
Eerste Nederlandse Grankh-cirkel (update)
Recent op Grenswetenschap.nl:
- 9/11 voor Dummies
- Hoe Google Glass de wereld gaat veranderen (A3aan v.d.B.)
- Het exorcisme van Anneliese Michel (update) (Donkerwoud)
- Een vijg is meer dan alleen een vrucht (ThoTh)
- Dieppe en de grote mantel (Olav)
- Gravitatiegolven (stoerecurry)
- de Zeepkist - week 25 (A3aan v.d.B.)
- Bloedmerries (grappenmaker)
- De vreemde zuignap van remora's (psixty4)
- Tellen is makkelijk! (hugo)
- Wandelende stenen op Mars (Sint Joris)
- Thorium toekomst (Rene)
- PRISM = Echelon 2.0 (ThoTh)
- Hoe snel expandeert ons heelal? (Bontevogel)
- de Zeepkist - week 24 (Sar)


Bron: facebook. Foto's: Roy Boschman, Yvonne Raaijmakers & Ronald Sikking.
Meer foto's van deze nieuwe hogerdimensionale verwezenlijking van energie, vindt u op de site van paragnost Robbert van den Broeke. Net zoals Peter Parker is het meest besproken medium van Nederland er telkens als de kippen bij...
Instant update: De heren van het Dutch Crop Circle Archive gingen langs in Bosschenhoofd en geven een stukje duiding.
Tim de Enchanter
| 11-05-2012 | 11:09
Gerelateerd aan deze publicatie:




randell: Had ik juist de Spaanse vertaling van dit http://home.kpn.nl/sarne023/06zE.html artikel gepubliceerd, en dan verschijnt daar op precies dezelfde locatie deze nieuwe formatie... Toch weer die link met het mysterieuze poeder en de oud egyptische beschaving.

Samblo:
En ook weer de link met "Robbert van den Broeke who’s reputation is heavily damaged.."(link van Randell).
randell:
Had ik juist de Spaanse vertaling van dit http://home.kpn.nl/sarne023/06zE.html artikel gepubliceerd, en dan verschijnt daar op precies dezelfde locatie deze nieuwe formatie... Toch weer die link met het mysterieuze poeder en de oud egyptische beschaving.
En ook weer de link met "Robbert van den Broeke who’s reputation is heavily damaged.."(link van Randell).

randell:
En ook weer de link met "Robbert van den Broeke who’s reputation is heavily damaged.."(link van Randell).
En de link met Grenswetenschap! Als die er niet was geweest had ik dit alles nooit beleefd!
Samblo:
randell:
Had ik juist de Spaanse vertaling van dit http://home.kpn.nl/sarne023/06zE.html artikel gepubliceerd, en dan verschijnt daar op precies dezelfde locatie deze nieuwe formatie... Toch weer die link met het mysterieuze poeder en de oud egyptische beschaving.
En ook weer de link met "Robbert van den Broeke who’s reputation is heavily damaged.."(link van Randell).
En de link met Grenswetenschap! Als die er niet was geweest had ik dit alles nooit beleefd!


Samblo:
En ook weer de link met "Robbert van den Broeke who’s reputation is heavily damaged.."(link van Randell).
En de link met Grenswetenschap! Als die er niet was geweest had ik dit alles nooit beleefd!
Ai! Hoop niet dat je GW nu een proces aan den broeke gaat doen...
Die eerste cirkel met dat poeder had toch niets met Egypte te maken? Wat vond je trouwens van de kwaliteit van deze gewasformatie? Komt hij door jouw strenge criteria heen of vind je het ook een beetje broddelwerk?
randell:
Samblo:
randell:
Had ik juist de Spaanse vertaling van dit http://home.kpn.nl/sarne023/06zE.html artikel gepubliceerd, en dan verschijnt daar op precies dezelfde locatie deze nieuwe formatie... Toch weer die link met het mysterieuze poeder en de oud egyptische beschaving.
En ook weer de link met "Robbert van den Broeke who’s reputation is heavily damaged.."(link van Randell).
En de link met Grenswetenschap! Als die er niet was geweest had ik dit alles nooit beleefd!

