage. Ik vond die sfeerimpressie-rondom wel kunnen trouwens, het geluid liep immers door.

Dank u :-)
You can't solve a problem with the same way of thinking that created the problem in the 1ste place.
Op 17-03-2012 22:20:39 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Deva:
Emie :
Leuk, heldere reportage. Ik vond die sfeerimpressie-rondom wel kunnen trouwens, het geluid liep immers door.

Dank u :-)

Nee. Nee. En nog eens nee.
United as one. Divided by zero.
Op 17-03-2012 22:22:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deva:
3.14po:
Emie :
Leuk, heldere reportage. Ik vond die sfeerimpressie-rondom wel kunnen trouwens, het geluid liep immers door.

Niet aanmoedigen...

Te laat
You can't solve a problem with the same way of thinking that created the problem in the 1ste place.
Op 17-03-2012 22:24:15 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Deva:
3.14po:
Emie :
Leuk, heldere reportage. Ik vond die sfeerimpressie-rondom wel kunnen trouwens, het geluid liep immers door.

Niet aanmoedigen...

Te laat

Je ziet aan de montage zelf vast ook wel wat er volgende keer anders kan? Trefwoorden: tegenlicht, handvastigheid en concentratie.
United as one. Divided by zero.
Op 17-03-2012 22:34:13 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider:
3.14po:
Deva:
3.14po:
Emie :
Leuk, heldere reportage. Ik vond die sfeerimpressie-rondom wel kunnen trouwens, het geluid liep immers door.

Niet aanmoedigen...

Te laat

Je ziet aan de montage zelf vast ook wel wat er volgende keer anders kan? Trefwoorden: tegenlicht, handvastigheid en concentratie.




I may be bad, but im perfectly good at it.
Op 17-03-2012 22:39:29 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Veteo:
3.14po:
Deva:
3.14po:
Emie :
Leuk, heldere reportage. Ik vond die sfeerimpressie-rondom wel kunnen trouwens, het geluid liep immers door.

Niet aanmoedigen...

Te laat

Je ziet aan de montage zelf vast ook wel wat er volgende keer anders kan? Trefwoorden: tegenlicht, handvastigheid en concentratie.

Tegenlicht, ja mee eens. De rest valt wel mee hoor.
Goed vind ik die Ouwe Knar met de vermelding wie er spreekt. Ik had graag nog wat GW-ers gezien en gehoord. En een overzichtshot.
Die 'sfeerimpressie met bomen' was perfect! En die kat en die blote voeten ook!
'Waarheid' is een niet-overdraagbare aandoening.
Op 17-03-2012 22:48:26 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Veteo:
3.14po:
Deva:
3.14po:
Emie :
Leuk, heldere reportage. Ik vond die sfeerimpressie-rondom wel kunnen trouwens, het geluid liep immers door.

Niet aanmoedigen...

Te laat

Je ziet aan de montage zelf vast ook wel wat er volgende keer anders kan? Trefwoorden: tegenlicht, handvastigheid en concentratie.

Tegenlicht, ja mee eens. De rest valt wel mee hoor.

Ik word hier wat nijdig van. Het valt niet mee. Moest dit voor een klant zijn, ik kreeg het niet verkocht. Ik durfde het niet eens tonen. Er zijn ook gouden momenten gebeurd die niet op film staan, of niet bruikbaar. Gewoon eerlijk zijn, en niet te snel tevreden zijn. In de montage zit ook een blunder, wat dan weer mijn ding is.
Hoe dan ook: het camerawerk van dit filmpje laat op vele vlakken zwaar te wensen over. Dat het nog te kijken valt is omdat de beste beelden zijn geplukt en de vervelende spots werden weggemonteerd waar mogelijk. Er had meer ingezeten. Dat het camerawerk uberhaupt (dan wel met een grap en grol) genoemd en extra vermeld moest worden is eigenlijk al niet de bedoeling. Een cameraman moet onopvallend zijn en de montage helpen, ipv omgekeerd. Voor één keer is dat leuk, maar moest het iedere keer zo zijn, dan gaat het storen. Er is niets fout met beter willen doen en kritisch zijn op eigen werk. Ik hoop ook dat de cameraman dit positief oppikt of ombuigt naar het positieve.

Dat gezegd zijnde: ik ben blij met iedere riem om mee te roeien, en ik zie het als les van iemand die zijn best doet. Filmen is moeilijker dan je zou denken, en je kan alleen maar leren van de fouten die je maakt of ziet. Maar, en daarom zeg ik het, lessen leer je niet als de fout wordt aangemoedigd.

