
Joris Demmink in Amerika
Recent op Grenswetenschap.nl:
- Hoe Google Glass de wereld gaat veranderen (Schijngestalte)
- Het exorcisme van Anneliese Michel (update) (Donkerwoud)
- Een vijg is meer dan alleen een vrucht (ThoTh)
- Dieppe en de grote mantel (Olav)
- Gravitatiegolven (stoerecurry)
- de Zeepkist - week 25 (Dicit)
- Bloedmerries (grappenmaker)
- De vreemde zuignap van remora's (psixty4)
- Tellen is makkelijk! (hugo)
- Wandelende stenen op Mars (Sint Joris)
- Thorium toekomst (Olaf van Kooten)
- PRISM = Echelon 2.0 (Luk)
- Hoe snel expandeert ons heelal? (Bontevogel)
- de Zeepkist - week 24 (Sar)
- UFO's boven Leidschendam (update) (Triggernl)
En dan nog een stukje Micha, om het toch nog een beetje eigen te houden:
Tim de Enchanter
| 24-10-2012 | 08:00
Gerelateerd aan deze publicatie:
BeyondPerceptio:
Misschien moet mijnheer Demmink en anderen zelf een flinke paal ter grootte van een amsterdammertje in zekere plaats? Eens kijken of ze er dan anders over denken.
Sorry, dit soort wraakactie-gedachten komen vanzelf als ik lees over dat soort mongolen...
Misschien moet mijnheer Demmink en anderen zelf een flinke paal ter grootte van een amsterdammertje in zekere plaats? Eens kijken of ze er dan anders over denken.
Sorry, dit soort wraakactie-gedachten komen vanzelf als ik lees over dat soort mongolen...

Danyel: is er niet een demonstratie 28 oktober?:
http://jdtvnieuwsbullet.blogspot.nl/2012/10/kom-zondag-28-oktober-naar-het-demmink.html
http://jdtvnieuwsbullet.blogspot.nl/2012/10/kom-zondag-28-oktober-naar-het-demmink.html


Gas: tja, in de VS denken ze ook dat in 10 procent van de overlijdensgevallen in Nederland sprake is van euthanasie. (Cijfers laten zien dat dat in werkelijkheid ruim twee procent is.)
Bovendien stelt een Republikein dat de helft van de euthanasiegevallen in Nederland onvrijwillig is.
Verder zegt men in het betreffende filmpje dat Nederlandse ouderen bandjes dragen met daarop de tekst: "Euthanaseer me niet." Ook beweert men dat ouderen daarom niet naar Nederlandse ziekenhuizen durven te gaan en uitwijken naar het buitenland:
http://nos.nl/artikel/342620-gedwongen-euthanasie-in-nl.html
Maw, niet alles wat de Amerikanen roepen is per se waar.
Bovendien stelt een Republikein dat de helft van de euthanasiegevallen in Nederland onvrijwillig is.
Verder zegt men in het betreffende filmpje dat Nederlandse ouderen bandjes dragen met daarop de tekst: "Euthanaseer me niet." Ook beweert men dat ouderen daarom niet naar Nederlandse ziekenhuizen durven te gaan en uitwijken naar het buitenland:
http://nos.nl/artikel/342620-gedwongen-euthanasie-in-nl.html
Maw, niet alles wat de Amerikanen roepen is per se waar.

Samblo:
Het is zelfs andersom. Heb op veel plekken gewerkt waar mensen een 'non-reanimatie' verklaring droegen. Maar okay, dat zal je maar beter ook niet aan de republikeinen vertellen. Angstaanjagend, maar heel belangrijk onderwerp. Het schijnt dat de tentakels van dit netwerk zich zelfs uitstrekken tot het koninklijk huis. Als het werkelijk zo is dat de elite hier mee verstrengeld is zou dat de meer heftige complottheorieen opeens een stuk geloofwaardiger maken.
http://herstelderepubliek.wordpress.com/2011/12/23/van-de-prins-geen-kwaad-klaasje-van-amsberg/
Gas:
tja, in de VS denken ze ook dat in 10 procent van de overlijdensgevallen in Nederland sprake is van euthanasie. (Cijfers laten zien dat dat in werkelijkheid ruim twee procent is.)
Bovendien stelt een Republikein dat de helft van de euthanasiegevallen in Nederland onvrijwillig is.
Verder zegt men in het betreffende filmpje dat Nederlandse ouderen bandjes dragen met daarop de tekst: "Euthanaseer me niet." Ook beweert men dat ouderen daarom niet naar Nederlandse ziekenhuizen durven te gaan en uitwijken naar het buitenland:
http://nos.nl/artikel/342620-gedwongen-euthanasie-in-nl.html
Maw, niet alles wat de Amerikanen roepen is per se waar.
Bovendien stelt een Republikein dat de helft van de euthanasiegevallen in Nederland onvrijwillig is.
Verder zegt men in het betreffende filmpje dat Nederlandse ouderen bandjes dragen met daarop de tekst: "Euthanaseer me niet." Ook beweert men dat ouderen daarom niet naar Nederlandse ziekenhuizen durven te gaan en uitwijken naar het buitenland:
http://nos.nl/artikel/342620-gedwongen-euthanasie-in-nl.html
Maw, niet alles wat de Amerikanen roepen is per se waar.
Het is zelfs andersom. Heb op veel plekken gewerkt waar mensen een 'non-reanimatie' verklaring droegen. Maar okay, dat zal je maar beter ook niet aan de republikeinen vertellen. Angstaanjagend, maar heel belangrijk onderwerp. Het schijnt dat de tentakels van dit netwerk zich zelfs uitstrekken tot het koninklijk huis. Als het werkelijk zo is dat de elite hier mee verstrengeld is zou dat de meer heftige complottheorieen opeens een stuk geloofwaardiger maken.
http://herstelderepubliek.wordpress.com/2011/12/23/van-de-prins-geen-kwaad-klaasje-van-amsberg/

Gas:
Het is zelfs andersom. Heb op veel plekken gewerkt waar mensen een 'non-reanimatie' verklaring droegen. Maar okay, dat zal je maar beter ook niet aan de republikeinen vertellen. Angstaanjagend, maar heel belangrijk onderwerp. Het schijnt dat de tentakels van dit netwerk zich zelfs uitstrekken tot het koninklijk huis. Als het werkelijk zo is dat de elite hier mee verstrengeld is zou dat de meer heftige complottheorieen opeens een stuk geloofwaardiger maken.
http://herstelderepubliek.wordpress.com/2011/12/23/van-de-prins-geen-kwaad-klaasje-van-amsberg/
Ik draag ook een 'do not reanimate' verklaring maar vooralsnog kun je dat tegenwoordig beter op je voorhoofd laten tatoeëren want de dames en heren gezondheidsverzorgers verklaren dat ze echt niet op zoek gaan of iemand wel gereanimeerd wil worden, dus loop je dikke kans toch gereanimeerd te worden, ondanks je verklaring.
Samblo:
Gas:
tja, in de VS denken ze ook dat in 10 procent van de overlijdensgevallen in Nederland sprake is van euthanasie. (Cijfers laten zien dat dat in werkelijkheid ruim twee procent is.)
Bovendien stelt een Republikein dat de helft van de euthanasiegevallen in Nederland onvrijwillig is.
Verder zegt men in het betreffende filmpje dat Nederlandse ouderen bandjes dragen met daarop de tekst: "Euthanaseer me niet." Ook beweert men dat ouderen daarom niet naar Nederlandse ziekenhuizen durven te gaan en uitwijken naar het buitenland:
http://nos.nl/artikel/342620-gedwongen-euthanasie-in-nl.html
Maw, niet alles wat de Amerikanen roepen is per se waar.
Bovendien stelt een Republikein dat de helft van de euthanasiegevallen in Nederland onvrijwillig is.
Verder zegt men in het betreffende filmpje dat Nederlandse ouderen bandjes dragen met daarop de tekst: "Euthanaseer me niet." Ook beweert men dat ouderen daarom niet naar Nederlandse ziekenhuizen durven te gaan en uitwijken naar het buitenland:
http://nos.nl/artikel/342620-gedwongen-euthanasie-in-nl.html
Maw, niet alles wat de Amerikanen roepen is per se waar.
Het is zelfs andersom. Heb op veel plekken gewerkt waar mensen een 'non-reanimatie' verklaring droegen. Maar okay, dat zal je maar beter ook niet aan de republikeinen vertellen. Angstaanjagend, maar heel belangrijk onderwerp. Het schijnt dat de tentakels van dit netwerk zich zelfs uitstrekken tot het koninklijk huis. Als het werkelijk zo is dat de elite hier mee verstrengeld is zou dat de meer heftige complottheorieen opeens een stuk geloofwaardiger maken.
http://herstelderepubliek.wordpress.com/2011/12/23/van-de-prins-geen-kwaad-klaasje-van-amsberg/
Ik draag ook een 'do not reanimate' verklaring maar vooralsnog kun je dat tegenwoordig beter op je voorhoofd laten tatoeëren want de dames en heren gezondheidsverzorgers verklaren dat ze echt niet op zoek gaan of iemand wel gereanimeerd wil worden, dus loop je dikke kans toch gereanimeerd te worden, ondanks je verklaring.