Ai! Hoop niet dat je GW nu een proces aan den broeke gaat doen...
Die eerste cirkel met dat poeder had toch niets met Egypte te maken? Wat vond je trouwens van de kwaliteit van deze gewasformatie? Komt hij door jouw strenge criteria heen of vind je het ook een beetje broddelwerk?
randell:
En ook weer de link met "Robbert van den Broeke who’s reputation is heavily damaged.."(link van Randell).
En de link met Grenswetenschap! Als die er niet was geweest had ik dit alles nooit beleefd!
Ai! Hoop niet dat je GW nu een proces aan den broeke gaat doen...
Die eerste cirkel met dat poeder had toch niets met Egypte te maken? Wat vond je trouwens van de kwaliteit van deze gewasformatie? Komt hij door jouw strenge criteria heen of vind je het ook een beetje broddelwerk?
De vraag over wel of geen verband tussen het poeder en het oude Egypte hield me bij het maken van de Spaanse webpagina na al die jaartjes weer eens opnieuw bezig. Hoe ik het toen linkte kun je lezen in deel 2 van het artikel. Het is toch stug dat juist op dat moment er dan weer zo'n Ankh symbool moest verschijnen! Wat de geest al niet vermag.
Zoals bij vrijwel alle Brabantse formaties is de visuele kwaliteit, althans van afstand, belabberd. Toch zijn ze wat energie betreft telkens weer bijzonder krachtig. Gemis aan visuele kracht is geen bewijs van hoaxing.
Samblo:
randell:
Samblo:
randell:
Had ik juist de Spaanse vertaling van dit http://home.kpn.nl/sarne023/06zE.html artikel gepubliceerd, en dan verschijnt daar op precies dezelfde locatie deze nieuwe formatie... Toch weer die link met het mysterieuze poeder en de oud egyptische beschaving.
En ook weer de link met "Robbert van den Broeke who’s reputation is heavily damaged.."(link van Randell).
En de link met Grenswetenschap! Als die er niet was geweest had ik dit alles nooit beleefd!

Ai! Hoop niet dat je GW nu een proces aan den broeke gaat doen...
Die eerste cirkel met dat poeder had toch niets met Egypte te maken? Wat vond je trouwens van de kwaliteit van deze gewasformatie? Komt hij door jouw strenge criteria heen of vind je het ook een beetje broddelwerk?De vraag over wel of geen verband tussen het poeder en het oude Egypte hield me bij het maken van de Spaanse webpagina na al die jaartjes weer eens opnieuw bezig. Hoe ik het toen linkte kun je lezen in deel 2 van het artikel. Het is toch stug dat juist op dat moment er dan weer zo'n Ankh symbool moest verschijnen! Wat de geest al niet vermag.
Zoals bij vrijwel alle Brabantse formaties is de visuele kwaliteit, althans van afstand, belabberd. Toch zijn ze wat energie betreft telkens weer bijzonder krachtig. Gemis aan visuele kracht is geen bewijs van hoaxing.


Hetero Sapiens:
Ondertitel niet beschikbaar.
Samblo:
Ondertitel niet beschikbaar.



Jur: djezus. Die formaties worden echt steeds slechter.
Jammer dat van den Broeke niet wat beter zijn best doet. Zowel de foto's met verschijningen als de formaties zijn zeer amateuristisch.
Tevens vraag ik me af hoe lang hij die formaties daar blijft zetten. Op een gegeven moment worden er toch wel wat boeren boos, lijkt me zo.
Jammer dat van den Broeke niet wat beter zijn best doet. Zowel de foto's met verschijningen als de formaties zijn zeer amateuristisch.
Tevens vraag ik me af hoe lang hij die formaties daar blijft zetten. Op een gegeven moment worden er toch wel wat boeren boos, lijkt me zo.



CCRider: Ik vind het echt schandalig dat er helemaal niemand in zijn omgeving is die Robbert vd Broeke tegen zichzelf in bescherming neemt.
Zijn zogenaamde bewijzen worden steeds belachelijker en ongeloofwaardiger en zijn steeds slechter in elkaar gezet. Haastig en paniekerig.
De ene zotte bewering na de andere, slecht bewerkte foto en film, de meest achterlijke ontmoetingen met geesten, aliens en entiteiten...
Rommelige graancirkels die eruit zien alsof ze gemaakt zijn door kleine kinderen, Plaatjes en hartjes op foto's die er ook uitzien alsof ze uitgeknipt zijn door kleuters...
En de mensen in zijn omgeving voeden het alleen maar. Enerzijds de mensen die hem naar de mond praten ( maar die in hun hart echt wel beter weten ) en anderzijds de mensen in zijn omgeving zoals Janet Ossebaard ( of hoe heet ze ) die zelf te lijp zijn om op twee benen te staan.
In principe draagt ieder zijn eigen verantwoording voor zijn of haar acties en daden, maar helaas kan niet iedereen dat (altijd ) even goed. In zulke gevallen zouden de mensen die van je houden dat voor je moeten doen.
Zijn zogenaamde bewijzen worden steeds belachelijker en ongeloofwaardiger en zijn steeds slechter in elkaar gezet. Haastig en paniekerig.
De ene zotte bewering na de andere, slecht bewerkte foto en film, de meest achterlijke ontmoetingen met geesten, aliens en entiteiten...
Rommelige graancirkels die eruit zien alsof ze gemaakt zijn door kleine kinderen, Plaatjes en hartjes op foto's die er ook uitzien alsof ze uitgeknipt zijn door kleuters...
En de mensen in zijn omgeving voeden het alleen maar. Enerzijds de mensen die hem naar de mond praten ( maar die in hun hart echt wel beter weten ) en anderzijds de mensen in zijn omgeving zoals Janet Ossebaard ( of hoe heet ze ) die zelf te lijp zijn om op twee benen te staan.
In principe draagt ieder zijn eigen verantwoording voor zijn of haar acties en daden, maar helaas kan niet iedereen dat (altijd ) even goed. In zulke gevallen zouden de mensen die van je houden dat voor je moeten doen.

CCRider:
Dat vind ik zo'n grappig filmpje he. Vooral dat iiiiiiiiiiiii op 1.30 minuten.
Noorse Janet Ossebaardjes.
Hetero Sapiens:
Dat vind ik zo'n grappig filmpje he. Vooral dat iiiiiiiiiiiii op 1.30 minuten.

Noorse Janet Ossebaardjes.





Samblo:
Ik vind het echt schandalig dat er helemaal niemand in zijn omgeving is die Robbert vd Broeke tegen zichzelf in bescherming neemt.
Zijn zogenaamde bewijzen worden steeds belachelijker en ongeloofwaardiger en zijn steeds slechter in elkaar gezet. Haastig en paniekerig.
De ene zotte bewering na de andere, slecht bewerkte foto en film, de meest achterlijke ontmoetingen met geesten, aliens en entiteiten...
Rommelige graancirkels die eruit zien alsof ze gemaakt zijn door kleine kinderen, Plaatjes en hartjes op foto's die er ook uitzien alsof ze uitgeknipt zijn door kleuters...
En de mensen in zijn omgeving voeden het alleen maar. Enerzijds de mensen die hem naar de mond praten ( maar die in hun hart echt wel beter weten ) en anderzijds de mensen in zijn omgeving zoals Janet Ossebaard ( of hoe heet ze ) die zelf te lijp zijn om op twee benen te staan.
In principe draagt ieder zijn eigen verantwoording voor zijn of haar acties en daden, maar helaas kan niet iedereen dat (altijd ) even goed. In zulke gevallen zouden de mensen die van je houden dat voor je moeten doen.

CCRider:
Ik vind het echt schandalig dat er helemaal niemand in zijn omgeving is die Robbert vd Broeke tegen zichzelf in bescherming neemt.
Zijn zogenaamde bewijzen worden steeds belachelijker en ongeloofwaardiger en zijn steeds slechter in elkaar gezet. Haastig en paniekerig.
De ene zotte bewering na de andere, slecht bewerkte foto en film, de meest achterlijke ontmoetingen met geesten, aliens en entiteiten...
Rommelige graancirkels die eruit zien alsof ze gemaakt zijn door kleine kinderen, Plaatjes en hartjes op foto's die er ook uitzien alsof ze uitgeknipt zijn door kleuters...
En de mensen in zijn omgeving voeden het alleen maar. Enerzijds de mensen die hem naar de mond praten ( maar die in hun hart echt wel beter weten ) en anderzijds de mensen in zijn omgeving zoals Janet Ossebaard ( of hoe heet ze ) die zelf te lijp zijn om op twee benen te staan.
In principe draagt ieder zijn eigen verantwoording voor zijn of haar acties en daden, maar helaas kan niet iedereen dat (altijd ) even goed. In zulke gevallen zouden de mensen die van je houden dat voor je moeten doen.



Joep:
Is een vogel een mus?
Graan is wel een grassoort...
Dat zou ik moeten opzoeken,
ik vraag me echt af of graan een grassoort is.
Je kunt natuurlijk ook zeggen, het is allemaal natuur. Maar de term klopt niet, het gaat ten ene niet om graancirkels - het zijn niet alleen cirkels - en het gaat niet om graan. Het effect van een graancirkel vind ikzelf vele malen mooier.
(bericht gewijzigd op 12/5/2012 13:24)
Hetero Sapiens:
Joep:
p.s. nog één opmerking,
het gewas is toch geen graan (of wel)?
het gewas is toch geen graan (of wel)?
Is een vogel een mus?
Graan is wel een grassoort...
Dat zou ik moeten opzoeken,
ik vraag me echt af of graan een grassoort is.
Je kunt natuurlijk ook zeggen, het is allemaal natuur. Maar de term klopt niet, het gaat ten ene niet om graancirkels - het zijn niet alleen cirkels - en het gaat niet om graan. Het effect van een graancirkel vind ikzelf vele malen mooier.
(bericht gewijzigd op 12/5/2012 13:24)

Hetero Sapiens:
Is een vogel een mus?
Graan is wel een grassoort...
Dat zou ik moeten opzoeken,
ik vraag me echt af of graan een grassoort is..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Graan
Maïs trouwens ook. En bamboe.
Joep:
Hetero Sapiens:
Joep:
p.s. nog één opmerking,
het gewas is toch geen graan (of wel)?
het gewas is toch geen graan (of wel)?
Is een vogel een mus?
Graan is wel een grassoort...
Dat zou ik moeten opzoeken,
ik vraag me echt af of graan een grassoort is..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Graan
Maïs trouwens ook. En bamboe.

Emie :
Is een vogel een mus?
Graan is wel een grassoort...
Dat zou ik moeten opzoeken,
ik vraag me echt af of graan een grassoort is.
Je kunt natuurlijk ook zeggen, het is allemaal natuur. Maar de term klopt niet, het gaat ten ene niet om graancirkels - het zijn niet alleen cirkels - en het gaat niet om graan. Het effect van een graancirkel vind ikzelf vele malen mooier.
Gewasformaties dan.
Joep:
Hetero Sapiens:
Joep:
p.s. nog één opmerking,
het gewas is toch geen graan (of wel)?
het gewas is toch geen graan (of wel)?
Is een vogel een mus?
Graan is wel een grassoort...
Dat zou ik moeten opzoeken,
ik vraag me echt af of graan een grassoort is.
Je kunt natuurlijk ook zeggen, het is allemaal natuur. Maar de term klopt niet, het gaat ten ene niet om graancirkels - het zijn niet alleen cirkels - en het gaat niet om graan. Het effect van een graancirkel vind ikzelf vele malen mooier.
Gewasformaties dan.

randell:
Is een vogel een mus?
Graan is wel een grassoort...
Dat zou ik moeten opzoeken,
ik vraag me echt af of graan een grassoort is.
Je kunt natuurlijk ook zeggen, het is allemaal natuur. Maar de term klopt niet, het gaat ten ene niet om graancirkels - het zijn niet alleen cirkels - en het gaat niet om graan. Het effect van een graancirkel vind ikzelf vele malen mooier.
Gewasformaties dan.
http://home.kpn.nl/sarne023/06i.html
Emie :
Joep:
Hetero Sapiens:
Joep:
p.s. nog één opmerking,
het gewas is toch geen graan (of wel)?
het gewas is toch geen graan (of wel)?
Is een vogel een mus?
Graan is wel een grassoort...
Dat zou ik moeten opzoeken,
ik vraag me echt af of graan een grassoort is.
Je kunt natuurlijk ook zeggen, het is allemaal natuur. Maar de term klopt niet, het gaat ten ene niet om graancirkels - het zijn niet alleen cirkels - en het gaat niet om graan. Het effect van een graancirkel vind ikzelf vele malen mooier.
Gewasformaties dan.
http://home.kpn.nl/sarne023/06i.html

Op Zoek: Om even terug te komen op het topic en dan specifiek de update, cq duiding die genoemd wordt. Wat wordt er geduid?
Is is mij niet geheel duidelijk? Sterker nog ik vind het een vreselijk slecht stuk dat meer vragen oproept dan het beantwoord.
Wat heeft de eigenaar van het veld gemeten?
Wat wordt er überhaupt gemeten, welke apparatuur wordt gebruikt, wat zijn Emf-velden?
En waarom moet ik raden naar het gevolg van klompen dragen?
Als die graancirkellaars een beetje serieus genomen willen worden moeten ze hard aan hun verslagleggings-kwaliteiten gaan werken.
Is is mij niet geheel duidelijk? Sterker nog ik vind het een vreselijk slecht stuk dat meer vragen oproept dan het beantwoord.
Wat heeft de eigenaar van het veld gemeten?
Wat wordt er überhaupt gemeten, welke apparatuur wordt gebruikt, wat zijn Emf-velden?
En waarom moet ik raden naar het gevolg van klompen dragen?
Als die graancirkellaars een beetje serieus genomen willen worden moeten ze hard aan hun verslagleggings-kwaliteiten gaan werken.


Socrates:
Is een vogel een mus?
Graan is wel een grassoort...
Dat zou ik moeten opzoeken,
ik vraag me echt af of graan een grassoort is.
Graan is een grassoort. Niet alle gras is graan.
Joep:
Hetero Sapiens:
Joep:
p.s. nog één opmerking,
het gewas is toch geen graan (of wel)?
het gewas is toch geen graan (of wel)?
Is een vogel een mus?
Graan is wel een grassoort...
Dat zou ik moeten opzoeken,
ik vraag me echt af of graan een grassoort is.
Graan is een grassoort. Niet alle gras is graan.









Hetero Sapiens:
Ik denk dat het eenboodschap is van de eeliejens.
Ontlasting?
ingedroogde urine?
Eeliejens kunnen toch vliegen?
Niks met veren piest, behalve een indiaan!
Het is guano, natuurlijk!
avondwandelaar:
Hetero Sapiens:
CCRider:
Ik zou bij deze foto mijn naam niet zetten als ik Janet O. was. Maar goed, moet ze zelf weten.


Ik denk dat het eenboodschap is van de eeliejens.
Ontlasting?
ingedroogde urine?
Eeliejens kunnen toch vliegen?
Niks met veren piest, behalve een indiaan!
Het is guano, natuurlijk!


A3aan v.d.B.:
Ik denk dat het eenboodschap is van de eeliejens.
Ontlasting?
ingedroogde urine?
Eeliejens kunnen toch vliegen?
Niks met veren piest, behalve een indiaan!
Het is guano, natuurlijk!
Yep, en je kunt er de donder op zeggen dat je, wannneer je dat stevig onder je reukorgan houdt, het flink gaat draaien in je maag.
Hetero Sapiens:
avondwandelaar:
Hetero Sapiens:
CCRider:
Ik zou bij deze foto mijn naam niet zetten als ik Janet O. was. Maar goed, moet ze zelf weten.


Ik denk dat het eenboodschap is van de eeliejens.
Ontlasting?
ingedroogde urine?
Eeliejens kunnen toch vliegen?
Niks met veren piest, behalve een indiaan!
Het is guano, natuurlijk!
Yep, en je kunt er de donder op zeggen dat je, wannneer je dat stevig onder je reukorgan houdt, het flink gaat draaien in je maag.

A3aan v.d.B.: En ik deel de mening van CCRider. Ik heb een heleboel gelezen van DCCA, het weer was slecht, ´t kon nóg slechter, niet op slecht weer gerekend, snel snel snel, en meer irrelevante zaken, fotootje gemaakt. Wat koop ik voor dat non-info, geduidt wordt er allerminst.

randell:
Het is Tim de Enchanter die spreekt over (een stukje) duiding.
Sjaak Damen, de schrijver van het artikel, geeft slechts een verslag van zijn belevenissen ter plekke. Volgens mij hoeft het hem niet aangerekend te worden dat hij nauwelijks aan duiding doet.
Op Zoek:
Om even terug te komen op het topic en dan specifiek de update, cq duiding die genoemd wordt. Wat wordt er geduid?
Is is mij niet geheel duidelijk? Sterker nog ik vind het een vreselijk slecht stuk dat meer vragen oproept dan het beantwoord.
Wat heeft de eigenaar van het veld gemeten?
Wat wordt er überhaupt gemeten, welke apparatuur wordt gebruikt, wat zijn Emf-velden?
En waarom moet ik raden naar het gevolg van klompen dragen?
Als die graancirkellaars een beetje serieus genomen willen worden moeten ze hard aan hun verslagleggings-kwaliteiten gaan werken.
Is is mij niet geheel duidelijk? Sterker nog ik vind het een vreselijk slecht stuk dat meer vragen oproept dan het beantwoord.
Wat heeft de eigenaar van het veld gemeten?
Wat wordt er überhaupt gemeten, welke apparatuur wordt gebruikt, wat zijn Emf-velden?
En waarom moet ik raden naar het gevolg van klompen dragen?
Als die graancirkellaars een beetje serieus genomen willen worden moeten ze hard aan hun verslagleggings-kwaliteiten gaan werken.
Het is Tim de Enchanter die spreekt over (een stukje) duiding.
Sjaak Damen, de schrijver van het artikel, geeft slechts een verslag van zijn belevenissen ter plekke. Volgens mij hoeft het hem niet aangerekend te worden dat hij nauwelijks aan duiding doet.

A3aan v.d.B.: Het kan wel zijn dat Tim de Enchanter het over "een stukje duiding" heeft, hetgeen op de bronlink, ( http://www.dcca.nl/2012/bosschenhoofd2/bosschenhoofd2-nl.htm ) is geschreven maakt mij niet veel wijzer.
(quote) Ik heb nog rondgelopen om te zien of er Emf-velden waren en of er nog een andere bron van straling was, maar ook deze keer was er geen signaal te zien. (unquote)
??? Leuk geschreven, het zegt niets.
(quote) Ik heb hem uitgelegd wat het onderzoek inhield en hij was verbaasd dat wij er, als DCCA, zoveel serieus aantoonbaar precisiewerk van maken. (unquote)
Zoals de eerste quote, veel bla bla, wie heeft wat waarmee gemeten en wie controleert e.e.a., dat is info waar je wat mee kunt. Nu is het alleen maar natte vinger werk.
(quote) Ik heb nog rondgelopen om te zien of er Emf-velden waren en of er nog een andere bron van straling was, maar ook deze keer was er geen signaal te zien. (unquote)
??? Leuk geschreven, het zegt niets.
(quote) Ik heb hem uitgelegd wat het onderzoek inhield en hij was verbaasd dat wij er, als DCCA, zoveel serieus aantoonbaar precisiewerk van maken. (unquote)
Zoals de eerste quote, veel bla bla, wie heeft wat waarmee gemeten en wie controleert e.e.a., dat is info waar je wat mee kunt. Nu is het alleen maar natte vinger werk.

randell:
Ik ben het wel met je eens dat het storend in het vage blijft hangen. Men komt niet echt iets interessants te weten.
A3aan v.d.B.:
Het kan wel zijn dat Tim de Enchanter het over "een stukje duiding" heeft, hetgeen op de bronlink, ( http://www.dcca.nl/2012/bosschenhoofd2/bosschenhoofd2-nl.htm ) is geschreven maakt mij niet veel wijzer.
(quote) Ik heb nog rondgelopen om te zien of er Emf-velden waren en of er nog een andere bron van straling was, maar ook deze keer was er geen signaal te zien. (unquote)
??? Leuk geschreven, het zegt niets.
(quote) Ik heb hem uitgelegd wat het onderzoek inhield en hij was verbaasd dat wij er, als DCCA, zoveel serieus aantoonbaar precisiewerk van maken. (unquote)
Zoals de eerste quote, veel bla bla, wie heeft wat waarmee gemeten en wie controleert e.e.a., dat is info waar je wat mee kunt. Nu is het alleen maar natte vinger werk.
(quote) Ik heb nog rondgelopen om te zien of er Emf-velden waren en of er nog een andere bron van straling was, maar ook deze keer was er geen signaal te zien. (unquote)
??? Leuk geschreven, het zegt niets.
(quote) Ik heb hem uitgelegd wat het onderzoek inhield en hij was verbaasd dat wij er, als DCCA, zoveel serieus aantoonbaar precisiewerk van maken. (unquote)
Zoals de eerste quote, veel bla bla, wie heeft wat waarmee gemeten en wie controleert e.e.a., dat is info waar je wat mee kunt. Nu is het alleen maar natte vinger werk.
Ik ben het wel met je eens dat het storend in het vage blijft hangen. Men komt niet echt iets interessants te weten.

Op Zoek:
Het is Tim de Enchanter die spreekt over (een stukje) duiding.
Sjaak Damen, de schrijver van het artikel, geeft slechts een verslag van zijn belevenissen ter plekke. Volgens mij hoeft het hem niet aangerekend te worden dat hij nauwelijks aan duiding doet.
Wat betreft de duiding heb je wel gelijk (die Tim, zet me zo op het verkeerde been...
)
Maar de rest is/blijft gewoon vaag. Das wel jammer, vooral als ie er iets mee wil bereiken (meer dan bezigheidstherapie).
randell:
Het is Tim de Enchanter die spreekt over (een stukje) duiding.
Sjaak Damen, de schrijver van het artikel, geeft slechts een verslag van zijn belevenissen ter plekke. Volgens mij hoeft het hem niet aangerekend te worden dat hij nauwelijks aan duiding doet.
Wat betreft de duiding heb je wel gelijk (die Tim, zet me zo op het verkeerde been...
)Maar de rest is/blijft gewoon vaag. Das wel jammer, vooral als ie er iets mee wil bereiken (meer dan bezigheidstherapie).


Luk: Heeft iemand dat witte poeder ooit al eens in het donker bekeken met een nachtkijker (met infrarood-hulp-licht)? Of onder UV-licht (blacklight) ?
Volgens mij gebruiken ze het witte poeder gewoon om de tekening op de grond voor te bereiden en beter te zien ('s nachts dus) wat plat moet en wat niet. Samen met wat touw, laserpennen, plankjes, smartphone met compas en hoek-meet-app etc et voila, weer een mysterieuze graancirkel klaar.
Slimme jongens, die aliens, zo down-to-earth
.
Volgens mij gebruiken ze het witte poeder gewoon om de tekening op de grond voor te bereiden en beter te zien ('s nachts dus) wat plat moet en wat niet. Samen met wat touw, laserpennen, plankjes, smartphone met compas en hoek-meet-app etc et voila, weer een mysterieuze graancirkel klaar.
Slimme jongens, die aliens, zo down-to-earth
.



Dicit:
Oy, en als je de naam van Robbert wel goed spelt, wat staat er dan in het Swahili?
ChichifundiChijomvu.
Pieter:
Sinbad:
Als je Robert Van Den Broeke omdraait krijg je Ekeorb ned nav trebor, das Swahili voor ik lul uit mijn nek
Oy, en als je de naam van Robbert wel goed spelt, wat staat er dan in het Swahili?
ChichifundiChijomvu.

Pieter:
Oy, en als je de naam van Robbert wel goed spelt, wat staat er dan in het Swahili?
ChichifundiChijomvu.
En dan vraag ik: "Wat betekent dat?" En dan antwoord jij: "Ik weet niet; ik ken geen Swahili."
Togg?
Dicit:
Pieter:
Sinbad:
Als je Robert Van Den Broeke omdraait krijg je Ekeorb ned nav trebor, das Swahili voor ik lul uit mijn nek
Oy, en als je de naam van Robbert wel goed spelt, wat staat er dan in het Swahili?
ChichifundiChijomvu.
En dan vraag ik: "Wat betekent dat?" En dan antwoord jij: "Ik weet niet; ik ken geen Swahili."
Togg?


Dicit:
Oy, en als je de naam van Robbert wel goed spelt, wat staat er dan in het Swahili?
ChichifundiChijomvu.
En dan vraag ik: "Wat betekent dat?" En dan antwoord jij: "Ik weet niet; ik ken geen Swahili."
Togg?
Yes!!!
Pieter:
Dicit:
Pieter:
Sinbad:
Als je Robert Van Den Broeke omdraait krijg je Ekeorb ned nav trebor, das Swahili voor ik lul uit mijn nek
Oy, en als je de naam van Robbert wel goed spelt, wat staat er dan in het Swahili?
ChichifundiChijomvu.
En dan vraag ik: "Wat betekent dat?" En dan antwoord jij: "Ik weet niet; ik ken geen Swahili."
Togg?

Yes!!!




Socrates:
Oy, en als je de naam van Robbert wel goed spelt, wat staat er dan in het Swahili?
ChichifundiChijomvu.
Kuongea bullshit kutoka shingo yangu
Dicit:
Pieter:
Sinbad:
Als je Robert Van Den Broeke omdraait krijg je Ekeorb ned nav trebor, das Swahili voor ik lul uit mijn nek
Oy, en als je de naam van Robbert wel goed spelt, wat staat er dan in het Swahili?
ChichifundiChijomvu.
Kuongea bullshit kutoka shingo yangu

Dicit:
Oy, en als je de naam van Robbert wel goed spelt, wat staat er dan in het Swahili?
ChichifundiChijomvu.
Kuongea bullshit kutoka shingo yangu
Ja zeg dat wel.
Socrates:
Dicit:
Pieter:
Sinbad:
Als je Robert Van Den Broeke omdraait krijg je Ekeorb ned nav trebor, das Swahili voor ik lul uit mijn nek
Oy, en als je de naam van Robbert wel goed spelt, wat staat er dan in het Swahili?
ChichifundiChijomvu.
Kuongea bullshit kutoka shingo yangu
Ja zeg dat wel.


Socrates:
Oy, en als je de naam van Robbert wel goed spelt, wat staat er dan in het Swahili?
ChichifundiChijomvu.
Kuongea bullshit kutoka shingo yangu
Ja zeg dat wel.
Dus je kent wèl Swahili, boef!
Dicit:
Socrates:
Dicit:
Pieter:
Sinbad:
Als je Robert Van Den Broeke omdraait krijg je Ekeorb ned nav trebor, das Swahili voor ik lul uit mijn nek
Oy, en als je de naam van Robbert wel goed spelt, wat staat er dan in het Swahili?
ChichifundiChijomvu.
Kuongea bullshit kutoka shingo yangu
Ja zeg dat wel.
Dus je kent wèl Swahili, boef!

Sinbad: Ik heb dus even op zijn site gekeken, maar vorige week heeft hij deze paranormale foto gemaakt
http://www.robbertvandenbroeke.nl/bijzondere-gebeurtenissen/Bert_Janssen_doet_een_bijzondere_ontdekking#
Sorry maar is dat geen handpop van de Albert Hein Muppet-actie?
http://www.robbertvandenbroeke.nl/bijzondere-gebeurtenissen/Bert_Janssen_doet_een_bijzondere_ontdekking#
Sorry maar is dat geen handpop van de Albert Hein Muppet-actie?

Hetero Sapiens:
Die arme Robbert.
Misschien moet hij eens vakantie nemen.
Sinbad:
Ik heb dus even op zijn site gekeken, maar vorige week heeft hij deze paranormale foto gemaakt
http://www.robbertvandenbroeke.nl/bijzondere-gebeurtenissen/Bert_Janssen_doet_een_bijzondere_ontdekking#
Sorry maar is dat geen handpop van de Albert Hein Muppet-actie?
http://www.robbertvandenbroeke.nl/bijzondere-gebeurtenissen/Bert_Janssen_doet_een_bijzondere_ontdekking#
Sorry maar is dat geen handpop van de Albert Hein Muppet-actie?
Die arme Robbert.
Misschien moet hij eens vakantie nemen.

Dicit:
Die arme Robbert.
Misschien moet hij eens vakantie nemen.
http://brommer-vakantie.hyves.nl/
Hetero Sapiens:
Sinbad:
Ik heb dus even op zijn site gekeken, maar vorige week heeft hij deze paranormale foto gemaakt
http://www.robbertvandenbroeke.nl/bijzondere-gebeurtenissen/Bert_Janssen_doet_een_bijzondere_ontdekking#
Sorry maar is dat geen handpop van de Albert Hein Muppet-actie?
http://www.robbertvandenbroeke.nl/bijzondere-gebeurtenissen/Bert_Janssen_doet_een_bijzondere_ontdekking#
Sorry maar is dat geen handpop van de Albert Hein Muppet-actie?
Die arme Robbert.
Misschien moet hij eens vakantie nemen.
http://brommer-vakantie.hyves.nl/

Sinbad: Vakantie??? ik vrees dat hij iets meer nodig heeft
http://www.robbertvandenbroeke.nl/foto/Jos_Brink
http://www.bltresearch.com/robbert/sandra1.php
Foto's van de geest van Jos Brink ?????
Een cursusboek Photoshop kan hij wel gebruiken
(bericht gewijzigd op 7/6/2012 17:27)
http://www.robbertvandenbroeke.nl/foto/Jos_Brink
http://www.bltresearch.com/robbert/sandra1.php
Foto's van de geest van Jos Brink ?????
Een cursusboek Photoshop kan hij wel gebruiken
(bericht gewijzigd op 7/6/2012 17:27)

Op Zoek:
van de BLT research groep....

Bacon Lettuce Tomato

tenminste dat betekend het als je een sandwich besteld...
van de BLT research groep....

Bacon Lettuce Tomato

tenminste dat betekend het als je een sandwich besteld...

Luk:
Leuk artikel:
En nog steeds is het niet volledig doorgedrongen. Alles wijst erop dat informatie over de lineaire tijdslijn heen en weer is geschoten. Er klopt iets niet met de tijdsvolgordelijkheid van de gebeurtenissen. Ik was gefascineerd en volledig in beslag genomen door alles, maar veel tijd om het allemaal tot in detail uit te zoeken had ik helaas niet.
Tijd om het in detail uit te zoeken had ie dus niet.
Maar wel tijd om die hele lap (zie artikel waarnaar verwezen wordt) onzin over wat voor gekke dingen er met zijn foto's gebeurden neer te pennen/in te tikken, mét een boel getalletjes (die geven onzin steeds weer een wetenschappelijk randje, mooi meegenomen).
Kan hij niet wat met de tijd schuiven en zo plaats maken in de tijdsvolgordelijkheid om het wél eens in detail uit te zoeken?

Sinbad:
Ik heb dus even op zijn site gekeken, maar vorige week heeft hij deze paranormale foto gemaakt
http://www.robbertvandenbroeke.nl/bijzondere-gebeurtenissen/Bert_Janssen_doet_een_bijzondere_ontdekking#
Sorry maar is dat geen handpop van de Albert Hein Muppet-actie?
http://www.robbertvandenbroeke.nl/bijzondere-gebeurtenissen/Bert_Janssen_doet_een_bijzondere_ontdekking#
Sorry maar is dat geen handpop van de Albert Hein Muppet-actie?
Leuk artikel:
Het Artikel Van Robbert:
En nog steeds is het niet volledig doorgedrongen. Alles wijst erop dat informatie over de lineaire tijdslijn heen en weer is geschoten. Er klopt iets niet met de tijdsvolgordelijkheid van de gebeurtenissen. Ik was gefascineerd en volledig in beslag genomen door alles, maar veel tijd om het allemaal tot in detail uit te zoeken had ik helaas niet.
Tijd om het in detail uit te zoeken had ie dus niet.
Maar wel tijd om die hele lap (zie artikel waarnaar verwezen wordt) onzin over wat voor gekke dingen er met zijn foto's gebeurden neer te pennen/in te tikken, mét een boel getalletjes (die geven onzin steeds weer een wetenschappelijk randje, mooi meegenomen).
Kan hij niet wat met de tijd schuiven en zo plaats maken in de tijdsvolgordelijkheid om het wél eens in detail uit te zoeken?






Tj.Paz: Waar je niemand over hoor van de afgelopen twee weken!!!!
Dat het regende van graancirkels langs de route tour de france..
Of is dit soms niet het zelfde en wil men mystique blijven in af en toe een graan cirkel.
Wie zegt dat deze niet door mensen zijn gemaakt, een stile reclame voor wie zijn ogen open heeft...
Dat het regende van graancirkels langs de route tour de france..
Of is dit soms niet het zelfde en wil men mystique blijven in af en toe een graan cirkel.
Wie zegt dat deze niet door mensen zijn gemaakt, een stile reclame voor wie zijn ogen open heeft...

3.14po:
Weinig nieuwswaarde. Alles wat ik in Engeland heb zien verschijnen was zonder twijfel mensenwerk. Alles in Nederland was mensenwerk en in Frankrijk zal het wel niet anders zijn. Op een bepaald moment is de herhaling ergerlijk.
Tj.Paz:
Waar je niemand over hoor van de afgelopen twee weken!!!!
Dat het regende van graancirkels langs de route tour de france..
Of is dit soms niet het zelfde en wil men mystique blijven in af en toe een graan cirkel.
Wie zegt dat deze niet door mensen zijn gemaakt, een stile reclame voor wie zijn ogen open heeft...
Dat het regende van graancirkels langs de route tour de france..
Of is dit soms niet het zelfde en wil men mystique blijven in af en toe een graan cirkel.
Wie zegt dat deze niet door mensen zijn gemaakt, een stile reclame voor wie zijn ogen open heeft...
Weinig nieuwswaarde. Alles wat ik in Engeland heb zien verschijnen was zonder twijfel mensenwerk. Alles in Nederland was mensenwerk en in Frankrijk zal het wel niet anders zijn. Op een bepaald moment is de herhaling ergerlijk.


freddy-:
Dat vind ik zo'n grappig filmpje he. Vooral dat iiiiiiiiiiiii op 1.30 minuten.
Noorse Janet Ossebaardjes.
Die is erg grappig, ja.
CCRider:
Hetero Sapiens:
Dat vind ik zo'n grappig filmpje he. Vooral dat iiiiiiiiiiiii op 1.30 minuten.

Noorse Janet Ossebaardjes.
Die is erg grappig, ja.

Sitemap - © 2013Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden
-
Bezoek ‘Het Veld’ voor meer grenswetenschappelijk nieuws!
-
-
-
-
-
Vroeger op Grenswetenschap.nl:Vorige Maand:Vorig Jaar:




