Gelukkig zijn we allemaal lerende en valt het uiteindelijk prima door de vingers te zien. Er zaten ook genoeg goeie shots in, dus 't is lang niet allemaal slecht. Verre van. Maar een volgende keer hoop ik meer montageplezier te hebben, in plaats van momenten waarop ik trek krijg in valium, een hamer en een bloedende schedel...
United as one. Divided by zero.
Op 17-03-2012 23:06:09 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie : Cameraman/-vrouw, het is een vak.
Ik kan een bal wegschoppen, daarmee ben ik nog geen profvoetballer.
En nu als de bliksem weer on topic!
Op 17-03-2012 23:12:38 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Veteo: @Pipo.
Ik herken je verhaal maar al te goed.
Ik film ook regelmatig machines. Om potentiële klanten te laten zien hoe ze werken en wat ze kunnen krijgen voor hun geld. Inmiddels enkele honderden stuks van 1 tot 3 minuten.
Als je filmt doe je dat al met de montagevolgorde, het verhaal, in gedachten. Belichting, omgeving, omgevingsgeluid, overzichtsshot, details, je filmt niet wat je ziet maar wat je denkt dat de kijker wil zien.

Wat Emie zegt: En nu als de bliksem weer on topic!
'Waarheid' is een niet-overdraagbare aandoening.
Op 17-03-2012 23:20:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Veteo:

Wat Emie zegt: En nu als de bliksem weer on topic!

Voila.
Die artabana van Johan klonk best goed. Dat klonk meer solidair dan de gewone verzekering. Als ik het goed onthouden heb, dan zou 40% van je bijdrage in een grote pot gaan, en 60% in een pot voor een kleinere 'commune'. Hierdoor kan het geld veel meer ingezet worden waar het echt nodig is, ipv nagenoeg volledig uit te besteden aan 1 verplichte producent.
United as one. Divided by zero.
Op 17-03-2012 23:26:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NewDayNL:
3.14po:
NewDayNL:
Oke, de film duurt 22 minuten. Mocht u zich afvragen of het waard is hier een impressie -

C E N S U U R

We hebben een spoiler-tag, hoor...

Zo, aangepast. Ik ga er ook niet over discusdingessen. Als de baas zegt dat ik te ver ben gegaan, dan pas ik het bericht aan.

RR
Het was altijd groter dan we dachten dat het was
Op 18-03-2012 10:14:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
avondwandelaar: Als mijnheer Oldenkamp zo publiciteitsgeil is als hier door sommigen gesuggereerd, dan zou ik toch denken aan een opzetje.
Volgens mij gaat de deurwaarder ook niet zomaar over tot executieverkoop. Naar ik meen zal eerst beslag gelegd worden op inkomsten en bankrekeningen, en pas als dat geen uitzicht biedt op aflossing van de schuld volgt een verkoop van goederen.
we vliegen er weer eens lekker in
Op 18-03-2012 10:25:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
avondwandelaar:
Als mijnheer Oldenkamp zo publiciteitsgeil is als hier door sommigen gesuggereerd, dan zou ik toch denken aan een opzetje.
Volgens mij gaat de deurwaarder ook niet zomaar over tot executieverkoop. Naar ik meen zal eerst beslag gelegd worden op inkomsten en bankrekeningen.

Hmm, nu je't zegt. Beslag leggen op de rekening gebeurt normaal gezien als eerste. Is mij al eens overkomen door een rekening niet te betalen. Factuur werd telkens naar het verkeerde adres gestuurd, ik wist van niets, en plots was mijn rekening geblokkeerd. Erg vervelend. Dat moet bij Johan ook gebeurd zijn dan?
United as one. Divided by zero.
Op 18-03-2012 10:58:10 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deze GW'er is abonnee
Plakband: hmmm, de brief van de deurwaarder voor Johan eigenlijk ooit zelf gezien?
En zo'n rondgaand shot terwijl de geïnterviewde spreekt hoeft helemaal niet verkeerd te zijn, maar het is handig als je van te voren dat even met elkaar overlegd.
(bericht gewijzigd op 3/18/2012 12:30:37 PM)
ech?
Op 18-03-2012 12:30:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
NewDayNL:
3.14po:
NewDayNL:
Oke, de film duurt 22 minuten. Mocht u zich afvragen of het waard is hier een impressie -

C E N S U U R

We hebben een spoiler-tag, hoor...

Zo, aangepast. Ik ga er ook niet over discusdingessen. Als de baas zegt dat ik te ver ben gegaan, dan pas ik het bericht aan.

RR

Thx.
Censuur is een heftig woord. Je bent niet te ver gegaan; je kan schrijven wat je wil, maar om als eerste reactie nagenoeg de volledige inhoud weg te geven... Dat is voor anderen gewoon jammer voor het verrassingseffect tijdens het kijken. Als je een film kijkt ga je ook niet eerst het script doornemen, of kijken waar de plotwendingen zitten.
United as one. Divided by zero.
Op 18-03-2012 12:31:38 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Plakband:
hmmm, de brief van de deurwaarder voor Johan eigenlijk ooit zelf gezien?