Lanoe: De Secretaris Generaal van Justitie Demmink heeft besloten af te treden ivm met de onterechte beschuldigingen aan zijn adres blablabla.
Meneer Demmink stap in een vliegtuig richting een mooi warm zonnig oord en we horen hier nooit iets meer van....
Triest, maar waarschijnlijk is this how it ends
Meneer Demmink stap in een vliegtuig richting een mooi warm zonnig oord en we horen hier nooit iets meer van....
Triest, maar waarschijnlijk is this how it ends


Gas:
Demmink gaat helemaal niet aftreden, die is aan het eind van deze maand aan zn pensioen toe.
Lanoe:
De Secretaris Generaal van Justitie Demmink heeft besloten af te treden ivm met de onterechte beschuldigingen aan zijn adres blablabla.
Meneer Demmink stap in een vliegtuig richting een mooi warm zonnig oord en we horen hier nooit iets meer van....
Triest, maar waarschijnlijk is this how it ends
Meneer Demmink stap in een vliegtuig richting een mooi warm zonnig oord en we horen hier nooit iets meer van....
Triest, maar waarschijnlijk is this how it ends

Demmink gaat helemaal niet aftreden, die is aan het eind van deze maand aan zn pensioen toe.

A3aan v.d.B.:
............ Angstaanjagend, maar heel belangrijk onderwerp. Het schijnt dat de tentakels van dit netwerk zich zelfs uitstrekken tot het koninklijk huis. Als het werkelijk zo is dat de elite hier mee verstrengeld is zou dat de meer heftige complottheorieen opeens een stuk geloofwaardiger maken.
http://herstelderepubliek.wordpress.com/2011/12/23/van-de-prins-geen-kwaad-klaasje-van-amsberg/
Oeps Samblo, daar wordt je, ondanks de regels in de bron, :"Wat we via de officiële bronnen kunnen verifiëren hoeft natuurlijk niet waar te zijn en wat we via on-officiële bronnen kunnen verifiëren, kan net zo goed wél waar zijn. Omgekeerd is het ook mogelijk. We staan niet in voor de volledigheid, maar we staan in het geheel niet in voor de officiële lezing." niet écht vrolijk van.
Samblo:
Gas:
tja, in de VS denken ze .......
............ Angstaanjagend, maar heel belangrijk onderwerp. Het schijnt dat de tentakels van dit netwerk zich zelfs uitstrekken tot het koninklijk huis. Als het werkelijk zo is dat de elite hier mee verstrengeld is zou dat de meer heftige complottheorieen opeens een stuk geloofwaardiger maken.
http://herstelderepubliek.wordpress.com/2011/12/23/van-de-prins-geen-kwaad-klaasje-van-amsberg/
Oeps Samblo, daar wordt je, ondanks de regels in de bron, :"Wat we via de officiële bronnen kunnen verifiëren hoeft natuurlijk niet waar te zijn en wat we via on-officiële bronnen kunnen verifiëren, kan net zo goed wél waar zijn. Omgekeerd is het ook mogelijk. We staan niet in voor de volledigheid, maar we staan in het geheel niet in voor de officiële lezing." niet écht vrolijk van.

seekerofwisdom:
Ok, wat is je bron?
Nederland heeft een strenger beleid dan bv Duitsland.
Zowel de hoeveelheid gevangenen als de duur van de straf is hier in Nederland één van de hoogste van Europa.
http://www.nrc.nl/rechtenbestuur/2012/09/29/nederland-is-veilig-streng-en-royaal-met-rechtshulp/
arim:
Justitie in handen van pedo's? Dat verklaard in ieder geval al die lage straffen.
Ok, wat is je bron?
Nederland heeft een strenger beleid dan bv Duitsland.
Zowel de hoeveelheid gevangenen als de duur van de straf is hier in Nederland één van de hoogste van Europa.
http://www.nrc.nl/rechtenbestuur/2012/09/29/nederland-is-veilig-streng-en-royaal-met-rechtshulp/

Socrates:
Lanoe, waar heb je dat vandaan? Met zo een stellige bewering is een bronvermelding wel een vereiste.
(bericht gewijzigd op 24/10/2012 19:52)
Lanoe:
De Secretaris Generaal van Justitie Demmink heeft besloten af te treden ivm met de onterechte beschuldigingen aan zijn adres blablabla.
Meneer Demmink stap in een vliegtuig richting een mooi warm zonnig oord en we horen hier nooit iets meer van....
Triest, maar waarschijnlijk is this how it ends
Meneer Demmink stap in een vliegtuig richting een mooi warm zonnig oord en we horen hier nooit iets meer van....
Triest, maar waarschijnlijk is this how it ends

Lanoe, waar heb je dat vandaan? Met zo een stellige bewering is een bronvermelding wel een vereiste.
(bericht gewijzigd op 24/10/2012 19:52)


Emie :
Lanoe, waar heb je dat vandaan? Met zo een stellige bewering is een bronvermelding wel een vereiste.
Lees de laatste regel nog eens, Soc. Dit is hoe Lanoe verwacht hoe het zal gaan.
Socrates:
Lanoe:
De Secretaris Generaal van Justitie Demmink heeft besloten af te treden ivm met de onterechte beschuldigingen aan zijn adres blablabla.
Meneer Demmink stap in een vliegtuig richting een mooi warm zonnig oord en we horen hier nooit iets meer van....
Triest, maar waarschijnlijk is this how it ends
Meneer Demmink stap in een vliegtuig richting een mooi warm zonnig oord en we horen hier nooit iets meer van....
Triest, maar waarschijnlijk is this how it ends

Lanoe, waar heb je dat vandaan? Met zo een stellige bewering is een bronvermelding wel een vereiste.
Lees de laatste regel nog eens, Soc. Dit is hoe Lanoe verwacht hoe het zal gaan.

Socrates:
Lanoe, waar heb je dat vandaan? Met zo een stellige bewering is een bronvermelding wel een vereiste.
Lees de laatste regel nog eens, Soc. Dit is hoe Lanoe verwacht hoe het zal gaan.
Ik bedoelde de stellige bewering dat JD heeft besloten af te treden. Dat is volgens mij geen verwachting maar een bewering, toch?
De verwachting is dat hij vertrekt naar zonnige oorden en we er nooit meer iets van horen. Althans zo lees ik het.
(bericht gewijzigd op 24/10/2012 21:24)
Emie :
Socrates:
Lanoe:
De Secretaris Generaal van Justitie Demmink heeft besloten af te treden ivm met de onterechte beschuldigingen aan zijn adres blablabla.
Meneer Demmink stap in een vliegtuig richting een mooi warm zonnig oord en we horen hier nooit iets meer van....
Triest, maar waarschijnlijk is this how it ends
Meneer Demmink stap in een vliegtuig richting een mooi warm zonnig oord en we horen hier nooit iets meer van....
Triest, maar waarschijnlijk is this how it ends

Lanoe, waar heb je dat vandaan? Met zo een stellige bewering is een bronvermelding wel een vereiste.
Lees de laatste regel nog eens, Soc. Dit is hoe Lanoe verwacht hoe het zal gaan.
Ik bedoelde de stellige bewering dat JD heeft besloten af te treden. Dat is volgens mij geen verwachting maar een bewering, toch?
De verwachting is dat hij vertrekt naar zonnige oorden en we er nooit meer iets van horen. Althans zo lees ik het.
(bericht gewijzigd op 24/10/2012 21:24)

Emie :
Lanoe, waar heb je dat vandaan? Met zo een stellige bewering is een bronvermelding wel een vereiste.
Lees de laatste regel nog eens, Soc. Dit is hoe Lanoe verwacht hoe het zal gaan.
Ik bedoelde de stellige bewering dat JD heeft besloten af te treden. Dat is volgens mij geen verwachting maar een bewering, toch?
De verwachting is dat hij vertrekt naar zonnige oorden en we er nooit meer iets van horen. Althans zo lees ik het.
Die stellige bewering lees ik als een persbericht zoals Lanoe dat in de toekomst verwacht.
Lanoe, verlos ons!
Socrates:
Emie :
Socrates:
Lanoe:
De Secretaris Generaal van Justitie Demmink heeft besloten af te treden ivm met de onterechte beschuldigingen aan zijn adres blablabla.
Meneer Demmink stap in een vliegtuig richting een mooi warm zonnig oord en we horen hier nooit iets meer van....
Triest, maar waarschijnlijk is this how it ends
Meneer Demmink stap in een vliegtuig richting een mooi warm zonnig oord en we horen hier nooit iets meer van....
Triest, maar waarschijnlijk is this how it ends

Lanoe, waar heb je dat vandaan? Met zo een stellige bewering is een bronvermelding wel een vereiste.
Lees de laatste regel nog eens, Soc. Dit is hoe Lanoe verwacht hoe het zal gaan.
Ik bedoelde de stellige bewering dat JD heeft besloten af te treden. Dat is volgens mij geen verwachting maar een bewering, toch?
De verwachting is dat hij vertrekt naar zonnige oorden en we er nooit meer iets van horen. Althans zo lees ik het.
Die stellige bewering lees ik als een persbericht zoals Lanoe dat in de toekomst verwacht.
Lanoe, verlos ons!




Vero Legata: Nou we hebben het voor elkaar hoor. Demmink op het Journaal in de VS
Het is toch om je kapot voor te schamen die Nederlandse politiek en dat dit allemaal genegeerd wordt door de NOS en de rest van de MSM...
Het is toch om je kapot voor te schamen die Nederlandse politiek en dat dit allemaal genegeerd wordt door de NOS en de rest van de MSM...

grappenmaker: PR de Vries begint zich nu ook achter de oren krabben.
http://boinnk.nl/blog/45352/peter-r-de-vries-ooit-goed-begonnen-maar-nu-geheel-ingepakt-door-de-pedo-stasi/
Maar weer ff een update. Voor wat het waard is.
http://boinnk.nl/blog/45352/peter-r-de-vries-ooit-goed-begonnen-maar-nu-geheel-ingepakt-door-de-pedo-stasi/
Maar weer ff een update. Voor wat het waard is.

Socrates:
Iedereen die maar enigszins twijfel uitspreekt over de schuldvraag van JD is meteen ook een pedo. Laat staan als je zegt dat er geen enkel bewijs is, dan zit je overduidelijk in de kliek van die pedo's. Nog effe zo doorgaan dan zit iedereen in het verdachtenbankje. Zijn we toch weer allemaal gelijk.
grappenmaker:
PR de Vries begint zich nu ook achter de oren krabben.
http://boinnk.nl/blog/45352/peter-r-de-vries-ooit-goed-begonnen-maar-nu-geheel-ingepakt-door-de-pedo-stasi/
Maar weer ff een update. Voor wat het waard is.
http://boinnk.nl/blog/45352/peter-r-de-vries-ooit-goed-begonnen-maar-nu-geheel-ingepakt-door-de-pedo-stasi/
Maar weer ff een update. Voor wat het waard is.
Iedereen die maar enigszins twijfel uitspreekt over de schuldvraag van JD is meteen ook een pedo. Laat staan als je zegt dat er geen enkel bewijs is, dan zit je overduidelijk in de kliek van die pedo's. Nog effe zo doorgaan dan zit iedereen in het verdachtenbankje. Zijn we toch weer allemaal gelijk.

Meneer Glimlach:
Iedereen die maar enigszins twijfel uitspreekt over de schuldvraag van JD is meteen ook een pedo. Laat staan als je zegt dat er geen enkel bewijs is, dan zit je overduidelijk in de kliek van die pedo's. Nog effe zo doorgaan dan zit iedereen in het verdachtenbankje. Zijn we toch weer allemaal gelijk.
Mee eens. Het onderwerp is interessant genoeg om je in te verdiepen, maar het bewijs is wel erg dun. Anders gezegd: je zou zelf niet veroordeeld willen worden op basis van dat bewijs.
Wat niet weg neemt dat ik wel vind dat er een spoortje rook is en dat we maar eens moeten kijken of er daadwerkelijk brand is, of dat iemand stiekem staat te roken.
Socrates:
grappenmaker:
PR de Vries begint zich nu ook achter de oren krabben.
http://boinnk.nl/blog/45352/peter-r-de-vries-ooit-goed-begonnen-maar-nu-geheel-ingepakt-door-de-pedo-stasi/
Maar weer ff een update. Voor wat het waard is.
http://boinnk.nl/blog/45352/peter-r-de-vries-ooit-goed-begonnen-maar-nu-geheel-ingepakt-door-de-pedo-stasi/
Maar weer ff een update. Voor wat het waard is.
Iedereen die maar enigszins twijfel uitspreekt over de schuldvraag van JD is meteen ook een pedo. Laat staan als je zegt dat er geen enkel bewijs is, dan zit je overduidelijk in de kliek van die pedo's. Nog effe zo doorgaan dan zit iedereen in het verdachtenbankje. Zijn we toch weer allemaal gelijk.
Mee eens. Het onderwerp is interessant genoeg om je in te verdiepen, maar het bewijs is wel erg dun. Anders gezegd: je zou zelf niet veroordeeld willen worden op basis van dat bewijs.
Wat niet weg neemt dat ik wel vind dat er een spoortje rook is en dat we maar eens moeten kijken of er daadwerkelijk brand is, of dat iemand stiekem staat te roken.

Socrates:
Iedereen die maar enigszins twijfel uitspreekt over de schuldvraag van JD is meteen ook een pedo. Laat staan als je zegt dat er geen enkel bewijs is, dan zit je overduidelijk in de kliek van die pedo's. Nog effe zo doorgaan dan zit iedereen in het verdachtenbankje. Zijn we toch weer allemaal gelijk.
Mee eens. Het onderwerp is interessant genoeg om je in te verdiepen, maar het bewijs is wel erg dun. Anders gezegd: je zou zelf niet veroordeeld willen worden op basis van dat bewijs.
Wat niet weg neemt dat ik wel vind dat er een spoortje rook is en dat we maar eens moeten kijken of er daadwerkelijk brand is, of dat iemand stiekem staat te roken.
Hij is nu met pensioen. Dus we gaan zien wat er gebeurt, waarschijnlijk niets, of een of ander losgeslagen type gaat een aanslag plegen, kan ook nog.
Meneer Glimlach:
Socrates:
grappenmaker:
PR de Vries begint zich nu ook achter de oren krabben.
http://boinnk.nl/blog/45352/peter-r-de-vries-ooit-goed-begonnen-maar-nu-geheel-ingepakt-door-de-pedo-stasi/
Maar weer ff een update. Voor wat het waard is.
http://boinnk.nl/blog/45352/peter-r-de-vries-ooit-goed-begonnen-maar-nu-geheel-ingepakt-door-de-pedo-stasi/
Maar weer ff een update. Voor wat het waard is.
Iedereen die maar enigszins twijfel uitspreekt over de schuldvraag van JD is meteen ook een pedo. Laat staan als je zegt dat er geen enkel bewijs is, dan zit je overduidelijk in de kliek van die pedo's. Nog effe zo doorgaan dan zit iedereen in het verdachtenbankje. Zijn we toch weer allemaal gelijk.
Mee eens. Het onderwerp is interessant genoeg om je in te verdiepen, maar het bewijs is wel erg dun. Anders gezegd: je zou zelf niet veroordeeld willen worden op basis van dat bewijs.
Wat niet weg neemt dat ik wel vind dat er een spoortje rook is en dat we maar eens moeten kijken of er daadwerkelijk brand is, of dat iemand stiekem staat te roken.
Hij is nu met pensioen. Dus we gaan zien wat er gebeurt, waarschijnlijk niets, of een of ander losgeslagen type gaat een aanslag plegen, kan ook nog.



Vero Legata: volgens mij niet, het is belastend materiaal en dat onderzoek je normaal in een onafhankelijke rechtzaak. Dat doe je bij Judoleraren, bij mensen die op een kinderopvang werken ook dus ook bij een secretatis generaal van Justitie.
Maar omdat we dat niet doen gaan de mensen het publiek ermee opzoeken. Demmink heeft inmiddels het journaal in de VS gehaald, de bladen in Duitsland en vandaag helaas ook het journaal van Turkije.
http://jdtvnieuwsbullet.blogspot.nl/2012/10/demmink-in-de-turkse-media.html
Dan kan het journaal wel niets hierover zeggen in Nederland maar PR technisch is dit werkelijk een van de grooste fails uit de Nederlandse geschiedenis.
Maar kun jij mij uitleggen waarom 4 persoonlijke verhalen verkracht te zijn door Demmink volgens jou niet voldoende materiaal is om een rechtzaak te openen tegen Demmink Socrates?
(bericht gewijzigd op 28/10/2012 22:44)
Maar omdat we dat niet doen gaan de mensen het publiek ermee opzoeken. Demmink heeft inmiddels het journaal in de VS gehaald, de bladen in Duitsland en vandaag helaas ook het journaal van Turkije.
http://jdtvnieuwsbullet.blogspot.nl/2012/10/demmink-in-de-turkse-media.html
Dan kan het journaal wel niets hierover zeggen in Nederland maar PR technisch is dit werkelijk een van de grooste fails uit de Nederlandse geschiedenis.
Maar kun jij mij uitleggen waarom 4 persoonlijke verhalen verkracht te zijn door Demmink volgens jou niet voldoende materiaal is om een rechtzaak te openen tegen Demmink Socrates?
(bericht gewijzigd op 28/10/2012 22:44)

avondwandelaar:
Ik word er een beetje moe van hoor. Het is van dat koppiepeest-nieuws. Telkens maar weer dezelfde foto's, verhaaltjes die weer in een ander nieuwsmedium terecht komen waarna de heksenjagers weer gaan roepen zie je wel, anderen zeggen het ook, dan moet het wel waar zijn want er is steeds meer bewijs.
Er is niet steeds meer bewijs.
Het is steeds hetzelfde bewijs dat steeds weer op een andere plek herkauwd wordt.
Het voegt niets toe, het wordt niet groter. Dwz de zaak wordt maar niet groter. Alleen de hype wordt groter.
Vero Legata:
volgens mij niet, het is belastend materiaal en dat onderzoek je normaal in een onafhankelijke rechtzaak. Dat doe je bij Judoleraren, bij mensen die op een kinderopvang werken ook dus ook bij een secretatis generaal van Justitie.
Maar omdat we dat niet doen gaan de mensen het publiek ermee opzoeken. Demmink heeft inmiddels het journaal in de VS gehaald, de bladen in Duitsland en vandaag helaas ook het journaal van Turkije.
http://jdtvnieuwsbullet.blogspot.nl/2012/10/demmink-in-de-turkse-media.html
Dan kan het journaal wel niets hierover zeggen in Nederland maar PR technisch is dit werkelijk een van de grooste fails uit de Nederlandse geschiedenis.
Maar kun jij mij uitleggen waarom 4 persoonlijke verhalen verkracht te zijn door Demmink volgens jou niet voldoende materiaal is om een rechtzaak te openen tegen Demmink Socrates?
Maar omdat we dat niet doen gaan de mensen het publiek ermee opzoeken. Demmink heeft inmiddels het journaal in de VS gehaald, de bladen in Duitsland en vandaag helaas ook het journaal van Turkije.
http://jdtvnieuwsbullet.blogspot.nl/2012/10/demmink-in-de-turkse-media.html
Dan kan het journaal wel niets hierover zeggen in Nederland maar PR technisch is dit werkelijk een van de grooste fails uit de Nederlandse geschiedenis.
Maar kun jij mij uitleggen waarom 4 persoonlijke verhalen verkracht te zijn door Demmink volgens jou niet voldoende materiaal is om een rechtzaak te openen tegen Demmink Socrates?
Ik word er een beetje moe van hoor. Het is van dat koppiepeest-nieuws. Telkens maar weer dezelfde foto's, verhaaltjes die weer in een ander nieuwsmedium terecht komen waarna de heksenjagers weer gaan roepen zie je wel, anderen zeggen het ook, dan moet het wel waar zijn want er is steeds meer bewijs.
Er is niet steeds meer bewijs.
Het is steeds hetzelfde bewijs dat steeds weer op een andere plek herkauwd wordt.
Het voegt niets toe, het wordt niet groter. Dwz de zaak wordt maar niet groter. Alleen de hype wordt groter.

Vero Legata: Dit belastend materiaal is nog nooit onafhankelijk onderzocht, dat gaat natuurlijk niet weg. Er hoeft dus helemaal niet meer belastend materiaal te komen. Als 4 mensen zeggen verkracht te zijn door een persoon en die persoon wordt niet voor de rechter gedaagd... ja die vier mensen gaan niet weg en de publieke verontwaardiging hierover ook niet.
En ja zolang Justitie in Nederland dan niets blijft doen gaan mensen die dit belastend materiaal zien echt niet ophouden dus wordt de media opgezocht en dus is Nederland inmiddels in de VS, Duitsland en Turkije in het nieuws alwaar de reputatie van Nederland telkens verder onderuit gaat. Het wordt een beetje een potje poker.
Nederland probeert dit gewoon dood te zwijgen en dan maar hopen dat het weggaat. Maar alleen het feit dat dit nu in 3 buitenlanden in het nieuws komt terwijl we daar het NOS niet eens over horen laat al prachtig zien hoe Nederland hier faalt.
Daarbij komt het koningshuis hier trouwens ook zowel in de VS als in Turkije aan bod dus het huis van Oranje krijgt zo ook wat reputatieschade. Je zou verwachten dat een AIVD hier toch ook niet blij mee is. Maar blijkbaar kunnen die dat intern via de gebruikelijke kanalen ook niet meer onder controle houden...
Maar goed ik zal de vraag ook aan jou stellen avondwandelaar.
Kun jij mij uitleggen waarom 4 persoonlijke verhalen van mensen die zeggen verkracht te zijn door Demmink volgens jou niet voldoende materiaal is om een rechtzaak te openen tegen Demmink?
En ja zolang Justitie in Nederland dan niets blijft doen gaan mensen die dit belastend materiaal zien echt niet ophouden dus wordt de media opgezocht en dus is Nederland inmiddels in de VS, Duitsland en Turkije in het nieuws alwaar de reputatie van Nederland telkens verder onderuit gaat. Het wordt een beetje een potje poker.
Nederland probeert dit gewoon dood te zwijgen en dan maar hopen dat het weggaat. Maar alleen het feit dat dit nu in 3 buitenlanden in het nieuws komt terwijl we daar het NOS niet eens over horen laat al prachtig zien hoe Nederland hier faalt.
Daarbij komt het koningshuis hier trouwens ook zowel in de VS als in Turkije aan bod dus het huis van Oranje krijgt zo ook wat reputatieschade. Je zou verwachten dat een AIVD hier toch ook niet blij mee is. Maar blijkbaar kunnen die dat intern via de gebruikelijke kanalen ook niet meer onder controle houden...
Maar goed ik zal de vraag ook aan jou stellen avondwandelaar.
Kun jij mij uitleggen waarom 4 persoonlijke verhalen van mensen die zeggen verkracht te zijn door Demmink volgens jou niet voldoende materiaal is om een rechtzaak te openen tegen Demmink?

psixty4:
Bedoel je: een rechtszaak openen of een onderzoek starten?
Vero Legata:
✂
Kun jij mij uitleggen waarom 4 persoonlijke verhalen van mensen die zeggen verkracht te zijn door Demmink volgens jou niet voldoende materiaal is om een rechtzaak te openen tegen Demmink?
Kun jij mij uitleggen waarom 4 persoonlijke verhalen van mensen die zeggen verkracht te zijn door Demmink volgens jou niet voldoende materiaal is om een rechtzaak te openen tegen Demmink?
Bedoel je: een rechtszaak openen of een onderzoek starten?

grappenmaker:
Iedereen die maar enigszins twijfel uitspreekt over de schuldvraag van JD is meteen ook een pedo. Laat staan als je zegt dat er geen enkel bewijs is, dan zit je overduidelijk in de kliek van die pedo's. Nog effe zo doorgaan dan zit iedereen in het verdachtenbankje. Zijn we toch weer allemaal gelijk.
Ook Andre Rouvoet heeft plaatsgenomen in de verdachtenbank.
http://boinnk.nl/blog/45293/rouvoet-van-de-c-u-ergens-heb-ik-van-hem-een-nare-smaak-in-de-mond-overgehouden-en-met-dit-statement-wordt-het-bevestigd-tijd-voor-nader-onderzoek/
Zou men zich slechts beperken tot de meer 'concrete' beschuldigingen in de zaak Demmink. Door verdachtmakingen zoals in bovenstaande link begint dit alles meer en meer op een groteske hoax te lijken. Je zou bijna gaan denken dat KLOL ook in het pedonetwerk zit. Door met zulke 'nieuwsfeiten' naar buiten te treden overschaduwt men de zaak Demmink dusdanig dat de geloofwaardigheid is aangetast. Wild West!
Socrates:
grappenmaker:
PR de Vries begint zich nu ook achter de oren krabben.
http://boinnk.nl/blog/45352/peter-r-de-vries-ooit-goed-begonnen-maar-nu-geheel-ingepakt-door-de-pedo-stasi/
Maar weer ff een update. Voor wat het waard is.
http://boinnk.nl/blog/45352/peter-r-de-vries-ooit-goed-begonnen-maar-nu-geheel-ingepakt-door-de-pedo-stasi/
Maar weer ff een update. Voor wat het waard is.
Iedereen die maar enigszins twijfel uitspreekt over de schuldvraag van JD is meteen ook een pedo. Laat staan als je zegt dat er geen enkel bewijs is, dan zit je overduidelijk in de kliek van die pedo's. Nog effe zo doorgaan dan zit iedereen in het verdachtenbankje. Zijn we toch weer allemaal gelijk.
Ook Andre Rouvoet heeft plaatsgenomen in de verdachtenbank.
http://boinnk.nl/blog/45293/rouvoet-van-de-c-u-ergens-heb-ik-van-hem-een-nare-smaak-in-de-mond-overgehouden-en-met-dit-statement-wordt-het-bevestigd-tijd-voor-nader-onderzoek/
Zou men zich slechts beperken tot de meer 'concrete' beschuldigingen in de zaak Demmink. Door verdachtmakingen zoals in bovenstaande link begint dit alles meer en meer op een groteske hoax te lijken. Je zou bijna gaan denken dat KLOL ook in het pedonetwerk zit. Door met zulke 'nieuwsfeiten' naar buiten te treden overschaduwt men de zaak Demmink dusdanig dat de geloofwaardigheid is aangetast. Wild West!

avondwandelaar:
Volgens mij is het al onderzocht, en er bleek geen reden te zijn om tot vervolging over te gaan.
Nu zullen de Demink-jagers natuurlijk zeggen dat het onderzoek niet onafhankelijk was... Lijkt me waarschijnlijker dat de zaak niet waterdicht was. Wil je hem dan toch veroordeeld hebben, dan moet je op zoek naar meer bewijs.
En, als het gedane onderzoek niet onafhankelijk genoeg was, wie zou er dan wel onafhankelijk genoeg zijn?
Vero Legata:
Dit belastend materiaal is nog nooit onafhankelijk onderzocht, (...)
Volgens mij is het al onderzocht, en er bleek geen reden te zijn om tot vervolging over te gaan.
Nu zullen de Demink-jagers natuurlijk zeggen dat het onderzoek niet onafhankelijk was... Lijkt me waarschijnlijker dat de zaak niet waterdicht was. Wil je hem dan toch veroordeeld hebben, dan moet je op zoek naar meer bewijs.
En, als het gedane onderzoek niet onafhankelijk genoeg was, wie zou er dan wel onafhankelijk genoeg zijn?

Socrates:
Maar kun jij mij uitleggen waarom 4 persoonlijke verhalen verkracht te zijn door Demmink volgens jou niet voldoende materiaal is om een rechtzaak te openen tegen Demmink Socrates?
Natuurlijk kan ik je dat niet uitleggen in de zin dat ik het weet. Jij schijnt alle ins en outs van deze zaak zeker te weten, zo ingevoerd ben ik niet, het is namelijk niet het milieu waarin ik mij thuisvoel.
Maar ik kan wel een gok wagen, het zou dus kunnen dat de 4 mensen waar het hier om gaat niet betrouwbaar zijn, dat de verhalen een andere achtergrond hebben, dat iemand JD een zeer kwaad hart toe draagt en mensen bereid vindt om dit soort verhalen te ventileren. Ik gok maar wat.
Jij schijnt alles zeker te weten, ik gelukkig niet. Waarom gelukkig? Omdat als je je realiseert dat je niet alles weet, je dan bereid bent om te onderzoeken. En als je alles al denkt te weten, vindt je het niet nodig om onderzoek te doen, want je weet het al.
Vero Legata:
Maar kun jij mij uitleggen waarom 4 persoonlijke verhalen verkracht te zijn door Demmink volgens jou niet voldoende materiaal is om een rechtzaak te openen tegen Demmink Socrates?
Natuurlijk kan ik je dat niet uitleggen in de zin dat ik het weet. Jij schijnt alle ins en outs van deze zaak zeker te weten, zo ingevoerd ben ik niet, het is namelijk niet het milieu waarin ik mij thuisvoel.
Maar ik kan wel een gok wagen, het zou dus kunnen dat de 4 mensen waar het hier om gaat niet betrouwbaar zijn, dat de verhalen een andere achtergrond hebben, dat iemand JD een zeer kwaad hart toe draagt en mensen bereid vindt om dit soort verhalen te ventileren. Ik gok maar wat.
Jij schijnt alles zeker te weten, ik gelukkig niet. Waarom gelukkig? Omdat als je je realiseert dat je niet alles weet, je dan bereid bent om te onderzoeken. En als je alles al denkt te weten, vindt je het niet nodig om onderzoek te doen, want je weet het al.

Socrates:
Iedereen die maar enigszins twijfel uitspreekt over de schuldvraag van JD is meteen ook een pedo. Laat staan als je zegt dat er geen enkel bewijs is, dan zit je overduidelijk in de kliek van die pedo's. Nog effe zo doorgaan dan zit iedereen in het verdachtenbankje. Zijn we toch weer allemaal gelijk.
Ook Andre Rouvoet heeft plaatsgenomen in de verdachtenbank.
http://boinnk.nl/blog/45293/rouvoet-van-de-c-u-ergens-heb-ik-van-hem-een-nare-smaak-in-de-mond-overgehouden-en-met-dit-statement-wordt-het-bevestigd-tijd-voor-nader-onderzoek/
Zou men zich slechts beperken tot de meer 'concrete' beschuldigingen in de zaak Demmink. Door verdachtmakingen zoals in bovenstaande link begint dit alles meer en meer op een groteske hoax te lijken. Je zou bijna gaan denken dat KLOL ook in het pedonetwerk zit. Door met zulke 'nieuwsfeiten' naar buiten te treden overschaduwt men de zaak Demmink dusdanig dat de geloofwaardigheid is aangetast. Wild West!
André Rouwvoet?
De schrijver van dit ranzige stukkie over zichzelf: "Zelf ben ik lid geweest van de CU en ben zelfs op plaatselijk niveau actief geweest. Ik ben om een onbenulligheid buiten spel komen te staan. Achteraf vermoed ik opzet, maar kan hier nog niet de vingers achter krijgen."
Kijk hoe aardig nou, hier spreekt dus duidelijk een diepe frustratie, duidelijk geen basis voor objectieve oordeelsvorming.
(bericht gewijzigd op 29/10/2012 15:11)
grappenmaker:
Socrates:
grappenmaker:
PR de Vries begint zich nu ook achter de oren krabben.
http://boinnk.nl/blog/45352/peter-r-de-vries-ooit-goed-begonnen-maar-nu-geheel-ingepakt-door-de-pedo-stasi/
Maar weer ff een update. Voor wat het waard is.
http://boinnk.nl/blog/45352/peter-r-de-vries-ooit-goed-begonnen-maar-nu-geheel-ingepakt-door-de-pedo-stasi/
Maar weer ff een update. Voor wat het waard is.
Iedereen die maar enigszins twijfel uitspreekt over de schuldvraag van JD is meteen ook een pedo. Laat staan als je zegt dat er geen enkel bewijs is, dan zit je overduidelijk in de kliek van die pedo's. Nog effe zo doorgaan dan zit iedereen in het verdachtenbankje. Zijn we toch weer allemaal gelijk.
Ook Andre Rouvoet heeft plaatsgenomen in de verdachtenbank.
http://boinnk.nl/blog/45293/rouvoet-van-de-c-u-ergens-heb-ik-van-hem-een-nare-smaak-in-de-mond-overgehouden-en-met-dit-statement-wordt-het-bevestigd-tijd-voor-nader-onderzoek/
Zou men zich slechts beperken tot de meer 'concrete' beschuldigingen in de zaak Demmink. Door verdachtmakingen zoals in bovenstaande link begint dit alles meer en meer op een groteske hoax te lijken. Je zou bijna gaan denken dat KLOL ook in het pedonetwerk zit. Door met zulke 'nieuwsfeiten' naar buiten te treden overschaduwt men de zaak Demmink dusdanig dat de geloofwaardigheid is aangetast. Wild West!
André Rouwvoet?

De schrijver van dit ranzige stukkie over zichzelf: "Zelf ben ik lid geweest van de CU en ben zelfs op plaatselijk niveau actief geweest. Ik ben om een onbenulligheid buiten spel komen te staan. Achteraf vermoed ik opzet, maar kan hier nog niet de vingers achter krijgen."
Kijk hoe aardig nou, hier spreekt dus duidelijk een diepe frustratie, duidelijk geen basis voor objectieve oordeelsvorming.
(bericht gewijzigd op 29/10/2012 15:11)

Gas: tja, nu ben ik niet zo van Peter R de Vries, maar die is hier ook mee bezig geweest en heeft niets gevonden.
Nu lijkt P. R. de Vries me mediageil genoeg om er, wanneer er maar een klein bewijs van juistheid was in deze hele hetze, daar avondvullende, sensationele televisie van te maken.
Mja, das nu natuurlijk ook een pedo uit het netwerk.
Nu lijkt P. R. de Vries me mediageil genoeg om er, wanneer er maar een klein bewijs van juistheid was in deze hele hetze, daar avondvullende, sensationele televisie van te maken.
Mja, das nu natuurlijk ook een pedo uit het netwerk.

ThoTh:
Oh, dan zal het wel...als Peter niets vindt, of dat zegt dan is er niks te vinden.
Onafhankelijk onderzoek door onafhankelijke commissie instellen, buiten bereik van justitie. Kost wat, maar dan weten we daarna allemaal waar we aan toe zijn.
Uiteraard wel van te voren alle deelnemers laten screenen en goed laten keuren door een voor- en een tegen-kamp, anders blijft dat daarna weer dooretteren.
Gas:
tja, nu ben ik niet zo van Peter R de Vries, maar die is hier ook mee bezig geweest en heeft niets gevonden.
Oh, dan zal het wel...als Peter niets vindt, of dat zegt dan is er niks te vinden.
Onafhankelijk onderzoek door onafhankelijke commissie instellen, buiten bereik van justitie. Kost wat, maar dan weten we daarna allemaal waar we aan toe zijn.
Uiteraard wel van te voren alle deelnemers laten screenen en goed laten keuren door een voor- en een tegen-kamp, anders blijft dat daarna weer dooretteren.

3.14po:
Mja, das nu natuurlijk ook een pedo uit het netwerk.
Lijkt me erg sterk. Het is wél iemand die transparant is over zijn open huwelijk en dus een aparte seksuele moraal hanteert. Zonder schaamte. In onderzoek als deze is dat misschien wel een goed iets, omdat je non-conformistisch met seks omgaat en makkelijker buiten de reguliere denkramen stapt. Persoonlijk, al leidt zijn dominantie soms iets teveel, vind ik het een excellent onderzoeker. Zouden er meer van moeten zijn.
Gas:
Mja, das nu natuurlijk ook een pedo uit het netwerk.
Lijkt me erg sterk. Het is wél iemand die transparant is over zijn open huwelijk en dus een aparte seksuele moraal hanteert. Zonder schaamte. In onderzoek als deze is dat misschien wel een goed iets, omdat je non-conformistisch met seks omgaat en makkelijker buiten de reguliere denkramen stapt. Persoonlijk, al leidt zijn dominantie soms iets teveel, vind ik het een excellent onderzoeker. Zouden er meer van moeten zijn.

Gas:
Oh, dan zal het wel...als Peter niets vindt, of dat zegt dan is er niks te vinden.
Onafhankelijk onderzoek door onafhankelijke commissie instellen, buiten bereik van justitie. Kost wat, maar dan weten we daarna allemaal waar we aan toe zijn.
Uiteraard wel van te voren alle deelnemers laten screenen en goed laten keuren door een voor- en een tegen-kamp, anders blijft dat daarna weer dooretteren.
Wat kun jij slecht lezen zeg...
ThoTh:
Gas:
tja, nu ben ik niet zo van Peter R de Vries, maar die is hier ook mee bezig geweest en heeft niets gevonden.
Oh, dan zal het wel...als Peter niets vindt, of dat zegt dan is er niks te vinden.
Onafhankelijk onderzoek door onafhankelijke commissie instellen, buiten bereik van justitie. Kost wat, maar dan weten we daarna allemaal waar we aan toe zijn.
Uiteraard wel van te voren alle deelnemers laten screenen en goed laten keuren door een voor- en een tegen-kamp, anders blijft dat daarna weer dooretteren.
Wat kun jij slecht lezen zeg...

ThoTh:
Wat kun jij slecht lezen zeg...
Vooral niet toelichten, zo'n opmerking..zodat we lekker lang off-topic kunnen gaan zitten bashen over en weer...
Vertel...wat heb ik niet goed gelezen of begrepen?
Gas:
Wat kun jij slecht lezen zeg...
Vooral niet toelichten, zo'n opmerking..zodat we lekker lang off-topic kunnen gaan zitten bashen over en weer...

Vertel...wat heb ik niet goed gelezen of begrepen?

Socrates:
Wat kun jij slecht lezen zeg...
Vooral niet toelichten, zo'n opmerking..zodat we lekker lang off-topic kunnen gaan zitten bashen over en weer...
Vertel...wat heb ik niet goed gelezen of begrepen?
Ik snap niet dat jij dat niet snapt, ik snap het wel.
ThoTh:
Gas:
Wat kun jij slecht lezen zeg...
Vooral niet toelichten, zo'n opmerking..zodat we lekker lang off-topic kunnen gaan zitten bashen over en weer...

Vertel...wat heb ik niet goed gelezen of begrepen?
Ik snap niet dat jij dat niet snapt, ik snap het wel.


Gas:
Oh, dan zal het wel...als Peter niets vindt, of dat zegt dan is er niks te vinden.
Onafhankelijk onderzoek door onafhankelijke commissie instellen, buiten bereik van justitie. Kost wat, maar dan weten we daarna allemaal waar we aan toe zijn.
Uiteraard wel van te voren alle deelnemers laten screenen en goed laten keuren door een voor- en een tegen-kamp, anders blijft dat daarna weer dooretteren.
Volgens mij is het al onderzocht, en er bleek geen reden te zijn om tot vervolging over te gaan.
Nu zullen de Demink-jagers natuurlijk zeggen dat het onderzoek niet onafhankelijk was... Lijkt me waarschijnlijker dat de zaak niet waterdicht was. Wil je hem dan toch veroordeeld hebben, dan moet je op zoek naar meer bewijs.
En, als het gedane onderzoek niet onafhankelijk genoeg was, wie zou er dan wel onafhankelijk genoeg zijn?
En ná het onderzoek dat niets opleverde, heeft oa die de Vries zich er dus nog in verdiept en ook niets gevonden waarop een rechtsgang gebaseerd kan worden. En hoewel ik dus niet zo'n fan ben van Peter R de Vries, het is een volhouder en doorzetter wanneer hij zijn tanden ergens in zet.
ThoTh:
Gas:
tja, nu ben ik niet zo van Peter R de Vries, maar die is hier ook mee bezig geweest en heeft niets gevonden.
Oh, dan zal het wel...als Peter niets vindt, of dat zegt dan is er niks te vinden.
Onafhankelijk onderzoek door onafhankelijke commissie instellen, buiten bereik van justitie. Kost wat, maar dan weten we daarna allemaal waar we aan toe zijn.
Uiteraard wel van te voren alle deelnemers laten screenen en goed laten keuren door een voor- en een tegen-kamp, anders blijft dat daarna weer dooretteren.
avondwandelaar:
Volgens mij is het al onderzocht, en er bleek geen reden te zijn om tot vervolging over te gaan.
Nu zullen de Demink-jagers natuurlijk zeggen dat het onderzoek niet onafhankelijk was... Lijkt me waarschijnlijker dat de zaak niet waterdicht was. Wil je hem dan toch veroordeeld hebben, dan moet je op zoek naar meer bewijs.
En, als het gedane onderzoek niet onafhankelijk genoeg was, wie zou er dan wel onafhankelijk genoeg zijn?
En ná het onderzoek dat niets opleverde, heeft oa die de Vries zich er dus nog in verdiept en ook niets gevonden waarop een rechtsgang gebaseerd kan worden. En hoewel ik dus niet zo'n fan ben van Peter R de Vries, het is een volhouder en doorzetter wanneer hij zijn tanden ergens in zet.

Meneer Glimlach: Volgens mij blijft het door etteren, omdat de argumenten waarom er verder niks met deze zaak is gedaan niet voor het voetlicht komen.
Waarom zijn de aangiftes van de jongens niet correct?
Waarom is het douanedocument vals?
etc.
Daar zou ik graag een vervolg over schrijven, maar ik krijg het tot nu toe niet boven water. En nu doe ik nog moeite.
Waarom zijn de aangiftes van de jongens niet correct?
Waarom is het douanedocument vals?
etc.
Daar zou ik graag een vervolg over schrijven, maar ik krijg het tot nu toe niet boven water. En nu doe ik nog moeite.

Vero Legata:
Dat is ook precies wat ik niet snap, er is nooit iets met argumentatie afgewezen. Het OM heeft besloten dat er geen vervolging nodig was? Op welke grond, uit het Helsinki verslag komt naar voren dat het OM niet eens met de Turkse jongens of de politie agent gesproken heeft...l
Ik weet helemaal niets zo zeker zoals Socrates lijkt te beweren. Ik weet alleen wel dat als er zoveel belastend materiaal tegen een willekeurige Nederlander ligt hier wel een diepgravend onderzoek over zou komen en dat dit bij Demmink niet gebeurt. Het is mij volslagen onbekend waarom dit niet gebeurt.
Net zoals het mij volslagen onbekend is waarom het NOS met geen woord rept over deze affaire terwijl zowel Nederland, Demmink als het Nederlandse Koningshuis inmiddels in het journaal van de VS en Turkijke verschijnen en ook in het nieuws zijn in Duitsland. Dat lijkt mij heel nieuwswaardig en ik tast dus ook volledig in het duister waarom de NOS in alle talen over deze materie zwijgt.
Ondertussen is de trailer van Arrest Demmink een half miljoen keer bekeken op het internet dus NL gaat volledig ondertuit via het internet, de mainstream media in het buitenland en we doen hier vrolijk alsof er geen vuiltje aan de lucht is. Ik vind het allemaal zeer bizar.
Ondertussen blijft de alternatieve media en de onderzoekers in deze zaak gedegen doorgaan. https://www.demminkdoofpot.nl/home.html voor de meest recente updates. Of http://www.boublog.nl/category/artikelen/justitie/baybasindemmink/
Het lijkt mij alsof de overheid hier zich probeert uit te bluffen ofzo door te doen alsof er niets aan de hand is terwijl ze de regie volledig kwijt zijn over deze materie in het buitenland. Waarom niet zorgen dat er rust komt in deze materie?
Meneer Glimlach:
Volgens mij blijft het door etteren, omdat de argumenten waarom er verder niks met deze zaak is gedaan niet voor het voetlicht komen.
Waarom zijn de aangiftes van de jongens niet correct?
Waarom is het douanedocument vals?
etc.
Waarom zijn de aangiftes van de jongens niet correct?
Waarom is het douanedocument vals?
etc.
Dat is ook precies wat ik niet snap, er is nooit iets met argumentatie afgewezen. Het OM heeft besloten dat er geen vervolging nodig was? Op welke grond, uit het Helsinki verslag komt naar voren dat het OM niet eens met de Turkse jongens of de politie agent gesproken heeft...l
Ik weet helemaal niets zo zeker zoals Socrates lijkt te beweren. Ik weet alleen wel dat als er zoveel belastend materiaal tegen een willekeurige Nederlander ligt hier wel een diepgravend onderzoek over zou komen en dat dit bij Demmink niet gebeurt. Het is mij volslagen onbekend waarom dit niet gebeurt.
Net zoals het mij volslagen onbekend is waarom het NOS met geen woord rept over deze affaire terwijl zowel Nederland, Demmink als het Nederlandse Koningshuis inmiddels in het journaal van de VS en Turkijke verschijnen en ook in het nieuws zijn in Duitsland. Dat lijkt mij heel nieuwswaardig en ik tast dus ook volledig in het duister waarom de NOS in alle talen over deze materie zwijgt.
Ondertussen is de trailer van Arrest Demmink een half miljoen keer bekeken op het internet dus NL gaat volledig ondertuit via het internet, de mainstream media in het buitenland en we doen hier vrolijk alsof er geen vuiltje aan de lucht is. Ik vind het allemaal zeer bizar.
Ondertussen blijft de alternatieve media en de onderzoekers in deze zaak gedegen doorgaan. https://www.demminkdoofpot.nl/home.html voor de meest recente updates. Of http://www.boublog.nl/category/artikelen/justitie/baybasindemmink/
Het lijkt mij alsof de overheid hier zich probeert uit te bluffen ofzo door te doen alsof er niets aan de hand is terwijl ze de regie volledig kwijt zijn over deze materie in het buitenland. Waarom niet zorgen dat er rust komt in deze materie?

Socrates:
Dat is ook precies wat ik niet snap, er is nooit iets met argumentatie afgewezen. Het OM heeft besloten dat er geen vervolging nodig was? Op welke grond ...
Het feit dat ze de argumentatie niet aan jouw persoonlijk hebben meegedeeld wil niet zeggen dat ze geen argumentatie zouden kunnen hebben.
Ik weet helemaal niets zo zeker zoals Socrates lijkt te beweren. Ik weet alleen wel dat als er zoveel belastend materiaal tegen een willekeurige Nederlander ligt hier wel een diepgravend onderzoek over zou komen en dat dit bij Demmink niet gebeurt. Het is mij volslagen onbekend waarom dit niet gebeurt.
Kennelijk weet je wel zeker dat het materiaal "belastend' is. Dus je weet meer dan ik.
Net zoals het mij volslagen onbekend is ---knip!---
Jij gaat er ten onrechte steeds van uit dat als jij ergens niet van op de hoogte bent, er dus ook niets is. Alles wat er is ben jij van op de hoogte, als jij het niet weet is het er niet.
Is het weleens tot je doorgedrongen dat de overheid, de NOS, de MSM, Justitie, Peter de Vries, Kabouter Plop en André Hazevoet jouw niet van alles persoonlijk op de hoogte houden? Dat er ook nog weleens dingen gebeuren waar jij totaal geen zicht op hebt?
Vero Legata:
Dat is ook precies wat ik niet snap, er is nooit iets met argumentatie afgewezen. Het OM heeft besloten dat er geen vervolging nodig was? Op welke grond ...
Het feit dat ze de argumentatie niet aan jouw persoonlijk hebben meegedeeld wil niet zeggen dat ze geen argumentatie zouden kunnen hebben.
Ik weet helemaal niets zo zeker zoals Socrates lijkt te beweren. Ik weet alleen wel dat als er zoveel belastend materiaal tegen een willekeurige Nederlander ligt hier wel een diepgravend onderzoek over zou komen en dat dit bij Demmink niet gebeurt. Het is mij volslagen onbekend waarom dit niet gebeurt.
Kennelijk weet je wel zeker dat het materiaal "belastend' is. Dus je weet meer dan ik.
Net zoals het mij volslagen onbekend is ---knip!---
Jij gaat er ten onrechte steeds van uit dat als jij ergens niet van op de hoogte bent, er dus ook niets is. Alles wat er is ben jij van op de hoogte, als jij het niet weet is het er niet.
Is het weleens tot je doorgedrongen dat de overheid, de NOS, de MSM, Justitie, Peter de Vries, Kabouter Plop en André Hazevoet jouw niet van alles persoonlijk op de hoogte houden? Dat er ook nog weleens dingen gebeuren waar jij totaal geen zicht op hebt?

ThoTh:
Ik snap niet dat jij dat niet snapt, ik snap het wel.
Wil je een ballon?
Hoe dan ook...
Ik ben ook niet overtuigd van de schuld van deze Demmink.
Feit is wel dat er reden is om je er mee bezig te houden en dat zou justitie en Nederland zich moeten aantrekken. Om gezichtsverlies te voorkomen kunnen ze een onafhankelijk onderzoek instellen.
En nee..dat kan niet door justitie uitgevoerd worden.
Socrates:
Ik snap niet dat jij dat niet snapt, ik snap het wel.
Wil je een ballon?
Hoe dan ook...
Ik ben ook niet overtuigd van de schuld van deze Demmink.
Feit is wel dat er reden is om je er mee bezig te houden en dat zou justitie en Nederland zich moeten aantrekken. Om gezichtsverlies te voorkomen kunnen ze een onafhankelijk onderzoek instellen.
En nee..dat kan niet door justitie uitgevoerd worden.


ThoTh:
Is het weleens tot je doorgedrongen dat de overheid, de NOS, de MSM, Justitie, Peter de Vries, Kabouter Plop en André Hazevoet jouw niet van alles persoonlijk op de hoogte houden? Dat er ook nog weleens dingen gebeuren waar jij totaal geen zicht op hebt?
En toch gaat het daar juist mis.
Door duidelijkheid te geven inclusief details haal je een evetuele angel uit het verhaal.
Niet door brombeer Opstelten de hekken te laten sluiten alvorens er serieus (door oa de media) naar gekeken is.
Socrates:
Is het weleens tot je doorgedrongen dat de overheid, de NOS, de MSM, Justitie, Peter de Vries, Kabouter Plop en André Hazevoet jouw niet van alles persoonlijk op de hoogte houden? Dat er ook nog weleens dingen gebeuren waar jij totaal geen zicht op hebt?
En toch gaat het daar juist mis.
Door duidelijkheid te geven inclusief details haal je een evetuele angel uit het verhaal.
Niet door brombeer Opstelten de hekken te laten sluiten alvorens er serieus (door oa de media) naar gekeken is.


Socrates:
Dat is een ingewikkelde:
In principe is het een privézaak van JD, tenzij blijkt dat hij inderdaad schuldig is aan de zaken die hier aan de orde zijn, dan is het een zaak tussen hem en Justitie.
Justitie staat natuurlijk ook voor de "overheid" dus een publiek belang, maar dat hoeft dan nog niet openbaar te zijn.
Het zou een zaak van nationaal belang kunnen zijn, niet omdat hij heeft gedaan wat volgens sommigen hier aan de orde is, maar omdat hij een openbare functie vervuld/heeft vervuld. Daarmee zit hij is een glazen huis als representant van de overheid, en dat maakt dat het van nationaal belang zou kunnen zijn.
Dus het kan allebei, en het is niet duidelijk of/of vind ik.
Meneer Glimlach:
@Socrates: vind je dit een zaak van nationaal belang (geworden), of vind je dit een privé-kwestie van Demmink?
Dat is een ingewikkelde:
In principe is het een privézaak van JD, tenzij blijkt dat hij inderdaad schuldig is aan de zaken die hier aan de orde zijn, dan is het een zaak tussen hem en Justitie.
Justitie staat natuurlijk ook voor de "overheid" dus een publiek belang, maar dat hoeft dan nog niet openbaar te zijn.
Het zou een zaak van nationaal belang kunnen zijn, niet omdat hij heeft gedaan wat volgens sommigen hier aan de orde is, maar omdat hij een openbare functie vervuld/heeft vervuld. Daarmee zit hij is een glazen huis als representant van de overheid, en dat maakt dat het van nationaal belang zou kunnen zijn.
Dus het kan allebei, en het is niet duidelijk of/of vind ik.

Meneer Glimlach:
Dat is een ingewikkelde:
In principe is het een privézaak van JD, tenzij blijkt dat hij inderdaad schuldig is aan de zaken die hier aan de orde zijn, dan is het een zaak tussen hem en Justitie.
Justitie staat natuurlijk ook voor de "overheid" dus een publiek belang, maar dat hoeft dan nog niet openbaar te zijn.
Het zou een zaak van nationaal belang kunnen zijn, niet omdat hij heeft gedaan wat volgens sommigen hier aan de orde is, maar omdat hij een openbare functie vervuld/heeft vervuld. Daarmee zit hij is een glazen huis als representant van de overheid, en dat maakt dat het van nationaal belang zou kunnen zijn.
Dus het kan allebei, en het is niet duidelijk of/of vind ik.
En de suggestie van chantage van de Rechterlijke Macht?
Dat is namelijk één van de zijsporen die genoemd worden bij 'de alternatieven'.
Socrates:
Meneer Glimlach:
@Socrates: vind je dit een zaak van nationaal belang (geworden), of vind je dit een privé-kwestie van Demmink?
Dat is een ingewikkelde:
In principe is het een privézaak van JD, tenzij blijkt dat hij inderdaad schuldig is aan de zaken die hier aan de orde zijn, dan is het een zaak tussen hem en Justitie.
Justitie staat natuurlijk ook voor de "overheid" dus een publiek belang, maar dat hoeft dan nog niet openbaar te zijn.
Het zou een zaak van nationaal belang kunnen zijn, niet omdat hij heeft gedaan wat volgens sommigen hier aan de orde is, maar omdat hij een openbare functie vervuld/heeft vervuld. Daarmee zit hij is een glazen huis als representant van de overheid, en dat maakt dat het van nationaal belang zou kunnen zijn.
Dus het kan allebei, en het is niet duidelijk of/of vind ik.
En de suggestie van chantage van de Rechterlijke Macht?
Dat is namelijk één van de zijsporen die genoemd worden bij 'de alternatieven'.

Socrates:
Dat is een ingewikkelde:
In principe is het een privézaak van JD, tenzij blijkt dat hij inderdaad schuldig is aan de zaken die hier aan de orde zijn, dan is het een zaak tussen hem en Justitie.
Justitie staat natuurlijk ook voor de "overheid" dus een publiek belang, maar dat hoeft dan nog niet openbaar te zijn.
Het zou een zaak van nationaal belang kunnen zijn, niet omdat hij heeft gedaan wat volgens sommigen hier aan de orde is, maar omdat hij een openbare functie vervuld/heeft vervuld. Daarmee zit hij is een glazen huis als representant van de overheid, en dat maakt dat het van nationaal belang zou kunnen zijn.
Dus het kan allebei, en het is niet duidelijk of/of vind ik.
En de suggestie van chantage van de Rechterlijke Macht?
Dat is namelijk één van de zijsporen die genoemd worden bij 'de alternatieven'.
Als daar sprake van zou zijn dat is het zowel een publiek als een nationaal belang. Dat treft de democratie, die is gebaseerd op de "Trias Politica" en "onafhankelijke rechtspraak" in het hart.
Meneer Glimlach:
Socrates:
Meneer Glimlach:
@Socrates: vind je dit een zaak van nationaal belang (geworden), of vind je dit een privé-kwestie van Demmink?
Dat is een ingewikkelde:
In principe is het een privézaak van JD, tenzij blijkt dat hij inderdaad schuldig is aan de zaken die hier aan de orde zijn, dan is het een zaak tussen hem en Justitie.
Justitie staat natuurlijk ook voor de "overheid" dus een publiek belang, maar dat hoeft dan nog niet openbaar te zijn.
Het zou een zaak van nationaal belang kunnen zijn, niet omdat hij heeft gedaan wat volgens sommigen hier aan de orde is, maar omdat hij een openbare functie vervuld/heeft vervuld. Daarmee zit hij is een glazen huis als representant van de overheid, en dat maakt dat het van nationaal belang zou kunnen zijn.
Dus het kan allebei, en het is niet duidelijk of/of vind ik.
En de suggestie van chantage van de Rechterlijke Macht?
Dat is namelijk één van de zijsporen die genoemd worden bij 'de alternatieven'.
Als daar sprake van zou zijn dat is het zowel een publiek als een nationaal belang. Dat treft de democratie, die is gebaseerd op de "Trias Politica" en "onafhankelijke rechtspraak" in het hart.

Meneer Glimlach:
Dat is een ingewikkelde:
In principe is het een privézaak van JD, tenzij blijkt dat hij inderdaad schuldig is aan de zaken die hier aan de orde zijn, dan is het een zaak tussen hem en Justitie.
Justitie staat natuurlijk ook voor de "overheid" dus een publiek belang, maar dat hoeft dan nog niet openbaar te zijn.
Het zou een zaak van nationaal belang kunnen zijn, niet omdat hij heeft gedaan wat volgens sommigen hier aan de orde is, maar omdat hij een openbare functie vervuld/heeft vervuld. Daarmee zit hij is een glazen huis als representant van de overheid, en dat maakt dat het van nationaal belang zou kunnen zijn.
Dus het kan allebei, en het is niet duidelijk of/of vind ik.
En de suggestie van chantage van de Rechterlijke Macht?
Dat is namelijk één van de zijsporen die genoemd worden bij 'de alternatieven'.
Als daar sprake van zou zijn dat is het zowel een publiek als een nationaal belang. Dat treft de democratie, die is gebaseerd op de "Trias Politica" en "onafhankelijke rechtspraak" in het hart.
Persoonlijk vind ik het daarom interessant om te weten of het terecht is dat er überhaupt niet met de Turkse jongens is gesproken die aangifte gedaan hebben. Dat klinkt bijzonder en in het licht van het 'chantage verhaal' wellicht nog meer.
Een onafhankelijk onderzoek lijkt me op dit moment verstandig.
Socrates:
Meneer Glimlach:
Socrates:
Meneer Glimlach:
@Socrates: vind je dit een zaak van nationaal belang (geworden), of vind je dit een privé-kwestie van Demmink?
Dat is een ingewikkelde:
In principe is het een privézaak van JD, tenzij blijkt dat hij inderdaad schuldig is aan de zaken die hier aan de orde zijn, dan is het een zaak tussen hem en Justitie.
Justitie staat natuurlijk ook voor de "overheid" dus een publiek belang, maar dat hoeft dan nog niet openbaar te zijn.
Het zou een zaak van nationaal belang kunnen zijn, niet omdat hij heeft gedaan wat volgens sommigen hier aan de orde is, maar omdat hij een openbare functie vervuld/heeft vervuld. Daarmee zit hij is een glazen huis als representant van de overheid, en dat maakt dat het van nationaal belang zou kunnen zijn.
Dus het kan allebei, en het is niet duidelijk of/of vind ik.
En de suggestie van chantage van de Rechterlijke Macht?
Dat is namelijk één van de zijsporen die genoemd worden bij 'de alternatieven'.
Als daar sprake van zou zijn dat is het zowel een publiek als een nationaal belang. Dat treft de democratie, die is gebaseerd op de "Trias Politica" en "onafhankelijke rechtspraak" in het hart.
Persoonlijk vind ik het daarom interessant om te weten of het terecht is dat er überhaupt niet met de Turkse jongens is gesproken die aangifte gedaan hebben. Dat klinkt bijzonder en in het licht van het 'chantage verhaal' wellicht nog meer.
Een onafhankelijk onderzoek lijkt me op dit moment verstandig.

Socrates: Ik ben ook een voorstander van onderzoek, dat dat onafhankelijk moet zijn spreekt voor zich.
Maar ik heb wel wat meer eisen aan dat onderzoek. Het moet integer zijn, het mag geen schade berokkenen aan onschuldigen, er mag tijdens het onderzoek niets van openbaar worden gemaakt of aan de grote klok worden gehangen.
En de onderzoekers mogen niet vooringenomen zijn.
En als dan blijkt dat er inderdaad dingen zijn die niet deugen moet dienovereenkomstig worden gehandeld. Dat wil zeggen dat er straffen moeten worden uitgedeeld overeenkomstig de wet. Waarbij wat mij betreft JD bij schuldig verklaring een "opslag" op de straf krijgt, omdat aan iemand in een dergelijk positie hogere eisen aan de integriteit mogen worden gesteld, en wegens de schade toegebracht aan de democratisch principes.
Maar het kind niet met het badwater weggooien. Niet een onderzoek met de grote trom starten, waarbij JD alleen daarom al beschadigd wordt, ook als hij vervolgens onschuldig blijkt te zijn.
Maar ik heb wel wat meer eisen aan dat onderzoek. Het moet integer zijn, het mag geen schade berokkenen aan onschuldigen, er mag tijdens het onderzoek niets van openbaar worden gemaakt of aan de grote klok worden gehangen.
En de onderzoekers mogen niet vooringenomen zijn.
En als dan blijkt dat er inderdaad dingen zijn die niet deugen moet dienovereenkomstig worden gehandeld. Dat wil zeggen dat er straffen moeten worden uitgedeeld overeenkomstig de wet. Waarbij wat mij betreft JD bij schuldig verklaring een "opslag" op de straf krijgt, omdat aan iemand in een dergelijk positie hogere eisen aan de integriteit mogen worden gesteld, en wegens de schade toegebracht aan de democratisch principes.
Maar het kind niet met het badwater weggooien. Niet een onderzoek met de grote trom starten, waarbij JD alleen daarom al beschadigd wordt, ook als hij vervolgens onschuldig blijkt te zijn.

Meneer Glimlach:
Gans mee eens.
Vooralsnog ga ik er vanuit dat de heer Demmink onschuldig is, tot het tegendeel door de rechter -of welke serieuze onafhankelijke, integere, niet vooringenomen onderzoekscommissie dan ook- is bewezen.
Socrates:
Ik ben ook een voorstander van onderzoek, dat dat onafhankelijk moet zijn spreekt voor zich.
Maar ik heb wel wat meer eisen aan dat onderzoek. Het moet integer zijn, het mag geen schade berokkenen aan onschuldigen, er mag tijdens het onderzoek niets van openbaar worden gemaakt of aan de grote klok worden gehangen.
En de onderzoekers mogen niet vooringenomen zijn.
En als dan blijkt dat er inderdaad dingen zijn die niet deugen moet dienovereenkomstig worden gehandeld. Dat wil zeggen dat er straffen moeten worden uitgedeeld overeenkomstig de wet. Waarbij wat mij betreft JD bij schuldig verklaring een "opslag" op de straf krijgt, omdat aan iemand in een dergelijk positie hogere eisen aan de integriteit mogen worden gesteld, en wegens de schade toegebracht aan de democratisch principes.
Maar het kind niet met het badwater weggooien. Niet een onderzoek met de grote trom starten, waarbij JD alleen daarom al beschadigd wordt, ook als hij vervolgens onschuldig blijkt te zijn.
Maar ik heb wel wat meer eisen aan dat onderzoek. Het moet integer zijn, het mag geen schade berokkenen aan onschuldigen, er mag tijdens het onderzoek niets van openbaar worden gemaakt of aan de grote klok worden gehangen.
En de onderzoekers mogen niet vooringenomen zijn.
En als dan blijkt dat er inderdaad dingen zijn die niet deugen moet dienovereenkomstig worden gehandeld. Dat wil zeggen dat er straffen moeten worden uitgedeeld overeenkomstig de wet. Waarbij wat mij betreft JD bij schuldig verklaring een "opslag" op de straf krijgt, omdat aan iemand in een dergelijk positie hogere eisen aan de integriteit mogen worden gesteld, en wegens de schade toegebracht aan de democratisch principes.
Maar het kind niet met het badwater weggooien. Niet een onderzoek met de grote trom starten, waarbij JD alleen daarom al beschadigd wordt, ook als hij vervolgens onschuldig blijkt te zijn.
Gans mee eens.
Vooralsnog ga ik er vanuit dat de heer Demmink onschuldig is, tot het tegendeel door de rechter -of welke serieuze onafhankelijke, integere, niet vooringenomen onderzoekscommissie dan ook- is bewezen.

Socrates:
Gans mee eens.
Vooralsnog ga ik er vanuit dat de heer Demmink onschuldig is, tot het tegendeel door de rechter -of welke serieuze onafhankelijke, integere, niet vooringenomen onderzoekscommissie dan ook- is bewezen.
Precies mijn uitgangspunt!
Meneer Glimlach:
Socrates:
Ik ben ook een voorstander van onderzoek, dat dat onafhankelijk moet zijn spreekt voor zich.
Maar ik heb wel wat meer eisen aan dat onderzoek. Het moet integer zijn, het mag geen schade berokkenen aan onschuldigen, er mag tijdens het onderzoek niets van openbaar worden gemaakt of aan de grote klok worden gehangen.
En de onderzoekers mogen niet vooringenomen zijn.
En als dan blijkt dat er inderdaad dingen zijn die niet deugen moet dienovereenkomstig worden gehandeld. Dat wil zeggen dat er straffen moeten worden uitgedeeld overeenkomstig de wet. Waarbij wat mij betreft JD bij schuldig verklaring een "opslag" op de straf krijgt, omdat aan iemand in een dergelijk positie hogere eisen aan de integriteit mogen worden gesteld, en wegens de schade toegebracht aan de democratisch principes.
Maar het kind niet met het badwater weggooien. Niet een onderzoek met de grote trom starten, waarbij JD alleen daarom al beschadigd wordt, ook als hij vervolgens onschuldig blijkt te zijn.
Maar ik heb wel wat meer eisen aan dat onderzoek. Het moet integer zijn, het mag geen schade berokkenen aan onschuldigen, er mag tijdens het onderzoek niets van openbaar worden gemaakt of aan de grote klok worden gehangen.
En de onderzoekers mogen niet vooringenomen zijn.
En als dan blijkt dat er inderdaad dingen zijn die niet deugen moet dienovereenkomstig worden gehandeld. Dat wil zeggen dat er straffen moeten worden uitgedeeld overeenkomstig de wet. Waarbij wat mij betreft JD bij schuldig verklaring een "opslag" op de straf krijgt, omdat aan iemand in een dergelijk positie hogere eisen aan de integriteit mogen worden gesteld, en wegens de schade toegebracht aan de democratisch principes.
Maar het kind niet met het badwater weggooien. Niet een onderzoek met de grote trom starten, waarbij JD alleen daarom al beschadigd wordt, ook als hij vervolgens onschuldig blijkt te zijn.
Gans mee eens.
Vooralsnog ga ik er vanuit dat de heer Demmink onschuldig is, tot het tegendeel door de rechter -of welke serieuze onafhankelijke, integere, niet vooringenomen onderzoekscommissie dan ook- is bewezen.
Precies mijn uitgangspunt!
Sitemap - © 2013Grenswetenschap.nl - Reageervoorwaarden
-
Bezoek ‘Het Veld’ voor meer grenswetenschappelijk nieuws!
-
-
-
-
-
Vroeger op Grenswetenschap.nl:Vorige Maand:Vorig Jaar:














