
De GW 2012-special! (update)
Recent op Grenswetenschap.nl:
- Het vallende vlees (Veteo)
- DocuDinsdag: Time Machine (Hetero Sapiens)
- Attentie Ascentie, deel 3 (Hetero Sapiens)
- De hond van Pavlov (A3aan v.d.B.)
- Piramides Giza 3D (3.14po)
- De Schakende Turk (Tetzmol)
- De muzikale straten (hugo)
- de Zeepkist - week 20 (Hetero Sapiens)
- Lichamen Paaseiland ontbloot (sibuna)
- Het Troxler-effect (Hetero Sapiens)
- De Mummie-ontleed-feestjes (A3aan v.d.B.)
- Het Cash-Landrum (Piney Woods) UFO Incident (Saljoet)
- GEET: Gratis NL Handleiding (Saljoet)
- Nieuw: Facebook Faciliteiten (Dicit)
- Eerste Nederlandse Grankh-cirkel (update) (Op Zoek)
De afgelopen 20 jaar krijgen steeds meer mensen te horen over het bijzondere jaar 2012. Wat te verwachten valt hangt altijd af van wie de boodschap brengt. Toch zijn er twee kampen waaruit lijkt te moeten worden gekozen:
"In 2012 zal de aarde kantelen en cataclysmen zullen ons treffen," profeteert de eerste groep.
"De Aarde zal in een ander trillingsniveau komen en de mensheid wordt eindelijk verlicht," hopen de anderen.
En natuurlijk zitten er tussen die twee uitersten tal van andere beweringen de soms wat meer naar het ene of het andere neigen. Smaken genoeg voor ieder z'n paradigma.
Maar waar komen die wijsheden vandaan en moeten we er wel serieus rekening mee houden? Hebben we te maken met de zoveelste new-age oprisping of is er écht iets aan de hand?
De oorsprong van het verhaal dat ons tussen 21 en 23 december 2012 iets bijzonders te wachten staat komt uit midden Amerika. Daar hebben de Maya's en hun voorouders voor ons een bijzonder accurate kalender nagelaten. Een kalender die miljoenen jaren terugrekent maar ook tot 2012, het moment waarop hij vreemd genoeg stopt.
Volgens de Maya's leven we nu in het einde van de vijfde zon of tijdperk. De vier voorgaande tijdperken werden allen afgesloten door vernietiging waarvan de laatste door een grote vloed. Het is deze vloed die volgens kenner ook in de Bijbel valt terug te vinden.
De moderne wetenschap gaat een heel eind mee als het gaat om de historische beschrijven van de Maya's over de ondergangen van tijdperken. Opmerkelijk is ook dat de Maya's voor de komst van de Spanjaarden al zagen dat een blank ras onheil zou brengen en hun oude goden zou vernietigen.
Het laatste staartje van de periode van de vijfde zon zou een periode van tranen zijn. We hoeven maar om ons heen te kijken om te zien dat de Maya's een punt hebben. Het apocalyptische beeld van de Maya's is tegenwoordig actueler dan ooit. De mensheid wordt in toenemende mate bedreigd door klimaatsveranderingen, (religieuze) oorlogen en ziekten. Vreemd genoeg is het niet allemaal doem en ellende. Dat de vijfde zon in tranen eindigt zegt niets over het begin van de zesde zon. Misschien is er toch nog hoop. Áls er natuurlijk een zesde zon komt, want volgens bepaalde theorieen gaan de boeken in 2012 helemaal dicht.
Veel 2012-vragen, GW biedt antwoorden
Grenswetenschap.nl biedt u een etalage waar u naar hartelust kunt kiezen uit een breed assortiment 2012 items. We verwoorden de visie van deskundigen en duiken in de oude profetieën van de Maya's zelf. We leggen u uit hoe de kalender werkt en waarom die zo bijzonder is.
We laten ook gastauteurs aan het woord over hun werk, visie of kunde. 2012-Experts zoals Geoff Stray en John Major Jenkins horen daar natuurlijk bij.
Kortom, pak wat u nodig heeft om uw kennis naar behoefte op peil te brengen of laat het voor wat het waard is. Pas na 2012 kunnen we u vertellen hoe het werkelijk in elkaar stak, maar uzelf ondertussen informeren (of wapenen) kan alvast geen kwaad.
De redactie van GW wenst u tijdens het lezen van de 2012-special succes met het vormen van uw eigen beeld!
Update: voor wie het Engels niet voldoende machtig is hebben we de artikelen vertaald. Klik voor 'Wat is er zo speciaal aan 2012?' van Geoff Stray en 'Reconstructie van de verloren Galactische kosmologie van de Maya's' van John Major Jenkins.
Rekenkundige methoden voor het juiste tijdstip van 'De Moeder van alle Moederknallen' zijn altijd al populair geweest. Ik stuitte zelf bv. op een heel aardige en die al meer dan 90% van alle voorspellingen deed kloppen. Je kunt die vinden op een scholiertjeswebsite www.promootio.nl/floor en scroll naar Toekomst.txt
De scriptie beschrijft toekomstige gebeurtenissen na 129 jaar, 4 maanden en 15 dagen wat in 2007 met de Israelische oorlog in Zuid-Libanon weer opnieuw op kloppende wijze werd voorspeld.
Die files daar zijn vrij materiaal: ook GW mag dit alles zondermeer overnemen en/of er eigen covers van maken als het maar niet met commerciele belangen gaat worden.
Zeg Floor je hoeft heus niet onder ieder blogje je website te spammen hoor we weten nu allemaal wel dat je geniaal bent.

Geniaal??? GW = een scriptiezoekdienst voor jongeren en ik poog "iets weten" over te dragen net als u. De betreffende inhoud van die file heeft ook al niks met genialiteit te maken maar als scholiertje van 16 zat ik vol vragen die niemand kon (of vaker: niet wilde) beantwoorden en zo stuitte ik in Broesse op dat pocketboekje van 1,50 gulden wat ik van 1 gulden/week zakgeld nog net kon betalen.
Daar kwam die rekenkundige kennis uit, niks geniaal.
Wat er momenteel op scholen wordt geleerd is gewoon rotzooi, de kranten staan er bol van met leraren die niet rekenen kunnen.
Maar wel ben ik met u eens: reageer alleen als je ergens verstand van hebt of ergens iets veel van weet. Ik had ook de schakelaar achter die commerciele site, dus slash/floor kunnen weglaten en dan zou ongetwijfeld uw commentaar zijn geweest: een geldzuiger.
Maar als u mij nou toch geniaal vindt: maak handig gebruik van dit materiaal en herschrijf er zelf een paar leuke covers van voor GW
want DAAR ben ik weer nou weer veel te stom voor.
kijk daar heb je misschien een goed idee, hoef jij niet te spammen en kan iedereen de kennis nemen van de wereld van F.F.
zal ik het doen?


De visie van iemand met Tibettaanse en Ierse r. en heldere geest. Veel meer diepgang..
Tsarion Michael.
http://www.taroscopes.com/webstream/webstream_startpage.html
Ik geloof dat de meeste van ons Tsarion al gezien hebben hoor

Is een goede tip, maar om die nou onder alle blogjes te plaatsen....
Yep ik had het goed; GW heeft er ooit al eens een blogje aan gewijd;
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=952
Zozo, welk een kennis van GW, voor "zo maar" een gast. ;-)
Sjappoo!
Ward
(bericht gewijzigd op 2-2-2008 23:01:16)


?

ik heb geen verstand van rekenen wel weet ik uit andere berichten niet van aardse oorsprong dat de tweede helft van deze eeuw een verandering onder de mensen zal plaatsvinden maar dat heeft meer met het spriritueel denken en doen te maken en ja dat kan de kalender van de mayas die 2060 aangeef wel eens bedoeld hebben
kalender die 2060 aangeeft? Welkeen is dat?
Pfff, nog zolang tot er een verandering komt. Mijn geduld raakt op.
(bericht gewijzigd op 1-6-2008 17:09:06)




Ik slik heel dat 2012 niet....
ik geloof niet in het lot of een hogere macht.
Klaas Vaak,
Wees gerust, 2012 zal een jaar zijn zoals dit jaar, zoals 2009, 2010, 2011 en alle andere jaren daarna, jaarin, jaaruit, zoals altijd al geweest is. Geen overstromingen, geen wereldrampen en gelijk welke andere onzin.
Je zult wel zien, geloof al die fantasten en doemdenkers niet.

Ik slik heel dat 2012 niet....
ik geloof niet in het lot of een hogere macht.
Daar heeft 2012 toch ook niets mee te maken?
Beter opletten dan! het impliceren van een vastgesteld fenomeen zoals uitroeiing der mensheid of wat dan ook, duid erop dat er een vooraf vaststaand plan bestaat (lot).
in dat geval kunnen wij concluderen dat wij geen vrijheid hebben en toeval niet bestaat omdat wat we ook doen, de uitkomst toch al vaststaat.
Nee, dat klopt niet: Als het allemaal al vast staat, staat ook vast dat wij de illusie hebben dat het wel uitmaakt wat we doen.......en daaraan twijfelen.

Ik slik heel dat 2012 niet....
ik geloof niet in het lot of een hogere macht.
Daar heeft 2012 toch ook niets mee te maken?
Beter opletten dan! het impliceren van een vastgesteld fenomeen zoals uitroeiing der mensheid of wat dan ook, duid erop dat er een vooraf vaststaand plan bestaat (lot).
in dat geval kunnen wij concluderen dat wij geen vrijheid hebben en toeval niet bestaat omdat wat we ook doen, de uitkomst toch al vaststaat.
Nee, dat klopt niet: Als het allemaal al vast staat, staat ook vast dat wij de illusie hebben dat het wel uitmaakt wat we doen.......en daaraan twijfelen.
je zegt dat wat ik zeg niet klop, terwijl je precies hetzelfde zegt!
just saying: ALS 2012 vaststaand is, bestaat het lot. als het niet vaststaat (en dus ook helemaal NIET hoeft te gebeuren) impliceert dat in ieder geval dat 2012 niet waar is (wat op haar beurt weer niet hoeft te impliceren dat het lot niet bestaat).
het feit blijft dat ik niet in het lot geloof, maar jij mag er natuurlijk een andere mening op nahouden, maar dat betekent niet dat ik gelijk onzin spui.


wat een onzin en kolder de maya kalender spreekt van 2012 en 2070 daarbij hebben ze geen rekening gehouden met een mogelijk verschil van 400.000jaar waar zijn jullie mee bezig mensen bang maken om ze zo te pluimen of om ze in een nutteloze paniek te brengen je lijkt wel een twintigtal keren erger dan de zogenaamde paragnosten die die mensen met paniek zetten om ze te pluimen lees dan het boek the end.com over hetzelfde onzin er wordt enkel een andere president in amerika gekozen bijna zeker een vrouw betekend dat het einde van de wereld hebben de mannen het dan zo goed gedaan
De ene specialist die al de andere tegenspreekt.
Heb je ook bronnen voor je verhaal, of verzin je het gewoon zelf?

nee maar verdiep u even in een klein onderzoekje en je zal een maya kalender vinden tot 2070 verder ben ik een paragnost die zijn info op een andere manier betrekt waar haal koomen en de andere het vandaan van de Jehovasgetuige wel die smijten graag met jaartallen nee er is niks meer dan een vrouwelijke president iin amerika en ja de mannen hebben er een zooitje van gemaakt

Oorlogen, onlusten, natuurgweld, sociale verschuivingen, globalisering, politiek noem maar op. Het gaat steeds sneller, heftiger en een einde lijkt er niet aan te komen.
Ook zonder Maya's heeft een oplettend type in de gaten dat er iets staat te gebeuren..men kan steeds harder rijden en scherpere bochten nemen maar er komt een moment dat het mis gaat.
2012 is in dat oogpunt een realisitische datum om 'uit de bocht te vliegen'. En aangezien alles met elkaar is verwoven tuimelt het torentje vanzelf in.

Alles goed en wel... maar wie de laatste decennia de oogjes open heeft gehad ziet dat er steeds heftigere bewegingen zijn...
Oorlogen, onlusten, natuurgweld, sociale verschuivingen, globalisering, politiek noem maar op. Het gaat steeds sneller, heftiger en een einde lijkt er niet aan te komen.
Ook zonder Maya's heeft een oplettend type in de gaten dat er iets staat te gebeuren..men kan steeds harder rijden en scherpere bochten nemen maar er komt een moment dat het mis gaat.
2012 is in dat oogpunt een realisitische datum om 'uit de bocht te vliegen'. En aangezien alles met elkaar is verwoven tuimelt het torentje vanzelf in.
u maak nu gewoon een veronderstelling van een datum wel er ga een boel veranderen maar zeker niet wat de angstprofeten je vertellen maaar de grote veranderingen komen pas in de tweede helft van deze eeuw en waarom dan pas de afbraak van de macht die amerika heeft heeft ook zijn tijd nodig
laat je niet bang maken niemand kan leven zonder deze wereld dus zijn ze niet erop uit zichzelf de das om te doen

En bang? Of bangmakerij? Omdat er veranderingen aan komen? Bang zijn is niet erg, het houdt je scherp! Juist in angst vermijden en het mooier maken dan het is schuilt het gevaar dat je iets overkomt!
Er bestaat een kans dat 95% van het leven dat wij nu kennen ten einde komt en daar doe je niks tegen dus waarom daar te lang bij stilstaan of bang voor zijn? Is dat het lot!! Gebeurt dat met een reden?
Waarom wordt iemand ziek waarom krijgt iemand kanker waarom gaat iemand dood! Kun je dat vermijden?
Nee het maakt niet uit in welke god je gelooft! Niks staat vast er bestaat alleen een kans. En ook blinde positiviteit zal je niet beschermen tegen onheil. Maar het scheelt wel als je het van een zonnige kant kan beschouwen!
Maaruhhh.... pfffff lekker weer trouwens weer! Zit ik hier te zweten achter me pc, straks mis ik deze laatste heetste nazomerse dag! Ik lijk wel gek!!!!

wat een onzin en kolder de maya kalender spreekt van 2012 en 2070 daarbij hebben ze geen rekening gehouden met een mogelijk verschil van 400.000jaar waar zijn jullie mee bezig mensen bang maken om ze zo te pluimen of om ze in een nutteloze paniek te brengen je lijkt wel een twintigtal keren erger dan de zogenaamde paragnosten die die mensen met paniek zetten om ze te pluimen lees dan het boek the end.com over hetzelfde onzin er wordt enkel een andere president in amerika gekozen bijna zeker een vrouw betekend dat het einde van de wereld hebben de mannen het dan zo goed gedaan
Inderdaad, wat een onzin en kolder. (Dat wat hierboven staat bedoel ik dus). Tja Willem, onzin blijft nu eenmaal onzin he.

wat een onzin en kolder de maya kalender spreekt van 2012 en 2070 daarbij hebben ze geen rekening gehouden met een mogelijk verschil van 400.000jaar waar zijn jullie mee bezig mensen bang maken om ze zo te pluimen of om ze in een nutteloze paniek te brengen je lijkt wel een twintigtal keren erger dan de zogenaamde paragnosten die die mensen met paniek zetten om ze te pluimen lees dan het boek the end.com over hetzelfde onzin er wordt enkel een andere president in amerika gekozen bijna zeker een vrouw betekend dat het einde van de wereld hebben de mannen het dan zo goed gedaan
Inderdaad, wat een onzin en kolder. (Dat wat hierboven staat bedoel ik dus). Tja Willem, onzin blijft nu eenmaal onzin he.
zeker Luc en het wordt er niet minder om als het uit jouw mond komt je ben al meer op je vingers getikt gewoon onbekwaam zijn moet je ook kunnen aanvaarden en tot de verkeerde groep behoren eveneens

wat een onzin en kolder de maya kalender spreekt van 2012 en 2070 daarbij hebben ze geen rekening gehouden met een mogelijk verschil van 400.000jaar waar zijn jullie mee bezig mensen bang maken om ze zo te pluimen of om ze in een nutteloze paniek te brengen je lijkt wel een twintigtal keren erger dan de zogenaamde paragnosten die die mensen met paniek zetten om ze te pluimen lees dan het boek the end.com over hetzelfde onzin er wordt enkel een andere president in amerika gekozen bijna zeker een vrouw betekend dat het einde van de wereld hebben de mannen het dan zo goed gedaan
Inderdaad, wat een onzin en kolder. (Dat wat hierboven staat bedoel ik dus). Tja Willem, onzin blijft nu eenmaal onzin he.
zeker Luc en het wordt er niet minder om als het uit jouw mond komt je ben al meer op je vingers getikt gewoon onbekwaam zijn moet je ook kunnen aanvaarden en tot de verkeerde groep behoren eveneens
OT !
Willem, ik heb het over JOUW onzin he !
"Gewoon onbekwaam zijn moet je ook kunnen aanvaarden en tot de verkeerde groep behoren eveneens."
Beter had ik het niet kunnen zeggen.
Je zegt het zelf, luister naar uw eigen wijze woorden en handel ernaar.
En dat van die 'vingers tikken' , tja, zo zie ik het niet hoor.
Je maakt gewoon het slechtste in een mens wakker.
En leer toch alshetubelieft eens leestekens gebruiken. Het zou uw uitlatingen alvast een pak leesbaarder maken.
Sorry hoor redaxie, maar deze Willem is zo ergerlijk. Ik probeer het te negeren maar het is sterker dan mij.
Hij adverteert (met geknipt/geplakt fotootje trouwens, van een callcenter of energie-leverancier, ik vind het nog wel) op jullie site. Krijgt hij daardoor wat meer gedaan?
Markeer dit alvast al maar als Off Topic. Want een Willem die zich ook nog met 2012 gaat bemoeien lijkt mij niet kunnen. En dus ook off topic.

Sorry hoor redaxie, maar deze Willem is zo ergerlijk. Ik probeer het te negeren maar het is sterker dan mij.
Hij adverteert (met geknipt/geplakt fotootje trouwens, van een callcenter of energie-leverancier, ik vind het nog wel) op jullie site. Krijgt hij daardoor wat meer gedaan?
Van het type dat in de basisschool ging klikken naar de juf?


Van het type dat in de basisschool ging klikken naar de juf?

OT:
Basisschool mocht ik gewoon overslaan ;-)
En wat het fotootje betreft waarvan sprake: copyright.
En deze keer wél gebruikt voor commerciële doeleinden.
Maar daar ligt duidelijk niemand meer wakker van.
(En beste Pipo, wat klikken naar de juf betreft, zeker de weblog van W eens gaan bekijken he!)
/OT

Terug ontopic. Naast het telegraaf-artikel over 2012 heeft Daphne Decker er nu ook een column over geschreven. Ze zijn wakker aan het worden bij de Telegraaf.

http://www.telegraaf.nl/vrouw/columns/daphne/1418461/__Het_11_11_fenomeen__.html

...
Terug ontopic. Naast het telegraaf-artikel over 2012 heeft Daphne Decker er nu ook een column over geschreven. Ze zijn wakker aan het worden bij de Telegraaf.

http://www.telegraaf.nl/vrouw/columns/daphne/1418461/__Het_11_11_fenomeen__.html
Leuk artikel inderdaad.

...
Terug ontopic. Naast het telegraaf-artikel over 2012 heeft Daphne Decker er nu ook een column over geschreven. Ze zijn wakker aan het worden bij de Telegraaf.

http://www.telegraaf.nl/vrouw/columns/daphne/1418461/__Het_11_11_fenomeen__.html
Leuk artikel inderdaad.
Maar: Adam Curry met zijn week up call has left the building:
Ik trok het ook niet.

En je bedoelt dat dat collectief gaat gebeuren met de mensheid, na 2012..?! Want in individuele gevallen lijkt mij de datum 2012, niet echt van belang.

Er is maar een handjevol mensen die een stapje verder is gekomen op het spirituele pad, de rest behoort gewoon tot de herkauwende kudde. Dat is geen cynisme mijnerzijds maar gewoon de rauwe feiten. Kom lekker met je voetjes op de vloer, wat er in 2012 gebeurt zullen we vanzelf wel meemaken zolang je maar blijft doorademen.

Natuurlijk hoop ik ook dat er ooit een einde komt aan het machtsmonopolie van de corrupte bende die nu de wereld in handen heeft. Het probleem is alleen dat zij alle middelen hebben hun macht in stand te houden tegen elke prijs. Wij hebben alleen de "vrije?" media in handen. Maar ook daar kan als het nodig is snel een einde aan gemaakt worden. Dus wie het weet mag het zeggen. Laten we juist maar hopen dat de natuur orde op zaken zal stellen, daar zijn zij met al hun wapentuig tenminste ook niet tegen bestand.
Kortom, verdiep je een beetje in survivaltechnieken. Ik denk dat je daar veel verder mee komt dan met zweven en hopen op een grote spirituele stap voorwaarts.
Vive 'l anarchy!!
Tetzmol.
(bericht gewijzigd op 1-9-2008 9:26:48)

Terug ontopic. Naast het telegraaf-artikel over 2012 heeft Daphne Decker er nu ook een column over geschreven. Ze zijn wakker aan het worden bij de Telegraaf.

http://www.telegraaf.nl/vrouw/columns/daphne/1418461/__Het_11_11_fenomeen__.html
Was dat artikel "de wereld vergaat in 2012" ook van haar? http://pineut.wordpress.com/2008/08/30/wereld-vergaat-in-2012/
Ook erg plezierig om te lezen! De 2012 hype gaat nog groter worden zo! Wel dom als we daar geen slaatje uit slaan

Slechts 25 euro!!! Op=op

Van het type dat in de basisschool ging klikken naar de juf?

OT:
Basisschool mocht ik gewoon overslaan ;-)
En wat het fotootje betreft waarvan sprake: copyright.
En deze keer wél gebruikt voor commerciële doeleinden.
Maar daar ligt duidelijk niemand meer wakker van.
(En beste Pipo, wat klikken naar de juf betreft, zeker de weblog van W eens gaan bekijken he!)
/OT
Wat ben je een laag iemand luc vertel eens eerlijk bij welke lijn je zit en dat je maar een doel heb mensen bedonderen om zo geld binnen te halen dat jij mij niet mag begrijp ik ik stel misstanden aan de kaak en ik zal nooit min mening veranderen let maar op ook op tros-radar zijn ze bezig met dit soort praktijken aan de kaak te stellen

Wbt 2012: je kan op je vingers natellen dat deze hype de komende jaren ingelijfd gaat worden door diverse mainstream media omdat er simpelweg geld aan te verdienen valt.

Alles goed en wel... maar wie de laatste decennia de oogjes open heeft gehad ziet dat er steeds heftigere bewegingen zijn...
Oorlogen, onlusten, natuurgweld, sociale verschuivingen, globalisering, politiek noem maar op. Het gaat steeds sneller, heftiger en een einde lijkt er niet aan te komen.
Ook zonder Maya's heeft een oplettend type in de gaten dat er iets staat te gebeuren..men kan steeds harder rijden en scherpere bochten nemen maar er komt een moment dat het mis gaat.
2012 is in dat oogpunt een realisitische datum om 'uit de bocht te vliegen'. En aangezien alles met elkaar is verwoven tuimelt het torentje vanzelf in.
welcome to progress!
mooi he die vooruitgang der mensheid.gelukkig zijn er ook nog optimisten onder ons die het glas halfvol en niet halfleeg beschouwen zoals u.
bent u er al millenia bij dat u weet dat het de laatste 20 jaar steed ssneller gaat? of verward u meer informatie ergens over gelijk met meer gebeurtenissen?
groetjes.


....
Wat ben je een laag iemand luc vertel eens eerlijk bij welke lijn je zit en dat je maar een doel heb mensen bedonderen om zo geld binnen te halen dat jij mij niet mag begrijp ik ik stel misstanden aan de kaak en ik zal nooit min mening veranderen let maar op ook op tros-radar zijn ze bezig met dit soort praktijken aan de kaak te stellen
Laag? Omdat ik de dingen zeg zoals ze zijn? "Zwaktebod" hoor ik al roepen :-)
En hou de paranoia een beetje in toom; ik heb niets met om het even welke lijn dan ook te maken. Ik vind gewoon dat het héle paragnosten-gebeuren een 'misstand' is, en misbruik van naïeve mensen. Zolang er met 1.50 cent / minuut lijnen gewerkt wordt zie ik geen "gave van jezuke" maar een puur commercieel ingesteld gebeuren. Het bedonderen en geld binnen halen laat ik volledig aan u over.
En mijn mening blijft ook wat ze is. Ik vrees dat we het nooit eens zullen worden. ook niet echt behoefte aan aan deze kant.
Wat 'ik mag je niet' betreft is niet echt iets persoonlijks. Ik heb iets tegen alle zelfverklaarde helder- of troebelzieners en voelers en kaartendraaiers en-weet-ik-nog-wat-meer voor leuks als ze dat doen aan 1.50 cent / minuut of 50 of 75 Euro voor 'een consult' en wat "magnetiseren op afstand".
Wat me het meest stoort is dat je zélf écht lijkt te geloven in die dingen. En dat je vind dat je daar dan (zoveel) geld voor mag vragen. Als je écht zou helpen stond hier (of in de Telegraaf of zo) al lang een vet artikel ovvr jou en je collega's.
En nu ik je toch "spreek": waar heb je dat fototje op je reklame-banner eigenlijk vandaan, ik ken het (van een totaal andere reklame, ik denk een energie-leverancier maar kan ook verzekeringsmaatschappij geweest zijn) maar het wil me niet te binnen schieten van waar juist.
Misschien best toch eens een 'eigen creatie' gaan gebruiken. Kan anders een ferme cent kosten.
En dat is goeie raad en die kost bij mij niks ;-)

En je bedoelt dat dat collectief gaat gebeuren met de mensheid, na 2012..?! Want in individuele gevallen lijkt mij de datum 2012, niet echt van belang.
Je trekt dit stukje even uit de context van mijn bericht....
Ik gaf aan dat er naar mijn idee nu al wijzigingen zijn, alleen al in de directe omgeving. Als men het wil zien tenminste. Wereldwijd ook al, maar vaak zien mensen of maar het één of maar het ander en niet het groter geheel.
Mensen focussen zich zo graag op dat ene jaar, positief of negatief. Het gaat m.i. om veranderen, anders denken, anders leven, anders handelen, bewuster zijn en bewuster worden.
Of het nu een jaartal is dat in vele oude overleveringen, vanuit verschillende stromingen e.d., wordt uitgelicht omdat er dan bepaalde tellingen aflopen of dat dan de planeten in een bepaalde stand staan, zodat...vul maar in. In principe maakt dat niet uit.
En of het bewustzijn van de mensheid daardoor in placebo vorm, zogezegd, wordt aangewakkerd of daadwerkelijk beinvloed wordt, maakt in principe ook niet uit. Er zal een verandering moeten komen, een wezenlijke verandering. Zodat we weer weten waar het leven om draait.
Ik persoonlijk geloof wel in het groter geheel. Dat alles op aarde, in het universum en in de kosmos, invloed op elkaar heeft. En ik geloof ook dat we op weg zijn naar een ander bewustzijn en dat de mensen die vasthouden aan oude (onbewuste) patronen en leefwijzen hierin meegenomen worden, of ze nu willen of niet.
(bericht gewijzigd op 1-9-2008 16:56:50)

Misschien is het een soort peildatum, een mijlpaal, een ommekeer omdat dan ook de tijd er rijp voor zal zijn. Wellicht dat die individuele mensen, die nu hun bewustzijn verhogen en een andere trilling of bewustzijnsniveau hebben, dan het overgrote deel van het collectief vormen en zo automatisch meer invloed hebben op het collectief bewustzijn. En dat wat nu nog "afwijkend" is, dan "normaal" is. Tenslotte vormen alle individuen het collectief.
Geen enkele verandering is er van de één op de andere dag, dat proces begint, ontstaat, ontwikkelt zich en dan is het er pas.
(bericht gewijzigd op 1-9-2008 16:50:25)

http://www.osho.nl/Osho%20Zen%20Tarot/zentarot/index.htm
Ik trek soms wel is een dag kaart! Meestal is het de dwaas
maar doe het gewoon zelf want je hebt niemand nodig om jou te vertellen wat je eigenlijk al weet!
(bericht gewijzigd op 1-9-2008 17:35:15)




Ik denk dat het bedrijf "De Aarde Corporation" in 2012 failliet verklaard wordt, puur menselijk dus en de chaos compleet en men zal dan toch verder moeten daarna en of de mens daar toe in staat is, om een nieuw eerlijk systeem op te bouwen valt te bezien.
Yes



Hoezo bereiden we dan niks voor, we werken gewoon fijn door, doen onze dagelijkse ding, i.p.v. schepen bouwen die de ruimte in kunnen of schuilsteden bouwen waar we in kunnen leven voor een tijd, nee we doen gewoon onze dagelijkse ding, we bouwen huizen kantoorgebouwen.
er gaan net niks gebeuren anders werkte we niet meer voor de baas maar bouwde we ondergrondse steden die ons zouden beschermen.
In die ondergrondse steden die er al schijnen te zijn o.a. in Rusland komen jij en ik niet in (tenzij je toevallig een belangrijke geleerde, technicus of arts bent)/

de mens die dit heeft bedacht is er zeker rijk van geworden en bijkomstig is,dat veel mensen zelfmoord plegen en al dat soort dingen maar het ergste van alles is dat er ook nog mensen zijn die hun hebben en houwen verkopen en als achter af de wereld dan weer niet vergaat ,wat hoogst waarschijnlijk is kunnen wij weer voor die sukkels opdraaien door ze te helpen met uitkeringen wees logisch je denkt toch niet dat de wereld zal vergaan door een sukkels die een kronkel in z'n hoofd heeft gebruik allemaal je volle verstand eens die lui moeten ze opsluiten. stille willy.
freedom of speech moet dus verboden worden?
wat doen we met films,..in belgie hebben we al een 'joker' copycat gehad..ook films verbieden?
wat doen we met boeken,..dit geeft ook sommige het idee om te moorden of zelf doding,..ook boeken verbieden?
en games.. pff kan nog een hele lijst opsommen, maar je begrijpt wel wat ik wil zeggen




Herfst 2009, meer info zou een spoiler worden.
Gewoon best een goede film met interessante info voor de wakkere kijker.
(bericht gewijzigd op 8-8-2009 14:46:19)

Herfst 2009, meer info zou een spoiler worden.
Gewoon best een goede film met interessante info voor de wakkere kijker.
[/quote
Iedereen kwam wel heel stil de bios uit na deze film, dat viel me op.
(bericht gewijzigd op 8-8-2009 14:57:37)





Ik lees echt niet graag op die GW 2012 site..de oplossing?
Plaats achter de site een div (die is er waarschijnlijk al wel) en plaats er een opacity op toe via de css,... zodat het gedeelte om te lezen lichter word, maar toch nog de steen structuur van de background door laat

het moet natuurlijk niet,.. it's just an idea
wil altijd wel even helpen moest het nodig zijn 


ik weet niet of ik het moet geloven, maar ik kan n i e t geloven dat men ons bang probeert te maken met deze verhalen. Moeten wij ons angstig voelen ofzo? Hoe zit het met onze kinderen. Zelf ben ik nog een kind. Hoe zit het met ons toekomst, onse dromen? Mijn kleine neefjes en nichtjes hebben nog een heel leven voor zich vol met liefde en vriendschap, maar kunnen ze dat niet meer mee maken? Wat heeft een "nieuwe start" dan voor zin als hun niet eens een start kunnen maken? En jullie denken dat het tegenwoordig zo slecht gaat vanwege oorlogen en depressies. Jullie zien alleen het negatieve. Er zijn meer gelukkige mensen dan depressieve mensen. Gelukkige mensen die blij zijn met hun levens, mensen die bovendien blij zijn met de moderne tijd. En dan hoor ik weer over milieuvervuiling enzo..
Als je alle onheilsprofeten mag geloven is elke tijd in de historie van de menschheid de Eindtijd en vergaat de aardkloot al zeker 2000 jaar...
M. a. w.: Don't worry!!!
Je moet je niet al het leed van de wereld aantrekken, maar keihard lachen om al die koekenbakkers die zeggen dat het zo slecht gaat met de Aarde.
Alsof de mens ooit in staat zal zijn om de planeet waar hij op woont te kunnen manipuleren.
Een beetje regen en er zijn tientallen doden.
Een goede aardschok en er zijn al honderden, zo niet duizenden doden.
En zo gaat het al duizenden jaren...
Dus: Sit back, relax and enjoy the show!

@Link: ok, en nu voor leken...
wtf is een dif en een opacity via css?? Ik ben al blij dat mijn internet het gewoon bijna altijd doet!
google is uw vriend:
http://www.devguru.com/Technologies/html/quickref/html_div.html
http://www.plaatjesmakerij.nl/opacity/opacity.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cascading_Style_Sheets
Overigens was de opmerking overduidelijk niet voor leken bedoeld, maar onderzoek had je een eind gebracht. Als je niet bereid bent om dingen te onderzoeken, maar alleen vanuit onwetendheid de makkelijke vruchten plukt ben je wellicht niet aan het juiste adres hier...
On-topic..
voor de liefhebbers

http://www.2012supplies.com/They_Warned_Us.htm
(bericht gewijzigd op 9-10-2009 22:08:15)



Over een paar duizend jaar wordt onze kalender gevonden...
'...Een kalender die vreemd genoeg stopt op 31 december!!'
Op 21 december 2012 begint die van de Maya's ook gewoon opnieuw...
Hahahahaha dat zou een vette grap zijn!
er zit een verschil tussen een kalender die elk jaar op 31 december ophoud en een kalender die maar 1 keer in zijn hele looptijd op een specifieke datum afloopt


http://www.volkenkunde.nl/
http://www.maya-2012.nl/
En voor de kids:
http://www.zapp.nl/programmas/2012-het-jaar-nul
http://www.avro.nl/tv/avro_kids/tv/2012/

Toch zit er wel de nodige spanning in en is het gewoon leuk om naar te kijken

Aanrader voor diegene die zich niet te oud voelen.
(bericht gewijzigd op 10-10-2009 20:34:36)

Als er nu echt iets gebeurd in 2012 wat is dit dan precies? overstromingen aardbevingen? En hoeveel kans is er dat ik 2012 niet overleef moet ik mij echt zorgen beginnen maken of is het allemaal maar een beetje overdreven en voelen we hier niks van en gaat het leven gewoon verder,
hopelijk beantwoorden jullie mijn vragen want ben toch een beetje ongerust alvast bedankt Dorien
Als ik een beetje goed heb opgelet zijn er een paar scenario's op dit moment.
1. De antichrist staat in de aanstaande jaren op en regeert de wereld totdat de messias op aarde wederkeert.
2. Onze werkelijke voorvaders (buitenaardsen die ons met o.a. hun eigen DNA gemaakt hebben) komen terug om ons van alles en nog wat te leren en ons te bevrijden van de NWO.
3. De NWO heeft de weg voor de Reptilians vrijgemaakt middels een 10.000-jaren plan om de gehele mensheid als slaven te maken.
4. Bepaalde planeten van ons zonnestelsel komen in één lijn te liggen met het centrum van het Melkwegstelsel en daardoor komt er een bepaald soort energie vrij waardoor wij allemaal spiritueel groeien.
5. De Aarde verandert van frequentie en wij gaan allemaal van elkaar houden (geen angst of haat meer).
En dit is nog maar een (zeer) kleine greep van de verhalen die de ronde doen.
Ik zie door de hypotheses het bos niet meer, dus ik zou zeggen:
Relax, sit back and enjoy the show.
Ik heb zo'n donker bruin vermoeden dat er geen flikker gaat gebeuren (hoe hard ik het ook hoop), want als de geschiedenis ons iets leert is het wel dat welke onheilsprofeet het ALTIJD bij het verkeerde eind heeft gehad.
Anders was de Aarde al zeker 4564738 keer vergaan, als het al niet meer is...
(bericht gewijzigd op 27-10-2009 20:06:06)

Ik heb zo'n donker bruin vermoeden dat er geen flikker gaat gebeuren (hoe hard ik het ook hoop), want als de geschiedenis ons iets leert is het wel dat welke onheilsprofeet het ALTIJD bij het verkeerde eind heeft gehad.
onheilsprofeet?
is het voorspellen van een 1000jarig vredesrijk ook al doemdenken tegenwoordig

ik zie het zelf btw ook redelijk nuchter hoor, en zie ook wel wat er gaat gebeuren, maar natuurlijk heb ook ik zo mijn ideeën, misschien dat ik er ook maar eens een boek over moet schrijven


Ik heb zo'n donker bruin vermoeden dat er geen flikker gaat gebeuren (hoe hard ik het ook hoop), want als de geschiedenis ons iets leert is het wel dat welke onheilsprofeet het ALTIJD bij het verkeerde eind heeft gehad.
onheilsprofeet?
is het voorspellen van een 1000jarig vredesrijk ook al doemdenken tegenwoordig

ik zie het zelf btw ook redelijk nuchter hoor, en zie ook wel wat er gaat gebeuren, maar natuurlijk heb ook ik zo mijn ideeën, misschien dat ik er ook maar eens een boek over moet schrijven

Doen!
Kom je bij De Slechte naast David Icke te liggen!

Ik heb zo'n donker bruin vermoeden dat er geen flikker gaat gebeuren (hoe hard ik het ook hoop), want als de geschiedenis ons iets leert is het wel dat welke onheilsprofeet het ALTIJD bij het verkeerde eind heeft gehad.
onheilsprofeet?
is het voorspellen van een 1000jarig vredesrijk ook al doemdenken tegenwoordig

ik zie het zelf btw ook redelijk nuchter hoor, en zie ook wel wat er gaat gebeuren, maar natuurlijk heb ook ik zo mijn ideeën, misschien dat ik er ook maar eens een boek over moet schrijven

Doen!
Kom je bij De Slechte naast David Icke te liggen!
de slechte?
ik hoop niet dat dat over de kwaliteit van de inhoud gaat

ik denk niet dat het tot een boek gaat komen hoor, ik ben ook meer van het type dat ik alles gewoon op een website neergooi, ik heb helemaal geen drang om boeken uit te brengen, en wil al die lui die altijd roepen "zie je wel dat ze er weer geld voor vragen" ook alvast voor zijn...

Als er nu echt iets gebeurd in 2012 wat is dit dan precies? overstromingen aardbevingen? En hoeveel kans is er dat ik 2012 niet overleef moet ik mij echt zorgen beginnen maken of is het allemaal maar een beetje overdreven en voelen we hier niks van en gaat het leven gewoon verder,
hopelijk beantwoorden jullie mijn vragen want ben toch een beetje ongerust alvast bedankt Dorien
gewoon in reïncarnatie gaan geloven, dan kan je niets gebeuren..

Als er nu echt iets gebeurd in 2012 wat is dit dan precies?
Hetzelfde als in 2000, 2001, 2002, enz., hier een aardbeving, daar een overstroming, misschien een tsunami, een oorlog meer, een oorlog minder, af en toe een aanslag, zeker een blauwe envelop, al met al business as usual.
En hoeveel kans is er dat ik 2012 niet overleef ...
Hangt er vanaf hoe je in het verkeer oversteekt bijvoorbeeld. Pas in 2220 wordt het link volgens de maya's, zulu's, azteken en nog wat van die jongens, maar tja, als ze gelijk krijgen ben je er toch niet meer.
Pluk de dag en leef, morgen kan het over zijn. En dat heeft niets met welke voorspelling of doemdenken dan ook te maken.




Bilderbergjongens weten niks.
en Ralf Posthuma: De zon kijkt op zijn klok en ziet dat het 21 dec 2012 is.
22dec 2012 ga je gewoon weer naar je werk.
Er zal niet meer gewerkt en geld verdiend worden op de 'gewone' manier zoals jij en velen anderen denken. Niet alleen omdat 22 december 2012 op een zaterdag valt, maar omdat het huidige [frauduleuze] systeem aan het vervallen is en plaats maakt voor liefde en licht. In begrijpelijke termen betekent 't een beschaving zonder bureaucratie, leugens, bedrog, oorlogen etc. De ware bedoeling van het mens zijn, zal begrepen worden door degenen die straks deel uit zullen maken van de nieuwe wereld. Het pad van de liefde & licht kan niet bewandeld worden door personen die er niet in (willen) geloven en zich vasthouden aan het verval. De mens zal uiteindelijk een (fysieke) verschijningsvorm aannemen zoals hij/zij altijd al van binnen was.

Als er nu echt iets gebeurd in 2012 wat is dit dan precies?
Hetzelfde als in 2000, 2001, 2002, enz., hier een aardbeving, daar een overstroming, misschien een tsunami, een oorlog meer, een oorlog minder, af en toe een aanslag, zeker een blauwe envelop, al met al business as usual.
En hoeveel kans is er dat ik 2012 niet overleef ...
Hangt er vanaf hoe je in het verkeer oversteekt bijvoorbeeld. Pas in 2220 wordt het link volgens de maya's, zulu's, azteken en nog wat van die jongens, maar tja, als ze gelijk krijgen ben je er toch niet meer.
Pluk de dag en leef, morgen kan het over zijn. En dat heeft niets met welke voorspelling of doemdenken dan ook te maken.
Zo.
Is.
Dat!

Als er nu echt iets gebeurd in 2012 wat is dit dan precies?
Hetzelfde als in 2000, 2001, 2002, enz., hier een aardbeving, daar een overstroming, misschien een tsunami, een oorlog meer, een oorlog minder, af en toe een aanslag, zeker een blauwe envelop, al met al business as usual.
En hoeveel kans is er dat ik 2012 niet overleef ...
Hangt er vanaf hoe je in het verkeer oversteekt bijvoorbeeld. Pas in 2220 wordt het link volgens de maya's, zulu's, azteken en nog wat van die jongens, maar tja, als ze gelijk krijgen ben je er toch niet meer.
Pluk de dag en leef, morgen kan het over zijn. En dat heeft niets met welke voorspelling of doemdenken dan ook te maken.
Zo.
Is.
Dat!
Zo is dat al de gehele menselijke geschiedenis, maar dat is niet wat er bedoeld wordt. We zitten al in het voorportaal van de verandering zoals het verval van onze economie & monetaire systeem - waarbij de ware cijfers zoveel mogelijk buiten de gecensureerde mainstream media wordt gehouden - zullen in een rapid tempo toenemen als straks de draagbalken bezwijken die ons hele bestaan overeind houden. 2012 (of iets eerder) is geen sprookje met UFO's of tovernaars, maar de onthulling van je ware "ik".

Als er nu echt iets gebeurd in 2012 wat is dit dan precies?
Hetzelfde als in 2000, 2001, 2002, enz., hier een aardbeving, daar een overstroming, misschien een tsunami, een oorlog meer, een oorlog minder, af en toe een aanslag, zeker een blauwe envelop, al met al business as usual.
En hoeveel kans is er dat ik 2012 niet overleef ...
Hangt er vanaf hoe je in het verkeer oversteekt bijvoorbeeld. Pas in 2220 wordt het link volgens de maya's, zulu's, azteken en nog wat van die jongens, maar tja, als ze gelijk krijgen ben je er toch niet meer.
Pluk de dag en leef, morgen kan het over zijn. En dat heeft niets met welke voorspelling of doemdenken dan ook te maken.
Zo.
Is.
Dat!
Zo is dat al de gehele menselijke geschiedenis, maar dat is niet wat er bedoeld wordt. We zitten al in het voorportaal van de verandering zoals het verval van onze economie & monetaire systeem - waarbij de ware cijfers zoveel mogelijk buiten de gecensureerde mainstream media wordt gehouden - zullen in een rapid tempo toenemen als straks de draagbalken bezwijken die ons hele bestaan overeind houden. 2012 (of iets eerder) is geen sprookje met UFO's of tovernaars, maar de onthulling van je ware "ik".
En je ware "ik" is niet je ego.

Als er nu echt iets gebeurd in 2012 wat is dit dan precies?
Hetzelfde als in 2000, 2001, 2002, enz., hier een aardbeving, daar een overstroming, misschien een tsunami, een oorlog meer, een oorlog minder, af en toe een aanslag, zeker een blauwe envelop, al met al business as usual.
En hoeveel kans is er dat ik 2012 niet overleef ...
Hangt er vanaf hoe je in het verkeer oversteekt bijvoorbeeld. Pas in 2220 wordt het link volgens de maya's, zulu's, azteken en nog wat van die jongens, maar tja, als ze gelijk krijgen ben je er toch niet meer.
Pluk de dag en leef, morgen kan het over zijn. En dat heeft niets met welke voorspelling of doemdenken dan ook te maken.
Zo.
Is.
Dat!
Zo is dat al de gehele menselijke geschiedenis, maar dat is niet wat er bedoeld wordt. We zitten al in het voorportaal van de verandering zoals het verval van onze economie & monetaire systeem - waarbij de ware cijfers zoveel mogelijk buiten de gecensureerde mainstream media wordt gehouden - zullen in een rapid tempo toenemen als straks de draagbalken bezwijken die ons hele bestaan overeind houden. 2012 (of iets eerder) is geen sprookje met UFO's of tovernaars, maar de onthulling van je ware "ik".
En je ware "ik" is niet je ego.
"Ego" heeft nogal een negatieve bijklank.
Jezelf ontdekken buiten een consumerende en leeg-rovende schijnwereld, zou nog eens zwaar kunnen tegenvallen voor sommige individuen. Niet omdat die andere wereld zo onplezierig is, maar omdat men er achter komt wat hij/zij werkelijk is (buiten je ego treden en je ware zelf tegenkomen kan erg hard aankomen)

Als er nu echt iets gebeurd in 2012 wat is dit dan precies?
Hetzelfde als in 2000, 2001, 2002, enz., hier een aardbeving, daar een overstroming, misschien een tsunami, een oorlog meer, een oorlog minder, af en toe een aanslag, zeker een blauwe envelop, al met al business as usual.
En hoeveel kans is er dat ik 2012 niet overleef ...
Hangt er vanaf hoe je in het verkeer oversteekt bijvoorbeeld. Pas in 2220 wordt het link volgens de maya's, zulu's, azteken en nog wat van die jongens, maar tja, als ze gelijk krijgen ben je er toch niet meer.
Pluk de dag en leef, morgen kan het over zijn. En dat heeft niets met welke voorspelling of doemdenken dan ook te maken.
Zo.
Is.
Dat!
Zo is dat al de gehele menselijke geschiedenis, maar dat is niet wat er bedoeld wordt. We zitten al in het voorportaal van de verandering zoals het verval van onze economie & monetaire systeem - waarbij de ware cijfers zoveel mogelijk buiten de gecensureerde mainstream media wordt gehouden - zullen in een rapid tempo toenemen als straks de draagbalken bezwijken die ons hele bestaan overeind houden. 2012 (of iets eerder) is geen sprookje met UFO's of tovernaars, maar de onthulling van je ware "ik".
En je ware "ik" is niet je ego.
"Ego" heeft nogal een negatieve bijklank.
Jezelf ontdekken buiten een consumerende en leeg-rovende schijnwereld, zou nog eens zwaar kunnen tegenvallen voor sommige individuen. Niet omdat die andere wereld zo onplezierig is, maar omdat men er achter komt wat hij/zij werkelijk is (buiten je ego treden en je ware zelf tegenkomen kan erg hard aankomen)
Daar heeft U gelijk in, zouden er inderdaad de draagbalken onder onze huidige bestaan het bezwijken zullen er vele een bewustzijn verandering ondergaan zoals U het hierboven beschrijft.

Intussen gaat de media verder met het achterhouden van informatie, en ons proberen in slaap te sussen met commerciële tv waarin die alom bekende saaie en drogerende programma's ons proberen wijs te maken dat de wereld gewoon door zal blijven gaan zoals het altijd al was.
(bericht gewijzigd op 18-1-2011 21:14:12)


2012 ZAL ZEKER VEEL VERANDERINGEN BRENGEN ZIEN MAAR WAT ER NU ALLEMAAL GEBEURD EN WAT ER GEBEURD HEEFT VROEGER PLAATSGEVONDEN DAAR ZIJN STUDIES EN BEWIJZEN GENOEG VOOR ALLES KOMT GEWOON NEER OP EEN SAMENLOOP VAN OMSTANDIGHEDEN DE PLANETEN OP EEN LIJN LOGISCH DAT ER DAN MEER TREKKRACHT OP DE AARDE KOMT ZIE MAAR NAAR DE GETIJDEN TE WIJTEN AAN DE MAAN ENZ ENZ DUS DENK EENS GOED NA HOE DE PLANEET ONSTAAN IS HET IS ZEKER NIET GEMAAAKT DOOR EEN GOD OF GELIJK WELKE PERSOON DIE SOIGE MENSEN AANBIDDEN HET ZIJN GEWOON VERHAALTJES OMDAT DE MENSEN IN IETS WILLEN GELOVEN ZE WILLEN ALTIJD IETS HEBBEN DAT ZE ER VAN OVERTUIGD DAT ALLES GOED KOMT MAAR GELOOF ME DE DAG KOMT DAT WIJ ALLEN ZULLEN INZIEN DAT DE WRELD DRAAIT EN ZIJN BELOOP GAAT EN NIEMAND KAN OF ZAL DAAR VERANDERING INBRENGEN
Je hoeft niet zo aan een stuk door te schreeuwen hoor!!!









JA DE WAARHEID KAN HARD AANKOMEN HE
Probeer het dan eens. Wij kunnen het óók.
Gewone letters, punten, komma's en de spelfouten er uit.
Ik ben echt geen taalnazi, maar u maakt het te erg.
Een ongelukje kan gebeuren, maar expres capslocken is over-the-top en niet op z'n plaats op Genswetenschap.
Dus gewone regels schrijven of anders oprotten. Misschien is Quasi Mundo een betere site voor u om te vertoeven.



QM is nog steeds uit de lucht zie ik
Er zijn er maar zat, bijvoorbeeld deze: http://quasi-mundo.de/
En zo zijn er nog veel meer.



IK LOOP ZO NIET OP MET JULLIE REGELTJES WIE OF WAT ZEGT HOE WE MOETEN SCHRIJVEN EEN BENDE BUREEL KAKKERS MET OOGLAPPEN OP EN WATJES IN DE OREN NEE MERCIE ALS JULLIE GEEN HOOFDLETTERS WILLEN LEZEN KIJK ER DAN NIET NAAR
Ha, what has been seen cannot be unseen. Vandaar.
U bent hier toch gast? Dan kunt u zich toch aanpassen aan de rest?
Wij vinden op burelen kakken trouwens net zo ongepast.


Je plaatst hier een reactie omdat je graag wilt dat mensen hier jouw bijdrage lezen.
Als vervolgens de meerderheid graag wilt dat je deze reactie doet conform de geldende regeltjes (of althans de normaal aangenomen manier), waarom doe je dit dan niet?
Alleen maar kans dat je reactie niet gelezen wordt.
Met andere woorden: pas je aan of plaats geen reactie. Wat zou anders je doel zijn?


IK LOOP ZO NIET OP MET JULLIE REGELTJES WIE OF WAT ZEGT HOE WE MOETEN SCHRIJVEN EEN BENDE BUREEL KAKKERS MET OOGLAPPEN OP EN WATJES IN DE OREN NEE MERCIE ALS JULLIE GEEN HOOFDLETTERS WILLEN LEZEN KIJK ER DAN NIET NAAR
Lees dit eerst ff:
http://www.grenswetenschap.nl/blogs/De-7-GWgeboden/



SDI is een type Volkswagenmotor, en twee van die dingen bij elkaar maken nou éénmaal herrie.
En wat er ook gaat gebeuren, herrieschoppers zullen er altijd zijn . . . . . . . ook in 2112 . . . . pfff, back on topic.



HET GAAT HIER INDERDAAD OM EEN FENOMEEN EN DAT ZAL ZO NOG EEUWEN EN EEUWEN DOORGAAN DE FABELTJES KRANT DAS VOOR KLEUTERS WAT ER GAAT GEBEURDN IN 2012 DAT ZULLEN WE WEL ZIEN HET LEVEN GAAT GEWOON DOOR EN WE ZIEN WEL WE KUNNEN ONS ALLEEN BASEREN OP WETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK UIT HET VERLEDEN EN NIET VAN SPROOKJES DIE EEUWEN GELEDEN UITGEVONDEN ZIJN WAT ER GEBEURD OP ONZE PLANEET ZIJN WIJ HET MEEST DE SCHULD BV DOOR ONZE HEBZUCHT OM MEER EN MEER TE WILLEN VERZIEKEN WE ZE BV DE ECONOMIE NU HET MONYTEIR SYSTEEM ZAL ZOWIEZO NAAR DE BOM GAAN OMDAT WE IN EEN CIRKEL ZITTEN VAN HEBZUCHT VELE JAREN TERUG WAREN WE CONTENT MET 20000 OUDE BF NU HEBBEN WE MEER DAN 1000 EURO IN DE MAAND EN WE ZIJN NOG NIET CONTENT WANT WE WILLEN COMPUTER TV IPOT ENZ ENZ GOEDE RAAD HOU HET SIMPEL EN SMIJT DE OVERBODIGE LUXE BUITEN OP HET EIND VAN DE MAAND ZAL UW POTEMONE NOG GELD BEVATTEN
Craplock Syndroom

HET GAAT HIER INDERDAAD OM EEN FENOMEEN EN DAT ZAL ZO NOG EEUWEN EN EEUWEN DOORGAAN DE FABELTJES KRANT DAS VOOR KLEUTERS WAT ER GAAT GEBEURDN IN 2012 DAT ZULLEN WE WEL ZIEN HET LEVEN GAAT GEWOON DOOR EN WE ZIEN WEL WE KUNNEN ONS ALLEEN BASEREN OP WETENSCHAPPELIJK ONDERZOEK UIT HET VERLEDEN EN NIET VAN SPROOKJES DIE EEUWEN GELEDEN UITGEVONDEN ZIJN WAT ER GEBEURD OP ONZE PLANEET ZIJN WIJ HET MEEST DE SCHULD BV DOOR ONZE HEBZUCHT OM MEER EN MEER TE WILLEN VERZIEKEN WE ZE BV DE ECONOMIE NU HET MONYTEIR SYSTEEM ZAL ZOWIEZO NAAR DE BOM GAAN OMDAT WE IN EEN CIRKEL ZITTEN VAN HEBZUCHT VELE JAREN TERUG WAREN WE CONTENT MET 20000 OUDE BF NU HEBBEN WE MEER DAN 1000 EURO IN DE MAAND EN WE ZIJN NOG NIET CONTENT WANT WE WILLEN COMPUTER TV IPOT ENZ ENZ GOEDE RAAD HOU HET SIMPEL EN SMIJT DE OVERBODIGE LUXE BUITEN OP HET EIND VAN DE MAAND ZAL UW POTEMONE NOG GELD BEVATTEN
Craplock Syndroom
Misschien zelfs Cwaplock


En wat er ook gaat gebeuren, herrieschoppers zullen er altijd zijn . . . . . . . ook in 2112 . . . . pfff, back on topic.
Hahah, goeie!
SDISDI, dodeca's broertje?
Ik heb er een broertje dood aan.

How To Disable the Caps Lock Key
1. Make a copy of the System file (in your System Folder).
2. Open the copy with ResEdit.
3. Open the KCHR resource.
4. Select one of the keyboard layouts (I used the U.S. System 6 layout).
5. Choose Duplicate from the Edit menu.
6. Highlight the duplicate and press Command-I.
7. Name the new layout something like No Caps Lock.
8. Open that layout by double-clicking.
9. Press the Caps Lock key. You'll notice that the picture of the Caps Lock key onscreen darkens.
10. Drag the lower case letters in the upper window to the appropriate spots on the picture of the keyboard (drag "a" to the "A" key).
11. Close and save the window. Quit ResEdit.
12. Name the altered system somthing like Altered System.
13. Drag your real System out of the System Folder and replace it with Altered System (DON'T THROW AWAY YOUR OLD SYSTEM! You might need it again).
14. Once Altered System is in the System Folder, rename it System.
15. Restart your Mac.
16. To get rid of Caps Lock, open the Keyboard control panel and select the No Caps Lock layout.
17. Pushing Caps Lock will now seemingly have no effect.


En wat er ook gaat gebeuren, herrieschoppers zullen er altijd zijn . . . . . . . ook in 2112 . . . . pfff, back on topic.
Hahah, goeie!
SDISDI, dodeca's broertje?
Ik heb er een broertje dood aan.

How To Disable the Caps Lock Key
1. Make a copy of the System file (in your System Folder).
2. Open the copy with ResEdit.
3. Open the KCHR resource.
4. Select one of the keyboard layouts (I used the U.S. System 6 layout).
5. Choose Duplicate from the Edit menu.
6. Highlight the duplicate and press Command-I.
7. Name the new layout something like No Caps Lock.
8. Open that layout by double-clicking.
9. Press the Caps Lock key. You'll notice that the picture of the Caps Lock key onscreen darkens.
10. Drag the lower case letters in the upper window to the appropriate spots on the picture of the keyboard (drag "a" to the "A" key).
11. Close and save the window. Quit ResEdit.
12. Name the altered system somthing like Altered System.
13. Drag your real System out of the System Folder and replace it with Altered System (DON'T THROW AWAY YOUR OLD SYSTEM! You might need it again).
14. Once Altered System is in the System Folder, rename it System.
15. Restart your Mac.
16. To get rid of Caps Lock, open the Keyboard control panel and select the No Caps Lock layout.
17. Pushing Caps Lock will now seemingly have no effect.
JA HET WERKT MIJN CAPSKNOP WERKT NIET MEER :-)






In de documentaire The Year Zero uit 2004 van Wiek Lenssen, waarin een beeld word gegeven van Wacatel Utiw(de zwervende Wolf), kan men opmaken wat er op 21-12-2012 zou kunnen plaatsvinden, wat, indien dit zou gebeuren, al heftig genoeg is om hier serieus over na te denken.
Je hoofd in het zand steken en niets doen is het meest onnozele wat er als reactie zou kunnen zijn.
Leven met moeder Aarde ipv. van moeder Aarde is al een vorm van respect en de wil om er anders mee om te gaan dan wij allen nu doen.
Alleen dat gebruiken wat je echt nodig hebt met respect voor natuur en anderen kan al zorgdragen voor een goede en betere start na 21-12-2012.
Natuurvolkeren zullen weinig of niets merken van wat voor de westerse mens desastreus zal blijken te zijn.
Wij hebben de keus, laten we dus de juiste keuze maken.



Meer ook omdat de maya's erg 1 waren met de natuur en de kosmos, heel anders dan in de cultuur waar wij in leven, waar we buiten de natuur leven en alle kennis van de kosmos in een doofpot zit.
En wat dat doet konden we op 11 3 2011 al zien in japan.
Eigenlijk is er gewoon na de 2de wereldoorlog gewoon op dezelfde onnadenkende voet op aarde gewerkt aan aan de ene kant voor ons oog een verbetering van ons leefklimaat, terwijl met die methode juist op grote schaal en op lange termijn een verslechtering van ons leefklimaat te zien is.
En dat is min of meer nu we in europa met 70 kerncentrales en nog een heel stel opwerkingscentrales leven uiteraard heel gevaarlijk als er op aarde een natuurramp plaats vindt en we dat op aarde allemaal niet meer onder controle hebben, die waarschuwing van wat religieuze doofpotten de mens hebben geleerd hebben we kunnen zien in fukushima.
Ook konden de Maya's al voorspellen dat het mis zou gaan omdat ze zelf ook mensen waren die leefden onder het zelfde gesternte.
Alleen lieten de Maya leiders het niet over aan een stel graaiende liegende figuren die hun structuur van denken uit konden voeren op vernietigende wijze omdat hen een structuur van religieus denken is aangeleerd.
Min of meer leef je in europa onder de knoet van leugens en heiligheid, wat je eigenlijk terug kan vinden in de geschiedenis van de romeinen en hoe dat rijk viel en over genomen werd door de religieuzen van toen uit Azië.
In italie zijn de rooms katholieke kerk en de mafia producten van oude werelden die in elkaar zijn opgegaan waarbij een boel mensen buiten de boot vielen.
Uiteraard als je in deze tijd geboren bent heb je daar gevoelsmatig niks meer mee.
Maar kijken we naar religie op aarde en hoe dat zich als een virus metr geweld wil doordrukken, weet je dat de planeten en de sterren verkwanseld zijn en wil iedereen god, allah of hoe je het ook noemt zelf zijn., letters op nu

Rekening houden met medemensen zit ons niet in het bloed.
Eerlijk gezegd hoop ik op een verandering op aarde in de mensheid die snapt dat alle van een ander eigenlijk ook jezelf zal treffen op een dag.
Want wij bekijken het vanuit 1 kort leventje, terwijl de aarde met de maan 4.5 miljard jaren geleden zich hebben gevormt na een botsing van 2 planeten (voor zover wij dat kunnen bekijken met astronomie) en dat religie patent heeft om te bepalen wat goed en slecht is naar eigen gelang.

Dat moet je maar onderdrukken met pillen dan, omdat deze cultuur geen realiteitsbesef heeft.
Ook heeft deze cultuur geen realiteits besef van vernieitgende krachten zoals drugs, voetbalrellen en noem maar op waar emoties aan ten grondslag liggen om andere planeten te activeren.
En fukushima? dat was Saturnus in weegschaal die op die manier communiseerd.
Min of meer dat de mens moet leren rekening te houden met niet alleen gevolgen, maar de oorzaken, aangezien oorzaak en gevolg totaal genegeerd werd, dat in 1945 toen de 2de wereldoorlog voorbij was niet gekeken werd naar het totale, maar naar hoe dat te voorkomen, en daarmee het economie uber allesch is geworden.
Alleen met de mens in die vorm mag je maar hopen dat je niet vernietigd wordt op onzichtbare wijze, aangezien er een soort zeil overheen is gelegd.
Voor hitelr was er ook al oorlog, in die tijd kwam materialisme mee en werd het voor het oog steeds duidelijker en in de mediawereld waar we nu in leven kunnen we alles zelf beoordelen.
Toch wordt liegen nog steeds beloont, en klopt er van het rangen en standen systeem niks omdat mensen helemaal niet als gelijkwaardig worden gezien, dat wordt alleen zo gebracht aangezien geen mens hetzelfde is.
Dus het is nu 2012.
en volgend jaar 2013.
en dan komt er weer een nieuwe datum dat we allemaal vergaan.
Zo gaat de mens om met vernietigende energie die we ook bezitten.
Die verbieden het en wachten tot ze er allemaal aan gaan.
Als een opgespaard iets waar mensen steeds weer een nieuwe datum voor prikken.
heel maf wel eigenlijk.

Zon: Het gehele wezen
Maan: Emoties
Mercurius: Communicatie
Venus: Alles waar jij van houdt
Aarde: Ons lichaam
Mars: Je wil en je kracht om voor uit te stormen
Jupiter: Eer en rechtvaardigheid
Saturnus: Oorzaak en gevolg
Uranus: Vernieuwing
Neptunus: De illusie, versluiering en het misterieuze
Pluto: de regenerator
Dit is een grove opsomming van hoe de hedendaagse westerse astrologie aankijkt tegen hoe de kosmoische energie van de zon en de sterren (licht) een laatste wending krijgt.
De baan van al het licht wordt dus in de lijn beinvloed door planeten die er een soort vervorming aan geven.
Zo hebben de planeten in de tekenen dus nooit dezelfde vorm, geen moment is hetzelfde.
Het gaat niet om wat niet waar is, het gaat er om of de mens in staat is te kunnen leren wat wel waar is.
Deze mensheid is meer bezig te kijken naar het negatieve, in plaats van het bekijken van het positieve.
Ik kan dat uitleggen aan de hand van berichten op internet na het verlies van PSV bij NAC
in de berichten is men bezig met hoe slecht PSV was, maar niet hoe goed NAC was
Dus zo zie je al dat GOED zijn helemaal geen vaste plek heeft.
Dat NAC won met 3-1 maakte NAC niet GOED, maar PSV slechter in de minds
Dus mensen hebben geleerd niet te kijken naar wat goed is, maar naar wat slecht is.
Mafia en kerk in Italie.
De kerk bepaalde lang was goed en slecht was volgens hun.
Moorden was slecht, maar zelf moorden ze ook.
De boodschap van de maya's eindigt dan ook in deze tijd in waar de mensen zo bang voor zijn, ondertussen vernietigd deze mensheid zichzelf.
Dus in het vergaan van de aarde, iets wat ook in de bijbel is beschreven, dat het ooit een keer vergaat, tja nou en, gaan we daar naar leven?
Of gaan we eindelijk eens in de NU leven en problemen in de weredldzoals honger oorlog enz.. op te lossen door naar de oorzaken te zoeken?
Dat is wat de maya's wilde vertellen.
Die slang zit in ons

Ware oorzaken zijn niet dat de zwarte mensen allemaal afstammen van iemand die dronken met zijn dochters in bed lag te fozen, zoals de bijbel dat beschreef, maar ze zijn donkerder omdat ze meer zonlicht op hun huid kregen.
En zo kan je de hele bijbel, koran, of welk boek vol mythe's gaan doorbladeren om te kijken wat er nu allemaal van kan kloppen, en waar we in het heden al een antwoord op hebben.
Dus leugens om bestwil van lieden die veel energie van mercurius op die manier gebruiken op de planeet aarde.

Moet je dit eens lezen.
Dan denk ik in nederland 2012 als normaal denkend mens, van welke planten of paddestoelen aten die gasten?
Dat red ik niet met het voedselsysteem uit de nederlandse spuermarkt om dat in mijn hoofd te krijgen.
We leven in een soort derde rijk hier waarin alles perfect moet zijn.
Maar alles wordt niet perfect dmv doofpotten, illusies en leugens.
Men zal dat soort zaken in balans moeten proberen te krijgen.
Aangezien deze wereld mentaal compleet uit balans is.
En dat gaan we pas merken als de stroom uit valt.

Je leest hier onder andere:
En zij, hetzij dat zij het horen zullen, of hetzij dat zij het laten zullen (want zij zijn een wederspannig huis), zo zullen zij weten, dat een profeet in het midden van hen geweest is.
Daar zien we een klein stukje terug van een werkelijkheid.
Mensen geboren met mars in tegenover elkaar liggende huizen die al snel elkaar met hun wil gaan bestoken.
Zo liggen de huizen astrologisch als een taart met 12 punten.
1-7 2-8 3-9 4-10 5-11 6-12
Als dus mensen geboren worden met planeten in tekens in huizen die onderverdeelt zijn in 12 kosmische gebieden, heb je dus een grote kans dat bijvoorbeeld mensen geboren met mars in huis 5 en mensen geboren met mars in huis 11 in een conflict elkaars opponenten kunnen worden.
En dat is iets wat de mensheid eens zou moeten uitspitten, uiteraard lichamelijke afwijkigen buiten beschouwing gelaten.
En gij, mensenkind! vrees niet voor hen, en vrees niet voor hun woorden, hoewel wederwilligen en doornen bij u zijn, en gij bij schorpioenen woont; vrees voor hun woorden niet, en ontzet u niet voor hun aangezicht, want zij zijn een wederspannig huis.
En dat we moeten uitkijken voor de schorpioen.
Toen assad werd geboren als maagd op 11 9 1965 stond de planeet mars (eigen wil) midden in de vernietigende schorpioen.
Dus religie stamt af van astrologie, het is nu aan de mens in de bijbel of koran te kunnen herkennen wat wel of wat niet juist is.
Ik ben een boogschutter met mars midden in waterman midden in het 11de huis (huis van de waterman) en de maan midden in kreeft.
Deze mensheid heeft keer op keer bewezen signalen die niet met het oog of oor waar te nemen in de wind te slaan.
En dat is wat de Maya's wilden zeggen.
(bericht gewijzigd op 3/12/2012 2:37:10 PM)








Hadden we nu niet in europa 70 kernentrales gehad, met nog een hele zooi centrales die uraniumstaven die op zijn moeten verwerken tot afval, en dat afval hadden we dan niet in de grond hoeven stoppen.
Je kan dat god en duivel verhaal zo bekijken:
Alles wat als duivels gezien werd mag niet (dat wordt opgekropt)
Alles wat de kerk dan als God (dus volgens hun goed) is mag je dan klakkeloos aan nemen.
Dat heeft geresulteerd in dat de donkere kant van onze planeet duivel werd genoemd, en de zon kant God.
Dan als je astrologie er even bij pakt zie je welke vernietigende tendensen waaronder kerncentrales gecreeerd in tijden dat men iets uitvond om massaal te vernietigen, oorlog (MARS) dus, WO2, die uitvinding verder ontwikkeld is om ons van energie te voorzien net zoals in fukushima te zien was dat oorzaken en gevolgen (Saturnus) dus door die religie verboden was, mocht niet, en dan leer je er niet mee om gaan.
Dus eigenlijk door dogmatisch denken net zoals we in het midden oosten zien dat je hoofd er af gaat als je tegen zulke mensen in gaat die eigenlijk met leugentjes om bestwil (Mercurius) de macht willen behouden.
Dus deze mindstatus waar wij in leven is als een soort tijdbom die elk moment af kan gaan.
Ergens voelen de mensen dat wel, maar toch horen we dat liever niet en doen dan alsof het niet zo is.
Heel even na 11 3 2011 (let op de 11, waterman is het 11de teken) hoorde je klanken uit onder andere duitsland dat kerncentrales toch eigenlijk wel erg gevaarlijk zijn.
Toch zijn er na de tweede wereldoorlog genoeg demonstraties geweest uitgevoerd door mensen die niet vernietigend zijn, maar de vernietigende energie dat met leugentjes om bestwil makkelijk heeft gewonnen.
Dat hele doofpot verhaal zag je in japan terug, alleen was fukushima een beetje te groot voor de doofpot.
Toch horen wij er verder vrij weinig van, en leven gewoon verder alsof er weinig is gebeurd.
(bericht gewijzigd op 3/12/2012 4:20:30 PM)

En op die mindstatus is de huidige materialische wereld waar wij nu in leven gebasseerd.
Dus geen condooms naar afrika zegt zo iemand, want wat kan hen dat toch schelen als die mensen daar in de shit zitten.
Dat is zijn probleem toch niet? hij houdt liever hel in stand om iedereen bang te maken.
(bericht gewijzigd op 3/12/2012 4:21:02 PM)


de grieken habben es gewust
de egyptenaren habben es gewust
de maya's habben es gewust.
En er waren er nog wel meer die es habben gewust.
Aber wier, wier habben es nicht gewust.
Zeg, als je interessant erudiet wil doen in een vreemde taal, zorg er dan op z'n minst voor dat de woorden goed gespeld zijn.

Zeg, als je interessant erudiet wil doen in een vreemde taal, zorg er dan op z'n minst voor dat de woorden goed gespeld zijn.
Ja, je kan ook op taalfoutjes gaan letten, kan je ook gaan doen...
Allesch mus perfect sein???
(bericht gewijzigd op 3/12/2012 4:23:05 PM)

Zeg, als je interessant erudiet wil doen in een vreemde taal, zorg er dan op z'n minst voor dat de woorden goed gespeld zijn.
Ja, je kan ook op taalfoutjes gaan letten, kan je ook gaan doen...
Allesch mus perfect sein???
Nee, ik let niet op taalfoutjes. Maar de ludieke manier waarop je het wil brengen komt niet over door die taalfouten.

de grieken habben es gewust
de egyptenaren habben es gewust
de maya's habben es gewust.
En er waren er nog wel meer die es habben gewust.
Aber wier, wier habben es nicht gewust.
Es ist ziemlich deutlich dass Sie es nicht gewusst haben
(bericht gewijzigd op 3/12/2012 5:02:54 PM)


Die blanken pakken je alles af en liegen dat ze scheel zien, hebben scheit aan hun medemens enz...
Wedden dat jullie deze taal wel begrijpen?

Heel simpel, je begrijpt gewoon wat je WIL begrijpen

of:
IK LOOP ZO NIET OP MET JULLIE REGELTJES WIE OF WAT ZEGT HOE WE MOETEN SCHRIJVEN EEN BENDE BUREEL KAKKERS MET OOGLAPPEN OP EN WATJES IN DE OREN NEE MERCIE ALS JULLIE GEEN HOOFDLETTERS WILLEN LEZEN KIJK ER DAN NIET NAAR
zoiets als dit begrijpen?
Of deze:
Zelf niks inbrengen maar iets anders willen vernietigen....
(bericht gewijzigd op 3/12/2012 6:11:03 PM)


Die blanken pakken je alles af en liegen dat ze scheel zien, hebben scheit aan hun medemens enz...
Wedden dat jullie deze taal wel begrijpen?

Heel simpel, je begrijpt gewoon wat je WIL begrijpen

Scheit???///???
Skijt!!!111!!! 

voor de mensen die zich laten bedriegen is de kosmos geen optie.
Aangezien je optisch al bedrogen wordt als je naar de maan en de zon kijkt die even groot lijken, en je pas na lang kijken kan weten hoe dat alles draait, zoals de maya's deden met veel geduld.
In deze cultuur hebben mensen niet zo veel geduld, tijd en de ruimte.
Zoals ooit in los angeles de stroom uit viel, en daarna allerlei mensen verontrust de politie op belde wat die rare lichtjes in de lucht waren...
(bericht gewijzigd op 3/12/2012 6:24:53 PM)


Net zoals we hier dmv apparaten veel kunnen zien.
Alleen lukt het niet zo best om op een vredige manier met z'n alle op deze planeet te leven.
En dat haal je er dan niet uit als blanke, wel lees je in statistieken over 200000 meldingen van huiselijk geweld per jaar in dat gevoelsarme rijke landje nederland.
Dus dat is de rede waarom deze mensheid eigenlijk al is vergaan.
Zoals Mohammed b en Theo van Ghog, de 1 geboren als vis met een reeks planeten in waterteken vis, mars in de emotionele kreeft, en theo als vuurteken leeuw met een lijn planeten ook in vuurteken leeuw...
En dat men dan geschokt reageerd....
Dus dan mis je ergens iets, zo duidelijk....
Maar daar hoor je niemand over. obvious
Misschien leverde het niet genoeg op ofzo...
(bericht gewijzigd op 3/12/2012 6:41:58 PM)


hier zag je dan SDISDI met de caps aan een soort van mentale aanval plegen op het onderwerp wat hier werd beschreven, met als gevolg wat reacties daarop.
Dat angst mensen agressief kan maken ook.
Dat het einde er eigenlijk nooit zal zijn, maar altijd een nieuw begin zal bevatten kunnen we net zo min zien als wat er gebeurd na de dood.
Level 3 op de derde planeet.

Meer ook omdat de maya's erg 1 waren met de natuur en de kosmos, heel anders dan in de cultuur waar wij in leven, waar we buiten de natuur leven en alle kennis van de kosmos in een doofpot zit.
(...)
Ook konden de Maya's al voorspellen dat het mis zou gaan omdat ze zelf ook mensen waren die leefden onder het zelfde gesternte.
Alleen lieten de Maya leiders het niet over aan een stel graaiende liegende figuren die hun structuur van denken uit konden voeren op vernietigende wijze omdat hen een structuur van religieus denken is aangeleerd.
Ik begrijp dat je de mayacultuur een fascinerende vindt, maar idealiseer je die niet een beetje?
Op Wikipedia lees ik
En als ik dat zo lees dan verschilde die cultuur niet zoveel van 'de cultuur van de blanken'.
Of zie jij hier een stuk geschiedsvervalsing, en was er een andere reden voor het verval van de cultuur?

hier zag je dan SDISDI met de caps aan een soort van mentale aanval plegen op het onderwerp wat hier werd beschreven, met als gevolg wat reacties daarop.
Dat angst mensen agressief kan maken ook.
Dat het einde er eigenlijk nooit zal zijn, maar altijd een nieuw begin zal bevatten kunnen we net zo min zien als wat er gebeurd na de dood.
Level 3 op de derde planeet.
SDISDI had binnen een dag een ban aan zijn broek wegens dat agressieve gedrag. Dat schoot hij ermee op.

Inderdaad, konden we assad maar een ban geven nietwaar?
Toch herken ik die vernietigende kracht in dat persoon die de kans krijgt in een wereld waar dus dat niet gezegd mag worden, bijvoorbeeld over Mars in schorpioen.
Er zijn zelfs websites waar je geband kan worden stel je zou op die manier spreken zonder enige vorm van agressie.
Dus wat we niet willen duwen we weg, maar komt telkens weer terug.
Dus let maar op, begin 2013 wordt er een nieuwe datum geprikt wanneer we vergaan als we niet zijn vergaan.
(bericht gewijzigd op 3/12/2012 8:36:06 PM)
-
Bezoek ‘Het Veld’ voor meer grenswetenschappelijk nieuws!
-
-
-
-
-
18-05t.e.m. 20-05Zeker aanwezig: 0Misschien aanwezig: 030-05Zeker aanwezig: 0Misschien aanwezig: 003-06Zeker aanwezig: 0Misschien aanwezig: 0
-
Vroeger op Grenswetenschap.nl:












Spoedcursus 2012