Nope. Ik heb hem een mailtje gestuurd om te vragen waarom zijn rekeningen niet zijn geblokkeerd, terwijl dat normaal een van de eerste stappen is.
United as one. Divided by zero.
Op 18-03-2012 12:32:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deze GW'er is abonnee
Plakband: die gast op die blote voeten...als je op zijn tenen staat 'dan ontneem je mijn vrijheid'...briljant.

Nu met wat meer geduld gekeken en gewoon een leuke video.
Zie nu op de site van Oldenkamp dat Consemulder verhinderd was wegens autopech. En de links in hetzelfde artikel verwijzen naar video's van anderen...echt, dan verdiend de bovenstaande 10 oscars in vergelijking met dat prutswerk. Niet om aan te zien.
ech?
Op 18-03-2012 13:41:43 | Kudos: 3 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Buddah67:
3.14po:
Plakband:
hmmm, de brief van de deurwaarder voor Johan eigenlijk ooit zelf gezien?

Nope. Ik heb hem een mailtje gestuurd om te vragen waarom zijn rekeningen niet zijn geblokkeerd, terwijl dat normaal een van de eerste stappen is.


Wellicht heeft hij geen rekening - of in ieder geval niet op zijn eigen naam. Wel zo handig natuurlijk.
Op 18-03-2012 17:53:41 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Buddah67:
3.14po:
Plakband:
hmmm, de brief van de deurwaarder voor Johan eigenlijk ooit zelf gezien?

Nope. Ik heb hem een mailtje gestuurd om te vragen waarom zijn rekeningen niet zijn geblokkeerd, terwijl dat normaal een van de eerste stappen is.


Wellicht heeft hij geen rekening - of in ieder geval niet op zijn eigen naam. Wel zo handig natuurlijk.

Erg moeilijk als je een eigen praktijk/bedrijf hebt.
United as one. Divided by zero.
Op 18-03-2012 18:47:54 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
grappenmaker: Mij rest de vraag waarom die gasten niet zijn komen opdagen. Niet te veel ruchtbaarheid aan geven of zo. RAAR.

En dan die jongen op blote voeten, auto's op water. Als je goed kijkt dan zie je bij dat bomenshot een ufo met de naam van David Ikke aan de onderkant.

So Hi

Al met al leek het tafereeltje best wel een beetje raar.

Had er graag bij willen zijn. Maar ik moest werken voor mijn ziektekostenverzekering.
Geen grap.
(bericht gewijzigd op 3/18/2012 10:34:23 PM)
7.83
Op 18-03-2012 22:31:25 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deva:
3.14po:
Deva:
3.14po:
Emie :
Leuk, heldere reportage. Ik vond die sfeerimpressie-rondom wel kunnen trouwens, het geluid liep immers door.

Niet aanmoedigen...

Te laat

Je ziet aan de montage zelf vast ook wel wat er volgende keer anders kan? Trefwoorden: tegenlicht, handvastigheid en concentratie.


Hai, Sensei san, domo arigato!
(bericht gewijzigd op 3/20/2012 12:09:56 PM)
You can't solve a problem with the same way of thinking that created the problem in the 1ste place.
Op 20-03-2012 12:09:33 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deva:
Plakband:
die gast op die blote voeten...als je op zijn tenen staat 'dan ontneem je mijn vrijheid'...briljant.

Nu met wat meer geduld gekeken en gewoon een leuke video.
Zie nu op de site van Oldenkamp dat Consemulder verhinderd was wegens autopech. En de links in hetzelfde artikel verwijzen naar video's van anderen...echt, dan verdiend de bovenstaande 10 oscars in vergelijking met dat prutswerk. Niet om aan te zien.


Tja, het camerawerk wordt nogal eens onderschat..
You can't solve a problem with the same way of thinking that created the problem in the 1ste place.
Op 20-03-2012 12:11:59 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deva:
grappenmaker:
Mij rest de vraag waarom die gasten niet zijn komen opdagen. Niet te veel ruchtbaarheid aan geven of zo. RAAR.

En dan die jongen op blote voeten, auto's op water.
grappenmaker:
Als je goed kijkt dan zie je bij dat bomenshot een ufo met de naam van David Ikke aan de onderkant.


So Hi

Al met al leek het tafereeltje best wel een beetje raar.

Had er graag bij willen zijn. Maar ik moest werken voor mijn ziektekostenverzekering.
Geen grap.


Ik durfde er al niet over te beginnen, maar ik zag ze ook vliegen, vandaar die " carrousselshot " :p
You can't solve a problem with the same way of thinking that created the problem in the 1ste place.
Op 20-03-2012 12:15:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
3.14po:
Plakband:
hmmm, de brief van de deurwaarder voor Johan eigenlijk ooit zelf gezien?

Nope. Ik heb hem een mailtje gestuurd om te vragen waarom zijn rekeningen niet zijn geblokkeerd, terwijl dat normaal een van de eerste stappen is.

Antwoord gekregen. Volgens Johan is zijn rekening niet geblokkeerd. Apart...
United as one. Divided by zero.
Op 22-03-2012 8:24:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Veteo:
3.14po:
3.14po:
Plakband:
hmmm, de brief van de deurwaarder voor Johan eigenlijk ooit zelf gezien?

Nope. Ik heb hem een mailtje gestuurd om te vragen waarom zijn rekeningen niet zijn geblokkeerd, terwijl dat normaal een van de eerste stappen is.

Antwoord gekregen. Volgens Johan is zijn rekening niet geblokkeerd. Apart...

Zou het dan soms toch....
Vreemde gang van zaken, je hoort het ook maar van één kant.
Sorry, ik krijg er een hoaxgevoel van.
'Waarheid' is een niet-overdraagbare aandoening.
Op 22-03-2012 17:16:46 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
grappenmaker:
Veteo:
3.14po:
3.14po:
Plakband:
hmmm, de brief van de deurwaarder voor Johan eigenlijk ooit zelf gezien?

Nope. Ik heb hem een mailtje gestuurd om te vragen waarom zijn rekeningen niet zijn geblokkeerd, terwijl dat normaal een van de eerste stappen is.

Antwoord gekregen. Volgens Johan is zijn rekening niet geblokkeerd. Apart...

Zou het dan soms toch....
Vreemde gang van zaken, je hoort het ook maar van één kant.
Sorry, ik krijg er een hoaxgevoel van.

Geen hoaxgevoel alhier alswel doofpot en stilhoud gevoel. Men weet inmiddels waartoe sociale media en onafhankelijke nieuwsgaring toe in staat zijn.

Dus...zegt t niet voort .

Ik heb het ook nog niet in het AD zien staan. Die schrijven dan ook liever over de onderbroek van Rihanna.

Weet je eigenlijk wel hoe sneu het journalistenbestaan tegenwoordig is.

Er is natuurlijk altijd nog die eenling die het nieuws heet bij het front vandaan haalt.

Maar die mag blij zijn als tie er met een berisping vanaf komt.

Bij het AD was Pipo ontslagen.
7.83
Op 22-03-2012 19:47:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deze GW'er is abonnee
Plakband: 'Weet je eigenlijk wel hoe sneu het journalistenbestaan tegenwoordig is.'

hmm, vertel, want ik neem aan dat je deze wijsheid uit eigen ervaring put? Ja - er wordt belachelijk veel klakkeloos overgenomen van het ANP, Reuters en weet ik wat zonder het te controleren.
Het lijkt de alternatieve media wel. Die kunnen dat ook bijzonder goed: elkaar nablaten en de meest wilde beweringen doen zonder dat er enige bodem onder zit. Eigenlijk doen vele in de alternatieve sector dat volgens mij nog veel meer, manipulatiever en kwalijker dan de reguliere media. Geen wonder dat er zo weinig 'wijsheden' doorsijpelen in het reguliere circuit.
ech?
Op 22-03-2012 19:54:56 | Kudos: 2 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
grappenmaker: Nou ja Plakband, sterke reactie. Je treft de roos waar het de reguliere media betreft, ANP en Reuters.

En het nablaten van elkaar in de alternatieve media is ook niet om aan te zien en te lezen of horen. Voor allebei geldt, wat je bij de een ziet, zie je ook bij de ander. Soms iets eerder, soms iets later.

Reguliere media hebben geld en zouden onafhankelijk onderzoek kunnen plegen voor hun betalende klanten om wille van de waarheid.

Alternatieve media hebben geen geld en moeten het van elkaar hebben. Toch wat anders, en hebben dan ook meer mijn sympathie, totdat ze gevestigd zijn en misschien het zelfde gaan doen mbt : Reuters, ANP en schrijf maar over.....

Maar dan die kameraad van me( reeds 23 jaar vriendschap) , wil graag budget voor een onderzoek dat behoorlijk baanbrekend is en veel stof zou kunnen doen opwaaien in Nederland.

Zijn redacteur vertelt hem zonder blikken of blozen dat niemand zit te wachten op 'dat soort nieuws', dat het niet ten goede komt aan de groei en positie van het bedrijf en dat de gevolgen niet te overzien zijn.

Bedrijfsmatig correct, qua vrije nieuwsgaring en het recht op informatie :een strop.

Maar dat intervieuw rond Oldenkamp vond ik dus bemoedigend en moedig en zoals nieuws zou moeten wezen, afgezien van de kanttekeningen die al volop genoemd zijn in bovenstaande reacties.


(bericht gewijzigd op 3/22/2012 8:23:30 PM)
7.83
Op 22-03-2012 20:22:21 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deze GW'er is abonnee
Plakband: Grappenmaker: je stelt heel makkelijk 'reguliere media hebben geld'.

Wederom wordt met het grootste gemak de verschillende bedrijven die achter de nieuwsgaring in het reguliere circuit staan, over 1 kam gescheerd. En zo makkelijk werkt het dus niet. Het zijn allemaal verschillende bedrijven.
Kranten hebben het extreem moeilijk. En ik zie de kranten nog steeds als best betrouwbare bron ondanks de overschrijverij. Er wordt immer gesnoeid in tv-budgetten - vooral aan de commerciële kant - omdat 'de inkomsten achteruit lopen'. Dat geldt op het moment zwaar voor verlieslijdend SBS6 en zeker NIET voor RTL die afgelopen boekjaar ronduit record-winsten hebben geboekt.
Maar ja, commercie werkt in deze bij gratie van 'hoe kunnen we ze nog meer uitpersen'...die boekhouders(en zeker geen tv-makers: vakliefhebbers) pissen lachend op je graf. Zo simpel zit het.

Kranten steeds meer noodlijdend. Journalisten kunnen niet betaald voor daadwerkelijk onderzoek want dat is te duur en ondertussen wordt er dan weinig tot niets geproduceerd/geschreven.
Snelle vullers voor het blaadje nodig dus: copy-paste van Reuters etc.

En daarom vind ik het zo verdomde jammer dat de(veelal) meer amateuristische kant in het alternatieve circuit van nieuwsgaring het juist zo bere-slecht en berekenend manipulerend hetzelfde geintje uithaald.
Degenen die Reuters en ANP en Associated Press en weet ik wat bestieren hebben de werkelijke macht. En dat zijn, in piramidevorm, weer de uiteindelijke bedrijven die dankzij het internet nu nog veel beter kunnen wheelen en dealen.

Nog genoeg idealisten die werkzaam zijn in dat wereldje maar gewoon met hun rug tegen de muur staan en gaan voor de zogenaamde 'broodjournalistiek'. Dus waar zijn die alternatieve gasten die echt willen spitten? Dat hoeft geen gestuurdeerde 'journalist' te zijn.
Met een goed stel hersenen en een pragmatisch ideaal kan elke thuislezer het doen. En wat doet men? NABLATEN. In slachtofferrol vallen. En maar wijzen. Dat zegt veel.
ech?
Op 22-03-2012 21:00:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deze GW'er is abonnee
Marsepars:
Plakband:

Met een goed stel hersenen en een pragmatisch ideaal kan elke thuislezer het doen. En wat doet men? NABLATEN. In slachtofferrol vallen. En maar wijzen. Dat zegt veel.

Mee eens.

Edit: Damn! Nou doe ik het zelf ook!

(bericht gewijzigd op 3/22/2012 9:07:22 PM)
Cannot kill the Battery!!!
Op 22-03-2012 21:06:44 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deze GW'er is abonnee
Plakband:
Marsepars:
Plakband:

Met een goed stel hersenen en een pragmatisch ideaal kan elke thuislezer het doen. En wat doet men? NABLATEN. In slachtofferrol vallen. En maar wijzen. Dat zegt veel.

Mee eens.

Edit: Damn! Nou doe ik het zelf ook!


stomme trut
ech?
Op 22-03-2012 21:10:19 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deze GW'er is abonnee
Plakband: Maar ik vind Oldenkamp dus stoer omdat ie staat en blijft staan voor wat hij vindt en denkt. Echterrr...waar blijft het ontbrekende antwoord? Waarom juist dat niet beantwoorden? Het laat lang op zich wachten. En dat maakt het er niet betrouwbaarder op. Dus waar hebben we nu eigenlijk mee te maken? *theme twillightzone*

ech?
Op 22-03-2012 21:16:38 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Emie :
Plakband:
Maar ik vind Oldenkamp dus stoer omdat ie staat en blijft staan voor wat hij vindt en denkt. Echterrr...waar blijft het ontbrekende antwoord? Waarom juist dat niet beantwoorden? Het laat lang op zich wachten. En dat maakt het er niet betrouwbaarder op. Dus waar hebben we nu eigenlijk mee te maken? *theme twillightzone*


Als je het over wel/niet blokkeren van zijn rekening(en) hebt, die vraag is al beantwoord. Ze zijn niet geblokkeerd. (Zie bericht van 3.14po, 22-03-2012 8:24:53).
Op 22-03-2012 21:21:29 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
grappenmaker: @ Plakband:je stelt heel makkelijk 'reguliere media hebben geld'.
...En ik zie de kranten nog steeds als best betrouwbare bron ondanks de overschrijverij.

Ik niet plakband: vanwege de overschrijverij. Als het om een natuurramp gaat zie ik ze als een prima bron. Wanneer het om politieke en economische belangen gaat vind ik ze onbetrouwbaar.

Alleen al vanwege 'wiens brood men eet diens woord men spreekt'.

@plakband : Degenen die Reuters en ANP en Associated Press en weet ik wat bestieren hebben de werkelijke macht. En dat zijn, in piramidevorm, weer de uiteindelijke bedrijven die dankzij het internet nu nog veel beter kunnen wheelen en dealen.

Precies

Voor het overige kan ik dan ook niets anders dan het volledig met je eens zijn.

Maar wat ontzettend jammer is dat en wat een armoede houdt dat in.

En die individuele bevlogenheid is er zeker als het gaat om nieuwsgaring maar inderdaad , commerciele belangen hebben voorrang.


(bericht gewijzigd op 3/22/2012 9:35:04 PM)
7.83
Op 22-03-2012 21:25:43 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deze GW'er is abonnee
Plakband:
Emie :
Plakband:
Maar ik vind Oldenkamp dus stoer omdat ie staat en blijft staan voor wat hij vindt en denkt. Echterrr...waar blijft het ontbrekende antwoord? Waarom juist dat niet beantwoorden? Het laat lang op zich wachten. En dat maakt het er niet betrouwbaarder op. Dus waar hebben we nu eigenlijk mee te maken? *theme twillightzone*


Als je het over wel/niet blokkeren van zijn rekening(en) hebt, die vraag is al beantwoord. Ze zijn niet geblokkeerd. (Zie bericht van 3.14po, 22-03-2012 8:24:53).


Thanks Emie. Heb ik idd over het hoofd gezien.

@ Grappenmaker: het nieuws zal altijd gekleurd blijven. Kom je op gebied van subjectief zo objectief mogelijk nieuws brengen.
Maar ja: heb jij zin om uren/dagen/weken/maanden te besteden aan het ontrafelen van wat dan ook?

Ik vind mijnheer Glimlach dapper omdat ie met zijn blogs bepaalde zaken wil ontrafelen en blootleggen. Dusseh...wat weerhoudt u eigenlijk grappenmaker? Of schrijft u misschien al voor GW?
ech?
Op 23-03-2012 9:45:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
grappenmaker:
Plakband:
Emie :
Plakband:
Maar ik vind Oldenkamp dus stoer omdat ie staat en blijft staan voor wat hij vindt en denkt. Echterrr...waar blijft het ontbrekende antwoord? Waarom juist dat niet beantwoorden? Het laat lang op zich wachten. En dat maakt het er niet betrouwbaarder op. Dus waar hebben we nu eigenlijk mee te maken? *theme twillightzone*


Als je het over wel/niet blokkeren van zijn rekening(en) hebt, die vraag is al beantwoord. Ze zijn niet geblokkeerd. (Zie bericht van 3.14po, 22-03-2012 8:24:53).


Thanks Emie. Heb ik idd over het hoofd gezien.

@ Grappenmaker: het nieuws zal altijd gekleurd blijven. Kom je op gebied van subjectief zo objectief mogelijk nieuws brengen.
Maar ja: heb jij zin om uren/dagen/weken/maanden te besteden aan het ontrafelen van wat dan ook?


Grappenmaker! Ik heb al een baan. Dus incidenteel zou ik best een artikel willen plaatsen maar alleen als jij het eerst doet

Serieus, ik doe mijn uiterste best binnen Covey's ring van invloed en misschien moet ik die ring eens/ooit uitbreiden naar GW.

Maar van mensen die een vak uitoefenen, mag je iets verwachten, vind ik.

In het geval van journalisten en mensen met journalistieke aspiraties: dat ze met hart en ziel strijden voor de meest objectieve waarheidsvinding.

Stelling:

Als waarheidsvinding in conflict komt met financiele belangen, delft waarheidsvinding, in onze huidige samenleving, grotendeels het onderspit.

Daarom opereer ik binnen mijn eigen kleine invloedssfeer. 't omslagpunt komt vanzelf. Zegt het voort.

De AIVD leest mee.
7.83
Op 23-03-2012 19:29:16 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NewDayNL:
grappenmaker:
(...) Serieus, ik doe mijn uiterste best binnen Covey's ring van invloed en misschien moet ik die ring eens/ooit uitbreiden naar GW.
(...)
De AIVD leest mee.

Voor de GW-meelezers, volgens mij bedoelt ie dit:
http://www.nvo2.nl/sites/nvo2.nl/files/model_coveys_zeven_eigenschappen_van_effectieve_mensen.pdf

RR
Het was altijd groter dan we dachten dat het was
Op 23-03-2012 19:35:14 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
grappenmaker:
NewDayNL:
grappenmaker:
(...) Serieus, ik doe mijn uiterste best binnen Covey's ring van invloed en misschien moet ik die ring eens/ooit uitbreiden naar GW.
(...)
De AIVD leest mee.

Voor de GW-meelezers, volgens mij bedoelt ie dit:
http://www.nvo2.nl/sites/nvo2.nl/files/model_coveys_zeven_eigenschappen_van_effectieve_mensen.pdf

RR

Bedankt dat jij alvast rekening houdt met mijn gebrek aan inlevingsvermogen waar het de kennis van de ander betreft. Je zou een goede leraar zijn.
7.83
Op 23-03-2012 19:39:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NewDayNL:
grappenmaker:
NewDayNL:
grappenmaker:
(...) Serieus, ik doe mijn uiterste best binnen Covey's ring van invloed en misschien moet ik die ring eens/ooit uitbreiden naar GW.
(...)
De AIVD leest mee.

Voor de GW-meelezers, volgens mij bedoelt ie dit:
http://www.nvo2.nl/sites/nvo2.nl/files/model_coveys_zeven_eigenschappen_van_effectieve_mensen.pdf

RR

Bedankt dat jij alvast rekening houdt met mijn gebrek aan inlevingsvermogen waar het de kennis van de ander betreft. Je zou een goede leraar zijn.

Ja duh, en een geïnteresseerde ook nog!

RR
Het was altijd groter dan we dachten dat het was
Op 23-03-2012 19:42:32 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
grappenmaker:
NewDayNL:
grappenmaker:
NewDayNL:
grappenmaker:
(...) Serieus, ik doe mijn uiterste best binnen Covey's ring van invloed en misschien moet ik die ring eens/ooit uitbreiden naar GW.
(...)
De AIVD leest mee.

Voor de GW-meelezers, volgens mij bedoelt ie dit:
http://www.nvo2.nl/sites/nvo2.nl/files/model_coveys_zeven_eigenschappen_van_effectieve_mensen.pdf

RR

Bedankt dat jij alvast rekening houdt met mijn gebrek aan inlevingsvermogen waar het de kennis van de ander betreft. Je zou een goede leraar zijn.

Ja duh, en een geïnteresseerde ook nog!

RR

Dat ' geinteresseerde ' ,zou iets goeds kunnen wezen .Maar dat hangt natuurlijk af van de interesses die je hebt.
(bericht gewijzigd op 3/23/2012 7:59:19 PM)
7.83
Op 23-03-2012 19:58:57 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deze GW'er is abonnee
Plakband: Grappenmaker schreef:
'Dus incidenteel zou ik best een artikel willen plaatsen maar alleen als jij het eerst doet'
Het is alweer een tijdje geleden dat ik het heb geschreven, maar blijvend actueel in de GW-wereld, alstublieft:

Wij Zijn De New World Order:
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=3998

Worden Wij Wakker Gemanipuleerd:
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=4033

De Illuminati Bestaan Niet:
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=3978

Daarnaast heb ik meegewerkt aan de Bosnië-docu en doe zo nu en dan nog eens wat camerawerk voor de video's op GW. En nu snel een mailtje naar de redactie om je aan te melden he .
ech?
Op 25-03-2012 10:45:47 | Kudos: 1 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
grappenmaker:
Plakband:
Grappenmaker schreef:
'Dus incidenteel zou ik best een artikel willen plaatsen maar alleen als jij het eerst doet'
Het is alweer een tijdje geleden dat ik het heb geschreven, maar blijvend actueel in de GW-wereld, alstublieft:

Wij Zijn De New World Order:
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=3998

Worden Wij Wakker Gemanipuleerd:
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=4033

De Illuminati Bestaan Niet:
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=3978

Daarnaast heb ik meegewerkt aan de Bosnië-docu en doe zo nu en dan nog eens wat camerawerk voor de video's op GW. En nu snel een mailtje naar de redactie om je aan te melden he .

Ik beloof je hierbij plechtig dat ik mijn woord zal houden. Wist niet dat je al eerder geblogd had. Met name de tweede is mooi geschreven, qua toon en stijl alswel inhoud.

Leg me niet vast op de tijd, het moet wel gebeuren in een vakantie gezien mijn huidige werkzaamheden.

7.83
Op 25-03-2012 11:27:53 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deze GW'er is abonnee
Plakband: @grappenmaker:
Gewoon doen waar je zin in hebt toch? Het valt me regelmatig op de reageerders hier te zwaar lijken te tillen aan het schrijven van zo'n blog. Het ligt natuurlijk aan het thema waarover je wilt schrijven maar het is geen hogere wiskunde. Met simpelweg een opwerping, een mening en wat onderbouwinkjes kom je een heel eind.
Weet niet hoe het bij jou werkt maar deze blogs heb ik geschreven omdat ze inhoudelijk al een tijdje door mijn hoofd spookten. Steeds duidelijker en meer. En als je dan even 'de geest' hebt dan stroomt het uit de pen en een uurtje(of twee) later is't kloar.
ech?
Op 25-03-2012 11:43:06 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
grappenmaker:
Plakband:
@grappenmaker:
Gewoon doen waar je zin in hebt toch? Het valt me regelmatig op de reageerders hier te zwaar lijken te tillen aan het schrijven van zo'n blog. Het ligt natuurlijk aan het thema waarover je wilt schrijven maar het is geen hogere wiskunde. Met simpelweg een opwerping, een mening en wat onderbouwinkjes kom je een heel eind.
Weet niet hoe het bij jou werkt maar deze blogs heb ik geschreven omdat ze inhoudelijk al een tijdje door mijn hoofd spookten. Steeds duidelijker en meer. En als je dan even 'de geest' hebt dan stroomt het uit de pen en een uurtje(of twee) later is't kloar.

Het enige wat ik nodig heb is wat ruimte in mijn hoofd en een flow. Zo'n moment breekt vast weer aan.
7.83
Op 25-03-2012 12:07:20 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Deva:
Plakband:
hmmm, de brief van de deurwaarder voor Johan eigenlijk ooit zelf gezien?
En zo'n rondgaand shot terwijl de geïnterviewde spreekt hoeft helemaal niet verkeerd te zijn, maar het is handig als je van te voren dat even met elkaar overlegd.


Zekers, ik probeerde ook telepatisch contact te leggen met Jurgen tijdens het interview om hem niet te hoeven onderbreken, maar hij negeerde mij volkomen, en ik probeerde die UFO die boven ons in de lucht hing op dat moment nog te filmen maar hij was toen al gevlogen..
You can't solve a problem with the same way of thinking that created the problem in the 1ste place.
Op 05-04-2012 2:02:02 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
Deva:

Zekers, ik probeerde ook telepatisch contact te leggen met Jurgen tijdens het interview om hem niet te hoeven onderbreken, maar hij negeerde mij volkomen, en ik probeerde die UFO die boven ons in de lucht hing op dat moment nog te filmen maar hij was toen al gevlogen..

United as one. Divided by zero.
Op 05-04-2012 2:36:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
CCRider:
3.14po:
Deva:

Zekers, ik probeerde ook telepatisch contact te leggen met Jurgen tijdens het interview om hem niet te hoeven onderbreken, maar hij negeerde mij volkomen, en ik probeerde die UFO die boven ons in de lucht hing op dat moment nog te filmen maar hij was toen al gevlogen..



Wat heeft Pipo toch tegen Deva?
I may be bad, but im perfectly good at it.
Op 05-04-2012 12:38:07 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
3.14po:
CCRider:

Wat heeft Pipo toch tegen Deva?

Niets. Ik probeer hem op scherp te zetten, voor als hij nog eens de GW-camera bedient.
United as one. Divided by zero.
Op 05-04-2012 17:39:24 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
NewDayNL:
Pateo.nl:
Rechtbank verdaagt uitspraak in zaak CvZ

Op maandagmiddag 2 juli jongstleden stond ik tegenover een vertegenwoordigster van het College van Zorgverzekeringen (CvZ) voor de Utrechtse bestuursrechter omdat ik als principiële zorgverzekeringsweigeraar een beroep heb ingesteld tegen de CvZ-beslissing om mijn bezwaarschrift ongegrond te verklaren (link). De rechter heeft aan het einde van deze rechtszaak aangegeven dat er binnen zes weken een uitspraak zal worden gedaan.

Zojuist vind ik een brief in mijn brievenbus waarin staat dat het volgens deze rechtbank niet mogelijk is gebleken om een uitspraak te doen binnen deze termijn, waarop deze rechtbank heeft besloten deze termijn met zeven weken te verlengen tot uiterlijk 27 september 2012.

Het valt me op dat deze uitspraak hierdoor over de Tweede Kamerverkiezingen worden getild, waardoor de SOPN geen verkiezingsvoordeel kan halen wanneer de rechter mij in het gelijk stelt. Ik beraad me nu op mijn reactie. Juridisch advies hierover is zeer welkom.

Zeist, zondagmiddag 12 augustus 2012,
Johan Oldenkamp,
Lijsttrekker van de SOPN (link)

uit: http://www.pateo.nl/Dutch/verdaging_cvz_uitspraak.htm
Het was altijd groter dan we dachten dat het was
Op 13-08-2012 10:25:22 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Michael10: Minister Schultz(Infrastruktuur&Milieu) komt met een revolutionair watersnoodplan volgend jaar naar buiten; wil ze ons binden aan een evacuatie-noodplan en zowel een verplichte verzekering tegen watersnood.
Zowel Johan Oldenkamp als ook de SOPN zeggen daar niet in te geloven, in een evacuatie-noodplan. Geldt dit ook voor een poolverschuiving op korter termijn en waar Johan Oldenkamp als ook de SOPN niet in geloven. Johan Oldenkamp als ook de SOPN zien het dus allemaal 'zonnig' in, maar zijn ze wel realistisch?
(bericht gewijzigd op 19/3/2013 20:55)
Op 19-03-2013 20:54:55 | Kudos: 0 Bericht positief waarderen
 Directe link naar reactie Meld ongepaste reactie
Sitemap - © 2013Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden